Anotācija (ex-ante)

24-TA-232: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par apropriācijas pārdali no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 18.00.00 "Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projekts Par apropriācijas pārdali no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 18.00.00 "Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem"  (turpmāk – rīkojuma projekts) sagatavots, pamatojoties uz:
- Ministru kabineta 2023. gada 24. oktobra sēdē doto uzdevumu (prot. Nr. 53, 60. §, 3. punkts);
- likuma “Par valsts budžetu 2024. gadam un budžeta ietvaru 2024., 2025. un 2026. gadam” 70. pantu;
- likuma “Par valsts budžetu 2024. gadam un budžeta ietvaru 2024., 2025. un 2026. gadam” 54. pantu.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Veikt apropriācijas pārdali, lai nodrošinātu izdevumu segšanu, kas saistīti ar Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes struktūrvienību nodrošināšanai ar atbilstošām telpām Mūkusalas ielā 101, Rīgā.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Lielākā daļa Iekšlietu ministrijas valdījumā esošo ēku ir sliktā tehniskā stāvoklī. Tikai 4,9 procenti no kopējā ēku skaita ir nodotas ekspluatācijā pēc 2000. gada. Vissliktākajā stāvoklī ir Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta un Valsts policijas lietošanā esošās ēkas. Īpaši kritiska situācija ar nozares pamatfunkciju izpildei nepieciešamo nodrošinājumu ar darba videi atbilstošām telpām ir Rīgas pilsētā.

Lai nodrošinātu Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes struktūrvienības ar darba videi atbilstošām telpām un auto stāvlaukumu, ņemot vērā to, ka valsts akciju sabiedrība “Valsts nekustamie īpašumi” ar 2022. gada 18. maija vēstuli Nr. 4/2-7/4581 un 2022. gada 28. jūnija vēstuli Nr. 4/2-7/5748 ir informējusi Iekšlietu ministriju (Nodrošinājuma valsts aģentūru (turpmāk – aģentūra)), ka Finanšu ministrijas valdījumā un VAS “Valsts nekustamie īpašumi” pārvaldīšanā nav brīvu telpu Valsts policijas pārvaldes funkciju nodrošināšanai Rīgas pilsētas administratīvajā teritorijā, kas atbilstu aģentūras vēstulēs norādītajām prasībām, kas būtu atbilstošas Valsts policijas prasībām, ievērojot Ministru kabineta 2013. gada 29. oktobra noteikumu Nr.1191 “Kārtība, kādā publiska persona nomā nekustamo īpašumu no privātpersonas vai kapitālsabiedrības un publicē informāciju par nomātajiem un nomāt paredzētajiem nekustamajiem īpašumiem” prasības, aģentūra 2022.gadā organizēja divas nomas piedāvājumu atlases par telpu un auto stāvvietas nomu Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes struktūrvienību izvietošanai abos Daugavas krastos.

Organizētajā nomas tiesību izsolē par Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes struktūrvienību izvietošanu Daugavas kreisajā krastā iesniegts telpu un auto stāvvietas nomas piedāvājums Mūkusalas ielā 101, Rīgā (būves kadastra apzīmējums 0100 052 0041 013). Apsekojot nomai piedāvātās telpas un izvērtējot Valsts policijas nodarbināto darba apstākļus Alīses ielā 3A, Eduarda Smiļģa ielā 44 un Daugavgrīvas ielā 34A, Rīgā, komisijas pārstāvji nonāca pie secinājuma, ka piedāvājums atbilst sludinājumā norādītajām prasībām un pieņemts lēmums par nomas līguma slēgšanu uz 12 gadiem. Valsts policijas struktūrvienībām pārceļoties uz telpām Mūkusalas ielā 101, Rīgā, tiek atbrīvotas Rīgas valstspilsētas pašvaldības īpašumā esošās telpas Alīses ielā 3A, Eduarda Smiļģa ielā 44 un Daugavgrīvas ielā 34A, Rīgā. Vienlaikus konstatēta nepieciešamība veikt telpu pielāgošanu Valsts policijas vajadzībām.

Lai nodrošinātu ar nomas līguma slēgšanu saistīto izdevumu, ar šā objekta pielāgošanu Valsts policijas vajadzībām un turpmāku uzturēšanu saistīto papildu izdevumu segšanu, Iekšlietu ministrija sagatavoja un likumprojekta “Par valsts budžetu 2023. gadam un budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam” sagatavošanas procesā virzījusi prioritārā pasākuma pieteikumu “Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes struktūrvienības nodrošināšana ar darba videi atbilstošām telpām un auto stāvlaukumu Mūkusalas ielā 101, Rīgā”.

Atbilstoši Ministru kabineta 2023. gada 13. janvāra sēdē (prot. Nr.2 1.§) izskatītā informatīvā ziņojuma “Par priekšlikumiem valsts budžeta prioritārajiem pasākumiem  2023. gadam un budžeta ietvaram 2023. – 2025. gadam” 1. pielikumam “Priekšlikumi atbalstāmajiem pasākumiem 2023. gadam un budžeta ietvaram 2023. - 2025. gadam, euro”, ir atbalstīta finansējuma piešķiršana pasākumam “Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes struktūrvienību nodrošināšana ar atbilstošām telpām Mūkusalas ielā 101, Rīgā”, tajā skaitā:
2023. gadam 1 028 896 euro apmērā;
2024. gadam 632 616 euro apmērā;
2025. gadam 632 616 euro apmērā.
Finansējums iepriekš minētajam pasākumam plānots budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” atsevišķā programmā kā finansējums ārpus fiskālās telpas plānotajiem ar valsts drošību saistītiem pasākumiem un neatkarīgo iestāžu vienreizējiem pasākumiem, un finanšu ministrs tajā plānoto apropriāciju pārdala ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei atbilstoši Ministru kabineta lēmumam, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darba dienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas ir to izskatījusi un nav iebildusi pret apropriācijas pārdali.


Detalizētāk skatīt 23-TA-2657: “Informatīvais ziņojums “Par Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes struktūrvienību nodrošināšanu ar darba videi atbilstošām telpām””.
 
Vienlaikus, aģentūras organizētajā nomas tiesību izsolē Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes struktūrvienību izvietošanai Daugavas labajā krastā pieņemts lēmums par nomas līguma slēgšanu par telpu nomu E.Birznieka-Upīša ielā 21A (būves kadastra apzīmējums 0100 030 2008 001), 21C (būves kadastra apzīmējums 0100 030 2008 015), un 21D (būves kadastra apzīmējums 0100 030 2008 002), Rīgā. Lai nodrošinātu šā objekta pielāgošanu Valsts policijas vajadzībām, aģentūras organizētajā atklātajā konkursā “Nedzīvojamo telpu pielāgošana Valsts policijas vajadzībām būvprojekta izstrādei un būvniecībai Ernesta Birznieka-Upīša iela 21A, 21C un 21D Rīgā” (iepirkuma identifikācijas numurs IeM NVA 2023/103) ir pieņemts lēmums par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu būvkomersantam ar piedāvāto līgumcenu 969 369,69 euro (bez PVN) vai 1 172 937,32 euro (ar PVN), jo tā iesniegtais piedāvājums atbilda visām nolikuma prasībām un bija saimnieciski izdevīgākais.Ievērojot minēto, īstenojot šā objekta pielāgošanu Valsts policijas vajadzībām, prognozēts finansējuma, kas ir piešķirts pamatojoties uz Ministru kabineta 2023. gada 24. oktobra sēdē lemto (prot. Nr. 53, 60. §, 3. punkts), ietaupījums 177 062 euro apmērā. Finansējums objekta Ernesta Birznieka-Upīša iela 21A, 21C un 21D Rīgā pielāgošanai Valsts policijas vajadzībām ir piešķirts 2024. - 2026. gada prioritārā pasākuma "Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes struktūrvienību nodrošināšana ar atbilstošām telpām Ernesta Birznieka-Upīša ielā 21A, 21C, un 21D, Rīgā" ietvaros.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Lai nodrošinātu telpu Mūkusalas ielā 101, Rīgā (būves kadastra apzīmējums 0100 052 0041 013) pielāgošanu Valsts policijas vajadzībām, aģentūra 2023. gada 24. novembrī ir izsludinājusi atklātu konkursu (identifikācijas numurs IeM NVA 2023/95) “Nomājamo telpu pielāgošana VP iecirkņu vajadzībām Rīgā, Mūkusalas ielā 101” (turpmāk – Iepirkums). Līdz noteiktajam piedāvājumu iesniegšanas termiņam (2023. gada 12. decembris) ir saņemti pieci pretendentu piedāvājumi:
Pretendents Finanšu piedāvājums, euro (bez PVN)
Pretendents Nr. 1 732 916,00
Pretendents Nr. 2 1 346 726,92
Pretendents Nr. 3 992 753,36
Pretendents Nr. 4 1 095 950,00
Pretendents Nr. 5 1 369 369,69

Saskaņā ar Iepirkuma komisijas lēmumu iepirkuma līguma slēgšanas tiesības Iepirkumā ir piešķirtas komersantam ar piedāvāto līgumcenu 992 753,36 euro (bez PVN) vai 1 201 231,57 euro (ar PVN), jo tā iesniegtais piedāvājums atbilda visām nolikuma prasībām un bija saimnieciski izdevīgākais.
Ievērojot minēto, konstatējams, ka finansējums, kas atbilstoši Ministru kabineta 2023. gada 24. oktobra sēdē lemtajam (prot. Nr. 53, 60. §, 3. punkts) ir noteikts telpu Mūkusalas ielā 101, Rīgā (būves kadastra apzīmējums 0100 052 0041 013) pielāgošanas nodrošināšanai Valsts policijas vajadzībām, nav pietiekams, starpība veido 201 231,57 euro.
Aģentūra un Valsts policija ir vairākkārt veikušas objektam izvirzāmo prasību pārvērtēšanu un norāda, ka iepirkuma dokumentācija paredz minimāli objektam izvirzāmās prasības (tajā skaitā paredzot nepieciešamību ierīkot (izbūvēt) pagaidu turēšanas telpas un pratināšanas telpas) un tās nav pārskatāmas (samazināmas).
Jāatzīmē, ka abu nomas objektu pielāgošanas darbu īstenošanai būs jānodrošina arī būvuzraudzības pakalpojums. Šim mērķim nepieciešamā finansējuma apmērs atbilstoši sākotnējai prognozei var veidot līdz 50 000 euro.
Risinājuma apraksts
Lai nodrošinātu telpu Mūkusalas ielā 101, Rīgā (būves kadastra apzīmējums 0100 052 0041 013) pielāgošanu Valsts policijas vajadzībām atbilstoši Iepirkuma rezultātam, rīkojuma projekts paredz:
1) pamatojoties uz likuma "Par valsts budžetu 2024. gadam un budžeta ietvaru 2024., 2025. un 2026. gadam" 70. pantu, atbalstīt apropriācijas pārdali 1 000 000 euro apmērā no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 18.00.00 "Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem" ar valsts drošību saistīto prioritāro pasākumu ietvaros uz Iekšlietu ministrijas budžeta apakšprogrammu 40.02.00 "Nekustamais īpašums un centralizētais iepirkums";
2) pamatojoties uz likuma "Par valsts budžetu 2024. gadam un budžeta ietvaru 2024., 2025. un 2026. gadam" 54. pantu, atbalstīt pārdali 177 062 euro apmērā no 2024. - 2026. gada prioritārā pasākuma "Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes struktūrvienību nodrošināšana ar atbilstošām telpām Ernesta Birznieka-Upīša ielā 21A, 21C, un 21D, Rīgā".

Turklāt tas paredz uzdevumu Iekšlietu ministrijai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavot un iesniegt Finanšu ministrijā pieprasījumu valsts budžeta apropriācijas pārdalei, kā arī uzdevumu finanšu ministram normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā informēt Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisiju par minēto apropriācijas pārdali un, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darbdienu laikā pēc attiecīgās informācijas saņemšanas nav izteikusi iebildumus, veikt apropriācijas pārdali.

Vienlaikus, ievērojot to, ka telpu Mūkusalas ielā 101, Rīgā (būves kadastra apzīmējums 0100 052 0041 013) pielāgošanas nodrošināšanai Valsts policijas vajadzībām atbilstoši Iepirkuma rezultātam nepieciešamā finansējuma apmērs pārsniedz šim mērķim noteiktā finansējuma apmēru atbilstoši Ministru kabineta 2023. gada 24. oktobra sēdē lemtajam (prot. Nr. 53, 60. §, 3. punkts), rīkojuma projektam pievienotais Ministru kabineta sēdes protokollēmuma projekts paredz:
1) atļaut Iekšlietu ministrijai uzņemties saistības un noslēgt līgumu objekta Mūkusalas ielā 101 (būves kadastra apzīmējums 0100 052 0041 013), Rīgā, pielāgošanai Valsts policijas vajadzībām par kopējo summu 1 201 231,57 euro apmērā (budžetā plāno 1 201 232 euro).
2) finansējumu, kas nepieciešams objekta Mūkusalas ielā 101 (būves kadastra apzīmējums 0100 052 0041 013), Rīgā, pielāgošanai Valsts policijas vajadzībām un pārsniedz šajā rīkojumā noteikto apmēru, Iekšlietu ministrijai nodrošināt tai pamatfunkciju izpildei piešķirto valsts budžeta līdzekļu ietvaros, nepieciešamības gadījumā sagatavojot un iesniedzot Finanšu ministrijā priekšlikumus apropriācijas pārdalei starp budžeta programmām, apakšprogrammām un izdevumu klasifikācijas kodiem atbilstoši ekonomiskajām kategorijām.

Papildus minētajam tas paredz pieņemt zināšanai, ka izdevumi, kas saistīti ar Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes struktūrvienību nodrošināšanu ar atbilstošām telpām Mūkusalas ielā 101, Rīgā, 2024. gadā ir uzskatāmi par vienreizējo pasākumu likuma “Par valsts budžetu 2024. gadam un budžeta ietvaru 2024., 2025. un 2026. gadam” 5. panta 3. punkta izpratnē.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
1 201 232
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
1 201 232
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-1 201 232
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-1 201 232
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
1 201 232
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
2024. gads:
Iekšlietu ministrijai (Nodrošinājuma valsts aģentūrai) papildu nepieciešams finansējums 1 201 231,57 euro (1 201 232 euro) apmērā (Iekšlietu ministrijas budžeta apakšprogramma 40.02.00 "Nekustamais īpašums un centralizētais iepirkums"), lai ar valsts drošību saistītā prioritārā pasākuma ietvaros nodrošinātu telpu Mūkusalas ielā 101, Rīgā, pielāgošanu Valsts policijas vajadzībām. Šim mērķim nepieciešamā finansējuma apmērs ir noteikts, ievērojot atklāta konkursa (identifikācijas numurs IeM NVA 2023/95) “Nomājamo telpu pielāgošana VP iecirkņu vajadzībām Rīgā, Mūkusalas ielā 101” rezultātu (saskaņā ar iepirkuma komisijas lēmumu iepirkuma līguma slēgšanas tiesības ir piešķirtas komersantam ar piedāvāto līgumcenu 992 753,36 euro (bez PVN) vai 1 201 231,57 euro (ar PVN) (izdevumi pamatkapitāla veidošanai (IzEKK 5000)), jo tā iesniegtais piedāvājums atbilda visām nolikuma prasībām un bija saimnieciski izdevīgākais).

telpu Mūkusalas ielā 101, Rīgā, pielāgošanas Valsts policijas vajadzībām plānotais finansējuma sadalījums:
Pozīcija Summa, euro (bez PVN) Summa, euro (ar PVN)
KOPĀ (noapaļojot līdz veseliem euro), tajā skaitā 992 754 1 201 232
Projektēšana 29 570 35 780
Autoruzraudzība 7 097 8 588
Būvdarbi, tajā skaitā: 956 087 1 156 864
Būvdarbi teritorijā (nojumes) 7 649 9 255
Būvdarbi iekštelpās (durvis, logi, starpsienas) 382 435 462 746
Telpu apdare (krāsošana, piekārtie griesti, grīdas) 145 325 175 843
Iekšējās inženiersistēmas (ventilācijas izbūve/pārbūve, elektrība un vājstrāvas, ūdensvada un kanalizācijas pielāgošana) 267 704 323 922
Būvuzņēmēja saistīto darbu un pakalpojumu izmaksas un virsizmaksas (būvlaukuma uzturēšana, projekta vadība, peļņa) 152 974 185 098

Ievērojot minēto, konstatējams, ka finansējums, kas atbilstoši Ministru kabineta 2023. gada 24. oktobra sēdē lemtajam (prot. Nr. 53, 60. §, 3. punkts) ir noteikts telpu Mūkusalas ielā 101, Rīgā (būves kadastra apzīmējums 0100 052 0041 013) pielāgošanas nodrošināšanai Valsts policijas vajadzībām, nav pietiekams, starpība veido 201 231,57 euro.

Aģentūra un Valsts policija ir vairākkārt veikušas objektam izvirzāmo prasību pārvērtēšanu un norāda, ka iepirkuma dokumentācija paredz minimāli objektam izvirzāmās prasības (tajā skaitā paredzot nepieciešamību ierīkot (izbūvēt) pagaidu turēšanas telpas un pratināšanas telpas) un tās nav pārskatāmas (samazināmas).

Ievērojot minēto, kā arī Ministru kabineta 2023. gada 24. oktobra sēdē lemto (prot. Nr. 53, 60. §, 3. punkts), paredzēts:
a) finansējumu 1 000 000 euro apmērā nodrošināt, veicot apropriācijas pārdali no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 18.00.00 "Finansējums valsts drošības stiprināšanas pasākumiem" ar valsts drošību saistīto prioritāro pasākumu ietvaros uz Iekšlietu ministrijas budžeta apakšprogrammu 40.02.00 "Nekustamais īpašums un centralizētais iepirkums";
b) finansējumu 177 062 euro apmērā nodrošināt, veicot pārdali no 2024. - 2026. gada prioritārā pasākuma "Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes struktūrvienību nodrošināšana ar atbilstošām telpām Ernesta Birznieka-Upīša ielā 21A, 21C, un 21D, Rīgā". ;
c) iztrūkstošo finansējumu (prognozējami 24 170 euro apmērā) nodrošināt Iekšlietu ministrijai pamatfunkciju izpildei piešķirto valsts budžeta līdzekļu ietvaros, nepieciešamības gadījumā sagatavojot un iesniedzot Finanšu ministrijā priekšlikumus apropriācijas pārdalei starp budžeta programmām, apakšprogrammām un izdevumu klasifikācijas kodiem atbilstoši ekonomiskajām kategorijām vai priekšlikumus finansējuma pārdalei no budžeta programmas “Apropriācijas rezerve”   2023. gadā neizlietoto asignējumu izmantošanai.

Atzīmējams, ka abu objektu pielāgošanas Valsts policijas vajadzībām nodrošināšanai ir jārod resursu avots arī būvuzraudzības pakalpojuma nodrošināšanai. Atbilstoši patreizējai prognozei šim mērķim nepieciešamā finansējuma apmērs veido līdz 50 000 euro abiem objektiem kopumā. To arī ir paredzēts nodrošināt atbilstoši c) apakšpunktā norādītajam.
 
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
-
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-

6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas

Valsts un pašvaldību institūcijas
Iekšlietu ministrija, Nodrošinājuma valsts aģentūra, Valsts policija
Nevalstiskās organizācijas
Cits

6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi

6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti

-

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi