Anotācija (ex-ante)

23-TA-1978: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2019. gada 8. janvāra noteikumos Nr. 9 "Lauksaimniecības, zivsaimniecības un lauku attīstības garantiju programmas noteikumi"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Ministru kabineta noteikumu projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2019. gada 8. janvāra Ministru kabineta noteikumos Nr. 9 “Lauksaimniecības, zivsaimniecības un lauku attīstības garantiju programmas noteikumi” (turpmāk - noteikumi Nr. 9) izstrādāts, jo no 2023. gada 1. janvāra ir stājusies spēkā jaunā Komisijas 2022. gada 14. decembra Regulu (ES) 2022/2472, ar kuru, piemērojot Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. pantu, dažu kategoriju atbalstu lauksaimniecības un mežsaimniecības nozarē un lauku apvidos atzīst par saderīgu ar iekšējo tirgu (Dokuments attiecas uz EEZ) (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2022. gada 21. decembris, Nr. L 327) (turpmāk – regula 2022/2472) un ar 2023. gada 30. jūniju spēku zaudē Komisijas 2014. gada 25. jūnija Regula (ES) Nr. 702/2014, ar kuru konkrētas atbalsta kategorijas lauksaimniecības un mežsaimniecības nozarē un lauku apvidos atzīst par saderīgām ar iekšējo tirgu, piemērojot Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. pantu (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2014. gada 1. jūlijs, Nr. L 193), tādēļ nepieciešami atbilstoši precizējumi, kā arī ņemot vērā garantiju zemo pieprasījumu nepieciešams veikt grozījumus Latvijas Lauku attīstības programmas 2014.–2020. gadam (turpmāk - LAP) īstenošanas pārejas periodā 2021. un 2022. gadā paredzētā finansējuma 10 000 000 euro apjomā, ņemot vērā, ka finansējumu garantijām var piešķirt tikai līdz 2025. gada 30. septembrim. Veikti precizējumi noteikumu struktūrā un precizēti piemērojamā valsts atbalsta nosacījumi. 

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Veicināt investīciju piesaistīšanu lauksaimniecības nozares modernizēšanai un ieviest Eiropas Savienības sniegtā atbalsta iespējas. Pašlaik tiek īstenots atbalsts investīcijām saimniecību un pārstrādes uzņēmumu modernizācijai saistībā ar LAP. Sekmīgai LAP investīciju atbalsta īstenošanai papildus tiek paredzēts arī atbalsts garantiju veidā kredītiestādēs ņemtiem aizdevumiem.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Noteikumu Nr. 9 īstenošanas kārtība, finansējumu, atbalstāmo darbību un izmaksu attiecināmības nosacījumi, kā arī finansējums akciju sabiedrības "Attīstības finanšu institūcija Altum" (turpmāk – sabiedrība Altum) izdevumu segšanai.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Grozījumi noteikumos Nr. 9 izstrādāti, lai precizētu piemērojamā valsts atbalsta nosacījumus, kā arī iestrādātu normas no jaunajām regulām, kas spēkā stājās ar 2023.gada 1.janvāri, kā arī veiktu precizējumus noteikumu struktūrā, atkarībā no garantētā finanšu pakalpojuma veida un piemērojamā valsts atbalsta regulējuma.
Risinājuma apraksts
Noteikumos Nr. 9 veikti grozījumi, jo no 2023. gada ir stājusies spēkā jaunā Komisijas 2022. gada 14. decembra Regulu (ES) 2022/2472, ar kuru, piemērojot Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. pantu, dažu kategoriju atbalstu lauksaimniecības un mežsaimniecības nozarē un lauku apvidos atzīst par saderīgu ar iekšējo tirgu (Dokuments attiecas uz EEZ) un ar 2023. gada 30. jūniju spēku zaudējusi Komisijas 2014. gada 25. jūnija Regula (ES) Nr. 702/2014, ar kuru konkrētas atbalsta kategorijas lauksaimniecības un mežsaimniecības nozarē un lauku apvidos atzīst par saderīgām ar iekšējo tirgu, piemērojot Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. pantu (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2014. gada 1. jūlijs, Nr. L 193) - noteikumu projekta 1., 2., 9., 10., 19., 21., 22., 38., 39., 45., 47., 48. un 49. punkts. Noteikumi Nr. 9 papildināti ar lauku teritorijas definīciju - noteikumu projekta 3. punkts. Ar noteikumu projekta 4. punktu precizēta Noteikumu Nr. 9 3. punktā. Ņemot vērā garantiju zemo pieprasījumu grozīts Noteikumu Nr. 9 4.4. apakšpunkts, kur LAP īstenošanas pārejas periodā 2021. un 2022. gadā paredzētais finansējums samazināts no 10 000 000 euro līdz 500 000 euro, jo finansējumu garantijām var piešķirt tikai līdz 2025. gada 30. septembrim. Ņemot vērā, aktualitāti svītrots Noteikumu Nr. 9 4.2 punkts, jo īpaši ņemot vērā Krievijas agresijas Ukrainā radītās sekas uz lauksaimniecības, zvejniecības un akvakultūras nozari - energoresursu un izejvielu sadārdzinājumu, 2023. gada nelabvēlīgo laikapstākļu radītās sekas. Noteikumu Nr. 9 6. punkts redakcionāli precizēts regulas 2022/2472 6. panta 2. punkta prasības turpmāk noteiktas noteikuma projekta 22. punktā. Noteikumi Nr. 9 papildināti ar 6.1 punktu nosakot par kādiem finanšu pakalpojumiem ir iespējams piešķirt garantiju un attiecīgi svītrots Noteikumu Nr.9 15. punkts. Ar noteikumu projekta 9., 10. un 11., 12, 13., 14., 15., 16., 17. un 18. punktu precizēts kādi finanšu pakalpojumi paredzēti noteiktam garantiju veidam. Ar noteikumu projekta 20. punktu pārcelti Noteikumu Nr. 9 13.1 punkta nosacījumi. Ar noteikuma projekta 21. un 22. punktu precizēti nosacījumi piešķirot garantiju kā de minimis atbalstu un ja garantiju piešķir saskaņā ar regulu 2022/2472, kā arī atbilstoši svītrots Noteikumu Nr. 9 13. punkts, jo nosacījums iekļauts noteikumu projekta 21. punktā. Ar noteikumu projekta 23. punktu precizēti de minimis atbalsta noscījumi garantiju piešķiršānai. Ar noteikumu projekta 26. punktu precizēts III nodaļas nosaukums. Noteikumu projekta 28. punkts redakcionāli precizēts, jo galvojums ir arī finanšu pakalpojums. Ar noteikumu projekta 29. punktu precizēta Noteikumu Nr. 9 17. punkta redakcija, kur iepriekš noteiktie nosacījumi, ja garantiju sniedz saskaņā ar Komisijas 2013. gada 18. decembra Regulu (ES) Nr.  1407/2013 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam (turpmāk – regula Nr. 1407/2013), tiek noteikti saskaņā ar noteikuma projekta 34. punktu. Noteikumu projekta 30. punkts tehnisks precizējums atsaucei uz finanšu pakalpojumu veidu. Noteikumu projekta 31. punktu palielināts spēkā esošo garantiju apjoms no 1 000 000 euro uz 1 500 000 euro. Noteikumu projekta 32. un 33. punktu veikti redakcionāli precizējumi, jo de minimis regulu noteiktie nosacījumi noteikti noteikumu projekta 41. punktā. Noteikumu projekta 35. un 36. punkts precizē kādiem finanšu pakalpojumiem piemērojama vienreizēja maksa vai gada prēmija. Ar noteikumu projekta 37., 38. un 39. punktu precizēti nosacījumi subsīdijas ekvivalenta aprēķina metodei. Noteikumu projekta 40. punktā precizēts V nodaļas nosaukums. Ar noteikumu projektu precizēts, ka de minimis atbalsta kopējā summa, ņemot vērā iepriekš piešķirto atbalstu pēdējo triju fiskālo gadu periodā, nedrīkst pārsniegt vienam vienotam uzņēmumam de minimis regulās noteikto maksimālo atbalsta apjomu. Ar noteikumu 42. punktu precizēta redakcija par informācijas iesniegšanu de minimis atbalsta uzskaitei. Ar noteikumu 43. punktu precizēts nosacījums de minimis atbalsta kumulēšanas nosacījumi. Ar noteikumu projekta 44., 45. un 46. punktu tiek noteiktas un precizētas atbalsta kumulācijas normas. Ar noteikumu 50. punktu redakcionāli precizēta Noteikumu Nr. 9 32.punkta redakcija. Ar noteikumu projektu precizēts Noteikumu Nr. 9 2. pielikuma nosaukums.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Apraksts
Primārās lauksaimniecības produkcijas ražotājiem, lauksaimniecības produktu pārstrādes saimnieciskajiem darbības veicējiem tiek dota iespēja saņemt atbalstu kredītiestādēs.

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
  • Primārās lauksaimniecības produkcijas ražotāji
Ietekmes apraksts
Atbalsts veicinās lauksaimniecībā iesaistīto saimnieciskās darbības veicēju izaugsmi un palielinās konkurētspēju, tā palielinot nozares konkurētspēju kopumā.
 
Juridiskās personas
  • visi uzņēmumi
Ietekmes apraksts
Juridiskas personas, kas nodarbojas ar lauksaimniecisko ražošanu, zvejniecību un zvejas produktu apstrādi, lauksaimniecības produktu pārstrādē iesaistīto saimnieciskās darbības veicēju un lauksaimniecības pakalpojumu kooperatīvās sabiedrības.
 
Nozare
Lauksaimniecība, mežsaimniecība un zivsaimniecība
Nozaru ietekmes apraksts
Atbalsts veicinās lauksaimniecībā iesaistīto saimnieciskās darbības veicēju attīstību un palielinās konkurētspēju.

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.2.1. uz makroekonomisko vidi:

Ietekmes apraksts
Atbalsts veicinās lauksaimniecībā iesaistīto saimnieciskās darbības veicēju izaugsmi un palielinās konkurētspēju.

2.2.2. uz nozaru konkurētspēju:

Ietekmes apraksts
Atbalsts veicinās lauksaimniecībā iesaistīto saimnieciskās darbības veicēju izaugsmi un palielinās konkurētspēju, tā palielinot nozares konkurētspēju kopumā.

2.2.3. uz uzņēmējdarbības vidi:

Ietekmes apraksts
Lai sekmētu Eiropas Savienības fondu finansēto projektu īstenošanu un lauksaimniecības nozarē, lauksaimniecības produktu pārstrādē un zvejniecības un zvejas produktu apstrādē iesaistītajiem saimnieciskās darības veicējiem nodrošinātu ilgtermiņa investīcijas ar atbilstošām aizdevumu likmēm, papildus ir jāparedz atbalsts garantijām kredītiem, galvojumiem un citiem finanšu pakalpojumiem. Tā arī tiktu veicināta saimniecisko darbības veicēju efektivitāte un nodrošināta investīciju ieplūšana uzņēmumos.

2.2.4. uz mazajiem un vidējiem uzņēmējiem:

Ietekmes apraksts
Primārās lauksaimniecības produkcijas ražotājiem tiks dota iespēja saņemt atbalstu kredītiestādēs.

2.2.5. uz konkurenci:

Ietekmes apraksts
Atbalsts veicinās lauksaimniecības uzņēmumu izaugsmi un palielinās konkurētspēju.

2.2.6. uz nodarbinātību:

Ietekmes apraksts
Netieši var ietekmēt nodarbinātību.

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2023
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2024
2025
2026
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
340 000
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
340 000
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
500 000
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
500 000
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-160 000
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-160 000
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
-160 000
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Garantiju programmai tiek novirzīts ELFLA finansējums 500 000 euro, kas ir Kopējas lauksaimniecības politikas (KLP) II pīlāra finansējums. Tā kā Lauku attīstības finansējumam 500 000 euro apmērā pārejas periodā tiek piemēroti pašreizējā plānošanas perioda nosacījumi, tas attiecas arī uz LAP līdzfinansējuma likmēm, kur LAP paredzētā līdzfinansējuma likmju proporcija – 68 % ELFLA un 32 % valsts budžeta līdzfinansējums.
ELFLA finansējums finanšu instrumentu īstenošanai 500 000 euro apmērā atvēlēts šādiem LAP apakšpasākumiem:
•           “Atbalsts ieguldījumiem lauku saimniecībās” atbalsta sniegšanai garantiju veidā –   366 000 euro;
•           “Atbalsts ieguldījumiem pārstrādē” atbalsta sniegšanai garantiju veidā – 134  000 euro.
No paredzētā garantijām finansējuma 500 000 euro apmērā 290 000 euro ir piešķirti un atlikušo finansējumu 210 000 euro plānots piešķirt līdz 2025. gada 30. septembrim.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
LAP paredzētā līdzfinansējuma likmju proporcija – 68 % ELFLA un 32 % valsts budžeta līdzfinansējums. 500 000 (100 %) - 160 000 (32%)  = 340 000 (68%) euro
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
LAP paredzētā līdzfinansējuma likmju proporcija – 68 % ELFLA un 32 % valsts budžeta līdzfinansējums. 10 000 000 (100%) - 340 000 (68%) = 160 000 (32%) euro
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Nav.
Cita informācija
-
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.1. Saistības pret Eiropas Savienību

Vai ir attiecināms?
ES tiesību akta CELEX numurs
32022R2472
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Komisijas 2022. gada 14. decembra Regula (ES) 2022/2472 , ar kuru, piemērojot Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. pantu, dažu kategoriju atbalstu lauksaimniecības un mežsaimniecības nozarē un lauku apvidos atzīst par saderīgu ar iekšējo tirgu (Dokuments attiecas iz EEZ) (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2022. gada 21.decembra, Nr. L 327)
Apraksts
valsts atbalsta izņēmuma regula lauksaimniecības un mežsaimniecības nozarē un lauku apvidos
ES tiesību akta CELEX numurs
32013R1305
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2013. gada 17. decembra Regulas (ES) Nr. 1305/2013 par atbalstu lauku attīstībai no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) un ar ko atceļ Padomes Regulu (EK) Nr. 1698/2005 (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2013. gada 20. decembris, Nr. L347)
Apraksts
ELFLA regula atbalstam lauku attīstībai 
ES tiesību akta CELEX numurs
32013R1407
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Komisijas 2013. gada 18. decembra Regulas (ES) Nr. 1407/2013 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam (turpmāk – regula Nr. 1407/2013)
Apraksts
vispārējā tautsaimniecības ierobežota atbalsta apjoma regula
ES tiesību akta CELEX numurs
32014R0717
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Komisijas 2014. gada 27. jūnija Regulu (EK) Nr. 717/2014 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam zvejniecības un akvakultūras nozarē (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2014. gada 28. jūnijs, Nr. L 190)
Apraksts
zvejniecības un akvakultūras nozares ierobežota atbalsta apjoma regula
ES tiesību akta CELEX numurs
32013R1408
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Komisijas 2013. gada 18. decembra Regulu (EK) Nr. 1408/2013 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam lauksaimniecības nozarē (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2013. gada 24. decembris, Nr. L 352)
Apraksts
lauksaimniecības nozares ierobežota atbalsta apjoma regula
ES tiesību akta CELEX numurs
32013R1379
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2013. gada 11. decembra Regula (ES) Nr. 1379/2013 par zvejas un akvakultūras produktu tirgu kopīgo organizāciju, un ar ko groza Padomes Regulas (EK) Nr. 1184/2006 un (EK) Nr. 1224/2009 un atceļ Padomes Regulu (EK) Nr. 104/2000 (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2013. gada 28. decembris, Nr. L 354)
Apraksts
tirgus kopīgā organizācijas regula zvejas un akvakultūras produktiem
ES tiesību akta CELEX numurs
32016R1238
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Komisijas 2016. gada 18. maija Deleģētajai regulai (ES) 2016/1238, ar ko Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) Nr. 1308/2013 papildina attiecībā uz valsts intervenci un privātās uzglabāšanas atbalstu (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2016. gada 30. jūlijs, Nr. L 206)
Apraksts
 valsts intervences un privātās uzglabāšanas atbalsta regula
ES tiesību akta CELEX numurs
32013R1303
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2013. gada 17. decembra Regulas (ES) Nr. 1303/2013, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu, Kohēzijas fondu, Eiropas Lauksaimniecības fondu lauku attīstībai un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu un vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu, Kohēzijas fondu un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu un atceļ Padomes Regulu (EK) Nr. 1083/2006
Apraksts
fondu kopīgo noteikumu regula
ES tiesību akta CELEX numurs
32021R2115
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 2. decembra Regulu (ES) 2021/2115, ar ko izveido noteikumus par atbalstu stratēģiskajiem plāniem, kuri dalībvalstīm jāizstrādā saskaņā ar kopējo lauksaimniecības politiku (KLP stratēģiskie plāni) un kurus finansē no Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda (ELGF) un no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA), un ar ko atceļ Regulas (ES) Nr. 1305/2013 un (ES) Nr. 1307/2013
Apraksts
KLP stratēģisko plānu regula

5.2. Citas starptautiskās saistības

Vai ir attiecināms?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-

5.4. 1. tabula. Tiesību akta projekta atbilstība ES tiesību aktiem

Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Komisijas 2022. gada 14. decembra Regula (ES) 2022/2472 , ar kuru, piemērojot Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. pantu, dažu kategoriju atbalstu lauksaimniecības un mežsaimniecības nozarē un lauku apvidos atzīst par saderīgu ar iekšējo tirgu (Dokuments attiecas iz EEZ) (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2022. gada 21.decembra, Nr. L 327)
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
I pielikums
1. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
2. panta 34. punkts
2. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
14. pants
9. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. pants
9. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
63.panta 4. punkts
19. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
64. pants
19. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
I pielikums
21. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
22. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 4.punkta "a" apakšpunkts
22. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
2. panta 59. punkts
22. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
6. panta 2. punkts
22. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
14. panta 9. punkts
22. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. panta 9. punkts
22. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
14. panta 6. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
14. panta 11. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
14. panta 12. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
14. panta 13. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
14. panta 14. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
14. panta 15. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
4. panta 1. punkta "a" apakšpunkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. panta 5. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. panta 11. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. panta 12. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
4. panta 1. punkta "c"apakšpunkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
39. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
8. panta 1. punkts
45. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
8. panta 3. punkts
45. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
8. panta 5. punkts
45. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
14. panta 11. punkts
46. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
14. panta 12. punkts
46. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
14. panta 13. punkts
46. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
14. pants 14. punkts
46. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
14. pants 15. punkts
46. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. pants 11. punkts
46. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. pants 12. punkts
46. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
47. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
48. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
9. panta 1. punkta "a" apakšpunkts
48. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
49. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-
Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2013. gada 17. decembra Regulas (ES) Nr. 1305/2013 par atbalstu lauku attīstībai no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) un ar ko atceļ Padomes Regulu (EK) Nr. 1698/2005 (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2013. gada 20. decembris, Nr. L347)
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
17. pants
11. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
45. panta 7. punkts
11. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
45. panta 5. punkts
12. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
19. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. pants
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. panta 1. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. panta 3. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. panta 4. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
45. panta 7. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
45. panta 5. punkts
38. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
39. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. panta 3. punkts
44. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. panta 4. punkts
44. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. panta 3. punkts
46. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
17. panta 4. punkts
46. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
45. panta 7. punkts
46. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
47. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-
Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Komisijas 2013. gada 18. decembra Regulas (ES) Nr. 1407/2013 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam (turpmāk – regula Nr. 1407/2013)
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
-
11. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
12. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
13. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
7. panta 4. punkts
19. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
8. pants
19. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
3. panta 2. punkts
21. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "a" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "b" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkts "c" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "d" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "e" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
4. panta 6. punkta "b" apakšpunkts
34. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
37. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
4. panta 6. punkta "c" apakšpunkts
37. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
4. panta 6. punkta "b" apakšpunkts
37. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
3. panta 2. punkts
41. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
41. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
5. pants
43. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
3. panta 2. punkts
43. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
43. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
47. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
49. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-
Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Komisijas 2014. gada 27. jūnija Regulu (EK) Nr. 717/2014 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam zvejniecības un akvakultūras nozarē (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2014. gada 28. jūnijs, Nr. L 190)
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
-
13. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
7. panta 4. punkts
19. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
8. pants
19. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "a" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "b" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "c" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "d" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "e" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "f" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "g" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "h" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "i" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
37. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
4. panta 6. punkts "c" apakšpunkts
37. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
4. panta 6. punkts "b" apakšpunkts
37. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
3. panta 2. punkts
41. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
41. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
5. pants
43. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. pants
43. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
3. panta 2. punkts
43. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
43. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
47. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
49. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
4. panta 6. punkta "b" apakšpunkts
34. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-
Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Komisijas 2013. gada 18. decembra Regulu (EK) Nr. 1408/2013 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam lauksaimniecības nozarē (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2013. gada 24. decembris, Nr. L 352)
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
-
13. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
7. panta 4. punkts
19. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
8. pants
19. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "a" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "b" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
1. panta 1. punkta "c" apakšpunkts
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
23. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
4. panta 6. punkta "b" apakšpunkts
34. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
37. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
4. panta 6. punkta "c" apakšpunkts
37. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
4. panta 6. punkta "b" apakšpunkts
37. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
3. panta 3.a punkts
41. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
41. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
5. pants
43. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
3. panta 3.a punkts
43. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
43. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
47. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
-
49. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-
Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2013. gada 11. decembra Regula (ES) Nr. 1379/2013 par zvejas un akvakultūras produktu tirgu kopīgo organizāciju, un ar ko groza Padomes Regulas (EK) Nr. 1184/2006 un (EK) Nr. 1224/2009 un atceļ Padomes Regulu (EK) Nr. 104/2000 (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2013. gada 28. decembris, Nr. L 354)
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
-
13. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-
Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Komisijas 2016. gada 18. maija Deleģētajai regulai (ES) 2016/1238, ar ko Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) Nr. 1308/2013 papildina attiecībā uz valsts intervenci un privātās uzglabāšanas atbalstu (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2016. gada 30. jūlijs, Nr. L 206)
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
-
13. punkts
Pārņemtas pilnībā
 Neparedz stingrākas prasības.
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-
Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2013. gada 17. decembra Regulas (ES) Nr. 1303/2013, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu, Kohēzijas fondu, Eiropas Lauksaimniecības fondu lauku attīstībai un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu un vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu, Kohēzijas fondu un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu un atceļ Padomes Regulu (EK) Nr. 1083/2006
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
37. panta 9. punkts
44. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-
Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 2. decembra Regulu (ES) 2021/2115, ar ko izveido noteikumus par atbalstu stratēģiskajiem plāniem, kuri dalībvalstīm jāizstrādā saskaņā ar kopējo lauksaimniecības politiku (KLP stratēģiskie plāni) un kurus finansē no Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda (ELGF) un no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA), un ar ko atceļ Regulas (ES) Nr. 1305/2013 un (ES) Nr. 1307/2013
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
-
46. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
73. panta 4. punkts
46. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-

6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas

Valsts un pašvaldību institūcijas
"Attīstības finanšu institūcija Altum" AS
Nevalstiskās organizācijas
Cits

6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi

Veids
Sabiedriskā apspriede
Saite uz sabiedrības līdzdalības rezultātiem
-

6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti

-

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Zemkopības ministrija
  • akciju sabiedrības "Attīstības finanšu institūcija Altum"

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Atbalsts vērsts uz lauku teritoriju attīstību.

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi