24-TA-474: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Nepieciešamība piešķirt finanšu līdzekļus 2024. gadā plānotajām nacionālas nozīmes starptautiskajām sporta sacensībām - Pasaules un Eiropas čempionāta motokrosā devītā posma organizēšanai Latvijā.
Latvijas Nacionālās sporta padomes 2023. gada 6.decembra sēdē nolemtais (prot. Nr.4 6.§)
Likuma par budžetu un finanšu vadību 12. panta pirmā daļa.
Ministru kabineta 2018. gada 17. jūlija noteikumu Nr. 421 „Kārtība, kādā veic gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas izmaiņas” 41. un 43. punkts.
Latvijas Nacionālās sporta padomes 2023. gada 6.decembra sēdē nolemtais (prot. Nr.4 6.§)
Likuma par budžetu un finanšu vadību 12. panta pirmā daļa.
Ministru kabineta 2018. gada 17. jūlija noteikumu Nr. 421 „Kārtība, kādā veic gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas izmaiņas” 41. un 43. punkts.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Piešķirt finanšu līdzekļus 395 000 euro apmērā - Pasaules un Eiropas čempionāta motokrosā devītā posma organizēšanai 2024. gada 8. un 9. jūnijā Latvijā, Ķegumā MXGP klasē licences iegādei (395 000 euro).
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
Ar Latvijas Nacionālās sporta padomes 2023.gada 6.decembra sēdē tika pieņemta zināšanai (prot.Nr.4 6.§) Izglītības un zinātnes ministrijas sniegtā informācija par saņemtajiem federāciju pieteikumiem sporta pasākumu organizēšanas saskaņošanai 2024. – 2025.gadā Latvijā, saskaņā ar kuru 2024.gadā Latvijā norisināsies vairākas nacionālas nozīmes starptautiskas sporta sacensības (piemēram, 2024. gada un 2026.gada olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīri, 2024.gada Eiropas nedzirdīgo orientēšanās čempionāts, Pasaules čempionāts motokrosā MXGP klasē, Eiropas Volejbola konfederācijas (CEV) pludmales volejbola Nāciju kausa fināla – kontinentālās olimpiskās kvalifikācijas turnīrs, u.c.), kuru sekmīgai norisei nepieciešami ievērojami papildus līdzekļi. Latvijas Nacionālās sporta padomes 2024. gada 9. februāra sēdē tika atbalstīts valsts budžeta programmas 09.00.00 “Sports” apakšprogrammas 09.07.00 “Dotācija sporta organizāciju, programmu un pasākumu atbalstam” (turpmāk - apakšprogramma) sadalījums 2024. gadā, tai skaitā no kopējiem apakšprogrammā pieejamiem valsts budžeta līdzekļiem 17 917 415 EUR, novirzot 343 570 EUR dotāciju prioritāru starptautisku sporta pasākumu organizēšanai Latvijā. Ņemot vērā minēto, finansējums, lai segtu izdevumus, kas saistīti ar 2024. gada Pasaules čempionāta motokrosā MXGP klasē posma organizēšanas licences iegādei (395 000 euro) nav pieejams. Viens no risinājumiem ir valsts līdzfinansējuma piešķiršana no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem", turklāt atbalstot tādu 2024. gadā paredzēto sporta sacensību finansēšanu, kuras (1) ir tikušas atbalstītas arī iepriekšējos gados; (2) sacensību rīkošanas tiesības 2024. gadā jau ir piešķirtas un to organizēšana Latvijā ir saistīta ar sacensību licences iegādi (t.i., sacensību rīkošanas maksu, kas jāveic attiecīgo sacensību starptautiskajiem organizatoriem (organizēšanas tiesību turētājiem)), turklāt licences maksas samaksa ir priekšnosacījums, lai garantētu Latvijas sacensību palikšanu attiecīgā sporta veida starptautiskā pasākumu kalendārā 2024. gadam un attiecīgi šīs sacensības Latvijā varētu notikt.
Starptautiskās Motosporta federācijas (Fédération Internationale de Motocyclisme; turpmāk – FIM) motokrosa pasaules čempionāts, kurā piedalās pasaules labākie braucēji, ir stabili nodrošinājis savu pozīciju kā viens no lielākajiem notikumiem autosporta kalendārā visā pasaulē. 2024.gada pasaules čempionātu motokrosā MXGP klasē organizē biedrība "Latvijas Motosporta federācija" (turpmāk - LaMSF) un SIA "Kristers Serģis moto".
FIM MXGP pasaules čempionāts ir līdz šim labākais bezceļu motosports pasaulē, kam ir vairāk nekā 17 453 stundu pārraide un kopumā 38,7 miljonu stundu skatījums visā pasaulē, piesaistot 785 miljonus skatītāju.
MXGP Pasaules un Eiropas čempionāta motokrosā posma organizēšana Latvijā ir jau ikgadējs pasākums, kas atzīstams kā būtisks ieguldījums motosporta attīstībā, kā arī augstākā līmeņa starptautisku sacensību organizēšanā Latvijā. Ķegumā notiekošā Latvijas MXGP posma laikā norisinās MXGP Akadēmija jaunajiem Latvijas motokrosa braucējiem, lai izkoptu talantus un atklātu, kas nepieciešams, lai profesionāli sacenstos FIM pasaules čempionātā motokrosā. Jāatzīmē, ka Eiropas čempionāta klasēs EMX 125 startē arī 13 - 17 gadus un EMX 250 no 18 - 21 gadus veci jaunieši. MXGP posms ir lieliska iespēja Latvijas jaunajiem motokrosa pilotiem piedalīties sacensībās kopā ar Eiropas labākajiem jauniešiem. Var uzskatīt, ka MXGP posmā puse no startējušiem sportistiem ir jaunieši.
Ievērojot Sporta likuma 10.panta ceturtajā daļā un 13.panta ceturtajā daļā noteiktās atzīto sporta federāciju tiesības, sacensību rīkošanas licences segšanai valsts budžeta līdzekļi piešķirami attiecīgajā sporta veidā atzītajai sporta federācijai – attiecīgi LaMSF. Minēto sacensību organizēšanas licences summa ir 395 000 euro.
Starptautiskās Motosporta federācijas (Fédération Internationale de Motocyclisme; turpmāk – FIM) motokrosa pasaules čempionāts, kurā piedalās pasaules labākie braucēji, ir stabili nodrošinājis savu pozīciju kā viens no lielākajiem notikumiem autosporta kalendārā visā pasaulē. 2024.gada pasaules čempionātu motokrosā MXGP klasē organizē biedrība "Latvijas Motosporta federācija" (turpmāk - LaMSF) un SIA "Kristers Serģis moto".
FIM MXGP pasaules čempionāts ir līdz šim labākais bezceļu motosports pasaulē, kam ir vairāk nekā 17 453 stundu pārraide un kopumā 38,7 miljonu stundu skatījums visā pasaulē, piesaistot 785 miljonus skatītāju.
MXGP Pasaules un Eiropas čempionāta motokrosā posma organizēšana Latvijā ir jau ikgadējs pasākums, kas atzīstams kā būtisks ieguldījums motosporta attīstībā, kā arī augstākā līmeņa starptautisku sacensību organizēšanā Latvijā. Ķegumā notiekošā Latvijas MXGP posma laikā norisinās MXGP Akadēmija jaunajiem Latvijas motokrosa braucējiem, lai izkoptu talantus un atklātu, kas nepieciešams, lai profesionāli sacenstos FIM pasaules čempionātā motokrosā. Jāatzīmē, ka Eiropas čempionāta klasēs EMX 125 startē arī 13 - 17 gadus un EMX 250 no 18 - 21 gadus veci jaunieši. MXGP posms ir lieliska iespēja Latvijas jaunajiem motokrosa pilotiem piedalīties sacensībās kopā ar Eiropas labākajiem jauniešiem. Var uzskatīt, ka MXGP posmā puse no startējušiem sportistiem ir jaunieši.
Ievērojot Sporta likuma 10.panta ceturtajā daļā un 13.panta ceturtajā daļā noteiktās atzīto sporta federāciju tiesības, sacensību rīkošanas licences segšanai valsts budžeta līdzekļi piešķirami attiecīgajā sporta veidā atzītajai sporta federācijai – attiecīgi LaMSF. Minēto sacensību organizēšanas licences summa ir 395 000 euro.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Nepieciešamība piešķirt finanšu līdzekļus 2024. gadā nacionālas nozīmes starptautisku sporta sacensību organizēšanai Latvijā.
Risinājuma apraksts
Finanšu ministrijai no valsts budžeta programmas 02.00.00 "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" piešķirt Izglītības un zinātnes ministrijai 395 000 euro pārskaitīšanai biedrībai "Latvijas Motosporta federācija", lai segtu izdevumus, kas saistīti ar 2024. gada pasaules čempionāta motokrosā MXGP klasē posma organizēšanas licences iegādi.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Jā
Apraksts
Alternatīvs risinājums būtu līdzekļu piešķiršana no 2024. gada IZM valsts budžeta programmas 09.00.00 “Sports” apakšprogrammas 09.07.00 “Dotācija sporta organizāciju, programmu un pasākumu atbalstam” (turpmāk - apakšprogramma). Latvijas Nacionālās sporta padomes 2024. gada 9. februāra sēdē tika atbalstīts valsts budžeta sadalījums 2024. gadā, tai skaitā no kopējiem apakšprogrammā pieejamiem valsts budžeta līdzekļiem 17 917 415 EUR, novirzot 343 570 EUR dotāciju prioritāru starptautisku sporta pasākumu organizēšanai Latvijā. Tomēr to apjoms 343 570 EUR ir nepietiekams minēto sacensību līdzfinansēšanai, turklāt 2024. gadā Latvijā ir plānoti arī citi nacionālas nozīmes starptautiski sporta pasākumi.
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Jā
Apraksts
Finansējuma piešķiršana, lai līdzfinansētu attiecīgo nacionālas nozīmes sporta sacensību organizēšanu, sekmē Latvijas ekonomikas attīstību (ēdināšanas, pārtikas un degvielas mazumtirdzniecības, kā arī viesnīcu un restorānu servisa jomas), tādējādi daļēji vai pilnībā kompensējot ar sacensību organizēšanu saistītos valsts izdevumus, ko apliecina arī vairāki pētījumi par šāda veida sporta sacensību organizēšanas ekonomiskajiem ieguvumiem un ietekmi uz valsts budžeta ieņēmumiem.
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
Saskaņā ar Ministru kabineta 2018. gada 17. jūlija noteikumu Nr.421 "Kārtība, kādā veic gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas izmaiņas" 41. punktu līdzekļus no programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" piešķir valstiski īpaši nozīmīgiem pasākumiem, valsts pamatbudžeta apropriācijās neparedzētiem izdevumiem katastrofu un dabas stihiju seku novēršanai un to radīto zaudējumu kompensēšanai un citiem neparedzētiem gadījumiem. Līdzekļu piešķiršanu valstiski īpaši nozīmīgiem pasākumiem paredz arī Likuma par budžetu un finanšu vadību 12. panta pirmā daļa. Izvērtējot LaMSF finanšu pieprasījumu, IZM ieskatā tos var klasificēt kā valstiski īpaši nozīmīgu pasākumu, ko apliecina fakts, ka sacensības ir visaugstākā līmeņa sacensības motokrosā, kas plaši tiek translētas pasaules sporta televīzijas kanālos un citos medijos un aptver ļoti plašu auditoriju daudzās pasaules valstīs. Tāpat ir norādāms, ka LaMSF ir valstiski nozīmīga sporta organizācija, kas nodrošina tās kā atzītās sporta federācijas Sporta likumā noteikto uzdevumu izpildi. Turklāt Latvijas Nacionālā sporta padome, kas saskaņā ar Sporta likuma 9. panta pirmo daļu ir sabiedriska konsultatīva institūcija, kas piedalās valsts sporta politikas izstrādē, veicina sporta attīstību un sadarbību sporta jomā, kā arī lēmumu pieņemšanu jautājumos, kas attiecas uz sportu, 2024. gada 9. februāra sēdē atbalstīja valsts budžeta sadalījums 2024. gadā, tai skaitā no kopējiem apakšprogrammā pieejamiem valsts budžeta līdzekļiem 17 917 415 EUR, novirzot 343 570 EUR dotāciju prioritāru starptautisku sporta pasākumu organizēšanai Latvijā, kuru apjoms 343 570 EUR ir nepietiekams minēto sacensību līdzfinansēšanai. Tomēr galīgo lēmumu par to var pieņemt tikai Ministru kabinets.
Arī šajā gadā IZM ir veikusi sākotnējo izvērtējumu par finansējuma piešķiršanas minēto sporta sacensību organizēšanai atbilstību komercdarbības atbalsta kontroles regulējumam.
Lai kādu pasākumu varētu klasificēt kā komercdarbības atbalstu, tam vienlaikus jāatbilst visām četrām kumulatīvām pazīmēm [1]:
1. pazīme: Atbalsts tiek sniegts no publiskiem resursiem;
2. pazīme: Atbalsta saņēmējs veic saimniecisku darbību un attiecībā uz to gūst ekonomiskas priekšrocības, kādas tas nevarētu gūt normālos komercdarbības veikšanas apstākļos;
3. pazīme: Pasākums ir selektīvs pēc sava rakstura;
4. pazīme: Atbalsts ietekmē konkurenci un tirdzniecību Eiropas Savienības iekšējā tirgū.
Konstatējams, ka minētā atbalsta sniegšana LaMSF ar sporta sacensību organizēšanu saistīto izdevumu segšanai nerada konkurences kropļojumu Eiropas Savienības līmenī, jo konkrēto sporta sacensību rīkošanas tiesības 2024. gada sacensību sezonai jau ir piešķirtas (šo sporta sacensību rīkošana tieši Latvijā ir iekļauta attiecīgā sporta veida starptautiskās sporta federācijas (FIM kalendārā), turklāt tās ir piešķīrusi neatkarīga trešā puse (attiecīgā sporta veida starptautiskā sporta federācija – FIM), kā rezultātā citas valstis un sacensību norises vietas, kuras nav iekļautas attiecīgā sporta veida starptautisko sporta sacensību kalendārā 2024. gada sacensību sezonai, nevar organizēt šāda veida sporta sacensības. Iepriekšminētā rezultātā secināms, ka papildus finansējuma piešķiršana 2024. gada pasaules čempionāta motokrosā MXGP klasē posma organizēšanas licences iegādei vienlaikus neatbilst visām Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5. pantā noteiktajām pazīmēm un attiecīgi minētais atbalsts nav uzskatāms par komercdarbības atbalstu.
Papildus minētam uzsverams, ka šo sporta sacensību organizēšana tiešā veidā ir saistīta ar valsts politikas īstenošanu sporta nozarē.
[1] Skatīt Līguma par Eiropas Savienības darbību 107.pantu un Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5.pantu.
Arī šajā gadā IZM ir veikusi sākotnējo izvērtējumu par finansējuma piešķiršanas minēto sporta sacensību organizēšanai atbilstību komercdarbības atbalsta kontroles regulējumam.
Lai kādu pasākumu varētu klasificēt kā komercdarbības atbalstu, tam vienlaikus jāatbilst visām četrām kumulatīvām pazīmēm [1]:
1. pazīme: Atbalsts tiek sniegts no publiskiem resursiem;
2. pazīme: Atbalsta saņēmējs veic saimniecisku darbību un attiecībā uz to gūst ekonomiskas priekšrocības, kādas tas nevarētu gūt normālos komercdarbības veikšanas apstākļos;
3. pazīme: Pasākums ir selektīvs pēc sava rakstura;
4. pazīme: Atbalsts ietekmē konkurenci un tirdzniecību Eiropas Savienības iekšējā tirgū.
Konstatējams, ka minētā atbalsta sniegšana LaMSF ar sporta sacensību organizēšanu saistīto izdevumu segšanai nerada konkurences kropļojumu Eiropas Savienības līmenī, jo konkrēto sporta sacensību rīkošanas tiesības 2024. gada sacensību sezonai jau ir piešķirtas (šo sporta sacensību rīkošana tieši Latvijā ir iekļauta attiecīgā sporta veida starptautiskās sporta federācijas (FIM kalendārā), turklāt tās ir piešķīrusi neatkarīga trešā puse (attiecīgā sporta veida starptautiskā sporta federācija – FIM), kā rezultātā citas valstis un sacensību norises vietas, kuras nav iekļautas attiecīgā sporta veida starptautisko sporta sacensību kalendārā 2024. gada sacensību sezonai, nevar organizēt šāda veida sporta sacensības. Iepriekšminētā rezultātā secināms, ka papildus finansējuma piešķiršana 2024. gada pasaules čempionāta motokrosā MXGP klasē posma organizēšanas licences iegādei vienlaikus neatbilst visām Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5. pantā noteiktajām pazīmēm un attiecīgi minētais atbalsts nav uzskatāms par komercdarbības atbalstu.
Papildus minētam uzsverams, ka šo sporta sacensību organizēšana tiešā veidā ir saistīta ar valsts politikas īstenošanu sporta nozarē.
[1] Skatīt Līguma par Eiropas Savienības darbību 107.pantu un Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5.pantu.
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
395 000
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
395 000
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-395 000
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-395 000
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
395 000
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Kopējā piešķiramā summa 395 000 euro.
Lai segtu izdevumus, kas saistīti ar 2024. gada pasaules čempionāta motokrosā MXGP klasē posma organizēšanas licences iegādi, LaMSF tiks piešķirti 395 000 euro. LaMSF pēc finansējuma saņemšanas no IZM tos pārskaitīs SIA „Kristers Serģis moto” (Reģ.Nr. 44103018810), kas kā Latvijas posma organizators nodrošinās šo līdzekļu pārskaitīšanu starptautiskajam sacensību organizatoram (organizēšanas tiesību turētājam).
Attiecīgas saistības ar LaMSF tiks noteiktas Sadarbības līgumā, kas tiks slēgts ar IZM.
Lai segtu izdevumus, kas saistīti ar 2024. gada pasaules čempionāta motokrosā MXGP klasē posma organizēšanas licences iegādi, LaMSF tiks piešķirti 395 000 euro. LaMSF pēc finansējuma saņemšanas no IZM tos pārskaitīs SIA „Kristers Serģis moto” (Reģ.Nr. 44103018810), kas kā Latvijas posma organizators nodrošinās šo līdzekļu pārskaitīšanu starptautiskajam sacensību organizatoram (organizēšanas tiesību turētājam).
Attiecīgas saistības ar LaMSF tiks noteiktas Sadarbības līgumā, kas tiks slēgts ar IZM.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Izdevumus sedz no valsts budžeta programmas 02.00.00 "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" atbilstoši Ministru kabineta 2018. gada 17. jūlija noteikumiem Nr. 421 "Kārtība, kādā veic gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas izmaiņas".
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Nē
6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas
Valsts un pašvaldību institūcijas
Izglītības un zinātnes ministrijaNevalstiskās organizācijas
Biedrība "Latvijas Motosporta federācija"Cits
-6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi
6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti
-
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Izglītības un zinātnes ministrija
- Finanšu ministrija
- Biedrība "Latvijas Motosporta federācija"
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi