Anotācija (ex-ante)

23-TA-2740: Cits plānošanas dokumenta (grozījumu) projekts (Groza ar plānošanas dokumentu)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2021. gada 15. janvāra rīkojumā Nr. 28 "Par informācijas sabiedrības attīstības pamatnostādņu ieviešanu publiskās pārvaldes informācijas sistēmu jomā (mērķarhitektūras 57.0. versija)"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Ministru kabineta (turpmāk – MK) rīkojuma projekts “Grozījums Ministru kabineta 2021. gada 15. janvāra rīkojumā Nr. 28 “Par informācijas sabiedrības attīstības pamatnostādņu ieviešanu publiskās pārvaldes informācijas sistēmu jomā (mērķarhitektūras 57.0. versija)”” (turpmāk - Rīkojuma projekts) ir izstrādāts pamatojoties uz: 
 
1. MK 2022.gada 29.marta rīkojumu Nr.225, ar kuriem tiek apstiprināti grozījumi MK 2020. gada 15. jūlija rīkojumā Nr. 374 "Par darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" 2.2.1.1. pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" un 2.2.1.2. pasākuma "Kultūras mantojuma digitalizācija" projektu iesniegumu atlases 1. un 2. kārtas projektu sarakstu Eiropas Savienības fondu 2014.–2020. gada plānošanas periodam” (turpmāk – MK rīkojums Nr. 374), nosakot projekta Nr. 2.2.1.1/21/I/002 “Atvieglojumu vienotās informācijas sistēmas un latvija.lv atvēršana komersantiem un valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru attīstība” (turpmāk – AVIS projekts) finansējuma apjomu 4 044 350 euro apmērā, attiecīgi palielinot AVIS projekta finansējumu par 350 000,00 euro valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.gov.lv mobilās aplikācijas izstrādei;

2.  MK 2022.gada 9.augusta rīkojumu Nr.549, ar kuriem tiek apstiprināti grozījumi MK rīkojumā Nr. 374, nosakot AVIS projekta finansējuma apjomu 4 315 850 euro apmērā, attiecīgi palielinot projekta finansējumu par 271 500 euro šādu aktivitāšu veikšanai:
2.1. 90 000,00 euro Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru pakalpojumu pilnveidei, kas nodrošinās sabiedrībai ērtākus, ātrākus un pieejamākus digitālos pakalpojumus - attālinātā ierēdņa videoiezvana moduļa veiktspējas palielināšana, izveidojot pieprasījumu maršrutētāju, kas sadala saņemtos pakalpojumu pieprasījumus paralēlos attālinātas pakalpojumu sniegšanas kanālos un izveidojot vienotu iestāžu speciālistu pieejamības rindu pārvaldības risinājumu;
2.2. 181 500,00 euro Juridisko personu pilnvarošanas risinājuma modernizācijai un veiktspējas uzlabošanai e-adreses obligātā lietojuma uzņēmējiem nodrošināšanai no 2023. gada 1. janvāra.

3. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas kā informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības organizācijas (turpmāk – VARAM) 2023.gada 6.oktobra atzinumu Nr. 11-2/5759 “Par projekta Nr.2.2.1.1/21/I/002 detalizētā apraksta grozījumiem”, ar kuru tiek saskaņoti izstrādātie grozījumi AVIS projekta detalizētajā projekta aprakstā.

AVIS projekts ir Eiropas Reģionālās attīstības fonda (turpmāk - ERAF) projekts, kas tiek īstenots Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzija fonda 2014. – 2020. gada plānošanas perioda darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa “Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību” 2.2.1.1. pasākuma “Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība” (turpmāk – 2.2.1.1. pasākums) ietvaros. 
 
Plānotais pasākums neatbilst visām Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5. pantā minētajām pazīmēm vienlaikus, ņemot vērā, ka VARAM kā finansējuma saņēmējs veic valsts noteikto funkciju, un līdz ar to finansējums netiks sniegts saimnieciskās darbības veikšanai, attiecīgi nav jāpiemēro komercdarbības atbalsta regulējums. 

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Rīkojuma projekta mērķis ir veikt precizējumus AVIS detalizētajā projekta aprakstā atbilstoši MK rīkojuma Nr. 374 grozījumos, kā arī VARAM 2023.gada 6.oktobra atzinumā Nr. 11-2/5759 “Par projekta Nr.2.2.1.1/21/I/002 detalizētā apraksta grozījumiem” noteiktajam AVIS projekta finansējuma apmēram un īstenojamo aktivitāšu tvērumam.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Spēkā esošajā AVIS projekta detalizētajā projekta aprakstā AVIS projekta kopējais budžets noteikts 3 694 350,00 euro apmērā, kā arī AVIS projekta ietvaros veicamo aktivitāšu apraksts neatbilst MK rīkojuma Nr. 374 grozījumos noteiktajām aktivitātēm.
 
Rīkojuma projekts, ar kuru tiek veikts grozījums  MK 2021. gada 15. janvāra rīkojumā Nr. 28 “Par informācijas sabiedrības attīstības pamatnostādņu ieviešanu publiskās pārvaldes informācijas sistēmu jomā (mērķarhitektūras 57.0. versija)” neietekmē projekta īstenošanu un tajā noteikto mērķa sasniegšanu Eiropas Parlamenta un Padomes 2013. gada 17. decembra Regulas (ES) Nr. 1303/2013, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu, Kohēzijas fondu, Eiropas Lauksaimniecības fondu lauku attīstībai un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu un vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu, Kohēzijas fondu un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu un atceļ Padomes Regulu (EK) Nr. 1083/2006, 71. panta izpratnē.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Ar MK 2023.gada 14.marta  rīkojumu Nr. 136 “Grozījumi Ministru kabineta 2020. gada 15. jūlija rīkojumā Nr. 374 "Par darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" 2.2.1.1. pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" un 2.2.1.2. pasākuma "Kultūras mantojuma digitalizācija" projektu iesniegumu atlases 1. un 2. kārtas projektu sarakstu Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas periodam”, ar kuru veikti grozījumi MK rīkojumā Nr.374  AVIS projektam tika piešķirts papildus finansējums 350 tūkst. apmērā valsts pārvaldes pakalpojuma portāla Latvija.gov.lv mobilās aplikācijas izstrādei. Projekta aktivitāšu īstenošanas laikā, sadarbībā ar projekta sadarbības partneri Valsts reģionālās attīstības aģentūru, izvērtējot ieguvumus no šādas aplikācijas izstrādes, tika pieņemts lēmums aplikāciju neizstrādāt, ievērojot to, ka šādas aplikācijas izstrāde radītu papildus izdevumus projekta rezultātu un portāla uzturēšanā, tajā pašā laikā tiešie ieguvumi no šādas aplikācijas izstrādes nebūtu samērīgi. Ievērojot minēto, tikusi izvērtēta iespēja piešķirto finansējumu novirzīt sistēmas AVIS tirgotāja mobilās lietotnes izstrādei, kas būtu paredzēta atvieglojuma informācijas izgūšanai un darījumu datu reģistrēšanai sistēmā AVIS tirgotājiem, kuri saskartos ar zemu veikto darījumu skaitu (mazāk kā 50 darījumi stundā).

Tomēr, izvērtējot tirgotāja lietotnes izstrādes lietderību, kopā ar projekta sadarbības partneriem, un arī ar potenciālajiem sistēmas AVIS lietotājiem – pašvaldību pārstāvjiem, kā arī Labklājības ministrijas un Veselības ministrijas pārstāvjiem, tika pieņemts lēmums turpmākās AVIS projekta aktivitātes vērst uz pasākumiem un aktivitātēm, kas tiešā veidā veicina sistēmas AVIS lietotāju skaita palielināšanu un izstrādātās sistēmas ieviešanu. Nevis veikt investīcijas atsevišķā risinājumā – tirgotāja mobilajā lietotnē, kuras izstrāde ir laikietilpīga un sadārdzina sistēmas uzturēšanas izmaksas pēc projekta īstenošanas beigām, tajā pašā laikā nedodot tiešus ieguvumus sistēmas lietošanai atvieglojumu piemērošanā.

Sistēmas AVIS izstrādātā funkcionalitāte ļauj visiem tirgotājiem un atvieglojumu pakalpojumu sniedzējiem veikt integrāciju ar sistēmu AVIS  (sistēmas tehniskajā dokumentācijā noteiktajā kārtībā) un piemērot atvieglojumu darījumus personām, kam noteiktas tiesības saņemt valsts un pašvaldību noteiktos atvieglojumus.

Līdz ar to, tirgotāju lietotnes izstrādes izslēgšana no projekta īstenošanas tvēruma, nekādā veidā negatīvi neietekmē izstrādātās sistēmas AVIS funkcionalitāti un izmantošanas iespējamību.
Tajā pašā laikā, atkārtoti izvērtējot AVIS projektā ietverto aktivitāšu tvērumu, ticis konstatēts, ka projekta īstenošanas ietvaros nav paredzētas darbības pilnveidotās AVIS sistēmas ieviešanai lietošanā – sistēmas lietotāju piesaistīšanā vēl AVIS projekta īstenošanas laikā.  
Risinājuma apraksts
Uzdot vienam no esošajiem AVIS projekta sadarbības partneriem – Jelgavas valstspilsētas pašvaldībai, veikt papildus darbības projektā, kas paredz sistēmas AVIS lietotāju loka paplašināšanu, veicot informatīvus pasākumus citu pašvaldību pārstāvjiem par sistēmu AVIS, tās izmantošanu, pašvaldības atvieglojumu informācijas sistēmas integrācijas procesu ar sistēmu AVIS un sistēmas AVIS lietošanas priekšrocībām, tajā pašā laikā sniedzot arī tehnisku un saturisku atbalstu jaunajiem sistēmas AVIS lietotājiem.
Minēto darbību veikšanai nepieciešamo finansējumu projekta mērķa M1 ietvaros nodrošinot, sākotnēji valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.gov.lv mobilās aplikācijas izstrādei paredzēto finansējumu 350 tūkst. EUR apmērā daļēji (~ 300 tūkst. euro), novirzot Jelgavas valstspilsētas pašvaldībai sistēmas AVIS administratora funkciju pildīšanai un sistēmas lietotāja atbalsta nodrošināšanai, kā arī sistēmas AVIS ieviešanai, veicot darbības un informatīvas kampaņas par sistēmas AVIS lietošanu pašvaldībās, kurām AVIS lietošana būs obligāta atvieglojumu piemērošanā sākot ar 2024.gada nogali.
Problēmas apraksts
Ievērojot "Oficiālās elektroniskās adreses likuma" nosacījumus, e-adreses lietošana ir noteikta kā obligāta visām juridiskajām personām sākot ar 2023.gada 1.janvāri. Tomēr, projekta īstenošanas laikā tika secināts, ka Latvijā bāzētu ārzemju komersantu uzņēmumu un/vai to filiāļu pārstāvjiem valsts pārvaldes pakalpojuma portālā Latvija.gov.lv aktivizēt E-adresi un/vai izpildīt portālā izmitinātos, juridiskajām personām paredzētos e-pakalpojumus, nav iespējams, ja šīs amatpersonas nav Latvijas rezidenti un tām nav tehniskas iespējas saņemt Latvijas elektroniskās identifikācijas līdzekļus (eID, eParaksts un/vai eParaksts Mobile).
Risinājuma apraksts
Projekta mērķis M2 apraksts papildināts, ietverot Notāru informācijas sistēmas un Juridisko personu pilnvarošanas risinājuma integrāciju, to izsakot sekojošā redakcijā: “Pilnveidot valsts pārvaldes pakalpojumu portālu Latvija.gov.lv un nodrošināt Notāru informācijas sistēmas integrāciju ar Juridisko personu pilnvarošanas (JPP) risinājumu”.

Darbības ietvaros tiks izstrādāts programmatūras saskarne (API) Notāru informācijas sistēmas (Notāru IS) integrācijai ar Juridisko personu pilnvarošanas (JPP) risinājuma aizmugursistēmu (backend) elektronisku pilnvarojumu izveidei Latvijas rezidentiem juridiskas personas vārdā uz ģenerālpilnvaru pamata, kuras iesniegtas Latvijā reģistrētam zvērinātam notāram.

Notāru IS un JPP integrācija ļaus notāriem apstrādāt Latvijā reģistrētas juridiskas personas ģenerālpilnvaras, kas izsniegtas fiziskai personai, Latvijas rezidentam, ar mērķi veikt darbības elektroniskā vidē attiecīgās juridiskās personas vārdā, piemēram, piekļūt šīs juridiskās personas e-adresei portālā Latvija.gov.lv, tādejādi nodrošinot iespējas visām Latvijā reģistrētajām juridiskajām personām izpildīt likumā “Oficiālās elektroniskās adreses likums” ietvertās prasības attiecībā uz e-adreses lietošanas obligātumu.

Minēto darbību veikšanai nepieciešamo finansējumu projekta mērķa M2 ietvaros nodrošinot, sākotnēji valsts pārvaldes portāla Latvija.gov.lv mobilās aplikācijas izstrādei paredzēto finansējumu 350 tūkst. EUR apmērā daļēji (~ 25 tūkst. euro) novirzot Latvijas Zvērinātu notāru padomei, balstoties uz noslēgto sadarbības līgumu.
Problēmas apraksts
Spēkā esošajā AVIS projekta detalizētajā projekta aprakstā paredzēts mērķa M2 ietvaros paredzēts nodrošināt valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.gov.lv atvēršanu komersantiem un ļaujot komersantiem ievietot un sniegt valsts pārvaldes pakalpojumu portālā Latvija.gov.lv savus pakalpojumus. AVIS projekta aktivitāšu īstenošanas ietvaros, izvērtējot normatīvo aktu regulējuma nosacījumus, tika secināts, ka plānotā valsts pārvaldes pakalpojumu portāla atvēršana privātajam sektoram, nodrošinot iespēju tiem sniegt savus pakalpojumus portālā Latvija.gov.lv,  atbilst visām Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5. pantā minētajām pazīmēm, un, tām iestājoties kumulatīvi, secināms, ka šāda aktivitāte projektā paredz komercdarbības atbalsta sniegšanu, taču SAM 2.2.1. projektu ietvarā saskaņā ar normatīvajiem aktiem nav paredzēts īstenot komercdarbības atbalsta sniegšanu.
Risinājuma apraksts
Koriģēt detalizētā projekta apraksta sadaļā “Projekta rezultāta rādītāji” ietverto tabulu, dzēšot sākotnēji norādītos projekta rezultātu rādītājus RR1 un RR2, ņemot vērā to, ka komersantiem izvietot valsts pārvaldes pakalpojumu portālā Latvija.gov.lv savus piedāvātos pakalpojumus nav iespējams.
Koriģēt detalizētā projekta apraksta sadaļu “Projekta īstenošanas sociālekonomiskie ieguvumi”, ņemot vērā to, ka komersantiem izvietot valsts pārvaldes pakalpojumu portālā Latvija.gov.lv savus piedāvātos pakalpojumus nav iespējams. Līdz ar to nepieciešams veikt korekcijas projekta sociālekonomiskā ieguvuma aprēķinā, to samazinot.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Juridiskās personas
  • visi uzņēmumi
Ietekmes apraksts
Darbības aktivitātes īstenošanā veiks projekta sadarbības partneris – Latvijas Zvērinātu notāru padome.

Rīkojuma projektam būs labvēlīga ietekme, jo, izmantojot Notāru informācijas sistēmas un Juridisko personu pilnvarošanas risinājuma integrāciju, tiks dota iespēja notāriem apstrādāt Latvijā reģistrētas juridiskas personas ģenerālpilnvaras, kas izsniegtas fiziskai personai, Latvijas rezidentam, ar mērķi veikt darbības elektroniskā vidē attiecīgās juridiskās personas vārdā, piemēram, piekļūt šīs juridiskās personas e-adresei portālā Latvija.gov.lv, tādējādi nodrošinot iespējas visām Latvijā reģistrētajām juridiskajām personām izpildīt “Oficiālās elektroniskās adreses likumā” ietvertās prasības attiecībā uz e-adreses lietošanas obligātumu.

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
559 800
0
559 800
0
559 800
559 800
2.1. valsts pamatbudžets
0
559 800
0
559 800
0
559 800
559 800
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-559 800
0
-559 800
0
-559 800
-559 800
3.1. valsts pamatbudžets
0
-559 800
0
-559 800
0
-559 800
-559 800
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
-559 800
-559 800
-559 800
-559 800
5.1. valsts pamatbudžets
-559 800
-559 800
-559 800
-559 800
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Rīkojuma projekts paredz palielināt ERAF līdzfinansētā AVIS projekta kopējo finansējumu, to nosakot 4 315 850 euro apmērā, tai skaitā ERAF finansējums 3 668 472 euro un valsts budžeta finansējums 622 223 euro un pašvaldību budžets 25 155 euro.

Projekta izmaksu sadalījums pa gadiem:
Nr.p.k. Finansējuma avots 2021.gadā, euro 2022.gadā, euro 2023. gadā, euro KOPĀ, euro %
1 ERAF finansējums 236 045,00 1 234 461,00 2 197 966,00 3 668 472,00 85
2 Valsts budžeta finansējums 40 567,00 215 827,00 359 539,00 615 933,00 14,27
3 Valsts budžeta dotācijas pašvaldībām 218,00 404,00 5 668,00 6 290,00 0,15
4 Pašvaldības budžeta finansējums 870,00 1615,00 22 670,00 25 155,00 0,58
5 Kopējās izmaksas 277 700,00 1 452 307,00 2 585 843,00 4 315 850,00 100

AVIS projektā attīstāmo IKT risinājumu – AVIS platforma, portāls Latvija.gov.lv un VPVKAC pakalpojumu pārvaldības risinājums, kuri pildīs koplietošanas platformas funkciju, plānotās izstrādes izmaksas ir 4 315 850, 00 euro. Ievērojot sistēmu uzturēšanas principus, kas norādīti informatīvā ziņojuma „Par Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējo ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļu ietvaros izveidoto informācijas un komunikācijas tehnoloģiju sistēmu uzturēšanai nepieciešamo valsts budžeta finansējumu 2017.-2019.gadam” (izskatīts MK 2016. gada 18. augusta ārkārtas sēdē (prot. Nr.41, 2.§), kā arī precizēts atbilstoši šajā sēdē nolemtajam) 1. pielikumā „Sistēmu uzturēšanas principi”, pēc projekta īstenošanas ikgadējās uzturēšanas izmaksas tiek plānotas nepārsniedzot 20 % no faktiskajām sistēmas specializētās programmatūras izstrādes izmaksām jeb 559 800 euro, kas salīdzinot ar sākotnēji plānotajām risinājumu uzturēšanas izmaksām ir palielināts par 62 800 euro, ievērojot to, ka ar MK 2022.gada 29.marta rīkojumu Nr.225 un MK 2022.gada 9.augusta rīkojumu Nr.549 projektā attīstāmajiem risinājumiem tika palielinātas izstrādes izmaksas un apstiprināta risinājumiem papildus izstrādājamās funkcionalitātes, kuru uzturēšana pēc projekta īstenošanas beigām rada papildus izdevumus pret sākotnēji paredzētajiem.  
 
Nr.p.k. Nepieciešamās IKT risinājuma uzturēšanas  izmaksas 2024.gadā, euro 2025.gadā, euro 2026.gadā un turpmāk ik gadu, euro
1. AVIS platforma 283 000,00 283 000,00 283 000,00
2. Portāls Latvija.gov.lv 248 000,00 248 000,00 248 000,00
3. VPVKAC pakalpojuma pārvaldības programmatūra 28 800,00 28 800,00 28 800,00
4. Kopējās uzturēšanas izmaksas 559 800,00 559 800,00 559 800,00

Finansējums AVIS projekta ietvaros izstrādāto risinājumu uzturēšanai tiks pieprasīts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā pēc projekta īstenošanas beigām.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Papildus amata vietas projekta īstenošanas laikā vai projekta rezultātu uzturēšanas laikā Rīkojuma projekts neparedz.
Cita informācija
-
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
-

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija
  • Valsts reģionālās attīstības aģentūra
  • Latvijas Zvērinātu notāru padome
  • Jelgavas valstspilsētas pašvaldība
  • Liepājas pilsētas pašvaldība

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Ieguldījums risinājumos, kas ir priekšnosacījums publiskās pārvaldes IKT attīstībai atbilstoši modernas pārvaldes principiem.

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi