22-TA-2358: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījums Ministru kabineta 2019. gada 10. decembra noteikumos Nr. 614 "Kārtība, kādā aprēķina, piešķir un izlieto valsts budžetā paredzētos līdzekļus izglītojamo ēdināšanai"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Veselības ministrija kopš 2018. gada vairākkārt (pēdējo reizi 2021. gada 27. jūnijā) ir sagatavojusi un iesniegusi Valsts kancelejā informatīvo ziņojumu “Par valsts piešķirto dotāciju pašvaldībām to vispārējās izglītības iestāžu izglītojamo ēdināšanai, kuras īsteno pamatizglītības programmas, lai bērniem izglītības iestādēs nodrošinātu kvalitatīvu un uzturvielām bagātu ēdienu” (turpmāk – informatīvais ziņojums), kur secināts, ka šobrīd noteiktais valsts budžeta finansējuma apmērs 0,71 euro viena izglītojamā ēdināšanai dienā ir nepietiekams un būtu nepieciešams to palielināt līdz 0,95 euro, tomēr informatīvais ziņojums līdz šim Ministru kabineta sēdē nav skatīts un piedāvātā risinājuma turpmāku virzību nav izdevies panākt.
Ņemot vērā iepriekš minēto, 2022.gada 13. aprīlī Veselības ministrija organizēja starpinstitūciju sanāksmi, lai pārrunātu turpmāko rīcību jautājumā par valsts piešķirto dotāciju pašvaldībām to vispārējās izglītības iestāžu, kuras īsteno pamatizglītības programmas, 1.-4. klašu izglītojamo ēdināšanai.
Sanāksmē vienojās, ka, pamatojoties uz Veselības ministrijas izstrādāto Ministru kabineta grozījumu projektu 2012. gada 13. marta noteikumos Nr.172 “Noteikumi par uztura normām izglītības iestāžu izglītojamiem, sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūciju klientiem un ārstniecības iestāžu pacientiem” (turpmāk – MK noteikumi Nr.172), Zemkopības ministrija, kura saskaņā ar Ministru kabineta 2019. gada 30. aprīļa noteikumiem Nr. 187 “Zemkopības ministrijas nolikums” izstrādā valsts politiku pārtikas tirgus un pārtikas aprites jomā, sadarbībā ar izglītības iestāžu ēdinātājiem, kā arī atbilstoši kompetencei piesaistot Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju, veiks faktisko izmaksu aprēķinu viena izglītojamā ēdināšanai dienā. Savukārt, Izglītības un zinātnes ministrija, pamatojoties uz Zemkopības ministrijas iesniegto izmaksu aprēķinu, un saskaņā ar Izglītības likuma 14. panta 44. punktā doto deleģējumu veiks izglītojamo ēdināšanai nepieciešamā papildus finansējuma aprēķināšanu un sniegs priekšlikumus par finansējuma avotiem.
Izglītības un zinātnes ministrija 2022.gada 20.jūnijā no Zemkopības ministrijas saņēma vēstuli Nr.5-3e/1025/2022, kurā ir norādīts, ka pamatojoties uz ēdinātāju iesniegto faktisko aprēķinu un to pamatotības veikto izvērtējumu, Zemkopības ministrija norāda, ka skolēnu ēdināšanas pakalpojumu nodrošināšanai minimālā apjomā (būtiski sašaurinot ēdienkartes daudzveidību, produktu dažādību, atliekot investīciju ieguldījumus, darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumus, utt.) atbilstoši spēkā esošajiem MK noteikumiem Nr. 172, kā arī atbilstoši plānotajām izmaiņām MK noteikumos Nr. 172, būtu nepieciešami 2,15 euro par viena skolēna pusdienām. Savukārt, lai nodrošinātu bērniem izglītības iestādēs kvalitatīvu un uzturvielām bagātu ēdināšanu, iegādājoties paaugstinātas kvalitātes pārtikas produktus, un ņemot vērā SPKC izstrādāto ēdienkaršu piemērus skolēnu pusdienām, būtu nepieciešami 3,09 euro uz vienu izglītojamo dienā.
MK noteikumu Nr.172 grozījumi ir izstrādes un saskaņošanas procesā un tie ir sagatavoti ar mērķi pārskatīt pārtikas produktu daudzumu nedēļas ēdienkartē atbilstoši aktuālākajiem veselīga uztura ieteikumiem pirmsskolās un skolās, kā arī veikt grozījumus atsevišķos noteikumu punktos atbilstoši pašvaldību un ēdinātāju pārstāvju priekšlikumiem prasību vienkāršošanai un atsevišķos gadījumos papildu ēdināšanas pakalpojuma izmaksu samazināšanai.
Ņemot vērā iepriekš minēto, 2022.gada 13. aprīlī Veselības ministrija organizēja starpinstitūciju sanāksmi, lai pārrunātu turpmāko rīcību jautājumā par valsts piešķirto dotāciju pašvaldībām to vispārējās izglītības iestāžu, kuras īsteno pamatizglītības programmas, 1.-4. klašu izglītojamo ēdināšanai.
Sanāksmē vienojās, ka, pamatojoties uz Veselības ministrijas izstrādāto Ministru kabineta grozījumu projektu 2012. gada 13. marta noteikumos Nr.172 “Noteikumi par uztura normām izglītības iestāžu izglītojamiem, sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūciju klientiem un ārstniecības iestāžu pacientiem” (turpmāk – MK noteikumi Nr.172), Zemkopības ministrija, kura saskaņā ar Ministru kabineta 2019. gada 30. aprīļa noteikumiem Nr. 187 “Zemkopības ministrijas nolikums” izstrādā valsts politiku pārtikas tirgus un pārtikas aprites jomā, sadarbībā ar izglītības iestāžu ēdinātājiem, kā arī atbilstoši kompetencei piesaistot Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju, veiks faktisko izmaksu aprēķinu viena izglītojamā ēdināšanai dienā. Savukārt, Izglītības un zinātnes ministrija, pamatojoties uz Zemkopības ministrijas iesniegto izmaksu aprēķinu, un saskaņā ar Izglītības likuma 14. panta 44. punktā doto deleģējumu veiks izglītojamo ēdināšanai nepieciešamā papildus finansējuma aprēķināšanu un sniegs priekšlikumus par finansējuma avotiem.
Izglītības un zinātnes ministrija 2022.gada 20.jūnijā no Zemkopības ministrijas saņēma vēstuli Nr.5-3e/1025/2022, kurā ir norādīts, ka pamatojoties uz ēdinātāju iesniegto faktisko aprēķinu un to pamatotības veikto izvērtējumu, Zemkopības ministrija norāda, ka skolēnu ēdināšanas pakalpojumu nodrošināšanai minimālā apjomā (būtiski sašaurinot ēdienkartes daudzveidību, produktu dažādību, atliekot investīciju ieguldījumus, darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumus, utt.) atbilstoši spēkā esošajiem MK noteikumiem Nr. 172, kā arī atbilstoši plānotajām izmaiņām MK noteikumos Nr. 172, būtu nepieciešami 2,15 euro par viena skolēna pusdienām. Savukārt, lai nodrošinātu bērniem izglītības iestādēs kvalitatīvu un uzturvielām bagātu ēdināšanu, iegādājoties paaugstinātas kvalitātes pārtikas produktus, un ņemot vērā SPKC izstrādāto ēdienkaršu piemērus skolēnu pusdienām, būtu nepieciešami 3,09 euro uz vienu izglītojamo dienā.
MK noteikumu Nr.172 grozījumi ir izstrādes un saskaņošanas procesā un tie ir sagatavoti ar mērķi pārskatīt pārtikas produktu daudzumu nedēļas ēdienkartē atbilstoši aktuālākajiem veselīga uztura ieteikumiem pirmsskolās un skolās, kā arī veikt grozījumus atsevišķos noteikumu punktos atbilstoši pašvaldību un ēdinātāju pārstāvju priekšlikumiem prasību vienkāršošanai un atsevišķos gadījumos papildu ēdināšanas pakalpojuma izmaksu samazināšanai.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Tiesību akta projekta mērķis ir paaugstināt valsts budžeta līdzekļu apmēru vienam izglītojamam dienā valsts izglītības iestādēs, pašvaldību un privātajās izglītības iestādēs.
Spēkā stāšanās termiņš
01.09.2022.
Pamatojums
Jautājums par viena izglītojamā ēdināšanas izmaksu paaugstināšanu 1.-4.klašu izglītojamajiem tika skatīts 2022.gada 4.jūlija Sadarbības sanāksmes sēdē, kurā vienojās, ka no 2022.gada 1.septembra paaugstinās valsts un pašvaldību finansējumu izglītojamo 1.-4.klasē ēdināšanai, vienām pusdienām nodrošinot 2,15 euro.
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
2019.gada 10.decembra Ministru kabineta noteikumu Nr.614 “Kārtība, kādā aprēķina, piešķir un izlieto valsts budžetā paredzētos līdzekļus izglītojamo ēdināšanai” (turpmāk- MK noteikumi Nr.614) 3.punkts nosaka, ka valsts budžeta līdzekļu apmērs vienam izglītojamam valsts izglītības iestādēs ir 1,42 euro dienā, bet pašvaldību un privātajās izglītības iestādēs – 0,71 euro dienā.
Izglītības likuma 59.panta 3.1 daļu pašvaldības piedalās 1.-4.klašu izglītojamo ēdināšanas izmaksu segšanā, paredzot finansējumu viena izglītojamā ēdināšanai dienā ne mazākā apmērā, kā to nodrošina valsts.
Izglītības likuma 59.panta 3.1 daļu pašvaldības piedalās 1.-4.klašu izglītojamo ēdināšanas izmaksu segšanā, paredzot finansējumu viena izglītojamā ēdināšanai dienā ne mazākā apmērā, kā to nodrošina valsts.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Ģeopolitisku apstākļu dēļ ir pieaugušas izmaksas par pārtikas produktiem un energoresursiem. Atsevišķas pašvaldības ir sniegušas informāciju, ka no nākamā mācību gada valsts budžeta finansējums kopā ar šī brīža pašvaldību finansējumu tādā pašā apmērā kā to nodrošina valsts ir nepietiekošs, lai nodrošinātu 1.-4.klašu izglītojamajiem kvalitatīvu un uzturvielām bagātu ēdienu.
Risinājuma apraksts
Pamatojoties uz 2022.gada 13.aprīļa Veselības ministrijas organizēto starpinstitūciju sanāksmi, 2022.gada 4.jūlija Sadarbības sanāksmes sēdi un 2022.gada 20.jūnija Zemkopības ministrijas nosūtīto vēstuli Izglītības un zinātnes ministrijai Nr.5-3e/1025/2022, veikts valsts budžeta finansējuma aprēķins 1. līdz 4.klašu izglītojamajiem un grozījumi MK noteikumos Nr.614. Tie paredz valsts budžeta līdzekļu apmēra paaugstināšanu vienam 1.-4.klašu izglītojamam valsts izglītības iestādēs no 1,42 euro dienā uz 2,15 euro dienā, bet pašvaldību un privātajās izglītības iestādēs – 0,71 euro dienā uz 1,075 euro dienā.
Vienlaikus jāņem vērā, ka Izglītības likuma 59.panta 3.1 daļa nosaka, ka pašvaldībām papildus valsts piešķirtajam finansējumam ir jāpiedalās 1.-4.klašu izglītojamo ēdināšanas izmaksu segšanā, paredzot finansējumu viena izglītojamā ēdināšanai dienā ne mazākā apmērā, kā to nodrošina valsts finansējuma apmērā.
Nākamajos gados nepieciešams turpināt darbu pie pakāpeniskas finansējuma palielināšanas atbilstoši faktiskajai tirgus situācijai.
Vienlaikus jāņem vērā, ka Izglītības likuma 59.panta 3.1 daļa nosaka, ka pašvaldībām papildus valsts piešķirtajam finansējumam ir jāpiedalās 1.-4.klašu izglītojamo ēdināšanas izmaksu segšanā, paredzot finansējumu viena izglītojamā ēdināšanai dienā ne mazākā apmērā, kā to nodrošina valsts finansējuma apmērā.
Nākamajos gados nepieciešams turpināt darbu pie pakāpeniskas finansējuma palielināšanas atbilstoši faktiskajai tirgus situācijai.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt
Fiziskās personas
- 1. līdz 4.klašu izglītojamie un izglītojamo vecāki
Ietekmes apraksts
Ar veiktajām izmaiņām normatīvajā regulējumā tiktu veicināts tas, ka 1. līdz 4.klašu izglītojamie uzturā lieto veselīgāku pārtiku, kas nodrošinātu izglītojamo pilnvērtīgu attīstību
Juridiskās personas
- Pašvaldības, izglītības iestādes un ēdināšanas uzņēmumi
Ietekmes apraksts
Juridiskajām personām un iestādēm, ievērojot Ministru kabineta 2012. gada 13. marta noteikumus Nr. 172 "Noteikumi par uztura normām izglītības iestāžu izglītojamiem, sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūciju klientiem un ārstniecības iestāžu pacientiem"" būs iespēja pagatavot uzturvielām bagātu un vienlaikus dažādāku ēdienu, kuru piedāvāt izglītojamajiem maltītēs.
2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2022
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2023
2024
2025
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
19 639 898
0
19 639 898
0
19 639 898
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
9 840 708
0
9 840 708
0
9 840 708
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
9 799 190
0
9 799 190
0
9 799 190
0
0
2. Budžeta izdevumi
19 639 898
3 772 464
19 639 898
10 307 807
19 639 898
11 308 337
11 323 497
2.1. valsts pamatbudžets
9 840 708
1 645 819
9 840 708
5 162 364
9 840 708
5 663 913
5 672 088
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
9 799 190
2 126 645
9 799 190
5 145 443
9 799 190
5 644 424
5 651 409
3. Finansiālā ietekme
0
-3 772 464
0
-10 307 807
0
-11 308 337
-11 323 497
3.1. valsts pamatbudžets
0
-1 645 819
0
-5 162 364
0
-5 663 913
-5 672 088
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
-2 126 645
0
-5 145 443
0
-5 644 424
-5 651 409
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
1 645 819
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
-2 126 645
-10 307 807
-11 308 337
-11 323 497
5.1. valsts pamatbudžets
0
-5 162 364
-5 663 913
-5 672 088
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
-2 126 645
-5 145 443
-5 644 424
-5 651 409
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Ar budžeta finansējuma aprēķinu 1. līdz 4.klašu izglītojamo ēdināšanai var iepazīties pielikumā
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
Ar budžeta finansējuma aprēķinu 1. līdz 4.klašu izglītojamo ēdināšanai var iepazīties pielikumā
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Ar budžeta finansējuma aprēķinu 1. līdz 4.klašu izglītojamo ēdināšanai var iepazīties pielikumā
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Nav attiecināms
Cita informācija
Ēdināšanas izmaksu paaugstinājums 1. līdz 4.klases izglītojamajiem plānots no 2022.gada 1.septembra. No valsts budžeta 2022.gadam papildus nepieciešami 2 132 297 euro.
Atbilstoši MK noteikumu Nr.614. 9.1 punktam, ministrija veic finanšu līdzekļu ieturējumu tam pašvaldībām, kuru iesniegtajos pārskatos par iepriekšējo kalendāro gadu ir uzrādīts finanšu līdzekļu atlikums. Ņemot vērā iepriekš minēto no pašvaldībām pārskaitāmās dotācijas par 2022.gada septembri tiks veikts finansējuma ieturējums 486 477,21 euro apmērā. Valsts budžeta līdzekļu ieturējums tiks novirzīts valsts budžeta līdzekļu ēdināšanas izmaksu paaugstinājuma segšanai.
Atlikušo papildus nepieciešamo finansējumu 1 645 819 euro apmērā Izglītības un zinātnes ministrija pieprasīs no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem.
Jautājumā par valsts dotācijas palielinājumu vispārējās izglītības iestāžu, kuras īsteno pamatizglītības programmas, 1.-4. klašu izglītojamo ēdināšanai ir nepieciešama saskaņota vairāku ministriju iesaiste un rīcība. Līdz ar to jautājumu par viena izglītojamā ēdināšanas izmaksu paaugstināšanu un tam papildus nepieciešamā finansējuma piešķiršanu 2023.gadā un turpmāk plānots izskatīt likumprojekta “Par valsts budžetu 2023.gadam” un likumprojekta “Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam” sagatavošanas un izskatīšanas procesā”.
Izglītības un zinātnes ministrija papildus nepieciešamo finansējumu 2023.gadam 11 721 847 euro apmērā, 2024.gadam 12 442 677 euro apmērā un 2025.gadam un turpmāk ik gadu 12 454 427 euro apmērā, par viena izglītojamā 1.-4.klasē ēdināšanas pakalpojumu nodrošināšanu 1,545 euro apmērā no valsts budžeta līdzekļiem ir iekļāvusi prioritāro pasākumu plānā 2023.gadam, kas ir iesniegts Finanšu ministrijai.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Nē
6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas
Valsts un pašvaldību institūcijas
Izglītības un zinātnes ministrija, Veselības ministrijaNevalstiskās organizācijas
NēCits
Nē6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi
6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti
-
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Pašvaldības, izglītības iestādes, ēdināšanas pakalpojuma sniedzēji
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Apraksts
1. līdz 4.klašu izglītojamajiem tiks veicināti veselīga uztura paradumi un izglītojamo veselība.
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Apraksts
Noteikumu projekta ekonomiskās ietekmes rezultātā paredzams, ka tiks uzlabota ēdināšanas pakalpojumu kvalitāte izglītojamajiem no 1. līdz 4.klasei.
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi
Pielikums
Nosaukums
Budžeta finansējuma aprēķins 1. līdz 4.klašu izglītojamo ēdināšanai