24-TA-3335: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2023. gada 12. decembra noteikumos Nr. 751 "Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.3.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot vienlīdzīgu un savlaicīgu piekļuvi kvalitatīviem, ilgtspējīgiem un izmaksu ziņā pieejamiem pakalpojumiem; pilnveidot sociālās aizsardzības sistēmas, tostarp veicināt sociālās aizsardzības pieejamību; uzlabot ilgtermiņa aprūpes pakalpojumu pieejamību, efektivitāti un izturētspēju" 4.3.5.4. pasākuma "Profesionāla un mūsdienīga sociālā darba attīstība" īstenošanas noteikumi"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Tiesību akta projekts “Grozījumi Ministru kabineta 2023. gada 12. decembra noteikumos Nr. 751 “Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.3.5. specifiskā atbalsta mērķa “Uzlabot vienlīdzīgu un savlaicīgu piekļuvi kvalitatīviem, ilgtspējīgiem un izmaksu ziņā pieejamiem pakalpojumiem; pilnveidot sociālās aizsardzības sistēmas, tostarp veicināt sociālās aizsardzības pieejamību; uzlabot ilgtermiņa aprūpes pakalpojumu pieejamību, efektivitāti un izturētspēju” 4.3.5.4. pasākuma “Profesionāla un mūsdienīga sociālā darba attīstība” īstenošanas noteikumi” (turpmāk – TA projekts) ir Labklājības ministrijas (turpmāk – LM) iniciatīva un ir izstrādāts saskaņā ar Eiropas Savienības fondu 2021. – 2027. gada plānošanas perioda vadības likuma[1] 19. panta 6. un 13. punktu.
[1] Pieejams: https://likumi.lv/ta/id/331743-eiropas-savienibas-fondu-2021-2027-gada-planosanas-perioda-vadibas-likums
[1] Pieejams: https://likumi.lv/ta/id/331743-eiropas-savienibas-fondu-2021-2027-gada-planosanas-perioda-vadibas-likums
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
TA projekts paredz veikt tehniskus grozījumus un precizēt atsevišķus 4.3.5.4. pasākuma “Profesionāla un mūsdienīga sociālā darba attīstība” (turpmāk – 4.3.5.4. pasākums) īstenošanas nosacījumus.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
1. 4.3.5.4. pasākuma ietvaros supervīziju nodrošināšanai pašvaldības iepērk un nodrošina supervīzijas pakalpojumus saviem sociālā darba speciālistiem, kuru izdevumi pašvaldībām tiek kompensēti 70 procentu apmērā no atbildīgās iestādes vienas vienības izmaksu standarta likmes aprēķina un piemērošanas metodikā[2] supervīzijas pakalpojuma izmaksām noteiktās vienas vienības izmaksu standarta likmes (MK noteikumu Nr. 751 14.2. apakšpunkts).
2. 4.3.5.4. pasākuma supervīzijas nodrošināšanas nosacījumi (MK noteikumu Nr. 751 19.2.3. apakšpunkts) paredz, ka pašvaldībai, veicot tirgus izpēti, ir jāizvēlas supervīzijas pakalpojuma sniedzējs, kuram jābūt sertificētam un iekļautam sertificētu supervīzijas pakalpojuma sniedzēju reģistrā, kas publicēts tās organizācijas tīmekļvietnē, kura pārstāv Latviju Eiropas nacionālo supervizoru organizāciju asociācijā ANSE (Association of National Organisations for Supervision in Europe) (turpmāk – ANSE), tādējādi nodrošinot augstu supervizoru profesionalitāti un pakalpojuma kvalitāti.
3. 4.3.5.4. pasākuma īstenošanas nosacījumi (MK noteikumu Nr. 571 19.2.10. apakšpunkts) noteic pašvaldību rīcību, konstatējot atkāpes noslēgto supervīzijas pakalpojumu līgumsaistību izpildē, tikai viena pieļaujamā iepirkuma līguma izpildes laikā.
4. 4.3.5.4. pasākuma īstenošanas nosacījumi (MK noteikumu Nr.751 19.2.12.2. apakšpunkts) noteic pienākumu pašvaldībai projekta īstenošanas, maksājuma pieprasījumu un dalībnieku pārskata sagatavošanas un mērķa grupas atbilstības pārbaudes nolūkā veikt datu apstrādi – identificēt un uzskaitīt supervīzijas pakalpojuma sniedzēju (supervizoru), norādot vārdu, uzvārdu un citu personas datus nesaturošu informāciju, kas nepieciešama maksājuma pieprasījuma sagatavošanai.
5. MK noteikumu Nr. 751 26.1.2. apakšpunktā ir ietverta atsauce uz Eiropas Parlamenta un Padomes 2018. gada 18. jūlija Regulu (ES, Euratom) 2018/1046 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam, ar kuru groza Regulas (ES) Nr. 1296/2013, (ES) Nr. 1301/2013, (ES) Nr. 1303/2013, (ES) Nr. 1304/2013, (ES) Nr. 1309/2013, (ES) Nr. 1316/2013, (ES) Nr. 223/2014, (ES) Nr. 283/2014 un Lēmumu Nr. 541/2014/ES un atceļ Regulu (ES, Euratom) Nr. 966/2012 (turpmāk – regula 2018/1046).
[2] Pieejams: https://www.esfondi.lv/normativie-akti-un-dokumenti/2021-2027-planosanas-periods/vienibas-izmaksu-standarta-likmes-aprekina-un-piemerosanas-metodika-supervizijas-pakalpojuma-izmaksam
2. 4.3.5.4. pasākuma supervīzijas nodrošināšanas nosacījumi (MK noteikumu Nr. 751 19.2.3. apakšpunkts) paredz, ka pašvaldībai, veicot tirgus izpēti, ir jāizvēlas supervīzijas pakalpojuma sniedzējs, kuram jābūt sertificētam un iekļautam sertificētu supervīzijas pakalpojuma sniedzēju reģistrā, kas publicēts tās organizācijas tīmekļvietnē, kura pārstāv Latviju Eiropas nacionālo supervizoru organizāciju asociācijā ANSE (Association of National Organisations for Supervision in Europe) (turpmāk – ANSE), tādējādi nodrošinot augstu supervizoru profesionalitāti un pakalpojuma kvalitāti.
3. 4.3.5.4. pasākuma īstenošanas nosacījumi (MK noteikumu Nr. 571 19.2.10. apakšpunkts) noteic pašvaldību rīcību, konstatējot atkāpes noslēgto supervīzijas pakalpojumu līgumsaistību izpildē, tikai viena pieļaujamā iepirkuma līguma izpildes laikā.
4. 4.3.5.4. pasākuma īstenošanas nosacījumi (MK noteikumu Nr.751 19.2.12.2. apakšpunkts) noteic pienākumu pašvaldībai projekta īstenošanas, maksājuma pieprasījumu un dalībnieku pārskata sagatavošanas un mērķa grupas atbilstības pārbaudes nolūkā veikt datu apstrādi – identificēt un uzskaitīt supervīzijas pakalpojuma sniedzēju (supervizoru), norādot vārdu, uzvārdu un citu personas datus nesaturošu informāciju, kas nepieciešama maksājuma pieprasījuma sagatavošanai.
5. MK noteikumu Nr. 751 26.1.2. apakšpunktā ir ietverta atsauce uz Eiropas Parlamenta un Padomes 2018. gada 18. jūlija Regulu (ES, Euratom) 2018/1046 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam, ar kuru groza Regulas (ES) Nr. 1296/2013, (ES) Nr. 1301/2013, (ES) Nr. 1303/2013, (ES) Nr. 1304/2013, (ES) Nr. 1309/2013, (ES) Nr. 1316/2013, (ES) Nr. 223/2014, (ES) Nr. 283/2014 un Lēmumu Nr. 541/2014/ES un atceļ Regulu (ES, Euratom) Nr. 966/2012 (turpmāk – regula 2018/1046).
[2] Pieejams: https://www.esfondi.lv/normativie-akti-un-dokumenti/2021-2027-planosanas-periods/vienibas-izmaksu-standarta-likmes-aprekina-un-piemerosanas-metodika-supervizijas-pakalpojuma-izmaksam
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
1. Šobrīd MK noteikumu Nr.751 14.2. apakšpunktā nav precīzi noteikts, ka kompensācija pašvaldībām par supervīzijas nodrošināšanu tiek piešķirta saskaņā ar atbildīgās iestādes apstiprināto vienas vienības izmaksu metodiku.
2. Latvijas Supervizoru apvienība ir vienīgā organizācija Latvijā, kas pārstāv Latviju ANSE un veic supervizoru sertifikāciju atbilstoši ANSE prasībām[3]. Vienlaikus vienas vienības izmaksu metodikas izstrādes laikā tika saņemts Revīzijas iestādes konceptuāls viedoklis, ka prasība attiecībā uz supervizoru piederību organizācijai, kura pārstāv Latviju ANSE nav pamatota un ierobežo supervīziju tirgu, gadījumā, ja tiek izveidota cita ANSE līdzvērtīga supervizoru organizācija. Lai arī 4.3.5.4. pasākuma projektā līdz šim nav bijuši šādi gadījumi, tas neizslēdz iespēju, ka tādi varētu būt nākotnē. Atbildīgās iestādes vienas vienības izmaksu metodikā ir paredzēts, ka supervīzijas pakalpojuma sniedzējs var būt iekļauts tādas organizācijas sertificētu supervīzijas pakalpojuma sniedzēju reģistrā, kas pārstāv Latviju arī ANSE līdzvērtīgā organizācijā, taču minētais nosacījums nav ietverts 4.3.5.4. pasākuma īstenošanas nosacījumos.
3. Lai stiprinātu Eiropas Savienības fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda vadības likumā noteikto atbildību par projektam piešķirtā finansējuma izlietošanu saskaņā ar pareizas finanšu pārvaldības principu, ievērojot saimnieciskuma, lietderības un efektivitātes principus, un, lai nodrošinātu, ka visu projekta īstenošanas laikā sniegto supervīzijas pakalpojumu ietvaros tiek ievēroti interešu konflikta, korupcijas un krāpšanas novēršanas nosacījumi, 4.3.5.4. pasākuma īstenošanas nosacījumos nepieciešams precizēt pašvaldību rīcību, konstatējot atkāpes noslēgto supervīzijas pakalpojumu līgumsaistību izpildē.
4. Saskaņā ar atbildīgās iestādes vienas vienības izmaksu metodikā noteikto, iesniedzot supervīziju pakalpojuma izmaksu kompensācijas pieprasījumu, supervīzijas izmaksas pamatojošā dokumentācijā jāietver informācija par supervizora vārdu, uzvārdu, sertifikāta numuru un tā derīguma termiņu, taču minētie nosacījumi nav ietverti 4.3.5.4. pasākuma īstenošanas nosacījumos.
5. MK noteikumu Nr. 751 26.1.2. apakšpunktā minētā regula 2018/1046 nav spēkā kopš 2024. gada 30. septembra. Tā kā minētajā regulā bija nepieciešams veikt vairākus grozījumus, skaidrības un juridiskās noteiktības labad tika veikti nepieciešamie grozījumi un pieņemta Eiropas Parlamenta un Padomes 2024. gada 23. septembra Regula (ES, Euratom) 2024/2509 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam (pārstrādāta redakcija) (turpmāk – regula 2024/2509). Līdz ar to MK noteikumos Nr. 751 lietotā atsauce uz regulu 2018/1046 nav aktuāla un ir precizējama.
[3] Atbilstoši ANSE darbības principiem no vienas valsts ANSE var iestāties tikai viena organizācija
2. Latvijas Supervizoru apvienība ir vienīgā organizācija Latvijā, kas pārstāv Latviju ANSE un veic supervizoru sertifikāciju atbilstoši ANSE prasībām[3]. Vienlaikus vienas vienības izmaksu metodikas izstrādes laikā tika saņemts Revīzijas iestādes konceptuāls viedoklis, ka prasība attiecībā uz supervizoru piederību organizācijai, kura pārstāv Latviju ANSE nav pamatota un ierobežo supervīziju tirgu, gadījumā, ja tiek izveidota cita ANSE līdzvērtīga supervizoru organizācija. Lai arī 4.3.5.4. pasākuma projektā līdz šim nav bijuši šādi gadījumi, tas neizslēdz iespēju, ka tādi varētu būt nākotnē. Atbildīgās iestādes vienas vienības izmaksu metodikā ir paredzēts, ka supervīzijas pakalpojuma sniedzējs var būt iekļauts tādas organizācijas sertificētu supervīzijas pakalpojuma sniedzēju reģistrā, kas pārstāv Latviju arī ANSE līdzvērtīgā organizācijā, taču minētais nosacījums nav ietverts 4.3.5.4. pasākuma īstenošanas nosacījumos.
3. Lai stiprinātu Eiropas Savienības fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda vadības likumā noteikto atbildību par projektam piešķirtā finansējuma izlietošanu saskaņā ar pareizas finanšu pārvaldības principu, ievērojot saimnieciskuma, lietderības un efektivitātes principus, un, lai nodrošinātu, ka visu projekta īstenošanas laikā sniegto supervīzijas pakalpojumu ietvaros tiek ievēroti interešu konflikta, korupcijas un krāpšanas novēršanas nosacījumi, 4.3.5.4. pasākuma īstenošanas nosacījumos nepieciešams precizēt pašvaldību rīcību, konstatējot atkāpes noslēgto supervīzijas pakalpojumu līgumsaistību izpildē.
4. Saskaņā ar atbildīgās iestādes vienas vienības izmaksu metodikā noteikto, iesniedzot supervīziju pakalpojuma izmaksu kompensācijas pieprasījumu, supervīzijas izmaksas pamatojošā dokumentācijā jāietver informācija par supervizora vārdu, uzvārdu, sertifikāta numuru un tā derīguma termiņu, taču minētie nosacījumi nav ietverti 4.3.5.4. pasākuma īstenošanas nosacījumos.
5. MK noteikumu Nr. 751 26.1.2. apakšpunktā minētā regula 2018/1046 nav spēkā kopš 2024. gada 30. septembra. Tā kā minētajā regulā bija nepieciešams veikt vairākus grozījumus, skaidrības un juridiskās noteiktības labad tika veikti nepieciešamie grozījumi un pieņemta Eiropas Parlamenta un Padomes 2024. gada 23. septembra Regula (ES, Euratom) 2024/2509 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam (pārstrādāta redakcija) (turpmāk – regula 2024/2509). Līdz ar to MK noteikumos Nr. 751 lietotā atsauce uz regulu 2018/1046 nav aktuāla un ir precizējama.
[3] Atbilstoši ANSE darbības principiem no vienas valsts ANSE var iestāties tikai viena organizācija
Risinājuma apraksts
TA projekts paredz tehniskus un redakcionālus precizējumus MK noteikumu Nr.751
- 14.2. apakšpunktā, papildinot to ar vārdu “apstiprināto”;
- 19.2.3. apakšpunktā, paredzot, ka supervīzijas pakalpojuma sniedzējs var būt sertificēts un iekļauts sertificētu supervīzijas pakalpojuma sniedzēju reģistrā, kas publicēts tās organizācijas tīmekļvietnē, kura pārstāv Latviju ANSE vai citā līdzvērtīgā organizācijā;
- 19.2.10. apakšpunktā, papildinot regulējumu arī ar citu līdzvērtīgu organizāciju;
- 19.2.12.2. apakšpunktā, paredzot pašvaldības pienākumu projekta īstenošanas, maksājuma pieprasījumu sagatavošanas un mērķa grupas atbilstības pārbaudes nolūkā veikt supervīzijas pakalpojuma sniedzēju – supervizoru identificēšanu un uzskaiti, norādot gan vārdu un uzvārdu, gan arī sertifikāta numuru un derīguma termiņu;
- 26.1.2. apakšpunktā, precizējot atsauci uz aktuālo regulu par finanšu noteikumiem, ko piemēro Eiropas Savienības vispārējam budžetam, proti, regulu 2024/2509.
- 14.2. apakšpunktā, papildinot to ar vārdu “apstiprināto”;
- 19.2.3. apakšpunktā, paredzot, ka supervīzijas pakalpojuma sniedzējs var būt sertificēts un iekļauts sertificētu supervīzijas pakalpojuma sniedzēju reģistrā, kas publicēts tās organizācijas tīmekļvietnē, kura pārstāv Latviju ANSE vai citā līdzvērtīgā organizācijā;
- 19.2.10. apakšpunktā, papildinot regulējumu arī ar citu līdzvērtīgu organizāciju;
- 19.2.12.2. apakšpunktā, paredzot pašvaldības pienākumu projekta īstenošanas, maksājuma pieprasījumu sagatavošanas un mērķa grupas atbilstības pārbaudes nolūkā veikt supervīzijas pakalpojuma sniedzēju – supervizoru identificēšanu un uzskaiti, norādot gan vārdu un uzvārdu, gan arī sertifikāta numuru un derīguma termiņu;
- 26.1.2. apakšpunktā, precizējot atsauci uz aktuālo regulu par finanšu noteikumiem, ko piemēro Eiropas Savienības vispārējam budžetam, proti, regulu 2024/2509.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
TA projektam nav ietekmes uz īstenošanā esošo Labklājības ministrijas projekts Nr. 4.3.5.4/1/24/I/001 “Profesionāla un mūsdienīga sociālā darba attīstība” un nav nepieciešams veikt grozījumus vienošanās par projekta īstenošanu.
Ņemot vērā, ka 2024. gada 1. jūlijā stājušies spēkā grozījumi Ministru kabineta 2018. gada 21. novembra noteikumos Nr. 715 "De minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtība", TA projekts paredz svītrot no MK noteikumu Nr. 751 30.3. apakšpunkta un 31. punkta vārdus "un de minimis atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem".
Ņemot vērā, ka 2024. gada 1. jūlijā stājušies spēkā grozījumi Ministru kabineta 2018. gada 21. novembra noteikumos Nr. 715 "De minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtība", TA projekts paredz svītrot no MK noteikumu Nr. 751 30.3. apakšpunkta un 31. punkta vārdus "un de minimis atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem".
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
Cita informācija
-
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
5.1. Saistības pret Eiropas Savienību
Vai ir attiecināms?
Jā
ES tiesību akta CELEX numurs
32024R2509
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2024. gada 23. septembra Regula (ES, Euratom) 2024/2509 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam (pārstrādāta redakcija)(turpmāk - Eiropas Parlamenta un Padomes regula Nr. 2024/2509)
Apraksts
-
5.2. Citas starptautiskās saistības
Vai ir attiecināms?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
5.4. 1. tabula. Tiesību akta projekta atbilstība ES tiesību aktiem
Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2024. gada 23. septembra Regula (ES, Euratom) 2024/2509 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam (pārstrādāta redakcija)(turpmāk - Eiropas Parlamenta un Padomes regula Nr. 2024/2509)
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
Eiropas Parlamenta un Padomes regula Nr. 2024/2509 61. pants
TA projekta 5. punkts (MKN 751 26.1.2. apakšpunkts
Pārņemtas pilnībā
Netiek paredzētas stingrākas prasības
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
TA projekts šo jomu neskar
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
TA projekts šo jomu neskar
Cita informācija
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Jā
Skaidrojums
Ņemot vērā, ka TA projektā iekļautie grozījumi ir tehniski precizējumi vai papildinājumi, sabiedrības līdzdalība netika organizēta.
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Labklājības ministrija
- Centrālā finanšu un līgumu aģentūra
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Apraksts
TA projekts paredz precizēts personas datu apstrādes nosacījumus attiecībā uz supervīzijas pakalpojuma sniedzējiem 4.3.5.4. pasākuma projektā. Proti, TA projektā paredz, ka 4.3.5.4. pasākuma projekta īstenošanas, maksājuma pieprasījumu sagatavošanas un mērķa grupas atbilstības pārbaudes nolūkā veic tādu jau iepriekš noteikto supervizoru datu apstrādi kā personas vārds un uzvārds, un papildus arī sertifikāta numuru un derīguma termiņu.
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi