24-TA-135: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas ''Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Likuma par budžetu un finanšu vadību 12. panta pirmā daļa.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Finanšu ministrijai no valsts budžeta programmas 02.00.00 "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" piešķirt Izglītības un zinātnes ministrijai (turpmāk - IZM) 500 000 euro pārskaitīšanai biedrībai "Latvijas Hokeja federācija" (turpmāk - LHF), tai skaitā:
(1) 250 000 euro 2026. gada Ziemas olimpisko spēļu atlases turnīra hokejā vīriešiem organizēšanai 2024. gadā Latvijā;
(2) 250 000 euro 2024. gada IIHF sieviešu pasaules čempionāta hokejā IB divīzijā organizēšanai Latvijā;
(1) 250 000 euro 2026. gada Ziemas olimpisko spēļu atlases turnīra hokejā vīriešiem organizēšanai 2024. gadā Latvijā;
(2) 250 000 euro 2024. gada IIHF sieviešu pasaules čempionāta hokejā IB divīzijā organizēšanai Latvijā;
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
Latvijas nacionālās vīriešu hokeja izlases sasniegumi 2023. gada Starptautiskās Ledus hokeja federācijas (turpmāk – IIHF) pasaules čempionātā, līdzšinējā LHF pieredze visaugstākā līmeņa hokeja turnīru organizēšanā ir guvusi atzinību un augstu novērtējumu, kā rezultātā 2023. gada 20. jūlijā IIHF ir pieņēmusi lēmumu piešķirt LHF 2026. gada Ziemas olimpisko spēļu atlases turnīra rīkošanas tiesības 2024. gadā Latvijā.
Latvijas Nacionālās sporta padomes 2023. gada 6. decembra sēdē padomes locekļi pieņēma zināšanai IZM sniegto informāciju par saņemtajiem federāciju pieteikumiem sporta pasākumu organizēšanas saskaņošanai 2024. – 2025.gadā Latvijā, kā arī pamatojoties uz Sporta likuma 9. panta ceturto daļu saskaņoja starptautisku sacensību sarīkošanu Latvijā, tai skaitā Ziemas Olimpisko spēļu hokeja atlases turnīra rīkošanu 2024.gadā (prot. Nr.4 6§, 6.5. apakšpunkts).
IIHF, novērtējot LHF kā uzticamu partneri pasaules mēroga hokeja pasākumu rīkotāju, ikgadējā IIHF kongresā ir nobalsojusi par tiesību piešķiršanu LHF sarīkot 2024. gada IIHF sieviešu pasaules čempionātu hokejā IB divīzijā Latvijā 2024. gada 31. martā – 6. aprīlī.
Lai nodrošinātu abu šo nozīmīgo turnīru sarīkošanu, LHF ir lūgusi IZM rast iespēju piešķirt valsts budžeta līdzfinansējumu 500 000 euro apmērā turnīru tiešo organizatorisko izdevumu segšanai.
Latvijas Nacionālās sporta padomes 2024. gada 9. februāra sēdē tika atbalstīts valsts budžeta programmas 09.00.00 “Sports” apakšprogrammas 09.07.00 “Dotācija sporta organizāciju, programmu un pasākumu atbalstam” (turpmāk - apakšprogramma) sadalījums 2024. gadā, tai skaitā no kopējiem apakšprogrammā pieejamiem valsts budžeta līdzekļiem 17 917 415 EUR, novirzot 343 570 EUR dotāciju prioritāru starptautisku sporta pasākumu organizēšanai Latvijā. Ņemot vērā minēto, finansējums, lai segtu izdevumus, kas saistīti ar 2026. gada Ziemas olimpisko spēļu atlases turnīra hokejā vīriešiem organizēšanai 2024. gadā Latvijā un 2024. gada IIHF sieviešu pasaules čempionāta hokejā IB divīzijā organizēšanai Latvijā nav pieejams.
Šāda mēroga sporta pasākumu rīkošana ir lieliska iespēja parādīt pasaulei Latvijas spēju veiksmīgi organizēt lielus sporta pasākumus, kas veicinās ne tikai Latvijas atpazīstamību visā pasaulē un radīs labvēlīgu augsni daudzu un dažādu pasākumu
organizēšanai Latvijā, bet arī nesīs būtisku pozitīvu pienesumu valsts budžetā un kopējā ekonomiskā izaugsmē.
IZM ir veikusi sākotnējo izvērtējumu par finansējuma piešķiršanas LHF atbilstību komercdarbības atbalsta kontroles regulējumam.
Lai kādu pasākumu varētu klasificēt kā komercdarbības atbalstu, tam vienlaikus jāatbilst visām četrām kumulatīvām pazīmēm [1]:
1. pazīme: finansiālo palīdzību tieši vai pastarpināti sniedz no valsts, pašvaldības vai Eiropas Savienības līdzekļiem, finanšu līdzekļiem, pār kuriem valsts vai pašvaldības institūcijām vai to pilnvarotām juridiskajām personām ir kontrolējoša ietekme, vai citiem publiskiem līdzekļiem (turpmāk - valsts vai pašvaldības līdzekļi), un par finansiālās palīdzības noteikšanu ir atbildīga valsts vai pašvaldības institūcija vai tās pilnvarota juridiskā persona;
2. pazīme: saņemot finansiālo palīdzību, komercsabiedrība iegūst ekonomiskas priekšrocības, kādas tā nevarētu iegūt tirgus apstākļos vai tad, ja komercdarbības atbalsts netiktu sniegts;
3. pazīme: finansiālā palīdzība neattiecas uz visām komercsabiedrībām vienādi, bet ir paredzēta komercsabiedrībām atkarībā no to lieluma, darbības veida vai atrašanās vietas, kā arī citiem diferencējošiem kritērijiem vai arī ir paredzēta tikai konkrētai komercsabiedrībai;
4. pazīme: finansiālā palīdzība ietekmē tirdzniecību un izkropļo konkurenci Eiropas Savienības iekšējā tirgū.
Konstatējams, ka minētā atbalsta piešķiršana LHF ar Čempionāta organizēšanu saistīto izdevumu segšanai nerada konkurences kropļojumu Eiropas Savienības līmenī, jo pasaules čempionāta hokejā vīriešiem rīkošanas tiesības 2024. gadā jau ir piešķirtas (šo sporta sacensību rīkošana tieši Latvijā ir iekļauta attiecīgā sporta veida starptautiskās sporta federācijas (IIHF) kalendārā, turklāt tās ir piešķīrusi neatkarīga trešā puse (IIHF Padome), kā rezultātā citas valstis 2024. gadā vairs nevar organizēt pasaules čempionātu hokejā vīriešiem. Iepriekšminētā rezultātā secināms, ka finansējuma piešķiršana LHF ar Čempionāta organizēšanu saistīto izdevumu segšanai vienlaikus neatbilst visām Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5.pantā noteiktajām pazīmēm un šo izdevumu segšana nerada konkurences kropļojumu Eiropas Savienības līmenī, tādējādi konkrētais finanšu piešķīrums nav uzskatāms par komercdarbības atbalstu.
Papildus minētam uzsverams, ka abu turnīru organizēšana tiešā veidā ir saistīta ar valsts politikas īstenošanu sporta nozarē. Nodrošinot sporta jomā sieviešu un vīriešu līdztiesību, nodrošinot visiem vienlīdzīgu pieeju un dalību visos sporta līmeņos, tostarp profesionālajā sportā, nediskriminējot dalību dzimuma dēļ, integrējot dzimumu līdztiesību sporta politikā.
Latvijas Nacionālās sporta padomes 2023. gada 6. decembra sēdē padomes locekļi pieņēma zināšanai IZM sniegto informāciju par saņemtajiem federāciju pieteikumiem sporta pasākumu organizēšanas saskaņošanai 2024. – 2025.gadā Latvijā, kā arī pamatojoties uz Sporta likuma 9. panta ceturto daļu saskaņoja starptautisku sacensību sarīkošanu Latvijā, tai skaitā Ziemas Olimpisko spēļu hokeja atlases turnīra rīkošanu 2024.gadā (prot. Nr.4 6§, 6.5. apakšpunkts).
IIHF, novērtējot LHF kā uzticamu partneri pasaules mēroga hokeja pasākumu rīkotāju, ikgadējā IIHF kongresā ir nobalsojusi par tiesību piešķiršanu LHF sarīkot 2024. gada IIHF sieviešu pasaules čempionātu hokejā IB divīzijā Latvijā 2024. gada 31. martā – 6. aprīlī.
Lai nodrošinātu abu šo nozīmīgo turnīru sarīkošanu, LHF ir lūgusi IZM rast iespēju piešķirt valsts budžeta līdzfinansējumu 500 000 euro apmērā turnīru tiešo organizatorisko izdevumu segšanai.
Latvijas Nacionālās sporta padomes 2024. gada 9. februāra sēdē tika atbalstīts valsts budžeta programmas 09.00.00 “Sports” apakšprogrammas 09.07.00 “Dotācija sporta organizāciju, programmu un pasākumu atbalstam” (turpmāk - apakšprogramma) sadalījums 2024. gadā, tai skaitā no kopējiem apakšprogrammā pieejamiem valsts budžeta līdzekļiem 17 917 415 EUR, novirzot 343 570 EUR dotāciju prioritāru starptautisku sporta pasākumu organizēšanai Latvijā. Ņemot vērā minēto, finansējums, lai segtu izdevumus, kas saistīti ar 2026. gada Ziemas olimpisko spēļu atlases turnīra hokejā vīriešiem organizēšanai 2024. gadā Latvijā un 2024. gada IIHF sieviešu pasaules čempionāta hokejā IB divīzijā organizēšanai Latvijā nav pieejams.
Šāda mēroga sporta pasākumu rīkošana ir lieliska iespēja parādīt pasaulei Latvijas spēju veiksmīgi organizēt lielus sporta pasākumus, kas veicinās ne tikai Latvijas atpazīstamību visā pasaulē un radīs labvēlīgu augsni daudzu un dažādu pasākumu
organizēšanai Latvijā, bet arī nesīs būtisku pozitīvu pienesumu valsts budžetā un kopējā ekonomiskā izaugsmē.
IZM ir veikusi sākotnējo izvērtējumu par finansējuma piešķiršanas LHF atbilstību komercdarbības atbalsta kontroles regulējumam.
Lai kādu pasākumu varētu klasificēt kā komercdarbības atbalstu, tam vienlaikus jāatbilst visām četrām kumulatīvām pazīmēm [1]:
1. pazīme: finansiālo palīdzību tieši vai pastarpināti sniedz no valsts, pašvaldības vai Eiropas Savienības līdzekļiem, finanšu līdzekļiem, pār kuriem valsts vai pašvaldības institūcijām vai to pilnvarotām juridiskajām personām ir kontrolējoša ietekme, vai citiem publiskiem līdzekļiem (turpmāk - valsts vai pašvaldības līdzekļi), un par finansiālās palīdzības noteikšanu ir atbildīga valsts vai pašvaldības institūcija vai tās pilnvarota juridiskā persona;
2. pazīme: saņemot finansiālo palīdzību, komercsabiedrība iegūst ekonomiskas priekšrocības, kādas tā nevarētu iegūt tirgus apstākļos vai tad, ja komercdarbības atbalsts netiktu sniegts;
3. pazīme: finansiālā palīdzība neattiecas uz visām komercsabiedrībām vienādi, bet ir paredzēta komercsabiedrībām atkarībā no to lieluma, darbības veida vai atrašanās vietas, kā arī citiem diferencējošiem kritērijiem vai arī ir paredzēta tikai konkrētai komercsabiedrībai;
4. pazīme: finansiālā palīdzība ietekmē tirdzniecību un izkropļo konkurenci Eiropas Savienības iekšējā tirgū.
Konstatējams, ka minētā atbalsta piešķiršana LHF ar Čempionāta organizēšanu saistīto izdevumu segšanai nerada konkurences kropļojumu Eiropas Savienības līmenī, jo pasaules čempionāta hokejā vīriešiem rīkošanas tiesības 2024. gadā jau ir piešķirtas (šo sporta sacensību rīkošana tieši Latvijā ir iekļauta attiecīgā sporta veida starptautiskās sporta federācijas (IIHF) kalendārā, turklāt tās ir piešķīrusi neatkarīga trešā puse (IIHF Padome), kā rezultātā citas valstis 2024. gadā vairs nevar organizēt pasaules čempionātu hokejā vīriešiem. Iepriekšminētā rezultātā secināms, ka finansējuma piešķiršana LHF ar Čempionāta organizēšanu saistīto izdevumu segšanai vienlaikus neatbilst visām Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5.pantā noteiktajām pazīmēm un šo izdevumu segšana nerada konkurences kropļojumu Eiropas Savienības līmenī, tādējādi konkrētais finanšu piešķīrums nav uzskatāms par komercdarbības atbalstu.
Papildus minētam uzsverams, ka abu turnīru organizēšana tiešā veidā ir saistīta ar valsts politikas īstenošanu sporta nozarē. Nodrošinot sporta jomā sieviešu un vīriešu līdztiesību, nodrošinot visiem vienlīdzīgu pieeju un dalību visos sporta līmeņos, tostarp profesionālajā sportā, nediskriminējot dalību dzimuma dēļ, integrējot dzimumu līdztiesību sporta politikā.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Nepieciešamība piešķirt finanšu līdzekļus 2026. gada Ziemas olimpisko spēļu atlases turnīra hokejā vīriešiem organizēšanai Latvijā, 2024. gada 29. augustā – 1. septembrī un IIHF sieviešu pasaules čempionātu hokejā IB divīzijā organizēšanai Latvijā, 2024. gada 31. martā – 6. aprīlī.
Risinājuma apraksts
No valsts budžeta programmas 02.00.00 "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" piešķirt IZM 500 000 euro pārskaitīšanai LHF, tai skaitā:
(1) 250 000 euro 2026. gada Ziemas olimpisko spēļu atlases turnīra hokejā vīriešiem organizēšanai 2024. gadā Latvijā;
(2) 250 000 euro 2024. gada IIHF sieviešu pasaules čempionāta hokejā IB divīzijā organizēšanai Latvijā;
(1) 250 000 euro 2026. gada Ziemas olimpisko spēļu atlases turnīra hokejā vīriešiem organizēšanai 2024. gadā Latvijā;
(2) 250 000 euro 2024. gada IIHF sieviešu pasaules čempionāta hokejā IB divīzijā organizēšanai Latvijā;
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Jā
Apraksts
Alternatīvs risinājums būtu līdzekļu piešķiršana no 2024. gada IZM valsts budžeta programmas 09.00.00 "Sports" apakšprogrammā 09.07.00 "Dotācijas sporta organizāciju, programmu un pasākumu atbalstam" šim mērķim paredzētajiem līdzekļiem, tomēr to apjoms ir nepietiekams visu 2024. gadā Latvijā paredzēto nacionālas nozīmes starptautisko sporta sacensību līdzfinansēšanai, kā arī, lai pilnā apjomā sniegtu atbalstu atzīto sporta federāciju darbībai un to pārstāvēto sporta veidu un darbības jomu attīstībai Latvijā, kā arī atbalstītu dažāda līmeņa sporta sacensību organizēšanu Latvijā.
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Jā
Apraksts
Finansējuma piešķiršana, lai līdzfinansētu attiecīgo nacionālas nozīmes sporta sacensību organizēšanu, sekmē Latvijas ekonomikas attīstību (ēdināšanas, pārtikas un degvielas mazumtirdzniecības, kā arī viesnīcu un restorānu servisa u.c. jomas), tādējādi daļēji vai pilnībā kompensējot ar sacensību organizēšanu saistītos valsts izdevumus, ko apliecina arī vairāki pētījumi par šāda veida sporta sacensību organizēšanas ekonomiskajiem ieguvumiem un ietekmi uz valsts budžeta ieņēmumiem.
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
Saskaņā ar Ministru kabineta 2018. gada 17. jūlija noteikumu Nr.421 "Kārtība, kādā veic gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas izmaiņas" 41. punktu līdzekļus no programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" piešķir valstiski īpaši nozīmīgiem pasākumiem, valsts pamatbudžeta apropriācijās neparedzētiem izdevumiem katastrofu un dabas stihiju seku novēršanai un to radīto zaudējumu kompensēšanai un citiem neparedzētiem gadījumiem. Līdzekļu piešķiršanu valstiski īpaši nozīmīgiem pasākumiem paredz arī Likuma par budžetu un finanšu vadību 12. panta pirmā daļa.
IZM ieskatā 2026. gada Ziemas olimpisko spēļu atlases turnīra hokejā vīriešiem organizēšana Latvijā 2024. gadā un 2024. gada IIHF sieviešu pasaules čempionāta hokejā IB divīzijā organizēšana Latvijā ir uzskatāma par valstiski īpaši nozīmīgiem pasākumiem, tādēļ līdzekļu piešķiršana minētam mērķim no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" ir atbilstoša tiesiskajam regulējumam.
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
500 000
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
500 000
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-500 000
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-500 000
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
-500 000
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
LHF tiks piešķirti 500 000 euro, tai skaitā:
250 000 euro 2026. gada Ziemas olimpisko spēļu atlases turnīra hokejā vīriešiem organizēšanai 2024. gadā Latvijā;
250 000 euro 2024. gada IIHF sieviešu pasaules čempionāta hokejā IB divīzijā organizēšanai Latvijā;
250 000 euro 2026. gada Ziemas olimpisko spēļu atlases turnīra hokejā vīriešiem organizēšanai 2024. gadā Latvijā;
250 000 euro 2024. gada IIHF sieviešu pasaules čempionāta hokejā IB divīzijā organizēšanai Latvijā;
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Izdevumus sedz no valsts budžeta programmas 02.00.00 "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" atbilstoši Ministru kabineta 2018. gada 17. jūlija noteikumiem Nr. 421 "Kārtība, kādā veic gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas izmaiņas".
Piešķirot finansējumu, līdzekļi tiks izlietoti līdz 2024. gada 31. decembrim, kā arī netiks radītas saistības papildu valsts budžeta izdevumiem turpmākajiem gadiem.
Piešķirot finansējumu, līdzekļi tiks izlietoti līdz 2024. gada 31. decembrim, kā arī netiks radītas saistības papildu valsts budžeta izdevumiem turpmākajiem gadiem.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Nē
6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas
Valsts un pašvaldību institūcijas
Finanšu ministrija, Izglītības un zinātnes ministrijaNevalstiskās organizācijas
Latvijas Hokeja federācijaCits
Latvijas Nacionālā sporta padome, kas saskaņā ar Sporta likuma 9. panta pirmo daļu ir sabiedriska konsultatīva institūcija, kas piedalās valsts sporta politikas izstrādē, veicina sporta attīstību un sadarbību sporta jomā, kā arī lēmumu pieņemšanu jautājumos, kas attiecas uz sportu.6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi
6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti
-
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Izglītības un zinātnes ministrija
- Finanšu ministrija
- Biedrība "Latvijas hokeja federācija"
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi
1. pielikums
Nosaukums
LHF vēstule Olimpiskā kvalifikācija