Anotācija (ex-ante)

PAZIŅOJUMS:
LVRTC informē, ka 27. aprīlī plkst. 00.00 (naktī no 26. uz 27. aprīli) uzsāks eParaksta sistēmu migrāciju uz jaunu tehnoloģisko platformu un tā ilgs aptuveni diennakti. Līdz ar pāreju uz jaunu tehnoloģisko platformu, eParaksta lietotājiem 27. aprīlī būs ierobežota eParaksta rīku darbība, bet pēc darbības atsākšanas visiem eParaksts mobile lietotājiem būs jāizveido jauna eParaksta parole. Tā kā darbu laikā nebūs pieejami eParaksta pakalpojumi, aicinām ieplānot veikt darbības sistēmās un dokumentu parakstīšanu savlaicīgi, jo 27. aprīlī organizācijas sistēmās e-Identitātes apliecināšana un parakstīšana nebūs iespējama. Vairāk informācijas eparaksts.lv portālā.
22-TA-633: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2006. gada 12. decembra noteikumos Nr. 994 "Kārtība, kādā augstskolas un koledžas tiek finansētas no valsts budžeta līdzekļiem"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Ministru kabineta noteikumu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2006. gada 12. decembra noteikumos Nr.994 "Kārtība, kādā augstskolas un koledžas tiek finansētas no valsts budžeta līdzekļiem"" sagatavots, pamatojoties uz Ministru kabineta 2022. gada 10. februāra rīkojuma Nr.83 "Par tiesībaizsardzības iestāžu amatpersonu izglītības sistēmas pilnveidi" (turpmāk - rīkojums Nr.83) 3. un 8. punktu, kas noteic:
3. Atbalstīt Iekšlietu ministrijas priekšlikumu par studiju izmaksu koeficienta optimālo vērtību 1,9 izglītības tematiskajai jomai "Tieslietu zinātnes" attiecībā uz tiesībaizsardzības iestāžu amatpersonu un darbinieku  izglītības ieguvi Iekšējās drošības akadēmijā īstenotajās otrā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmās "Pirmstiesas izmeklēšana", ņemot vērā tajās iekļaujamos specifiskos kursus.
8. Lai nodrošinātu šā rīkojuma 3. punkta izpildi, Iekšlietu ministrijai līdz 2022. gada 1. aprīlim sagatavot un iekšlietu ministram normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā iesniegt izskatīšanai Ministru kabinetā grozījumu projektu Ministru kabineta 2006. gada 12. decembra noteikumos Nr. 994 "Kārtība, kādā augstskolas un koledžas tiek finansētas no valsts budžeta līdzekļiem" (turpmāk - projekts).

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Regulējuma attiecībā uz tiesībaizsardzības iestāžu nodarbināto izglītības ieguvi, izmantojot sadarbības - konsorcija "Iekšējās drošības akadēmija" (tā sastāvā ir arī Rīgas Stradiņa universitāte un Latvijas Universitāte) modeli (turpmāk-Iekšējās drošības akadēmija), pilnveide, kā arī  faktiskajiem izdevumiem atbilstoša valsts budžeta finansējuma nodrošināšana jaunas otrā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas "Pirmstiesas izmeklēšana" īstenošanai. 
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Ministru kabineta 2006. gada 12. decembra noteikumu Nr.994 "Kārtība, kādā augstskolas un koledžas tiek finansētas no valsts budžeta līdzekļiem" (turpmāk-noteikumi Nr.994):
[1] 8.2.apakšpunkts noteic, ka studiju bāzes finansējumu no valsts budžeta līdzekļiem piešķir nepilna laika studijām Rīgas Stradiņa universitātē speciālistu sagatavošanai tiesībaizsardzības iestādēm, ievērojot, ka pašreiz atbilstoši Ministru kabineta 2019. gada 17.septembra sēdē dotajam uzdevumam (prot. Nr.42, 28.§ "Informatīvais ziņojums "Par valsts universitātes izvēli tiesībaizsardzības iestāžu speciālistu sagatavošanai un atbilstoša normatīvā regulējuma izstrādes nepieciešamību"") tiesībaizsardzības iestādēm atļauts slēgt vienošanos ar Rīgas Stradiņa universitāti par sagatavojamo speciālistu skaitu konkrētajā studiju gadā.
[2] 15.1 prim punkts noteic, ka, aprēķinot studiju bāzes finansējumu Rīgas Stradiņa universitātei speciālistu sagatavošanai tiesībaizsardzības iestādēm, nepiemēro studiju vietas sociālā nodrošinājuma izmaksas.

Minētais regulējums tika ietverts grozījumos noteikumos Nr.994, kas tika izdarīti ar Ministru kabineta 2020. gada 7. janvāra noteikumiem Nr.6 atbilstoši iepriekš minētajā Ministru kabineta sēdes protokollēmuma 3.punktā Iekšlietu ministrijai dotajam uzdevumam - sagatavot un iesniegt grozījumus noteikumos Nr.994.
Pamatojums minētajiem grozījumiem noteikumos Nr.994 bija tas, ka sagatavojamie speciālisti (pašlaik tikai  Valsts policijas amatpersonas ar speciālajām dienesta pakāpēm) pamatā izglītību iegūs nepilna laika studijās un tās studiju laikā saņem atlīdzību atbilstoši Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumam un uz tā pamata izdotajiem normatīvajiem aktiem.

[3] 1.pielikumā izglītības tematiskajai jomai "Tieslietu zinātnes"noteikta studiju izmaksu koeficienta minimālā vērtība - 1,0, bet optimālā vērtība- 1,1.
Iekšējās drošības akadēmijā (īstenos Latvijas Universitāte) īstenojamās jaunās otrā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas "Pirmstiesas izmeklēšana", kas arī klasificējas izglītības tematiskajā jomā "Tieslietu zinātnes", izmaksas, ņemot vērā tajās iekļaujamos specifiskos kursus, nav iespējams segt, piemērojot minētos koeficientus.

[4] Noteikumu 1.pielikumā ietverta izglītības tematiskā joma "Tieslietu zinātnes", savukārt Ministru kabineta 2017. gada 13. jūnija noteikumu Nr.322 "Noteikumi par Latvijas izglītības klasifikāciju" (turpmāk - noteikumi Nr.322) 2.pielikumā ietverta izglītības tematiskā joma "Tiesību zinātne". 
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Saskaņā ar rīkojuma Nr.83 1.punktu tika atbalstīts konceptuālā ziņojuma "Par tiesībaizsardzības iestāžu amatpersonu izglītības sistēmas pilnveidi" (turpmāk - konceptuālais ziņojums) IV sadaļā ietvertais risinājums B (1) – konsorcija "Iekšējās drošības akadēmija" (turpmāk-konsorcijs) izveidošana starp Iekšlietu ministriju, Valsts policijas koledžu, Rīgas Stradiņa universitāti un Latvijas Universitāti, kā arī jaunas mācību/studiju ēkas būvniecība.
Ievērojot, ka papildus jau esošajam sadarbības partnerim - Rīgas Stradiņa universitātei, konsorcijā tiks iekļauta arī Latvijas Universitāte, attiecīgi grozāms arī noteikumu Nr.994 regulējums, to papildinot.
Saskaņā ar rīkojuma Nr.83 3.punktu tika atbalstīts Iekšlietu ministrijas priekšlikums par studiju izmaksu koeficienta optimālo vērtību 1,9 izglītības tematiskajai jomai "Tieslietu zinātnes" attiecībā uz tiesībaizsardzības iestāžu amatpersonu un darbinieku  izglītības ieguvi konsorcija īstenotajās otrā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmās "Pirmstiesas izmeklēšana", ņemot vērā tajās iekļaujamos specifiskos kursus.
Ievērojot minēto, noteikumu Nr.994 1.pielikums papildināms ar attiecīgu regulējumu. Vienlaikus precizēts izglītibas tematiskās jomas nosaukums atbilstoši noteikumiem Nr.322.

Detalizētu informāciju skatīt Konceptuālajā ziņojumā. 
Risinājuma apraksts
Projekts paredz:
[1] Izteikt 8.2. apakšpunktu šādā redakcijā:
"8.2. nepilna laika studijām Rīgas Stradiņa universitātē un Latvijas Universitātē speciālistu sagatavošanai tiesībaizsardzības iestādēm."
[2.] Izteikt 15.1 prim punktu šādā redakcijā:
"15.1 Aprēķinot studiju bāzes finansējumu Rīgas Stradiņa universitātei un Latvijas Universitātei speciālistu sagatavošanai tiesībaizsardzības iestādēm, nepiemēro studiju vietas sociālā nodrošinājuma izmaksas."
[3.] Izteikt 1. pielikumu jaunā redakcijā (​pielikums):
- pielikuma 1.punktā izglītības tematiskās jomas nosaukums "Tieslietu zinātnes" aizstāts ar nosaukumu "Tiesību zinātne";
- pielikums tiek papildināts ar jaunu 1.1 prim punktu, paredzot izglītības tematiskajā jomā "Tiesību zinātne" noteikt otrā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmām "Pirmstiesas izmeklēšana" studiju izmaksu koeficienta optimālo vērtību 1,9 (vienādu minimālo un optimālo vērtību).
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
  • studenti
Ietekmes apraksts
Plānotais indikatīvais vidējais studējošo (studiju vietu) skaits (detalizēta informācija-konceptuālā ziņojuma 8.pielikumā):
KOPĀ:
2023. gads-222, no tā: pilna laika studijās-135, nepilna laika studijās- 87
2024.gads- 887, pilna laika studijās-539, nepilna laika studijās-348
2025.gads- 1443, pilna laika studijās-857, nepilna laika studijās-586
2026.gads- 1754, pilna laika studijās-1035, nepilna laika studijās-719
2027.gads- 1954, pilna laika studijās-1167, nepilna laika studijās-787
2028.gads un turpmāk katru gadu- 1996, pilna laika studijās-1177, nepilna laika studijās-819.
Juridiskās personas

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2022
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2023
2024
2025
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
3 169 082
0
1 941 322
0
2 099 633
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
3 169 082
0
1 941 322
0
2 099 633
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
3 169 082
0
1 941 322
242 744
2 099 633
971 363
1 667 461
2.1. valsts pamatbudžets
3 169 082
0
1 941 322
242 744
2 099 633
971 363
1 667 461
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
-242 744
0
-971 363
-1 667 461
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
-242 744
0
-971 363
-1 667 461
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
-242 744
-971 363
-1 667 461
5.1. valsts pamatbudžets
0
-242 744
-971 363
-1 667 461
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Iekšlietu ministrija 2022. – 2024.gada budžeta projekta izstrādes procesā sagatavoja un virzīja prioritārā pasākuma pieteikumu (PPP) 14-02-P “Valsts policijas amatpersonu izglītības sistēmas pilnveide (tai skaitā izmeklētāju apmācību centra izveide)”, kam nepieciešamā finansējuma piešķiršana tika atbalstīta Ministru kabinetā[1] un likumā “Par valsts budžetu 2022.gadam” un likumā “Par vidēja termiņa budžeta ietvaru” 2022., 2023. un 2024. gadam” Iekšlietu ministrijai plānots finansējums šādā apjomā:
1. Budžeta apakšprogramma 06.01.00 “Valsts policija” (bez finansējuma Valsts policijas koledžai (VPK)) : KOPĀ/ bāzes izdevumi speciālistu sagatavošanai Rīgas Stradiņa universitātē (RSU)/papildu PPP:
2022.gads-1 849 082/178 400/1 670 682 euro
2023.gads- 1 931 322/178 400/1 752 922 euro
2024.gads-2 097 633/178 400/1 919 233 euro
2. Budžeta apakšprogramma 02.03.00 “Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība”:KOPĀ/ papildu PPP:
2022. gads-20 000 euro
2023.gads-10 000 euro
2024.gads- 2000 euro
3. Budžeta apakšprogramma 40.02.00 “Nekustamais īpašums un centralizētais iepirkums”:KOPĀ/ papildu PPP: 
2022. gads-1 300 000 euro (ieguldījumi infrastruktūrā)
Pavisam KOPĀ
2022.gads-3 169 082 euro
2023.gads-1 941 322 euro
2024.gads-2 099 633 euro

No tā pasākumi:
1.Izmeklētāju apmācības centra izveide VPK
2022. gads-2 229 756 euro
2023.gads-811 256 euro
2024.gads- 768 256 euro
2. Nodrošināta augstākās izglītības programmu apguve RSU amatpersonām ar speciālajām dienesta pakāpēm[2]:
2022.gads-939 326 euro
2023.gads-1 130 066 euro
2024.gads-1 331 377 euro
----------------------------------------------------------------------------
[1] Ministru kabineta 24.09.2021. sēdes protokols Nr.63 1.§ 1.punkts
[2] Pieņēmumi:
-studiju vietas bāzes izmaksas gadā-1630,11 euro (2022.gada līmenī);
Studiju izmaksu koeficienta vērtība: 4,2-pilns laiks; 4,2x0,75=3,15 nepilns laiks;
Studiju ilgums-2,5 gadi;
-Uzņemti studējošie: 2020.01.09.-80; 2021.01.09.-60; no turpmāk  katru gadu-100
_______________________________________________________________________
Projekta indikatīvā ietekme uz valsts budžetu
1. Nosacījumi un pieņēmumi

- izglītības tematiskajā jomā "Tiesību zinātne" otrā līmeņa augstākās izglītības programmas "Pirmstiesas izmeklēšana" (turpmāk- programma), ko plānots īstenot Latvijas Universitātē konsorcija ietvaros, optimālais (minimālais) studiju izmaksu koeficients -1,9 (detalizēts izmaksu aprēķins- konceptuālā ziņojuma Papildu dokumentos); ņemot vērā noteikumu Nr.994 nosacījumus-profesionālā maģistra studiju programmā: pilna laika studijās - 1,9x1,5=2,85; nepilna laika studijās-1,9x1,5x0,75=2,1375;
profesionālā bakalaura studiju programmā:pilna laika studijās-1,9; nepilna laika studijās-1,9x0,75=1,425;
- plānotais indikatīvais vidējais studiju vietu skaits programmā:Kopā/ pilna laika studijās-profesionālā bakalaura studiju programmā (turpmāk-bakalaura studiju programma)/ pilna laika studijās-profesionālā maģistra studiju programmā (turpmāk-maģistra  studiju programma)/nepilna laika studijās-bakalaura studiju programma/nepilna laika studijās-maģistra studiju programma/(detalizēta informācija-konceptuālā ziņojuma 8.pielikumā):
2023.gads - 42/5/19/13 (uzņemšana plānota no 1.septembra)
2024.gads - 167/20/76/53
2025.gads - 292/28/133/93
2026.gads - 417/28/190/97
2027.gads - 542/35/247/97
2028.gads un turpmāk katru gadu - 552/35/276/100
- vienas studiju vietas bāzes izmaksas-2022.gada līmenī-1630,11 euro
2. Papildu nepieciešamā finansējuma aprēķins
2023.gads: Kopā-242 744 euro
-pilna laika studijās:
bakalaura studiju programmā:1630,11x1,9x42=130 083 euro
maģistra studiju programmā:1630,11x2,85x5=23 229 euro
-nepilna laika studijās:
balalaura studiju programmā:1630,11x1,425x19=44 135 euro
maģistra studiju programmā:1630,11x2,1375x13=45 297 euro
2024.gads: Kopā-971 363 euro
-pilna laika studijās:
bakalaura studiju programmā:1630,11x1,9x167=517 234 euro
maģistra studiju programmā:1630,11x2,85x20= 92 917 euro
-nepilna laika studijās:
bakalaura studiju programmā:1630,11x1,425x76= 176 541euro
maģistra studiju programmā:1630,11x2,1375x53= 184 671 euro
2025.gads: Kopā-1 667 461 euro
-pilna laika studijās:
bakalaura studiju programmā:1630,11x1,9x292= 904 385 euro
maģistra studiju programmā:1630,11x2,85x28= 130 083 euro
-nepilna laika studijās:
bakalaura studiju programmā:1630,11x1,425x133=308 947 euro
maģistra studiju programmā:1630,11x2,1375x93= 324 046 euro
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
[1] Ievērojot, ka var mainīties vienas studiju vietas bāzes izmaksas un var tikt precizēts vidējais studiju vietu skaits, papildu nepieciešamā finansējuma aprēķins tiks attiecīgi precizēts atbilstoši faktiskajai situācijai likumprojekta "Par valsts budžetu 2023.gadam" un likumprojekta"Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025.gadam" sagatavošanas procesā.
[2] Saskaņā ar rīkojuma Nr.83 5.punktu-Jautājumu par papildu valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu tiesībaizsardzības iestādēm  2023. gadam un turpmākajiem gadiem speciālistu sagatavošanai tiesībaizsardzības iestāžu vajadzībām Iekšējās drošības akadēmijā izskatīt Ministru kabinetā turpmāko gadu un vidēja termiņa valsts budžeta likumprojektu sagatavošanas un izskatīšanas procesā kopā ar visu ministriju un centrālo valsts iestāžu iesniegtajiem prioritāro pasākumu pieteikumiem atbilstoši valsts budžeta finansiālajām iespējām. Iekšlietu ministrijai turpmāko gadu un vidēja termiņa valsts budžeta likumprojektu sagatavošanas procesā normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavot un iesniegt attiecīgus starpnozaru prioritāro pasākumu pieteikumus, ņemot vērā arī faktisko vidējo studiju vietu skaitu īsā cikla profesionālās augstākās izglītības programmā, bakalaura studiju programmās un maģistra studiju programmās, studiju vietas bāzes izmaksas attiecīgajam gadam un izglītības tematisko jomu studiju izmaksu koeficientus.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Projekts sagatavots saskaņā ar Ministru kabineta rīkojumu Nr.83 atbalstīto konceptuālā ziņojuma risinājuma variantu un Ministru kabineta doto uzdevumu.

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Iekšlietu ministrija
  • Valsts policija
  • Valsts robežsardze
  • Ieslodzījuma vietu pārvalde
  • Valsts ieņēmumu dienests
  • Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs
  • Iekšējās drošības birojs
  • Ģenerālprokuratūra, Militārpolicija, Latvijas Universitāte

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi