Anotācija

24-TA-3324: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2015. gada 8. septembra noteikumos Nr. 517 "Kārtība, kādā ziņo par konstatētajām neatbilstībām un atgūst neatbilstoši veiktos izdevumus Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda ieviešanā 2014.–2020. gada plānošanas periodā"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.–2020. gada plānošanas perioda vadības likuma 20. panta 9. punkts.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Ministru kabineta (turpmāk - MK) noteikumu projekts ir izstrādāts ar mērķi mazināt slogu Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (turpmāk - ES fondi) vadībā iesaistītajām iestādēm, atceļot starpinstitūciju sanāksmju organizēšanu reizi ceturksnī  par slēdzamā ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda attiecīgajā ceturksnī konstatētām neatbilstībām. Papildus, MK noteikumu projekts izstrādāts ar mērķi precizēt termiņus, kādos Finanšu ministrija informē MK par neatbilstībām, kuru rezultātā radušies neatbilstoši veikti izdevumi.
 
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Lai nodrošinātu Eiropas Parlamenta un Padomes 2013. gada 17. decembra Regulā (ES) Nr. 1303/2013, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu, Kohēzijas fondu, Eiropas Lauksaimniecības fondu lauku attīstībai un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu un vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu, Kohēzijas fondu un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu un atceļ Padomes Regulu (EK) Nr. 1083/2006, (turpmāk - Regula Nr. 1303/2013) noteikto, Saeima 2014. gada 3. jūlijā pieņēma Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.—2020. gada plānošanas perioda vadības likumu, kas stājās spēkā 2014. gada 11. jūlijā. Minētais likums nosaka ES fondu vadībā iesaistītās institūcijas, to tiesības un pienākumus, uzraudzības komitejas pieņemto lēmumu statusu, ES fondu vadībā iesaistīto institūciju lēmumu pieņemšanas, apstrīdēšanas un pārsūdzēšanas kārtību, kā arī finansējuma saņēmēja tiesības un pienākumus.
Pamatojoties uz minētā likuma 20. panta 9. punktu, 2015. gada 8. septembrī ir pieņemti MK noteikumi Nr. 517 "Kārtība, kādā ziņo par konstatētajām neatbilstībām un atgūst neatbilstoši veiktos izdevumus Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda ieviešanā 2014.–2020. gada plānošanas periodā" (turpmāk - MK noteikumi Nr. 517), kas nosaka kārtību, kādā ziņo par konstatētajām neatbilstībām ES fondu projektos, noraksta, ietur vai atgūst neatbilstoši veiktos izdevumus, kā arī piemēro proporcionālo finanšu korekciju. MK noteikumu Nr. 517 12. punkts paredz vadošās iestādes pienākumu reizi ceturksnī apkopot informāciju par visām attiecīgajā ceturksnī Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā 2014.-2020.gadam (turpmāk – vadības informācijas sistēma) ievadītajām neatbilstībām. Gadījumā, ja sadarbības iestāde vadības informācijas sistēmā nav ievadījusi informāciju par attiecīgajā ceturksnī konstatētajām neatbilstībām, uzskatāms, ka šajā ceturksnī sadarbības iestāde neatbilstības nav konstatējusi (MK noteikumu Nr. 517 13. punkts). Ņemot vērā apkopoto informāciju, vadošā iestāde saskaņā ar MK noteikumu Nr. 517 14. punktu organizē sanāksmi (turpmāk - neatbilstību ārējās darba grupas sanāksmes) ar revīzijas iestādi, sertifikācijas iestādi, atbildīgajām iestādēm, sadarbības iestādi un Iepirkumu uzraudzības biroju, lai apspriestu ES fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda attiecīgajā ceturksnī konstatētās neatbilstības un pieņemtu lēmumu, par kurām neatbilstībām jāziņo Eiropas Komisijai (turpmāk – EK), kā arī var pieteikt izskatīšanai arī citus papildu jautājumus. Izrietoši MK noteikumu Nr. 517 15. punkts paredz, ka piecas darbdienas pirms minētās neatbilstību ārējās darba grupas sanāksmes ES fondu vadošā iestāde sanāksmes dalībniekiem elektroniski nosūta apkopotu informāciju par attiecīgajā ceturksnī konstatētajām neatbilstībām un pieteiktajiem papildu jautājumiem.

MK noteikumu Nr. 517 25.punkts nosaka termiņus, kādos Finanšu ministrija informē MK par visiem šo noteikumu 19. un 20. punktā minētajiem gadījumiem, proti, atbilstoši šī brīža 25. punkta redakcijai Finanšu ministrija informē MK par visiem gadījumiem, kad sadarbības iestāde ir pieņēmusi lēmumu par neatbilstoši veikto izdevumu atgūšanu no valsts budžeta iestādes vai plānošanas reģiona (MK noteikumu Nr.517 19. punkts) un no pašvaldības, no valsts budžeta daļēji finansētas atvasinātas publiskas personas (izņemot plānošanas reģionu), budžeta nefinansētas iestādes, valsts kapitālsabiedrības (MK noteikumu Nr.517 20. punkts) reizi pusgadā, attiecīgi līdz 1. martam un 1. septembrim.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda izmaksu attiecināmības periods ir noslēdzies 2023. gada 31. decembrī, projektu ietvaros īstenojamās darbības ir pabeigtas. Ar neatbilstībām saistītie jautājumi šobrīd skar ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda projektu pēcuzraudzību, tostarp projektiem izvirzīto mērķu sasniegšanu, un uzraudzību veic Centrālā finanšu un līgumu aģentūra kā ES fondu sadarbības iestāde, pēc nepieciešamības savstarpēji komunicējot arī ar Finanšu ministriju kā ES fondu vadošo iestādi un nozaru ministrijām, un Valsts kanceleju, kā ES fondu atbildīgajām iestādēm. Turklāt sadarbība starp sadarbības iestādi un atbildīgajām iestādēm turpinās arī savstarpēji noslēgto starpresoru vienošanos ietvaros.
MK noteikumu Nr. 517 4. punkts paredz, ka vadošā iestāde, revīzijas iestāde, sertifikācijas iestāde, atbildīgā iestāde un sadarbības iestāde izvērtē katru tās konstatēto iespējamo neatbilstību. MK noteikumu Nr. 517 5. punkts paredz, ka, ja vadošā iestāde, sertifikācijas iestāde vai atbildīgā iestāde projektā konstatē iespējamu neatbilstību, tā 10 darbdienu laikā pēc neatbilstības konstatēšanas, izmantojot savu oficiālo elektroniskā pasta adresi, elektroniski informē sadarbības iestādi. Savukārt revīzijas iestāde, konstatējot iespējamu neatbilstību, informē sadarbības iestādi saskaņā ar MK 2014. gada 25. novembra noteikumiem Nr. 714 "Revīzijas iestādes funkciju nodrošināšanas kārtība Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.–2020.gada plānošanas periodā". Līdz ar to, atbilstoši MK noteikumu Nr. 517 5. punktam sadarbības iestāde tiek informēta arī par revīzijas iestādes konstatētajām neatbilstībām. Līdztekus ir izveidots iekšējas komunikācijas kanāls, kurā sadarbības iestāde var uzdot ar neatbilstībām saistītos jautājumus un konsultēties ar vadošo iestādi.
Vienlaikus, ja nepieciešams, tiek organizētas arī sanāksmes starp vadošo iestādi, sertifikācijas iestādi un sadarbības iestādi, pārrunājot visus aktuālos ar neatbilstībām saistītos jautājumus (turpmāk - neatbilstību iekšējās darba grupas sanāksmes). Turklāt minētajās neatbilstību iekšējās darba grupas sanāksmēs tiek izskatīti arī iesūtītie jautājumi, tostarp no atbildīgajām iestādēm un revīzijas iestādes, pēc nepieciešamības sazinoties ar minētajām iestādēm un risinot ar neatbilstībām saistītos jautājumus.
Savukārt attiecībā uz neatbilstību ziņošanu EK, kaut arī Regula Nr. 1303/2013 neparedz specifisku regulējumu ar detalizētu informāciju par neatbilstībām un to ziņošanu, EK ir izstrādājusi šādus deleģētos un ieviešanas aktus, pamatojoties uz Regulas Nr. 1303/2013 122. panta 2. punkta piekto un sesto daļu:
- EK deleģētais akts “Par kritērijiem attiecībā uz neatbilstībām, par kurām jāziņo EK/OLAF un sasniedzamajiem datiem”;
- EK deleģētais akts “Par nosacījumiem un procedūrām, kas jāpiemēro, lai noteiktu, vai dalībvalstīm ir jāveic neatgūstamo summu atlīdzināšana”;
- EK ieviešanas akts “Par neatbilstību ziņošanas intervālu un ziņošanas formātu”.
Līdz ar to Eiropas Savienības normatīvais regulējums skaidri nosaka kārtību un gadījumus, kuros par neatbilstībām tiek ziņots EK. Ņemot vērā minēto, dalībvalsts pienākums ziņot par neatbilstībām EK tiks nodrošināts arī bez neatbilstību ārējās darba grupas iesaistes, jo sadarbības iestāde turpinās nodrošināt ziņošanu EK saskaņā ar iepriekš minēto spēkā esošo regulējumu.
Turklāt līdz šim visa ES fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda laikā neatbilstību ārējā darba grupa nav pieņēmusi lēmumus, kas atšķirtos no sadarbības iestādes rosinātās pieejas attiecībā uz ziņošanu EK/Eiropas birojam krāpšanas apkarošanai, kas apliecina sadarbības iestādes darbību efektivitāti un konsekvenci. Tāpat ir nodrošināta efektīva datu kvalitātes pārbaude, kas neparedz nepieciešamību pēc vadošās iestādes iesaistes.
Ņemot vērā, ka par sanāksmju protokolā iekļautajām ziņojamām neatbilstībām netika saņemti iebildumi, var paļauties, ka sadarbības iestāde turpinās nodrošināt Eiropas Savienības normatīvo aktu nosacījumu izpildi.

Ievērojot visu iepriekš minēto, nav lietderīgi un efektīvi turpināt neatbilstību ārējās darba grupas darbību. Attiecīgi, lai samazinātu slogu visām iestādēm, kuras piedalās neatbilstību ārējās darba grupas sanāksmēs, tiek virzīts priekšlikums par neatbilstību ārējās darba grupas likvidēšanu. Laika resursus, kas ar šiem grozījumiem tiks ietaupīti, iestādes varēs novirzīt pamatfunkciju īstenošanai un citu attīstības jautājumu risināšanai. Izvērtējot pienākumus, kas tiešā veidā neizriet no MK noteikumos Nr.517 noteiktā regulējuma, bet izriet no dalības neatbilstību ārējā darba grupā, tika secināts, ka kopumā visām iesaistītām iestādēm veidotos ietaupījums 10 466 euro gadā:
Iestādes Pārstāvju skaits Pienākumi Ietaupījums
Finanšu ministrija (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 6

1. Vadošās iestādes iesūtīto dokumentu izskatīšana, izvērtēšana; 2. Dalība sanāksmēs
672 euro
Veselības ministrija (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 1 112 euro
Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 1 128 euro
Zemkopības ministrija (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 1 120 euro
Valsts kanceleja (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 1 112 euro
Iepirkumu uzraudzības birojs (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 1 160 euro
Valsts kase (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 2 198 euro
Ekonomikas ministrija (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 2 240 euro
Izglītības un zinātnes ministrija (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 1 104 euro
Kultūras ministrija (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 1 120 euro
Labklājības ministrija (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 1 120 euro
Satiksmes ministrija (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 1 112 euro
Tieslietu ministrija (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 1 120 euro
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (neatbilstību darba grupas pārstāvis) 6 1.Vadošās iestādes iesūtīto dokumentu izskatīšana, izvērtēšana; 2.Dalība sanāksmēs, t.sk. iekšējās; 3.Informācijas sagatavošana par pieņemtajiem lēmumiem informēšanai foruma dalībniekus;  4.Protokolu saskaņošana. 2 160 euro
Finanšu ministrija kā vadošā iestāde (materiālu izvērtēšanai/viedokļa sagatavošanai neatbilstību procesā, tai skaitā datu kvalitātes pārbaude) 1 1. Pārskatu izgūšana ar datu analīzes rīku, neatbilstību pārskatu sagatavošana pēc datu izgūšanas; 2.Izlases veidošana; 3. DKP; 4. DKP secinājumu apkopošana  (DKP secinājumu izrunāšana nodaļas ietvaros) un secinājumu sagatavošana nosūtīšanai sadarbības iestādei; 5. No sadarbības iestādes saņemtās informācijas ("atgriezeniskās saites") izskatīšana/ sadarbības iestādes precizēto datu pārbaude Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā (turpmāk - KPVIS) un viedokļa sagatavošana uz sadarbības iestādes komentāriem; 6. Sanāksme ar sadarbības iestādi par DKP secināto, pēc sanāksmes rezumējuma/ neformālo vienošanos sagatavošana un nosūtīšana sadarbības iestādei; 7. Sadarbības iestādes ievadītas informācijas EK/OLAF neatbilstību sistēmā (IMS) pārbaude, komunikācija ar sadarbības iestādi par nepieciešamajiem precizējumiem, atkārtota ievadītās informācijas pārbaude, kur attiecināms. 8. Ārējās sanāksmes darba kārtības/protokola aizpildīšana kompetences robežās; 9. Viedokļa sagatavošana uz sadarbības iestādes pieteiktajiem jautājumiem; 10. Iekšējās sanāksmes darba kārtības/protokola aizpildīšana kompetences robežās. 2 632 euro
Finanšu ministrija kā vadošā iestāde (materiālu izvērtēšanai/viedokļa sagatavošanai neatbilstību procesā, tai skaitā datu kvalitātes pārbaude- virskontrole) 1 1. Virskontroles jeb "četru acu" nodrošināšana pār izveidoto izlasi, kas paredzēta datu izgūšanai; 2. DKP; 3. Virskontroles jeb "četru acu" nodrošināšana pār DKP; 4. DKP secinājumu apkopošana  (DKP secinājumu izrunāšana nodaļas ietvaros) un secinājumu sagatavošana nosūtīšanai sadarbības iestādei; 5. No sadarbības iestādes saņemtās informācijas ("atgriezeniskās saites") izskatīšana/ sadarbības iestādes precizēto datu pārbaude KPVIS un viedokļa sagatavošana uz sadarbības iestādes komentāriem; 6. Sanāksme ar sadarbības iestādi par DKP secināto, pēc sanāksmes rezumējuma/ neformālo vienošanos sagatavošana un nosūtīšana sadarbības iestādei; 7. Viedokļa sagatavošana uz iestāžu pieteiktajiem jautājumiem; 8. Ārējās sanāksmes darba kārtības/protokola aizpildīšana kompetences robežās; 9. Viedokļa sagatavošana uz sadarbības iestādes pieteiktajiem jautājumiem; 10. Iekšējās sanāksmes darba kārtības/protokola aizpildīšana kompetences robežās. 1260 euro
Finanšu ministrija kā vadošā iestāde (neatbilstību darba grupas organizators) 1 1. Laika grafika izveide; 2. Informācijas nosūtīšana par kārtējās sanāksmes organizēšanu vadošajā iestādē; 3. Oficiālā e-pasta sagatavošana, nosūtīšana par plānoto sanāksmi un aicinājums pieteikt jautājumus uz sanāksmi visiem darba grupas dalībniekiem; 4. Darba kārtības sagatavošana un papildināšana par apstrīdēšanas pieteikumiem; 5. Izskatāmo jautājumu apkopošana un darba kārtības papildināšana; 6. Darba kārtības un neatbilstību apkopojuma nosūtīšana saskaņošanai vadošajā iestādē; 7. Darba kārtības un neatbilstību apkopojuma nosūtīšana sanāksmes dalībniekiem; 8. Protokola projekta gatavošana; 9. Protokola projekta nosūtīšana saskaņošanai vadošajā iestādē;  10. Protokola projekta nosūtīšana saskaņošanai ar sadarbības iestādi un sertifikācijas iestādi; 11. Protokola projekta sagatavošana izsūtīšanai un tā izsūtīšana sanāksmes dalībniekiem (sanāksmes dienā); 12. Komentāru iestrādāšana (ja ir saņemti no iestādēm); 13. Ja nepieciešams, atkārtota protokola projekta nosūtīšana saskaņošanai un saskaņošanas process vadošās iestādes ietvaros; 14. Protokola virzīšana parakstam, parakstīšana Namejā; 15. Parakstīta protokola nosūtīšana sanāksmes dalībniekiem. 1484 euro
Finanšu ministrija kā vadošā iestāde (neatbilstību darba grupas organizators-virskontrole) 1 1. Laika grafika izveide; 2. Oficiālā e-pasta sagatavošana, nosūtīšana par plānoto sanāksmi un aicinājums pieteikt jautājumus uz sanāksmi visiem darba grupas dalībniekiem; 3. Izskatāmo jautājumu apkopošana un darba kārtības papildināšana; 4.Protokola virzīšana parakstam, parakstīšana Namejā. 180 euro
Finanšu ministrija kā vadošā iestāde (neatbilstību darba grupas vadītājs) 1 1.darba grupas sekretariāta sagatavoto dokumentu izvērtēšana un gatavošanās sanāksmei (darba kārtība, protokola projekts, protokola); 2. Dalība sanāksmē. 432 euro
KOPĀ: 10 466 euro

2022.gada 22.marta MK sēdes protokollēmuma (prot. Nr. 17 34 §) (turpmāk – MK protokollēmums Nr. 17) 11. punktā tika noteikts turpmāk Finanšu ministrijai izstrādāt un finanšu ministram divas reizes gadā (līdz 1. aprīlim un 1. oktobrim) noteiktā kārtībā iesniegt izskatīšanai MK informatīvo ziņojumu par Finanšu ministrijas pārziņā esošo Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības aktualitātēm (pusgada ziņojums). Attiecīgi, nepieciešams savstarpēji salāgot MK noteikumos Nr. 517 un MK protokollēmumā Nr. 17 norādītos termiņus, kādos Finanšu ministrija sniedz izskatīšanai MK pusgada ziņojumu un informē MK par noteikumu 19. un 20. punktā minētajiem neatbilstību gadījumiem.
Risinājuma apraksts
Ievērojot norādīto par neatbilstību ārējās darba grupas likvidēšanu, no MK noteikumiem Nr. 517 svītrojamas normas par informācijas par vadības informācijas sistēmā ievadīto neatbilstību apkopošanu ārējās neatbilstību darba grupas vajadzībām un ārējās neatbilstību darba grupas sanāksmju organizēšanu, proti, svītrojot MK noteikumu Nr. 517 12., 13., 14. un 15. punktu.

Ievērojot norādīto par pusgada ziņojuma MK iesniegšanas termiņiem, MK noteikumu Nr. 517 25.punktā izdarāmi grozījumi, precizējot, ka Finanšu ministrija MK par noteikumu 19. un 20. punktā minētajiem gadījumiem informē reizi pusgadā, attiecīgi līdz 1. aprīlim un 1. oktobrim.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Cita informācija
-
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Saskaņā ar MK 2024. gada 15. oktobra noteikumu Nr. 639 “Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 4. punktu institūcija piemēro sabiedrības līdzdalības kārtību to tiesību aktu projektu izstrādē, kas skar sabiedrībai nozīmīgās iniciatīvas un procesus, it īpaši reformu izstrādi un īstenošanas procesu un publiskā finansējuma plānošanu. Ņemot vērā, ka ar MK noteikumu projektu tiek veikti grozījumi, kas skar ES fondu vadībā iesaistīto institūciju, kā arī Iepirkumu uzraudzības biroja darbu un procesus, publiskā apspriede nav nepieciešama.

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Finanšu ministrija kā vadošā iestāde (materiālu izvērtēšanai/viedokļa sagatavošanai neatbilstību procesā, tai skaitā datu kvalitātes pārbaude)
  • Finanšu ministrija kā vadošā iestāde (neatbilstību darba grupas organizators)

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
Sabiedrības grupa
Palielinās/samazinās
Stundas samaksas likme - euro
Laika patēriņš uz vienību - stundās
Subjektu skaits
Cik bieži - reizes gadā
Administratīvās izmaksas - euro
Aprēķinu skaidrojums
Finanšu ministrija kā vadošā iestāde (materiālu izvērtēšanai/viedokļa sagatavošanai neatbilstību procesā, tai skaitā datu kvalitātes pārbaude)
samazinās
Vērtības nozīme:
14,00
euro
52,50
stundas
2
darba grupas pārstāvis
4
reizi ceturksnī
-5 880,00
1. Pārskatu izgūšana ar datu analīzes rīku, neatbilstību pārskatu sagatavošana pēc datu izgūšanas; 2.Izlases veidošana; 3. DKP; 4. DKP secinājumu apkopošana (DKP secinājumu izrunāšana nodaļas ietvaros) un secinājumu sagatavošana nosūtīšanai sadarbības iestādei; 5. No sadarbības iestādes saņemtās informācijas ("atgriezeniskās saites") izskatīšana/ sadarbības iestādes precizēto datu pārbaude Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā (turpmāk - KPVIS) un viedokļa sagatavošana uz sadarbības iestādes komentāriem; 6. Sanāksme ar sadarbības iestādi par DKP secināto, pēc sanāksmes rezumējuma/ neformālo vienošanos sagatavošana un nosūtīšana sadarbības iestādei; 7. Sadarbības iestādes ievadītas informācijas EK/OLAF neatbilstību sistēmā (IMS) pārbaude, komunikācija ar sadarbības iestādi par nepieciešamajiem precizējumiem, atkārtota ievadītās informācijas pārbaude, kur attiecināms. (MK noteikumu Nr.517 12.punkts)
Finanšu ministrija kā vadošā iestāde (neatbilstību darba grupas organizators)
samazinās
Vērtības nozīme:
14,00
euro
16,50
stundas
2
darba grupas pārstāvis
4
reizi ceturksnī
-1 848,00
1. Laika grafika izveide; 2. Informācijas nosūtīšana par kārtējās sanāksmes organizēšanu vadošajā iestādē; 3. Oficiālā e-pasta sagatavošana, nosūtīšana par plānoto sanāksmi un aicinājums pieteikt jautājumus uz sanāksmi visiem darba grupas dalībniekiem; 4. Darba kārtības sagatavošana un papildināšana par apstrīdēšanas pieteikumiem; 5. Izskatāmo jautājumu apkopošana un darba kārtības papildināšana; 6. Darba kārtības un neatbilstību apkopojuma nosūtīšana saskaņošanai vadošajā iestādē; 7. Darba kārtības un neatbilstību apkopojuma nosūtīšana sanāksmes dalībniekiem; (MK noteikumu Nr.517 15.punkts)
Kopā
-7 728,00

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Tiek likvidēta neatbilstību ārējā darba grupa, kuras sastāvā ir ES fondu vadošā iestāde, revīzijas iestāde, sertifikācijas iestāde, atbildīgās iestādes un sadarbības iestāde, kā arī Iepirkumu uzraudzības birojs.
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

Anotācijas 7.2. punktā noteiktais aprēķins ir indikatīvs, jo laika patēriņš apkopotajai informācijai var atšķirties, ņemot vērā apkopojamo datu apjomu, kā arī gan gatavojoties sanāksmei, gan sagatavojot viedokli laika patēriņš var atšķirties ne tika no izskatāmo jautājumu skaita, būtības, bet arī no sarežģītības.
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi
Piekrītu
Paziņojums par sīkdatņu lietošanu
Lai nodrošinātu TAP portāla pieejamību, tā darbībai tiek izmantotas tikai obligātās tehniskās sīkdatnes. Esmu informēts par sīkdatņu izmantošanu un, turpinot darboties šajā vietnē, piekrītu to izmantošanai. Lasīt vairāk