Anotācija (ex-ante)

24-TA-223: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījums Ministru kabineta 2022. gada 8. februāra noteikumos Nr. 112 "Kārtība, kādā piešķiramas un izlietojamas mērķdotācijas investīcijām pašvaldībām"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Noteikumu projekts "Grozījums Ministru kabineta 2022. gada 8. februāra noteikumos Nr. 112 "Kārtība, kādā piešķiramas un izlietojamas mērķdotācijas investīcijām pašvaldībām"" (turpmāk – noteikumu projekts) nepieciešams, lai  pašvaldības, kuru investīciju projekti ir atbalstīti ar Ministru kabineta 2022. gada 31. maija rīkojumu Nr. 403 "Par atbalstītajiem pašvaldību augstas gatavības mērķdotāciju investīciju projektiem 2022. gadā" varētu pabeigt investīciju projektus līdz 2024. gada 31.augustam.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Noteikumu projekts sagatavots, lai varētu noslēgt 2022. gada pašvaldību augstas gatavības investīciju projektu atbalsta programmu pilnvērtīgai pašvaldību pakalpojumu klāsta nodrošināšanai iedzīvotājiem un administratīvi teritoriālās reformas mērķu sasniegšanas sekmēšanai.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Noteikumu projekts ir sagatavots, balstoties uz pašvaldību saņemto informāciju par 2022. gada augstas gatavības investīciju projektu problemātiku, nodrošinot 2022. gada augstas gatavības investīciju projektu īstenošanas pabeigšanu. Pašvaldības nevar pabeigt 2022. gada augstas gatavības investīciju projektus, jo noteiktajā termiņā saskaņā ar Ministru kabineta 2022. gada 8. februāra noteikumu Nr. 112 "Kārtība, kādā piešķiramas un izlietojamas mērķdotācijas investīcijām pašvaldībām"" (turpmāk – MK noteikumi Nr. 112)  4.5. apakšpunktu un 14.1 punktu, t.i. līdz 2023. gada 31. decembrim, netika pabeigti projekti no pašvaldībām neatkarīgu iemeslu dēļ.
Attiecīgi pašvaldības lūdz pagarināt projektu īstenošanas termiņu līdz 2024. gada 31.augustam, vienlaikus līdz noteiktajam datumam izlietojot piešķirto valsts līdzfinansējumu, kas no Valsts reģionālās attīstības aģentūras (turpmāk - VRAA) puses ir pārskaitīts un atrodas pašvaldību kontos.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Identificētās 2022. gada augstas gatavības investīciju projektu problēmas ir saistītas ar būvdarbu pabeigšanu (būvdarbu līguma noslēgšanas kavējums, uz laiku apturētie būvdarbi, kā arī līguma ar būvnieku pārtraukšana, būvnieku kavēšanās dēļ ir palikuši nepadarīti neliela apjoma iekšdarbi, lai varētu pabeigt objektus, preču piegādes kavēšanās dēļ radies būtisks kavējums būvdarbu pabeigšanai, neprecizitāšu/aizrādījumu novēršana objektā) un objektu nodošanu ekspluatācijā, tādējādi radot situāciju, ka atsevišķos gadījumos pašvaldības nav izlietojušas  piešķirto valsts līdzfinansējumu vai nav nodevušas objektus ekspluatācijā. Pašvaldību problemātiskie projekti ir sekojoši:
1. Jelgavas valstspilsētas pašvaldības projekts “Jelgavas Bērnu un jaunatnes sporta skolas infrastruktūras attīstība”  
2023. gadā izmaksātais valsts budžeta finansējums ir izlietots pilnā apmērā, bet nav sasniegts investīciju projekta mērķis, ņemot vērā, ka objekts nav nodots ekspluatācijā. Ņemot vērā būvdarbu līguma noslēgšanas kavējumu, kā arī uz laiku apturētos būvdarbus, projekta īstenošanas pabeigšana līdz 2023.gada 31.decembrim nebija iespējama. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (turpmāk – VARAM) ierosinātais grozījums risinās attiecīgo situāciju, dodot iespēju pašvaldībai pabeigt projekta īstenošanu, nododot objektu ekspluatācijā. Īstenojot projektu, tiks attīstīta infrastruktūra Jelgavas Bērnu un jaunatnes sporta skolas vajadzībām, tādējādi uzlabojot sporta skolas sniegto sporta aktivitāšu pieejamību un kvalitāti bērniem un jauniešiem Jelgavas valstspilsētas un Jelgavas novada pašvaldībās. Konkrētais pašvaldības investīciju projekts ir daļa no kopējā apjomīgā projekta Pilssalas ielas apkārtējās teritorijas labiekārtošanai.
2. Talsu novada pašvaldības projekts “Valdemārpils vidusskolas sporta laukuma pārbūve”
Valsts budžeta finansējums līdz 2023. gada 31. decembrim nav apgūts un attiecīgi nav sasniegts investīciju projekta mērķis, ņemot vērā, ka objekts nav nodots ekspluatācijā. Pašvaldība ir pārtraukusi līgumu ar būvdarbu veicēju, ņemot vērā, ka darbi nenotiek atbilstoši laika grafikam, un būvdarbu veicējam ierosināts tiesiskās aizsardzības process. Pašvaldība ir izsludinājusi jaunu iepirkumu par atlikušajiem/nepabeigtajiem būvdarbiem objektā. 2022. un 2023. gadā izmaksāti 913 452,91 euro, attiecināti – 606 041,31 euro, atlikums – 307 411,60 euro. VARAM ierosinātais grozījums risinās attiecīgo situāciju, dodot iespēju pašvaldībai pabeigt projekta īstenošanu, nododot objektu ekspluatācijā, vienlaikus izlietojot piešķirto valsts līdzfinansējumu, pēc ēkas pārbūves darbu pabeigšanas telpas nodrošinot ar aprīkojumu un attiecīgi uzlabojot dzimtsarakstu nodaļas sniegto pakalpojumu pieejamību un kvalitāti iedzīvotājiem.
3. Ogres novada pašvaldības projekts “Ēkas "Viļņi" Ķeipenē, Ķeipenes pagastā, Ogres novadā, pārbūve par daudzfunkcionālo centru”
2022. un 2023. gadā piešķirtais valsts budžeta finansējums ir izlietots pilnā apmērā, bet nav sasniegts projekta mērķis, ņemot vērā, ka objekts nav nodots ekspluatācijā.  Objektā nav pabeigti nelieli iekšdarbi un teritorijas labiekārtošana - apzaļumošana. VARAM ierosinātais grozījums risinās attiecīgo situāciju, dodot iespēju pašvaldībai pabeigt projekta īstenošanu, nododot objektu ekspluatācijā. Īstenojot projektu, tiks attīstīta pašvaldības kultūras pakalpojumu infrastruktūra, uzlabota pakalpojumu kvalitāte un pieejamība iedzīvotājiem. Pašlaik Ķeipenes Tautas nams dala telpas ar Ķeipenes pagasta pārvaldi. Tā kā Ķeipenē ir aktīva kultūras dzīve un daudzi cilvēki piedalās interešu pulciņos, kā arī ir laba sadarbība ar blakus novadiem un pagastiem, Lietuvas sadraudzības ciemata tautisko deju un citiem kolektīviem, kā arī praktiski visi Ķeipenes pamatskolas skolēni dejo tautisko deju kolektīvā “Zeltupīte” un veido muzikālās izrādes, nepieciešamas papildus telpas ģērbtuvēm utml.
4. Ogres novada pašvaldības projekts “Ēkas Skolas ielā 4, Ikšķilē, energoefektivitātes uzlabošana un pārbūve par pašvaldības daudzfunkcionālu pakalpojumu centru”
2022. un 2023. gadā piešķirtais valsts budžeta finansējums ir izlietots pilnā apmērā, bet nav sasniegts projekta mērķis, ņemot vērā, ka objekts nav nodots ekspluatācijā.  2024. gada 1. ceturksnī pašvaldība plāno pielabot dažādus defektus, uz kuriem norādījis pasūtītājs un gatavot dokumentāciju objekta nodošanai ekspluatācijā. VARAM ierosinātais grozījums risinās attiecīgo situāciju, dodot iespēju pašvaldībai pabeigt projekta īstenošanu, nododot objektu ekspluatācijā. Veicot ēkas pārbūves darbus, tiks paaugstināta tās energoefektivitāte, uzlabojot pašvaldības funkcijas veikšanu noteiktajā apmērā un kvalitātē.  
5. Valmieras novada pašvaldības projekts “Valmieras Gaujas krasta vidusskolas – sporta zāles būvniecība Leona Paegles ielā 5, Valmierā”
Valsts budžeta finansējums līdz 2023. gada 31. decembrim nav apgūts un nav sasniegts investīciju projekta mērķis, jo objekts nav nodots ekspluatācijā. 2022. un 2023. gadā izmaksāti 1 757 979,16 euro, indikatīvi attiecināti – 1 643 875,64 euro, atlikums -114 103,52 euro. Sakarā ar būvniecības materiālu kavēšanos, kas saistīti ar problēmām operatīvi šķērsojot Ukrainas- Polijas robežu, noslēgta vienošanās ar būvnieku par darba apjomu korekciju un līguma termiņa pagarināšanu līdz 2024. gada 4. februārim. VARAM ierosinātais grozījums risinās attiecīgo situāciju, dodot iespēju pašvaldībai pabeigt projekta īstenošanu, nododot objektu ekspluatācijā un vienlaikus izlietojot piešķirto valsts līdzfinansējumu. Izglītības iestādē tiks pilnvērtīgi īstenots sporta izglītības saturs, sporta interešu izglītības programmu piedāvājums, kā arī daudzveidīgas sportiskas, aktīvas un veselīgas brīvā laika pavadīšanas iespējas izglītības iestādes izglītojamajiem ar speciālām vajadzībām, uzlabojot pašvaldības funkcijas veikšanu noteiktajā apmērā un kvalitātē. 
6. Rēzeknes novada pašvaldības projekts “Modernas, energoefektīvas sporta halles būvniecība Viļānos”
2022. un 2023. gadā izmaksātais valsts budžeta finansējums ir izlietots pilnā apmērā, bet nav sasniegts investīciju projekta mērķis, ņemot vērā, ka objekts nav nodots ekspluatācijā. 2024.gada janvārī vai februārī pašvaldība plāno objektā novērt neprecizitātes/ aizrādījumus un objektu nodot ekspluatācijā. VARAM ierosinātais grozījums risinās attiecīgo situāciju, dodot iespēju pašvaldībai pabeigt projekta īstenošanu, nododot objektu ekspluatācijā. Izbūvējot modernu un energoefektīvu sporta halli Viļānu pilsētā, tiks attīstīta Rēzeknes novada pašvaldības pakalpojumu infrastruktūra un sekmēta administratīvi teritoriālās reformas mērķu sasniegšana, nodrošinot augstu izglītības pakalpojuma kvalitāti Viļānu vidusskolas un Rēzeknes novada pašvaldības Bērnu-jaunatnes sporta skolas audzēkņiem, veicinot novada iedzīvotāju veselīgu dzīvesveidu un sporta attīstību ilgtermiņā, radot priekšnoteikumus teritorijas ilgtspējai, atbilstoši novada stratēģiskajām interesēm.
7. Aizkraukles novada pašvaldības projekts “Daudzfunkcionālā sporta laukuma izbūve Aizkraukles novada stadiona teritorijā”
2022. un 2023. gadā izmaksātais valsts budžeta finansējums ir izlietots pilnā apmērā, bet nav sasniegts investīciju projekta mērķis, ņemot vērā, ka objekts nav nodots ekspluatācijā. 2023. gada 7. augusta vētras iespaidā objektā tika konstatēts nogāzes noslīdējums. Būvvalde apturēja daļā objekta būvdarbus līdz ekspertīžu veikšanai un pastiprināšanas projekta izstrādei. 2023.gada decembrī tika saskaņotas projekta izmaiņas, bet darbus vairs nevarēja veikt klimatisko apstākļu dēļ. Pārējā objekta daļā būvdarbi ir pabeigti un to saskaņā ar būvprojektā iekļauto risku izvērtējamu ir atļauts uzsākt, izmantot pirms nodošanas ekspluatācijā.  Būvdarbiem noteikts tehnoloģiskais pārtraukums, paredzamais termiņš nodošanai ekspluatācijā – līdz  2024. gada 31. augustam. VARAM ierosinātais grozījums risinās attiecīgo situāciju, dodot iespēju pašvaldībai pabeigt projekta īstenošanu, nododot objektu ekspluatācijā. Īstenojot projektu, tiks uzlabota pakalpojumu infrastruktūra Aizkrauklē, uzlabota pakalpojumu kvalitāte un pieejamība iedzīvotājiem, sekmējot  administratīvi teritoriālās reformas veiksmīgu izveidi.
8. Kuldīgas novada pašvaldības projekts “Kuldīgas Kultūras centra pārbūve un piemērotas materiāli tehniskās bāzes izveidošana multifunkcionālu pakalpojumu sniegšanai, Kuldīgā”
Valsts budžeta finansējums projektā līdz 2023. gada 31. decembrim nav apgūts un nav sasniegts investīciju projekta mērķis, ņemot vērā, ka objekts nav nodots ekspluatācijā.  2022. gadā izmaksāts 1 300 000 euro, 2023. gadā nav izmaksāti 700 000 euro, attiecināti 555 284,20 euro, tas ir 42,7 %, atlikums –744 715,80 euro. 2023. gada 8. jūnijā pašvaldība paziņoja būvniekam SIA “Ostas celtnieks” par līguma laušanu. 2023. gada 4. ceturksnī veikta ēkas konservācija un turpināti projektēšanas darbi atsevišķām būvprojekta daļām, kur nepieciešami citi risinājumi. Patlaban turpinās projektēšanas darbi. Provizoriski plāno izsludināt jaunu iepirkumu 2024. gada jūnijā - jūlijā. VARAM ierosinātais grozījums neatrisinās doto situāciju. Attiecīgi Kuldīgas novada pašvaldībai 744 715,80 euro no 2022. gada piešķirtā valsts budžeta finansējuma ir jāatmaksā valsts budžetā, ņemot vērā, ka pašvaldība nav iesniegusi VRAA apliecinošus dokumentus (rēķinus) par finansējuma apguvi, kas būtu jāattiecina, līdz ar to šīs izmaksas ir uzskatāmas kā neattiecināmas (744 715,80 euro apmērā).
Gadījumā, ja līdz 2024. gada 31. augustam piešķirtais valsts budžeta līdzfinansējums netiks apgūts un objekts nebūs nodots ekspluatācijā, arī Talsu novada pašvaldībai valsts budžetā būs jāatmaksā piešķirtais valsts budžeta finansējums 307 411,60 euro apmērā (neattiecināmās izmaksas), savukārt, Valmieras novada pašvaldībai –114 103,52 euro (neattiecināmās izmaksas).
Risinājuma apraksts
Lai risinātu iepriekš konstatētos problēmjautājumus attiecībā uz 2022. gada augstas gatavības investīciju projektiem, VARAM ir sagatavojusi noteikumu projektu, kas paredz iespēju pašvaldībām, pamatojot nepārvaramas varas apstākļu vai citu objektīvu apstākļu ietekmi uz projekta īstenošanas termiņu lūgt VRAA attiecināt projekta īstenošanu, kas pabeigta līdz 2024. gada 31. augustam, izpildot šādus nosacījumus:
1. ir noslēgti projekta īstenošanai nepieciešamie iepirkuma līgumi, ko nosaka  MK noteikumu Nr. 112 13.2. apakšpunktā, 14. vai 14.1  punktā noteiktā kārtība;
2. tiks sasniegts investīciju projekta mērķis ar objekta nodošanu ekspluatācijā (ja paredzēti būvdarbi) un izlietots piešķirtais valsts līdzfinansējums.
Minētais papildinājums par termiņa pagarināšanu risinās būvdarbu pabeigšanas un objektu nodošanas ekspluatācijā problēmu. Attiecībā par vienādo termiņu valsts budžeta līdzfinansējuma izlietošanai un projektu pabeigšanai, skaidrojam, ka termiņš līdz 2024. gada 31. augustam ir noteikts, balstoties uz pašvaldību saņemto informāciju. Lai izvairītos no interpretācijas, vienlaikus noteikumu projektā tiek skaidrots, ka investīciju projekta mērķis tiek sasniegts tikai gadījumā, kad objekts tiek nodots ekspluatācijā (ja investīciju projektā ir paredzēti būvdarbi). Gadījumā, ja investīciju projektā, piemēram, ir paredzēta telpu aprīkojuma piegāde un uzstādīšana pēc būvdarbu pabeigšanas, pietiekams apliecinājums projekta mērķa sasniegšanai būs pieņemšanas – nodošanas akts par aprīkojuma piegādi un uzstādīšanu. Līdz ar to secināms, ka investīciju projekta mērķa sasniegšana ir izvērtējama saistībā ar investīciju projektā plānotajām darbībām.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Juridiskās personas
  • Pašvaldības
Ietekmes apraksts
Tiks uzlabota, pilnveidota pašvaldību uzņēmējdarbības atbalsta un pakalpojumu infrastruktūra pašvaldībās esošajiem uzņēmumiem.

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.2.1. uz makroekonomisko vidi:

Ietekmes apraksts
Tiek sniegts atbalsts ekonomiskās aktivitātes veicināšanai, pašvaldību uzņēmējdarbības atbalsta un pakalpojumu infrastruktūras attīstībai.

2.2.2. uz nozaru konkurētspēju:

2.2.3. uz uzņēmējdarbības vidi:

2.2.4. uz mazajiem un vidējiem uzņēmējiem:

2.2.5. uz konkurenci:

2.2.6. uz nodarbinātību:

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Cita informācija
Pašvaldību investīciju projektu, kas atbalstīti ar Ministru kabineta 2022. gada 31. maija rīkojumu Nr. 403 "Par atbalstītajiem pašvaldību augstas gatavības mērķdotāciju investīciju projektiem 2022. gadā", īstenošanas termiņa pagarināšana līdz 2024. gada 31. augustam provizoriski ietekmēs vispārējās valdības budžeta bilanci par 421 515,12 euro (noapaļojot 421 515 euro) 2024. gadā (negatīva ietekme). Savukārt, vienas pašvaldības investīciju projekta gadījumā, kad VARAM ierosinātais grozījums nerisinās doto situāciju un ir atmaksājams piešķirtais valsts budžeta finansējums, provizoriski ietekmēs vispārējās valdības budžeta bilanci par 744 715,80  euro (noapaļojot 744 716 euro) 2024. gadā (pozitīva ietekme).
Negatīvā ietekme uz vispārējās valdības budžeta bilanci attiecas uz Talsu novada pašvaldības projektu “Valdemārpils vidusskolas sporta laukuma pārbūve” un Valmieras novada pašvaldības projektu “Valmieras Gaujas krasta vidusskolas – sporta zāles būvniecība Leona Paegles ielā 5, Valmierā”, kuros ir konstatēts piešķirtā valsts budžeta finansējuma atlikums, ko plānots izmantot projektu pabeigšanai. Gadījumā, ja līdz 2024. gada 31. augustam piešķirtais valsts budžeta līdzfinansējums tiks apgūts un objekts būs nodots ekspluatācijā, Talsu novada pašvaldībai valsts budžetā nebūs jāatmaksā piešķirtais valsts budžeta finansējums 307 411,60 euro apmērā, savukārt, Valmieras novada pašvaldībai – 114 103,52 euro.
Savukārt, pozitīvā ietekme uz vispārējās valdības budžeta bilanci attiecas uz Kuldīgas novada pašvaldības projektu “Kuldīgas Kultūras centra pārbūve un piemērotas materiāli tehniskās bāzes izveidošana multifunkcionālu pakalpojumu sniegšanai, Kuldīgā”. VARAM ierosinātais grozījums neatrisinās doto situāciju. Attiecīgi Kuldīgas novada pašvaldībai 744 715,80 euro no 2022. gada piešķirtā valsts budžeta finansējuma ir jāatmaksā valsts budžetā, ņemot vērā, ka pašvaldība nav iesniegusi VRAA apliecinošus dokumentus (rēķinus) par finansējuma apguvi, kas būtu jāattiecina, līdz ar to šīs izmaksas ir uzskatāmas kā neattiecināmas (744 715,80 euro apmērā).
 
Problemātiskie pašvaldību projekti Izmaksātais finansējums, euro Attiecinātā daļa no izmaksātā finansējuma, eiro Atlikums, euro
1. Jelgavas valstspilsētas pašvaldības projekts “Jelgavas Bērnu un jaunatnes sporta skolas infrastruktūras attīstība” 1 606 629,75 1 606 629,75 0,00
2. Talsu novada pašvaldības projekts “Valdemārpils vidusskolas sporta laukuma pārbūve” 913 452,91 606 041,31 307 411,60
3. Ogres novada pašvaldības projekts “Ēkas "Viļņi" Ķeipenē, Ķeipenes pagastā, Ogres novadā, pārbūve par daudzfunkcionālo centru” 342 573,62 342 573,62 0,00
4. Ogres novada pašvaldības projekts “Ēkas Skolas ielā 4, Ikšķilē, energoefektivitātes uzlabošana un pārbūve par pašvaldības daudzfunkcionālu pakalpojumu centru” 1 312 878,88 1 312 878,88 0,00
5. Valmieras novada pašvaldības projekts “Valmieras Gaujas krasta vidusskolas – sporta zāles būvniecība Leona Paegles ielā 5, Valmierā” 1 757 979,16 1 643 875,64 114 103,52
6. Rēzeknes novada pašvaldības projekts “Modernas, energoefektīvas sporta halles būvniecība Viļānos” 2 000 000,00 2 000 000,00 0,00
7. Aizkraukles novada pašvaldības projekts “Daudzfunkcionālā sporta laukuma izbūve Aizkraukles novada stadiona teritorijā” 1 013 263,02 1 013 263,02 0,00
Kopā: 8 946 777,34 8 525 262,22 421 515,12
8. Kuldīgas novada pašvaldības projekta “Kuldīgas Kultūras centra pārbūve un piemērotas materiāli tehniskās bāzes izveidošana multifunkcionālu pakalpojumu sniegšanai, Kuldīgā”
 
1 300 000,00 555 284,20 744 715,80
Kopā: 1 300 000,00 555 284,20 744 715,80
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
-

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 25.augusta noteikumu Nr.970 “Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 5.punktu institūcija piemēro sabiedrības līdzdalības kārtību to tiesību aktu projektu izstrādē, kas būtiski maina esošo regulējumu vai paredz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas. Noteikumu projekts paredz tikai 2022. gada augstas gatavības investīciju projektu pabeigšanu. Pašvaldību problemātiskie projekti ir sekojoši:
1. Jelgavas valstspilsētas pašvaldības projekts “Jelgavas Bērnu un jaunatnes sporta skolas infrastruktūras attīstība”;
2. Talsu novada pašvaldības projekts “Valdemārpils vidusskolas sporta laukuma pārbūve”;
3. Ogres novada pašvaldības projekts “Ēkas "Viļņi" Ķeipenē, Ķeipenes pagastā, Ogres novadā, pārbūve par daudzfunkcionālo centru”;
4. Ogres novada pašvaldības projekts “ “Ēkas Skolas ielā 4, Ikšķilē, energoefektivitātes uzlabošana un pārbūve par pašvaldības daudzfunkcionālu pakalpojumu centru”;
5. Valmieras novada pašvaldības projekts “Valmieras Gaujas krasta vidusskolas – sporta zāles būvniecība Leona Paegles ielā 5, Valmierā”;
6. Rēzeknes novada pašvaldības projekts “Modernas, energoefektīvas sporta halles būvniecība Viļānos”;
7. Aizkraukles novada pašvaldības projekts “Daudzfunkcionālā sporta laukuma izbūve Aizkraukles novada stadiona teritorijā”;
8. Kuldīgas novada pašvaldības projekts “Kuldīgas Kultūras centra pārbūve un piemērotas materiāli tehniskās bāzes izveidošana multifunkcionālu pakalpojumu sniegšanai, Kuldīgā”.

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
  • Valsts reģionālās attīstības aģentūra
  • Pašvaldības

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Investīciju projekti īstenojami pašvaldības uzņēmējdarbības atbalsta vai pakalpojumu infrastruktūras attīstībai, uzlabojot pakalpojumu kvalitāti un pieejamību iedzīvotājiem.

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi