Anotācija (ex-ante)

PAZIŅOJUMS:
Valsts digitālās attīstības aģentūra informē, ka 07.11.2024 plkst. 22:00-23:59 notiks plānoti tehniskie darbi, kuru laikā var tik traucēta autentifikācija ar visiem autentifikācijas rīkiem.
22-TA-344: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par atļauju Iekšlietu ministrijai (Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei) uzņemties valsts budžeta ilgtermiņa saistības un īstenot Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda ārkārtas finanšu instrumenta (Asylum, Migration and Integration Fund emergency assistance) projektu" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts

Ministru kabineta rīkojuma projekts "Par atļauju Iekšlietu ministrijai (Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei) uzņemties valsts budžeta ilgtermiņa saistības un īstenot Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda ārkārtas finanšu instrumenta (Asylum, Migration and Integration Fund emergency assistance) projektu" (turpmāk - rīkojuma projekts) sagatavots pamatojoties uz:
 - likuma "Par budžetu un finanšu vadību" 24. panta trešo daļu;
 - Ministru kabineta 2012. gada 31. jūlija noteikumu Nr. 523 "Noteikumi par budžeta pieprasījumu izstrādāšanas un iesniegšanas pamatprincipiem" (turpmāk - noteikumi Nr.523) 34.5. apakšpunktu;
- Ministru kabineta 2018. gada 17. jūlija noteikumu Nr.421 "Kārtība, kādā veic gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas izmaiņa" (turpmāk - noteikumi Nr.421) 24.1. apakšpunktu.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Rīkojuma projekta mērķis ir atļaut Iekšlietu ministrijai (Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei) uzņemties ilgtermiņa saistības un saņemt valsts budžeta līdzfinansējumu un priekšfinansējumu, lai īstenotu Eiropas Komisijas tieši administrētā Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda ārkārtas finanšu instrumenta (Asylum, Migration and Integration Fund emergency assistance) projektu "Steidzamu izmitināšanas un humānās palīdzības vajadzību risināšana, ko rada palielināts patvēruma meklētāju skaits Latvijā”. 
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija

Iekšlietu ministrija ir sagatavojusi projektu “Steidzamu izmitināšanas un humānās palīdzības vajadzību risināšana, ko rada palielināts patvēruma meklētāju skaits Latvijā” (turpmāk - projekts) (projekta nosaukums angļu valodā "Addressing urgent accommodation and humanitarian needs resulting from an increased number of asylum seekers in Latvia”). Projekts tiek finansēts  Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda ārkārtas finanšu instrumenta (Asylum, Migration and Integration Fund emergency assistance) ietvaros.

Ņemot vērā Latvijas – Baltkrievijas robežas nelikumīgās šķērsošanas gadījumu skaita strauju pieaugumu un to, ka personas ir iesniegušas iesniegumu par bēgļa vai alternatīvā statusa piešķiršanu, kā arī Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei pieejamo resursu apjomu, lai risinātu šo personu uzņemšanas, izmitināšanas un patvēruma procedūras savlaicīgu norisi, Iekšlietu ministrijas Operatīvās vadības centrs  vērsās ar lūgumu pie pašvaldībām iesniegt informāciju par pieejamajiem nekustamajiem īpašumiem, kurus varētu izmantot patvēruma meklētāju īslaicīgai izmitināšanai. Ņemot vērā iesniegto informāciju, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes un Nodrošinājuma valsts aģentūras nodarbinātie 2021. gada novembrī veica Liepnas internātpamatskolas internāta ēkas “Cielaviņās”, Liepnā, Liepnas pagastā, Alūksnes novadā, sākotnējo apskati, un atzina to par piemērotu patvēruma meklētāju pagaidu izmitināšanai. 

2022. gada  4. janvārī Alūksnes novada pašvaldības dome pieņēma Lēmumu Nr.1 "Par pašvaldības objekta nodošanu bezatlīdzības lietošanā Nodrošinājuma valsts aģentūrai".
Tādējādi Alūksnes novada pašvaldības dome nodod Nodrošinājuma valsts aģentūras bezatlīdzības lietošanā daļu no Alūksnes novada pašvaldībai piederošā nekustamā īpašuma “Cielaviņas”, Liepnā, Liepnas pagastā, Alūksnes novadā – ēku ar kadastra apzīmējumu 36680100284003, palīgēku ar kadastra apzīmējumu 36680100284004 un daļu no zemesgabala (0,66 ha) ar kadastra apzīmējumu 36680100284, uz 4  gadiem Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda ārkārtas finanšu instrumenta projekta īstenošanai.

Esošais projekta statuss: Eiropas Komisija ir apstiprinājusi sākotnējo finansējuma pieprasījumu (projekta aprakstu) un ir gatava noslēgt granta līgumu (nepieciešams atvērt atsevišķu kontu tiešai finansējuma saņemšanai no Eiropas Komisijas).
Finansējuma nosacījumi:
10% - nacionālais līdzfinansējums;
90 % - Eiropas Komisijas finansējums.
Kopējais finansējums: 2 632 089,97 euro, no tā 263 209 euro (10%) nacionālais līdzfinansējums un 2 368 880,97 euro (90%) Eiropas Komisijas finansējums.
Saskaņā ar Granta līguma projektu, Eiropas Komisija veiks priekšfinansējumu 80% apmērā no Eiropas Komisijas finansējuma. Atlikušie 20% tiks pārskaitīti tikai pēc sertificēta audita ziņojuma saņemšanas par projektā izlietoto finanšu līdzekļu attiecināmību.

Projekta īstenotāji:
Projekta galvenais īstenotājs: Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde;
Projekta sadarbības partneris: Nodrošinājuma valsts aģentūra

Projekta īstenošanas termiņš 12 mēneši: no 2022. gada 1.marta līdz 2023. gada 28. februārim.

Projekta mērķis:
Īslaicīgi palielināt Latvijas patvēruma meklētāju izmitināšanas kapacitāti par 250 patvēruma meklētāju izmitināšanas vietām, izveidojot patvēruma meklētāju pagaidu izmitināšanas centru Alūksnes novada Liepnas pagastā, nodrošinot atbilstošus uzņemšanas un izmitināšanas apstākļus.

Galvenie pasākumi:
 - internātpamatskolas internāta ēkas pielāgošana (tai skaitā, elektroinstalācijas uzlabošana, pārvietojamās katlumājas īre, kanalizācijas sistēmas uzlabošana, jumta remonts) (pasākuma īstenotājs: Nodrošinājuma valsts aģentūra);
 - internāta ēkas uzturēšana (komunālie maksājumi, sīki remonti, nodokļu nomaksa un citi) (pasākuma īstenotājs: Nodrošinājuma valsts aģentūra un Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde);
  - aprīkojuma iegāde un uzstādīšana internāta ēkā (tai skaitā aprīkojums patvēruma meklētāju izmitināšanas telpām, virtuvēm, dušām un WC, koplietošanas telpām, vestibilam, daudzfunkcionālai zālei, noliktavai, kā arī administrācijas telpām) (pasākuma īstenotājs: Nodrošinājuma valsts aģentūra un Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde);
  - pakalpojumi pagaidu izmitināšanas centra darbības nodrošināšanai (tai skaitā videonovērošanas sistēmu noma, transportlīdzekļu noma, degvielas izdevumi, viena medicīnas punkta darbība, konteineru noma (WC un dušas), skaidras naudas inkasācijas serviss, apsardzes pakalpojumi, remontdarbi, ēdināšanas izdevumi)(pasākuma īstenotājs: Nodrošinājuma valsts aģentūra un Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde);
 - pagaidu patvēruma meklētāju izmitināšanas centra darbības nodrošināšana (tai skaitā atbilstoša personāla piesaiste) (pasākuma īstenotājs: Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde).

Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts

Likuma "Par budžetu un finanšu vadību" 24. panta trešā daļa nosaka, ka budžeta iestādes var uzņemties valsts budžeta ilgtermiņa saistības, nepārsniedzot saimnieciskā gada valsts budžeta likumā noteiktos valsts budžeta ilgtermiņa saistību maksimāli pieļaujamos apjomus. Budžeta iestādes var uzņemties papildu valsts budžeta ilgtermiņa saistības vienīgi Eiropas Savienības politikas instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansētos projektos un pasākumos, ja pieņemts attiecīgs Ministru kabineta lēmums.

Noteikumu Nr.421 43.5. apakšpunkts nosaka, ka plānojot valsts budžeta ilgtermiņa saistības n+1, n+2 un n+3 gadiem, ministrija ievēro šādus nosacījumus: Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansētiem un finansētiem projektiem un pasākumiem, kuriem maksājumu veikšana ir paredzēta, tikai sākot ar n+1 gadu un turpmākajos gados, nepieciešams Ministru kabineta lēmums par tiesībām uzņemties jaunas valsts budžeta ilgtermiņa saistības, izņemot gadījumus, ja šādas tiesības paredzētas normatīvajā aktā vai tiesību aktā par attiecīgā Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanu.

Noteikumu Nr. 421 24.1.apakšpunkts nosaka, ka  no 74. resora "Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" 80.00.00 programmas "Nesadalītais finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības projektu un pasākumu īstenošanai" piešķir valsts budžeta līdzfinansējumu un priekšfinansējumu Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu, emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta, kā arī Eiropas Savienības finansēto institūciju stiprināšanas programmu mērķsadarbības (twinning) un neliela apjoma mērķsadarbības (twinning light) ietvaros līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai atbilstoši normatīvajiem aktiem par attiecīgajiem finanšu instrumentiem.

Tādējādi, lai nodrošinātu finansējumu projekta īstenošanai, nepieciešams Ministru kabineta lēmums par atļauju uzņemties valsts budžeta saistības.

Risinājuma apraksts

Ņemot vērā iepriekš minēto, rīkojuma projekts paredz:
 - atļaut Iekšlietu ministrijai (Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei) uzņemties valsts budžeta ilgtermiņa saistības Eiropas Komisijas tieši administrētā Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda ārkārtas finanšu instrumenta (Asylum, Migration and Integration Fund emergency assistance) projekta īstenošanai;
 - projekta īstenošanai nepieciešamo finansējumu (nacionālo līdzfinansējumu un priekšfinansējumu) pārdalīt no 74. resora "Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 80.00.00 "Nesadalītais finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības projektu un pasākumu īstenošanai" uz Iekšlietu ministrijas budžeta apakšprogrammu 70.23.00  “Izdevumi citu Eiropas Savienības politiku instrumentu projektu un pasākumu īstenošanai";
 - Iekšlietu ministrijai pēc īstenotā projekta noslēguma maksājumu saņemšanas nodrošināt līdzekļu ieskaitīšanu valsts pamatbudžeta ieņēmumos.

Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
  • Patvēruma meklētāji
Ietekmes apraksts
Īslaicīgi tiks palielināta Latvijas patvēruma meklētāju izmitināšanas kapacitāte par 250 patvēruma meklētāju izmitināšanas vietām, izveidojot patvēruma meklētāju pagaidu izmitināšanas centru Alūksnes novada Liepnas pagastā, nodrošinot atbilstošus uzņemšanas un izmitināšanas apstākļus.
Juridiskās personas

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2022
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2023
2024
2025
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
1 895 105
0
473 776
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
1 895 105
0
473 776
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
2 105 672
0
526 418
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
2 105 672
0
526 418
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-210 567
0
-52 642
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-210 567
0
-52 642
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
-210 567
-52 642
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
-210 567
-52 642
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Projekta finansējuma nosacījumi:
10% - nacionālais līdzfinansējums;
90 % - Eiropas Komisijas finansējums.
Kopējais finansējums: 2 632 089,97 euro, no tā 263 209 euro (10%) nacionālais līdzfinansējums un 2 368 880,97 euro (90%) Eiropas Komisijas finansējums.
Saskaņā ar Granta līguma projektu, Eiropas Komisija veiks priekšfinansējumu 80% apmērā no Eiropas Komisijas finansējuma. Atlikušie 20% tiks pārskaitīti tikai pēc sertificēta audita ziņojuma saņemšanas par projektā izlietoto finanšu līdzekļu attiecināmību.

Provizorisks nepieciešamā finansējuma sadalījums pa gadiem:
Kopā projekta finansējums: 2 632 090 euro, tajā skaitā:
    2022. gadā 2 105 672 euro un
    2023. gadā 526 418 euro
Eiropas Komisijas finansējums (90%): 2 368 881 euro, tajā skaitā:
   2022. gadā 1 895 105 euro un
   2023. gadā 473 776 euro
Nacionālais līdzfinansējums (10%): 263 209 euro, tajā skaitā:
   2022. gadā 210 567 euro un
   2023. gadā 52 642 euro.

Informācija par plānoto naudas plūsmu:
Nr.p.k. Rādītājs KOPĀ 2022. gadā 2023. gadā
1. Projekta kopējās izmaksas (ar PVN) 2 632 090 2 105 672 526 418
1.1. Eiropas Komisijas avansa maksājums (80 % no EK finansējuma) 1 895 105 1 895 105 0
1.2. Nacionālais līdzfinansējums (10%) 263 209 210 567 52 642
1.3. Valsts budžeta priekšfinansējums (20 % no EK finansējuma) 473 776   473 776
2. Atmaksa valsts pamatbudžetam 473 776   473 776

2022. gads:
- kopējie ieņēmumi projekta īstenošanai plānoti 1 895 105 euro, kas veidojas no Eiropas Komisijas avansa maksājuma 80 % apmērā no Eiropas Komisijas finansējuma;
- kopējais no valsts budžeta nepieciešamais finansējums plānots 210 567 euro,  tajā skaitā valsts budžeta līdzfinansējums 210 567 euro.
2023. gads:
- pēc projekta pabeigšanas plānoti kopējie ieņēmumi Eiropas Komisijas gala maksājumu veidā  20 % apmērā no Eiropas Komisijas finansējuma, kas tiks atmaksāti valsts budžetā par projekta īstenošanai izmantoto priekšfinansējumu 473 776 euro apmērā;
- kopējais no valsts budžeta nepieciešamais finansējums plānots 542 395 euro, tajā skaitā  valsts budžeta līdzfinansējums 52 642 euro un valsts budžeta priekšfinansējums 473 776 euro.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Kopā projekta ietvaros nepieciešams paredzēts uz laiku ieviest 20 jaunas amata vietas ar terminētiem darba līgumiem:
1 projekta vadītājs;
1 projekta koordinators;
1 projekta iepirkumu speciālists;
4 palīdzības sniegšanas eksperti, lai nodrošinātu materiālās un medicīniskās palīdzības organizēšanu;
9 projekta vecākie eksperti, lai nodrošinātu diennakts dežūras  patvēruma meklētāju izmitināšanas centrā un ar patvēruma meklētāju izmitināšanu saistītu praktisku jautājumu risināšanu;
2 tehniskie darbinieki, lai nodrošinātu  atvēruma meklētāju izmitināšanas centra uzkopšanu;
2 autotransporta vadītāji, lai nodrošinātu patvēruma meklētāju pārvadāšanu un ar pagaidu patvēruma meklētāju izmitināšanas centra uzturēšanu saistītos transporta pakalpojumus.
Cita informācija
Nepieciešamais nacionālais līdzfinansējums un priekšfinansējums  normatīvajos aktos noteiktā kārtībā tiks pieprasīts no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" 80.00.00 programmas "Nesadalītais finansējums Eiropas Savienības politiku instrument un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai".
Lai valsts budžetā atmaksātu saņemto priekšfinansējumu, 2023. gada budžetā tiks ieplānoti ieņēmumi no ārvalstu finanšu palīdzības atmaksām valsts pamatbudžetam (20 % no Eiropas komisijas finansējuma) un atbilstoši izdevumi atmaksas veikšanai valsts budžetā.

Par finansējumu turpmākajam periodam (pēc projekta pabeigšanas). Iekšlietu ministrija līdz 2022. gada 9. martam iesniegs Eiropas Komisijai projekta pieteikumu Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2021.-2027. gada plānošanas perioda Tematiskā mehānisma ietvaros, lai paaugstinātu patvēruma meklētāju un aizturēto ārzemnieku uzņemšanas kapacitāti. Viena no iekļautajām aktivitātēm ir Liepnas internātpamatskolas internāta ēkas “Cielaviņas” Liepnā, Liepnas pagastā, Alūksnes novadā, uzturēšana un papildus aprīkošana. Ņemot vērā, ka šis ir Eiropas Komisijas izsludināts atklāts projektu konkurss, Iekšlietu ministrijai nav zināms, kāds būs Eiropas Komisijas lēmums par finansējuma piešķiršanu projekta aktivitātēm. Ja Eiropas Komisija neatbalstīs vai atbalstīs daļēji iesniegto projekta pieteikumu, Liepnas internātpamatskolas internāta ēkas “Cielaviņas” Liepnā, Liepnas pagastā, Alūksnes novadā, uzturēšana un papildus aprīkošana tiks segta no Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2021.-2027.gada nacionālās programmas.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Projekts attiecas uz Iekšlietu ministriju (Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldi).

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde
  • Nodrošinājuma valsts aģentūra

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

Īslaicīgi palielināta patvēruma meklētāju izmitināšanas kapacitāte par 250 patvēruma meklētāju izmitināšanas vietām, izveidojot patvēruma meklētāju pagaidu izmitināšanas centru Alūksnes novada Liepnas pagastā, nodrošinot atbilstošus uzņemšanas un izmitināšanas apstākļus.
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi