23-TA-1759: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījums Ministru kabineta 2016. gada 9. februāra noteikumos Nr. 102 "Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.1.4. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt diskriminācijas riskiem pakļauto personu integrāciju sabiedrībā un darba tirgū" 9.1.4.4. pasākuma "Dažādību veicināšana (diskriminācijas novēršana)" īstenošanas noteikumi"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Tiesību akta projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2016. gada 9. februāra noteikumos Nr. 102 “Darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 9.1.4. specifiskā atbalsta mērķa “Palielināt diskriminācijas riskiem pakļauto personu integrāciju sabiedrībā un darba tirgū” 9.1.4.4. pasākuma “Dažādību veicināšana (diskriminācijas novēršana)” īstenošanas noteikumi” (turpmāk – TA projekts) ir Labklājības ministrijas (turpmāk – LM) iniciatīva un izstrādāts saskaņā ar 2014. gada 3. jūlija Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.–2020. gada plānošanas perioda vadības likuma 20. panta 6. un 13. punktu.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
TA projekts paredz samazināt 9.1.4.4. pasākuma “Dažādību veicināšana (diskriminācijas novēršana)” (turpmāk – 9.1.4.4. pasākums) ietvaros pieejamo kopējo attiecināmo finansējumu par 710 295 euro, no tiem 681 013 euro pārdalot 9.2.2.1. pasākuma "Deinstitucionalizācija" (turpmāk – 9.2.2.1. pasākums) projektu īstenošanai.
Spēkā stāšanās termiņš
08.08.2023.
Pamatojums
Liela daļa pašvaldību ir pabeigušas pakalpojumu infrastruktūras izveidi 9.3.1.1. pasākuma “Pakalpojumu infrastruktūras attīstība deinstitucionalizācijas plānu īstenošanai” ietvaros un ir uzsākušas aktīvu sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu sniegšanu 9.2.2.1. pasākuma mērķa grupas personām. 9.2.2.1.pasākuma projektu īstenotāji – plānošanas reģioni ir secinājuši, ka, lai nodrošinātu pašvaldību neplānoti lielo pieprasījumu pēc sabiedrībā balstītiem sociālajiem pakalpojumiem mērķa grupas personām un 9.2.2.1.pasākuma projektos šos pakalpojumus varētu sniegt līdz 2023.gada septembrim (ieskaitot), 9.2.2.1.pasākuma projektos iztrūkst finansējums kopumā 2 392 552 euro apmērā.
Nerodot steidzamu risinājumu iztrūkstošā finansējuma nodrošināšanai 9.2.2.1.pasākuma projektiem, plānošanas reģionem būs jāaptur jaunu pakalpojumu piešķiršanu un sniegšanu jau 2023.gada jūlijā, kas negatīvi ietekmēs ne tika 9.2.2.1. pasākuma mērķa grupas personas, kuras nesaņems vai saņems nepietiekamā apmērā to individuālo vajadzību nodrošināšanai nepieciešamos pakalpojumus, bet arī viņu līdzcilvēkus, kuru aprūpē ir personas ar funkcionāliem traucējumiem.
Lai operatīvi risinātu izveidojušos situāciju un segtu 9.2.2.1.pasākumā finansējuma iztrūkumu, Labklājības ministrija ir radusi iespēju pārdalīt 9.2.2.1.pasākumam finansējuma ietaupījumus no diviem citiem Labklājības ministrijas pārziņas darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” pasākumiem – 9.1.4.4.pasākuma un 9.1.1.1.pasākuma “Subsidētās darbavietas nelabvēlīgākā situācijā esošiem bezdarbniekiem”.
Nerodot steidzamu risinājumu iztrūkstošā finansējuma nodrošināšanai 9.2.2.1.pasākuma projektiem, plānošanas reģionem būs jāaptur jaunu pakalpojumu piešķiršanu un sniegšanu jau 2023.gada jūlijā, kas negatīvi ietekmēs ne tika 9.2.2.1. pasākuma mērķa grupas personas, kuras nesaņems vai saņems nepietiekamā apmērā to individuālo vajadzību nodrošināšanai nepieciešamos pakalpojumus, bet arī viņu līdzcilvēkus, kuru aprūpē ir personas ar funkcionāliem traucējumiem.
Lai operatīvi risinātu izveidojušos situāciju un segtu 9.2.2.1.pasākumā finansējuma iztrūkumu, Labklājības ministrija ir radusi iespēju pārdalīt 9.2.2.1.pasākumam finansējuma ietaupījumus no diviem citiem Labklājības ministrijas pārziņas darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” pasākumiem – 9.1.4.4.pasākuma un 9.1.1.1.pasākuma “Subsidētās darbavietas nelabvēlīgākā situācijā esošiem bezdarbniekiem”.
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
Šobrīd 9.1.4.4. pasākuma projektā2 ir identificēts finanšu atlikums 710 295 euro apmērā. Finanšu atlikums radies, jo atsevišķas projekta atbalstāmās darbības objektīvu apsvērumu rezultātā netiek īstenotas atbilstoši sākotnēji plānotajam, proti, izmēģinājumprojektā atbalsta pasākumu nodrošināšanai bezpajumtniekiem tika iesaistītas par 55 personām mazāk kā sākotnēji plānots, jo nācās saskarties ar izaicinājumiem mājokļa pieejamības nodrošināšanā, kas ir būtisks aspekts mērķa grupas personu pilnvērtīgai iesaistei izmēģinājumprojektā un atbalsta sniegšanā. Savukārt sociālā mentora pakalpojuma Ukrainas civiliedzīvotājiem saņēmušo personu skaits ir ievērojami mazāks kā sākotnēji plānots. Proti, tika plānots, ka projekta ietvaros sociālā mentora pakalpojumu varēs saņemt 7000 personas, taču atbilstoši faktiskajam pieprasījumam šis pakalpojums būs nepieciešams kopumā indikatīvi 2200 personām, jo Ukrainas civiliedzīvotāju skaits, kas par savu uzturēšanās vietu ir izvēlējušies Latviju ir mazāks kā tas tika prognozēts 2022. gada sākumā, t.i. neilgi pēc Krievijas Federācijas izraisītā bruņotā konflikta Ukrainā.
[2] Projekts Nr.9.1.4.4/16/I/001 “Dažādības veicināšana” (turpmāk - projekts)
[2] Projekts Nr.9.1.4.4/16/I/001 “Dažādības veicināšana” (turpmāk - projekts)
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Ņemot vērā pašvaldību lielo pieprasījumu pēc sabiedrībā balstītiem sociālajiem pakalpojumiem tās administratīvajā teritorijā dzīvojošām 9.2.2.1.pasākuma mērķa grupas personām (pilngadīgas personas ar garīga rakstura traucējumiem un bērni ar funkcionāliem traucējumiem), plānošanas reģioni ir identificējuši risku un informējuši Labklājības ministriju, ka 9.2.2.1. pasākuma projektos visu jau uzņemto un vēl plānoto saistību segšanai ar pašvaldībām par sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu nodrošināšanu šī pasākuma mērķa grupas personām, plānošanas reģionu projektos iztrūkst finansējums kopumā 2 392 552 euro apmērā. Lielais pieprasījums pēc sabiedrībā balstītiem sociālajiem pakalpojumiem ir izveidojies, jo daudzas pašvaldības ir pabeigušas pakalpojumu infrastruktūras izveidi 9.3.1.1. pasākuma “Pakalpojumu infrastruktūras attīstība deinstitucionalizācijas plānu īstenošanai” ietvaros un uzsākušas aktīvu sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu sniegšanu 9.2.2.1. pasākuma mērķa grupas personām, savukārt pieprasījums pēc šiem pakalpojumiem gan no pašvaldību sociālo dienestu puses, gan no mērķa grupas personu (piemēram, bērnu ar funkcionāliem traucējumiem vecāku) puses ir izrādījies daudz lielāks kā sākotnēji tika prognozēts. Nepiešķirot papildu finansējumu 9.2.2.1. pasākuma projektiem, plānošanas reģioniem būs jāaptur jaunu pakalpojumu piešķiršana un sniegšana mērķa grupas personām jau šī gada jūlijā, neskatoties uz to, ka pakalpojumu sniegšana mērķa grupas personām ir plānota līdz šī gada septembrim (ieskaitot). Sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu pārtraukšana negatīvi ietekmēs ne tika 9.2.2.1. pasākuma mērķa grupas personas, kuras nesaņems vai saņems nepietiekamā apmērā to individuālo vajadzību nodrošināšanai nepieciešamos pakalpojumus, bet arī viņu līdzcilvēkus, kuru aprūpē ir personas ar funkcionāliem traucējumiem.
Risinājuma apraksts
Lai nodrošinātu 9.2.2.1. pasākuma ietvaros visu līdz 2023.gada septembrim plānoto pakalpojumu sniegšanu mērķa grupas personām un ņemot vērā, ka līdz projekta īstenošanas termiņa beigām ir palicis ierobežots laika periods, steidzamības kārtā ir nepieciešams veikt finansējuma pārdali no 9.1.4.4. pasākuma projekta, lai 681 013 euro novirzītu daļējai finanšu iztrūkuma segšanai 9.2.2.1. pasākuma projektos. Savukārt pārējā finanšu atlikuma apmēra novirzīšanas nepieciešamību un iespējas Labklājības ministrija vērtēs atsevišķi. Attiecīgi TA projekts paredz samazināt (atbrīvot) 9.1.4.4. pasākuma kopējo attiecināmo finansējumu par 710 295 euro, t.i., no 8 675 552 euro uz 7 965 257 euro.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Jā
Apraksts
Finansējuma pārdalei no 9.1.4.4. pasākuma projekta uz 9.2.2.1. pasākuma projektiem ir pozitīva ietekme uz 9.2.2.1. pasākuma mērķa grupas personām un šī pasākuma mērķa sasniegšanu, proti, palielināt kvalitatīvu institucionālai aprūpei alternatīvu sociālo pakalpojumu dzīvesvietā un ģimeniskai videi pietuvinātu pakalpojumu pieejamību personām ar invaliditāti un bērniem. Tāpat finansējuma pārdale starp projektiem ir vērtējama pozitīvi arī no finanšu resursu efektīvas un lietderīgas izmantošanas aspekta.
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
TA projektam nav negatīvas ietekmes uz Sabiedrības integrācijas fondu (turpmāk - SIF). SIF ir informēts un akceptē TA projektu tā izstrādes un saskaņošanas gaitā.
TA projektam nav negatīvas ietekmes uz 9.1.4.4. pasākuma uzraudzības rādītāju un mērķa sasniegšanu un noslēgto vienošanos par 9.1.4.4. pasākuma projekta īstenošanu, un grozījumi 9.1.4.4. pasākuma projektā nav uzskatāmi par būtiskiem Eiropas Parlamenta un Padomes 2013. gada 17. decembra Regulas (ES) Nr. 1303/2013, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu, Kohēzijas fondu, Eiropas Lauksaimniecības fondu lauku attīstībai un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu un vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu, Kohēzijas fondu un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu un atceļ Padomes Regulu (EK) Nr. 1083/2006 71. panta izpratnē.
LM sadarbībā ar CFLA nodrošinās, ka finansējuma saņēmēji (t.i. plānošanas reģioni) uzņemas papildu līgumsaistības 9.2.2.1. pasākuma projektos, t.i. palielinot pieejamo kopējo attiecināmo finansējumu pēc tam, kad ir stājušies spēkā 9.1.4.4. pasākuma projekta vienošanās grozījumi, ar kuriem tiek atbrīvots 9.1.4.4. pasākuma finanšu atlikums. Minētā nodrošināšanai noteikumu projektam ir pievienots MK protokollēmuma projekts, kas nosaka darbību secību, uzņemoties papildu saistības.
No kopējā 9.1.4.4. pasākuma finansējuma samazinājuma apmēra (t.i. 710 295 euro), 423 892 euro ir COVID-19 pandēmijas izraisīto seku mazināšanai plānotais finansējums.
TA projektam nav negatīvas ietekmes uz 9.1.4.4. pasākuma uzraudzības rādītāju un mērķa sasniegšanu un noslēgto vienošanos par 9.1.4.4. pasākuma projekta īstenošanu, un grozījumi 9.1.4.4. pasākuma projektā nav uzskatāmi par būtiskiem Eiropas Parlamenta un Padomes 2013. gada 17. decembra Regulas (ES) Nr. 1303/2013, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu, Kohēzijas fondu, Eiropas Lauksaimniecības fondu lauku attīstībai un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu un vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu, Kohēzijas fondu un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu un atceļ Padomes Regulu (EK) Nr. 1083/2006 71. panta izpratnē.
LM sadarbībā ar CFLA nodrošinās, ka finansējuma saņēmēji (t.i. plānošanas reģioni) uzņemas papildu līgumsaistības 9.2.2.1. pasākuma projektos, t.i. palielinot pieejamo kopējo attiecināmo finansējumu pēc tam, kad ir stājušies spēkā 9.1.4.4. pasākuma projekta vienošanās grozījumi, ar kuriem tiek atbrīvots 9.1.4.4. pasākuma finanšu atlikums. Minētā nodrošināšanai noteikumu projektam ir pievienots MK protokollēmuma projekts, kas nosaka darbību secību, uzņemoties papildu saistības.
No kopējā 9.1.4.4. pasākuma finansējuma samazinājuma apmēra (t.i. 710 295 euro), 423 892 euro ir COVID-19 pandēmijas izraisīto seku mazināšanai plānotais finansējums.
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2023
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2024
2025
2026
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
1 215 127
-38 945
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
1 215 127
-38 945
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
1 429 561
-45 818
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
1 429 561
-45 818
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
-214 434
6 873
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
-214 434
6 873
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
6 873
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
6 873
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
TA projekts paredz, ka 9.1.4.4. pasākuma ietvaros pieejamais kopējais attiecināmais finansējums tiek samazināts par 710 295 euro, proti, no 8 675 552 euro (t.sk. Eiropas Sociālā fonda finansējums – 7 374 219 euro un valsts budžeta finansējums – 1 301 333 euro) uz 7 965 257 euro (t.sk. Eiropas Sociālā fonda finansējums – 6 770 468 euro un valsts budžeta finansējums – 1 194 789 euro).
Budžeta ieņēmumi ir finansējuma Eiropas Sociālā fonda (turpmāk – ESF) daļa 85% apmērā no pasākuma attiecināmām izmaksām. Budžeta izdevumi ir kopējie pasākuma ieviešanai nepieciešamie publiskā finansējuma (ESF un valsts budžeta) līdzekļi attiecīgajā gadā.
Atbilstoši aktuālajai 9.1.4.4. pasākuma projekta iesniegumā norādītajai informācijai projektā 2023. gadā plānotais finansējums ir 1 429 561 euro, t.sk. ESF finansējums 1 215 127 euro un valsts budžeta finansējums 214 434 euro.
Pēc TA projekta stāšanās spēkā 9.1.4.4. pasākuma projekta finansējums 2023. gadā plānots indikatīvi 1 383 743 euro, t.sk. ESF finansējums 1 176 182 euro un valsts budžeta finansējums 207 561 euro.
9.1.4.4. pasākuma projekta 2023. gada finansējuma samazinājums tiek plānots Sabiedrības integrācijas fonda budžeta apakšprogrammā 63.07.00 "Eiropas Sociālā fonda (ESF) projektu un pasākumu īstenošana (2014-2020)"
Budžeta ieņēmumi ir finansējuma Eiropas Sociālā fonda (turpmāk – ESF) daļa 85% apmērā no pasākuma attiecināmām izmaksām. Budžeta izdevumi ir kopējie pasākuma ieviešanai nepieciešamie publiskā finansējuma (ESF un valsts budžeta) līdzekļi attiecīgajā gadā.
Atbilstoši aktuālajai 9.1.4.4. pasākuma projekta iesniegumā norādītajai informācijai projektā 2023. gadā plānotais finansējums ir 1 429 561 euro, t.sk. ESF finansējums 1 215 127 euro un valsts budžeta finansējums 214 434 euro.
Pēc TA projekta stāšanās spēkā 9.1.4.4. pasākuma projekta finansējums 2023. gadā plānots indikatīvi 1 383 743 euro, t.sk. ESF finansējums 1 176 182 euro un valsts budžeta finansējums 207 561 euro.
9.1.4.4. pasākuma projekta 2023. gada finansējuma samazinājums tiek plānots Sabiedrības integrācijas fonda budžeta apakšprogrammā 63.07.00 "Eiropas Sociālā fonda (ESF) projektu un pasākumu īstenošana (2014-2020)"
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Saskaņā ar spēkā esošo MK 09.02.2016. noteikumu Nr.102 “Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.1.4. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt diskriminācijas riskiem pakļauto personu integrāciju sabiedrībā un darba tirgū" 9.1.4.4. pasākuma "Dažādību veicināšana (diskriminācijas novēršana)" īstenošanas noteikumi” (turpmāk - MK noteikumi Nr. 102) redakciju 9.1.4.4. pasākumam plānotais kopējais finansējums ir 8 675 552 euro. Līdz 2022.gada 31.decembrim uz 9.1.4.4. pasākuma projektu ir attiecināti 6 581 514 euro. No MK noteikumos Nr.102 noteiktā kopējā 9.1.4.4. pasākumam paredzētā finansējuma tiek atbrīvoti 710 295 euro, t.sk. 45 818 euro no SIF budžetā apstiprinātā.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
4.1. Saistītie tiesību aktu projekti
4.1.1. Grozījumi Ministru kabineta 16.06.2015. noteikumos Nr. 313 “Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.2.specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt kvalitatīvu institucionālai aprūpei alternatīvu sociālo pakalpojumu dzīvesvietā un ģimeniskai videi pietuvinātu pakalpojumu pieejamību personām ar invaliditāti un bērniem" 9.2.2.1.pasākuma "Deinstitucionalizācija" īstenošanas noteikumi” (23-TA-1764)
Pamatojums un apraksts
Ar grozījumiem MK noteikumos Nr. 313 paredzēts palielināt 9.2.2.1. pasākuma kopējo pieejamo attiecināmo finansējumu par 2 392 552 euro, tai skaitā par 9.1.4.4.pasākuma finansējuma ietaupījumu 681 013 euro apmērā.
Atbildīgā institūcija
Labklājības ministrija
4.2. Cita informācija
TA projekts virzāms izskatīšanai MK sēdē vienlaicīgi ar grozījumiem MK noteikumos Nr. 313
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Nē
6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas
Valsts un pašvaldību institūcijas
NēNevalstiskās organizācijas
NēCits
Nē6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi
6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti
-
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Labklājības ministrija
- Centrālā finanšu un līgumu aģentūra
- Sabiedrības integrācijas fonds
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi