Anotācija (ex-ante)

24-TA-1627: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par nekustamo īpašumu daļu pirkšanu gājēju un velosipēdu ceļa būvniecības projekta īstenošanai gar valsts galveno autoceļu A11 "Liepāja–Lietuvas robeža (Rucava)" maršrutā Liepāja–Skatre–Bernāti" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
Sabiedrības vajadzībām nepieciešamā nekustamā īpašuma atsavināšanas likuma (turpmāk – Likums) 9. panta pirmā daļa.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projekts paredz no nekustamā īpašuma īpašniekiem atsavināt nekustamo īpašumu daļas, kas nepieciešamas transporta infrastruktūras attīstībai – gājēju un velosipēdu ceļa būvniecības projekta īstenošanai gar valsts galveno autoceļu A11 “Liepāja-Lietuvas robeža (Rucava)” maršrutā Liepāja-Skatre-Bernāti.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Gājēju un velosipēdu ceļa būvniecības projekta īstenošanai gar valsts galveno autoceļu A11 “Liepāja-Lietuvas robeža (Rucava)” maršrutā Liepāja-Skatre-Bernāti nepieciešams no nekustamo īpašumu īpašniekiem atsavināt:
nekustamā īpašuma “Pietura” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 006 0216) sastāvā esošās zemes vienības (zemes vienības kadastra apzīmējums 6478 006 0216) daļu 0,03 ha platībā (pēc kadastrālās uzmērīšanas platība var tikt precizēta) Nīcas pagastā, Dienvidkurzemes novadā;
nekustamā īpašuma “Pukulīši” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 007 0023) daļu – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 6478 007 0213) 0,01 ha platībā - Nīcas pagastā, Dienvidkurzemes novadā.
Minētās nekustamo īpašumu daļas tiek atsavinātas transporta infrastruktūras attīstībai un atsavināšana ir vienīgais veids šī mērķa sasniegšanai.
Projekta konceptuālā nepieciešamība ir apliecināta, valsts budžeta apakšprogrammā 23.06.00 “Valsts autoceļu uzturēšana un atjaunošana” paredzot finanšu līdzekļus programmas “2.3. Satiksmes organizācija un satiksmes drošība” apakšprogrammai 2.3.4. “Gājēju un velosipēdistu ceļu izbūve” finansēšanas plānā.
Vienlaikus projekta konceptuālā nepieciešamība apliecināta ar Transporta attīstības pamatnostādnēm 2021. - 2027. gadam, kur paredzētas aktivitātes ceļu satiksmes drošības uzlabošanai un mikromobilitātei (Ministru kabineta 2021. gada 21. oktobra rīkojums Nr. 710 “Par Transporta attīstības pamatnostādnēm 2021. - 2027. gadam”). Attiecīgi Ministru kabinets ir ne tikai izteicis vispārīgu piekrišanu līdzekļu apropriācijai projektiem vai arī to īstenošanai kopumā, bet vienlaikus ir akceptējis, ka šie projekti ietvers arī nekustamo īpašumu atsavināšanu no privātpersonām.   
Nekustamais īpašums pēc atsavināšanas tiks ieguldīts publiskas infrastruktūras izveidei, kas bez maksas būs pieejama visiem sabiedrības locekļiem, līdz ar ko nekustamā īpašuma iegāde šīs infrastruktūras izveidei nav saistāma ar komercdarbības atbalsta jomu. Tāpat Satiksmes ministrija nosakot taisnīgas atlīdzības apmēru ir piesaistījusi sertificētu nekustamā īpašuma vērtētāju, tādējādi nodrošinot, ka nekustamais īpašums nav iegādāts par cenu, kas pārsniedz tirgus cenu. Līdz ar ko nekustamā īpašuma pārdevējam nav piešķirtas ekonomiskas priekšrocības.
Ņemot vērā minēto, Nekustamā īpašuma atsavināšana nekvalificējas kā komercdarbības atbalsts un attiecīgi Nekustamā īpašuma atsavināšanā nav jāpiemēro komercdarbības atbalsta kontroles regulējuma nosacījumi.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Nekustamais īpašums “Pietura” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 006 0216) ir ierakstīts Kurzemes rajona tiesas Nīcas pagasta zemesgrāmatas nodalījumā Nr. 100000400795.
Nekustamā īpašuma “Pietura” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 006 0216) zemes vienībai ar kadastra apzīmējumu 6478 006 0216 ir  noteikti šādi apgrūtinājumi (saskaņā ar Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas datiem):
- aizsargjoslas teritorija gar elektrisko tīklu gaisvadu līniju ārpus pilsētām un ciemiem, kā arī pilsētu lauku teritorijās – 0,2100 ha platībā;
- ceļa servitūta teritorija – 0,0200 ha platībā. 
Nekustamā īpašuma “Pietura” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 006 0216) zemes vienībai ar kadastra apzīmējumu 6478 006 0216 noteiktais apgrūtinājums - "ceļa servitūta teritorija – 0,0200 ha platībā" zemesgrāmatā ir ierakstīts atzīmes veidā. Atbilstoši tiesu praksei atzīmes veidā zemesgrāmatā izdarīts ieraksts par ceļa servitūtu neapliecina ceļa servitūta nodibināšanu par labu kādam nekustamajam īpašumam (sk. Senāta Civillietu departamenta 2013. gada 9. oktobra sprieduma lietā Nr. SKC-458/2013 (C12204010) 10.3. apakšpunktu). Zemesgrāmatā ierakstīta atzīme nerada lietu tiesību, kas lietošanas ziņā aprobežo svešu lietu, un nepiešķir tiesības pārvietoties pa strīdus ceļu. Tādējādi zemesgrāmatā ierakstītajai atzīmei par ceļa servitūtu nav lietu tiesību nodibinoša spēka par labu noteiktām personām vai īpašumiem.
- aizsargjoslas teritorija gar autoceļu – 0,4800 ha platībā;
- Baltijas jūras un Rīgas jūras līča ierobežotas saimnieciskās darbības joslas teritorija – 0,4800 ha platībā.
Zemes ierīcības projekta īstenošanas ietvaros atsavināmajā nekustamā īpašuma daļā tiks noteikti atbilstošie apgrūtinājumi un precīzi to parametri. Atbilstoši Aizsargjoslu likumā un citos normatīvajos aktos noteiktajam ievērojami noteiktie aprobežojumi attiecīgajā aizsargjoslā. 
Uz atsavināmā nekustamā īpašuma ir izvietots pašvaldības nozīmes autoceļš – būve ar kadastra apzīmējumu 6478 006 0167 001 “Dzirnavas – Ūbelītes”. Minētā būve nav vērtēta un iekļauta atlīdzības apmērā. Gājēju un velosipēdu ceļa būvniecības projekta īstenošanu minētā būve neietekmē.
Nekustamā īpašuma kopīpašnieku pilnvarotā persona ir piekritusi nekustamā īpašuma “Pietura” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 006 0216) sastāvā esošās zemes vienības (zemes vienības kadastra apzīmējums 6478 006 0216) daļas 0,03 ha platībā (pēc kadastrālās uzmērīšanas platība var tikt precizēta) Nīcas pagastā, Dienvidkurzemes novadā atsavināšanai atbilstoši aprēķinātajam atlīdzības apmēram.
Nekustamais īpašums “Pukulīši” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 007 0023) ir ierakstīts Kurzemes rajona tiesas Nīcas pagasta zemesgrāmatas nodalījumā Nr. 100000106322.
Nekustamā īpašuma “Pukulīši” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 007 0023) zemes vienībai ar kadastra apzīmējumu 6478 007 0213 ir noteikti šādi apgrūtinājumi (saskaņā ar Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas datiem):
ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar pazemes elektronisko sakaru tīklu līniju un kabeļu kanalizāciju – 0,003 ha platībā;
Baltijas jūras un Rīgas jūras līča ierobežotas saimnieciskās darbības joslas teritorija – 0,01 ha platībā;
ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar valsts galvenajiem autoceļiem lauku apvidos – 0,01 ha platībā;
ūdensnotekas (ūdensteču regulēta posma un speciāli raktas gultnes), kā arī uz tās esošas hidrotehniskas būves un ierīces ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija lauksaimniecībā izmantojamās zemēs – 0,003 ha platībā;
navigācijas tehniskā līdzekļa aviācijas gaisa kuģu lidojumu drošības nodrošināšanai tālās ietekmes zona – 0,0100 ha platībā.
Nekustamā īpašuma īpašniece ir piekritusi nekustamā īpašuma “Pukulīši” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 007 0023) daļas – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 6478 007 0213) 0,01 ha platībā - Nīcas pagastā, Dienvidkurzemes novadā atsavināšanai atbilstoši aprēķinātajam atlīdzības apmēram, informējot par to telefoniski.
Nekustamajiem īpašumiem noteiktie apgrūtinājumi nerada papildu ietekmi uz to iespējamo izmantošanu. Satiksmes ministrijai, izmantojot valsts nekustamos īpašumus, ir saistoša Aizsargjoslu likumā noteiktā kārtība atbilstoši aizsargjoslu veidam.
Piekļuve nekustamajiem īpašumiem daļās, kuras netiek atsavinātas nemainās. Nobrauktuves no valsts galvenā autoceļa A11“Liepāja-Lietuvas robeža (Rucava)”   tiek saglabātas.
Pamatojoties uz Likuma 9. pantu un Ministru kabineta 2011. gada 15. marta noteikumu Nr. 204 „Kārtība, kādā nosaka taisnīgu atlīdzību par sabiedrības vajadzībām atsavināmo nekustamo īpašumu” 36.1. apakšpunktu, Satiksmes ministrija:
- ar 2024. gada 14.jūnija lēmumu Nr. 03.1-14/2222 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Pietura” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 006 0216) sastāvā esošās zemes vienības (zemes vienības kadastra apzīmējums 6478 006 0216) daļu 0,03 ha platībā (pēc kadastrālās uzmērīšanas platība var tikt precizēta) Nīcas pagastā, Dienvidkurzemes novadā, nosakot to 1 170,00 EUR (viena kvadrātmetra cena 3,90 EUR) apmērā, kas tiek sadalīta atbilstoši īpašuma domājamām daļām – ½ domājamās daļas īpašniecei 585,00 EUR;
- ar 2024. gada 14.jūnija lēmumu Nr. 03.1-14/2225 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Pietura” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 006 0216) sastāvā esošās zemes vienības (zemes vienības kadastra apzīmējums 6478 006 0216) daļu 0,03 ha platībā (pēc kadastrālās uzmērīšanas platība var tikt precizēta) Nīcas pagastā, Dienvidkurzemes novadā, nosakot to 1 170,00 EUR, (viena kvadrātmetra cena 3,90 EUR) apmērā kas tiek sadalīta atbilstoši īpašuma domājamām daļām – ½ domājamās daļas īpašniecei 585,00 EUR;
- ar 2024. gada 14.jūnija lēmumu Nr. 03.1-14/2221 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Pukulīši” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 007 0023) daļu – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 6478 007 0213) 0,01 ha platībā - Nīcas pagastā, Dienvidkurzemes novadā, nosakot to 303,00 EUR.
Satiksmes ministrija īpašuma tiesības uz atsavināmo nekustamo īpašumu daļām normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nostiprinās zemesgrāmatā uz valsts vārda Satiksmes ministrijas personā.
Risinājuma apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projekts paredz atsavināt:
nekustamā īpašuma “Pietura” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 006 0216) sastāvā esošās zemes vienības (zemes vienības kadastra apzīmējums 6478 006 0216) daļu 0,03 ha platībā (pēc kadastrālās uzmērīšanas platība var tikt precizēta) Nīcas pagastā, Dienvidkurzemes novadā;
nekustamā īpašuma “Pukulīši” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6478 007 0023) daļu – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 6478 007 0213) 0,01 ha platībā - Nīcas pagastā, Dienvidkurzemes novadā.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Apraksts
Minēto nekustamo īpašumu daļas tiek atsavinātas transporta infrastruktūras attīstībai. Satiksmes ministrija ir meklējusi risinājumus un līdzekļus mērķa sasniegšanai, un atsavināšana ir vienīgais veids šī mērķa sasniegšanai.
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Apraksts
Taisnīga atlīdzība par nekustamo īpašumu daļām aprēķināta un apstiprināta, ievērojot normatīvajos aktos noteikto kārtību.

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Ietekmes apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projektā risinātie jautājumi tiešā veidā skar nekustamā īpašuma īpašniekus un netiešā veidā skar valsts galvenā autoceļa A11 “Liepāja-Lietuvas robeža (Rucava)” lietotājus.
Juridiskās personas
Ietekmes apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projektā risinātie jautājumi netiešā veidā skar valsts galvenā autoceļa A11 “Liepāja-Lietuvas robeža (Rucava)” lietotājus.
Uzlabojot transporta infrastruktūru, pastarpināti tiek veicināta arī uzņēmējdarbība autopārvadājumu jomā.

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.2.1. uz makroekonomisko vidi:

2.2.2. uz nozaru konkurētspēju:

2.2.3. uz uzņēmējdarbības vidi:

Ietekmes apraksts
Rīkojuma projekta tiesiskais regulējums nākotnē varētu ietekmēt tautsaimniecību kā valsts saimniecības nozari, jo, plānojot un veicot autoceļu būvniecību vai pārbūvi, tā tiek veidota atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām un tās attīstībai, stabilas satiksmes interesēm, kā arī vides aizsardzības prasībām.

2.2.4. uz mazajiem un vidējiem uzņēmējiem:

2.2.5. uz konkurenci:

2.2.6. uz nodarbinātību:

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
1 473
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
1 473
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
1 473
0
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
1 473
0
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Projekts šo jomu neskar.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
Projekts šo jomu neskar.
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Projekts šo jomu neskar.
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Projekts šo jomu neskar.
Cita informācija
Rīkojuma projektam nav ietekmes uz valsts budžetu, jo papildu līdzekļi no valsts budžeta nav nepieciešami. Izdevumi, kas saistīti ar nepieciešamo nekustamo īpašumu pirkšanu, tiks segti no valsts budžetā 2024. gadam Satiksmes ministrijas budžeta programmas 23.00.00 "Valsts autoceļu fonds" apakšprogrammā 23.06.00 "Valsts autoceļu uzturēšana un atjaunošana" paredzētajiem līdzekļiem.
Izdevumi, kas saistīti nepieciešamā nekustamā īpašuma tiesību nostiprināšanu zemesgrāmatā tiks segti no valsts budžetā 2024. gadam Satiksmes ministrijas budžeta programmas 23.00.00 "Valsts autoceļu fonds" apakšprogrammā 23.07.00 "Valsts autoceļu pārvaldīšana" paredzētajiem līdzekļiem.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums

Atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 25. augusta noteikumu Nr. 970 „Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 5. punktam sabiedrības līdzdalības kārtība ir piemērojama tiesību aktu projektu izstrādē, kas būtiski maina esošo regulējumu vai paredz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas. Ņemot vērā, ka projekts neatbilst minētajiem kritērijiem, sabiedrības līdzdalības kārtība projekta izstrādē netiek piemērota. Ministru kabineta rīkojuma projekts un tā anotācija būs publiski pieejami Ministru kabineta tīmekļvietnē – sadaļā/Tiesību aktu projekti. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas - Satiksmes ministrija un VSIA “Latvijas Valsts ceļi”.

6.4. Cita informācija

Saskaņā ar Oficiālo publikāciju un tiesiskās informācijas likuma 2. panta pirmo daļu un 3. panta pirmo daļu tiesību aktus publicē oficiālajā izdevumā „Latvijas Vēstnesis”, tos publicējot elektroniski tīmekļa vietnē www.vestnesis.lv.

7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Satiksmes ministrija
  • VSIA "Latvijas Valsts ceļi"

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

Ministru kabineta rīkojuma projekta īstenošana tiks veikta esošo valsts pārvaldes funkciju ietvaros, tā neietekmēs pārvaldes funkcijas vai institucionālo struktūru.
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Projekts ietekmē transporta infrastruktūru un tās attīstību.

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Uzlabojot transporta infrastruktūru, tiek veicināta attiecīgā reģiona ekonomiskā izaugsme.

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Uzturot un veicot autoceļu attīstību, tā tiek veidota atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām un tās attīstībai, stabilas satiksmes interesēm, kā arī vides aizsardzības prasībām.

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Izstrādes procesā izmantoto dokumentu, kas satur personas datus, apstrādes mērķis ir nodrošināt pilnvērtīgu Rīkojuma projekta par nekustamā īpašuma atsavināšanu atbilstības izvērtēšanu gan normatīvajiem aktiem, gan dokumentiem, tādējādi nodrošinot, ka tiek aizsargātas visu nekustamā īpašuma atsavināšanā iesaistīto pušu tiesības. Dokumenti, kas satur personas datus, ir paredzēti šauram subjektu lokam – noteiktajiem saskaņošanas dalībniekiem, kas veic Rīkojuma projekta un anotācijas vērtēšanu.

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi