23-TA-2920: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par apropriācijas pārdali no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 18.00.00 "Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projekts Par apropriācijas pārdali no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 18.00.00 "Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem" (turpmāk – rīkojuma projekts) sagatavots, pamatojoties uz:
- Ministru kabineta 2023.gada 13.janvāra ārkārtas sēdē nolemto (prot. Nr.2 1.§ 2. un 4.punkts);
- likuma “Par valsts budžetu 2023.gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025.gadam” 66.pantu.
- Ministru kabineta 2023.gada 13.janvāra ārkārtas sēdē nolemto (prot. Nr.2 1.§ 2. un 4.punkts);
- likuma “Par valsts budžetu 2023.gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025.gadam” 66.pantu.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Veikt apropriācijas pārdali, lai ar valsts drošību saistītā prioritārā pasākuma “Valsts robežas joslas infrastruktūras izveide” ietvaros turpinātu valsts ārējās sauszemes robežas infrastruktūras izbūvi gar Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas robežu, kā arī nodrošinātu infrastruktūras izbūves procesā uz Latvijas Republikas un Baltkrievijas Republikas robežas radušos neparedzēto izdevumu segšanu.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
Atbilstoši Ministru kabineta 2023. gada 13. janvāra sēdē (prot. Nr.2 1.§) izskatītā Informatīvā ziņojuma “Par priekšlikumiem valsts budžeta prioritārajiem pasākumiem 2023. gadam un budžeta ietvaram 2023. – 2025. gadam” 3. pielikumam “Papildu finansējums ar valsts drošību saistītiem prioritārajiem pasākumiem 2023. gadam un budžeta ietvaram 2023. - 2025. gadam” un ievērojot protokollēmuma 2.punktā un 4.punktā noteikto pasākumam “Valsts robežas joslas infrastruktūras izveide” plānots finansējums (finansējums ārpus fiskālās telpas plānotajiem ar valsts drošību saistītiem pasākumiem un neatkarīgo iestāžu vienreizējiem pasākumiem tiek plānots budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” atsevišķā programmā, un finanšu ministrs tajā plānoto apropriāciju pārdala ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei atbilstoši Ministru kabineta lēmumam, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darba dienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas ir to izskatījusi un nav iebildusi pret apropriācijas pārdali) 2023. – 2025. gadam 77 574 494 euro apmērā, tai skaitā:
2023. gadā – 23 778 418 euro;
2024. gadā – 44 825 651 euro;
2025. gadā – 8 970 425 euro.
Ar 2023. gada laikā pieņemtajiem Ministru kabineta lēmumiem (skatīt informatīvā ziņojuma 2.1.tabulu, ir atbalstīta finansējuma pārdale no šā resursu avota 2023. – 2025. gadam 11 045 712 euro apmērā, tai skaitā:
2023. gadā – 4 497 993 euro;
2024. gadā – 6 036 846 euro;
2025. gadā – 510 873 euro.
Ievērojot minēto, budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmas 18.00.00 “Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem” ar valsts drošību saistītā prioritārā pasākuma “Valsts robežas joslas infrastruktūras izveide” ietvaros ir pieejams finansējums 2023. – 2025. gadam 66 528 782 euro apmērā, tai skaitā:
2023. gadā – 19 280 425 euro;
2024. gadā – 38 788 805 euro;
2025. gadā – 8 459 552 euro.
Lai turpinātu ārējās sauszemes robežas infrastruktūras izbūvi valsts ārējās sauszemes robežas apsardzībai uz Latvijas Republikas un Krievijas Republikas valsts robežas valsts akciju sabiedrība “Valsts nekustamie īpašumi” organizēja cenu aptaujas:
- būvprojekta “Valsts robežas joslas infrastruktūras gar Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas robežu izbūve” izmaiņu izstrādei un autoruzraudzībai;
- žoga, kur tas iepriekš nav ticis izbūvēts, izbūvei prioritārajos posmos – cenu aptauja organizēta 57 km posmam, lēmumi pieņemti cenu aptaujas daļās ar kopējo aptuveno garumu 28,67 km.
Minētajās cenu aptaujās ir pieņemti lēmumi (detalizētāk skatīt 23-TA-2919).
Turklāt, ārējās sauszemes robežas infrastruktūras izbūves procesā uz Latvijas Republikas un Baltkrievijas Republikas valsts robežas Būvdarbu veicējam nācās par saviem līdzekļiem veikt lokālu pašvaldības pierobežas ceļu seguma stiprināšanu, lai būtu iespējama materiālu piegāde, jo pretējā gadījumā apstātos robežas infrastruktūras izbūve uz nenoteiktu laiku, ievērojot 2023. gada pavasarī pašvaldības noteiktos masas ierobežojumus, kā rezultātā būvmateriālu piegāde infrastruktūras izbūvei tika faktiski paralizēta (detalizētāk skatīt 23-TA-2919).
2023. gadā – 23 778 418 euro;
2024. gadā – 44 825 651 euro;
2025. gadā – 8 970 425 euro.
Ar 2023. gada laikā pieņemtajiem Ministru kabineta lēmumiem (skatīt informatīvā ziņojuma 2.1.tabulu, ir atbalstīta finansējuma pārdale no šā resursu avota 2023. – 2025. gadam 11 045 712 euro apmērā, tai skaitā:
2023. gadā – 4 497 993 euro;
2024. gadā – 6 036 846 euro;
2025. gadā – 510 873 euro.
Ievērojot minēto, budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmas 18.00.00 “Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem” ar valsts drošību saistītā prioritārā pasākuma “Valsts robežas joslas infrastruktūras izveide” ietvaros ir pieejams finansējums 2023. – 2025. gadam 66 528 782 euro apmērā, tai skaitā:
2023. gadā – 19 280 425 euro;
2024. gadā – 38 788 805 euro;
2025. gadā – 8 459 552 euro.
Lai turpinātu ārējās sauszemes robežas infrastruktūras izbūvi valsts ārējās sauszemes robežas apsardzībai uz Latvijas Republikas un Krievijas Republikas valsts robežas valsts akciju sabiedrība “Valsts nekustamie īpašumi” organizēja cenu aptaujas:
- būvprojekta “Valsts robežas joslas infrastruktūras gar Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas robežu izbūve” izmaiņu izstrādei un autoruzraudzībai;
- žoga, kur tas iepriekš nav ticis izbūvēts, izbūvei prioritārajos posmos – cenu aptauja organizēta 57 km posmam, lēmumi pieņemti cenu aptaujas daļās ar kopējo aptuveno garumu 28,67 km.
Minētajās cenu aptaujās ir pieņemti lēmumi (detalizētāk skatīt 23-TA-2919).
Turklāt, ārējās sauszemes robežas infrastruktūras izbūves procesā uz Latvijas Republikas un Baltkrievijas Republikas valsts robežas Būvdarbu veicējam nācās par saviem līdzekļiem veikt lokālu pašvaldības pierobežas ceļu seguma stiprināšanu, lai būtu iespējama materiālu piegāde, jo pretējā gadījumā apstātos robežas infrastruktūras izbūve uz nenoteiktu laiku, ievērojot 2023. gada pavasarī pašvaldības noteiktos masas ierobežojumus, kā rezultātā būvmateriālu piegāde infrastruktūras izbūvei tika faktiski paralizēta (detalizētāk skatīt 23-TA-2919).
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Saskaņā ar Ministru kabineta 2023.gada 13.janvāra ārkārtas sēdē nolemto (prot. Nr.2 1.§ 4. punkts) noteikts, ka finansējums ārpus fiskālās telpas plānotajiem ar valsts drošību saistītiem pasākumiem un neatkarīgo iestāžu vienreizējiem pasākumiem tiek plānots budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" atsevišķā programmā un finanšu ministrs tajā plānoto apropriāciju pārdala ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei atbilstoši Ministru kabineta lēmumam, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darba dienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas ir to izskatījusi un nav iebildusi pret apropriācijas pārdali.
Likuma “Par valsts budžetu 2023.gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025.gadam” 66.panta pirmā daļa nosaka, ka budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmā 18.00.00 "Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem" noteikto apropriāciju 282 083 221 euro apmērā finanšu ministrs pārdala ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei ar valsts drošību saistītu pasākumu īstenošanai, ja ir pieņemts attiecīgs Ministru kabineta lēmums un Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darba dienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas ir to izskatījusi un nav iebildusi pret apropriācijas pārdali.
Lai segtu izmaksas, kas ir saistītas ar ārējās sauszemes robežas infrastruktūras izbūves turpināšanu uz Latvijas Republikas un Krievijas Republikas valsts robežas atbilstoši organizētajām cenu aptaujām un tajās pieņemtajiem lēmumiem, kā arī nodrošināt citu ar infrastruktūras izbūvi saistīto izmaksu segšanu, nepieciešams veikt apropriācijas pārdali 2023. gadā no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 18.00.00 "Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem" ar valsts drošību saistītā prioritārā pasākuma "Valsts robežas joslas infrastruktūras izveide" uz Iekšlietu ministrijas budžeta apakšprogrammu 40.02.00 "Nekustamais īpašums un centralizētais iepirkums" (detalizētāk skatīt informatīvajā ziņojumā “Par pastāvīgās infrastruktūras uz valsts ārējās sauszemes robežas izbūves progresu, izbūves turpināšanu un šim mērķim nepieciešamo finansējumu” (23-TA-2919)).
Likuma “Par valsts budžetu 2023.gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025.gadam” 66.panta pirmā daļa nosaka, ka budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmā 18.00.00 "Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem" noteikto apropriāciju 282 083 221 euro apmērā finanšu ministrs pārdala ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei ar valsts drošību saistītu pasākumu īstenošanai, ja ir pieņemts attiecīgs Ministru kabineta lēmums un Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darba dienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas ir to izskatījusi un nav iebildusi pret apropriācijas pārdali.
Lai segtu izmaksas, kas ir saistītas ar ārējās sauszemes robežas infrastruktūras izbūves turpināšanu uz Latvijas Republikas un Krievijas Republikas valsts robežas atbilstoši organizētajām cenu aptaujām un tajās pieņemtajiem lēmumiem, kā arī nodrošināt citu ar infrastruktūras izbūvi saistīto izmaksu segšanu, nepieciešams veikt apropriācijas pārdali 2023. gadā no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 18.00.00 "Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem" ar valsts drošību saistītā prioritārā pasākuma "Valsts robežas joslas infrastruktūras izveide" uz Iekšlietu ministrijas budžeta apakšprogrammu 40.02.00 "Nekustamais īpašums un centralizētais iepirkums" (detalizētāk skatīt informatīvajā ziņojumā “Par pastāvīgās infrastruktūras uz valsts ārējās sauszemes robežas izbūves progresu, izbūves turpināšanu un šim mērķim nepieciešamo finansējumu” (23-TA-2919)).
Risinājuma apraksts
Ievērojot iepriekš minēto, sagatavotais rīkojuma projekts paredz:
1. Pamatojoties uz likuma "Par valsts budžetu 2023. gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam" 66. pantu, atbalstīt apropriācijas pārdali 4 311 635 euro apmērā no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 18.00.00 "Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem" uz Iekšlietu ministrijas budžeta apakšprogrammu 40.02.00 "Nekustamais īpašums un centralizētais iepirkums", lai ar valsts drošību saistītā prioritārā pasākuma "Valsts robežas joslas infrastruktūras izveide" ietvaros turpinātu valsts ārējās sauszemes robežas infrastruktūras izbūvi, tai skaitā:
1.1. 406 921 euro apmērā būvprojekta “Valsts robežas joslas infrastruktūras gar Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas robežu izbūve” izmaiņu izstrādei un autoruzraudzībai, kā arī žoga, kur tas iepriekš nav ticis izbūvēts, izbūvei prioritārajos posmos (ar kopējo aptuveno garumu 28,67 km) uz Latvijas Republikas un Krievijas Republikas valsts robežas;
1.2. 3 904 714 euro apmērā izbūves procesā uz Latvijas Republikas un Baltkrievijas Republikas robežas radušos neparedzēto izdevumu segšanai.
2. Iekšlietu ministrijai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavot un iesniegt Finanšu ministrijā pieprasījumu valsts budžeta apropriācijas pārdalei atbilstoši šā rīkojuma 1. punktam.
3. Finanšu ministram normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā informēt Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisiju par šā rīkojuma 1. punktā minēto apropriācijas pārdali un, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darbdienu laikā pēc attiecīgās informācijas saņemšanas nav izteikusi iebildumus, veikt apropriācijas pārdali.
1. Pamatojoties uz likuma "Par valsts budžetu 2023. gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam" 66. pantu, atbalstīt apropriācijas pārdali 4 311 635 euro apmērā no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 18.00.00 "Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem" uz Iekšlietu ministrijas budžeta apakšprogrammu 40.02.00 "Nekustamais īpašums un centralizētais iepirkums", lai ar valsts drošību saistītā prioritārā pasākuma "Valsts robežas joslas infrastruktūras izveide" ietvaros turpinātu valsts ārējās sauszemes robežas infrastruktūras izbūvi, tai skaitā:
1.1. 406 921 euro apmērā būvprojekta “Valsts robežas joslas infrastruktūras gar Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas robežu izbūve” izmaiņu izstrādei un autoruzraudzībai, kā arī žoga, kur tas iepriekš nav ticis izbūvēts, izbūvei prioritārajos posmos (ar kopējo aptuveno garumu 28,67 km) uz Latvijas Republikas un Krievijas Republikas valsts robežas;
1.2. 3 904 714 euro apmērā izbūves procesā uz Latvijas Republikas un Baltkrievijas Republikas robežas radušos neparedzēto izdevumu segšanai.
2. Iekšlietu ministrijai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavot un iesniegt Finanšu ministrijā pieprasījumu valsts budžeta apropriācijas pārdalei atbilstoši šā rīkojuma 1. punktam.
3. Finanšu ministram normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā informēt Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisiju par šā rīkojuma 1. punktā minēto apropriācijas pārdali un, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darbdienu laikā pēc attiecīgās informācijas saņemšanas nav izteikusi iebildumus, veikt apropriācijas pārdali.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2023
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2024
2025
2026
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
4 311 635
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
4 311 635
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-4 311 635
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-4 311 635
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
4 311 635
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Iekšlietu ministrijai (Nodrošinājuma valsts aģentūrai) papildu nepieciešams finansējums 4 311 635 euro apmērā (Iekšlietu ministrijas budžeta apakšprogrammas 40.02.00 "Nekustamais īpašums un centralizētais iepirkums")
Detalizēta informācija iekļauta informatīvajā ziņojumsa “Par pastāvīgās infrastruktūras uz valsts ārējās sauszemes robežas izbūves progresu, izbūves turpināšanu un šim mērķim nepieciešamo finansējumu” (23-TA- 2919)
Detalizēta informācija iekļauta informatīvajā ziņojumsa “Par pastāvīgās infrastruktūras uz valsts ārējās sauszemes robežas izbūves progresu, izbūves turpināšanu un šim mērķim nepieciešamo finansējumu” (23-TA- 2919)
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Izdevumi tiks segti Iekšlietu ministrijas budžeta apakšprogrammas 40.02.00 "Nekustamais īpašums un centralizētais iepirkums" ietvaros, līdzekļus pārdalot no budžeta resora ''74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums'' programmas 18.00.00 "Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem" Nodrošinājuma valsts aģentūrai
izdevumiem, kas saistīti ar valsts robežas infrastruktūras izveides pasākumu īstenošanu, 2023.-2025. gadā ir uzskatāmi par vienreizējo pasākumu likuma “Par valsts budžetu 2023. gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam” 5.panta 3.punkta izpratnē, kas tiek izslēgti no vispārējās valdības budžeta strukturālās bilances mērķa.
Saskaņā ar Likumu par budžetu un finanšu vadību budžeta finansētu institūciju vadītāji ir atbildīgi par Likumā par budžetu un finanšu vadību noteiktās kārtības un prasību ievērošanu, izpildi un kontroli, kā arī par budžeta līdzekļu efektīvu un ekonomisku izlietošanu atbilstoši paredzētajiem mērķiem.
izdevumiem, kas saistīti ar valsts robežas infrastruktūras izveides pasākumu īstenošanu, 2023.-2025. gadā ir uzskatāmi par vienreizējo pasākumu likuma “Par valsts budžetu 2023. gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam” 5.panta 3.punkta izpratnē, kas tiek izslēgti no vispārējās valdības budžeta strukturālās bilances mērķa.
Saskaņā ar Likumu par budžetu un finanšu vadību budžeta finansētu institūciju vadītāji ir atbildīgi par Likumā par budžetu un finanšu vadību noteiktās kārtības un prasību ievērošanu, izpildi un kontroli, kā arī par budžeta līdzekļu efektīvu un ekonomisku izlietošanu atbilstoši paredzētajiem mērķiem.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Jā
Skaidrojums
Rīkojuma projekts paredz piešķirt finansējumu Iekšlietu ministrijai (Nodrošinājuma valsts aģentūrai).
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Iekšlietu ministrija
- Nodrošinājuma valsts aģentūra
- VAS "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs"
- VAS "Valsts nekustamie īpašumi"
- Valsts robežsardze
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi