22-TA-452: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par valsts meža zemes Ilmeņa ielā 9, Rīgā privatizāciju" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Meža likuma 44.panta ceturtās daļas 5.punkts.
Ministru kabineta 1997.gada 25.novembra rīkojums Nr.595 “Par valsts īpašuma objektu nodošanu privatizācijai” (1.1.apakšpunkts).
Ministru kabineta 2019.gada 26.novembra noteikumi Nr.557 „Noteikumi par valsts īpašumu privatizāciju veicošās institūcijas pārvaldes uzdevuma deleģēšanu”.
Ministru kabineta 1997.gada 25.novembra rīkojums Nr.595 “Par valsts īpašuma objektu nodošanu privatizācijai” (1.1.apakšpunkts).
Ministru kabineta 2019.gada 26.novembra noteikumi Nr.557 „Noteikumi par valsts īpašumu privatizāciju veicošās institūcijas pārvaldes uzdevuma deleģēšanu”.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Saņemt Ministru kabineta atļauju privatizēt nekustamā īpašuma ar kadastra Nr.0100 109 2006, Ilmeņa ielā 9, Rīgā, sastāvā esošo meža zemi 0.09 ha platībā, atbilstoši Meža likuma 44.panta ceturtās daļas 5.punktā noteiktajam.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
Ar Ministru kabineta 1997.gada 25.novembra rīkojumu Nr.595 “Par valsts īpašuma objektu nodošanu privatizācijai” 1.1.apakšpunktu privatizācijai nodots no valsts akciju sabiedrības “Masts” atdalītās atpūtas bāzes “Buļļi” valsts īpašums Rīgā, Ilmeņu ielā 6. Privatizācijai nodotais valsts īpašums atradās uz diviem zemesgabaliem - Ilmeņa ielā 6, Rīgā, kadastra Nr.0100 109 2004 un Ilmeņa ielā 8, Rīgā, kadastra Nr.0100 1092 006 (ar Rīgas pilsētas būvvaldes 2014.gada 12.augusta lēmumu Nr.BV-14-679-ls (3.1.144.p.) adrese mainīta no Ilmeņa iela 8 uz Ilmeņa iela 9, Rīga).
Nekustamais īpašums Ilmeņa ielā 9, Rīgā, kadastra Nr.0100 109 2006 (turpmāk – Objekts), kas sastāv no zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 0100 109 2006 0.1200 ha platībā (turpmāk – Zemesgabals) un vienas būves ar kadastra apzīmējumu 0100 109 2006 010, ierakstīts Rīgas pilsētas zemesgrāmatas nodalījumā Nr.21767 uz Latvijas valsts vārda SIA “Publisko aktīvu pārvaldītājs Possessor”, vienotais reģistrācijas Nr.40003192154 (turpmāk – Possessor), personā.
Brīdī, kad tika pieņemts Ministru kabineta 1997.gada 25.novembra rīkojums Nr.595 “Par valsts īpašuma objektu nodošanu privatizācijai”, spēkā bija likums “Par valsts meža izmantošanu”, un saskaņā ar minētā likuma 7. pantu, Zemesgrāmatā reģistrētās valsts meža fonda zemes pārdošana vai citāda atsavināšana atļauta:
1) aizsargājamos mežos — ar Saeimas ikreizēju lēmumu;
2) saudzējamos mežos — ar Ministru kabineta ikreizēju rīkojumu;
3) saimnieciskajos mežos — ar Ministru kabineta ikreizēju rīkojumu, t.i., Ministru kabinets bija tiesīgs nodot Objektu privatizācijai un atļaut Objekta sastāvā esošās meža zemes privatizāciju (atsavināšanu privātpersonām).
Objekta privatizācijas ierosinājums saņemts Possessor 2003.gada 6.augustā un saskaņā ar Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likuma 5.panta sesto daļu reģistrēts privatizācijas ierosinājumu reģistrā ar Nr.1.33/2798-5534.
Laikā, kad tika iesniegts privatizācijas ierosinājums, Zemesgrāmatā ierakstītās valsts meža zemes pārdošana vai citāda veida atsavināšana bija atļauta atbilstoši Meža likuma 44.panta ceturtajai daļai ar ikreizēju Ministru kabineta rīkojumu:
1) privatizējot zemi zem dzīvojamām ēkām un tām piekritīgajām saimniecības ēkām un būvēm;
2) precizējot vai optimizējot valsts mežā zemes nogabalu ārējās robežas;
3) transformējot meža zemi, ja tās turpmākā izmantošana nav saistīta ar meža apsaimniekošanu; vai visos pārējos gadījumos atbilstoši šā panta piektajai daļai - ar ikreizēju Saeimas lēmumu.
Saskaņā ar Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likuma 14.panta pirmo daļu valsts īpašumu privatizāciju veicošā institūcija (Possessor) var pieņemt lēmumu par valsts īpašuma objekta privatizācijas izbeigšanu, ja: 1) valsts īpašuma objekta privatizācijas noteikumi ir apstiprināti un neviens pretendents nav pieteicies privatizēt šo objektu vai nav apstiprināts par pircēju; 2) valsts neapbūvēta zemesgabala izsole ir izsludināta un neviens pretendents nav pieteicies pirkt šo zemesgabalu vai nav apstiprināts par pircēju; 3) apstiprinātais valsts īpašuma objekta pircējs divu mēnešu laikā no dienas, kad saņēmis uzaicinājumu noslēgt pirkuma līgumu, vai pirkuma līguma slēgšanas termiņa pagarinājuma laikā nav noslēdzis pirkuma līgumu. Attiecībā uz Objektu neviens no iepriekš minētajiem apstākļiem nav iestājies, tas nav ticis piedāvāts privatizācijai, līdz ar to nekad nav iestājies tiesiskais pamats izbeigt Objekta privatizācijas procesu un tas joprojām turpinās.
Objekts nav iznomāts un tam nav pirmpirkuma tiesīgās personas.
Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā Zemesgabalam reģistrēts šāds zemes vienības platības sadalījums pa zemes lietošanas veidiem:
mežu platība - 0.0900 ha,
pārējās zemes platība - 0.0300 ha,
apgrūtinājumi - ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar elektronisko sakaru tīklu gaisvadu līniju (0.0504 ha).
Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā reģistrēts Zemesgabala lietošanas mērķis - vienstāva un divstāvu daudzdzīvokļu māju apbūve – 0.1200 ha.
Zemes vienības kadastrālā vērtība 23’665 euro.
Saskaņā 2021.gada 20.augusta meža inventarizācijas datiem Zemesgabalā ir meža zemes nogabals 0.09 ha platībā. Mežaudzes vērtība 148 euro.
Saskaņā ar Ministru kabineta 2019.gada 26.novembra noteikumiem Nr.557 „Noteikumi par valsts īpašumu privatizāciju veicošās institūcijas pārvaldes uzdevuma deleģēšanu” Possessor ir Objekta privatizāciju veicošā institūcija.
Nekustamais īpašums Ilmeņa ielā 9, Rīgā, kadastra Nr.0100 109 2006 (turpmāk – Objekts), kas sastāv no zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 0100 109 2006 0.1200 ha platībā (turpmāk – Zemesgabals) un vienas būves ar kadastra apzīmējumu 0100 109 2006 010, ierakstīts Rīgas pilsētas zemesgrāmatas nodalījumā Nr.21767 uz Latvijas valsts vārda SIA “Publisko aktīvu pārvaldītājs Possessor”, vienotais reģistrācijas Nr.40003192154 (turpmāk – Possessor), personā.
Brīdī, kad tika pieņemts Ministru kabineta 1997.gada 25.novembra rīkojums Nr.595 “Par valsts īpašuma objektu nodošanu privatizācijai”, spēkā bija likums “Par valsts meža izmantošanu”, un saskaņā ar minētā likuma 7. pantu, Zemesgrāmatā reģistrētās valsts meža fonda zemes pārdošana vai citāda atsavināšana atļauta:
1) aizsargājamos mežos — ar Saeimas ikreizēju lēmumu;
2) saudzējamos mežos — ar Ministru kabineta ikreizēju rīkojumu;
3) saimnieciskajos mežos — ar Ministru kabineta ikreizēju rīkojumu, t.i., Ministru kabinets bija tiesīgs nodot Objektu privatizācijai un atļaut Objekta sastāvā esošās meža zemes privatizāciju (atsavināšanu privātpersonām).
Objekta privatizācijas ierosinājums saņemts Possessor 2003.gada 6.augustā un saskaņā ar Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likuma 5.panta sesto daļu reģistrēts privatizācijas ierosinājumu reģistrā ar Nr.1.33/2798-5534.
Laikā, kad tika iesniegts privatizācijas ierosinājums, Zemesgrāmatā ierakstītās valsts meža zemes pārdošana vai citāda veida atsavināšana bija atļauta atbilstoši Meža likuma 44.panta ceturtajai daļai ar ikreizēju Ministru kabineta rīkojumu:
1) privatizējot zemi zem dzīvojamām ēkām un tām piekritīgajām saimniecības ēkām un būvēm;
2) precizējot vai optimizējot valsts mežā zemes nogabalu ārējās robežas;
3) transformējot meža zemi, ja tās turpmākā izmantošana nav saistīta ar meža apsaimniekošanu; vai visos pārējos gadījumos atbilstoši šā panta piektajai daļai - ar ikreizēju Saeimas lēmumu.
Saskaņā ar Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likuma 14.panta pirmo daļu valsts īpašumu privatizāciju veicošā institūcija (Possessor) var pieņemt lēmumu par valsts īpašuma objekta privatizācijas izbeigšanu, ja: 1) valsts īpašuma objekta privatizācijas noteikumi ir apstiprināti un neviens pretendents nav pieteicies privatizēt šo objektu vai nav apstiprināts par pircēju; 2) valsts neapbūvēta zemesgabala izsole ir izsludināta un neviens pretendents nav pieteicies pirkt šo zemesgabalu vai nav apstiprināts par pircēju; 3) apstiprinātais valsts īpašuma objekta pircējs divu mēnešu laikā no dienas, kad saņēmis uzaicinājumu noslēgt pirkuma līgumu, vai pirkuma līguma slēgšanas termiņa pagarinājuma laikā nav noslēdzis pirkuma līgumu. Attiecībā uz Objektu neviens no iepriekš minētajiem apstākļiem nav iestājies, tas nav ticis piedāvāts privatizācijai, līdz ar to nekad nav iestājies tiesiskais pamats izbeigt Objekta privatizācijas procesu un tas joprojām turpinās.
Objekts nav iznomāts un tam nav pirmpirkuma tiesīgās personas.
Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā Zemesgabalam reģistrēts šāds zemes vienības platības sadalījums pa zemes lietošanas veidiem:
mežu platība - 0.0900 ha,
pārējās zemes platība - 0.0300 ha,
apgrūtinājumi - ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar elektronisko sakaru tīklu gaisvadu līniju (0.0504 ha).
Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā reģistrēts Zemesgabala lietošanas mērķis - vienstāva un divstāvu daudzdzīvokļu māju apbūve – 0.1200 ha.
Zemes vienības kadastrālā vērtība 23’665 euro.
Saskaņā 2021.gada 20.augusta meža inventarizācijas datiem Zemesgabalā ir meža zemes nogabals 0.09 ha platībā. Mežaudzes vērtība 148 euro.
Saskaņā ar Ministru kabineta 2019.gada 26.novembra noteikumiem Nr.557 „Noteikumi par valsts īpašumu privatizāciju veicošās institūcijas pārvaldes uzdevuma deleģēšanu” Possessor ir Objekta privatizāciju veicošā institūcija.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments ar 2021.gada 1.novembra vēstuli Nr.DA-21-9942-nd “Par zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 0100 109 2006 Ilmeņa ielā 6, Rīgā sadalīšanu” informēja, ka atbilstoši Rīgas domes 20.12.2005. saistošajiem noteikumiem Nr.34 „Rīgas teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumi” (turpmāk – RTIAN) un to grafiskās daļas 15.pielikumam „Teritorijas plānotā (atļautā) izmantošana” Zemesgabals atrodas savrupmāju apbūves ar teritorijā (S). RTIAN 42.punkts nosaka, ka savrupmāju apbūves teritorijā, kur nav izveidota ielu infrastruktūra un nav esošas apbūves, jaunveidojamā zemesgabala minimālā platība ir 600 m2, bet savrupmāju apbūves teritorijā ar jau izveidotu ielu infrastruktūru un esošu apbūvi – 400 m2. Ievērojot minēto, Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments neatbalsta meža zemes 0,09 ha platībā nodalīšanu, jo sadales gadījumā jaunveidojamā zemesgabala platība neatbilstu RTIAN noteiktajām jaunveidojamā zemesgabala minimālajām platībām.
Saskaņā ar Meža likuma 44.panta ceturtās daļas 5.punktu (atbilstoši grozījumiem Meža likumā, kas stājās spēkā 2021.gada 19.maijā) zemesgrāmatā ierakstītas valsts meža zemes privatizāciju var atļaut ar ikreizēju Ministru kabineta rīkojumu, privatizējot valstij piederošu būvi vai tās domājamo daļu kopā ar funkcionāli nepieciešamo zemes gabalu vai tā domājamo daļu, kura sastāvā ir valsts meža zeme, ja valsts meža zemes nodalīšana nav pieļaujama atbilstoši teritorijas attīstības plānošanas dokumentiem vai ja pēc nodalīšanas veidojas tāds starpgabals Publiskas personas mantas atsavināšanas likuma izpratnē, kuru nav lietderīgi izmantot valsts vai pašvaldības funkciju veikšanai. Savukārt šā panta piektajā daļā noteikts, ka šā panta ceturtās daļas 5. punktā minētā zeme privatizējama Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likumā noteiktajā kārtībā.
Saskaņā ar Meža likuma 44.panta ceturtās daļas 5.punktu (atbilstoši grozījumiem Meža likumā, kas stājās spēkā 2021.gada 19.maijā) zemesgrāmatā ierakstītas valsts meža zemes privatizāciju var atļaut ar ikreizēju Ministru kabineta rīkojumu, privatizējot valstij piederošu būvi vai tās domājamo daļu kopā ar funkcionāli nepieciešamo zemes gabalu vai tā domājamo daļu, kura sastāvā ir valsts meža zeme, ja valsts meža zemes nodalīšana nav pieļaujama atbilstoši teritorijas attīstības plānošanas dokumentiem vai ja pēc nodalīšanas veidojas tāds starpgabals Publiskas personas mantas atsavināšanas likuma izpratnē, kuru nav lietderīgi izmantot valsts vai pašvaldības funkciju veikšanai. Savukārt šā panta piektajā daļā noteikts, ka šā panta ceturtās daļas 5. punktā minētā zeme privatizējama Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likumā noteiktajā kārtībā.
Risinājuma apraksts
Sagatavotais Ministru kabineta rīkojuma projekts paredz atbilstoši Meža likuma 44.panta ceturtās daļas 5.punktā noteiktajam saņemt Ministru kabineta atļauju, privatizējot nekustamo īpašumu Ilmeņa ielā 9, Rīgā, kadastra Nr.01001092006, privatizēt arī minētā nekustamā īpašuma sastāvā ietilpstošās zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 01001092006 sastāvā esošo meža zemi 0.09 ha platībā Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likumā noteiktajā kārtībā.
Valsts nekustamais īpašums Ilmeņa ielā 9, Rīgā, kadastra Nr.01001092006, (tai skaitā meža zeme 0.09 ha platībā) tiks privatizēts likuma „Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju” un Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likumā noteiktajā kārtībā.
Attiecībā uz MK rīkojuma projektā minēto zemes vienību Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likuma 7.panta 2.1 daļā noteiktais regulējums nedeva tiesisko pamata pieņemt lēmumu par atteikumu nodot privatizācijai zemes vienību, kas ar MK rīkojumu bija nodota privatizācijai brīdī, kad šādas zemes vienības privatizācijai ierobežojumi Meža likumā vēl nebija noteikti. Privatizācijas ierosinājums ir aktuāls tikmēr, kamēr privatizācijas ierosinājumā minētais īpašuma objekts, netiek piedāvāts privatizācijai. Pēc objekta piedāvāšanas privatizācijai, ja uz to nav atsaucības, ir pamats pieņemt lēmumu par īpašuma objekta privatizācijas izbeigšanu un vēlāk lemt par īpašuma objekta atsavināšanu Publiskas personas mantas atsavināšanas likumā noteiktajā kārtībā.
Atbilstoši Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likuma 8.pantam apbūvēta zemesgabala cena ir vienāda ar Valsts zemes dienesta noteikto konkrētā apbūvēta zemesgabala vērtību privatizācijas vajadzībām, ko nosaka ņemot vērā pēdējo apstiprināto kadastrālo vērtību bāzi un, privatizējot apbūvētu zemesgabalu, uz kura atrodas mežaudze, pircējs izpērk arī mežaudzi, kuras vērtību nosaka euro un tā ir vienāda ar Valsts meža dienesta noteikto mežaudzes vērtību.
Privatizējot valsts īpašuma objektu, tiks ņemti vērā likuma “Par zemes reformu Latvijas Republikas pilsētās” 20.pantā noteiktie nosacījumi.
Saskaņā ar likuma “Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju” 5.panta pirmo daļu un Ministru kabineta 2019.gada 26.novembra noteikumiem Nr.557 „Noteikumi par valsts īpašumu privatizāciju veicošās institūcijas pārvaldes uzdevuma deleģēšanu” 2.punktu privatizāciju veiks Possessor.
Ņemot vērā, ka Objekts nav iznomāts un tam nav pirmpirkuma tiesīgās personas, to privatizējot tiks organizēta atklāta izsole saskaņā ar likuma "Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju" 28. panta noteikumiem.
Valsts nekustamais īpašums Ilmeņa ielā 9, Rīgā, kadastra Nr.01001092006, (tai skaitā meža zeme 0.09 ha platībā) tiks privatizēts likuma „Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju” un Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likumā noteiktajā kārtībā.
Attiecībā uz MK rīkojuma projektā minēto zemes vienību Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likuma 7.panta 2.1 daļā noteiktais regulējums nedeva tiesisko pamata pieņemt lēmumu par atteikumu nodot privatizācijai zemes vienību, kas ar MK rīkojumu bija nodota privatizācijai brīdī, kad šādas zemes vienības privatizācijai ierobežojumi Meža likumā vēl nebija noteikti. Privatizācijas ierosinājums ir aktuāls tikmēr, kamēr privatizācijas ierosinājumā minētais īpašuma objekts, netiek piedāvāts privatizācijai. Pēc objekta piedāvāšanas privatizācijai, ja uz to nav atsaucības, ir pamats pieņemt lēmumu par īpašuma objekta privatizācijas izbeigšanu un vēlāk lemt par īpašuma objekta atsavināšanu Publiskas personas mantas atsavināšanas likumā noteiktajā kārtībā.
Atbilstoši Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likuma 8.pantam apbūvēta zemesgabala cena ir vienāda ar Valsts zemes dienesta noteikto konkrētā apbūvēta zemesgabala vērtību privatizācijas vajadzībām, ko nosaka ņemot vērā pēdējo apstiprināto kadastrālo vērtību bāzi un, privatizējot apbūvētu zemesgabalu, uz kura atrodas mežaudze, pircējs izpērk arī mežaudzi, kuras vērtību nosaka euro un tā ir vienāda ar Valsts meža dienesta noteikto mežaudzes vērtību.
Privatizējot valsts īpašuma objektu, tiks ņemti vērā likuma “Par zemes reformu Latvijas Republikas pilsētās” 20.pantā noteiktie nosacījumi.
Saskaņā ar likuma “Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju” 5.panta pirmo daļu un Ministru kabineta 2019.gada 26.novembra noteikumiem Nr.557 „Noteikumi par valsts īpašumu privatizāciju veicošās institūcijas pārvaldes uzdevuma deleģēšanu” 2.punktu privatizāciju veiks Possessor.
Ņemot vērā, ka Objekts nav iznomāts un tam nav pirmpirkuma tiesīgās personas, to privatizējot tiks organizēta atklāta izsole saskaņā ar likuma "Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju" 28. panta noteikumiem.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt
Fiziskās personas
JāIetekmes apraksts
Rīkojuma projekts attiecināms uz fiziskām un juridiskām personām, kuras piedalīsies rīkojuma projektā minētā valsts nekustamā īpašuma privatizācijas procesā.
Juridiskās personas
JāIetekmes apraksts
Rīkojuma projekts attiecināms uz fiziskām un juridiskām personām, kuras piedalīsies rīkojuma projektā minētā valsts nekustamā īpašuma privatizācijas procesā.
2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
Cita informācija
-
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Jā
Skaidrojums
Rīkojuma projekta būtība skar Ministru kabineta kompetenci lemt par rīcību ar Latvijas valsts nekustamo īpašumu. Rīkojuma projektā risinātie jautājumi neparedz ieviest izmaiņas, kas varētu ietekmēt sabiedrības intereses.
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.5. Cita informācija
Privatizāciju veicošā institūcija - Possessor veiks savas funkcijas, kas noteiktas normatīvajos aktos.
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
-
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi
