Anotācija

24-TA-3022: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2017. gada 30. maija noteikumos Nr. 295 "Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļa"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Ministru kabineta noteikumu projekts " Grozījumi Ministru kabineta 2017. gada 30. maija noteikumos Nr. 295 "Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļa" (turpmāk - Noteikumu projekts) izstrādāts, pamatojoties uz grozījumiem Ceļu satiksmes likumā (turpmāk – CSL), kas paredz atteikšanos no tehniskās apskates uzlīmēm. Grozījumi Ministru kabineta 2017. gada 30. maija noteikumos Nr. 295 ir nepieciešami, lai saskaņotu normatīvos aktus ar jaunajām izmaiņām CSL, kas paredz atteikšanos no tehniskās apskates uzlīmēm kā apliecinājuma transportlīdzeklim atļaujai piedalīties ceļu satiksmē. Atteikšanās no uzlīmju izsniegšanas mērķis ir veicināt resursu efektīvāku izmantošanu un samazināt administratīvo slogu, vienlaikus vienkāršojot informācijas apriti par transportlīdzekļu tehniskās apskates derīgumu, radot vienotu un mūsdienīgu sistēmu transportlīdzekļu tehniskās apskates apliecināšanai.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Faktu, ka transportlīdzeklim ir veikta valsts tehniskā apskate un ir dota atļauja dalībai ceļu satiksmē, apliecinās tikai ieraksts Transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistrā (turpmāk - reģistrs), kā arī personai izsniegtais transportlīdzekļa tehniskās apskates novērtējuma protokols. Vienlaikus jebkurai personai, izmantojot CSDD e-pakalpojumus, bez maksas būs iespēja pārliecināties par transportlīdzeklim veikto valsts tehnisko apskati un tās derīguma termiņu.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Eiropas Parlamenta un Padomes 2014. gada 3. aprīļa direktīvas 2014/45/ES par mehānisko transportlīdzekļu un to piekabju periodiskajām tehniskajām apskatēm un par Direktīvas 2009/40/EK atcelšanu (turpmāk – Direktīva) 10.pantā ir noteikts, ka tehniskās apskates stacija vai dalībvalsts kompetentā iestāde, kas veikusi tehnisko apskati tās teritorijā reģistrētam transportlīdzeklim, visiem transportlīdzekļiem, kas sekmīgi izturējuši apskati, izdod apliecinājumu, piemēram, norādi transportlīdzekļa reģistrācijas dokumentā, uzlīmi, sertifikātu vai jebkādu citu viegli pieejamu informāciju. Šajā apliecinājumā norāda datumu, līdz kuram veicama nākamā tehniskā apskate.
Saskaņā ar likumu “Grozījumi Ceļu satiksmes likumā”, kas Saeimā pieņemti 2024.gada 24.oktobrī, no 2025.gada 1.janvāra atļauju transportlīdzeklim piedalīties ceļu satiksmē apliecinās ieraksts reģistrā.
Gadījumiem, kad tehniskās apskates veikšana būs jāapliecina ārvalstu ceļu satiksmi uzraugošām amatpersonām, transportlīdzekļa vadītājam tiks izsniegts tehniskās apskates novērtējuma protokols, kā arī CSDD nodrošinātajos e-pakalpojumos būs radīta iespēja iegūt šo protokolu elektroniskā formā, kas būs izdrukāts no reģistra.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Turpmāk faktu, ka transportlīdzeklim ir veikta valsts tehniskā apskate un ir dota atļauja dalībai ceļu satiksmē, apliecinās ieraksts reģistrā, kā arī personai izsniegtais tehniskās apskates novērtējumu apliecinošs protokols, ko var uzrādīt pārbaudei ārvalsts kompetentajām amatpersonām, kas veic ceļu satiksmes uzraudzību.
Izmantojot CSDD nodrošinātos e-pakalpojumus, bez autorizēšanās un bez maksas būs iespējams pārliecināties par veikto valsts tehnisko apskati un tās derīguma termiņu.
Risinājuma apraksts
Ņemot vērā minēto, Noteikumu projekts paredz:

Svītrot vārdus "tehniskās apskates uzlīmē" 4. punkta otrajā teikumā, nosakot, ka uzlīmes vairs nebūs nepieciešamas kā tehniskās apskates apliecinājums.

6.3. apakšpunktu izteikt jaunā redakcijā, nosakot, ka tehniskās apskates uzlīme vairs netiks noformēta, bet tās vietā kā atļaujas piedalīties ceļu satiksmē apliecinājums tiks sagatavots elektronisks tehniskās apskates protokols. Dokumenta saturs tiek paziņots klātienē, ģenerējot elektronisku dokumenta versiju CSDD e-pakalpojumos, kurš tiek izdrukāts. Papildus tam CSDD nodrošinātos e-pakalpojumus personai ir radīta paplašināta un brīva iespēja minēto dokumentu atvērt un atkārtoti izdrukāt jebkurā vietā un laikā bez autorizēšanās un bez maksas.

Svītrot pēdējo teikumu 20.punktā, kas paredzēja tehniskās apskates uzlīmes izsniegšanu.

22. punktu izteikt jaunā redakcijā, precizējot tehniskās kontroles veikšanas kārtību, nosakot, ka tā tiek sākta ar transportlīdzekļa datu salīdzināšanu un identifikāciju.

Svītrot vārdus "noformēta tehniskās apskates uzlīme" 26.1., 26.2., 26.3. apakšpunktos un svītrot vārdus "noņemta uzlīme" 26.5. apakšpunktā, jo tehniskās apskates uzlīmes netiks noformētas.

27.9. apakšpunktu izteikt jaunā redakcijā, paredzot katram transportlīdzekļu tehniskās kontroles inspektoram unikālu identifikatoru, kas tiks izmantots elektroniskā tehniskās apskates protokola sagatavošanai.

Svītrot 29. un 30. punktu. Tiek svītroti punkti, kas paredzēja tehniskās apskates uzlīmes noformēšanu un izsniegšanu.

III nodaļas nosaukumu izteikt jaunā redakcijā, kas paredzēja tehniskās apskates uzlīmes noformēšanu un izsniegšanu.

33.punktā aizstāt vārdus “tehniskās apskates uzlīmi bez transportlīdzekļa tehniskās kontroles veikšanas noformē” ar vārdiem “tam tiek noformēta atļauja piedalīties ceļu satiksmē bez transportlīdzekļa tehniskās kontroles veikšanas un saskaņā ar Elektronisko dokumentu likumu elektroniski tiek sagatavots tehniskās apskates protokols  šādos gadījumos:”,  nosakot, ka tehniskās apskates uzlīmes vairs netiks noformētas, bet tās vietā kā atļaujas piedalīties ceļu satiksmē apliecinājums tiks sagatavots elektronisks tehniskās apskates protokols. Dokumenta saturs tiek paziņots klātienē, ģenerējot elektronisku dokumenta versiju CSDD e-pakalpojumos, kurš tiek izdrukāts. Papildus tam CSDD nodrošinātos e-pakalpojumus personai ir radīta paplašināta un brīva iespēja minēto dokumentu atvērt un atkārtoti izdrukāt jebkurā vietā un laikā bez autorizēšanās un bez maksas.

34. punktu izteikt jaunā redakcijā, nosakot, ka tehniskās apskates uzlīmes vairs netiks noformētas, bet tās vietā kā atļaujas piedalīties ceļu satiksmē apliecinājums tiks sagatavots elektronisks tehniskās apskates protokols. Elektronisks tehniskās apskates protokols tiks izveidots, ievērojot regulējumu par elektronisko dokumentu sagatavošanu. CSDD nodrošinot e-pakalpojumos publiski pieejamu elektronisku tehniskās apskates protokolu, personai ir radīta paplašināta un brīva iespēja minēto dokumentu atvērt un atkārtoti izdrukāt jebkurā vietā un laikā bez autorizēšanās un bez maksas. Šī iespēja transportlīdzekļa lietotājam uzlabo brīvas aprites nosacījumus ar transportlīdzekli ārvalstīs, piemēram, kad tehniskās apskates veikšana būs jāapliecina ārvalstu ceļu satiksmi uzraugošām amatpersonām.

Svītrot 36. punktu, kas paredzēja uzlīmes noformēšanu un izsniegšanu.

Precizēt noteikumu 37., 38., 39., 40., 48., 54., 55., 56., 60.1., 60.2., 64., 85. punktu un X.nodaļas nosaukumu, kurā līdz šim bija ietverts regulējums attiecībā uz tehniskās apskates uzlīmēm.

74. punkta pēdējo teikumu izteikt jaunā redakcijā, nosakot, ka Sporta automobiļiem īslaicīgo atļauju piedalīties ceļu satiksmē apliecina sporta automobiļa tehniskā pase, apstiprināts pieteikums dalībai sacensībās un informācija transportlīdzekļu reģistrā.

Svītrot 77. punkta otro teikumu, jo tehniskās apskates uzlīmes vairs nebūs nepieciešamas kā tehniskās apskates apliecinājums.

Noteikumu 1. pielikuma II sadaļas 12.GRUPAS. un 13.GRUPAS ievadā veikti redakcionāli precizējumi attiecībā uz konsekventu termina “atļauja piedalīties ceļu satiksmē” lietojumu, aizstājot iepriekš lietoto terminu “pielaide ceļu satiksmē”.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Ietekmes apraksts
Atteikšanās no tehniskās apskates derīguma termiņa uzlīmes samazinās transportlīdzekļu īpašnieku izmaksas, kas saistītas ar valsts noteikto pienākumu izpildi attiecībā uz transportlīdzekļa dalību ceļu satiksmē.
Juridiskās personas
Ietekmes apraksts
Atteikšanās no tehniskās apskates derīguma termiņa uzlīmes samazinās transportlīdzekļu īpašnieku izmaksas, kas saistītas ar valsts noteikto pienākumu izpildi attiecībā uz transportlīdzekļa dalību ceļu satiksmē.

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu novērtējums juridiskām personām

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Administratīvā sloga novērtējums fiziskām personām

Vai projekts skar šo jomu?

2.5. Atbilstības izmaksu novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Cita informācija
-
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.1. Saistības pret Eiropas Savienību

Vai ir attiecināms?
ES tiesību akta CELEX numurs
32014L0045
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīva 2014/45/ES ( 2014. gada 3. aprīlis ) par mehānisko transportlīdzekļu un to piekabju periodiskajām tehniskajām apskatēm un par Direktīvas 2009/40/EK atcelšanu Dokuments attiecas uz EEZ [publicēta "Eiropas Savienības oficiālajā vēstnesī" L 127/51, 29.4.2014]
Apraksts
ES tiesību akta nosaukums pilnībā atspoguļo tā saturu.

5.2. Citas starptautiskās saistības

Vai ir attiecināms?
-

5.3. Cita informācija

Apraksts
Veicot grozījumus tiesību aktā iepriekš pārņemtās normas netiek mainītas un ietekmētas. 

5.4. 1. tabula. Tiesību akta projekta atbilstība ES tiesību aktiem

Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīva 2014/45/ES ( 2014. gada 3. aprīlis ) par mehānisko transportlīdzekļu un to piekabju periodiskajām tehniskajām apskatēm un par Direktīvas 2009/40/EK atcelšanu Dokuments attiecas uz EEZ [publicēta "Eiropas Savienības oficiālajā vēstnesī" L 127/51, 29.4.2014]
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvas 2014/45/ES ( 2014. gada 3. aprīlis ) par mehānisko transportlīdzekļu un to piekabju periodiskajām tehniskajām apskatēm un par Direktīvas 2009/40/EK atcelšanu 9.panta pirmais punkts.
Noteikumu projekta 1.punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvas 2014/45/ES ( 2014. gada 3. aprīlis ) par mehānisko transportlīdzekļu un to piekabju periodiskajām tehniskajām apskatēm un par Direktīvas 2009/40/EK atcelšanu 10.panta pirmais punkts.
Noteikumu projekta 1.punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-
Skaidrojums
Atbilstoši Ministru kabineta 2024. gada 15. oktobra noteikumu Nr. 639 “Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 4. punktam sabiedrības līdzdalības kārtība ir piemērojama attīstības plānošanas dokumentu projektu, kā arī tiesību aktu projektu izstrādē un citās sabiedrībai nozīmīgās iniciatīvās un procesos, it īpaši reformu izstrādes un īstenošanas procesā un publiskā finansējuma plānošanā, nodrošinot sabiedrības pārstāvjiem iespējas iegūt informāciju un sniegt priekšlikumus par reformu vai publiskā finansējuma prioritātēm.
Ņemot vērā, ka Noteikumu projekts neatbilst minētajiem kritērijiem, jo nav saistīts ar reformu izstrādi un tā īstenošanas procesu, vai publiskā finansējuma plānošanu, sabiedrības līdzdalības kārtība projekta izstrādē netiek piemērota.

Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas - Satiksmes ministrija un VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija".

6.4. Cita informācija

Atteikšanās no tehniskās apskates uzlīmēm noteikta Ceļu satiksmes likuma grozījumos, kas stājās spēkā 2024.gada 7.novembrī, līdz ar to sabiedrības līdzdalība nav attiecināma uz prasību, kas jau ir noteikta likumā. Ar Noteikumu projektu tikai tiek precizēts normatīvais regulējums atbilstoši Ceļu satiksmes likuma grozījumiem.
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija"
  • Ceļu satiksmes kontroles iestādes un amatpersonas – valsts policija, pašvaldības policija un citas kontroles institūcijas, kas varēs ātrāk un efektīvāk piekļūt informācijai par transportlīdzekļu tehnisko apskati tiešsaistē. Uzņēmumi, kas sniedz transportlīdzekļu tehniskās apskates pakalpojumus – uzņēmumiem nebūs nepieciešamība izsniegt tehniskās apskates uzlīmes un administratīvi apkalpot šo procesu.

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Atceļot tehniskās apskates uzlīmes izsniegšanu, ir samazināta nepieciešamība pēc fizisku apliecinājumu drukāšanas, glabāšanas un uzskaites. Tas ļaus CSDD efektīvāk izmantot cilvēkresursus un materiālus.

Uzlīmju vietā visa informācija par transportlīdzekļa tehniskās apskates statusu būs pieejama elektroniskajā reģistrā. Tas nozīmē, ka transportlīdzekļu tehniskās apskates datus varēs ērti pārbaudīt digitāli, novēršot manuālas informācijas ievades un uzlīmju pārbaudes nepieciešamību.

Transportlīdzekļu īpašniekiem un tiesībaizsardzības iestādēm būs vieglāk piekļūt nepieciešamajai informācijai tiešsaistē, kas samazina CSDD darbinieku laika patēriņu informācijas izsniegšanai un saziņai ar citām iestādēm.

Policija un citas kontroles institūcijas varēs ātri pārbaudīt transportlīdzekļu tehnisko stāvokli tiešsaistē, netērējot laiku fizisku uzlīmju pārbaudei, kas arī uzlabo kontroles procesu efektivitāti.

Kopumā, iekšējo procesu efektivizācija samazinās administratīvo slogu un veicinās vienkāršāku un ātrāku piekļuvi svarīgai informācijai visām iesaistītajām pusēm.
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
CSDD nodrošinātie e-pakalpojumi ļaus ikvienam transportlīdzekļu īpašniekiem, policijai un citām iesaistītajām pusēm tiešsaistē bez maksas pārbaudīt transportlīdzekļu tehniskās apskates statusu. Šis e-pakalpojums ievērojami atvieglos informācijas pieejamību un nodrošinās efektīvāku apkalpošanu bez klātienes apmeklējumiem.

Digitalizācijas rezultātā ievērojami samazināsies manuālā datu apstrāde, kā arī samazināsies dokumentu drukas un izsniegšanas nepieciešamība. Tas paātrinās un atvieglos institūcijas iekšējo procesu norisi.

Šīs digitalizācijas aktivitātes veicinās ātrāku un ērtāku piekļuvi nepieciešamajai informācijai, samazinās izmaksas un vienkāršos iekšējos procesus, tādējādi uzlabojot kopējo institūcijas darba efektivitāti.
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Atsakoties no fiziskajām uzlīmēm kā tehniskās apskates apliecinājuma veida, tiks vienkāršots process, jo nebūs jānodrošina uzlīmju izgatavošana, izsniegšana un izsekošana. Šis solis ne tikai samazina resursu patēriņu, bet arī optimizē administratīvos procesus.

Visi dati par transportlīdzekļu tehnisko apskati tiek ievadīti transportlīdzekļa un to vadītāju valsts reģistrā, kas atvieglo datu pārvaldību un samazina laiku, kas nepieciešams informācijas meklēšanai vai apmaiņai starp institūcijām.

Policijai un citām uzraugošajām institūcijām būs ātra piekļuve informācijai par transportlīdzekļa tehniskās apskates derīgumu, izmantojot tiešsaistes reģistru, kas optimizē inspektoru darbu uz ceļa, jo nav jāveic fizisku uzlīmju pārbaudei.

Ar uzlīmju atcelšanu ietaupītos resursus iesaistītās institūcijas varēs novirzīt citiem procesiem, kas prasa lielāku uzmanību un resursus, tādējādi palielinot kopējo efektivitāti.

Šīs izmaiņas samazinās nevajadzīgas darbības, vienkāršos procedūras un palielinās informācijas aprites ātrumu, kas būtiski uzlabos iesaistīto institūciju darbības efektivitāti kopumā.
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Atteikšanās no uzlīmēm nozīmē, ka transportlīdzekļu īpašniekiem vairs nebūs jānodrošina to atrašanās transportlīdzeklī. Šis solis mazina prasības attiecībā uz dokumentāciju un atvieglo tehniskās apskates apliecinājuma uzrādīšanas procesu, tādējādi padarot pakalpojumu pieejamāku un ērtāku iedzīvotājiem.

Atceļot uzlīmes, valsts samazina izmaksas, kas līdz šim tika novirzītas uzlīmju izgatavošanai un izsniegšanai. Ietaupītos resursus varēs novirzīt citiem publiskajiem pakalpojumiem, uzlabojot to kvalitāti un pieejamību.

Saskaņā ar valsts mērķiem par digitālo transformāciju un publisko pakalpojumu modernizāciju, tiek veicināta pāreja uz mūsdienīgāku un lietotājiem draudzīgāku pakalpojumu sistēmu.

Kopumā projekts sekmēs ērtākus, ātrākus un digitāli pieejamākus pakalpojumus, kā arī sniegs iespēju plašākai sabiedrībai ērti pārbaudīt ar transportlīdzekļu tehnisko stāvokli saistīto informāciju, veicinot kopējo pakalpojumu kvalitāti.

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Tiesiskais regulējums veicina informācijas sabiedrības politikas mērķu sasniegšanu, sekmējot gan publisko pakalpojumu digitalizāciju un pieejamību, gan sabiedrības digitālo pratību un ērtu piekļuvi nepieciešamajai informācijai.

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Noteikumu projekts pozitīvi ietekmēs vidi, jo atteikšanās no fiziskām tehniskās apskates uzlīmēm samazinās papīra un plastmasas patēriņu, mazinot atkritumu apjomu un veicinot resursu ilgtspējīgu izmantošanu. Digitalizācija arī palīdzēs samazināt administratīvos procesus, kas saistīti ar uzlīmju drukāšanu un izplatīšanu, tādējādi samazinot enerģijas patēriņu un emisijas.

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Noteikumu projekts veicina klimatneitralitāti, samazinot nepieciešamību pēc fiziskām uzlīmēm un to loģistikas, tādējādi samazinot resursu patēriņu, atkritumus un transporta emisijas. Digitalizējot procesus, tiek mazināts ietekmes uz klimatu, sekmējot ilgtspējīgāku resursu pārvaldību.

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi
Piekrītu
Paziņojums par sīkdatņu lietošanu
Lai nodrošinātu TAP portāla pieejamību, tā darbībai tiek izmantotas tikai obligātās tehniskās sīkdatnes. Esmu informēts par sīkdatņu izmantošanu un, turpinot darboties šajā vietnē, piekrītu to izmantošanai. Lasīt vairāk