Anotācija (ex-ante)

23-TA-1471: Noteikumu projekts (Jauns)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Eiropas Kiberdrošības kompetenču centra 2021.—2027. gada plānošanas perioda grantu programmas "Mazo un vidējo saimnieciskās darbības veicēju kiberdrošības transformācija" īstenošanas noteikumi" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
Ministru kabineta noteikumu projekts "Eiropas Kiberdrošības kompetenču centra 2021.—2027. gada plānošanas perioda grantu programmas "Mazo un vidējo saimnieciskās darbības veicēju kiberdrošības transformācija" īstenošanas noteikumi" (turpmāk – Noteikumu projekts) izstrādāti saskaņā ar Eiropas Kiberdrošības kompetenču centra 2021.—2027. gada plānošanas perioda grantu vadības likuma (turpmāk – Grantu vadības likums) 9. panta 4. un 8. punktu un Ministru kabineta (turpmāk - MK) noteikumiem "Eiropas Kiberdrošības kompetenču centra 2021.–2027. gada plānošanas perioda grantu projektu ieviešanas, vadības, uzraudzības un kontroles noteikumi".

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Noteikumu mērķis ir nodrošināt efektīvu projektu iesniegumu atlasi un īstenošanu Eiropas Kiberdrošības kompetenču centra 2021.—2027. gada plānošanas perioda grantu programmas "Mazo un vidējo saimnieciskās darbības veicēju kiberdrošības transformācija" ietvaros.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
2021. gada 28. jūnijā stājās spēkā Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 20. maija Regula (ES) 2021/887, ar ko izveido Eiropas Industriālo, tehnoloģisko un pētniecisko kiberdrošības kompetenču centru un Nacionālo koordinācijas centru tīklu (turpmāk – Regula 2021/887), ar kuru tika izveidots Eiropas Kiberdrošības kompetenču centrs (turpmāk – ECCC), kā arī dalībvalstīm tika uzdots izveidot Nacionālos koordinācijas centrus. Paredzēts, ka ECCC ar dalībvalstu Nacionālo koordinācijas centru starpniecību nodrošinās Eiropas Savienības programmas "Digitālā Eiropa" (turpmāk - DEP) konkrētā mērķa Nr. 3 "Kiberdrošība un uzticamība", programmas "Apvārsnis Eiropa" II pīlāra "Globālie izaicinājumi un Eiropas industriālā konkurētspēja" 3. klastera "Digitalizācija, industrija un kosmoss" kiberdrošības sadaļas un citu ECCC netiešajā pārvaldībā esošo ar kiberdrošību saistīto Eiropas Savienības grantu (t.s. kaskādes granti) ieviešanu. Ņemot vērā to, ka Latvijā nebija izveidota ECCC netiešajā pārvaldībā esošo grantu vadības sistēma, tika izstrādāts likums.

2022. gada 18. oktobrī stājās spēkā Grantu vadības likums, kura mērķis ir nodrošināt efektīvu, pārskatāmu un pareizas finanšu pārvaldības principiem atbilstošu grantu ieviešanu ECCC atbalsta jomā Latvijā. Grantu vadības likums nosaka grantu vadībā iesaistīto institūciju, projekta iesnieguma iesniedzēja un finansējuma saņēmēja tiesības un pienākumus, grantu vadībā iesaistīto institūciju lēmumu pieņemšanas, apstrīdēšanas un pārsūdzēšanas kārtību, kā arī nosacījumus finansējuma piešķiršanai. Vienlaikus, Grantu vadības likuma 9. pants nosaka MK kompetenci ECCC 2021.-2027. gada plānošanas perioda grantu vadības nodrošināšanā. Šī kompetence izklāstīta MK noteikumos "Eiropas Kiberdrošības kompetenču centra 2021.–2027. gada plānošanas perioda grantu projektu ieviešanas, vadības, uzraudzības un kontroles noteikumi".

Līdz 2025. gada 31. jūlijam DEP ietvaros paredzēts atbalstīt Latvijas mazos un vidējos saimnieciskās darbības veicējus, līdzfinansējot to kiberdrošības transformācijas projektus, kuriem paredzēta atklāta projektu iesniegumu atlase. Projektu atlase un ieviešana jānodrošina saskaņā ar Grantu vadības likumu un MK noteikumiem "Eiropas Kiberdrošības kompetenču centra 2021.–2027. gada plānošanas perioda grantu projektu ieviešanas, vadības, uzraudzības un kontroles noteikumi".
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
ECCC 2021.–2027. gada plānošanas perioda grantu vadības vispārīgais ietvars ir iekļauts Grantu vadības likumā. Šis Noteikumu projekts papildina un precizē Grantu vadības likumā un MK noteikumos "Eiropas Kiberdrošības kompetenču centra 2021.–2027. gada plānošanas perioda grantu projektu ieviešanas, vadības, uzraudzības un kontroles noteikumi" noteikto, lai sekmētu efektīvu, pārskatāmu un pareizas finanšu pārvaldības principiem atbilstošu ECCC 2021.–2027. gada plānošanas perioda grantu ieviešanu Latvijā. Noteikumu projekts attiecas uz grantu programmas "Mazo un vidējo saimnieciskās darbības veicēju kiberdrošības transformācija" (turpmāk - grantu programma) ieviešanu, kas paredzēta līdz 2025. gada 31. jūlijam DEP ietvaros.

Noteikumu projekts nosaka:
1) grantu programmas mērķus un atbalstāmās darbības;
2) projektu finansēšanas vispārīgos noteikumus grantu programmā, tostarp vispārīgās prasības projektu iesniedzējiem;
3) attiecināmās un neattiecināmās izmaksas grantu programmas projektos;
4) grantu programmas projektu iesniegumu vērtēšanas principus.
Risinājuma apraksts
Programma, tās mērķi un atbalstāmās darbības
Noteikumu projektā noteiktais programmas mērķis ir atbalstīt mazos un vidējos saimnieciskās darbības veicējus Latvijā, līdzfinansējot kiberdrošības transformācijas projektus. Programmas ietvaros plānots veicināt mazo un vidējo saimnieciskās darbības veicēju kiberdrošības pārveidi, kā arī sniegt atbalstu kibernoturības stiprināšanā, tādējādi veicinot Latvijas un Eiropas Savienības ilgtermiņa kiberdrošības mērķu sasniegšanu. Programmas ietvaros tiks atbalstīta inovatīvu kiberdrošības transformācijas tehnoloģiju un koncepciju izstrāde, kuras ietvaros tiktu veikta arī šo koncepciju un tehnoloģiju testēšana un publicēšana. Tiks atbalstīta arī pētījumu izstrāde un citas darbības pētniecība sjomā, kā arī kibernoturības koncepciju izstrāde, pārbaude, demonstrēšana un ieviešana.

Projektu finansēšanas vispārīgie noteikumi
Noteikumos noteikti projektu finansēšanas vispārējie noteikumi, noteikts, ka grantu līdzfinansējuma apmērs nepārsniedz 60 000 euro un 50% no projekta attiecināmajām izmaksām. Viena projekta attiecināmās izmaksas nav mazākas par 20 000 euro. Attiecināmo izmaksu daļu, kuru nesedz no grantu līdzfinansējuma līdzekļiem, kā arī neattiecināmās izmaksas projekta iesniedzējs sedz no personīgajiem līdzekļiem, ievērojot, ka darbības netiek finansētas no valsts, pašvaldības vai ārvalstu finanšu atbalsta instrumentiem vai citiem publiskiem līdzekļiem. Iesniedzot projekta iesniegumu, projekta iesnieguma iesniedzējs ievēro, ka ir tiesīgs iesniegt ne vairāk kā trīs projektu iesniegumus. Neatkarīgi no apstiprināto projektu iesniegumu skaita, grantu līdzfinansējums vienam finansējuma saņēmējam nepārsniedz 60 000 euro. Projekta iesniedzējs ir Latvijas Republikā reģistrēts mazais vai vidējais saimnieciskās darbības veicējs, kuram nav piemērojami izslēgšanas kritēriji, kuri noteikti Ministru kabineta 2023. gada ... noteikumos Nr. ... "Eiropas Kiberdrošības kompetenču centra 2021.-2027. gada plānošanas perioda grantu projektu ieviešanas, vadības, uzraudzības un kontroles noteikumi". Projekta iesniegumam līz pieteikumu termiņa beigām jābūt pilnīgam, proti, jābūt iesniegtiem visiem dokumentiem, kas noteikti grantu programmas uzsaukumā, dokumentiem jābūt iesniegtiem latviešu valodā. Arī projekta iesniegumam nedrīkst būt piemērojami kritēriji, kuri noteikti Ministru kabineta 2023. gada ... noteikumos Nr. ... "Eiropas Kiberdrošības kompetenču centra 2021.-2027. gada plānošanas perioda grantu projektu ieviešanas, vadības, uzraudzības un kontroles noteikumi".

Projektu attiecināmās un neattiecināmās izmaksas
Projekta ietvaros tiek plānotas tiešās attiecināmās (tiešās attiecināmās personāla izmaksas un pārējās attiecināmās izmaksas), netiešās attiecināmās izmaksas, kā arī neattiecināmās izmaksas.  Tiešās attiecināmās izmaksas veido projekta vadības un īstenošanas personāla atlīdzības izmaksas (tajā skaitā arī ar to saistītie nodokļi), kā arī projekta dokumentācijas (izņemot projekta pieteikuma) sagatavošanas izmaksas, ieviešanas dokumentācijas izmaksas, informācijas sistēmu iegādes vai izstrādes izmaksas, tehniskās infrastruktūras un  attiecīgās programmatūras iegādes izmaksas, informācijas sistēmas iegādes vai izstrādes un ieviešanas veikšanas izmaksas, apmācību ieviešanas un pārvaldības izmaksas, lietotāju vajadzību analīzes izmaksas, kā arī publicitātes un informatīvo pasākumu izmaksas. Finansējuma saņēmējs ievēro, ka netiešās attiecināmās izmaksas plāno kā vienu izmaksu pozīciju, nepārsniedzot 15 procentus no projekta attiecināmajām izmaksām. Par netiešo attiecināmo izmaksu izlietojumu nesniedz pamatojošus dokumentus, tomēr tās pamato ar izmaksu aprēķināšanas metodoloģiju. Izmaksas var attiecināt sākot no šo noteikumu apstiprināšanas brīža un līdz 20 darba dienām pēc projekta īstenošanas beigām, ja izdevumus pamatojošajos dokumentos ir norādīts granta līguma numurs. Gadījumā, ja projekta īstenošanas laikā pieaug tā īstenošanas izmaksas, starpību finansējuma saņēmēja sedz no personīgajiem līdzekļiem. Finansējuma saņēmējs, veicot grāmatvedības uzskaiti, nodala projekta ietvaros veiktās dabības no citas saimnieciskās darbības.

Projektu iesniegumu vērtēšana
Noteikumi nosaka vispārējos virzienus projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju veidošanai. Ņemot vērā saistības pret ECCC kaskādes grantu administrēšanā, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra veidos projektu iesniegumu vērtēšanas metodiku, kuras kritēriju izveidē piedalīsies Nacionālais koordinācijas centrs. Saskaņā ar plānotās grantu programmas "Mazo un vidējo saimnieciskās darbības veicēju kiberdrošības transformācija" finansēšanas noteikumiem, ko nosaka plānotais DEP projekts Latvijas Nacionālā koordinācijas centra atbalstam, projektu iesniegumiem jābūt saskaņā ar DEP mērķiem un nacionālajiem kiberdrošības politikas plānošanas dokumentiem. Līdz ar to tiks noteikts, ka vērtēšanas kritērijos tiks iekļautas projekta satura un rezultāta vērtēšanas kategorijas: saturiskā atbilstība kiberdrošības transformācijas projektam un inovatīvu kiberdrošības risinājumu pieejamības veicināšanai vai izplatīšanai, kā arī projekta rezultātu atbilstība Latvijas Kiberdrošības stratēģijas 2023.-2026. gadam mērķiem un uzdevumiem. Paredzēta projekta iesniegumu kategorizēšana, ko definēs projekta iesniedzējs - pētnieciski projekti, eksperimentāli projekti, tehnoloģijas ieviešanas projekti un kapacitātes stiprināšanas projekti (cita veida kiberdrošības transformācijas projekti, piemēram, apmācības, kiberdrošības pārvaldības uzlabošana u.c.). Tiks noteikts, ka projektu iesniegumu vērtēšanas komisija varēs prioritizēt kādu kategoriju vai nodrošināt balansu starp visām kategorijām, ja atbalstāmo projektu līdzfinansējuma apjoms pārsniegs grantu programmā pieejamos līdzfinansējuma apjomu (1 milj. euro). Noteikumi nosaka, ka kritēriju izveidē tiks ņemti vērā arī administratīvie aspekti - projektu iesniedzēju personāla un finansiālā kapacitāte projekta ieviešanai, jo šajā grantu programmā paredzēts vismaz 50% projekta iesniedzēja līdzfinansējums.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Juridiskās personas
  • mazie uzņēmumi
  • vidējie uzņēmumi
Ietekmes apraksts
Grantu ieviešana Latvijā ļautu privātā sektora institūcijām (mazie un vidējie saimnieciskās darbības veicēji) likumā noteiktajā kārtībā pretendēt un saņemt grantu finansējumu (līdzfinansējumu) ar kiberdrošību saistīto projektu īstenošanai.
Nozare
Visas nozares
Nozaru ietekmes apraksts
Iecerētais institucionāli tiesiskais risinājums grantu ieviešanai ir piemērojams privātā sektora institūcijām - mazajiem un vidējiem saimnieciskās darbības veicējiem. Paredzēts, ka minētais atbalsts potenciāli veicinās minēto institūciju informācijas un komunikācijas tehnoloģiju drošību un sekmēs sabiedrības noturību pret kiberdrošības apdraudējumiem.

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.2.1. uz makroekonomisko vidi:

2.2.2. uz nozaru konkurētspēju:

Ietekmes apraksts
Paredzams, ka grantu atbalsts sekmēs finansējuma saņēmēju kiberdrošības transformāciju, stiprinot to informācijas un komunikācijas tehnoloģiju drošību un veicinot noturību pret kiberapdraudējumiem, kas savukārt pozitīvi ietekmēs finansējuma saņēmēju pārstāvēto nozaru konkurētspēju Eiropas Savienības vienotajā tirgū.

2.2.3. uz uzņēmējdarbības vidi:

2.2.4. uz mazajiem un vidējiem uzņēmējiem:

Ietekmes apraksts
Paredzams, ka grantu atbalsts īpaši sekmēs mazo un vidējo saimnieciskās darbības veicēju kiberdrošību, stiprinot to informācijas un komunikācijas tehnoloģiju drošību un veicinot to noturību pret kiberdrošības apdraudējumiem, tādējādi sekmējot šo mazo un vidējo saimnieciskās darbības veicēju konkurētspēju Eiropas Savienības vienotajā tirgū.

2.2.5. uz konkurenci:

Ietekmes apraksts
Ar kiberdrošību saistīto projektu īstenošana ar grantu atbalstu varētu pozitīvi sekmēt Latvijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nozares uzņēmumu konkurētspēju Eiropas Savienības vienotajā tirgū. Paredzot atbalstu kiberdrošības transformācijai mazajiem un vidējiem saimnieciskās darbības veicējiem, to konkurētspēja to pārstāvētajās nozarēs kopumā var uzlaboties.

2.2.6. uz nodarbinātību:

Ietekmes apraksts
Grantu finansējuma saņēmēji, atkarība no to individuālajiem projektiem, spētu sekmēt nozares attīstību, kā arī šī sektora nodarbinātību. Proti, projekta iesniedzējs sava projekta ietvaros var attiecināt personālizmaksas, kas nepieciešamas projekta īstenošanas nolūkiem, vajadzības gadījumā uz projekta īstenošanas laiku veidojot jaunas amata vietas.

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Cita informācija
Gadījumā, ja Nacionālā koordinācijas centra un aģentūras funkciju īstenošanai, tostarp tehniskās palīdzības sniegšanai projektu iesniegumu iesniedzējiem un finansējuma saņēmējiem, tiks piešķirts Eiropas Savienības politiku instrumentu (piemēram, programmas "Digitālā Eiropa") līdzfinansējums, minēto izmaksu atlikušās daļas (tostarp neattiecināmo izmaksu) segšanai Aizsardzības ministrija un aģentūra varēs pieprasīt valsts budžeta līdzfinansējumu no valsts budžeta 74. resora "Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" 80.00.00 programmas "Nesadalītais finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai".
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-

6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas

Valsts un pašvaldību institūcijas
Aizsardzības ministrija, Militārās izlūkošanas un drošības dienests, Valsts drošības dienests
Nevalstiskās organizācijas
Cits
Satversmes aizsardzības birojs

6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi

Veids
Publiskā apspriešana
Saite uz sabiedrības līdzdalības rezultātiem
-

6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti

-

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Aizsardzības ministrija
  • Satversmes aizsardzības birojs
  • Militārās izlūkošanas un drošības dienests
  • Valsts drošības dienests
  • Centrālā finanšu un līgumu aģentūra

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Tiek paplašināti Aizsardzības ministrijas, Militārās izlūkošanas un drošības dienesta, Satversmes aizsardzības biroja un Valsts drošības dienesta uzdevumi, proti Noteikumu 14.4 punktā tiek noteikts, ka attiecīgās iestādes (to pilnvarotās amatpersonas) Nacionālā koordinācijas centra starpinstitūciju drošības komitejas pienākumu ietvaros veic projektu iesniegumu, kā arī kopienas dalībnieku atbilstību valsts drošības interesēm izvērtēšanu, nosakot izslēgšanas kritēriju esamību.
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

Grantu vadības likuma ietvaros tika paplašinātas Aizsardzības ministrijas un Centrālās finanšu un līguma aģentūras funkcijas. Šo Noteikumu ietvaros tiek noteikta Aizsardzības ministrijas un Centrālās finanšu un līguma aģentūras Grantu vadības likuma ietvaros paplašināto funkciju izpildes kārtība saistībā ar grantu programmas "Mazo un vidējo saimnieciskās darbības veicēju kiberdrošības transformācija" īstenošanu.
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Paredzams, ka grantu atbalsts pozitīvi ietekmēs publiskā un privātā sektora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību, sekmējot informācijas un komunikāciju tehnoloģiju drošību un noturību pret kiberdrošības apdraudējumiem. Jāuzsver, ka privātā sektora kibernoturības uzlabošana stiprinās informācijas un komunikācijas tehnoloģiju piegāžu ķēžu drošību, tādējādi stiprinot arī valsts un pašvadību institūciju kiberdrošību. Grantu programmas ietvaros tiks atbalstīti arī pētnieciskie un eksperimentālie projekti, kuru rezultāti var tikt atkalizmantoti ārpus granta saņēmēja organizācijas (piemēram, jaunu koncepciju un prototipu izstrāde, eksperimentālo testu rezultāti u.tml).

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Paredzams, ka grantu atbalsts pozitīvi ietekmēs informācijas sabiedrības un digitālās transformācijas politikas mērķu sasniegšanu, veicinot kiberdrošības prasmju un kompetenču attīstību un sekmējot sabiedrības kibernoturību.

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Paredzams, ka grantu atbalsts pozitīvi ietekmēs Nacionālā attīstības plāna 2021.–2027. gadam rīcības virziena "Tehnoloģiskā vide un pakalpojumi" 300. punktā minēto kiberdrošības pasākumu īstenošanu.

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Paredzams, ka grantu atbalsts pozitīvi ietekmēs datu aizsardzību. Grantu atbalsts sekmēs finansējuma saņēmēju – mazo un vidējo saimnieciskās darbības veicēju informācijas un komunikācijas tehnoloģiju drošību un noturību pret kiberdrošības apdraudējumiem, cita starpā veicinot drošu datu elektronisko apstrādi.

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi