Anotācija (ex-ante)

22-TA-2946: Rīkojuma (grozījumu) projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījums Ministru kabineta 2022. gada 20. jūlija rīkojumā Nr. 533 "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem""" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Saskaņā ar Ministru kabineta 2022.gada 20.jūlija rīkojumu Nr.533 „Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas „Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"" (turpmāk – MK rīkojums Nr.533) Finanšu ministrija no valsts budžeta programmas 02.00.00 „Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" piešķīra Kultūras ministrijai 1 712 416 euro, tai skaitā:
1) 505 139 euro pārskaitīšanai valsts sabiedrībai ar ierobežotu atbildību „Rīgas cirks", lai Covid-19 krīzes seku pārvarēšanas un ekonomikas atlabšanas pasākumu ietvaros veiktu investīcijas kultūras infrastruktūrā un nodrošinātu Rīgas cirka vēsturiskās ēkas Merķeļa ielā 4, Rīgā, pārbūvi;
2) 1 207 277 euro pārskaitīšanai valsts akciju sabiedrībai „Valsts nekustamie īpašumi" (turpmāk – VNĪ) Valmieras drāmas teātra ēkas Lāčplēša ielā 4, Valmierā, pārbūvei.
Ņemot vērā, ka valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Valmieras drāmas teātris” (turpmāk – Teātris) ēkas Lāčplēša ielā 4, Valmierā, pārbūves darbi ir apturēti un tos plānots atsākt ne ātrāk kā 2022.gada novembrī, iepriekš plānotais un piešķirtais finansējums 1 207 277 euro ir pārplānojams atbilstoši aktuālajai situācijai.
Vienlaikus Teātris informēja Kultūras ministriju, ka, lai nodrošinātu Teātra darbības nepārtrauktību, 2022.gadā Teātrim ir nepieciešams papildu finansējums 349 260 euro apmērā pagaidu telpu pielāgošanai un darbības nodrošināšanai (tai skaitā pagaidu telpu pielāgošanai, telpu nomai, komunālo pakalpojumu un izrāžu sagatavošanas izdevumu segšanai) ārpus pastāvīgajām teātra telpām.
Ievērojot iepriekš minēto, nepieciešams veikt grozījumus MK rīkojumā Nr.533, precizējot finansējuma piešķiršanas mērķus un paredzot, ka no valsts budžeta programmas 02.00.00 „Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" 640 000 euro tiek pārskaitīti VNĪ Teātra ēkas Lāčplēša ielā 4, Valmierā, būvdarbiem, kas saistīti ar ēkas konservāciju, apkures nodrošināšanu un bīstamības novēršanu, tuvojoties ziemai, savukārt 349 260 euro tiek pārskaitīti Teātrim darbības nodrošināšanai ārpus pastāvīgajām darba telpām uz būvdarbu norises laiku.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Projekts paredz pārskaitīt VNĪ finansējumu 640 000 euro apmērā būvniecības izmaksu segšanai būvdarbiem, kas saistīti ar Teātra ēkas konservāciju un bīstamības novēršanu, tuvojoties ziemai, un pārskaitīt Teātrim finansējumu 349 260 euro apmērā Teātra turpmākās darbības nodrošināšanai, tai skaitā pagaidu telpu pielāgošanai un darbības nodrošināšanai (telpu nomai un komunālo pakalpojumu uzdevumu segšanai) ārpus pastāvīgajām darba telpām.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Atbilstoši Ministru kabineta 2017.gada 10.oktobra rīkojuma Nr.561 “Par valsts nekustamo īpašumu nodošanu bezatlīdzības lietošanā” 1.1.apakšpunktam Teātrim nodots bezatlīdzības lietošanā valsts nekustamais īpašums (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 9601 001 2110) - zemes vienība 9517 m2 platībā (zemes vienības kadastra apzīmējums 9601 001 2110), teātris (būves kadastra apzīmējums 9601 001 2110 001) un transformatora apakšstacija ar piebūvi (būves kadastra apzīmējums 9601 001 2110 003) - Lāčplēša ielā 4, Valmierā, kopā ar būvi - bruģētu laukumu L-1 (būves kadastra apzīmējums 9601 001 2110 005), būvi - bruģētu laukumu ar kāpnēm L-2 (būves kadastra apzīmējums 9601 001 2110 006), būvi - atbalsta sienu AS-1 (būves kadastra apzīmējums 9601 001 2110 007), būvi - atbalsta sienu AS-2 (būves kadastra apzīmējums 9601 001 2110 008), būvi - grantētu laukumu (būves kadastra apzīmējums 9601 001 2110 009). 

VNĪ Teātra ēkā darbības programmas „Izaugsme un nodarbinātība” 4.2.1.specifiskā atbalsta mērķa „Veicināt energoefektivitātes paaugstināšanu valsts un dzīvojamās ēkās” 4.2.1.2.pasākuma „Veicināt energoefektivitātes paaugstināšanu valsts ēkās” otrās projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros īsteno projektu „Energoefektivitātes paaugstināšana Valmieras drāmas teātrī Lāčplēša ielā 4, Valmierā” (projekta Nr.4.2.1.2/18/I/019). Par Eiropas Savienības fondu (turpmāk – ES fondi) projekta īstenošanu 2019.gada 21.februārī noslēgts līgums starp VNĪ un Centrālo finanšu un līgumu aģentūru (turpmāk – CFLA) par kopējo summu 3 781 275 euro bez PVN (no tiem Eiropas Reģionālā attīstības fonda  finansējums – 3  214 084 euro un valsts budžeta finansējums – 567 191 euro), un ir uzsākta ES fondu projekta īstenošana. 2021.gadā ES fondu projekta summa palielināta līdz 4  547 275 euro bez PVN (no tiem ES fondu projekta Eiropas Reģionālā attīstības fonda  finansējums – 3 865 183 euro un valsts budžeta finansējums – 682 092 euro).

Papildus ES fondu projekta īstenošanai ir ticis piešķirts arī valsts budžeta finansējums projekta neattiecināmo izmaksu segšanai. Kopējais projekta īstenošanai piešķirtais finansējums ir 10 984 634,79 euro.

Pēc būvdarbu iepirkuma veikšanas:
1) 2021.gada 4.oktobrī VNĪ ar pilnsabiedrību „SBSC” noslēdza līgumu Nr.IZD/2021/1503 par būvniecības darbiem objektā Lāčplēša ielā 4, Valmierā, Valmieras novadā ar darbu izpildes termiņu 14 mēneši no līguma noslēgšanas, t.i., līdz 2022.gada 4.decembrim. Sākotnējā līgumcena bija 6 309 945,28 euro bez PVN. 2021.gada 12.novembrī VNĪ ar pilnsabiedrību „SBSC” noslēdza vienošanos pie noslēgtā būvdarbu līguma, pielīgstot atsevišķos darbus 260 066,03 euro bez PVN apmērā, pagarinot būvdarbu izpildes termiņu līdz 2023.gada 3.janvārim. Būvdarbu līguma kopējā summa ir 6 570 011,31 euro bez PVN.
2) 2022.gada 16.martā VNĪ saņēma pilnsabiedrības „SBSC” vēstuli Nr.N-2022-03-16-001 „PAZIŅOJUMS par nepārvaramas varas apstākļu iestāšanos”, kurā, balstoties uz esošo ģeopolitisko situāciju saistībā ar karadarbību Ukrainā un pret Krieviju un Baltkrieviju ieviestām sankcijām pēc 2022.gada 24.februāra, kas ir būtiski mainījušas tirgus situāciju būvniecības nozarē, radot būvmateriālu un citu resursu nepieejamību vai to izmaksu pieaugumu, informēja par nepārvaramas varas apstākļu iestāšanos un šo apstākļu ietekmi uz līguma izpildi, tajā skaitā ietekmi uz būvmateriālu, darba spēka izmaksām un līguma darbu izpildes termiņu. Pēc šīs vēstules saņemšanas, objektā ievērojami samazinājās būvniecības tempi.
3) Puses ilgstoši (laika periodā no 2022.gada 13.maija līdz 2022.gada 31.augustam centās vienoties par būvniecības izmaksu sadārdzinājumu un to pamatotību. VNĪ 2022.gada 31.augustā nosūtīja pilnsabiedrībai „SBSC” vēstuli Nr.7/2-9/7568 „Par būvniecības izmaksu sadārdzinājuma segšanu objektā Lāčplēša ielā 4, Valmierā, Valmieras novadā”, ar kuru pilnsabiedrība „SBSC” tika informēta par to, ka pilnsabiedrības „SBSC” iesniegtās būvdarbu sadārdzinājuma izmaksu tāmes netiek apstiprinātas, sniedzot par to pamatojumu un informējot par maksimāli pieļaujamā sadārdzinājuma piedāvājumu, t.i., 32% (ārējā eksperta izvērtējums) apmērā pret sākotnējo līgumcenu, ar lūgumu sniegt uzņēmēja piekrišanu turpināt līguma izpildi, pretējā gadījumā VNĪ būs spiests izvērtēt līguma pārtraukšanas iespēju līgumā noteiktajā kārtībā, kā arī, ja pilnsabiedrība „SBSC” sniegs piekrišanu būvdarbu sadārdzinājuma izmaksu segšanai VNĪ piedāvātajā apjomā (32% apmērā pret sākotnējo līgumcenu), tika lūgts pievienot izvērtēšanai pamatotu līguma būvdarbu izpildes grafiku, argumentētus pierādījumus izvērstam būvlaukuma uzturēšanas izmaksu sadārdzinājumam (tai skaitā ziemas mēnešos) un darba spēka izmaksu pieauguma saistību ar esošo ģeopolitisko situāciju saistībā ar karadarbību Ukrainā un pret Krieviju un Baltkrieviju ieviestām sankcijām pēc 2022.gada 24.februāra.
4) 2022.gada 5.septembrī pilnsabiedrība „SBSC” ar atbildes vēstuli Nr.N-2022-09-05-002 noraidīja VNI izteikto priekšlikumu par maksimālo pieļaujamo sadārdzinājumu un aicināja VNĪ atkārtoti izvērtēt vēstules pielikumā pievienoto informāciju par objektīvo būvizmaksas sadārdzinājumu, kas iepriekš jau netika apstiprināts, kā arī, ņemot vērā iespējamo būvdarbu izpildes kalendārā grafika kavējumu, noslēgt atbilstošu vienošanos par grozījumiem līgumā, vai, ja VNĪ nevēlas šādu vienošanos, tad vienoties par līguma izbeigšanu uz savstarpējās vienošanās pamata.
5) 2022.gada 23.septembrī VNĪ nosūtīja pilnsabiedrībai „SBSC” vēstuli Nr.7/2-8/8155 „Par 04.10.2021. noslēgtā līguma Nr. IZD/2021/1503 izbeigšanu pusēm savstarpēji vienojoties”, kurā VNĪ aicina pilnsabiedrību „SBSC” savstarpēji vienoties par līguma izbeigšanu, vēstules pielikumā pievienojot vienošanās projektu.
6) 2022.gada 26.septembrī notika kopīga sanāksme, kurā abas puses mutiski vienojās par līguma izbeigšanu vienojoties. VNĪ un pilnsabiedrības „SBSC” noslēgto būvdarbu līgumu plānots izbeigt tuvākajā laikā.
7) Ņemot vērā minēto, šobrīd projektā ir radusies būtiska novirze būvdarbu izpildes termiņam, aptuveni septiņi mēneši. Būvdarbu izpilde uz 2022.gada 31.augustu ir 17% no kopējā būvdarbu apjoma.

Šī brīža situācijas apraksts – darbu izpilde būvobjektā:
1) veikti demontāžas darbi (95%);
2) veikti pamatu izbūves un pastiprināšanas darbi (80%);
3) izbūvētas jaunās evakuācijas kāpņu telpas (100%);
4) veikti sekantes (atbalsta) sienas izbūves darbi (70%).

Šobrīd objektā atsegtās un līdz galam neizbūvētās, norobežojošās konstrukcijas, tajā skaitā atsegtie ēkas pamati, iestājoties ziemas sezonai, rada būtisku bīstamību ēkas mehāniskai noturībai.
Lai izslēgtu bīstamības iestāšanos būvobjektā, VNĪ pēc vienošanās parakstīšanas par līguma izbeigšanu plāno uzsākt sarunu procedūru, pamatojoties uz Publisko iepirkuma likuma 8.panta septītās daļas 3.punktu, lai veiktu neatliekamos būvdarbus, nodrošinot ēkas mehānisko noturību. Neatliekamo darbu realizācija plānota līdz 2023.gada aprīlim. VNĪ paredz paralēli veikt iepirkuma procedūru atlikušajiem būvniecības apjomiem, nodrošinot būvniecības pabeigšanu līdz 2024.gada jūnijam.

2022.gadā nepieciešamais finansējums ārkārtas neatliekamajiem darbiem (kopā 640 000 euro):
1) pamatu izbūve 150 000,00 euro;
2) sienas izbūve 150 000,00 euro;
3) pārsegumu izbūve 340 000,00 euro.

Ņemot vērā iepriekš minētos apstākļus, ir apdraudēta Teātra darbības nepārtrauktība. Līdz šim Teātris savu darbību bija plānojis un salāgojis ar pārbūves darbu veikšanas plānu un darbojās no būvlaukuma nodalītajā drošajā zonā, nepārtraukti sniedzot izrādes skatītājiem un iestudējot izrādes. Šobrīd, iestājoties aukstam laikam un sākoties apkures sezonai, Teātra ēkā ir demontēta apkures sistēma un citas komunikācijas arī no būvlaukuma nodalītajā zonā, kā rezultātā Teātra darbību nav iespējams nodrošināt.  Teātris ir palicis bez apkures, komunikācijām un siltā ūdens, tādējādi liedzot Teātrim telpās veikt pamatdarbību un izrāžu sagatavošanas procesu. Visi šobrīd meklētie risinājumi par siltuma un komunikāciju uzturēšanu ēkā ir nepietiekami, turklāt saskaņā ar šobrīd plānoto Teātra ēkas pārbūves darbi tiks pabeigti tikai 2024.gadā.

Ņemot vērā iepriekš minēto, lai nodrošinātu Teātra darbības nepārtrauktību un izrāžu sagatavošanas procesu, ir atrastas profesionālas un kvalitatīvas izrāžu radīšanai un rādīšanai piemērotas telpas Valmieras valstspilsētā – telpas spēles laukumam (Rīgas ielā 25a, Valmierā) un telpas mēģinājumu procesa nodrošināšanai (Rubenes ielā 44, Valmierā).   

Vienlaikus, lai nodrošinātu šo telpu atbilstību teātra vajadzībām un Teātra darbības nodrošināšanai 2022.gadā, nepieciešams papildu finansējums (kopā 349 260 euro):
1) telpa spēles laukumam uz vienu mēnesi (decembris) -  komunālie pakalpojumi, telpu uzturēšanas izdevumi (Rīgas ielā 25a, Valmierā) un kopā – 10 000 euro (3.pielikums);
2) telpas mēģinājumiem un noliktavai uz četriem mēnešiem – komunālie pakalpojumi, nomas maksa, telpu uzturēšanas izdevumi (Rubenes ielā 44, Valmierā) – kopā 19 260 euro (3.pielikums);
3) izdevumi spēles laukuma izveidei 70 000 euro, t.sk.tai skaitā PVN (1.pielikums);
4) izdevumi telpu pielāgošanai skatītājiem, darbiniekiem un izrāžu norisei 250 000 euro, tai skaitā PVN, (saskaņā  ar 2.pielikumu kopējās telpu pielāgošanas izmaksas sastāda 312 180 euro, no kurām 62 180 euro segs Valmieras novada pašvaldība).

Esošā situācija radījusi Teātrim neplānotus papildu izdevumus, ko rada iepriekš neplānots būvdarbu termiņa pagarinājums, kā rezultātā Teātrim radot papildu izdevumus par pagaidu telpu nomu noliktavām, ražošanas cehiem, mēģinājumu telpām un izrāžu spēles laukumiem, gan Valmierā, gan viesizrādēm Rīgā un citās Latvijas pilsētās.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Nepieciešams finansējums būvdarbiem, kas saistīti ar ēkas konservāciju, apkures nodrošināšanu un bīstamības novēršanu tuvojoties ziemai.
Ņemot vērā, ka VNĪ izbeidz būvdarbu līgumu ar būvuzņēmēju, un būvdarbus VNĪ šobrīd prognozē pabeigt līdz 2024.gada jūnijam, pēc jauna būvdarbu iepirkuma veikšanas un līguma noslēgšanas ar būvdarbu veicēju, Teātrim nepieciešams nodrošināt darbības nepārtrauktību. Līdz ar iepriekš norādīto Teātrim nepieciešams finansējums pagaidu telpu labiekārtošanai, pielāgošanai skatītāju un darbinieku vajadzībām un izrāžu sagatavošanas procesa nodrošināšanai, vienlaikus sedzot gan nomas maksas, gan komunālo maksājumu izdevumus.
Risinājuma apraksts
Lai risinātu radušos situāciju ar būvdarbu pārtraukšanu būvobjektā pēc vienošanās par līguma izbeigšanu ar būvuzņēmēju, nepieciešams veikt grozījumus MK rīkojumā Nr.533 „Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas „Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"" , un konkrēti:
1) finansējumu 640 000 euro apmērā pārskaitīt VNĪ būvniecības izmaksu segšanai būvdarbiem, kas saistīti ar Teātra ēkas konservāciju un bīstamības novēršanu, tuvojoties ziemai;
2) finansējumu 349 260 euro pārskaitīt Teātrim turpmākās darbības nodrošināšanai, tai skaitā pagaidu telpu labiekārtošanai un pielāgošanai skatītāju un darbinieku vajadzībām un izrāžu sagatavošanas procesa nodrošināšanai, viesizrāžu nodrošināšanai, vienlaikus sedzot gan nomas maksas, gan komunālo maksājumu izdevumus.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Juridiskās personas
  • Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Valmieras drāmas teātris"
Ietekmes apraksts
-

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2022
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2023
2024
2025
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
1 712 416
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
1 712 416
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
1 712 416
-218 017
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
1 712 416
-218 017
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
218 017
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
218 017
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
218 017
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
218 017
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Saskaņā ar Ministru kabineta 2022. gada 20.jūlija rīkojumu Nr. 533 „Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas „Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"" finansējums piešķirts un to nepieciešams precizēt pa šādiem mērķiem:
VNĪ būvniecības izmaksu segšanai būvdarbiem VNĪ, kas saistīti ar ēkas konservāciju un bīstamības novēršanu tuvojoties ziemai 2022.gadā nepieciešamais finansējums (kopā 640 000 euro):
1) pamatu izbūve 150 000,00 euro;
2) sienas izbūve   150 000,00 euro;
3) pārsegumu izbūve  340 000,00 euro.
Ņemot vērā informatīvajā ziņojumā aprakstītās problēmas kā rezultātā šobrīd projektā ir radušās būtiskas novirzes būvdarbu izpildes termiņiem, līdz 2022.gada beigām projekta īstenošanai netiks apgūts finansējums -218 017euro apmērā.

Pagaidu telpu atbilstības nodrošināšanai teātra vajadzībām un Teātra darbības nodrošināšanai – Teātrim nepieciešamais papildus finansējums (kopā 349 260 euro):

1) telpa spēles laukumam uz vienu mēnesi (decembris) – komunālie pakalpojumi, telpu uzturēšanas izdevumi (Rīgas ielā 25a, Valmierā) kopā 10 000 euro (3.pielikums);
2) telpas mēģinājumiem un noliktavai uz četriem mēnešiem – komunālie pakalpojumi, nomas maksa, telpu uzturēšanas izdevumi (Rubenes ielā 44, Valmierā) – kopā 19 200 euro (3.pielikums);
3) izdevumi spēles laukuma izveidei 70 000 euro, tai skaitā PVN (1.pielikums);
4) izdevumi telpu pielāgošanai skatītājiem, darbiniekiem un izrāžu norisei 250 000 euro, tai skaitā PVN, (saskaņā  ar 2.pielikumu kopējās telpu pielāgošanas izmaksas sastāda 312 180 euro, no kurām 62 180 euro segs Valmieras novada pašvaldība).
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Projekts šo jomu neskar.
Cita informācija
Jautājums par papildu finansējumu Teātra darbības nodrošināšanai 2023.gadā ir risināms likumprojekta “Par valsts budžetu 2023. gadam” un likumprojekta “Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam” sagatavošanas gaitā, ņemot vērā valsts budžeta finansiālās iespējas.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-

6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas

Valsts un pašvaldību institūcijas
-
Nevalstiskās organizācijas
-
Cits
Kultūras ministrija, valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Valmieras drāmas teātris”, valsts akciju sabiedrība „Valsts nekustamie īpašumi”.

6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi

6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti

-

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Kultūras ministrija
  • Finanšu ministrija
  • VAS "Valsts nekustamie īpašumi"
  • Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Valmieras drāmas teātris”

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
-

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
-

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
-

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
-

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?
-

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
-

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi