Anotācija (ex-ante)

PAZIŅOJUMS:
Atcelta Valsts sekretāru 10.10.2024. sanāksme. Nākamā kārtējā Valsts sekretāru sanāksme plānota š.g. 17.oktobrī.
24-TA-2319: Likumprojekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi likumā "Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
1) Ministru kabineta 2024. gada 20. augusta sēdes protokola Nr. 32 61. § "Informatīvais ziņojums "Par valsts pamatbudžeta un valsts speciālā budžeta bāzi un izdevumu pārskatīšanas rezultātiem 2025., 2026., 2027. un 2028. gadam"" 32. punkts;
2) Ministru kabineta 2024. gada 19. septembra sēdes protokola Nr. 38 1. § "Informatīvais ziņojums "Par valsts budžeta ieņēmumu un nodokļu politikas pārskatīšanu 2025. – 2027. gadā"" 2.6. apakšpunkts.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Likumprojekta mērķis ir nodrošināt papildu līdzekļus valsts budžetā, kas ļautu vairāk finansēt sabiedrības fiskālās un pieaugošās nacionālas drošības vajadzības nacionālās drošības risku apstākļos, vienlaicīgi īstenojot informatīvajā ziņojumā "Par valsts budžeta ieņēmumu un nodokļu politikas pārskatīšanu 2025. – 2027. gadā" paredzētos pasākumus, kas vērsti uz darbaspēka nodokļa sloga mazināšanu, tādējādi kopā ar citiem šajā informatīvajā ziņojumā paredzētajiem pasākumiem, veicinot ekonomisko izaugsmi un sabiedrības labklājību.
Spēkā stāšanās termiņš
01.01.2025.
Pamatojums
Likumprojekts tiek virzīts likumprojekta "Par valsts budžetu 2025. gadam un budžeta ietvaru 2025., 2026. un 2027. gadam" pavadošo likumprojektu paketē, kas stājas spēkā ar 2025. gada 1. janvāri.

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Likuma "Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli" (turpmāk – likums) 7. pantā ir noteikta izložu nodokļa likme un apliekamais objekts izlozēm (arī momentloterijām). Šobrīd izložu nodokļa likme likuma 7. pantā noteiktajiem objektiem izlozēm (arī momentloterijām) ir 10% apmērā.
Šobrīd azartspēļu nodeva par likuma 2. panta otrajā vai trešajā daļā minētās azartspēļu (spēļu automātu spēles, bingo, ruletes (cilindriskās spēles), kāršu spēles, kauliņu spēles, totalizatora, derību un veiksmes spēles pa tālruni) organizēšanas licences pārreģistrāciju ir 37 000 euro. Azartspēļu organizēšanas licences ikgadējā pārreģistrācija veicama, sākot ar nākamo gadu pēc attiecīgās licences izsniegšanas. Azartspēļu nodevu par azartspēļu organizēšanas licences pārreģistrāciju maksā par katru kārtējo gadu.
Šobrīd saskaņā ar likuma 3. panta pirmo daļu azartspēļu nodokļa likme par katru kārtējo kalendāro gadu ruletei (cilindriskajai spēlei) (par katru ruletes rotējošajai iekārtai pievienoto spēļu galdu) un kāršu un kauliņu spēlēm (par katru galdu) ir 33 696 euro apmērā un azartspēļu automātiem (par katra azartspēļu automāta katru spēles vietu) ir 6204 euro apmērā. Savukārt, saskaņā ar likuma 3. panta otro, trešo, ceturto un piekto daļu azartspēļu nodoklis veiksmes spēlei pa tālruni un totalizatoram un derībām ir 15% apmērā, bingo ir 10% apmērā un azartspēlēm, kuras organizē, izmantojot telekomunikācijas (turpmāk arī – interaktīvās azartspēles), ir 12% apmērā no šīs spēles organizēšanas ieņēmumiem.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Likuma 2. panta ceturtajā daļā un 3. panta pirmajā daļā azartspēļu nodevas un nodokļa likmes ir noteiktas absolūtā izteiksmē, nevis procentuālā izteiksmē kā lielākajai daļai nodokļu, kuras neietekmē inflācija. Līdz ar to būtu lietderīgi pārskatīt absolūtā izteiksmē noteiktās azartspēļu nodevas un nodokļa likmes ik pēc noteikta laika perioda.
Kopš 2016. gada 1. janvāra azartspēļu nodevas likme par azartspēļu organizēšanas licences pārreģistrāciju nav mainījusies.
Azartspēļu nozare ir saistīta ar īpaši augstu sociālo risku, tādēļ valstij ir nepieciešams veikt regulējošo funkciju, kas daļēji tiek īstenota ar azartspēļu nodevas un nodokļa palīdzību. 
Izložu un azartspēļu nodoklim un nodevai ir fiskālā funkcija, kuras uzdevums ir nodrošināt valsts budžeta ieņēmumus un vismaz daļēji mazināt nozares iespējamās negatīvās sekas.
Pēc Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas datiem, salīdzinot ar 2019. gadu, neto apgrozījums no skaitļu izlozēm un momentloterijām 2022. gadā ir pieaudzis par 63,7% un 2023. gadā – par 90,9%, savukārt peļņa 2022. gadā ir pieaugusi par 81,5% un 2023. gadā – par 89,3%, salīdzinot ar 2019. gadu.
Latvijā izložu nodokļa likme likumā noteiktajiem objektiem izlozēm (arī momentloterijām) ir 10% apmērā. Kopš 2017. gada 1. janvāra izložu nodokļa likme nav mainījusies.
Jāatzīmē, ka Lietuvā izložu nodokļa likme izlozēm ir 18%. Igaunijā no 2024. gada izložu nodokļa likme izlozēm tika palielināta no 18% apmēra uz 22% apmēru.
Pēc Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas datiem azartspēļu organizētāju ieņēmumi no interaktīvajām azartspēlēm 2022. gadā ir pieauguši par 126,7% un 2023. gadā – par 150,1%, salīdzinot ar 2019. gadu.
Latvijā 2022. un 2023. gadā, salīdzinot ar 2019. gadu, azartspēļu nozares ieņēmumu struktūrā ir vērojamas izmaiņas un tajā būtiski palielinājies ieņēmumu īpatsvars no interaktīvajām azartspēlēm. Latvijā no 2024. gada 1. janvāra azartspēļu nodokļu likme interaktīvajām azartspēlēm ir 12% apmērā.
Jāatzīmē, ka šobrīd Lietuvā azartspēļu nodoklis interaktīvajām azartspēlēm ir 20% apmērā no organizēšanas ieņēmumiem, bet, sākot ar 2025. gadu, Lietuvā plānots paaugstināt azartspēļu nodokļa likmi interaktīvajām azartspēlēm līdz 22% apmēram. Igaunijā, sākot ar 2024. gadu, azartspēļu nodoklis interaktīvajām azartspēlēm tika paaugstināts no 5% apmēra uz 6% apmēru, bet, sākot ar 2026. gadu, plānots paaugstināt līdz 7% apmēram no organizēšanas ieņēmumiem.
Lietuvā, sākot ar 2025. gadu, plānots paaugstināt azartspēļu nodokli arī azartspēļu automātu un galdu spēlēm, bingo, totalizatoram un derībām no 20% apmēra uz 22% apmēru no organizēšanas ieņēmumiem.
Saistībā ar informatīvajā ziņojumā "Par valsts budžeta ieņēmumu un nodokļu politikas pārskatīšanu 2025. – 2027. gadā" paredzētajiem pasākumiem, kas vērsti uz darbaspēka nodokļa sloga mazināšanu, ir jāparedz pasākumi, kas varētu daļēji kompensēt negatīvo fiskālo ietekmi no darbaspēka nodokļa sloga mazināšanas pasākumiem, kā arī nepieciešams palielināt valsts budžeta ieņēmumus, lai nodrošinātu papildu finansējumu valsts nacionālās drošības un sabiedrības fiskālajām vajadzībām nacionālās drošības risku apstākļos.
Risinājuma apraksts
Likumprojekts paredz, sākot ar 2025. gadu:
- paaugstināt izložu nodokļa likmi likuma 7. panta 1., 2. un 3. punktā minētajam apliekamajam objektam izlozēm (arī momentloterijām) no 10% apmēra uz 15% apmēru;
- paaugstināt likuma 2. panta ceturtajā daļā noteikto azartspēļu nodevu par šā panta otrajā un trešajā daļā minētās azartspēļu organizēšanas licences pārreģistrāciju no 37 000 euro apmēra uz 45 000 euro apmēru par katru kārtējo gadu.

Likumprojekts paredz, sākot ar 2027. gadu:
- paaugstināt azartspēļu nodokļa likmi azartspēļu automātiem (par katra azartspēļu automāta katru spēles vietu) par kalendāro gadu no 6204 euro uz 7440 euro;
- paaugstināt azartspēļu nodokļa likmi ruletei un kāršu un kauliņu spēlei (par katru galdu) par kalendāro gadu no 33 696 euro uz 40 440 euro;
- paaugstināt azartspēļu nodokļa likmi likuma 3. panta otrajā un trešajā daļā minētajam objektam (veiksmes spēlei pa tālruni un totalizatoram un derībām) no 15 % apmēra uz 18 % apmēru no šīs spēles organizēšanas ieņēmumiem;
- paaugstināt azartspēļu nodokļa likmi likuma 3. panta ceturtajā daļā minētajam objektam (bingo) no 10% apmēra uz 12 % apmēru no šīs spēles organizēšanas ieņēmumiem;
- paaugstināt azartspēļu nodokļa likmi likuma 3. panta piektajā daļā minētajam objektam (interaktīvajām azartspēlēm) no 12 % apmēra uz 15 % apmēru no šīs spēles organizēšanas ieņēmumiem (līdzīgi kā likumprojektā paredzēts, sākot ar 2025. gadu, noteikt izlozēm).
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Apraksts
Izvērtējot likumprojektā ietverto normu atbilstību Latvijas Republikas Satversmes 105. panta pirmajam teikumam, secināms, ka likumprojekta normās ietvertajam pamattiesību ierobežojumam ir leģitīms mērķis, jo tas ir vērsts uz sabiedrības labklājības aizsardzību. Azartspēļu nozare ir saistīta ar īpaši augstu sociālo risku, tādēļ valstij ir nepieciešams veikt regulējošo funkciju, kas daļēji tiek īstenota ar azartspēļu nodevas un nodokļa palīdzību. Izložu un azartspēļu nodoklim un nodevai ir fiskālā funkcija, kuras uzdevums ir nodrošināt valsts budžeta ieņēmumus un vismaz daļēji mazināt nozares iespējamās negatīvās sekas. Likuma 2. panta ceturtajā daļā un 3. panta pirmajā daļā azartspēļu nodevas un nodokļa likmes ir noteiktas absolūtā izteiksmē, nevis procentuālā izteiksmē kā lielākajai daļai nodokļu, kuras neietekmē inflācija. Līdz ar to, lai nodrošinātu fiskālo un regulējošo funkciju, tās ir regulāri jāpārskata. Likumprojektā paredzēts paaugstināt izložu nodokli, azartspēļu nodevu par azartspēļu organizēšanas licences pārreģistrāciju un vidējā termiņā azartspēļu nodokli. Likumprojektā ietvertās normas ir vērstas uz papildu ienākumu nodrošināšanu valsts budžetā, tai skaitā uz papildu finansējuma nodrošināšanu valsts nacionālās drošības un sabiedrības fiskālajām vajadzībām, kā arī uz papildu finansējuma nodrošināšanu Valsts kultūrkapitāla fondam, kuram, sākot ar 2024. gada 1. janvāri, valsts budžeta līdzekļu piešķīrums paredzēts trīs procentu apmērā no plānotajiem kārtējā gada valsts budžeta ieņēmumiem no azartspēļu nodokļa un trīs procentu apmērā no plānotajiem kārtējā gada valsts budžeta ieņēmumiem no izložu nodokļa. Turklāt izložu nodoklis un azartspēļu nodoklis un nodeva ir vērsts uz finansējuma nodrošināšanu azartspēļu organizēšanas uzraudzībai, kuru veic Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija, lai nodrošinātu azartspēļu jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu. Tāpat likumprojektā ietvertās normas ir vērstas arī uz papildu ienākumu nodrošināšanu pašvaldību budžetos. Ņemot vērā minēto, likumprojekta normās ietvertais pamattiesību ierobežojums ir samērīgs ar tā leģitīmo mērķi.

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Juridiskās personas
Ietekmes apraksts
Kapitālsabiedrības, kas organizē azartspēles vai izlozes. Pašlaik Latvijā azartspēles organizē 19 licencēti azartspēļu organizētāji un izlozes organizē VAS "Latvijas Loto".

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
55 476 220
0
53 448 419
2 669 500
54 143 919
2 862 000
12 517 744
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
53 980 860
0
52 083 349
2 669 500
52 772 349
2 862 000
12 321 807
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
1 495 360
0
1 365 070
0
1 371 570
0
195 937
2. Budžeta izdevumi
55 476 220
0
53 448 419
0
54 143 919
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
53 980 860
0
52 083 349
0
52 772 349
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
1 495 360
0
1 365 070
0
1 371 570
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
2 669 500
0
2 862 000
12 517 744
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
2 669 500
0
2 862 000
12 321 807
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
195 937
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
2 669 500
2 862 000
12 517 744
5.1. valsts pamatbudžets
0
2 669 500
2 862 000
12 321 807
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
195 937
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
Realizējot visus likumprojektā paredzētos pasākumus - paaugstinot izložu nodokli, azartspēļu nodokli un azartspēļu nodevu par azartspēļu organizēšanas licences pārreģistrāciju, kopējā fiskālā ietekme 2025. gadā tiek prognozēta +2,7 milj. euro, 2026. gadā +2,9 milj. euro un 2027. gadā  +12,5 milj. euro.

2024. gadā izložu nodokļa likme ir 10 procenti no izlozes (arī momentloterijas) biļešu realizācijas ieņēmumiem un no interaktīvās izlozes (naudas, mantu, skaitļu izlozes un momentloterijas) biļešu realizācijas ieņēmumiem, no kuriem atskaitīti izmaksātie laimesti.
Likmi paaugstinot no 10% uz 15%, fiskālā ietekme attiecībā uz izložu nodokli tiek prognozēta +2,5 milj. euro 2025. gadā, +2,7 milj. euro 2026. gadā un +2,9 milj. euro 2027. gadā. Likmju paaugstināšanas ietekme būs fiskāli pozitīva, jo izložu organizētājs ir valsts kapitālsabiedrība ar monopola stāvokli tirgū un savu klientu segmentu.

Saskaņā ar Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas datiem pašreiz ir izsniegtas 19 azartspēļu organizēšanas licences, attiecīgi azartspēļu nodevas ieņēmumu palielinājums ir 152 000 euro ((45 000 – 37 000) * 19). Prognozētie papildu ieņēmumi no azartspēļu nodevas 2025. gadā un turpmākajos gados 152 000 euro apmērā ik gadu.

2024. gadā viena azartspēļu automāta azartspēļu nodokļa likme ir 6204 euro gadā. Likmi paaugstinot uz 7440 euro par vienu spēļu automātu, tiek prognozēts 5,0% automātu skaita samazinājums (no 4,6 tūkst. vidēji gadā uz 4,3 tūkst. vidēji gadā). Līdz ar to fiskālā ietekme attiecībā uz azartspēļu nodokli 2027. gadā tiek prognozēta +3,6 milj. euro gadā.

2024. gadā likme ruletei un kāršu un kauliņu  spēlei (par katru galdu) ir 33 696 euro gadā. Likmi paaugstinot uz 40 440 euro par vienu galdu, galdu skaita samazinājums pret iepriekš plānoto netiek prognozēts. Līdz ar to fiskālā ietekme azartspēļu nodokļa ieņēmumos 2027. gadā tiek prognozēta +0,2 milj. euro gadā.

2024. gadā nodokļa likme interaktīvajām azartspēlēm ir 12% no šīs azartspēles organizēšanas ieņēmumiem. Tiek pieņemts, ka, paceļot likmi no 12% uz 15%, apgrozījums no interaktīvajām azartspēlēm saglabās mērenu pieaugumu 9% gadā. Līdz ar to fiskālā ietekme attiecībā uz azartspēļu nodokli 2027. gadā tiek prognozēta +5,5 milj. euro gadā.

2024. gadā nodokļa likme veiksmes spēlēm pa tālruni un totalizatoriem un derībām ir 15% no šīs azartspēles organizēšanas ieņēmumiem. Tiek pieņemts, ka paceļot likmi no 15% uz 18%, apgrozījums saglabās mērenu pieaugumu 5% gadā. Līdz ar to fiskālā ietekme attiecībā uz azartspēļu nodokli 2027. gadā tiek prognozēta +0,06 milj. euro gadā.

2024. gadā nodokļa likme bingo spēlēm ir 10% no šīs azartspēles organizēšanas ieņēmumiem. Tiek pieņemts, ka paceļot likmi no 10% uz 12%, apgrozījums no bingo spēlēm varētu saglabāties esošajā līmenī. Līdz ar to fiskālā ietekme attiecībā uz azartspēļu nodokli 2027. gadā tiek prognozēta +0,04 milj. euro gadā.

Detalizēts ietekmes sadalījums pa gadiem un budžetiem iekļauts anotācijas pielikumā.
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Nav.
Cita informācija
Papildu valsts pamatbudžeta ieņēmumi ir ieplānoti likumprojektā "Par valsts budžetu 2025. gadam un budžeta ietvaru 2025., 2026. un 2027. gadam".
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Lai nodrošinātu papildu līdzekļus valsts budžetā valsts nacionālās drošības un sabiedrības fiskālajām vajadzībām nacionālās drošības risku apstākļos, kā arī pasākumus, kas vērsti uz darbaspēka nodokļa sloga samazināšanu, likumprojektā paredzētie pasākumi kā kompensējoši pasākumi tika izskatīti Nacionālās trīspusējās sadarbības padomes 2024. gada 6. septembra sēdē un Ministru kabineta 2024. gada 19. septembra sēdē.

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Valsts ieņēmumu dienests
  • Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi
Pielikums
Nosaukums
Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli"" anotācijas (ex-ante) pielikums