Anotācija (ex-ante)

22-TA-3400: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par atbalstīto pašvaldības investīciju projektu valsts aizdevuma piešķiršanai Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
Ministru kabineta 2022. gada 22. februāra noteikumu Nr. 143 “Noteikumi par kritērijiem un kārtību, kādā 2022. gadā tiek izvērtēti un izsniegti valsts aizdevumi pašvaldībām Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai” (turpmāk – MK noteikumi Nr. 143) 6. punkts uzdod Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai (turpmāk – VARAM) mēneša laikā pēc investīciju projektu pieteikumu izvērtēšanas atbilstoši MK noteikumu Nr. 143 5. punktā minētajiem kritērijiem un informācijai iesniegt Ministru kabinetā atbalstāmos investīciju projektus.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Tiesību akta projekta "Par atbalstīto pašvaldības investīciju projektu valsts aizdevuma piešķiršanai Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai" (turpmāk - rīkojuma projekts) mērķis ir apstiprināt pašvaldības investīciju projektu Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai, kas saskaņā ar MK noteikumu Nr. 143 3. punktu iesniegts VARAM no 2022. gada 2. oktobra līdz 2022. gada 1. novembrim.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Pašvaldību atbalstam Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai 2022. gada 22. februārī tika pieņemti MK noteikumi Nr. 143, kas nosaka kritērijus un kārtību, kādā tiek izvērtēti un izsniegti jauni valsts aizdevumi pašvaldībām Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai. MK noteikumi Nr. 143 aizstāj Ministru kabineta 2021. gada 11. februāra noteikumus Nr. 104 “Noteikumi par kritērijiem un kārtību, kādā tiek izvērtēti un izsniegti valsts aizdevumi pašvaldībām Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai”, saskaņā ar kuriem jau iepriekš tika piešķirti valsts aizdevumi pašvaldībām.
MK noteikumu Nr.143 6. punkts uzdod VARAM mēneša laikā pēc investīciju projektu pieteikumu izvērtēšanas atbilstoši MK noteikumu Nr. 143 5. punktā minētajiem kritērijiem un informācijai iesniegt Ministru kabinetā atbalstāmos investīciju projektus.
Saskaņā ar MK noteikumu Nr. 143 5. punktu ir izveidota pašvaldību investīciju projektu izvērtēšanas komisija, un tās sastāvs noteikts Ministru kabineta 2022. gada 13. aprīļa rīkojuma Nr. 257 “Par pašvaldību investīciju projektu izvērtēšanas komisiju” 1. punktā.
Atbilstoši MK noteikumu Nr. 143 3. punktam 2022. gada astotais investīciju projektu iesniegšanas cikls norisinājās no 2022. gada 2. oktobra līdz 2022. gada 1. novembrim. Kopumā šajā vērtēšanas kārtā tika izvērtēti četri projekti no trīs pašvaldībām.

Mērķi, kuros var iesniegt investīciju projektu pieteikumus, ir noteikti MK noteikumu Nr. 143 3.1. apakšpunktā.
Izvērtējot iesniegto projektu atbilstību MK noteikumu Nr. 143 noteiktajām prasībām:
a. atbalstāms ir viens investīciju projekts, kopējais finansējums 199 045,00 euro, aizņēmuma apmērs – 169 188,24 euro;
b. noraidāmi ir trīs investīciju projekti, kopējais finansējums 2 918 781,71 euro, aizņēmuma apmērs – 2 277 601,82 euro.

Investīciju projektu noraidīšanas iemesli ir: projekti neatbilst MK noteikumu Nr. 143 3. punkta, 3.1. apakšpunkta, 3.1.4. apakšpunkta, kā arī 4.7.1. apakšpunkta prasībām.

2022. gada 16. novembrī attālināti notika pašvaldību investīciju projektu izvērtēšanas komisijas sēde, kurā tika izskatīts VARAM sagatavotais sākotnējais vērtējums par atbalstāmajiem un noraidāmajiem projektiem. Vērtējot pašvaldību investīciju projektus atbilstoši MK noteikumu Nr.143 5. punktam, tika izvērtēta pašvaldību sniegtā informācija, vai atbalsts šo projektu ietvaros potenciāli nav kvalificējams kā komercdarbības atbalsts. Visos projektos tika konstatēts, ka atbalsts šo projektu ietvaros nav kvalificējams kā komercdarbības atbalsts. Vienlaikus atsevišķu projektu gadījumā, kur atbalsts pašvaldības investīciju projekta ietvaros potenciāli var tikt kvalificēts kā komercdarbības atbalsts, VARAM informēs pašvaldību, kas iesniegusi investīciju projektu, par komercdarbības atbalsta kontroles normu izvērtēšanu un nepieciešamības gadījumā to piemērošanu atbalsta saderības nodrošināšanai ar Eiropas Savienības iekšējo tirgu.

Ņemot vērā minēto, rīkojuma projekta pielikumā ir atbalstāmais pašvaldības iesniegtais investīciju projekts, un rīkojuma projekts paredz apstiprināt investīciju projektu:
1. 2022. gadā – 84 594,12 euro apmērā no likuma "Par valsts budžetu 2022. gadam" 10.  panta trešajā daļā minētā pašvaldību aizņēmumu palielinājuma 70  000 000 euro apmērā;
2. 2023. gadā – 84 594,12 euro apmērā no likuma "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2022., 2023. un 2024. gadam" 14. pantā noteiktā pašvaldību kopējo aizņēmumu palielinājuma 118 138 258 euro apmērā.

Lai maksimāli ātri veicinātu valsts ekonomisko izaugsmi, īstenojot tieši 2022. gadā investīciju projektus, Finanšu ministrija, atbilstoši pašvaldības aizņēmuma pieprasījumam, var precizēt rīkojuma projektā atbalstīto aizdevumu sadalījumu pa gadiem ar nosacījumu, ka tiek samazināts 2023. gada aizdevuma apmērs un attiecīgi palielināts 2022. gada aizdevuma apmērs, nepārsniedzot apstiprināto kopējo maksimālo aizdevuma summu investīciju projektam, ņemot vērā investīciju projekta īstenošanas laika grafiku un ievērojot MK noteikumos Nr. 143 noteiktos nosacījumus, tajā skaitā pašvaldības līdzfinansējuma apmēra nosacījumus.

Ņemot vērā, ka šī ir pēdējā 2022. gada kārta, pašvaldībām aizņēmuma pieprasījumus atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai kārtībai jāiesniedz tādā termiņā, lai izpildītu MK noteikumu Nr. 143 10. punkta prasības.

Ņemot vērā, ka šobrīd būvniecību procesu regulējošie normatīvie akti pieļauj vienkāršotas procedūras attiecībā uz būvniecības dokumentācijas izstrādi, būvdarbu veikšanu un uzraudzību, tad pašvaldība kā projekta sagatavotājs ir atbildīga par būvniecības dokumentācijas izstrādi un būvdarbu veikšanu atbilstoši normatīvo aktu nosacījumiem un prasībām.

Tā kā pašvaldības ir sniegušas apliecinājumu, ka investīciju projekts Likuma par budžetu un finanšu vadību izpratnē ir budžetu investīcijas, tad projekta īstenošanas laikā pašvaldība ir atbildīga par minētās prasības nodrošināšanu (attiecas uz visiem mērķiem). Tāpat pašvaldība kā projekta sagatavotājs un īstenotājs ir atbildīga par iepirkumu veikšanu atbilstoši iepirkumu jomas normatīvo aktu nosacījumiem un prasībām.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
-
Risinājuma apraksts
-
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
-
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
-

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?
-

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Ietekmes apraksts
Rīkojuma projekts nodrošinās tiesisko regulējumu, lai pašvaldībām būtu iespējas saņemt aizņēmumus investīciju projektu īstenošanai Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai. Rīkojuma projekts pozitīvi ietekmēs iedzīvotājus, uzlabojot pašvaldību pakalpojumu pieejamību, kvalitāti un sasniedzamību.
Juridiskās personas

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.2.1. uz makroekonomisko vidi:

2.2.2. uz nozaru konkurētspēju:

2.2.3. uz uzņēmējdarbības vidi:

2.2.4. uz mazajiem un vidējiem uzņēmējiem:

2.2.5. uz konkurenci:

2.2.6. uz nodarbinātību:

Ietekmes apraksts
Pašvaldību investīciju projektu realizācija sekmēs Covid-19 izraisīto seku mazināšanu nodarbinātības jomā.

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2022
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2023
2024
2025
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
0
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Saskaņā ar MK noteikumu Nr. 143 9. punktu VARAM, iesniedzot Ministru kabinetā projektu sarakstu, pievieno Finanšu ministrijas sagatavoto informāciju par pieejamo pašvaldību aizdevuma limitu atbilstoši Ministru kabineta lēmumam.

Atbilstoši likumam “Par valsts budžetu 2022.gadam” ir noteikts, ka 2022. gadam pašvaldību aizņēmumu kopējais pieļaujamais palielinājums ir 188 138 258 euro apmērā, tai skaitā 70 000 000 euro apmērā pašvaldību investīciju projektu, tajā skaitā izglītības iestāžu investīciju projektu, īstenošanai atbilstoši Covid-19 infekcijas izplatības seku pārvarēšanas likumā noteiktajai kārtībai un ievērojot šādus nosacījumus:
1) pašvaldības budžeta ikgadējais līdzfinansējums, sākot ar 2022. gadu, nav mazāks par 15 procentiem un ikgadējais aizņēmuma apmērs nav lielāks par 85 procentiem no pašvaldības kopējām projekta izmaksām attiecīgajā gadā;
2) pašvaldības budžeta līdzfinansējums veikts līdz aizņēmuma izmaksu pieprasījuma iesniegšanai vai vienlaikus ar aizņēmuma izmaksu.

Atbilstoši MK noteikumu Nr. 143 12. punktam pašvaldības līdz 2022. gada 1. aprīlim varēja grozīt valsts aizdevuma līgumus par investīciju projektiem Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai, grozot valsts aizdevuma sadalījumu 2021. un 2022. gadam. Kopējais pārceltais aizdevumu apjoms minētajiem projektiem no 2021. gada uz 2022. gadu ir 3 970 205,20 euro, kas finansējams no likuma "Par valsts budžetu 2022. gadam" 10. panta trešajā daļā minētā pašvaldību aizņēmumu palielinājuma 70 000 000 euro apmērā. Līdz ar to jauniem investīciju projektiem Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai pieejamais aizņēmuma limits 2022. gadā ir 66 029 794,80 euro.

Saskaņā ar Ministru kabineta 2022. gada 11. maija rīkojumu Nr. 325 “Par atbalstītajiem pašvaldību investīciju projektiem valsts aizdevumu piešķiršanai Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai” ir apstiprināts 2022. gada pašvaldību investīciju projektu pirmais saraksts valsts aizdevumu piešķiršanai 2022. gadā 12 673 759,83 euro apmērā no likuma "Par valsts budžetu 2022. gadam" 10. panta trešajā daļā minētā pašvaldību aizņēmumu palielinājuma 70 000 000 euro apmērā un 2023. gadā 5 688 328,76 euro apmērā no likuma "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2022., 2023. un 2024. gadam" 14. pantā noteiktā pašvaldību kopējo aizņēmumu palielinājuma 118 138 258 euro apmērā.

Saskaņā ar Ministru kabineta 2022. gada 16. jūnija rīkojumu Nr. 429 “Par atbalstītajiem pašvaldību investīciju projektiem valsts aizdevumu piešķiršanai Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai” ir apstiprināts 2022. gada pašvaldību investīciju projektu otrais saraksts valsts aizdevumu piešķiršanai 2022. gadā 8 119 507,98 euro apmērā no likuma "Par valsts budžetu 2022. gadam" 10. panta trešajā daļā minētā pašvaldību aizņēmumu palielinājuma 70 000 000 euro apmērā un 2023. gadā 2 801 985,86 euro apmērā no likuma "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2022., 2023. un 2024. gadam" 14. pantā noteiktā pašvaldību kopējo aizņēmumu palielinājuma 118 138 258 euro apmērā.

Saskaņā ar Ministru kabineta 2022. gada 14. jūlija rīkojumu Nr. 535 “Par atbalstītajiem pašvaldību investīciju projektiem valsts aizdevumu piešķiršanai Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai” ir apstiprināts 2022. gada pašvaldību investīciju projektu trešais saraksts valsts aizdevumu piešķiršanai 2022. gadā 10 115 891,64 euro apmērā no likuma "Par valsts budžetu 2022. gadam" 10. panta trešajā daļā minētā pašvaldību aizņēmumu palielinājuma 70 000 000 euro apmērā un 2023. gadā 1 738 889,67 euro apmērā no likuma "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2022., 2023. un 2024. gadam" 14. pantā noteiktā pašvaldību kopējo aizņēmumu palielinājuma 118 138 258 euro apmērā.

Saskaņā ar Ministru kabineta 2022. gada 18. augusta rīkojumu Nr. 555 “Par atbalstītajiem pašvaldību investīciju projektiem valsts aizdevumu piešķiršanai Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai” ir apstiprināts 2022. gada pašvaldību investīciju projektu ceturtais saraksts valsts aizdevumu piešķiršanai 2022. gadā 5 026 949,44 euro apmērā no likuma "Par valsts budžetu 2022. gadam" 10. panta trešajā daļā minētā pašvaldību aizņēmumu palielinājuma 70 000 000 euro apmērā un 2023. gadā 2 948 199,25 euro apmērā no likuma "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2022., 2023. un 2024. gadam" 14. pantā noteiktā pašvaldību kopējo aizņēmumu palielinājuma 118 138 258 euro apmērā.

Saskaņā ar Ministru kabineta 2022. gada 21. septembra rīkojumu Nr. 643 “Par atbalstītajiem pašvaldību investīciju projektiem valsts aizdevumu piešķiršanai Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai” ir apstiprināts 2022. gada pašvaldību investīciju projektu piektais saraksts valsts aizdevumu piešķiršanai 2022. gadā 3 941 935,22 euro apmērā no likuma "Par valsts budžetu 2022. gadam" 10. panta trešajā daļā minētā pašvaldību aizņēmumu palielinājuma 70 000 000 euro apmērā un 2023. gadā 1 310 234,87 euro apmērā no likuma "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2022., 2023. un 2024. gadam" 14. pantā noteiktā pašvaldību kopējo aizņēmumu palielinājuma 118 138 258 euro apmērā.

Saskaņā ar Ministru kabineta 2022. gada 5. oktobra rīkojumu Nr. 685 “Par atbalstītajiem pašvaldību investīciju projektiem valsts aizdevumu piešķiršanai Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai” ir apstiprināts 2022. gada pašvaldību investīciju projektu piektais saraksts valsts aizdevumu piešķiršanai 2022. gadā 8 197 559,20 euro apmērā no likuma "Par valsts budžetu 2022. gadam" 10. panta trešajā daļā minētā pašvaldību aizņēmumu palielinājuma 70 000 000 euro apmērā un 2023. gadā 6 333 715,62 euro apmērā no likuma "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2022., 2023. un 2024. gadam" 14. pantā noteiktā pašvaldību kopējo aizņēmumu palielinājuma 118 138 258 euro apmērā.

Kopumā valsts aizdevumu piešķiršanai Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai iepriekšējo projektu pieteikumu vērtēšanas ciklu ietvaros Ministru kabinetā ir apstiprināti pašvaldību investīciju projekti valsts aizdevumu piešķiršanai 2022. gadā 48 075 603,31 euro apmērā no likuma "Par valsts budžetu 2022. gadam" 10. panta trešajā daļā minētā pašvaldību aizņēmumu palielinājuma 70 000 000 euro apmērā un 2023. gadā 20 821 354,03 euro apmērā no likuma "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2022., 2023. un 2024. gadam" 14. pantā noteiktā pašvaldību kopējo aizņēmumu palielinājuma 118 138 258 euro apmērā.

Atbilstoši likumam "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2022., 2023. un 2024. gadam" pašvaldību kopējais aizņēmumu palielinājums 2023. gadā ir 118 138 258 euro apmērā.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Ar rīkojuma projektu netiek mainīts normatīvais regulējums, un tas neparedz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas, tāpēc rīkojuma projekta izstrādes laikā netika īstenoti pasākumi sabiedrības līdzdalības iesaistei, kā arī netika paredzēti īpaši saziņas pasākumi ar sabiedrību (Ministru kabineta 2009. gada 25. augusta noteikumu Nr. 970 “Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 5. punkts). Rīkojuma projekta būtība attiecas uz Ministru kabineta kompetenci apstiprināt pašvaldību iesniegtos investīciju projektus aizņēmuma saņemšanai Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai un novēršanai.

6.4. Cita informācija

Saskaņā ar Oficiālo publikāciju un tiesiskās informācijas likuma 2. panta pirmo daļu un 3. panta pirmo daļu rīkojuma projekts tiks publicēts Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā “Latvijas Vēstnesis”, kā arī būs pieejams bezmaksas normatīvo aktu bāzē www.likumi.lv.
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Finanšu ministrija
  • Valsts kase
  • Pašvaldības

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi
Piekrītu
Paziņojums par sīkdatņu lietošanu
Lai nodrošinātu TAP portāla pieejamību, tā darbībai tiek izmantotas tikai obligātās tehniskās sīkdatnes. Esmu informēts par sīkdatņu izmantošanu un, turpinot darboties šajā vietnē, piekrītu to izmantošanai. Lasīt vairāk