Anotācija

25-TA-918: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2025. gada 11. februāra noteikumos Nr. 99 "Kārtība, kādā lieliem, nozīmīgiem publiskiem pasākumiem un ārvalstu filmu uzņemšanai Latvijā tiek piešķirts valsts budžeta līdzfinansējums"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Tiesību aktu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2025. gada 11. februāra noteikumos Nr. 99 "Kārtība, kādā lieliem, nozīmīgiem publiskiem pasākumiem un ārvalstu filmu uzņemšanai Latvijā tiek piešķirts valsts budžeta līdzfinansējums"" (turpmāk - Noteikumu projekts) ir izstrādāts, lai papildinātu lielu, nozīmīgu publisku pasākumu (turpmāk - dižpasākums) organizēšanas un ārvalstu filmu uzņemšanas atbalsta saņēmējiem attiecināmās izmaksas, nodrošinātu ārvalstu filmu uzņemšanas atbalstu saskaņā ar de minimis regulējumu, kā arī precizētu kvalitātes kritērijus.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Noteikumu projekta mērķis ir papildināt dižpasākuma organizēšanas un ārvalstu filmu uzņemšanas atbalsta saņēmējiem attiecināmās izmaksas, nodrošinātu ārvalstu filmu uzņemšanas atbalstu saskaņā ar de minimis regulējumu, kā arī precizētu kvalitātes kritērijus. 
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Dižpasākumu organizēšana un ārvalstu filmu uzņemšana veido Latvijas valsts tēlu, pozicionējot Latviju kā radošu, atvērtu un starptautiski konkurētspējīgu valsti.
Ārvalstu filmas, kas tiek uzņemtas Latvijā, parāda mūsu dabu, arhitektūru, kultūrvēsturiskās vietas miljoniem skatītāju pasaulē.
Dižpasākumu organizēšana un ārvalstu filmu uzņemšana Latvijā piesaista ievērojamus finanšu līdzekļus – gan no ārvalstu investoriem, gan no tūristiem. Tūrisms un viesmīlības nozare (viesnīcas, restorāni, transporta pakalpojumi) iegūst tiešus ieņēmumus no pasākuma apmeklētājiem vai filmēšanas grupām. Savukārt, vietējie uzņēmumi – tehniskais personāls, dekorāciju būvētāji, ēdinātāji, dizaineri – tiek iesaistīti un gūst papildu ienākumus.
Ministru kabinets 2025. gada 11. februārī apstiprināja Ekonomikas ministrijas virzītos noteikumus Nr. 99 "Kārtība, kādā lieliem, nozīmīgiem publiskiem pasākumiem un ārvalstu filmu uzņemšanai Latvijā tiek piešķirts valsts budžeta līdzfinansējums" (turpmāk - MK noteikumi Nr.99), kuru mērķis ir nodrošināt valsts budžeta līdzfinansējumu dižpasākumu organizēšanai un ārvalstu filmu uzņemšanai Latvijā, radot pozitīvu ekonomisko ietekmi, kā arī veicinot Latvijas valsts tēla starptautisko atpazīstamību.
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (turpmāk - aģentūra) no 2025. gada 3. marta līdz 3. aprīlim organizēja 1. atlases kārtu, kurā tika saņemti 14 atbalsta pieteikumi ārvalstu filmu uzņemšanai Latvijā (kopējais līdzfinansējuma apmērs 2025.-2026. gadā ir 10,5 milj. euro, plānotais pievienotās vērtības nodokļa apmērs 5,9 milj. euro), kā arī trīs atbalsta pieteikumi dižpasākumu organizēšanai Latvijā (kopējais līdzfinansējuma apmērs no 2025.-2027.gadam 759 tūkst. euro, plānotais pievienotā vērtības nodokļa apmērs 2,6 milj. euro). 
Pēc pirmās atlases kārtas noslēgšanās Ekonomikas ministrija saņēma gan nozares, gan aģentūras priekšlikumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem MK noteikumu Nr. 99 nosacījumos. 
Ārvalstu filmu uzņemšanai Latvijā atbalsts tiek sniegts saskaņā ar Eiropas Komisijas 2014. gada 17. jūnija Regulas (ES) Nr. 651/2014, ar ko noteiktas atbalsta kategorijas atzīst par saderīgām ar iekšējo tirgu, piemērojot Līguma 107. un 108. pantu (turpmāk – Komisijas regula Nr. 651/2014) 54.pantu, kas liedz iespēju pieteikties atbalstam tādus atbalsta saņēmējus, kas jau uzsākuši darbu pie ārvalstu filmas uzņemšanas pirms projekta iesniegšanas aģentūrā. 
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
MK noteikumi Nr. 99 neietver atbalstu dižpasākumu organizēšanas projektu īstenotājiem atbalstam viesnīcas un citi ar izmitināšanu saistītiem pakalpojumiem,ēdināšanas pakalpojumiem, telekomunikāciju pakalpojumiem, kā arī administratīvā un profesionālā personāla izmaksām. Ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektu īstenotājiem nav projektā paredzētas izmaksas skaņas un video pēcapstrādei. Tādēļ ir nepieciešami grozījumi MK noteikumos Nr. 99.
Tāpat MK noteikumos Nr. 99 nav paredzēts atbalsts ārvalstu filmu uzņemšanai Latvijā saskaņā ar de minimis regulējumu. 
Vienlaikus, pēc pirmās atlases kārtas ir secināms, ka ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektos ir daudz vairāk piesaistīti Latvijas filmu nozares pakalpojumi un speciālisti, tādēļ ir nepieciešams papildināt kvalitātes kritērijus, lai varētu kvalificēties atbalstam ar augstāku punktu skaitu. Vienlaikus, pēc pirmās atlases kārtas ir secināms, ka ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektiem pievienotās vērtības nodokļa ieņēmumu summas no provizoriski plānotajām attiecināmajām izmaksām pret pieprasīto līdzfinansējumu (%) ir ne vairāk kā 70%, attiecīgi ir jāmaina kritēriji, lai varētu sasniegt arī augstāko punktu skaitu. 
Risinājuma apraksts
Ir svarīgi veidot atbalstošu vidi dižpasākumu organizēšanas un ārvalstu filmu uzņemšanas projektu īstenošanai Latvijā, tas sekmē gan Latvijas valsts tēlu, gan investīciju piesaisti. 

Ar MK noteikumu projektu paredzēts veikt šādas izmaiņas:
1. papildināt atbalsta saņemšanu ārvalstu filmu uzņemšanai saskaņā ar de minimis regulējumu
Šobrīd atbalsts ārvalstu filmu uzņemšanai Latvijā tie sniegts saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 651/2014 54. pantu, kas nosaka, ka atbalsta sniegšanā ir jāpiemēro stimulējošā ietekme. Lai nodrošinātu atbalstu ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektu iesniedzējiem, kuri uzsākuši darbus pirms projekta iesnieguma iesniegšanas aģentūrā, ar Noteikumu projektu tiek noteikts, ka šādi projektu iesniedzēji atbalstu var saņemt saskaņā ar Eiropas Komisijas 2023. gada 13. decembra Regulu (ES) Nr. 2023/2831 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam (turpmāk – Komisijas regula Nr. 2023/2831)​. 
Ar Noteikumu projektu tiek precizēti nosacījumi MK noteikumu Nr. 99 normas, precizējot, kuri nosacījumi attiecas uz atbalsta piešķiršanu saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 651/2014 un kuri nosacījumi attiecas uz atbalsta piešķiršanu saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 2023/2831. 

Vienlaikus tiek noteikts, ka ja atbalsts ārvalstu filmu uzņemšanai un dižpasākumu organizēšanai Latvijā tiek saņemts saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 2023/2831, izmaksas ir attiecināmas sākot no attiecīgās projekta iesniegumu atlases gada 1. janvāra. 

2. papildināt attiecināmās izmaksas projekta īstenošanai
Ņemot vērā sporta nozares saņemtos priekšlikumus par to, ka valsts atbalsts ir tikai 30% un to, ka ir ierobežots attiecināmo izmaksu klāsts, kas nenosedz galvenās izmaksas, t.sk., administratīvās izmaksas, Ekonomikas ministrijas priekšlikums ir papildināt attiecināmās izmaksas dižpasākuma projekta īstenošanai ar šādām izmaksām: 
* viesnīcas un citi ar izmitināšanu saistīti pakalpojumi;
* ēdināšanas pakalpojumi;
* telekomunikāciju pakalpojumi;
*  dižpasākuma projekta īstenošanas nodrošināšanai nepieciešamā administratīvā un profesionālā personāla izmaksas.

Tāpat saņemti priekšlikumi no kino nozares, izsakot nepieciešamību papildināt atbalstu ar skaņas pēcapstrādes izmaksām. Līdz ar to ārvalstu filmu uzņemšanas attiecināmās izmaksas tiek papildinātas ar skaņas pēcapstrādes izmaksām. 

3. precizēt projekta iesnieguma kvalitātes kritērijus
Aģentūra pēc projektu iesniegumu pirmās atlases kārtas ir secinājusi, ka kritērijā "Pievienotās vērtības nodokļa ieņēmumu summas no provizoriski pārdoto biļešu skaita ārvalstniekiem un ieņēmumiem no ārvalstu viesiem attiecība pret pieprasīto līdzfinansējumu (%)" ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektu iesniedzējiem nav iespējams iegūt maksimālo punktu skaitu, tādēļ gan dižpasākuma organizēšanas, gan ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektiem kritērijā "Pievienotās vērtības nodokļa ieņēmumu summas no provizoriski pārdoto biļešu skaita ārvalstniekiem un ieņēmumiem no ārvalstu viesiem attiecība pret pieprasīto līdzfinansējumu (%)" tiek noteikts, ka par 60% un vairāk var iegūt 30 punkts (maksimālais), no 55%, bet mazāk par 60% - 20 punkts, no 50%, bet mazāk par 55% - 10 punktus (minmālais), mazāk par 50% - 0 punktus. 
Tāpat pēc ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektu iesniegumiem secināms, ka projektu īstenotāji daudz vairāk iesaista Latvijas filmu nozares pakalpojumus un speciālistus, kas ir Latvijas pilsoņi vai pastāvīgie iedzīvotāji, tādēļ tiek precizēti kritēriji, nosakot papildus speciālistus, par kuriem var iegūt punktus, lai kvalificētos atbalstam: 
- dekorāciju dizainers;
- kameras sliežu operators (key grip);
- galvenais skaņu režisors;
- galvenā skaņu režisora asistents;
- dialoga inženieris;
- pārieraksta inženieris;
- sinhrono trokšņu mākslinieks;
- Foley ierakstu inženieris;
- skaņu efektu inženieris;
- skaņu dizaineris;
- mūzikas miksa inženieris;
- miksa inženieris;
- mūzikas kurators;
- kvalitātes kontroles inženieris;
- pēcapstrādes administrators;
- montāžas režisors;
- montāžas režisora asistents;
- krāsu korekciju speciālists;
- vizuālo efektu galvenais režisors;
- kustīgo grafiku dizaineris;
- digitālā attēla tehniķis;
- vizuālo efektu mākslinieks;
- pēcapstrādes tehniķis.

Tāpat kritērijos tiek mainīta punktu vērtēšanas skala, lai varētu sasniegt maksimālo punktu skaitu – 60, kā arī izpildīt minimālo punktu skaitu – 20.

Tehniskie grozījumi
* MK noteikumu Nr. 99 12.7.apakšpunktā tiek aizstāts saiklis "un" ar saikli "vai", nodrošinot, ka projekta īstenotājs nesadarbojas ne ar Krievijas Federāciju, ne Baltkrievijas Republiku.
* MK noteikumu Nr. 99 14.4. apakšpunktā tie svītrota informācija, ka pie projekta iesnieguma ir jāiesniedz ārvalstu producentu producēto filmu izplatīšanas kanāli. Nosacījums tiek svītrots, jo nav aktuāls pie projekta vērtēšanas. Šī nosacījuma izslēgšana samazina birokrātisko slogu projektu iesniedzējiem. 
* Projekta 1. pielikuma 2.5. apakšpunktā tiek papildināts kritērijs ar vārdiem "ja attiecināms", jo MK noteikumu Nr. 99 22. punkts attiecas tikai uz ārvalstu filmu uzņemšanas projektiem.
* Svītrots MK Noteikumu Nr. 99 13.8. apakšpunkts, jo netiek paredzēti atšķirīgi atbalsta piešķiršanas nosacījumi atkarībā no komercsabiedrības statusa.
* Ievērojot to, ka MK noteikumu Nr. 99 ietvaros atbalsta apjoms nepārsniedz 30% no projekta īstenošanas kopējām attiecināmajām izmaksām Latvijā, MK noteikumu 14.12. apakšpunktā tiek noteikts, ka atbalsta pretendentam kopā ar pieteikumu ir jāiesniedz ārvalstu filmu producenta apliecinājumu, ka filmas īstenošanai Latvijā tiks nodrošināts līdzfinansējums tās attiecināmo izmaksu daļas apmērā, par kuru šo noteikumu ietvaros netiks piešķirts komercdarbības atbalsts,
* Normas skaidrākai interpretācijai precizēts MK noteikumu Nr.99 20.5 un 21.3. apakšpunkts.
* Svītrots MK noteikumu 14.4. un 14.5. punkts, ņemot vērā, ka nav vērtēšanas kritērija par ārvalstu producenta un projekta iesniedzēja pieredzi filmu veidošanā. Šo normu svītrošana mazina birokrātisko slogu atbalsta pretendentiem. 

Plānotajiem grozījumiem nav ietekmes uz pirmās atlases kārtas iesniegtajiem projektu iesniegumiem, tie ietekmēs tikai jaunus projekta iesniegumus nākamajās atlases kārtās.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Juridiskās personas
  • nevalstiskās organizācijas
  • mazie uzņēmumi
  • vidējie uzņēmumi
  • lielie uzņēmumi
  • mikrouzņēmumi
Ietekmes apraksts
Noteikumu projekts paredz papildus atbalstāmās darbības projektu iesniedzējiem, kā arī ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektiem papildus speciālistus, par kuriem var saņemt punktus, lai kvalificētos atbalsta saņemšanai. Tāpat ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektu iesniedzējiem tiek nodrošināts atbalsts saskaņā ar de minimis regulējumu. 

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.2.1. uz makroekonomisko vidi:

2.2.2. uz nozaru konkurētspēju:

Ietekmes apraksts
Noteikumu projekts paredz papildus atbalstāmās darbības projektu iesniedzējiem, kā arī ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektiem papildus speciālistus, par kuriem var saņemt punktus, lai kvalificētos atbalsta saņemšanai. Tāpat ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektu iesniedzējiem tiek nodrošināts atbalsts saskaņā ar de minimis regulējumu. 

2.2.3. uz uzņēmējdarbības vidi:

Ietekmes apraksts
Noteikumu projekts paredz papildus atbalstāmās darbības projektu iesniedzējiem, kā arī ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektiem papildus speciālistus, par kuriem var saņemt punktus, lai kvalificētos atbalsta saņemšanai. Tāpat ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektu iesniedzējiem tiek nodrošināts atbalsts saskaņā ar de minimis regulējumu. 

2.2.4. uz mazajiem un vidējiem uzņēmējiem:

Ietekmes apraksts
Noteikumu projekts paredz papildus atbalstāmās darbības projektu iesniedzējiem, kā arī ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektiem papildus speciālistus, par kuriem var saņemt punktus, lai kvalificētos atbalsta saņemšanai. Tāpat ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektu iesniedzējiem tiek nodrošināts atbalsts saskaņā ar de minimis regulējumu. 

2.2.5. uz konkurenci:

2.2.6. uz nodarbinātību:

Ietekmes apraksts
Noteikumu projekts paredz papildus atbalstāmās darbības projektu iesniedzējiem, kā arī ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektiem papildus speciālistus, par kuriem var saņemt punktus, lai kvalificētos atbalsta saņemšanai. Tāpat ārvalstu filmu uzņemšanas Latvijā projektu iesniedzējiem tiek nodrošināts atbalsts saskaņā ar de minimis regulējumu. Atbalsta saņemšana var nodrošināt papildus darba vietu vietu izveidi, attiecīgi paaugstināt nodarbinātības līmeni. 

2.3. Administratīvo izmaksu novērtējums juridiskām personām

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Administratīvā sloga novērtējums fiziskām personām

Vai projekts skar šo jomu?

2.5. Atbilstības izmaksu novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Cita informācija
-
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.1. Saistības pret Eiropas Savienību

Vai ir attiecināms?
ES tiesību akta CELEX numurs
32014R0651
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Komisijas Regula (ES) Nr. 651/2014 ( 2014. gada 17. jūnijs ), ar ko noteiktas atbalsta kategorijas atzīst par saderīgām ar iekšējo tirgu, piemērojot Līguma 107. un 108. pantu Dokuments attiecas uz EEZ (turpmāk - Regula Nr. 651/2014)
Apraksts
-
ES tiesību akta CELEX numurs
32023R2831
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Komisijas 2023. gada 13. decembra Regulas (ES) Nr. 2023/2831 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam (turpmāk – Komisijas regula Nr. 2023/2831)
Apraksts
-

5.2. Citas starptautiskās saistības

Vai ir attiecināms?
-

5.3. Cita informācija

Apraksts
-

5.4. 1. tabula. Tiesību akta projekta atbilstība ES tiesību aktiem

Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Komisijas Regula (ES) Nr. 651/2014 ( 2014. gada 17. jūnijs ), ar ko noteiktas atbalsta kategorijas atzīst par saderīgām ar iekšējo tirgu, piemērojot Līguma 107. un 108. pantu Dokuments attiecas uz EEZ (turpmāk - Regula Nr. 651/2014)
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
Komisijas regulas Nr. 651/2014  54. pants
Noteikumu projekta 1. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Komisijas regula Nr. 651/2014 (vispārīgi)
Noteikumu projekta 6., 8., 14., 18., 21., 22., 24.  un 31. punkts (I pielikums). 
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Komisijas regulas Nr. 651/2014 2. panta 18. punkts
Noteikumu projekta 6. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Komisijas regulas Nr. 651/2014 2. panta 18. punkta c) apakšpunkts
Noteikumu projekta 8. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Komisijas regulas Nr. 651/2014  54. panta 2. un 9. punkts
Noteikumu projekta 14. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Komisijas regulas Nr. 651/2014  54. panta 6. punkts un 7. panta a) apakšpunkts
Noteikumu projekta 18. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Komisijas regulas Nr. 651/2014  54. panta 6. panta 2. punkts
Noteikumu projekta 21. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Komisijas regulas Nr. 651/2014  9. panta 1. un 4. punkts
Noteikumu projekta 22. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-
Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Komisijas 2023. gada 13. decembra Regulas (ES) Nr. 2023/2831 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam (turpmāk – Komisijas regula Nr. 2023/2831)
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
Komisijas regula Nr. 2023/2831 vispārīgi
Noteikumu projekta 1., 9., 14., 24., 25., 26., 28., 29., 30. un 31. punkts (I pielikums)
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Komisijas regulas Nr. 2023/2831 3. panta 2. punkts
Noteikumu projekta 27. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punkta "a", "b", "c" vai "d" apakšpunkts
Noteikumu projekta 30. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 2. punkts
Noteikumu projekta 30. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-

6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas

Valsts un pašvaldību institūcijas
Nevalstiskās organizācijas
Cits

6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi

Veids
Sabiedriskā apspriede
Saite uz sabiedrības līdzdalības rezultātiem
-

6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti

-

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi