25-TA-2263: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2024. gada 17. decembra noteikumos Nr. 892 "Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 2.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Pārejas uz aprites ekonomiku veicināšana" 2.2.2.1. pasākuma "Atkritumu šķirošana, pārstrāde un reģenerācija" projektu iesniegumu otrās un trešās atlases kārtas īstenošanas noteikumi"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Ministru kabineta (turpmāk – MK) noteikumu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2024. gada 17. decembra noteikumos Nr. 892 "Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021. – 2027. gadam 2.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Pārejas uz aprites ekonomiku veicināšana" 2.2.2.1. pasākuma "Atkritumu šķirošana, pārstrāde un reģenerācija" projektu iesniegumu otrās un trešās atlases kārtas īstenošanas noteikumi"" (turpmāk - MK noteikumu projekts) izstrādāts, lai precizētu atlases kārtās pieejamo finansējumu, tādējādi ļaujot izsludināt projektu iesniegumu atlases Viduslatvijas atkritumu apsaimniekošanas reģionā. MK noteikumu projekts paredz arī nepiesaistītā finansējuma pārdali no 2.2.2.2. pasākuma "Atkritumu dalītā vākšana" projektu iesniegumu otrās atlases kārtas.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Precizēt 2.2.2.1. pasākumā "Atkritumu šķirošana, pārstrāde un reģenerācija" (turpmāk - 2.2.2.1. pasākums) Viduslatvijas atkritumu apsaimniekošanas reģionam projektu atlasēm pieejamo finansējumu pa kārtām, lai varētu izsludināt 2.2.2.1. pasākuma otro un trešo atlases kārtu arī Viduslatvijas atkritumu apsaimniekošanas reģionā.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
2024. gada 17. decembrī MK tika apstiprināti noteikumi Nr. 892 "Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021. – 2027. gadam 2.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Pārejas uz aprites ekonomiku veicināšana" 2.2.2.1. pasākuma "Atkritumu šķirošana, pārstrāde un reģenerācija" projektu iesniegumu otrās un trešās atlases kārtas īstenošanas noteikumi" (turpmāk - MK noteikumi Nr. 892). Tajos Kohēzijas fonda finansējums (katram atkritumu apsaimniekošanas reģionam (turpmāk - AAR) bija pieejami 9 006 000 euro) tika sadalīts divās atlases kārtās (otrajā un trešajā kārtā), kur katrai atlases kārtai pieejamo finansējumu noteica katra AAR atkritumu apsaimniekošanas reģionālais centrs (turpmāk - Centrs) vai Centri (ja tie AAR ir vairāki), ņemot vērā atkritumu apsaimniekošanas reģionālajā plānā noteiktās prioritātes. Šāda pieeja noteikta, jo saskaņā ar Atkritumu apsaimniekošanas likumā noteikto tieši Centriem tiek deleģēts pārvaldes uzdevums nodrošināt atkritumu apsaimniekošanas reģionālā plāna ieviešanu. Tā kā MK noteikumu Nr. 892 izstrādes un apstiprināšanas brīdī Viduslatvijas AAR nebija izveidots viens no diviem Centriem, MK noteikumos Nr.892 norādītais Kohēzijas fonda finansējuma dalījums Viduslatvijas AAR bija norādīts tikai informatīvos nolūkos. Attiecīgi – kamēr nav saņemta viena AAR visu Centru vēstule par finansējuma dalījumu pa kārtām, nav iespējams izsludināt projektu iesniegumu atlases, jo tieši Centru atbildībā ir atkritumu apsaimniekošanas reģionālo plānu ieviešana. Kā norādīts MK noteikumu Nr.892 anotācijā, tad grozījumi finansējuma dalījumā tiks izdarīti gadījumā, ja Centru sniegtā informācija atšķirsies no MK noteikumos Nr.892 noteiktā dalījuma.
Vien 2025. gada pirmajā ceturksnī noslēgusies Centru izveide Viduslatvijas AAR. Attiecīgi Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija pieprasīja abiem Viduslatvijas AAR Centriem informāciju par to, kāds ir Kohēzijas fonda finansējuma sadalījums 2.2.2.1. pasākuma otrajai un trešajai atlases kārtai. 2025. gada 29. jūlijā tika saņemta abu Centru kopīgi parakstīta vēstule, kurā norādīts, ka 2.2.2.1. pasākuma otrajai kārtai izdalāmais Kohēzijas fonda finansējums ir 3 000 000 euro, attiecīgi trešajai kārtai - 6 006 000 euro.
2.2.2.1. pasākuma otrās atlases kārtas uzsaukums Dienvidkurzemes, Latgales, Vidzemes un Ziemeļkurzemes AAR tika izsludināts 2025. gada 29. janvārī, savukārt trešās kārtas - 2025. gada 9. maijā. Projektu iesniegumu iesniegšana abās atlases kārtās visos iepriekš minētajos AAR ir noslēgusies, un ir zināms Kohēzijas fonda finansējuma atlikums - 2 635 466 euro otrajā kārtā, 1 467 362 euro trešajā kārtā. Tā kā projektu iesniegumu vērtēšana abās atlases kārtās nav noslēgusies, iespējams, ka pieejamais finansējuma atlikums vēl palielināsies. Tomēr jau tagad ir iespējams veikt finansējuma pārdali, jo līdz ar precizējumu veikšanu nav iespējams pieprasīt lielāku Kohēzija fonda finansējumu kā sākotnējā iesniegumā.
MK noteikumi Nr. 892 paredz, ja pēc projektu iesniegumu atlases rīkošanas otrajā vai trešajā kārtā ir neizmantots Kohēzijas fonda finansējums, atbildīgā iestāde lemj par tā novirzīšanu 2.2.2.1. pasākuma otrās vai trešās kārtas papildu uzsaukumu rīkošanai. Finansējums novirzāms AAR ar vislielāko apsaimniekoto atkritumu plūsmu saskaņā ar Atkritumu apsaimniekošanas valsts plānu 2021.–2028. gadam. Šis reģions ir Viduslatvijas AAR.
MK 2024. gada 10. septembra noteikumi Nr. 602 "Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 2.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Pārejas uz aprites ekonomiku veicināšana" 2.2.2.2. pasākuma "Atkritumu dalītā vākšana" projektu iesniegumu otrās atlases kārtas īstenošanas noteikumi" (turpmāk - MK noteikumi Nr. 602) nosaka, ka neizmantoto Kohēzijas fonda finansējumu, kas atbrīvojies pēc šī pasākuma otrās atlases kārtas rīkošanas, novirza 2.2.2.1. pasākumam. Projektu iesniegumu vērtēšana 2.2.2.2. pasākuma "Atkritumu dalītā vākšana" (turpmāk - 2.2.2.2. pasākums) projektu iesniegumu otrajā atlases kārtā ir noslēgusies, apstiprinot 14 projektus, un tajā ir izveidojies Kohēzijas fonda finansējuma atlikums 260 310 euro.
Vien 2025. gada pirmajā ceturksnī noslēgusies Centru izveide Viduslatvijas AAR. Attiecīgi Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija pieprasīja abiem Viduslatvijas AAR Centriem informāciju par to, kāds ir Kohēzijas fonda finansējuma sadalījums 2.2.2.1. pasākuma otrajai un trešajai atlases kārtai. 2025. gada 29. jūlijā tika saņemta abu Centru kopīgi parakstīta vēstule, kurā norādīts, ka 2.2.2.1. pasākuma otrajai kārtai izdalāmais Kohēzijas fonda finansējums ir 3 000 000 euro, attiecīgi trešajai kārtai - 6 006 000 euro.
2.2.2.1. pasākuma otrās atlases kārtas uzsaukums Dienvidkurzemes, Latgales, Vidzemes un Ziemeļkurzemes AAR tika izsludināts 2025. gada 29. janvārī, savukārt trešās kārtas - 2025. gada 9. maijā. Projektu iesniegumu iesniegšana abās atlases kārtās visos iepriekš minētajos AAR ir noslēgusies, un ir zināms Kohēzijas fonda finansējuma atlikums - 2 635 466 euro otrajā kārtā, 1 467 362 euro trešajā kārtā. Tā kā projektu iesniegumu vērtēšana abās atlases kārtās nav noslēgusies, iespējams, ka pieejamais finansējuma atlikums vēl palielināsies. Tomēr jau tagad ir iespējams veikt finansējuma pārdali, jo līdz ar precizējumu veikšanu nav iespējams pieprasīt lielāku Kohēzija fonda finansējumu kā sākotnējā iesniegumā.
MK noteikumi Nr. 892 paredz, ja pēc projektu iesniegumu atlases rīkošanas otrajā vai trešajā kārtā ir neizmantots Kohēzijas fonda finansējums, atbildīgā iestāde lemj par tā novirzīšanu 2.2.2.1. pasākuma otrās vai trešās kārtas papildu uzsaukumu rīkošanai. Finansējums novirzāms AAR ar vislielāko apsaimniekoto atkritumu plūsmu saskaņā ar Atkritumu apsaimniekošanas valsts plānu 2021.–2028. gadam. Šis reģions ir Viduslatvijas AAR.
MK 2024. gada 10. septembra noteikumi Nr. 602 "Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 2.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Pārejas uz aprites ekonomiku veicināšana" 2.2.2.2. pasākuma "Atkritumu dalītā vākšana" projektu iesniegumu otrās atlases kārtas īstenošanas noteikumi" (turpmāk - MK noteikumi Nr. 602) nosaka, ka neizmantoto Kohēzijas fonda finansējumu, kas atbrīvojies pēc šī pasākuma otrās atlases kārtas rīkošanas, novirza 2.2.2.1. pasākumam. Projektu iesniegumu vērtēšana 2.2.2.2. pasākuma "Atkritumu dalītā vākšana" (turpmāk - 2.2.2.2. pasākums) projektu iesniegumu otrajā atlases kārtā ir noslēgusies, apstiprinot 14 projektus, un tajā ir izveidojies Kohēzijas fonda finansējuma atlikums 260 310 euro.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
MK noteikumos Nr. 892 norādītais Kohēzijas fonda finansējums Viduslatvijas AAR otrajā un trešajā atlases kārtā nav atbilstošs Viduslatvijas AAR Centru sniegtajai informācijai.
Risinājuma apraksts
Ievērojot MK noteikumu Nr. 892 11. punktā noteikto, Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija rosina visu Kohēzijas fonda finansējuma atlikumu no 2.2.2.1. pasākuma otrās un trešās kārtas un 2.2.2.2. pasākuma otrās kārtas (kopā 4 102 828 euro) pārdalīt 2.2.2.1. pasākuma trešajai atlases kārtai un specifiski uzsaukuma rīkošanai Viduslatvijas AAR, ņemot vērā Viduslatvijas AAR Centru sniegto informāciju 2025. gada 29. jūlija vēstulē. Līdz ar to 2.2.2.1. pasākuma trešajai atlases kārtai Viduslatvijas AAR pieejamais finansējums nosakāms 10 369 138 euro.
MK noteikumu projekts paredz precizēt Kohēzijas fonda finansējumu Viduslatvijas AAR otrajā atlases kārtā atbilstoši Centru norādītajam sadalījumam, lai tādējādi varētu izsludināt uzsaukumu Viduslatvijas AAR projektu iesniegumu atlases otrajā un trešajā kārtai.
Tā kā MK noteikumu projekts paredz pārdalīt citos AAR nepiesaistīto Kohēzijas fonda finansējumu, aktualitāti zaudē MK noteikumu Nr. 892 14. punkts, kas nosaka, ka katram AAR plānotais un pieejamais Kohēzijas fonda finansējums otrajā un trešajā kārtā kopā ir vismaz 9 006 000 euro. Līdz ar to šis punkts tiek svītrots.
MK noteikumu projekts paredz precizēt Kohēzijas fonda finansējumu Viduslatvijas AAR otrajā atlases kārtā atbilstoši Centru norādītajam sadalījumam, lai tādējādi varētu izsludināt uzsaukumu Viduslatvijas AAR projektu iesniegumu atlases otrajā un trešajā kārtai.
Tā kā MK noteikumu projekts paredz pārdalīt citos AAR nepiesaistīto Kohēzijas fonda finansējumu, aktualitāti zaudē MK noteikumu Nr. 892 14. punkts, kas nosaka, ka katram AAR plānotais un pieejamais Kohēzijas fonda finansējums otrajā un trešajā kārtā kopā ir vismaz 9 006 000 euro. Līdz ar to šis punkts tiek svītrots.
Problēmas apraksts
MK noteikumi Nr. 892 nosaka, ka neizmantoto Kohēzijas fonda finansējumu pārdala 2.2.2.1. pasākuma otrās vai trešās kārtas papildu uzsaukumu rīkošanai AAR ar vislielāko apsaimniekoto atkritumu plūsmu saskaņā ar Atkritumu apsaimniekošanas valsts plānu 2021.–2028. gadam - Viduslatvijas AAR. Arī MK noteikumu Nr. 602 8. punkts nosaka, ka neizmantotais Kohēzijas fonda finansējums pārdalāms uz 2.2.2.1. pasākumu. Noslēdzoties projektu iesniegumu iesniegšanai 2.2.2.1. pasākuma otrajā un trešajā kārtā Dienvidkurzemes, Latgales, Vidzemes un Ziemeļkurzemes AAR, izveidojies Kohēzijas fonda finansējuma atlikums attiecīgi 2 635 466 euro un 1 467 362 euro. Savukārt noslēdzoties projektu iesniegumu atlasei 2.2.2.2. pasākuma otrajā atlases kārtā, izveidojies Kohēzijas fonda finansējuma atlikums 260 310 euro.
Risinājuma apraksts
Precizēt Kohēzijas fonda finansējumu visu AAR trešajā atlases kārtā, ievērojot, ka iespējama vēl papildu finansējuma pārdale, ja 2.2.2.1. pasākuma otrajā un trešajā kārtā pēc projektu iesniegumu precizēšanas būs pieejams papildu Kohēzijas fonda finansējuma atlikums. Ja papildu pārdale nebūs jāveic, trešo atlases kārtu varēs izsludināt, neveicot papildu grozījumus MK noteikumos.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
Nosaukums
ES fondu 2014. – 2020. gada plānošanas perioda darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 5. prioritārā virziena “Vides aizsardzība un resursu izmantošanas efektivitāte” noslēguma izvērtējums
Apraksts
Izvērtējumā sniegti stratēģiskie ieteikumi turpmākajiem ieguldījumiem atkritumu apsaimniekošanas nozarē. Viens no tiem paredz noteikt ierobežotu projektu iesniegumu atlasi darbībām, kas tiek īstenotas kā daļa no regulējamiem sadzīves atkritumu apsaimniekošanas nozares pakalpojumiem.
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
MK noteikumu projekts paredz tehniski precizēt pieejamo Kohēzijas fonda finansējumu un nemaina atbalsta piešķiršanas nosacījumus.
Anotācijas sadaļas "Ekonomiskā ietekme", "Tiesību normu sistēma", "Starptautiskās saistības", "Horizontālās ietekmes" netiek aizpildītas, jo tās jau sākotnēji izvērstas MK noteikumu Nr. 892 sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojumā (anotācijā). Ņemot vērā, ka noteikumu projekts paredz tikai tehnisku Kohēzijas fonda finansējuma pārdali, piemērojot MK noteikumos Nr. 892 jau iekļauto normu par nepiesaistītā finansējuma pārdali, netiek mainīti projektu iesniegšanas, vērtēšanas vai atbalsta saņemšanas nosacījumi, kā arī netiek ieviesti jauni kritēriji vai jaunas atbalsta saņēmēju grupas. Situācija attiecībā uz Viduslatvijas AAR iepriekš minēto anotācijas sadaļu kontekstā nav būtiski atšķirīga no pārējiem AAR, un līdz ar to noteikumu projekts neietekmē sabiedrības grupas, tai skaitā potenciālos projektu iesniedzējus, jo tas nepaplašina vai nesašaurina tiesības pretendēt uz finansējumu, kā arī neievieš jaunus pienākumus ārpus esošā tiesiskā regulējuma. Kohēzijas fonda finansējuma pārdales neietekmē jau pieņemtos lēmumus.
Anotācijas sadaļas "Ekonomiskā ietekme", "Tiesību normu sistēma", "Starptautiskās saistības", "Horizontālās ietekmes" netiek aizpildītas, jo tās jau sākotnēji izvērstas MK noteikumu Nr. 892 sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojumā (anotācijā). Ņemot vērā, ka noteikumu projekts paredz tikai tehnisku Kohēzijas fonda finansējuma pārdali, piemērojot MK noteikumos Nr. 892 jau iekļauto normu par nepiesaistītā finansējuma pārdali, netiek mainīti projektu iesniegšanas, vērtēšanas vai atbalsta saņemšanas nosacījumi, kā arī netiek ieviesti jauni kritēriji vai jaunas atbalsta saņēmēju grupas. Situācija attiecībā uz Viduslatvijas AAR iepriekš minēto anotācijas sadaļu kontekstā nav būtiski atšķirīga no pārējiem AAR, un līdz ar to noteikumu projekts neietekmē sabiedrības grupas, tai skaitā potenciālos projektu iesniedzējus, jo tas nepaplašina vai nesašaurina tiesības pretendēt uz finansējumu, kā arī neievieš jaunus pienākumus ārpus esošā tiesiskā regulējuma. Kohēzijas fonda finansējuma pārdales neietekmē jau pieņemtos lēmumus.
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
Cita informācija
Informācija sniegta MK noteikumu Nr. 892 sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojumā (anotācijā), kur jau sākotnējā ietekme uz valsts budžetu noteikta, ievērojot to, ka Viduslatvijas AAR projektu iesniegumu atlase otrajā un trešajā kārtā tiks izsludināta vēlāk.
Pārdalot Kohēzijas fonda finansējumu, intervences koda Nr. 67 “Sadzīves atkritumu apsaimniekošana: rašanās novēršanas, apjoma samazināšanas, šķirošanas, atkārtotas izmantošanas, reciklēšanas pasākumi” apmērs ir:
1) 2.2.2.2. pasākuma otrās kārtas ietvaros 3 057 970 euro;
2) 2.2.2.1. pasākuma otrās kārtas ietvaros 10 903 081 euro;
3) 2.2.2.1. pasākuma trešās kārtas ietvaros 29 858 198 euro.
Savukārt intervences koda Nr. 69 “komerciālo, rūpniecisko atkritumu apsaimniekošana: rašanās novēršanas, apjoma samazināšanas, šķirošanas, atkārtotas izmantošanas, reciklēšanas pasākumi” apmērs ir:
1) 2.2.2.1. pasākuma otrās kārtas ietvaros 1 211 453 euro;
2) 2.2.2.1. pasākuma trešās kārtas ietvaros 3 317 578 euro.
Pārdalot Kohēzijas fonda finansējumu, intervences koda Nr. 67 “Sadzīves atkritumu apsaimniekošana: rašanās novēršanas, apjoma samazināšanas, šķirošanas, atkārtotas izmantošanas, reciklēšanas pasākumi” apmērs ir:
1) 2.2.2.2. pasākuma otrās kārtas ietvaros 3 057 970 euro;
2) 2.2.2.1. pasākuma otrās kārtas ietvaros 10 903 081 euro;
3) 2.2.2.1. pasākuma trešās kārtas ietvaros 29 858 198 euro.
Savukārt intervences koda Nr. 69 “komerciālo, rūpniecisko atkritumu apsaimniekošana: rašanās novēršanas, apjoma samazināšanas, šķirošanas, atkārtotas izmantošanas, reciklēšanas pasākumi” apmērs ir:
1) 2.2.2.1. pasākuma otrās kārtas ietvaros 1 211 453 euro;
2) 2.2.2.1. pasākuma trešās kārtas ietvaros 3 317 578 euro.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
MK noteikumu projekts paredz tehniski precizēt pieejamo Kohēzijas fonda finansējumu un nemaina atbalsta piešķiršanas nosacījumus, tamdēļ tam nav ietekmes uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu.
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
MK noteikumu projekts paredz tehniski precizēt pieejamo Kohēzijas fonda finansējumu un nemaina atbalsta piešķiršanas nosacījumus, tamdēļ tas neietekmē atbilstību Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām.
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Jā
Skaidrojums
MK noteikumu projekta mērķis ir nodrošināt Kohēzijas fonda finansējuma pārdali, piemērojot MK noteikumos Nr. 892 jau iekļauto normu par nepiesaistītā finansējuma pārdali.
Noteikumu projekts būtiski nemaina esošo regulējumu un neparedz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas, līdz ar to saskaņā ar MK 2024. gada 15. oktobra noteikumiem Nr. 639 “Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” publisko apspriedi nodrošināt nav nepieciešams.
Noteikumu projekts būtiski nemaina esošo regulējumu un neparedz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas, līdz ar to saskaņā ar MK 2024. gada 15. oktobra noteikumiem Nr. 639 “Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” publisko apspriedi nodrošināt nav nepieciešams.
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija
- Centrālā finanšu un līgumu aģentūra
- Valsts vides dienests
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
MK noteikumu projekts paredz tehniski precizēt pieejamo Kohēzijas fonda finansējumu un nemaina atbalsta piešķiršanas nosacījumus, tamdēļ tam nav ietekmes uz minētajiem aspektiem.
Pielikumi
