23-TA-707: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par finanšu līdzekļu apropriācijas pārdali no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" valsts budžeta programmas 12.00.00 "Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
Ministru kabineta (turpmāk – MK) rīkojuma projekts “Par finanšu līdzekļu pārdali no budžeta resora ''74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums'' valsts budžeta programmas 12.00.00 ''Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai''” (turpmāk – rīkojuma projekts) izstrādāts, pamatojoties uz:
- Likuma “Par valsts budžetu 2023. gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam” 63.pants;
- MK 2023.gada 15.februāra rīkojuma Nr.83 “Par valsts kustamās mantas nodošanu bez atlīdzības” 5.punkts (prot. Nr.8 52. §);
- MK 2022.gada 29.novembra rīkojuma Nr.860 “Par valsts kustamās mantas nodošanu bez atlīdzības” 5.punkts (prot. Nr. 61 54. §).
- Likuma “Par valsts budžetu 2023. gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam” 63.pants;
- MK 2023.gada 15.februāra rīkojuma Nr.83 “Par valsts kustamās mantas nodošanu bez atlīdzības” 5.punkts (prot. Nr.8 52. §);
- MK 2022.gada 29.novembra rīkojuma Nr.860 “Par valsts kustamās mantas nodošanu bez atlīdzības” 5.punkts (prot. Nr. 61 54. §).
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
MK nepieciešams pieņemt lēmumu par apropriācijas pārdali no budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” 13 322 852 euro apmērā, lai segtu izdevumus, kas radušies saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā seku novēršanu.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
MK 2023.gada 14.februārī pieņēma zināšanai informatīvo ziņojumu “Par 2022. gada vakcīnu pārcelšanu un to apmaksu 2023. gadā” (prot.Nr.8 47.§).
Saskaņā ar MK 2023.gada 14.februāra protokola (prot.Nr.8 47.§) 2.punktu, atļāva Veselības ministrijai 2022. gadā nepiegādātās un uz 2023. gadu pārceltās devas, 2023. gada plānotās devas un ar tām saistītos izdevumus (tai skaitā vakcīnu iegādes, loģistikas un ievades izdevumus) 2023. gadā segt no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmā 12.00.00 "Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai" rezervētā finansējuma.
Savukārt, pamatojoties uz likuma “Par valsts budžetu 2023. gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam” 63.pantu, kurš nosaka, ka budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmā 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” noteikto apropriāciju 63 402 515 euro apmērā finanšu ministrs pārdala ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei ar Covid-19 izplatību saistītā valsts apdraudējuma un tā seku novēršanas un pārvarēšanas pasākumiem, ja ir pieņemts attiecīgs Ministru kabineta lēmums un Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darba dienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas ir to izskatījusi un nav iebildusi pret apropriācijas pārdali.
Saskaņā ar MK 2023.gada 14.februāra protokola (prot.Nr.8 47.§) 2.punktu, atļāva Veselības ministrijai 2022. gadā nepiegādātās un uz 2023. gadu pārceltās devas, 2023. gada plānotās devas un ar tām saistītos izdevumus (tai skaitā vakcīnu iegādes, loģistikas un ievades izdevumus) 2023. gadā segt no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmā 12.00.00 "Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai" rezervētā finansējuma.
Savukārt, pamatojoties uz likuma “Par valsts budžetu 2023. gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam” 63.pantu, kurš nosaka, ka budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmā 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” noteikto apropriāciju 63 402 515 euro apmērā finanšu ministrs pārdala ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei ar Covid-19 izplatību saistītā valsts apdraudējuma un tā seku novēršanas un pārvarēšanas pasākumiem, ja ir pieņemts attiecīgs Ministru kabineta lēmums un Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darba dienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas ir to izskatījusi un nav iebildusi pret apropriācijas pārdali.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
MK nepieciešams pieņemt lēmumu par apropriācijas pārdali no budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” 13 322 852 euro apmērā, lai segtu izdevumus, kas radušies saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā seku novēršanu.
Risinājuma apraksts
Rīkojuma projekts paredz likuma "Par valsts budžetu 2023. gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam" 49. pantam atbalstīt apropriācijas pārdali no budžeta resora ''74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums'' programmas 12.00.00 ''Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai'' 13 322 852 euro apmērā uz šādām Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammām, lai segtu izdevumus, kas radušies saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā seku novēršanu:
1.1. uz budžeta apakšprogrammu 33.04.00 ''Centralizēta medikamentu un materiālu iegāde'' 13 266 491 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu iegādi, uzglabāšanu, loģistiku, šļirču un injekciju šķīdumu iegādei;
1.2. uz budžeta apakšprogrammu 33.16.00 "Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana" 56 361 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu ievadi 2022. gada decembrī.
1.1. uz budžeta apakšprogrammu 33.04.00 ''Centralizēta medikamentu un materiālu iegāde'' 13 266 491 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu iegādi, uzglabāšanu, loģistiku, šļirču un injekciju šķīdumu iegādei;
1.2. uz budžeta apakšprogrammu 33.16.00 "Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana" 56 361 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu ievadi 2022. gada decembrī.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2023
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2024
2025
2026
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
13 322 852
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
13 322 852
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-13 322 852
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-13 322 852
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
13 322 852
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Rīkojuma projekts paredz atbilstoši likuma "Par valsts budžetu 2023. gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam" 63. pantam atbalstīt apropriācijas pārdali no budžeta resora ''74.Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums'' programmas 12.00.00 ''Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai'' 13 322 852 euro apmērā (skat., anotācijas pielikumu Nr. 1 – Nr.23) uz šādām Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammām, lai segtu izdevumus, kas radušies saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā seku novēršanu:
1.1. uz budžeta apakšprogrammu 33.04.00 ''Centralizēta medikamentu un materiālu iegāde'' 13 266 491 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu iegādi, uzglabāšanu, loģistiku, šļirču un injekciju šķīdumu iegādei (13 265 710 euro apmērā - EKK 3000 “Subsīdijas un dotācijas”, 781 euro apmērā – EKK 7470 “Pārējie valsts budžeta uzturēšanas izdevumu transferti valsts budžeta daļēji finansētām atvasinātām publiskām personām un budžeta nefinansētām iestādēm”);
1.2. uz budžeta apakšprogrammu 33.16.00 "Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana" 56 361 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu ievadi 2022. gada decembrī (55 643 euro apmērā - EKK 3000 “Subsīdijas un dotācijas”, 718 euro apmērā – EKK 7460 “Pārējie valsts budžeta uzturēšanas izdevumu transferti pašvaldībām”).
Starp NVD un Valsts asinsdonoru centru (turpmāk - VADC) 2021.gada 30.aprīlī tika noslēgts līgums “Līgums par vakcīnu glabāšanu un izsniegšanu” (NVD līguma uzskaites Nr. NVD-9/32-2021; VADC uzskaites Nr. 59/1-9.3/2021), kur VADC apņemas veikt papildus funkciju – nodrošināt COVID-19 vakcīnu uzglabāšanu zemā temperatūrā (pieņemt vakcīnu glabāšanā no vakcīnas piegādātāja, uzglabāt un nodot vakcīnu loģistikas pakalpojuma sniedzējiem, nodrošināt temperatūras režīma un uzglabāšanas ilguma dokumentēšanu). VADC vakcīnu glabāšanai izmanto dziļās saldēšanas saldētavas. Sakarā ar cenas kāpumu par energoresursiem, VADC izdevumi par vakcīnu uzglabāšanu būtiski pieauga un rada pamatdarbības budžetam papildus neplānotus izdevumus. Līdz ar to, nepieciešams segt VADC cenas kāpumu izmaksas attiecībā uz Covid-19 vakcīnu uz glabāšanu atbilstoši iesniegtajāam rēķinam (anotācijas 23.pielikums). (anotācijas 23.pielikums).
2022.gada 15.novembra MK sēdē pieņēma zināšanai VM sagatavoto informatīvo ziņojumu "Par vakcīnu pieejamību un krājumiem, Janssen, Novavax un Sanofi vakcīnu pret Covid-19 piegādi un vakcīnu glabāšanas iespējām" (prot.Nr.57 59.§), kur VM rekomendēja atteikties no Sanofi vakcīnas piegādēm pieprasījuma trūkuma, ierobežotā derīguma termiņa un glabāšanas vietas neesamības dēļ, neveicot maksājumu (rēķina Nr.117000039) par piegādājamām Sanofi devām (anotācijas 9.pielikums).
Savukārt, 2023.gada 24.janvārī MK sēdē pieņēma zināšanai VM sagatavoto informatīvo ziņojumu "Par vakcīnu pieejamību un krājumiem" (prot.Nr.4 54.§) un nolēma atbilstoši informatīvajā ziņojumā sniegtai informācijai Latvijai turpināt piedalīties sarunās ar Eiropas Komisiju un ražotāju par Novavax un Sanofi vakcīnu piegādēm Latvijai 2023. gadā. Proti, no EK tika saņemta atbilde, ka nav pamata piegāžu izbeigšanai saistībā ar noteiktu ilgtermiņa datumu neievērošanu un līgums turpina attiekties uz VOF līdz 6 mēnešiem pēc līguma termiņa beigām.Tādējādi NVD 2023.gada janvāra beigās apmaksāja 2021.gada 17.novembra rēķinu Nr.117000039.
Papildu finansējums par vakcīnu iegādi un vakcīnu uzglabāšanas pakalpojumiem pieprasīts par periodu 2022.gada oktobris – 2023.gada februāris, kā arī finansējums par vakcīnu priekšapmaksas saimniecisko darījumu attaisnojošiem dokumentiem, jo rēķini tika saņemti un reģistrēti NVD DVS “Namejs”2023.gada janvārī.
VM apliecina, ka pieprasītais finansējums nepārklājas ar jau Veselības ministrijai 2022.gadā pārdalīto finansējumu no budžeta resora “74.Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” valsts budžeta programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai”.
Veselības ministrija normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavos un iesniegs Finanšu ministrijā pieprasījumu par pamatbudžeta apropriācijas pārdali atbilstoši šā rīkojuma 1. punktam.
Finanšu ministrs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā informēs Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisiju par šā rīkojuma 1.punktā minēto apropriācijas pārdali un, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darbdienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas nebūs iebildusi pret apropriācijas pārdali, veiks apropriācijas pārdali.
1.1. uz budžeta apakšprogrammu 33.04.00 ''Centralizēta medikamentu un materiālu iegāde'' 13 266 491 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu iegādi, uzglabāšanu, loģistiku, šļirču un injekciju šķīdumu iegādei (13 265 710 euro apmērā - EKK 3000 “Subsīdijas un dotācijas”, 781 euro apmērā – EKK 7470 “Pārējie valsts budžeta uzturēšanas izdevumu transferti valsts budžeta daļēji finansētām atvasinātām publiskām personām un budžeta nefinansētām iestādēm”);
1.2. uz budžeta apakšprogrammu 33.16.00 "Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana" 56 361 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu ievadi 2022. gada decembrī (55 643 euro apmērā - EKK 3000 “Subsīdijas un dotācijas”, 718 euro apmērā – EKK 7460 “Pārējie valsts budžeta uzturēšanas izdevumu transferti pašvaldībām”).
Starp NVD un Valsts asinsdonoru centru (turpmāk - VADC) 2021.gada 30.aprīlī tika noslēgts līgums “Līgums par vakcīnu glabāšanu un izsniegšanu” (NVD līguma uzskaites Nr. NVD-9/32-2021; VADC uzskaites Nr. 59/1-9.3/2021), kur VADC apņemas veikt papildus funkciju – nodrošināt COVID-19 vakcīnu uzglabāšanu zemā temperatūrā (pieņemt vakcīnu glabāšanā no vakcīnas piegādātāja, uzglabāt un nodot vakcīnu loģistikas pakalpojuma sniedzējiem, nodrošināt temperatūras režīma un uzglabāšanas ilguma dokumentēšanu). VADC vakcīnu glabāšanai izmanto dziļās saldēšanas saldētavas. Sakarā ar cenas kāpumu par energoresursiem, VADC izdevumi par vakcīnu uzglabāšanu būtiski pieauga un rada pamatdarbības budžetam papildus neplānotus izdevumus. Līdz ar to, nepieciešams segt VADC cenas kāpumu izmaksas attiecībā uz Covid-19 vakcīnu uz glabāšanu atbilstoši iesniegtajāam rēķinam (anotācijas 23.pielikums). (anotācijas 23.pielikums).
2022.gada 15.novembra MK sēdē pieņēma zināšanai VM sagatavoto informatīvo ziņojumu "Par vakcīnu pieejamību un krājumiem, Janssen, Novavax un Sanofi vakcīnu pret Covid-19 piegādi un vakcīnu glabāšanas iespējām" (prot.Nr.57 59.§), kur VM rekomendēja atteikties no Sanofi vakcīnas piegādēm pieprasījuma trūkuma, ierobežotā derīguma termiņa un glabāšanas vietas neesamības dēļ, neveicot maksājumu (rēķina Nr.117000039) par piegādājamām Sanofi devām (anotācijas 9.pielikums).
Savukārt, 2023.gada 24.janvārī MK sēdē pieņēma zināšanai VM sagatavoto informatīvo ziņojumu "Par vakcīnu pieejamību un krājumiem" (prot.Nr.4 54.§) un nolēma atbilstoši informatīvajā ziņojumā sniegtai informācijai Latvijai turpināt piedalīties sarunās ar Eiropas Komisiju un ražotāju par Novavax un Sanofi vakcīnu piegādēm Latvijai 2023. gadā. Proti, no EK tika saņemta atbilde, ka nav pamata piegāžu izbeigšanai saistībā ar noteiktu ilgtermiņa datumu neievērošanu un līgums turpina attiekties uz VOF līdz 6 mēnešiem pēc līguma termiņa beigām.Tādējādi NVD 2023.gada janvāra beigās apmaksāja 2021.gada 17.novembra rēķinu Nr.117000039.
Papildu finansējums par vakcīnu iegādi un vakcīnu uzglabāšanas pakalpojumiem pieprasīts par periodu 2022.gada oktobris – 2023.gada februāris, kā arī finansējums par vakcīnu priekšapmaksas saimniecisko darījumu attaisnojošiem dokumentiem, jo rēķini tika saņemti un reģistrēti NVD DVS “Namejs”2023.gada janvārī.
VM apliecina, ka pieprasītais finansējums nepārklājas ar jau Veselības ministrijai 2022.gadā pārdalīto finansējumu no budžeta resora “74.Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” valsts budžeta programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai”.
Veselības ministrija normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavos un iesniegs Finanšu ministrijā pieprasījumu par pamatbudžeta apropriācijas pārdali atbilstoši šā rīkojuma 1. punktam.
Finanšu ministrs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā informēs Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisiju par šā rīkojuma 1.punktā minēto apropriācijas pārdali un, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darbdienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas nebūs iebildusi pret apropriācijas pārdali, veiks apropriācijas pārdali.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Skatīt 6.punktu
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Izdevumi 13 266 491 euro apmērā tiks veikti Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammas 33.04.00 “Centralizēta medikamentu un materiālu iegāde” ietvaros, līdzekļus pārdalot no valsts budžeta programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai”.
Izdevumi 56 361 euro apmērā tiks veikti Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammas 33.16.00 “Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” ietvaros, līdzekļus pārdalot no valsts budžeta programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai”.
Izdevumi 56 361 euro apmērā tiks veikti Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammas 33.16.00 “Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” ietvaros, līdzekļus pārdalot no valsts budžeta programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai”.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Nē
6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas
Valsts un pašvaldību institūcijas
Nacionālais veselības dienests, Veselības ministrijaNevalstiskās organizācijas
NēCits
Nē6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi
6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti
-
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Nacionālais veselības dienests
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi