Anotācija (ex-ante)

22-TA-1808: Rīkojuma (grozījumu) projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2022. gada 3. maija rīkojumā Nr. 307 "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem""" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Ukrainas civiliedzīvotāju atbalsta likuma (turpmāk - Likums) 8. pants un 13. panta trešā un ceturtā daļa, kā arī Ministru kabineta 2022. gada 31. maija protokollēmuma (protokola Nr.29, 44.§) "Rīkojuma projekts "Par komisijas izveidi ēku uzlabošanai Ukrainas civiliedzīvotāju atbalstam"" (turpmāk - MK protokollēmums) 3. punkts.
Grozījumi Ministru kabineta 2022. gada 3. maija rīkojumā Nr. 307 "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"" sagatavoti, lai turpinātu finansējuma piešķiršanas procesu, kompensējot pašvaldībām faktiskos izdevumus, kas tām radušies, nodrošinot atbalstu Ukrainas civiliedzīvotājiem.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Grozījumi Ministru kabineta 2022. gada 3. maija rīkojumā Nr. 307 "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"" paredz palielināt finansējuma apmēru, lai arī turpmāk (šā gada maijā, jūnijā, jūlijā) nodrošinātu pašvaldību izdevumu segšanas procesu,  nosakot kopējo finansējuma summu, kas nepārsniedz 53 379 104 euro.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Ministru kabineta 2022. gada 3. maija rīkojuma Nr. 307 "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" (turpmāk - MK rīkojums Nr. 307) 1. punkts paredz no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" piešķirt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai (turpmāk - VARAM) finansējumu, kas nepārsniedz 12 997 832 euro, lai segtu izdevumus, kas pašvaldībām radušies, nodrošinot atbalstu Ukrainas civiliedzīvotājiem, tai skaitā izmitināšanas un ēdināšanas nodrošināšanai, sociālā atbalsta nodrošināšanai, izglītības nodrošināšanai un valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšanas atbalstam. MK rīkojuma Nr. 307 4. punktā noteikts, ka, ja pašvaldību faktiskie izdevumi līdz 2022. gada 30. aprīlim ir mazāki, nekā paredzēts, un šā rīkojuma 1. punktā minētais finansējums netiek izmantots pilnā apmērā, šā rīkojuma 1. punktā minēto finansējumu drīkst izmantot arī pašvaldību faktisko izdevumu segšanai pēc 2022. gada 30. aprīļa.

Atbilstoši MK rīkojuma Nr. 307 2. punktam un pamatojoties uz Finanšu ministrijas 2022. gada 18. maija rīkojumu Nr. 312 “Par līdzekļu piešķiršanu” VARAM 2022. gada 20. maijā pašvaldībām pārskaitīja finanšu līdzekļus 2 401 791,97 euro apmērā, lai segtu faktiskos izdevumus par 2022. gada februāri un martu, kas pašvaldībām radušies, nodrošinot atbalstu Ukrainas civiliedzīvotājiem. 
Savukārt, pamatojoties uz Finanšu ministrijas 2022. gada 3. jūnija rīkojumu Nr. 345 “Par līdzekļu piešķiršanu” VARAM 2022. gada 7. jūnijā pašvaldībām pārskaitīja finanšu līdzekļus 8 440 190,90 euro apmērā, lai segtu izdevumus par 2022. gada aprīli, kas pašvaldībām radušies, nodrošinot atbalstu Ukrainas civiliedzīvotājiem.

Līdz ar to finanšu līdzekļu atlikums no MK rīkojuma Nr. 307 1. punktā paredzētā finansējuma uz šā gada 1. maiju ir 2 155 849,13 euro.

Likuma 12. pants nosaka, ka valsts nodrošina Ukrainas civiliedzīvotājiem primāri sniedzamo atbalstu — izmitināšanu — līdz 90 dienām, kā arī pārtiku līdz 30 dienām. Vienlaikus Likuma pārejas noteikumu 18. punkts nosaka, ka Ukrainas civiliedzīvotājiem, kuri primāri sniedzamajam atbalstam ir pieteikušies līdz 2022. gada 24. maijam (ieskaitot), valsts to nodrošina papildus līdz 30 dienām, taču kopējais valsts nodrošinātais primāri sniedzamais atbalsts nevar pārsniegt 120 dienas.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Saskaņā ar Likuma 13. panta otro daļu, pašvaldības, izmantojot Valsts kases e-pakalpojumu ePārskati atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā Valsts kase nodrošina informācijas apriti, izmantojot Valsts kases e-pakalpojumus, reizi mēnesī turpina iesniegt pārskatus par izdevumiem, kas saistīti ar Ukrainas civiliedzīvotājiem sniegto atbalstu. Atbalsta sniegšana turpinās arī turpmākajos mēnešos, turklāt kopš  MK rīkojuma Nr. 307 izdošanas ir notikušas izmaiņas atbalsta sniegšanas nosacījumos, kā arī turpinās to pilnveidošana.

Papildus Likuma 13.4 pants nosaka, ka Ukrainas civiliedzīvotājus pašvaldība, tai skaitā nodrošinot primāro atbalstu, var izmitināt tai piederošās dzīvojamās ēkās vai ēkās, kuru galvenais saskaņā ar būvju klasifikatoru noteiktais lietošanas veids ir "1211 — Viesnīcas un tām līdzīga lietojuma ēkas", veicot tajās nepieciešamos uzlabojumus. Informāciju par ēkām izvērtē un par nepieciešamo atbalsta apmēru uzlabojumu veikšanai ēkās lemj Ministru kabineta izveidota komisija. Saskaņā ar 2022. gada 31. maija MK protokollēmuma 3. punktu, ja nepieciešams, pēc komisijas ēku uzlabošanai Ukrainas civiliedzīvotāju atbalstam priekšlikuma VARAM gatavo un noteiktā kārtībā iesniedz izskatīšanai Ministru kabinetā rīkojumu projektus, lai no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 02.00.00 "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" kompensētu pašvaldībām izdevumus, kas radušies sakarā ar Likuma 13.4 pantā minēto. 

Pamatojoties uz MK protokollēmumu, ar Ministru kabineta 2022. gada 31. maija rīkojumu Nr. 395 "Par komisijas izveidi ēku uzlabošanai Ukrainas civiliedzīvotāju atbalstam" tika apstiprināts komisijas sastāvs (turpmāk - komisija), kuras mērķis  ir izvērtē informāciju par pašvaldībām piederošām dzīvojamām ēkām vai ēkām, kuru galvenais saskaņā ar būvju klasifikatoru noteiktais lietošanas veids ir "1211 — Viesnīcas un tām līdzīga lietojuma ēkas" (turpmāk — ēkas) un pieņemt lēmumu par nepieciešamo atbalsta apmēru uzlabojumu veikšanai, tai skaitā kustamās mantas (piemēram, gultām, matračiem u.c.) iegādi.  Komisija  2022. gada 8. jūnija sēdē pieņēma konceptuālu atbalstu pirmo projektu tālākai virzībai, vienlaikus  komisijai turpinot darbu ar attiecīgo institūciju vērtējumu par pārējām potenciālajām ieguldījumu vietām. Šobrīd ar MK rīkojuma projektu tiek rezervēts valsts budžeta finansējums indikatīvi 168 506 euro apmērā trim mēnešiem (maiju, jūniju, jūliju) pašvaldību ēku uzlabojumu veikšanai, nodrošinot papildus izmitināšanas iespējas (saistībā ar Likuma 13.4 pantā minēto).


Līdz ar to MK rīkojuma Nr. 307 1. punktā paredzētā finansējuma atlikums (2 155 849,13 euro) ir nepietiekams, lai turpinātu kompensēt pašvaldībām izdevumus pēc 2022. gada 30. aprīļa, kā arī segt izdevumus, kas saistīti ar pašvaldību ēku uzlabojumu veikšanu, nodrošinot primāro atbalstu izmitināšanas jomā.
Risinājuma apraksts
Ņemot vērā iepriekš minēto, VARAM 2022. gada 26. maijā elektroniski lūdza Labklājības ministrijai (turpmāk - LM), Ekonomikas ministrijai (turpmāk - EM) un Izglītības un zinātnes ministrijai (turpmāk - IzM) iesniegt informāciju par plānotā nepieciešamā finansējuma apmēru nākamajiem trim mēnešiem (šā gada maiju, jūniju un jūliju), kas būtu kompensējams pašvaldībām par izdevumiem, kas radušies sniedzot atbalstu Ukrainas civiliedzīvotājiem.

Atsaucoties uz aicinājumu, iesaistītās ministrijas VARAM iesniedza aplēses par nepieciešamo finansējuma apmēru laika posmam no 2022. gada 1. maija līdz 31. jūlijam:
- EM atbildības jomā, atbilstoši Ministru kabineta 2022. gada 12. marta noteikumiem Nr.168 “Noteikumi par izmitināšanas un ēdināšanas pakalpojuma nodrošināšanu Ukrainas civiliedzīvotājiem” būtu nepieciešami finanšu līdzekļi 20 987 518 euro apmērā;
- LM atbildības jomā būtu nepieciešami finanšu līdzekļi 17 265 043 euro apmērā;
- IzM atbildības jomā būtu nepieciešami finanšu līdzekļi 4 091 744 euro apmērā.

Par vienoto valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centru un pašvaldības klientu apkalpošanas struktūrvienību Ukrainas civiliedzīvotājiem sniegto atbalstu līdz 2022. gada 31. jūlijam būtu nepieciešami finanšu līdzekļi 24 310 euro apmērā.

Pašvaldību ēku uzlabojumu veikšanai, nodrošinot papildus izmitināšanas iespējas indikatīvi trīs mēnešiem nepieciešami finanšu līdzekļi 168 506 euro apmērā. 

Tādējādi, lai turpinātu kompensēt pašvaldībām izdevumus arī pēc 2022. gada 30. aprīļa nākamos trīs mēnešus (šā gada maiju, jūniju, jūliju), kas pašvaldībām radušies, nodrošinot atbalstu Ukrainas civiliedzīvotājiem izmitināšanas un ēdināšanas nodrošināšanai, sociālā atbalsta nodrošināšanai, izglītības nodrošināšanai, valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšanas atbalstam, kā arī, lai segt izdevumus, kas saistīti ar pašvaldību ēku uzlabojumu veikšanu, nodrošinot primāro atbalstu izmitināšanas jomā, kopā nepieciešami finanšu līdzekļi 42 537 121 euro apmērā.

Ņemot vērā, ka atlikums no MK rīkojuma Nr. 307 1. punktā paredzētā finansējuma uz šā gada 1. maiju ir 2 155 849 euro, papildus nepieciešamais finansējums no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" jāpalielina par 40 381 272  euro.

Līdz ar to VARAM sagatavoja Ministru kabineta rīkojuma projektu "Grozījumi Ministru kabineta 2022. gada 3. maija rīkojumā Nr. 307 "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem""", kas paredz MK rīkojuma Nr. 307 1. punktā noteikto finansējumu (12 997 832 euro) palielināt un noteikt, ka tas nepārsniedz 53 379 104  euro, lai segtu izdevumus, kas pašvaldībām radušies, nodrošinot atbalstu Ukrainas civiliedzīvotājiem, tai skaitā izmitināšanas un ēdināšanas nodrošināšanai (primārā atbalsta sniegšanai, kā arī atlīdzībai fiziskām un juridiskām personām par Ukrainas civiliedzīvotāju izmitināšanu un pašvaldībām nepieciešamais atbalsts uzlabojumu veikšanai pašvaldību ēkās), sociālā atbalsta nodrošināšanai, izglītības nodrošināšanai un valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšanas atbalstam.

Vienlaicīgi MK rīkojuma Nr. 307 4. punktā noteikt, ka, ja pašvaldību faktiskie izdevumi līdz 2022. gada 31. jūlijam ir mazāki, nekā paredzēts, un šā rīkojuma 1. punktā minētais finansējums netiek izmantots pilnā apmērā, šā rīkojuma 1. punktā minēto finansējumu drīkst izmantot arī pašvaldību faktisko izdevumu segšanai pēc 2022. gada 31. jūlija atbilstoši noteiktajai kārtībai.

Papildus norādām, ka arī turpmāk saskaņā ar Likuma 13. panta trešo daļu, VARAM pieprasījumus Finanšu ministrijai sagatavots un normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā iesniegs reizi mēnesī, lai pašvaldībām kompensētu faktiskos izdevumus, kas radušies sakarā ar Ukrainas civiliedzīvotājiem sniegto atbalstu. Finanšu līdzekļi no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" tiks piešķirti katrai pašvaldībai vienas summas apmērā, iekļaujot tajā visu atbalstāmo jomu apmēru (sadalījumu par atbalsta veidiem skatot Valsts kases ePārskatos).
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
  • Ukrainas civiliedzīvotāji
Ietekmes apraksts
-
Juridiskās personas
  • Pilsētu un novadu pašvaldības
Ietekmes apraksts
Pilsētu un novadu pašvaldībām tiks kompensēti izdevumi, kas radušies sakarā ar Ukrainas civiliedzīvotājiem sniegto atbalstu.

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2022
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2023
2024
2025
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
12 997 832
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
12 997 832
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
12 997 832
40 381 272
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
12 997 832
40 381 272
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-40 381 272
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-40 381 272
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
40 381 272
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
2022. gadam ailē “saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam” norādīts finansējuma apmērs, kas apstiprināts ar šobrīd spēkā esošo MK rīkojumu Nr.307, savukārt izmaiņās norādīts nepieciešamais palielinājums.
 
Pasākumi Februāris-Aprīlis (izpilde) Maijs-Jūlijs (prognoze) KOPĀ
Par palīdzību sociālā atbalsta jomā kopā (no LM pārskata) 6 540 535 17 265 043 23 805 577
Par palīdzību izglītības jomā kopā (no IzM pārskata) 450 704 4 091 744 4 542 448
Par palīdzību ēdināšanas jomā kopā (no EM pārskata) 1 723 201 7 213 209 8 936 410
Par palīdzību izmitināšanas jomā kopā (no EM pārskata) 2 102 209 13 774 309 15 876 518
Par izlietoto finansējumu valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšanas un fizisko personu reģistrācijas pasākumiem (VARAM) 25 334 24 310 49 644
Ukrainas bēgļu izmitināšanas iespējas uzlabošanai  pašvaldībās nepieciešamais atbalsta apmēru uzlabojumu veikšanai pašvaldību ēkās  (objektos), tai skaitā kustamās mantas (piemēram, gultām, matračiem u.c.) iegādei 0 168 506 168 506
KOPĀ: 10 841 983 42 537 121 53 379 104
    Šobrīd MK rīkojumā Nr. 307 noteiktais finansējums 12 997 832
    Nepieciešamais palielinājums 40 381 272

Detalizēta informācija par aprēķiniem norādītajiem atbalsta pasākumiem pieejama anotācijas pielikumos.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Ministru kabineta rīkojuma projektā "Grozījumi Ministru kabineta 2022. gada 3. maija rīkojumā Nr. 307 "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem""" ietverto pasākumu īstenošanas nodrošināšanai paredzēta līdzekļu piešķiršana no valsts budžeta  programmas 02.00.00 „Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajai kārtībai.
Atbilstoši Likuma 13. pantā noteiktajam, pašvaldības var iesniegt ePārskatus par iepriekšējā mēneša faktiskiem izdevumiem Valsts kasē līdz mēneša desmitajam datumam, nozares ministrijas tos saskaņo piecās darba dienās un VARAM veic izmaksu reizi mēnesī,  Ministru kabinetam būs nepieciešams pieņemt lēmumu par prognozēto līdzekļu apmēru par visiem valsts atbalsta veidiem un ne mazāk kā uz trīs mēnešu (šā gada maijs, jūnijs, jūlijs) periodu.  Vienlaikus faktiskās izmaksas tiks veiktas atbilstoši Valsts kasē iesniegtajiem ePārskatiem (izņemot par vienoto valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centru un pašvaldības klientu apkalpošanas struktūrvienībām, kā arī par pašvaldību izdevumu segšanu, kas saistīta ar pašvaldību ēku uzlabojumu veikšanu, nodrošinot primāro atbalstu izmitināšanas jomā), vienlaikus nepārsniedzot Ministru kabineta pieņemto finansējuma apjomu.  Par vienoto valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centru un pašvaldības klientu apkalpošanas struktūrvienību darbu, tiks izmantota pakalpojumu vadības sistēmā www.pakalpojumucentri.lv pašvaldību sniegtā informācija. Savukārt jautājums par pašvaldību izdevumiem, kas saistīti ar pašvaldību ēku uzlabojumu veikšanu, nodrošinot primāro atbalstu izmitināšanas jomā, tiek skatīts Ministru kabineta izveidotas komisija ēku uzlabošanai Ukrainas civiliedzīvotāju atbalstam ietvaros.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Ar rīkojuma projektu neparedz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas. Līdz ar to sabiedrības līdzdalība un komunikācijas aktivitātes rīkojuma projekta izstrādē netika organizētas (Ministru kabineta 2009. gada 25. augusta noteikumu Nr. 970 „Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 5. punkts).
Vienlaikus norādāms, ka rīkojuma projekts un tā anotācija pēc to iekļaušanas attiecīgās Ministru kabineta sēdē izskatāmo jautājumu sarakstā būs publiski pieejams Ministru kabineta tīmekļvietnē www.mk.gov.lv sadaļās Ministru kabineta sēdes un Tiesību aktu projekti, kur ar tiem varēs iepazīties jebkurš interesents.

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Finanšu ministrija
  • Labklājības ministrija
  • Ekonomikas ministrija
  • Izglītības un zinātnes ministrija

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi
1. pielikums
Nosaukums
Detalizēta informācija par aprēķiniem Ekonomikas ministrijas atbalsta pasākumiem.
2. pielikums
Nosaukums
Detalizēta informācija par aprēķiniem Labklājības ministrijas atbalsta pasākumiem.
3. pielikums
Nosaukums
Detalizēta informācija par aprēķiniem Izglītības un zinātnes ministrijas atbalsta pasākumiem.
4. pielikums
Nosaukums
Detalizēta informācija par aprēķiniem Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas atbalsta pasākumiem.
5. pielikums
Nosaukums
Detalizēta informācija par aprēķiniem mājokļu pielāgošanas pasākumiem.