Anotācija (ex-ante)

25-TA-1804: Noteikumu projekts (Groza manuāli)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2014. gada 14. oktobra noteikumos Nr. 633 "Autoceļu un ielu būvnoteikumi"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Noteikumu projekts nosaka būves vienotā reģistrācijas procesa (Būvniecības informācijas sistēma (turpmāk - BIS) – Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēma -  Valsts vienotā datorizētā zemesgrāmata) īstenošanai nepieciešamo regulējumu, lai kadastra datu reģistrācija varētu notikt bez Valsts zemes dienesta veiktas apsekošanas.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Noteikumu projekta mērķis ir precizēt kārtību par būves pieņemšanu ekspluatācijā, to salāgojot ar Saeimā 13.11.2025. pieņemtajā likumā “Grozījumi Būvniecības likumā” noteikto vienoto būves reģistrācijas procesu, t.i., noteikt, ka vienotā būves reģistrācijas procesa gadījumā:
1) būves kadastrālās uzmērīšanas lieta nav nepieciešama;
2) īpašniekam vai tiesiskajam valdītājam nav jāveic dokumentu iesniegšana Valsts zemes dienestā, jo to veiks iesaistītās informācijas sistēmas ar datiem apmainoties savā starpā. 
Spēkā stāšanās termiņš
06.01.2026.
Pamatojums
Saeimā 13.11.2025 pieņemtais likums “Grozījumi Būvniecības likumā” kopā ar likumu "Grozījumi Zemesgrāmatu likumā" un likumu "Grozījumi likumā "Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās""  nosaka vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanu no 06.01.2026. Tā kā noteikumu projekts ir tieši saistīts ar minēto likumu izpildi, tad noteikumu projektam ir jānosaka spēkā stāšanās laiks - 06.01.2026.

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Ministru kabineta 2014. gada 14. oktobra noteikumu Nr. 633 "Autoceļu un ielu būvnoteikumi" 41. punkts nosaka pienākumu pirms būves pieņemšanas ekspluatācijā veikt būves kadastrālo uzmērīšanu.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Būves kadastrālās uzmērīšanas nepieciešamība pirms būves pieņemšanas ekspluatācijā nav savienojama ar vienoto būves reģistrācijas procesu, kuru paredz likumprojekts "Grozījumi Būvniecības likumā" [25-TA-1438] (Būvniecības likuma 14. panta 1.4 daļa).
Risinājuma apraksts
Noteikumu projekts nosaka, ka, ja uz būvi tiek attiecināts vienotais būves reģistrācijas process (paredz likumprojekts "Grozījumi Būvniecības likumā" [25-TA-1438]), tad pirms būves pieņemšanas ekspluatācijā nav nepieciešams veikt būves vai telpu grupas kadastrālo uzmērīšanu. Tas tādēļ, ka vienotais būves datu reģistrācijas process kadastra datu reģistrāciju un aktualizāciju paredz veikt pēc būves pieņemšanas ekspluatācijā un to veikt no Būvniecības informācijas sistēmā esošajiem datiem un datnēm.
Problēmas apraksts
Vienotais būves reģistrācijas process (paredz likumprojekts "Grozījumi Būvniecības likumā" [25-TA-1438]) nosaka ne tikai to, ka būvniecības ierosinājums jau ir iesniegums Valsts zemes dienestam par kadastra datu reģistrāciju, bet arī to, ka attiecīgo datu reģistrācijai nepieciešamos datus BIS nodod Valsts zemes dienestam, līdz ar to jau automātiski (neiesaistot īpašnieku vai tiesisko valdītāju) izpildot Ministru kabineta 2014. gada 14. oktobra noteikumos Nr. 633 "Autoceļu un ielu būvnoteikumi" 57. punktā noteikto īpašnieka vai tiesiskā valdītāja pienākumu. Ņemot vērā, ka vienotā būves reģistrācijas procesa gadījumā šis pienākums tiek izpildīts automātiski, nav nepieciešams minētajos punktos noteikto pienākumu izpildīt un šos dokumentus iesniegt vēl vienu reizi.
Risinājuma apraksts
Noteikumu projekts papildina Ministru kabineta 2014. gada 14. oktobra noteikumu Nr. 633 "Autoceļu un ielu būvnoteikumi" 57. punktu ar piebildi, ka attiecīgajā punktā noteiktais pienākums (dokumentus iesniegt Valsts zemes dienestā) vienotā būves reģistrācijas procesa gadījumā nav jāveic, jo šo pienākumu īpašnieka vai tiesiskā valdītāja vietā vienotā būves reģistrācijas ietvarā veic BIS.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
  • Būvniecības ierosinātājs
Ietekmes apraksts
Visi savstarpēji saistītie normatīvie akti kopā (sk. anotācijas 4.sadaļu) nosaka vienoto būves reģistrācijas procesu (VBRP), kas samazina laiku un izdevumus, kas saistīti ar būves datu reģistrāciju Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā, kā arī ierosināšanas process tiek nodrošināts kā vienas pieturas aģentūrā, procesu ierosinot tikai Būvniecības informācijas sistēmā (BIS). Ņemot vērā, ka VBRP jau sevī ietver datu un dokumentu automātisku iesniegšanu kadastra datu reģistrācijai, VBRP gadījumā tie nebūs atsevišķi (vēlreiz) jāiesniedz kadastra datu reģistrācijai.
Juridiskās personas
  • Būvniecības ierosinātājs
Ietekmes apraksts
Visi savstarpēji saistītie normatīvie akti kopā (sk. anotācijas 4.sadaļu) nosaka vienoto būves reģistrācijas procesu (VBRP), kas samazina laiku un izdevumus, kas saistīti ar būves datu reģistrāciju Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā, kā arī ierosināšanas process tiek nodrošināts kā vienas pieturas aģentūrā, procesu ierosinot tikai Būvniecības informācijas sistēmā (BIS). Ņemot vērā, ka VBRP jau sevī ietver datu un dokumentu automātisku iesniegšanu kadastra datu reģistrācijai, VBRP gadījumā tie nebūs atsevišķi (vēlreiz) jāiesniedz kadastra datu reģistrācijai.

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.2.1. uz makroekonomisko vidi:

Ietekmes apraksts
Samazināsies patērētais laiks un finanšu līdzekļi iestāžu apmeklēšanai. Būves ekspluatācija būs iespējama pirms kadastra datu reģistrācijas procesa.

2.2.2. uz nozaru konkurētspēju:

2.2.3. uz uzņēmējdarbības vidi:

Ietekmes apraksts
Samazināsies patērētais laiks un finanšu līdzekļi iestāžu apmeklēšanai. Būves ekspluatācija būs iespējama pirms kadastra datu reģistrācijas procesa.

2.2.4. uz mazajiem un vidējiem uzņēmējiem:

2.2.5. uz konkurenci:

2.2.6. uz nodarbinātību:

2.3. Administratīvo izmaksu novērtējums juridiskām personām

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Administratīvā sloga novērtējums fiziskām personām

Vai projekts skar šo jomu?

2.5. Atbilstības izmaksu novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Cita informācija
Vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanai ir divi projekti. Pārnozaru reformai Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021. – 2027. gadam 1.3.1. specifiskā atbalsta mērķa „Izmantot digitalizācijas priekšrocības iedzīvotājiem, uzņēmumiem, pētniecības organizācijām un publiskajām iestādēm” 1.3.1.1. pasākuma "IKT risinājumu un pakalpojumu attīstība un iespēju radīšana privātajam sektoram”:
Būvniecības valsts kontroles biroja projekts: “Būvniecības informācijas sistēmas pilnveide vienotā būves datu reģistrācijas procesa nodrošināšanai” (24-TA-3260);
Valsts zemes dienesta projekts: “Vienotā būves datu reģistrācijas procesa transformācija” (24-TA-2844).

4.1.1. Likumprojekts "Grozījumi Būvniecības likumā" (25-TA-1438).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekts nosaka vienoto iesniegumu (trīs iesniegumi vienā), proti, ka iesniegums par būvniecību ir arī iesniegums par attiecīgās būvniecības rezultātā radītās būves tālāku reģistrāciju Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā un pēc tam secīgi arī ierakstīt Zemesgrāmatā.
Atbildīgā institūcija
Ekonomikas ministrija

4.1.2. Likumprojekts "Grozījumi Zemesgrāmatu likumā"" (25-TA-1444).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekta mērķis ir nodrošināt vienotu būvniecības un ēkas (būves) reģistrācijas procesu, nosakot, ka sākotnējos datus, kurus pārbauda būvvalde un Valsts zemes dienests, tiesnesis vairs nevērtē. Nepieciešamos datus nostiprināšanai zemesgrāmatā tiesnesis iegūst no strukturētajiem datiem, kas saņemti no Kadastra informācijas sistēmas un BIS. Tāpat likumprojekts paredz izņēmumu attiecībā uz pilnvarojumu.
Atbildīgā institūcija
Tieslietu ministrija

4.1.3. Likumprojekts "Grozījumi likumā "Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatā"" (25-TA-1447).

Pamatojums un apraksts
Ņemot vērā to, ka vienotais ēkas (būves) būvniecības un reģistrācijas process paredz informācijas nodošanu caur valsts informācijas sistēmām, likumprojekts paredz  papildināt uzskaitījumu, uz kā pamata nekustamais īpašums vai jaunbūve ir ierakstāms zemesgrāmatā, paredzot, ka pamats var būt arī Kadastra informācijas sistēmas un BIS strukturētie dati, ja no Valsts zemes dienesta ir saņemts paziņojums par ēkas (būves) pieņemšanu ekspluatācijā un reģistrāciju Kadastra informācijas sistēmā.
Atbildīgā institūcija
Tieslietu ministrija

4.1.4. Ministru kabineta noteikumu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2012. gada 10. aprīļa noteikumos Nr. 263 "Kadastra objekta reģistrācijas un kadastra datu aktualizācijas noteikumi"" (25-TA-1273).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekts “Grozījumi Būvniecības likumā” (25-TA-1438) kopā ar likumprojektu "Grozījumi Zemesgrāmatu likumā" (25-TA-1444) un likumprojektu "Grozījumi likumā "Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās"" (25-TA-1447) nosaka vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanu no 06.01.2026. Noteikumu projekts ir tieši saistīts ar minētajiem likumprojektiem, proti, nepieciešams vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanai.
Atbildīgā institūcija
Tieslietu ministrija

4.1.5. Ministru kabineta noteikumu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2015. gada 22. decembra noteikumos Nr. 787 "Valsts zemes dienesta maksas pakalpojumu cenrādis un samaksas kārtība"" (25-TA-1421).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekts “Grozījumi Būvniecības likumā” (25-TA-1438) kopā ar likumprojektu "Grozījumi Zemesgrāmatu likumā" (25-TA-1444) un likumprojektu "Grozījumi likumā "Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās"" (25-TA-1447) nosaka vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanu no 06.01.2026. Noteikumu projekts ir tieši saistīts ar minētajiem likumprojektiem, proti, nepieciešams vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanai.
Atbildīgā institūcija
Tieslietu ministrija

4.1.6. Ministru kabineta noteikumu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2012. gada 24. aprīļa noteikumos Nr. 281 "Augstas detalizācijas topogrāfiskās informācijas un tās centrālās datubāzes noteikumi"" (25-TA-1264).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekts “Grozījumi Būvniecības likumā” (25-TA-1438) kopā ar likumprojektu "Grozījumi Zemesgrāmatu likumā" (25-TA-1444) un likumprojektu "Grozījumi likumā "Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās"" (25-TA-1447) nosaka vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanu no 06.01.2026. Noteikumu projekts ir tieši saistīts ar minētajiem likumprojektiem, proti, nepieciešams vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanai.
Atbildīgā institūcija
Tieslietu ministrija

4.1.7. Latvijas būvnormatīva LBN 202-18 "Būvniecības ieceres dokumentācijas noformēšana" grozījumi (25-TA-1431).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekts “Grozījumi Būvniecības likumā” (25-TA-1438) kopā ar likumprojektu "Grozījumi Zemesgrāmatu likumā" (25-TA-1444) un likumprojektu "Grozījumi likumā "Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās"" (25-TA-1447) nosaka vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanu no 06.01.2026. Noteikumu projekts ir tieši saistīts ar minētajiem likumprojektiem, proti, nepieciešams vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanai.
Atbildīgā institūcija
Ekonomikas ministrija

4.1.8. Ministru kabineta noteikumu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2014. gada 2.septembra noteikumos Nr. 529 "Ēku būvnoteikumi"" (25-TA-1799).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekts “Grozījumi Būvniecības likumā” (25-TA-1438) kopā ar likumprojektu "Grozījumi Zemesgrāmatu likumā" (25-TA-1444) un likumprojektu "Grozījumi likumā "Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās"" (25-TA-1447) nosaka vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanu no 06.01.2026. Noteikumu projekts ir tieši saistīts ar minētajiem likumprojektiem, proti, nepieciešams vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanai.
Atbildīgā institūcija
Ekonomikas ministrija

4.1.9. Ministru kabineta noteikumu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2017. gada 9. maija noteikumos Nr. 253 "Atsevišķu inženierbūvju būvnoteikumi"" (25-TA-1803).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekts “Grozījumi Būvniecības likumā” (25-TA-1438) kopā ar likumprojektu "Grozījumi Zemesgrāmatu likumā" (25-TA-1444) un likumprojektu "Grozījumi likumā "Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās"" (25-TA-1447) nosaka vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanu no 06.01.2026. Noteikumu projekts ir tieši saistīts ar minētajiem likumprojektiem, proti, nepieciešams vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanai.
Atbildīgā institūcija
Ekonomikas ministrija

4.1.10. Ministru kabineta noteikumu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2014. gada 16. septembra noteikumos Nr. 550 "Hidrotehnisko un meliorācijas būvju būvnoteikumi"" (25-TA-1805).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekts “Grozījumi Būvniecības likumā” (25-TA-1438) kopā ar likumprojektu "Grozījumi Zemesgrāmatu likumā" (25-TA-1444) un likumprojektu "Grozījumi likumā "Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās"" (25-TA-1447) nosaka vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanu no 06.01.2026. Noteikumu projekts ir tieši saistīts ar minētajiem likumprojektiem, proti, nepieciešams vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanai.
Atbildīgā institūcija
Ekonomikas ministrija

4.1.11. Ministru kabineta noteikumu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2014. gada 19. augusta noteikumos Nr. 501 "Elektronisko sakaru inženierbūvju būvnoteikumi"" (25-TA-1806).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekts “Grozījumi Būvniecības likumā” (25-TA-1438) kopā ar likumprojektu "Grozījumi Zemesgrāmatu likumā" (25-TA-1444) un likumprojektu "Grozījumi likumā "Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās"" (25-TA-1447) nosaka vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanu no 06.01.2026. Noteikumu projekts ir tieši saistīts ar minētajiem likumprojektiem, proti, nepieciešams vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanai.
Atbildīgā institūcija
Ekonomikas ministrija

4.1.12. Ministru kabineta noteikumu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2015. gada 24. novembra noteikumos Nr. 661 "Ar radiācijas drošību saistīto būvju būvnoteikumi"" (25-TA-1807).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekts “Grozījumi Būvniecības likumā” (25-TA-1438) kopā ar likumprojektu "Grozījumi Zemesgrāmatu likumā" (25-TA-1444) un likumprojektu "Grozījumi likumā "Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās"" (25-TA-1447) nosaka vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanu no 06.01.2026. Noteikumu projekts ir tieši saistīts ar minētajiem likumprojektiem, proti, nepieciešams vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanai.
Atbildīgā institūcija
Ekonomikas ministrija

4.1.13. Ministru kabineta noteikumu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2014. gada 14. oktobra noteikumos Nr. 631 "Latvijas Republikas iekšējo jūras ūdeņu, teritoriālās jūras un ekskluzīvās ekonomiskās zonas būvju būvnoteikumi"" (25-TA-1808).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekts “Grozījumi Būvniecības likumā” (25-TA-1438) kopā ar likumprojektu "Grozījumi Zemesgrāmatu likumā" (25-TA-1444) un likumprojektu "Grozījumi likumā "Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās"" (25-TA-1447) nosaka vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanu no 06.01.2026. Noteikumu projekts ir tieši saistīts ar minētajiem likumprojektiem, proti, nepieciešams vienotā būves reģistrācijas procesa ieviešanai.
Atbildīgā institūcija
Ekonomikas ministrija
Likums “Grozījumi Būvniecības likumā” (25-TA-1438) kopā ar likumu "Grozījumi Zemesgrāmatu likumā" (25-TA-1444) un likumu "Grozījumi likumā "Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās"" (25-TA-1447) Latvijas Republikas Saeimā pieņemti 13.11.2025.
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-

6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas

Valsts un pašvaldību institūcijas
Ekonomikas ministrija, Tieslietu ministrija, Valsts zemes dienests
Nevalstiskās organizācijas
Cits

6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi

Veids
Publiskā apspriešana
Saite uz sabiedrības līdzdalības rezultātiem
https://tapportals.mk.gov.lv/public_participation/ff76d5e6-7097-42bf-a3cd-92f4d72e553e

6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti

Iebildumi vai priekšlikumi netika saņemti.

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Ekonomikas ministrija
  • Tieslietu ministrija
  • Valsts zemes dienests

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Vienkāršota un paātrināta būves reģistrācija Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā un ierakstīšana zemesgrāmatā.
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Vienkāršota un paātrināta būves reģistrācija Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā un ierakstīšana zemesgrāmatā.
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Vienkāršota un paātrināta būves reģistrācija Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā un ierakstīšana Zemesgrāmatā.

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Pilnveidota Būvniecības informācijas sistēma un Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēma, kā arī to automātiska saziņa ar Valsts vienoto datorizēto zemesgrāmatu.

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi