Anotācija (ex-ante)

23-TA-1774: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par valsts nozīmes pasākumu starptautiskas nozīmes svētvietā Aglonā un tā nodrošināšanas un drošības plānu 2024. gadam" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
Latvijas Republikas un Svētā Krēsla līguma 12. panta pirmā daļa un likuma "Par starptautiskas nozīmes svētvietu Aglonā" 7. pants.
Ministru kabineta 2010. gada 25. maija noteikumu Nr. 473 “Kārtība, kādā tiek noteikti valsts nozīmes pasākumi Aglonas svētvietā, kā arī nodrošināta to norise un finansēšana” (turpmāk – noteikumi Nr. 473) 9. punkts.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Dievmātes Debesīs uzņemšanas svētku Aglonā no 2024. gada 12. augusta plkst. 12.00 līdz 2024. gada 15. augusta plkst. 18.00 nodrošināšana.
Izstrādāts valsts nozīmes pasākuma nodrošināšanas un drošības plāns starptautiskas nozīmes svētvietā Aglonā 2024. gadā.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Atbilstoši noteikumu Nr. 473 4.1 punktam Ministru kabineta noteikto valsts nozīmes pasākumu norises koordinēšanai svētvietā pēc šo noteikumu 4.1. – 4.13. apakšpunktā minēto institūciju rakstiska deleģējuma apstiprina tieslietu ministrs. Rīcības komitejas darbu materiāltehniski nodrošina Tieslietu ministrija. Rīcības komitejas sastāvā atbilstoši noteikumu Nr. 473 4. punktam ir pilnvarotie pārstāvji no Aizsardzības ministrijas, Klimata un enerģētikas ministrijas, Finanšu ministrijas, Iekšlietu ministrijas, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas, Satiksmes ministrijas, Tieslietu ministrijas, Veselības ministrijas,  Zemkopības ministrijas, Latgales plānošanas reģiona attīstības padomes, Preiļu novada domes, Aglonas pagasta pārvaldes un Katoļu baznīcas Latvijā vadības. Saskaņā ar noteikumu Nr. 473 2. punktu Katoļu baznīcas Latvijā vadība katru gadu līdz 1. martam iesniedz Tieslietu ministrijā to svētvietā paredzēto pasākumu plānu nākamajam gadam, kuri varētu būt valsts nozīmes pasākumi, kā arī ar valsts nozīmes pasākumiem saistītu svētvietas uzturēšanas izdevumu detalizētu aprēķinu.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Tieslietu ministrija saņēma Romas Katoļu baznīcas Rēzeknes – Aglonas diecēzes 2023. gada 11. aprīļa vēstuli ar lūgumu Ministru kabinetam atzīt ikgadējos Dievmātes Debesīs uzņemšanas svētkus (turpmāk – svētki) Aglonā, kas notiks no 2024. gada 12. augusta plkst. 12.00 līdz 2024. gada 15. augusta plkst. 18.00, par valsts nozīmes pasākumu, kā arī nodrošināt svētceļnieku, kā arī citu pilsoņu un ārvalstu viesu satiksmes organizēšanu, medicīnisko apkalpošanu un citus ar drošību saistītus pasākumus. Ar minēto vēstuli Romas Katoļu baznīcas vadība pilnvaro reliģisko organizāciju “Aglonas bazilikas draudze” (turpmāk – draudze) organizēt svētku norisi, t.sk. piedalīties rīcības komitejas sēdēs, slēgt nepieciešamos līgumus, pieņemt, izlietot un atskaitīties par valsts sniegto finansējumu.
Saskaņā ar noteikumu Nr. 473 9. punktu Tieslietu ministrija līdz kārtējā gada 1. jūnijam iesniedz priekšlikumus par atsevišķu pasākumu noteikšanu par valsts nozīmes pasākumiem, finansējuma apmēru ministrijām apstiprināto valsts budžeta bāzes izdevumu ietvaros un plāna projektu apstiprināšanai Ministru kabinetā.
Atbilstoši noteikumu Nr. 473 7. punktam rīcības komiteja izvērtē to svētvietā paredzēto pasākumu plānu nākamajam gadam, kuri varētu būt valsts nozīmes pasākumi, kā arī draudzes iesniegto tāmi, budžeta pieprasījuma pamatotību un priekšlikumus par pasākumiem, kurus finansē no valsts budžeta līdzekļiem, un plānu.
Risinājuma apraksts
Rīcības komitejas dalībnieki izskatīja piešķiramā finansējuma apjomu un akceptēja līdzekļu izmantošanu šādu pasākumu nodrošināšanai:
1. Iekšlietu ministrijai:
1.1. ceļu satiksmes organizēšanai; personu un sabiedrības drošības garantēšanai, apsardzes veikšanai, ko nodrošinās Valsts policija;
1.2. ugunsdrošības un glābšanas profilaktisko (preventīvo) pasākumu veikšanai, ko nodrošinās Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests;
2. Veselības ministrijai:
2.1. neatliekamās medicīniskās palīdzības nodrošināšanai un koordinēšanai, ko nodrošinās Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests;
2.2. dzeramā ūdens mikrobioloģiskajai un ķīmiskajai izmeklēšanai (laboratorisko izmeklējumu uzdevuma izstrādāšana ūdens mikrobioloģiskajai un ķīmiskajai izmeklēšanai, paraugu ņemšana un speciālista atzinuma sagatavošana), ko nodrošinās Veselības inspekcija;
2.3. dzeramā ūdens monitoringa programmas paraugu un peldūdens paraugu izmeklēšanai pēc Veselības inspekcijas pasūtījuma (kopā 13 paraugi), ko nodrošinās Valsts zinātniskais institūts “Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts “BIOR””;
3. Zemkopības ministrijai:
3.1. pārtikas uzņēmumu, kas nodrošina produktu mazumtirdzniecību un sabiedrisko ēdināšanu, uzraudzībai un kontrolei, ko nodrošinās Pārtikas un veterinārais dienests;
4. Tieslietu ministrijai:
4.1. atkritumu konteineru nomai un to kompleksai apkalpošanai;
4.2. pārvietojamo sabiedrisko tualešu nomai;
4.3. divu artēzisko urbumu, divu dzeramā ūdens spiedbāku un dzeramā ūdens apgādes tīkla cauruļvadu profilaktiskajai attīrīšanai/dezinfekcijai/skalošanai;
4.4. dzeramā ūdens apgādes sistēmas dezinficēšanai;
4.5. nepārtrauktas elektroapgādes garantēšanai pasākuma norises vietā;
4.6. elektrības slodzes palielināšanai svētku norises laikā;
4.7. notekūdeņu pārsūknēšanas, kanalizācijas sistēmas un santehnisko ierīču nepārtrauktas darbības garantēšanai;
4.8. apskaņošanas pakalpojumu nodrošināšanai;
4.9. ugunsdrošības profilaktisko (preventīvo) pasākumu nodrošināšanai;
4.10. video translāciju nodrošināšanai;
4.11. Preiļu novada domei, lai nodrošinātu apmeklētāju drošību un kārtību pašvaldības objektos un teritorijā;
4.12. Satiksmes organizēšanas nodrošināšanai svētku laikā,  ceļu satiksmes organizēšanas shēmu izstrādei un atbilstoši saskaņotajām satiksmes organizācijas shēmām uzstādīt un noņemt nepieciešamos satiksmes organizācijas tehniskos līdzekļus uz VSIA “Latvijas valsts ceļi” pārraudzībā esošajiem ceļiem;
5. Aizsardzības ministrijai atbalsta sniegšanai drošības un sabiedriskās kārtības nodrošināšanai svētku laikā, ko nodrošinās Zemessardze.
Rīcības komiteja ir izstrādājusi valsts nozīmes pasākumu nodrošināšanas un drošības plānu starptautiskas nozīmes svētvietā Aglonā 2024. gadam, kas paredz pasākumu un uzdevumu kopumu, lai nodrošinātu svētku laikā sabiedrisko kārtību un ceļu satiksmes drošību, neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanu nepieciešamības gadījumā, ugunsdrošību un glābšanu nepieciešamības gadījumā, sabiedrības informēšanu, sabiedrības veselību un infrastruktūru un komunikāciju svētku norises laikā.

Atbilstoši noteikumu Nr. 473 9. punktam Tieslietu ministrija iesniedz apstiprināšanai Ministru kabinetā priekšlikumus par atsevišķu pasākumu noteikšanu par valsts nozīmes pasākumiem, finansējuma apmēru ministrijām apstiprināto valsts pamatbudžeta bāzes izdevumu ietvaros, finansējuma apmēra pārdali starp pasākumiem (ja nepieciešams) un drošības plāna projektu.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Ietekmes apraksts
Primāri par mērķgrupu tiek uzskatīti Latvijā dzīvojošie katoļu konfesijai piederīgie, kas saskaņā ar reliģiskās organizācijas “Rīgas Metropolijas Romas katoļu kūrija” publiski sniegto informāciju Latvijā pārsniedz 330 000. Svētki Aglonā pulcē arī citu konfesiju pārstāvjus kas dzīvo Latvijā, kā arī svētceļniekus no citām pasaules valstīm. Svētki uzskatāmi par vienu no nozīmīgākajiem notikumiem kristīgajā pasaulē.
Juridiskās personas

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2023
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2024
2025
2026
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
196 838
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
196 838
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
0
196 838
21 902
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
0
196 838
21 902
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
-21 902
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
-21 902
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
21 902
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
2024. gads
Valsts nozīmes pasākuma starptautiskas nozīmes svētvietā Aglonā – Vissvētākās Jaunavas Marijas Debesīs uzņemšanas svētku nodrošināšanai 2024. gadā nepieciešami 218 740 euro šādu pasākumu nodrošināšanai:
1. Iekšlietu ministrijai saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru 2024. gadam paredzēti 55 644 euro, 2024. gadā nepieciešami 56 475 euro, t.sk.:
1.1. ceļu satiksmes organizēšanai, personu un sabiedrības drošības garantēšanai, apsardzes veikšanai 48 105 euro apmērā (06.01.00 “Valsts policija”), kas paredzēti izdevumiem atlīdzībai vidēji 149 amatpersonām par dienesta pienākumu izpildi virs noteiktā dienesta pienākumu izpildes laika un par dienesta pienākumu izpildi nakts laikā, kā arī degvielas iegādei iesaistītajiem transportlīdzekļiem (aptuveni 1009 litri);
1.2. ugunsdrošības un glābšanas pasākumu nodrošināšanai Aglonas svētvietā 8 370 euro apmērā Izdevumi paredzēti izdevumiem atlīdzībai par dienesta pienākumu izpildi virs noteiktā dienesta pienākumu izpildes laika un par dienesta pienākumu izpildi nakts laikā, degvielas iegādei iesaistītajiem transportlīdzekļiem, kā arī komandējuma izdevumiem  darbiniekiem 3 dienām. Papildus nepieciešamais finansējums 831 euro apmērā tiks segts esošā Iekšlietu ministrijas valsts budžeta ietvaros.
2. Veselības ministrijai saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru 2024.gadam paredzēti 67 797 euro, 2024.gadā nepieciešami 88 266 euro, t.sk.:
2.1. neatliekamās medicīniskās palīdzības nodrošināšanai un koordinēšanai nepieciešami 87 186 euro, no kuriem Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru 2024.gadam paredzēti 66 717 euro, savukārt 2024.gadā nepieciešami papildus 20 469 euro, kas paredzēti medpunktu izveidei, intensīvās terapijas brigādes darba nodrošināšanai, reanimācijas brigādes darba nodrošināšanai, ārsta palīgu brigāžu darba nodrošināšanai, vadības ārstu un pirmās palīdzības posteņu nodrošināšanai;
2.2. dzeramā ūdens un peldūdens uzraudzībai (Veselības inspekcija) 756 euro, kas paredzēti laboratorisko izmeklējumu uzdevuma izstrādāšanai fizikāli ķīmiskajiem un mikrobioloģiskajiem izmeklējumiem, paraugu ņemšanai fizikāli ķīmiskiem un mikrobioloģiskiem izmeklējumiem dzeramajam ūdenim (t.sk. Svētavota ūdenim), speciālista atzinuma sagatavošanai par testēšanas pārskatiem.
2.3.dzeramā ūdens kārtējā monitoringa programmas paraugu izmeklēšanai pēc Veselības inspekcijas pasūtījuma (valsts zinātniskajam institūtam "Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts") 324 euro (13 paraugi) un izmeklēšanai pēc šādiem rādītājiem: amonijs, duļķainība, Escherichia coli un koliformas, garša un smarža, krāsainība, elektrovadītspēja, ūdeņraža jonu koncentrācija, kopējais mikroorganismu skaits (MAFAM) un testēšanas pārskatu sagatavošanai. Papildus nepieciešamais finansējums 20 469 euro apmērā NMPD medicīniskās palīdzības sniegšanai un medicīnisko resursu koordinācijai tiks segts esošā Veselības ministrijas valsts budžeta ietvaros.
3. Zemkopības ministrijai saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru 2024.gadam paredzēti 1 116 euro, 2024.gadā nepieciešami 1 259 euro t.sk.:
Pārtikas uzņēmumu, kas nodrošina produktu mazumtirdzniecību un sabiedrisko ēdināšanu, uzraudzībai un kontrolei (Pārtikas un veterinārajam dienestam) 1 199 euro, kas paredzēti atlīdzības samaksai inspektoriem par pienākumu izpildi, kā arī degvielas iegādei 60 euro. Papildu nepieciešamais finansējums 143 euro apmērā tiks segts esošā Zemkopības ministrijas valsts budžeta ietvaros.
4. Tieslietu ministrijai saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru 2024.gadam paredzēti 65 162 euro, 2024.gadā nepieciešami 65 162 euro, t.sk.:
4.1. atkritumu konteineru nomai un to kompleksai apkalpošanai 11 590 euro, kas paredzēti 28 atkritumu konteineru ar tilpumu 1,1 m3 un 3 atkritumu konteineru ar tilpumu 7,0 m3 nomai un to izvešanai (kopumā plānots izvest 394,8 m3 atkritumu), kā arī cieto sadzīves atkritumu savākšanai, šķirošanai, pārvadāšanai un apglabāšanai, atkritumu konteineru uzstādīšanai, to remontam un  uzturēšanai, mazgāšanai un dezinficēšanai;
4.2. pārvietojamo sabiedrisko tualešu nomai 12 790 euro, t.sk. 90 biotualešu TOCHA noma, 10 portatīvo āra izlietņu noma, 3 biotualešu cilv. ar īp. vajadzībām noma; biotualešu apkope – sagatavošana ekspluatācijai un iztīrīšana pēc pasākuma, izlietņu sagatavošana ekspluatācijai un iztīrīšana pēc pasākuma, tualešu tīrīšana pasākuma laikā, izlietņu tīrīšana pasākuma laikā, transporta pakalpojumi inventāra piegādei un aizvešanai, darbinieku samaksai;
4.3. divu (2) dzeramā ūdens hidroforu pa 0,5m3 un apgādes tīkla ūdensvadu ~2m3 attīrīšana un dezinfekcija Aglonā, Aglonas bazilikas kompleksā un dzeramā ūdens hidrofora 0,5m3 un apgādes tīkla ūdensvadu ~3m3 attīrīšana un dezinfekcija Aglonā, Aglonas Katoļu ģimnāzijā 555 euro;
4.4. dzeramā ūdens apgādes sistēmas dezinficēšanai 850 euro, kas paredzēti ūdens attīrīšanas stacijas apkopei, spiedfiltra atdzelžošanai, gaisa kompresora kondensāta izvadīšanai, filtrējošo materiālu maiņai un citiem dzeramā ūdens dezinficēšanas pakalpojumiem;
4.5. nepārtrauktas elektroapgādes garantēšanai pasākuma norises vietā 3848 euro, kas paredzēti atlīdzības samaksai dežūrbrigādei, kas nodrošinās elektrisko iekārtu nepārtrauktu apkalpošanu, apgaismojuma pārbaudei un remontam, gaismas objektu un palīgmateriālu izmaksām, kā arī transporta izdevumiem;
4.6. elektrības slodzes palielināšanai pasākuma norises vietā uz piecām dienām 1002 euro;
4.7. notekūdeņu un kanalizācijas sistēmas, santehnisko ierīču un ārējo tualešu nepārtrauktas darbības garantēšanai 2860 euro, kas paredzēti kanalizācijas sistēmas tīrīšanai, skalošanai un pārbaudei, bazilikas ūdensvadu un ar ūdeni skalojamo tualešu remontiem (santehniskie un metināšanas darbi), atlīdzības samaksai tehniskajai brigādei, kas būs atbildīga par avārijas tehnisko bojājumu novēršanu;
4.8. apskaņošanas pakalpojumu nodrošināšanai 14 680 euro, kas paredzēti dažādai skaņas aparatūras nomai (skandas, pastiprinātāji, statīvi, mikrofoni, līniju transformatori), kā arī skaņas apkalpošanas un transportēšanas izdevumu segšanai;
4.9. ugunsdrošības profilaktisko pasākumu nodrošināšanai 1390 euro, kas paredzēti ugunsdzēšamo aparātu iegādei un apkopei, kā arī profilaktisko pasākumu nodrošināšanai (atbildīgā personāla par ugunsdrošību apmācību, ugunsdrošības instrukcijas izstrādāšana, objektu apgādāšana ar ugunsdrošības un darba drošības zīmēm, norādēm);
4.10. video translāciju nodrošināšanai 6980 euro (atbilstoši saņemtajam piedāvājumam), kas paredzēti TV signāla translācijai uz citām Aglonas bazilikas teritorijas vietām (centrālajā laukumā, pie ieejas bazilikā, pie avotiņa) un visu nepieciešamo video aparatūru un komutācijas tehniku, kā arī iekārtu transportēšanai, uzstādīšanai un kvalificētai apkalpošanai pasākuma laikā, kā arī demontāžai pēc pasākuma;
4.11. Preiļu novada domei nepieciešami finanšu līdzekļi 2611 euro apmērā. Finansējums nepieciešams, lai svētku laikā nodrošinātu apmeklētāju drošību un kārtību pašvaldības objektos un teritorijā. Lai nodrošinātu svētku apmeklētāju drošību un informētību par transporta maršrutiem un atiešanas/pienākšanas laikiem, ir nepieciešams nodrošināt apgaismojumu Aglonas centrā un autobusu paviljonā. Ņemot vērā, ka svētku apmeklētāji uzturēsies ne tikai draudzes teritorijā, bet arī pašvaldības teritorijā, ir nepieciešams finansējums teritorijas uzkopšanai un sakārtošanai gan svētku laikā, gan pēc svētkiem;
4.12 Lai nodrošinātu satiksmes organizēšanu svētku laikā, nepieciešams 6006 euro finansējums vajadzīgo satiksmes organizācijas tehnisko līdzekļu iegādei, uzstādīšanai un noņemšanai atbilstoši saskaņotajām satiksmes organizācijas shēmām.
5. Aizsardzības ministrijai saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru 2024. gadam paredzēti 7 119 euro, 2024. gadā nepieciešami 7 578 euro, t.sk.:
atbalsta sniegšanai drošības un sabiedriskās kārtības nodrošināšanai svētku laikā, kas paredzēti zemessargu dienesta uzdevumu izpildes un uzturdevas kompensācijai, degvielai un materiāliem (marķēšanas lentas, pretodu līdzekļi, baterijas lukturīšiem u.c.) svētku laikā. Papildu nepieciešamais finansējums 459 euro apmērā tiks segts esošā Aizsardzības ministrijas valsts budžeta ietvaros.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Amata vietu skaita izmaiņu nav.
Cita informācija
-
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-

6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas

Valsts un pašvaldību institūcijas
Aizsardzības ministrija, Finanšu ministrija, Iekšlietu ministrija, Klimata un enerģētikas ministrija, Satiksmes ministrija, Veselības ministrija, Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija, Zemkopības ministrija, Latgales plānošanas reģiona attīstības padome, Preiļu novada dome, Aglonas pagasta pārvalde, Katoļu baznīcas Latvijā vadība.
Nevalstiskās organizācijas
Cits

6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi

6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti

-

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Zemkopības ministrija
  • Iekšlietu ministrija
  • Veselības ministrija
  • Satiksmes ministrija
  • Finanšu ministrija
  • Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija
  • Klimata un enerģētikas ministrija
  • Aizsardzības ministrija
  • Latgales plānošanas reģions

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Infrastruktūras uzlabošana un uzturēšana pasākuma norises vietā.

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Latvijā dzīvojošie katoļu konfesijai piederīgie. Svētki Aglonā pulcē arī citu konfesiju pārstāvjus, kas dzīvo Latvijā, kā arī svētceļniekus no citām pasaules valstīm. Svētki uzskatāmi par vienu no nozīmīgākajiem notikumiem kristīgajā pasaulē.

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi