Anotācija

22-TA-1016: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2020. gada 7. aprīļa noteikumos Nr. 194 "Kārtība, kādā izsniedz, uz laiku aptur vai anulē speciālās atļaujas (licences) un licences kartītes komercpārvadājumu veikšanai ar autotransportu un izsniedz pārvadājumu vadītāja profesionālās kompetences sertifikātus"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Grozījumi Ministru kabineta 2020.gada 7. aprīļa noteikumos Nr.194 “Kārtība, kādā izsniedz, uz laiku aptur vai anulē speciālās atļaujas (licences) un licences kartītes komercpārvadājumu veikšanai ar autotransportu un izsniedz pārvadājumu vadītāja profesionālās kompetences sertifikātus” (turpmāk – noteikumu projekts) izstrādāti, lai nodrošināt nacionālā regulējuma atbilstību Eiropas Parlamenta un Padomes 2020. gada 15. jūlija regulai (ES) 2020/1055, ar ko groza Regulas (EK) Nr. 1071/2009, (EK) Nr. 1072/2009 un (ES) Nr. 1024/2012 (turpmāk – Regula (ES) 2020/1055).

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Nodrošināt nacionālā regulējuma atbilstību Regulai (ES) 2020/1055, tādējādi piemērojot pārvadājumiem Latvijas teritorijā regulā noteiktās zemākas finanšu prasības tiem pārvadātājiem, kas izmanto starptautiskos pārvadājumos iesaistītos mehāniskos transportlīdzekļus vai transportlīdzekļu sastāvus, kuri paredzēti tikai kravu pārvadājumiem un kuru pieļaujamā pilnā masa pārsniedz 2,5 tonnas, bet nepārsniedz 3,5 tonnas, kā arī lai precizētu iesniedzamos dokumentus finansiālā stāvokļa atbilstības apliecināšanai atbilstoši Eiropas Savienības regulējumam.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Noteikumu projekts ir izstrādāts, lai harmonizētu licencēšanas prasības pārvadājumiem Latvijas teritorijā ar Regulu (ES) Nr. 2020/1055. Ņemot vērā, ka Regula (ES) 2020/1055 nosaka zemākas finanšu prasības pārvadātājiem, kas izmanto starptautiskos pārvadājumos iesaistītos mehāniskos transportlīdzekļus vai transportlīdzekļu sastāvus, kuri paredzēti tikai kravu pārvadājumiem un kuru pieļaujamā pilnā masa pārsniedz 2,5 tonnas, bet nepārsniedz 3,5 tonnas un, lai šīs izmaiņas ieviestu arī pārvadājumiem Latvijas teritorijā, noteikumos nepieciešams veikt grozījumus.
Noteikumu projekts izstrādāts arī, lai precizētu kādi dokumenti pārvadātājam jāiesniedz, lai apliecinātu finansiālā stāvokļa atbilstību Eiropas Parlamenta un Padomes 2009. gada 21. oktobra Regulā (EK) Nr. 1071/2009, ar ko nosaka kopīgus noteikumus par autopārvadātāja profesionālās darbības veikšanas nosacījumiem un atceļ Padomes Direktīvu 96/26/EK noteiktajām prasībām pie licences saņemšanas un licences darbības laikā (turpmāk - Regula Nr. 1071/2009).
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Pašreiz Ministru kabineta 2020. gada 7. aprīļa noteikumos Nr.194 “Kārtība, kādā izsniedz, uz laiku aptur vai anulē speciālās atļaujas (licences) un licences kartītes komercpārvadājumu veikšanai ar autotransportu un izsniedz pārvadājumu vadītāja profesionālās kompetences sertifikātus” (turpmāk - MK noteikumi Nr.194) 2.punkts nosaka, ka šajos noteikumos minētos iesniegumus un iesniegumiem pievienotos dokumentus var iesniegt atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā iesniedz iesniegumu iestādē, vai elektroniski, aizpildot speciālu tiešsaistes formu valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Autotransporta direkcija" (turpmāk – Autotransporta direkcija) tīmekļvietnē www.atd.lv (e-pakalpojums), norādot elektroniskā pasta adresi saziņai. Identifikācijai izmanto Valsts reģionālās attīstības aģentūras nodrošinātajā Vienotajā pieteikšanās modulī pieejamos personas identifikācijas līdzekļus. Savukārt ar 2020. gada 17. jūnijā grozījumiem Autopārvadājumu likumā šajā likumā 5.1pants tiek papildināts ar trešo daļu, kas nosaka, ka Autotransporta direkcijai iesniegumus, iesniegumiem pievienotos dokumentus un pilnvaras var iesniegt arī elektroniski, aizpildot speciālu tiešsaistes formu Autotransporta direkcijas tīmekļvietnē www.atd.lv (e-pakalpojums), neizmantojot drošu elektronisko parakstu, norādot elektroniskā pasta adresi saziņai. Identifikācijai izmanto Valsts reģionālās attīstības aģentūras nodrošinātajā vienotās pieteikšanās modulī pieejamos personas identifikācijas līdzekļus.
Risinājuma apraksts
Ņemot vērā, ka Ministru kabineta 2009. gada 3. februāra noteikumu Nr. 108 "Normatīvo aktu projektu sagatavošanas noteikumi" 3.2. apakšpunkts nosaka, ka normatīvajā aktā neietver normas, kas dublē augstāka spēka normatīvā akta tiesību normās ietverto normatīvo regulējumu, MK noteikumu Nr.194 2.punkts tiek svītrots.
Problēmas apraksts
Noteikumu projekta 3.1.apakšpunkts tiek precizēts, lai novērstu situācijas, kad pārvadātājs ar pārvadājumu vadītāju mutiski vienojas pirms licences saņemšanas par savstarpējo sadarbību, lai pārvadātājs saņemtu licenci, bet pēcāk līgumiskās attiecības nenodibina. Līdz ar to kontrolējošiem dienestiem, veicot uzņēmuma pārbaudi, nepieciešamības gadījumā būs iespēja pārliecināties par to, vai pārvadājumu vadītājs atbilstoši Licences saņemšanas iesniegumā norādītajam ir saistīts ar pārvadātāju. Turklāt, lai kompetentā iestāde būtu informēta, ar kādu no dokumentiem pārvadātājs pierādīs sava finansiālā stāvokļa atbilstību Regulas Nr. 1071/2009 7.punkta 1.punktam, nepieciešams iesniegumā jau veikt attiecīgu atzīmi.
Risinājuma apraksts
Noteikumu projekta 3.1.apakšpunktā tiek precizēts iesniegumā norādāmais informācijas apjoms, pamatojoties uz  Regula Nr. 1071/2009   4.panta 1.punktu. Turpmāk iesniegumā nepieciešams norādīt pārvadājumu vadītāja faktisko saistību ar pārvadātāju, norādot saistību veidu, piemēram, nodarbināta persona, direktors, īpašnieks, akcionārs vai cits. Tāpat pārvadātājs turpmāk iesniegumā, ar kādu no dokumentiem pierādīs sava finansiālā stāvokļa atbilstību Regulas Nr. 1071/2009 7.punkta 1.punktam.
Problēmas apraksts
Regula (ES) 2020/1055 paredz, ka, atkāpjoties no Regulas Nr. 1071/2009 7.panta 1. punkta, kompetentā iestāde var atļaut vai pieprasīt uzņēmumam apliecināt savu finansiālo stāvokli ar apliecinošu dokumentu un šādus dokumentus nosaka kompetentā iestāde. Tādējādi Noteikumu projektā 3.3.apakšpunkts ir izteikts jaunā redakcijā un noteikumi papildināti ar 3.1punktu, lai noteiktu dokumentus, kurus varēs  iesniegt finansiālā  stāvokļa apliecināšanai pie licences saņemšanas un  licences darbības  laikā. Attiecīgo dokumentu iesniegšana paredzēta gadījumos, kad  pārvadātājs  nevar vai tam nav pienākuma sniegt gada pārskatu Valsts ieņēmumu dienestam (kas nodrošina publisku tā pieejamību) vai arī kā papildus dokumentu gada pārskatam.
Risinājuma apraksts
Noteikumu projekta 3.11.apakšpunktā  ir noteikts, ka gadījumos, ja jauns pārvadātājs, pirmo trīs mēnešu laikā pēc pirmreizējās reģistrēšanās Uzņēmumu reģistrā, iesniedz iesniegumu licences saņemšanai, ir pietiekami Finansiālo stāvokli apliecināt ar reģistrēto pamatkapitālu ņemot vērā īso uzņēmuma darbības termiņu.
Papildus jāņem vērā, ka ir gadījumi, kad pārvadātājiem ir nepieciešams licencēt papildu transportlīdzekļus, bet uzņēmuma iepriekšējā gada pārskatā pietrūkst finansiālo līdzekļu nepieciešamajam licencējamo transportlīdzekļu skaitam. Laika periodā no pēdējā gada pārskata iesniegšanas, pārvadātāja finansiālo līdzekļu apjoms var pieaugt un šī iemesla dēļ, pārvadātājs finansiālo nodrošinājumu var apliecināt arī ar bilanci (noteikumu projekta 3.12.apakšpunkts), kas atspoguļo uzņēmuma finansiālo stāvokli uz konkrētu datumu, kas nav senāks par pēdējiem trīs mēnešiem. Trīs mēnešu periods noteikts, jo šāds pārskats ļauj noteikt uzņēmuma aktuālo finansiālo stāvokli, pārskatot tā finanšu rādītājus, bet nerada lieku administratīvo slogu uzņēmējiem, kam pienākums ir Valsts ieņēmumu dienestam iesniegt atskaites reizi ceturksnī.
Pārvadātājs var iesniegt bankas garantiju (noteikumu projekta 3.13.apakšpunkts), kurā banka atsaucoties uz Regulu Nr. 1071/2009, apliecina, ka pārvadātāja rīcībā ir līdzekļi noteiktajā apjomā.
Lai precizētu finansiālā stāvokļa apliecināšanas iespējas tiem pārvadātājiem, kuriem saskaņā ar normatīvo regulējumu nav pienākums iesniegt gada pārskatu (attiecas uz individuālajiem komersantiem, zemnieku vai zvejnieku saimniecībām), projekts tiek papildināts ar 3.14.apakšpunktu, paredzot, ka šādā gadījumā finansiālā nodrošinājuma apliecinošais dokuments ir attiecīgs apliecinājums. Pamatojums - Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likuma 3.panta pirmās daļas 2. punkts nosaka - gada pārskatu iesniegšana attiecas uz individuālajiem uzņēmumiem, zemnieku un zvejnieku saimniecībām, kuru apgrozījums (ieņēmumi) no saimnieciskajiem darījumiem iepriekšējā pārskata gadā pārsniedz 300 000 euro. Tāpat Komerclikuma 76.panta otrā daļa nosaka - individuālais komersants par savām saistībām atbild ar visu savu mantu.
Noteikumu projektā iekļautais dokumentu uzskaitījums ir attiecināms arī uz situācijām, kad izsniegtās licences darbības periodā nepieciešams apliecināt, ka pārvadātāja finansiālais nodrošinājums ir atbilstošs – it īpaši gadījumos, kad pārvadātājs palielina licencējamo transportlīdzekļu skaitu un iepriekš apliecinātais nodrošinājums vairs nav pietiekošs vai gadījumos, kad uzraudzības ietvaros tiek pārbaudīta šīs prasības izpilde.
Problēmas apraksts
Regula (ES) 2020/1055 paredz licencēšanas pienākumu arī transportlīdzekļiem ar pilnu masu no 2,5 tonnām un šādas kategorijas transportlīdzekļiem vai to savienojumiem ar piekabi (puspiekabi) ar pilnu masu, kas nepārsniedz 3,5 tonnas tiek piemērotas  zemākās finanšu prasības. Citāds finansiālā nodrošinājuma apmērs tiek noteikts arī gadījumos, ja uzņēmums licencē tikai šādas kategorijas transportlīdzekļus. Tādējādi noteikumi papildināmi ar nosacījumu, ka šāda pazīme ir jānorāda iesniegumā par licences kartītes saņemšanu  (noteikumu projekta 8.1.apakšpunkts).
Risinājuma apraksts
Lai VSIA “Autotransporta direkcija” varētu pareizi piemērot atbilstošas finanšu  prasības atbilstoši Regulas Nr. 1071/2009 7.pantā noteiktajam un transportlīdzekļiem vai to savienojumiem ar piekabi vai puspiekabi ar pilno masu no 2,5 līdz 3,5 tonnām (ieskaitot) izsniegtu  atbilstoši noformētu licences kartīti, no pārvadātāja ir nepieciešama informācija par to vai pārvadājumos izmantojamo transportlīdzekļu vai to savienojumu ar piekabi vai puspiekabi  pilnā masa nepārsniegs 3,5 tonnas. Ja transportlīdzekļa vai tā savienojuma ar piekabi vai puspiekabi pilnā masa pārsniedz 3,5 tonnas, VSIA “Autotransporta direkcija” nepiemēro zemākās finanšu prasības un izsniedz licences kartīti bez noteiktās “≤3,5t” atzīmes.
Problēmas apraksts
Tiek precizēts noteikumu projekta 9.3.apakšpunkts, jo atbilstoši Ministru kabineta 2017. gada 30. maija noteikumu Nr. 295 “Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļa” (turpmāk – Noteikumi Nr.295) 32. punktam, pagaidu atļauja nedod tiesības ar transportlīdzekli veikt bīstamo kravu pārvadājumus, smagsvara, lielgabarīta kravu pārvadājumus un pasažieru komercpārvadājumus, kā arī transportlīdzekļu vadītāju apmācību.  Savukārt kopš stājās spēkā MK noteikumi Nr.194 , licencēšanas nosacījumi vairs neparedz aizliegumu saņemt licences kartīti, ja transportlīdzekļa tehniskais novērtējums ir “2”, proti, ir izsniegta pagaidu atļauja piedalīties ceļu satiksmē. Tādējādi pārvadātājam, kurš saskaņā ar  Noteikumiem Nr. 295 saņēmis pagaidu atļauju piedalīties ceļu satiksmē, ir tiesības veikt  kravas komercpārvadājumus.
Risinājuma apraksts
Tā kā Noteikumos Nr.295 nav atrunāts aizliegums veikt kravu komercpārvadājumus pa Latvijas teritoriju, tiek precizēts, ka licences kartīte izsniedzama arī, ja transportlīdzeklim ir piešķirta pagaidu atļauja piedalīties ceļu satiksmē. Izvērtējums par aizliegumu veikt konkrētus pārvadājumus ir veikts Ceļu satiksmes likumā un atkārtoti to neveic pie licences kartītes izsniegšanas, tādējādi noteikumu projekta  9.3.apakšpunkts tiek papildināts, atļaujot izsniegt licences kartīti kravu komercpārvadājumiem arī ar pagaidu atļauju piedalīties ceļu satiksmē.
Problēmas apraksts
Tā kā noteikumi ir papildināti ar  apliecinošu dokumentu uzskaitījumu ar kuriem uzņēmums var apliecināt savu finansiālo stāvokli atkāpjoties no Regulas Nr. 1071/2009 7.panta 1. punkta, nepieciešams attiecīgs skaidrojums pie licences kartītes izsniegšanas, ja komercpārvadājumos izmantojamo autotransporta līdzekļu skaits palielinās, bet apliecinātais finansiālais nodrošinājums ir nepietiekams autotransporta līdzekļu skaita palielināšanai.
Risinājuma apraksts
Noteikumu 8.2. punkts tiek papildināts ar iesniedzamo dokumentu uzskaitījumu, kurus pārvadātājs var iesniegt, lai apliecinātu finansiālā stāvokļa atbilstību, ja komercpārvadājumos izmantojamo autotransporta līdzekļu skaits palielinās. Savukārt noteikumu 9.punkts tiek papildināts ar 9.4. apakšpunktu, lai samazinātu administratīvo slogu pārvadātājam, nosakot, ka Autotransporta direkcija neprasa iesniegt pārvadātājam finansiālā stāvokļa apliecinājumu, ja par tā atbilstību ir iespējams pārliecināties, pārbaudot gada pārskatus, kas iesniegti Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā.
Problēmas apraksts
Ņemot vērā noteikumu projekta 8.1.apakšpunktā norādīto pamatojumu un ar Regulu (ES) 2020/1055 ieviestos grozījumus, nepieciešams precizēt arī to informācijas kopumu, kas iekļaujams Autopārvadātāju informatīvajā datubāzē (noteikumu projekta 10.5.apakšpunkts).
Risinājuma apraksts
VSIA “Autotransporta direkcija” kā kompetentajai institūcijai jāspēj operatīvi identificēt, kāds finansiālais nodrošinājums ir piemērots konkrētajam  transportlīdzeklim, lai aprēķinātu kopējo apliecināmo finansiālā nodrošinājuma apmēru (it īpaši gadījumos, ja uzņēmumā mainās licencēto transportlīdzekļu skaits). Tādējādi, papildus nosacījumam šo atzīmi iekļaut iesniegumā par licences kartītes saņemšanu, tiek noteikts, ka šāda atzīme tiek izdarīta arī informatīvajā datu bāzē. Turklāt šāda kārtība padara efektīvāku arī pašu uzraudzības procesu.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Juridiskās personas
Ietekmes apraksts

Ietekmē pārvadātāju uzņēmumus, kuri veic komercpārvadājumus un izmanto transportlīdzekļus un to sastāvus, kuru pieļaujamā pilnā masa ir no 2,5 tonnām līdz 3,5 tonnām. Šādiem uzņēmumiem aprēķina samazinātu finansiālo nodrošinājumu.  Nepieciešams iesniegt arī apliecinājumu par uzņēmuma finansiālo stāvokli, iesniedzot noteiktus dokumentus finansiālā  stāvokļa apliecināšanai licences saņemšanas un  licences darbības laikā. Attiecīgo dokumentu iesniegšana paredzēta gadījumos, kad  pārvadātājs  nevar vai tam nav pienākuma sniegt gada pārskatu Valsts ieņēmumu dienestam (kas nodrošina publisku tā pieejamību) vai arī kā papildus dokumentu gada pārskatam. Ja, apvienojot transportlīdzekli ar piekabi vai puspiekabi, transportlīdzekļa sastāva pilnā masa pārsniedz 3,5 tonnas, par šādiem transportlīdzekļiem vairs nevar aprēķināt samazināto finansiālo nodrošinājumu. 

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Cita informācija
-
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.1. Saistības pret Eiropas Savienību

Vai ir attiecināms?
ES tiesību akta CELEX numurs
32020R1055
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2020. gada 15. jūlija Regula (ES) 2020/1055, ar ko groza Regulas (EK) Nr. 1071/2009, (EK) Nr. 1072/2009 un (ES) Nr. 1024/2012, lai tās pielāgotu norisēm autotransporta nozarē [publicēta "Eiropas Savienības Oficiālajā Vēstnesī" L 249, 31.07.2020.].
Apraksts
Nepieciešams nodrošināt nacionālā regulējuma atbilstību Eiropas Parlamenta un Padomes Regulai (ES) 2020/1055. 

5.2. Citas starptautiskās saistības

Vai ir attiecināms?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-

5.4. 1. tabula. Tiesību akta projekta atbilstība ES tiesību aktiem

Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2020. gada 15. jūlija Regula (ES) 2020/1055, ar ko groza Regulas (EK) Nr. 1071/2009, (EK) Nr. 1072/2009 un (ES) Nr. 1024/2012, lai tās pielāgotu norisēm autotransporta nozarē [publicēta "Eiropas Savienības Oficiālajā Vēstnesī" L 249, 31.07.2020.].
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
Eiropas Parlamenta un Padomes 2020. gada 15. jūlija regulai (ES) 2020/1055, ar ko groza Regulas (EK) Nr. 1071/2009, (EK) Nr. 1072/2009 un (ES) Nr. 1024/2012 5.punkta c un d apakšpunkti
Noteikumu projekta 31. punkts
Pārņemtas pilnībā
Projekts stingrākas prasības neparedz.
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
Saistībā ar Regulas (ES) 2020/1055 prasību ieviešanu ir veikti grozījumi Autopārvadājumu likuma normās, kā arī Ministru kabineta 2012. gada 21. februāra noteikumos Nr. 122 "Kārtība, kādā izsniedz, anulē vai uz laiku aptur Eiropas Kopienas atļaujas, Eiropas Kopienas atļauju kopijas un autovadītāja atestātus starptautiskajiem komercpārvadājumiem ar autotransportu Eiropas Savienības teritorijā".

6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas

Valsts un pašvaldību institūcijas
VSIA "Autotransporta direkcija"
Nevalstiskās organizācijas
Cits

6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi

Veids
Publiskā apspriešana
Saite uz sabiedrības līdzdalības rezultātiem
-

6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti

-

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • VSIA "Autotransporta direkcija"

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi
Piekrītu
Paziņojums par sīkdatņu lietošanu
Lai nodrošinātu TAP portāla pieejamību, tā darbībai tiek izmantotas tikai obligātās tehniskās sīkdatnes. Esmu informēts par sīkdatņu izmantošanu un, turpinot darboties šajā vietnē, piekrītu to izmantošanai. Lasīt vairāk