Anotācija (ex-ante)

23-TA-17: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Finansējums Energoresursu cenu ārkārtēja pieauguma samazinājuma pasākumu likumā noteikto terminēto atbalsta pasākumu īstenošanai"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
Energoresursu cenu ārkārtēja pieauguma samazinājuma pasākumu likuma (turpmāk - Likums) 7.1 panta astoņpadsmitā daļa un Ministru kabineta 2022. gada 9. augusta protokollēmuma (protokols Nr. 39, 67. §) “Likumprojekts "Grozījumi Energoresursu cenu ārkārtēja pieauguma samazinājuma pasākumu likumā"” 16. punkts.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Nepieciešams nodrošināt finansējumu, lai saskaņā ar Likuma 7.1 panta trīspadsmito un četrpadsmito daļu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (turpmāk – VARAM) 2023. gada janvārī kompensētu pašvaldībām izdevumus par 2022. gada decembri un nodrošinātu avansa maksājumus 2023. gada janvārim, ja apkurei izmanto elektroenerģiju, koksnes granulas, koksnes briketes un malku, tai skaitā administratīvo  izmaksu daļējai kompensēšanai, kas pašvaldībām radušās saistībā ar minētā atbalsta iesniegumu  reģistrāciju un izskatīšanu.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Ministru kabineta 2022. gada 9. augusta protokollēmuma (protokols Nr. 39, 67. §) “Likumprojekts "Grozījumi Energoresursu cenu ārkārtēja pieauguma samazinājuma pasākumu likumā"” 16. punkts paredz VARAM 2023. gadam nepieciešamo finansējumu ne vairāk kā 73 608 800 euro apmērā, lai nodrošinātu valsts budžeta līdzfinansējumu pašvaldībām likumprojekta 4. pantā noteikto normu īstenošanai, paredzēt likumprojekta "Par valsts budžetu 2023. gadam" un likumprojekta "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam" sagatavošanas procesā, tai skaitā:
- 11 920 000 euro apmērā koksnes granulu izmaksu kompensējošo pasākumu īstenošanai,
- 2 016 000 euro apmērā koksnes brikešu izmaksu kompensējošo pasākumu īstenošanai,
- 21 772 800 euro apmērā malkas iegādes izmaksu kompensējošo pasākumu īstenošanai,
- 37 900 000 euro apmērā apkures ar elektroenerģiju izmaksu kompensējošo pasākumu īstenošanai.

Likuma 7.1 panta trīspadsmitā daļa paredz, ka valsts kompensē pašvaldībām izdevumus 100 procentu apmērā par šā panta pirmajā, otrajā, trešajā un ceturtajā daļā noteiktā atbalsta mājsaimniecībām sniegšanu.

Likuma 7.1 panta četrpadsmitā daļa nosaka, lai daļēji kompensētu administratīvās izmaksas, kas pašvaldībām radušās laikposmā no 2022. gada 1. oktobra līdz 2023. gada 30. jūnijam, valsts kompensē pašvaldībām 8 euro par viena šā panta piektajā daļā minētā iesnieguma reģistrāciju un izskatīšanu. Mērķdotāciju, kas paredzēta administratīvo izmaksu segšanai, pašvaldība izlieto pakalpojuma nodrošināšanā iesaistīto darbinieku atlīdzībai, darba vietas ierīkošanai minētajiem darbiniekiem, kā arī tehnikas un aprīkojuma iegādei.

Saskaņā ar minētā panta sešpadsmito daļu, pašvaldība, izmantojot Valsts kases e-pakalpojumu ePārskati atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā Valsts kase nodrošina informācijas apriti, izmantojot Valsts kases e-pakalpojumus, līdz pārskata mēnesim sekojošā mēneša piecpadsmitajam datumam iesniedz VARAM pārskatu par faktiski izlietotajiem līdzekļiem atbalstam mājsaimniecībām un izskatīto iesniegumu skaitu. Iepriekšējā pārskata periodā norādītos datus var precizēt viena mēneša laikā pēc pirmreizējā pārskata iesniegšanas. Pašvaldība pārskatus var iesniegt līdz 2023. gada 15. septembrim. Pašvaldība nodrošina normatīvajos aktos noteikto līdzekļu izlietojuma kontroli un atbilstību šā likuma mērķim.

Atbilstoši Likuma 7.1 panta septiņpadsmitajai daļai, lai nodrošinātu nepieciešamos finanšu līdzekļus atbalsta mājsaimniecībai sniegšanai, pašvaldība var pieprasīt avansa maksājumu 50 procentu apmērā no iepriekšējā mēneša faktiskajiem izdevumiem par atbalsta mājsaimniecībām sniegšanu.

Savukārt, pamatojoties uz minētā panta astoņpadsmito daļu VARAM:
1) Valsts kases e-pakalpojumā ePārskati 10 darbdienu laikā pārliecinās par šā panta sešpadsmitajā daļā minētās informācijas atbilstību Valsts kases pārskatam un apstiprina pārskatu;
2) reizi mēnesī kompensē pašvaldībām šā panta trīspadsmitajā un četrpadsmitajā daļā minētos izdevumus;
3) ir tiesīga izlases kārtībā kontrolēt finansējuma izlietojumu atbalstam mājsaimniecībām un administratīvajām izmaksām, pieprasot no pašvaldības papildu informāciju. Konstatējot finansējuma izlietojuma pārkāpumus, ministrija pārtrauc finansējuma izmaksas, lūdz precizēt pārskatu un veic izmaksāto finanšu līdzekļu pārrēķinu. Pēc pārskata precizēšanas vai pārkāpumu novēršanas izdara pārrēķinu un veic maksājumu par iepriekšējo periodu vai ietur nepamatoti izmaksātos līdzekļus no nākamajā mēnesī pašvaldībai paredzētajiem līdzekļiem.

Atbilstoši Ministru kabineta 2022. gada 20. septembra rīkojuma Nr. 645 "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"" 2. punktam un pamatojoties uz trim Finanšu ministrijas rīkojumiem VARAM pašvaldībām jau pārskaitīja finanšu līdzekļus 18 787 419,84 euro apmērā, lai segtu izdevumus, kas pašvaldībām radušies 2022. gada oktobrī un novembrī, nodrošinot atbalstu mājsaimniecībām apkures izdevumu kompensēšanai, ja apkurei izmanto elektroenerģiju, koksnes granulas, koksnes briketes un malku, kā arī administratīvo izmaksu daļējai kompensēšanai, kas pašvaldībām radušās saistībā ar minētā atbalsta iesniegumu reģistrāciju un izskatīšanu, tai skaitā:
1) saskaņā ar Finanšu ministrijas 2022. gada 10. oktobra rīkojumu Nr. 597 “Par līdzekļu piešķiršanu” - 15 525 112 euro apmērā avansa maksājumus pirmajam atbalsta perioda mēnesim (2022. gada oktobrim);
2) saskaņā ar Finanšu ministrijas 2022. gada 29 novembra rīkojumu Nr. 731 “Par līdzekļu piešķiršanu” - 2 737 541,97 euro apmērā faktisko izdevumu segšanai par 2022. gada oktobri un avansa maksājumus novembrim;
3) saskaņā ar Finanšu ministrijas 2022. gada 22. decembra rīkojumu Nr. 839 “Par līdzekļu piešķiršanu” - 524 765,87 euro apmērā faktisko izdevumu segšanai par 2022. gada novembri.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Ievērojot Likuma 7.1 panta astoņpadsmitās daļas 2. punktā noteikto, VARAM reizi mēnesī kompensē pašvaldībām šā panta trīspadsmitā un četrpadsmitā daļā minētos izdevumus par atbalstu mājsaimniecībām apkures izdevumu daļējai kompensēšanai, ja apkurei izmanto koksnes granulas, koksnes briketes, malku un elektroenerģiju, kā arī administratīvās izmaksas, kas pašvaldībām radušās laikposmā no 2022. gada 1. oktobra līdz 2023. gada 30. jūnijam.

Atbilstoši Likuma 7.1 panta sestajai daļai iesniegumu pieņemšana pašvaldībās par atbalstu mājsaimniecībām tika nodrošināta sākot ar 2022. gada 1. oktobri. 

Kā iepriekš jau tika minēts, saskaņā ar 7.1 panta sešpadsmito daļu, pašvaldība, izmantojot Valsts kases e-pakalpojumu ePārskati atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā Valsts kase nodrošina informācijas apriti, izmantojot Valsts kases e-pakalpojumus, līdz pārskata mēnesim sekojošā mēneša piecpadsmitajam datumam iesniedz VARAM pārskatu par faktiski izlietotajiem līdzekļiem atbalstam mājsaimniecībām un izskatīto iesniegumu skaitu.

Pamatojoties uz pašvaldību iesniegtajiem pārskatiem par 2022. gada decembrī faktiski izlietotajiem līdzekļiem atbalstam mājsaimniecībām un izskatīto iesniegumu skaitu kopā nepieciešami finanšu līdzekļi 1 678 992 euro apmērā, tai skaitā:
1. Aizkraukles novada pašvaldībai - 39 406 euro,
2. Augšdaugavas novada pašvaldībai - 219 445 euro,
3. Ādažu novada pašvaldībai - 32 148 euro,
4. Bauskas novada pašvaldībai - 91 800 euro,
5. Daugavpils valstspilsētas pašvaldībai - 2 567 euro,
6. Dienvidkurzemes novada pašvaldībai - 74 949 euro,
7. Dobeles novada pašvaldībai - 11 200 euro,
8. Gulbenes novada pašvaldībai - 50 325 euro,
9. Jelgavas novada pašvaldībai - 91 802 euro,
10. Jēkabpils novada pašvaldībai - 88 105 euro,
11. Krāslavas novada pašvaldībai - 27 999 euro,
12. Kuldīgas novada pašvaldībai - 20 000 euro,
13. Liepājas valstspilsētas pašvaldībai - 14 956 euro,
14. Limbažu novada pašvaldībai - 130 519 euro,
15. Ludzas novada pašvaldībai - 44 697 euro,
16. Madonas novada pašvaldībai - 33 644 euro,
17. Olaines novada pašvaldībai - 15 992 euro,
18. Rēzeknes novada pašvaldībai - 14 031 euro,
19. Rēzeknes valstspilsētas pašvaldībai - 9 531 euro,
20. Rīgas valstspilsētas pašvaldībai - 360 758 euro,
21. Ropažu novada pašvaldībai - 64 426 euro,
22. Salaspils novada pašvaldībai - 11 358 euro,
23. Smiltenes novada pašvaldībai - 30 852 euro,
24. Tukuma novada pašvaldībai - 92 351 euro,
25. Valmieras novada pašvaldībai - 92 534 euro,
26. Varakļānu novada pašvaldībai - 13 597 euro.

Pašvaldība pārskatus var iesniegt līdz 2023. gada 15. septembrim. Pašvaldība nodrošina normatīvajos aktos noteikto līdzekļu izlietojuma kontroli un atbilstību šā likuma mērķim.

Atbilstoši Likuma 7.1 panta septiņpadsmitajai daļai, lai nodrošinātu nepieciešamos finanšu līdzekļus atbalsta mājsaimniecībai sniegšanai, pašvaldība var pieprasīt avansa maksājumu 50 procentu apmērā no iepriekšējā mēneša faktiskajiem izdevumiem par atbalsta mājsaimniecībām sniegšanu.

Pašvaldība iesniedzot pārskatu apliecina, ka nodrošinās normatīvajos aktos noteikto līdzekļu izlietojuma kontroli un atbilstību Likuma mērķim, kā arī apliecina, ka ir sniegtas patiesas un pilnīgas ziņas un, ka par nepatiesu ziņu sniegšanu pašvaldība var tikt saukta pie normatīvajos aktos noteiktās atbildības.

Līdz ar to, pamatojoties uz pašvaldību iesniegtajiem Valsts kases e-pakalpojumu ePārskatiem par 2022. gada decembra faktiskajiem izdevumiem un avansa maksājumu pieprasījumu 2023. gada janvārim, VARAM jānodrošina finanšu līdzekļu piešķiršanu pašvaldībām par atbalstu mājsaimniecībām apkures izdevumu daļējai kompensēšanai, ja apkurei izmanto koksnes granulas, koksnes briketes, malku un elektroenerģiju, kā arī segt administratīvās izmaksas par minēto atbalsta periodu.

Pamatojoties uz Likuma 7.1 panta astoņpadsmito daļu VARAM būs tiesīga izlases kārtībā kontrolēt finansējuma izlietojumu atbalstam mājsaimniecībām un administratīvajām izmaksām, pieprasot no pašvaldības papildu informāciju. Konstatējot finansējuma izlietojuma pārkāpumus, ministrija būs tiesīga pārtraukt finansējuma izmaksas, lūgt precizēt pārskatu un veikt izmaksāto finanšu līdzekļu pārrēķinu.
Risinājuma apraksts
Līdz ar to VARAM saskaņā ar Likuma 7.1 panta sešpadsmito daļu, kā arī izpildot Ministru kabineta 2022. gada 9. augusta protokollēmuma (protokols Nr. 39, 67. §) “Likumprojekts "Grozījumi Energoresursu cenu ārkārtēja pieauguma samazinājuma pasākumu likumā"” 16. punktu, sagatavoja Ministru kabineta rīkojuma projektu “Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Finansējums Energoresursu cenu ārkārtēja pieauguma samazinājuma pasākumu likumā noteikto terminēto atbalsta pasākumu īstenošanai"”, kas paredz Finanšu ministrijai no valsts budžeta programmas 15.00.00 "Finansējums Energoresursu cenu ārkārtēja pieauguma samazinājuma pasākumu likumā noteikto terminēto atbalsta pasākumu īstenošanai" piešķirt VARAM finansējumu  1 678 992 euro apmērā, lai nodrošinot atbalstu mājsaimniecībām par 2022. gada decembri apkures izdevumu kompensēšanai un avansa maksājumu nodrošināšanai 2023. gada janvārim, ja apkurei izmanto elektroenerģiju, koksnes granulas, koksnes briketes un malku, tai skaitā administratīvo  izmaksu daļējai kompensēšanai, kas pašvaldībām radušās saistībā ar minētā atbalsta iesniegumu  reģistrāciju un izskatīšanu.

VARAM normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavot un iesniegt Finanšu ministrijā pieprasījumu par šā rīkojuma 1. punktā minēto līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas 15.00.00 "Finansējums Energoresursu cenu ārkārtēja pieauguma samazinājuma pasākumu likumā noteikto terminēto atbalsta pasākumu īstenošanai" atbilstoši faktiski nepieciešamajam apmēram.
 
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
  • Pilsētu un novadu pašvaldību iedzīvotāji.
Ietekmes apraksts
-
Juridiskās personas
  • Pilsētu un novadau pašvaldības.
Ietekmes apraksts
Pilsētu un novadu pašvaldībām tiks kompensēti izdevumi, kas redušies nodrošinot atbalstu mājsaimniecībām par 2022. gada decembri apkures izdevumu kompensēšanai un avansa maksājumu nodrošināšanai 2023. gada janvārim, ja apkurei izmanto elektroenerģiju, koksnes granulas, koksnes briketes un malku, tai skaitā administratīvo  izmaksu daļējai kompensēšanai, kas pašvaldībām radušās saistībā ar minētā atbalsta iesniegumu  reģistrāciju un izskatīšanu.

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2023
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2024
2025
2026
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
1 678 992
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
1 678 992
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-1 678 992
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-1 678 992
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
1 678 992
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Detalizēta informācija par nepieciešamā finansējuma apmēru pieejama anotācijas pielikumā - pārskats “Pārskats par atbalstu mājsaimniecībām apkures sezonai” apkopojums par 2022. gada decembri un avansu 2023. gada janvārim.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Saskaņā ar Likuma 7.1 panta sešpadsmito daļu, pašvaldība, izmantojot Valsts kases e-pakalpojumu ePārskati atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā Valsts kase nodrošina informācijas apriti, izmantojot Valsts kases e-pakalpojumus, līdz pārskata mēnesim sekojošā mēneša piecpadsmitajam datumam iesniedz Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai pārskatu par faktiski izlietotajiem līdzekļiem atbalstam mājsaimniecībām un izskatīto iesniegumu skaitu. Iepriekšējā pārskata periodā norādītos datus var precizēt viena mēneša laikā pēc pirmreizējā pārskata iesniegšanas. Pašvaldība pārskatus var iesniegt līdz 2023. gada 15. septembrim. Pašvaldība nodrošina normatīvajos aktos noteikto līdzekļu izlietojuma kontroli un atbilstību šā likuma mērķim.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Ar Ministru kabineta rīkojuma projektu “Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Finansējums Energoresursu cenu ārkārtēja pieauguma samazinājuma pasākumu likumā noteikto terminēto atbalsta pasākumu īstenošanai"” neparedz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas. Līdz ar to sabiedrības līdzdalība un komunikācijas aktivitātes rīkojuma projekta izstrādē netika organizētas (Ministru kabineta 2009. gada 25. augusta noteikumu Nr. 970 „Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 5. punkts).
Vienlaikus norādāms, ka minētais rīkojuma projekts un tā anotācija pēc to iekļaušanas attiecīgās Ministru kabineta sēdē izskatāmo jautājumu sarakstā būs publiski pieejams Ministru kabineta tīmekļvietnē www.mk.gov.lv sadaļās Ministru kabineta sēdes un Tiesību aktu projekti, kur ar tiem varēs iepazīties jebkurš interesents.

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Finanšu ministrija
  • Pilsētu un novadu pašvaldības

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Tiks sniegts atbalsts mājsaimniecībām apkures nodrošināšanai.

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi
Pielikums
Nosaukums
Pārskats par atbalstu mājsaimniecībām apkures sezonai apkopojums par 2022. gada decembri un avansu 2023. gada janvārim.