Anotācija

PAZIŅOJUMS:
Informējam, ka laika periodā no 2025. gada 17. aprīļa plkst. 20:00 līdz 2025. gada 19. aprīļa plkst. 12:00 tiks veikti TAP infrastruktūras uzturēšanas un pilnveidošanas darbi. To laikā ir iespējami TAP portāla darbības traucējumi.
24-TA-2275: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par atļauju Cēsu novada pašvaldībai atsavināt nekustamos īpašumus "Spāres muiža 11", "Spāres muiža 14" un "Spāres muiža 23" Spārē, Amatas pagastā, Cēsu novadā" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Publiskas personas mantas atsavināšanas likuma (turpmāk – Atsavināšanas likums) 5. panta pirmā daļa un 42. panta otrā četri prim daļa, Cēsu novada domes 2024.gada 15.augusta lēmums Nr.392 “Par nekustamā īpašuma  “Spāres muiža 11”,Spāre,  Amatas pagasts, Cēsu novads,  nodošanu atsavināšanai”,  lēmums Nr.393 “Par nekustamā īpašuma  “Spāres muiža 14”, Spāre,  Amatas pagasts, Cēsu novads,  nodošanu atsavināšanai”, lēmums Nr.394 “Par nekustamā īpašuma  “Spāres muiža 23”, Spāre,  Amatas pagasts, Cēsu novads,  nodošanu atsavināšanai”.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projekts paredz atļaut atsavināt nekustamos īpašumus, kas Cēsu novada pašvaldībai (turpmāk - Pašvaldība) nodoti ar Ministru kabineta 2013.gada 20.novembra rīkojumu Nr.555 “Par valsts nekustamā īpašuma "Spāres speciālā skola", Spārē, Amatas pagastā, Amatas novadā, nodošanu Amatas novada pašvaldības īpašumā” (turpmāk – Rīkojums Nr. 555) un iegūtos līdzekļus ieguldīt Pašvaldības infrastruktūras projektu attīstībai.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
      Ar Rīkojumu Nr. 555 Amatas novada pašvaldības īpašumā tika nodots valstij piederošais nekustamais īpašums “Spāres speciālā skola" (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4242 001 0033) – trīs zemes vienības 82,7 ha kopplatībā (zemes vienību kadastra apzīmējumi 4242 001 0033, 4242 001 0034 un 4242 001 0035) – Spārē, Amatas pagastā, Amatas novadā, lai nodrošinātu Pašvaldību likuma 4. panta pirmajā daļā minēto funkciju īstenošanu.
     Atbilstoši ar Amatu novada domes 2018.gada 20.jūnija lēmumu (protokols Nr.8 13.§ “Par zemes ierīcības projekta apstiprināšanu Amatas pagasta nekustamā īpašuma „Spāres speciālā skola” sadalīšanai”  nekustama īpašuma “Spāres speciālā skola" (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4242 001 0033) sastāvā esošās zemes vienības ar kadastra apzīmējumiem 4242 001 0033 un 4242 001 0034  tika sadalītas un izveidoti jauni nekustamiem īpašumi:
“Spāres muiža 14”  (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4242 001 0180) – zemes vienība (zemes vienības kadastra apzīmējums 4242 001 0164) 0,1895 ha platībā un dzīvojamo māja (būves kadastra apzīmējums 4242 001 0033 014)
“Spāres muiža 11” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4242 001 0181) – zemes vienība (zemes vienības kadastra apzīmējums 4242 001 0165) 0,1469 ha platībā, darbnīca-dzīvojamā ēka (būves kadastra apzīmējums 4242 001 0033 011) un šķūnis (būves kadastra apzīmējums 4242 001 0033 012);
“Spāres muiža 23” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4242 001 0187) – zemes vienība (zemes vienības kadastra apzīmējums 4242 001 0171) 0,2540 ha platībā un mācības korpuss ar garāžu, noliktavu un dzīvokli (būves kadastra apzīmējums 4242 001 0033 023);
“Spāres muiža 8” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4242 001 0184) – zemes vienība (zemes vienības kadastra apzīmējums 4242 001 0168) 0,2583 ha platībā un būves ar kadastra apzīmējumiem 4242 001 0033 008 un 4242 001 0033 009;
“Spāres muiža 5” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4242 001 0183) – zemes vienības (zemes vienības kadastra apzīmējums 4242 001 0167) 0,0409 ha platībā un būve ar kadastra apzīmējumu 4242 001 0033 005;
“Muižas ceļš” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4242 001 0182) – zemes vienība (zemes vienības kadastra apzīmējums 4242 001 0166) 0,126 ha platībā;
 “Spāres muiža 19” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 42420010190) – zemes vienība (zemes vienības kadastra apzīmējums 42420010174) 0,2304 ha platībā un būve ar kadastra apzīmējumu 4242 001 0033 019);
“Spāres urbums” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4242 001 0185) – zemes vienība (zemes vienības kadastra apzīmējums 42420010169) 1,0915 ha platībā un būves ar kadastra apzīmējumu 4242 001 0033 015 un 4242 001 0033 051;
“Spāres dārzi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4242 001 0188) – zemes vienība (zemes vienības kadastra apzīmējums 4242 001 0172) 14,6902 ha platībā;
“Spāres muiža 34” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4242 001 0178) – zemes vienība (zemes vienības kadastra apzīmējums 4242 001 0161) 0,22 ha platībā un būves ar kadastra apzīmējumiem 4242 001 0034 001 un 4242 001 0034 002;
“Spāres mežs” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 42420010179) – zemes vienība (zemes vienības kadastra apzīmējums 4242 001 0162) 56,0 ha platībā;
“Spāres speciālā skola” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4242 001 0033) – zemes vienība ar kadastra apzīmējumu 4242 001 0035 6,1 ha platībā un zemes vienība ar kadastra apzīmējumu 4242 001 0163 2,3276 ha platībā un būves ar kadastra apzīmējumiem 4242 001 0033 001; 4242 001 0033 002; 4242 001 0033 003; 4242 001 0033 004; 4242 001 0033 006; 4242 001 0033 007; 4242 001 0033 010.
    Izveidotajiem nekustamajiem īpašumiem ir atvērti jauni zemesgrāmatas nodalījumi Vidzemes rajona tiesas Amatas pagasta zemesgrāmatā.
    Rīkojuma projektā iekļautie nekustamie īpašumi “Spāres muiža 11”, “Spāres muiža 14” un “Spāres muiža 23” attiecīgi ir ierakstīti Vidzemes rajona tiesas Amatas pagasta zemesgrāmatas nodalījumā Nr. 100000592711, Nr. 100000592720 un Nr. 100000592697. Īpašuma tiesības nostiprinātas uz Amatas novada pašvaldības vārda. Atbilstoši Administratīvo teritoriju un apdzīvoto vietu likumā noteiktajam Cēsu novada pašvaldība ir Amatas novada pašvaldības tiesību un saistību pārņēmēja.
   Atbilstoši Nekustamā īpašuma valsts kadastra reģistra (turpmāk – Kadastra) datiem:
- nekustamā īpašuma “Spāres muiža 11”  kadastrālā vērtība ir  5717 euro un īpašuma sastāvā esošās zemes vienības lietošanas mērķis ir Vienstāva un divstāvu daudzdzīvokļu māju apbūve, un tai ir noteikti šādi apgrūtinājumi: būvniecības ierobežojumu teritorija, kas noteikta teritorijas attīstības plānošanas dokumentā 0,0174 ha; ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija ap elektrisko tīklu gaisvadu līniju pilsētās un ciemos ar nominālo spriegumu līdz 20 kilovoltiem 0,0273 ha; ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar elektrisko tīklu kabeļu līniju      0,0026 ha un ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar ielu vai ceļu - sarkanā līnija 0,0066 ha. Minētajiem infrastruktūras objektiem noteiktās aizsargjoslas neietekmē nekustamā īpašuma esošo un turpmāko izmantošanu, tomēr plānojot īpašuma turpmāko attīstību ir ievērojami teritorijas plānojumā noteiktie nosacījumi;
- nekustamā īpašuma “Spāres muiža 14” kadastrālā vērtība ir 4175 euro un īpašuma sastāvā esošās zemes vienības lietošanas mērķis ir Vienstāva un divstāvu daudzdzīvokļu māju apbūve, un tai noteikti šādi apgrūtinājumi: būvniecības ierobežojumu teritorija, kas noteikta teritorijas attīstības plānošanas dokumentā 0,0242 ha; ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija ap elektrisko tīklu gaisvadu līniju pilsētās un ciemos ar nominālo spriegumu līdz 20 kilovoltiem 0,0151 ha; ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar elektrisko tīklu kabeļu līniju 0,0048 ha un ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar ielu vai ceļu - sarkanā līnija 0,0089 ha. Minētajiem infrastruktūras objektiem noteiktās aizsargjoslas neietekmē nekustamā īpašuma esošo un turpmāko izmantošanu, tomēr plānojot īpašuma turpmāko attīstību ir ievērojami teritorijas plānojumā noteiktie nosacījumi;
- nekustamā īpašuma “Spāres muiža 23” kadastrālā vērtība ir 4049 euro  un īpašuma sastāvā esošās zemes vienības lietošanas mērķis ir Individuālo dzīvojamo māju apbūve, un tai ir noteikti šādi apgrūtinājumi: būvniecības ierobežojumu teritorija, kas noteikta teritorijas attīstības plānošanas dokumentā 0,0356 ha; ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija ap elektrisko tīklu gaisvadu līniju pilsētās un ciemos ar nominālo spriegumu līdz 20 kilovoltiem 0,0331 ha, ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar elektrisko tīklu kabeļu līniju 0,0035 ha un ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar ielu vai ceļu - sarkanā līnija 0,0143 ha. Minētajiem infrastruktūras objektiem noteiktās aizsargjoslas neietekmē nekustamā īpašuma esošo un turpmāko izmantošanu, tomēr plānojot īpašuma turpmāko attīstību ir ievērojami teritorijas plānojumā noteiktie nosacījumi.
    Rīkojumā Nr. 555 noteikts aprobežojums Pašvaldībai rīcībai ar nekustamo īpašumu: īpašuma tiesības uz nekustamo īpašumu nostiprinātas uz laiku, kamēr Pašvaldība nodrošina Pašvaldību likuma 4. panta pirmajā daļā minēto funkciju īstenošanu. Minētais aprobežojums nostiprināts zemesgrāmatas nodalījumos.
    Zemesgrāmatu nodalījumos nav reģistrēti citi apgrūtinājumi, kas varētu apgrūtināt atsavināmo nekustamo īpašumu esošo un turpmāko izmantošanu.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Nepieciešams nodrošināt nekustamā īpašuma racionālu izmantošanu.
Risinājuma apraksts
     Pašvaldību likuma 73. panta ceturtā daļa paredz Pašvaldības tiesības iegūt un atsavināt kustamo un nekustamo īpašumu, kā arī veikt citas privāttiesiskas darbības, ievērojot likumā noteikto par rīcību ar publiskas personas finanšu līdzekļiem un mantu.
    Atbilstoši rīkojumam Nr. 555 Pašvaldība ieguva nekustamos īpašumus, uz kuriem īpašuma tiesības valsts vārdā bija nostiprinātas uz Izglītības un zinātnes ministrijas vārda. Valsts nekustamo īpašumu un būves savu funkciju nodrošināšanai izmanto Cēsu novada pašvaldības (kas ir Amatas novada pašvaldības tiesību un saistību pārņēmēja) padotībā esošā Spāres speciālā internātskola, kas nodrošina iespēju iegūt izglītību bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem.
     Ievērojot Cēsu novada izglītības stratēģijā 2022-2027 izvirzīto uzdevumu – izglītības iestāžu tīkla pilnveidošana, ar Cēsu novada domes 22.04.2024. lēmumu Nr.77 “Par Spāres skolas pievienošanu Aleksandra Bieziņa Raiskuma pamatskolai”, izglītības iestāde “Spāres pamatskola”, pievienota izglītības iestādei “Aleksandra Bieziņa Raiskuma pamatskola”, izglītības procesu daļēji saglabājot dažās bijušās Spāres skolas ēkās vai telpās. Rezultātā nekustamie īpašumi “Spāres muiža 11”, “Spāres muiža 14” un “Spāres muiža 23”, kas līdz šim tika izmantoti Spāres pamatskolas vajadzībām, pēc reorganizācijas vairs netiek izmantoti izglītības iestādes vajadzībām un pašvaldībai noteiktās funkcijas īstenošanai. Nepieciešamie  resursi minēto īpašumu uzturēšanai ir nesamērīgi un nelietderīgi, ja īpašums vairs nav nepieciešams sākotnēji piemērotās pašvaldības funkcijas realizēšanai un pārredzamā nākotnē īpašuma izmantošana nav plānota kādas pašvaldības funkcijas veikšanai.
     Ņemot vērā minēto, Cēsu novada dome 2024.gada 15.augustā pieņēma lēmumu Nr.392 “Par nekustamā īpašuma  “Spāres muiža 11”,Spāre,  Amatas pagasts, Cēsu novads,  nodošanu atsavināšanai”,  lēmumu Nr.393 “Par nekustamā īpašuma  “Spāres muiža 14”, Spāre,  Amatas pagasts, Cēsu novads,  nodošanu atsavināšanai” un lēmumu Nr.394 “Par nekustamā īpašuma  “Spāres muiža 23”, Spāre,  Amatas pagasts, Cēsu novads,  nodošanu atsavināšanai”, ar kuriem tiek lūgts sagatavot un virzīt izskatīšanai Ministru kabinetā rīkojuma projektu par atļauju pašvaldībai atsavināt minētos nekustamos īpašumus. 

    Nekustamie īpašumi atbilstoši spēkā esošajam Amatas novada teritorijas plānojumam atrodas Publiskās apbūves teritorijā, kas paredz ar plašs jauktu izmantošanu spektru saistītu apbūvi.
     Saskaņā ar Atsavināšanas likuma 4. panta pirmo daļu valsts mantas atsavināšanu var ierosināt, ja tā nav nepieciešama attiecīgajai iestādei vai citām valsts iestādēm to funkciju nodrošināšanai. Atbilstoši Ministru kabineta 2011. gada 1. februāra noteikumu Nr. 109 "Kārtība, kādā atsavināma publiskās personas manta” 12. punktā noteiktajam, lai noskaidrotu, vai atsavināmais valsts nekustamais īpašums nav nepieciešams citai valsts iestādei, valsts kapitālsabiedrībai vai atvasinātas publiskas personas vai to iestādes funkciju nodrošināšanai, rīkojuma projektu izsludinot Vienotajā tiesību aktu projektu izstrādes un saskaņošanas portālā, tiks nodrošināts minētajos noteikumos noteiktais pienākums. Ja divu nedēļu laikā pēc Ministru kabineta rīkojuma projekta izsludināšanas Vienotajā tiesību aktu portālā valsts iestādes, valsts kapitālsabiedrības vai atvasinātas publiskas personas vai to iestādes nepieprasa projektā minēto nekustamo īpašumu valsts pārvaldes funkciju nodrošināšanai saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likumu, to var atsavināt likumā noteiktajā kārtībā.  
   Atsavināšanas likuma 42. panta otrā četri prim daļa noteic, ka ja valsts nodotais nekustamais īpašums ir kļuvis nepiemērots attiecīgās funkcijas vai deleģētā pārvaldes uzdevuma veikšanai un īpašums nav nepieciešams citai publiskai personai vai tās iestādei, Ministru kabinets pēc motivēta atvasinātas publiskas personas priekšlikuma ar rīkojumu var atļaut šādu nekustamo īpašumu atsavināt Atsavināšanas likumā noteiktajā kārtībā.
   Rīkojuma projekts paredz atļaut Pašvaldībai atsavināt nekustamos īpašumus un uzdod Pašvaldībai organizēt nekustamā īpašuma novērtēšanu un atsavināšanu, kā arī no atsavināšanas iegūtos līdzekļus pēc faktisko izdevumu segšanas ieskaitīt Pašvaldības budžetā, kuri izmantojami drošas un pieejamas vides nodrošināšanai izglītības funkcijas izpildei un pilnveidošanai, parku, skvēru un zaļo zonu ierīkošanai un uzturēšanai  nekustamajā īpašumā “Spāres Speciālā Skola” (kad.nr. 42420010033), tādējādi nodrošinot Pašvaldību likuma 4. panta pirmās daļas 4. punktā noteiktās pašvaldības autonomās funkcijas izpildi.
    Ņemot vērā, ka līdzekļi tiek ieguldīti pašvaldības īpašumā, lai nodrošināt pašvaldībai noteiktās funkcijas izpildi (Pašvaldības likuma 4.panta pirmās daļas 4.punkts) rīkojuma projekts neparedz komercdarbības atbalsta sniegšanu Pašvaldībai. Iegūtie finanšu līdzekļi tiks ieguldīti publiskas infrastruktūras izveidei (pašvaldības mācību iestādes remontam), kurā tiek nodrošināta vispārējās izglītības funkcija un tā kā minētās izglītības iestādes darbība tiek finansēta no valsts un pašvaldības budžeta līdzekļiem, plānotais atbalsta pasākums nav saistīts ar saimniecisko darbību veikšanu un attiecīgi nav kvalificējams kā komercdarbības atbalsts un nav saistāma ar komercdarbības atbalsta jomu.
     Ņemot vērā rīkojuma projekta 2.punktā noteikto pašvaldība jānodrošina zemesgrāmatu nodalījumos  III sadaļas 1.iedaļā ierakstīto apgrūtinājumu dzēšana.
     Rīkojuma projekta 6. punkts paredz pienākumu Pašvaldībai nodot nekustamo īpašumu pircējam 30 dienu laikā no pirkuma līguma noslēgšanas dienas, sastādot attiecīgu nodošanas un pieņemšanas aktu un nodrošināt jaunās īpašuma tiesības nostiprināšanu zemesgrāmatā uz pircēja vārda. Lai to nodrošinātu Pašvaldībai īpašuma atsavināšanas izsoles noteikumos cita starpā jāietver arī noteikumi par pienākumu īpašuma ieguvējam noteiktā termiņā nostiprināt īpašuma tiesības zemesgrāmatā, un ka nodošanas un pieņemšanas akts var tikt parakstīts tikai pēc īpašuma tiesību nostiprināšanas zemesgrāmatā uz ieguvēja vārda.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
-

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Ietekmes apraksts
Atsavināšanas rezultātā iegūtie līdzekļi tiks izmantoti pašvaldības īpašumā esošās izglītības iestādes attīstībā. 
 
Juridiskās personas

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Cita informācija
Nekustamā īpašuma novērtēšanas un atsavināšanas procesu nodrošina Cēsu novada pašvaldība. Faktiskie izdevumi par nekustamā īpašuma novērtēšanu un atsavināšanu tiek segti no atsavināšanas rezultātā iegūtajiem līdzekļiem. Nekustamā īpašuma novērtēšana atbilstoši Atsavināšanas likuma nosacījumiem uz rīkojuma projekta sagatavošanas brīdi nav veikta. Nekustamo īpašumu kopējā kadastrālā vērtība ir 13 941 euro.

4.1.1. Ministru kabineta 2013.gada 20.novembra rīkojums Nr.555 "Par valsts nekustamā īpašuma "Spāres speciālā skola", Spārē, Amatas pagastā, Amatas novadā, nodošanu Amatas novada pašvaldības īpašumā"

Pamatojums un apraksts
Pieņemot rīkojuma projektu, tiks atļauta daļas no pašvaldībai nodotā nekustamā īpašuma atsavināšana, līdz ar to aktualitāti zaudēs rīkojumā Nr. 555 noteiktais.
Atbildīgā institūcija
Izglītības un zinātnes ministrija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Kā izriet no Ministru kabineta Ministru kabineta 2024. gada 15. oktobra noteikumu Nr.639 “Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 5. punkta, tad institūcija piemēro sabiedrības līdzdalības kārtību arī to tiesību aktu projektu izstrādē, kas būtiski maina esošo regulējumu vai paredz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas.
Rīkojuma projekta būtība skar Ministru kabineta kompetenci lemt par to, vai atļaut Pašvaldībai atsavināt tās īpašumā esošos nekustamos īpašumus. Rīkojuma projektā risinātie jautājumi neparedz ieviest izmaiņas, kas varētu ietekmēt sabiedrības intereses.
 

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Cēsu novada pašvaldība

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Ņemot vērā atsavināmo nekustamo īpašumu potenciālo izmantošanu, to atsavināšana var radīt iespējas uzņēmējdarbības attīstībai dažāda veida pakalpojumu sniegšanai, tai skaitā tūrisma attīstībai.
 

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi
Piekrītu
Paziņojums par sīkdatņu lietošanu
Lai nodrošinātu TAP portāla pieejamību, tā darbībai tiek izmantotas tikai obligātās tehniskās sīkdatnes. Esmu informēts par sīkdatņu izmantošanu un, turpinot darboties šajā vietnē, piekrītu to izmantošanai. Lasīt vairāk