Anotācija (ex-ante)

PAZIŅOJUMS:
LVRTC informē, ka 27. aprīlī plkst. 00.00 (naktī no 26. uz 27. aprīli) uzsāks eParaksta sistēmu migrāciju uz jaunu tehnoloģisko platformu un tā ilgs aptuveni diennakti. Līdz ar pāreju uz jaunu tehnoloģisko platformu, eParaksta lietotājiem 27. aprīlī būs ierobežota eParaksta rīku darbība, bet pēc darbības atsākšanas visiem eParaksts mobile lietotājiem būs jāizveido jauna eParaksta parole. Tā kā darbu laikā nebūs pieejami eParaksta pakalpojumi, aicinām ieplānot veikt darbības sistēmās un dokumentu parakstīšanu savlaicīgi, jo 27. aprīlī organizācijas sistēmās e-Identitātes apliecināšana un parakstīšana nebūs iespējama. Vairāk informācijas eparaksts.lv portālā.
22-TA-926: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2021. gada 13. maija noteikumos Nr. 308 "Noteikumi par prioritāro institūciju un vajadzību sarakstā iekļautajām institūcijām nepieciešamajiem epidemioloģiskās drošības nodrošināšanas resursiem"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Ministru kabineta noteikumu projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2021. gada 13. maija noteikumos Nr. 308 “Noteikumi par prioritāro institūciju un vajadzību sarakstā iekļautajām institūcijām nepieciešamajiem epidemioloģiskās drošības nodrošināšanas resursiem”” (turpmāk – Noteikumu projekts) paredz:
1) papildināt fizisko personu grupā uzskaitīto personu kategorijas un iekļaut tajā šādas fizisko personu kategorijas, kas no pašvaldības bez atlīdzības var saņemt epidemioloģiskās drošības nodrošināšanas resursus - HIV profilakses punktu, kuriem ir sadarbības vai līdzdarbības līgums ar Slimību profilakses un kontroles centru (turpmāk – SPKC), darbinieki, kā arī Ukrainas pilsoņi un viņu ģimenes locekļi, kuri izceļo no Ukrainas saistībā ar Krievijas Federācijas izraisīto militāro iebrukumu tajā un kuri atrodas izmitināšanas vietās.
2) precizēt centralizēti iegādājamo SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testu apjomu, to papildinot ar ambulatoro un stacionāro ārstniecības iestāžu, kā arī Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (turpmāk – NMPD) darbinieku, kā arī ar NMPD stacionējamo un stacionārā aprūpējamo pacientu, kuri nav COVID-19 inficēti, nepieciešamo SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testu apjomu rutīnas testēšanai 913 174 vienību apjomā.
 

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Noteikumu projekta mērķis ir precizēt fizisko personu grupā, kurām pašvaldības bez atlīdzības īpašumā nodod individuālos aizsardzības līdzekļus un medicīniskās ierīces, iekļaujamās personu kategorijas, un centralizēti iegādājamo SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testu apjomu.
 
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Šobrīd vēl joprojām ir novērojams salīdzinoši augsts Covid-19 saslimšanas gadījumu līmenis, lai gan ir vērojama saslimstības samazināšanas tendence. Lai varētu ierobežot COVID-19 infekcijas nekontrolētu izplatīšanos ārstniecības personu vidū ambulatorajās un stacionārajās ārstniecības iestādēs regulāri tiek veikts rutīnas skrīnings veicot SARS-CoV-2 vīrusa profesionālos antigēna testus ik pēc 72 stundām. Savukārt, lai iespēju robežās varētu organizēt ar NMPD stacionējamo pacientu plūsmu, kā arī kontrolēt COVID-19 infekcijas izplatīšanos stacionāros aprūpējamo pacientu, kuri nav inficēti ar attiecīgo vīrusu, plūsmu, tiek veikti SARS-CoV-2 vīrusa profesionālie antigēna testi.
Pašreizējā ģeopolitiskajā situācijā Latvijā ierodas liels skaits patvēruma meklētāju no Ukrainas, kas tiek izmitināti pagaidu izmitināšanas vietās. Tā kā šiem cilvēkiem, ierodoties Latvijā, ne vienmēr ir līdzi atbilstoši dokumenti, lai pierādītu vakcinācijas faktu, ir pieņemts lēmums izmitināšanas vietās veikt šo peronu testēšanu uz COVID-19 infekciju izmantojot SARS-CoV-2 vīrusa antigēna testus, kā arī izsniegt vienreizlietojamās I tipa ķirurģiskās maskas.
Saskaņā ar SPKC sniegto informāciju laika periodā no šā gada 7.marta līdz 13.martam tika konstatēti 18 COVID-19 infekcijas gadījumi, no tiem 2 personas tika hospitalizētas VSIA “Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca”.    
Atbilstoši spēkā esošajam normatīvajam regulējumam, Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs (turpmāk – VALIC) veic epidemioloģiskās drošības nodrošināšanas resursu, kā arī minēto preču laboratorisko testēšanas pakalpojumu centralizētu iegādi. Centralizēti iegādājamo epidemioloģiskās drošības nodrošināšanas resursu kategorijas un apjomi ir noteikti Ministru kabineta 2021. gada 13. maija noteikumos Nr. 308 “Noteikumi par prioritāro institūciju un vajadzību sarakstā iekļautajām institūcijām nepieciešamajiem epidemioloģiskās drošības nodrošināšanas resursiem” (turpmāk – Noteikumi).
Ņemot vērā iepriekš minēto, lai iespējami savlaicīgi novērstu Covid-19 infekcijas izplatības uzliesmojumus un mazinātu infekcijas izplatīšanās iespējamību, kā arī nodrošinātu sabiedrībai nozīmīgu funkciju izpildi publiskā sektora prioritārajās jomās, nepieciešams nodrošināt atbilstoša apjoma  SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testu pieejamību, veicot to centralizētu iegādi.   
 
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Ņemot vērā to, ka saslimstība ar Covid -19 infekcijas vīrusu joprojām ir salīdzinoši augsta un to, ka sakarā ar pašreizējo ģeopolitisko situāciju Latvijā ierodas liels skaits patvēruma meklētāju no Ukrainas, nepieciešams papildus noteikt epidemioloģiskās drošības pasākumos ar epidemioloģiskās drošības nodrošināšanas resursiem apgādājamās fizisko personu kategorijas, kas iekļaujamas Noteikumu 2.5. punktā noteiktajā fizisko personu grupas uzskaitījumā, nosakot, ka šai grupai piederīgi ir arī HIV profilakses punktu, kuriem ir sadarbības vai līdzdarbības līgums ar SPKC, darbinieki, kā arī Ukrainas pilsoņi un viņu ģimenes locekļi, kuri izceļo no Ukrainas saistībā ar Krievijas Federācijas izraisīto militāro iebrukumu tajā, un kuri tiek izmitināti izmitināšanas centros.
Ļoti būtiski epidemioloģiskās drošības uzturēšanai ir pasākumi, lai novērstu infekcijas izplatību Ukrainas pilsoņu vidū, kas tiek izmitināti izmitināšanas centros. Tādēļ ir svarīgi nodrošināt viņus ar medicīniskajām maskām un veikt regulāru testēšanu uz COVID-19 infekciju.
Vienlaikus identificēta nepieciešamība paplašināt fizisko personu grupas uzskaitījumu, tajās iekļaujot arī HIV profilakses punktu, kuriem ir sadarbības vai līdzdarbības līgums ar SPKC, darbiniekus, kas ir pakļauti lielam inficēšanās riskam, tādēļ epidemioloģiskās drošības uzturēšanai šo punktu darbiniekiem ir jāparedz, ka mēnesī būtu nepieciešams 1000 vienreizlietojamās medicīniskās maskas vai FFP2 respiratori bez vārsta un ap 500 SARS-CoV-2 antigēna paštestu darbinieku testēšanai.
Ņemot vērā to, ka šo fizisko personu kategoriju apgāde ar epidemioloģiskās drošības nodrošināšanas resursiem tiks veikta Covid-19 infekcijas izplatības pārvaldības likuma 25.panta 41 daļā noteiktajā kārtībā, proti, caur pašvaldībām bez atlīdzības īpašumā nododot fizisko personu grupām paredzētos epidemioloģiskās drošības nodrošināšanas resursus, tiks ievērots tiesiskais regulējums, kas noteikts Covid-19 infekcijas izplatības pārvaldības likumā.
 
Risinājuma apraksts
Noteikumu projekts paredz precizēt noteikumu 2.5. apakšpunkta redakciju, papildinot fizisko personu grupā iekļaujamo fizisko personu kategorijas, kurām pašvaldības bez atlīdzības īpašumā nodod epidemioloģiskās drošības nodrošināšanas resursus.  Fizisko personu grupā tiks iekļautas šādas fizisko personu kategorijas: HIV profilakses punktu, kuriem ir sadarbības vai līdzdarbības līgums ar Slimību profilakses un kontroles centru, darbinieki, kā arī Ukrainas pilsoņi un viņu ģimenes locekļi, kuri izceļo no Ukrainas saistībā ar Krievijas Federācijas izraisīto militāro iebrukumu tajā, un kas atrodas speciālajās izmitināšanas vietās. Nepieciešamie individuālās aizsardzības līdzekļi un paštesti tiks piešķirti no pieejamajām rezervēm.
 Tādējādi papildus jau noteiktajām fizisko personu kategorijām tiks nodrošināta iespēja plašākam fizisko personu lokam saņemt valsts apmaksātus SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas pašpārbaudes testus, kā arī SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testus un vienreizlietojamās medicīniskās maskas, kas ļaus mazināt infekcijas izplatību kā iekšlietu sektorā tā arī sabiedrībā kopumā. 
 
Problēmas apraksts
Ņemot vērā joprojām salīdzinoši augsto saslimstības ar Covid-19 infekcijas paveida  Omikron līmeni, un nepieciešamību turpināt stacionārajās ārstniecības iestādēs strādājošo, kā arī stacionējamo un stacionāros aprūpējamo pacientu, kuri nav COVID-19 inficēti, rutīnas testēšanu, un to, ka  VALIC februārī iepirktie SARS CoV-2 profesionālie antigēna testi  - 526892 vienības, kas paredzēti ambulatorajām un stacionārajām ārstniecības iestādēm, laboratorijām un NMPD ārstniecības personu testēšanai, ir paredzēti 1 mēneša patēriņam – martam. Uz šo brīdi VALIC noliktavā ir pieejami 33 037 SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testi un šāds daudzums nav pietiekams nākamo divu mēnešu vajadzībām (balstoties uz vidējo patēriņu iepriekšējos mēnešos), tādēļ nepieciešams veikt grozījumus Noteikumos un paredzēt iepirkt profesionālos antigēna testus, lai nodrošinātu epidemioloģisko prasību izpildi ārstniecības iestādēs attiecībā uz darbinieku un stacionāros aprūpējamo pacientu testēšanu un nodrošinātu nepieciešamo testu daudzumu NMPD, lai veiktu pacientu testēšanu.
Risinājuma apraksts
Ņemot vērā joprojām salīdzinoši augsto saslimstības ar Covid-19 infekcijas paveida  Omikron līmeni  un, lai nodrošinātu testēšanas pakalpojumu pieejamību, kā arī epidemioloģiski drošu primāri nepieciešamo pakalpojumu saņemšanu un nepārtrauktu sabiedrībai kritiski svarīgo nozaru darbu, vienlaikus arī mazinot infekcijas izplatību sabiedrībā, ir nepieciešams nodrošināt SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testu pieejamību ambulatorajās un stacionārajās ārstniecības iestādēs, laboratorijās un NMPD, kur minētā testa veikšanai un atbilstoša parauga paņemšanai ir pieejams arī nepieciešamais ārstniecības personāls. Šie testi būtu izmantojami ārstniecības personu testēšanai un NMPD hospitalizēto pacientu testēšanai aprīlī un maijā. Saskaņā ar ārstniecības iestāžu sniegto informāciju, aprīlim būtu nepieciešami 456 787 SARS-CoV-2 vīrusa antigēnu noteikšanas testi un maijam 456 387 testi (kopā aprīlim un maijam nepieciešami 913 174 testi), tai skaitā, ģimenes ārstiem, kuriem ir noslēgti līgumi ar Nacionālo veselības dienestu par valsts apmaksātu veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu, aprīlim un maijam būtu nepieciešami 698 600 testi (349 300 testi aprīlim un 349 300 testi maijam), 37 stacionārajām iestādēm – 180 174 testi (aprīlim 90 287 testi un maijam 89 887 testi) un NMPD – 34 400 testi (17 200 testi aprīlim un 17 200 testi maijam) (7000 NMPD ārstniecības personu testēšanai un 7 080 pacientu testēšanai). Vienlaikus atzīmējams, ka stacionēto pacientu testēšanas izmaksas uz Covid-19 ir jau iekļautas veselības aprūpes pakalpojumu tarifos.
Līdz ar to, ņemot vērā Covid–19 infekcijas paveida Omikrona straujo izplatīšanos, būtu nosakāms, ka papildus SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testi tiek iegādāti un nodrošināmi arī ambulatorajām un stacionārajām ārstniecības iestādēm,  un NMPD ārstniecības personu testēšanai 2 mēnešu apjomā – 913 174 testu vienības. Ņemot vērā minēto Noteikumu projekts paredz Noteikumu 4.10. apakšpunktu izteikt jaunā redakcijā, nosakot, ka SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testu apjoms ir 2 452 856   vienības.
Ņemot vērā pēdējo centralizēti iegādāto SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testu cenu statistiku, viena SARS-CoV-2 antigēna noteikšanas testa izmaksas provizoriski nosakāma vidēji 1,05 euro, kur 913 174 vienību iegādei papildus būtu nepieciešami līdz  958 832,7 euro.
 
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
  • Stacionāros aprūpējamie pacienti
  • Projekts skar Ukrainas pilsoņus vai viņu ģimenes locekļus, kuri izceļojuši no Ukrainas saistībā ar Krievijas Federācijas izraisīto militāro iebrukumu tajā
  • Ārstniecības iestāžu darbinieki
  • HIV profilakses punktu, kuriem ir sadarbības vai līdzdarbības līgums ar Slimību profilakses un kontroles centru, darbinieki
Ietekmes apraksts
Nodrošināta regulāra testēšana, izmantojot profesionālos SARS-CoV-2 antigēna testus. 
 
Juridiskās personas
  • Ārstniecības iestādes
  • Pašvaldības
Ietekmes apraksts
Regulāra testēšanās, izmantojot SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testus, kā arī individuālo aizsardzības līdzekļu – medicīnisko masku lietošana.
 

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2022
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2023
2024
2025
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
0
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Lai nodrošinātu ārstniecības personu testēšanu un NMPD hospitalizēto pacientu testēšanu, atbilstoši Veselības ministrijas apkoptajiem datiem, Noteikumu projekts paredz nodrošināt papildus 913 174 vienību SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testu iegādi.
Iegādei būtu nepieciešamas 913 174 SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testu vienības x 1,05 euro = 958 832,70 euro.
Atbilstoši Ministru kabineta 2022. gada 11. janvāra Ministru kabineta rīkojumam Nr. 21 “Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētajiem gadījumiem” (t. sk. 2022. gada 2. marta Ministru kabineta rīkojums Nr. 141 “Grozījums Ministru kabineta 2022. gada 11. janvāra rīkojumā Nr. 21 “Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem”””) (turpmāk - MK rīkojums Nr. 21), Aizsardzības ministrijai (Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centram) tika piešķirts finansējums, kas nepārsniedz 14 751 400 euro, t. sk. lai nodrošinātu Noteikumos noteikto SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testu un SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas pašpārbaudes testu iegādi.
Saskaņā ar MK rīkojumu Nr. 21 Aizsardzības ministrijai (Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centram) tika atbalstīts finansējums, kas nepārsniedz 14 751 400 euro:
1) saskaņā ar Finanšu ministrijas 2022. gada 19. janvāra rīkojumu Nr. 34 “Par līdzekļu piešķiršanu” tika piešķirts finansējums 3 027 993 euro apmērā un tika iegādātas 3 562 344 vienības SARS-CoV-2 antigēna noteikšanas pašpārbaudes testu (ir apgūti 3 027 992,40 euro. Finanšu līdzekļu atlikums 0,60 euro apmērā tika ņemts vērā, aprēķinot nepieciešamo finansējuma pieprasījumu 2022. gada 10. marta Finanšu ministrijas rīkojumā Nr.133 “Par līdzekļu piešķiršanu”);
2) saskaņā ar Finanšu ministrijas 2022. gada 10. marta rīkojumu Nr. 133 “Par līdzekļu piešķiršanu” tika piešķirts finansējums 8 424 082 euro apmērā, lai veiktu 526 892 vienību SARS-CoV-2 antigēna noteikšanas testu un 10 102 660 vienību SARS-CoV-2 antigēna noteikšanas pašpārbaudes testu iegādi (finansējums tiks apgūts pilnā apmērā – jau apgūti 5 993 116 euro (iegādātas 526 892 vienības SARS-CoV-2 antigēna noteikšanas testu un 7 000 000 vienību SARS-CoV-2 antigēna noteikšanas pašpārbaudes testi) un par 2 430 966 euro ir plānots veikt atlikušo 3 102 660 vienību SARS-CoV-2 antigēna noteikšanas pašpārbaudes testu iegādi);
3) atlikums 3 299 325 euro – ņemot vērā piešķirtā finansējuma atlikumu, papildus šajā anotācijā minēto 913 174 vienību SARS-CoV-2 vīrusa antigēna noteikšanas testu iegāde tiks veikta MK rīkojumā Nr. 21 piešķirtā finansējuma ietvaros.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Projekts šo jomu neskar.
Cita informācija

Aizsardzības ministrija veiks finanšu līdzekļu pieprasījumu no valsts budžeta programmas 02.00.00 “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” 2022. gadam – 2022. gada 11. janvāra Ministru kabineta rīkojuma Nr. 21 “Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētajiem gadījumiem”” ietvaros.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-

6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas

Valsts un pašvaldību institūcijas
Aizsardzības ministrija, Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests
Nevalstiskās organizācijas
Cits

6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi

6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti

-

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs
  • Pašvaldības
  • ārstniecības iestādes

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija


Noteikumu projekta izpilde neietekmēs pārvaldes funkcijas vai institucionālo struktūru un cilvēkresursus.
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Regulāra asimptomātisko personu skrīninga testēšana un individuālās aizsardzības līdzekļu izmantošana ļauj kontrolēt un ierobežot Covid-19 izplatību valstī. 

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi