24-TA-3030: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par Liepājas valstspilsētas nekustamā īpašuma Mazirbes ielā 5, Liepājā, pārņemšanu valsts īpašumā" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Publiskas personas mantas atsavināšanas likuma 42. panta otrā daļa un 43. pants. Ministru kabineta 2004. gada 27. janvāra noteikumu Nr. 49 “Labklājības ministrijas nolikums” 4. punkts. Ministru kabineta 2023. gada 28. novembra noteikumu Nr. 692 “Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.3.1. specifiskā atbalsta mērķa "Veicināt sociāli atstumto kopienu, mājsaimniecību ar zemiem ienākumiem un nelabvēlīgā situācijā esošo grupu, tostarp cilvēku ar īpašām vajadzībām sociāli ekonomisko integrāciju, īstenojot integrētas darbības, tostarp nodrošinot mājokli un sociālos pakalpojumus" 4.3.1.2. pasākuma "Pakalpojumu kvalitātes un pieejamības uzlabošana, tuvinot valsts sociālās aprūpes centru filiāles kopienā sniegtajiem (ģimeniskai videi pietuvinātiem) pakalpojumiem" īstenošanas noteikumi” (turpmāk - Noteikumi) 14.3. apakšpunkts.
Liepājas valstspilsētas pašvaldības domes 2024. gada 14. novembra lēmums Nr. 468/11 (sēdes protokols Nr. 11, 48. §) “Par nekustamo īpašumu Mazirbes ielā 5, Liepājā”.
Liepājas valstspilsētas pašvaldības domes 2024. gada 14. novembra lēmums Nr. 468/11 (sēdes protokols Nr. 11, 48. §) “Par nekustamo īpašumu Mazirbes ielā 5, Liepājā”.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projekts “Par Liepājas valstspilsētas nekustamā īpašuma Mazirbes ielā 5, Liepājā, pārņemšanu valsts īpašumā” (turpmāk – projekts) paredz no Liepājas valstspilsētas pašvaldības pārņemt bez atlīdzības valsts īpašumā un nodot Labklājības ministrijas valdījumā nekustamo īpašumu Mazirbes ielā 5, Liepājā, lai izveidotu ģimeniskai videi pietuvināta sociālā pakalpojuma sniegšanas infrastruktūru.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
Īpašuma tiesības uz nekustamo īpašumu (kadastra Nr. 1700 011 0540) - zemes vienību (kadastra apzīmējums 1700 011 0533) 0,4 ha platībā – Mazirbes ielā 5, Liepājā (turpmāk – Nekustamais īpašums), ir nostiprinātas Liepājas pilsētas zemesgrāmatas nodalījumā Nr. 100000915957 uz Liepājas valstspilsētas pašvaldības vārda.
Saskaņā ar informāciju no Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas (turpmāk – NĪVK IS) zemes vienības noteiktais lietošanas mērķis ir: 1130 – dažādu sociālo grupu kopdzīvojamās mājas un telpu grupas.
Saskaņā ar NĪVK IS datiem zemes vienībai ir noteikti apgrūtinājumi:
- stingra režīma vides un dabas resursu aizsardzības aizsargjoslas teritorija ap pazemes ūdens ņemšanas vietu – 0,0311 ha;
- ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar ielu vai ceļu - sarkanā līnija – 0,0032 ha;
- ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar ielu vai ceļu - sarkanā līnija – 0,0030 ha;
- navigācijas tehniskā līdzekļa aviācijas gaisa kuģu lidojumu drošības nodrošināšanai tālās ietekmes zona – 0,4000 ha.
Nekustamajam īpašumam noteiktie apgrūtinājumi neietekmēs nekustamā īpašuma turpmāko izmantošanu tā atsavināšanas gadījumā.
Nekustamā īpašuma projektētā kadastrālā vērtība uz 2024. gada 16. septembri ir 39442 euro.
Nekustamais īpašums nav apbūvēts un nav iznomāts.
Labklājības ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde darba, sociālās aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību, kā arī personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un dzimumu līdztiesības jomā. Vienlaikus tā ir Eiropas Globalizācijas pielāgošanās fonda un Eiropas Atbalsta fonda vistrūcīgākajām personām vadošā iestāde un sertifikācijas iestāde, Eiropas Savienības fondu atbildīgā iestāde nozarē, kā arī Labklājības ministrija ir atbildīgā institūcija par horizontālā principa “Vienlīdzība, iekļaušana, nediskriminācija un pamattiesību ievērošana” koordinēšanu Eiropas Savienības fondos.
Saskaņā ar Ministru kabineta 2004. gada 27. janvāra noteikumu Nr. 49 “Labklājības ministrijas nolikums” 4. punktu Labklājības ministrijai ir šādas funkcijas:
-) izstrādāt darba, sociālās aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību, kā arī personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un dzimumu līdztiesības politiku;
-) organizēt un koordinēt darba, sociālās aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību, kā arī personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un dzimumu līdztiesības politikas īstenošanu;
-) veikt citas ārējos normatīvajos aktos noteiktās funkcijas.
Labklājības ministrijas nekustamo īpašumu pārvaldītājs un apsaimniekotājs VSIA “Šampētera nams” atbilstoši Noteikumu mērķim veic nepieciešamās darbības, lai īstenotu Eiropas Savienības fondu darbības programmas Latvijai 2021.–2027. gadam 4.3.1. specifiskā atbalsta mērķi "Veicināt sociāli atstumto kopienu, migrantu un nelabvēlīgā situācijā esošo grupu sociāli ekonomisko integrāciju, izmantojot integrētus pasākumus, tostarp mājokļu un sociālo pakalpojumu jomā" 4.3.1.2. pasākumam "Pakalpojumu kvalitātes un pieejamības uzlabošana, tuvinot valsts sociālās aprūpes centru filiāles kopienā sniegtajiem (ģimeniskai videi pietuvinātiem) pakalpojumiem" (turpmāk – ĢVPP projekts).
Noteikumu 14.3. apakšpunkts paredz, ka viena no atbalstāmajām darbībām ir nekustamā īpašuma atsavināšana, tai skaitā nekustamā īpašuma iegāde, atsavināšana sabiedrības vajadzībām un nekustamā īpašuma tirgus cenas novērtēšana. Saskaņā ar Noteikumu anotāciju lielākais ieguldījumu uzsvars tiek vērsts uz būvdarbiem, bet nekustamā īpašuma iegāde tiks apsvērta kā risinājums gadījumā, ja neizdodas atrast bērnu ĢVPP projekta infrastruktūras izveidei piemērotu zemes platību. Ņemot vērā minēto, ir noteikts ierobežojums nekustamā īpašuma iegādei – līdz 10% no projekta attiecināmajām izmaksām.
Līdz ar to VSIA “Šampētera nams” primāri apzināja valsts un pašvaldību īpašumus, kuros var izveidot ģimeniskai videi pietuvināta pakalpojuma sniegšanas vietas, nodrošinot pakalpojumus valsts sociālās aprūpes centros izvietotajiem bērniem un jauniešiem ar smagiem un ļoti smagiem funkcionāliem traucējumiem. ĢVPP projekta ietvaros plānots būvēt jaunu ģimeniskai videi pietuvinātu pakalpojumu infrastruktūru.
Saskaņā ar informāciju no Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas (turpmāk – NĪVK IS) zemes vienības noteiktais lietošanas mērķis ir: 1130 – dažādu sociālo grupu kopdzīvojamās mājas un telpu grupas.
Saskaņā ar NĪVK IS datiem zemes vienībai ir noteikti apgrūtinājumi:
- stingra režīma vides un dabas resursu aizsardzības aizsargjoslas teritorija ap pazemes ūdens ņemšanas vietu – 0,0311 ha;
- ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar ielu vai ceļu - sarkanā līnija – 0,0032 ha;
- ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar ielu vai ceļu - sarkanā līnija – 0,0030 ha;
- navigācijas tehniskā līdzekļa aviācijas gaisa kuģu lidojumu drošības nodrošināšanai tālās ietekmes zona – 0,4000 ha.
Nekustamajam īpašumam noteiktie apgrūtinājumi neietekmēs nekustamā īpašuma turpmāko izmantošanu tā atsavināšanas gadījumā.
Nekustamā īpašuma projektētā kadastrālā vērtība uz 2024. gada 16. septembri ir 39442 euro.
Nekustamais īpašums nav apbūvēts un nav iznomāts.
Labklājības ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde darba, sociālās aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību, kā arī personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un dzimumu līdztiesības jomā. Vienlaikus tā ir Eiropas Globalizācijas pielāgošanās fonda un Eiropas Atbalsta fonda vistrūcīgākajām personām vadošā iestāde un sertifikācijas iestāde, Eiropas Savienības fondu atbildīgā iestāde nozarē, kā arī Labklājības ministrija ir atbildīgā institūcija par horizontālā principa “Vienlīdzība, iekļaušana, nediskriminācija un pamattiesību ievērošana” koordinēšanu Eiropas Savienības fondos.
Saskaņā ar Ministru kabineta 2004. gada 27. janvāra noteikumu Nr. 49 “Labklājības ministrijas nolikums” 4. punktu Labklājības ministrijai ir šādas funkcijas:
-) izstrādāt darba, sociālās aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību, kā arī personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un dzimumu līdztiesības politiku;
-) organizēt un koordinēt darba, sociālās aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību, kā arī personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un dzimumu līdztiesības politikas īstenošanu;
-) veikt citas ārējos normatīvajos aktos noteiktās funkcijas.
Labklājības ministrijas nekustamo īpašumu pārvaldītājs un apsaimniekotājs VSIA “Šampētera nams” atbilstoši Noteikumu mērķim veic nepieciešamās darbības, lai īstenotu Eiropas Savienības fondu darbības programmas Latvijai 2021.–2027. gadam 4.3.1. specifiskā atbalsta mērķi "Veicināt sociāli atstumto kopienu, migrantu un nelabvēlīgā situācijā esošo grupu sociāli ekonomisko integrāciju, izmantojot integrētus pasākumus, tostarp mājokļu un sociālo pakalpojumu jomā" 4.3.1.2. pasākumam "Pakalpojumu kvalitātes un pieejamības uzlabošana, tuvinot valsts sociālās aprūpes centru filiāles kopienā sniegtajiem (ģimeniskai videi pietuvinātiem) pakalpojumiem" (turpmāk – ĢVPP projekts).
Noteikumu 14.3. apakšpunkts paredz, ka viena no atbalstāmajām darbībām ir nekustamā īpašuma atsavināšana, tai skaitā nekustamā īpašuma iegāde, atsavināšana sabiedrības vajadzībām un nekustamā īpašuma tirgus cenas novērtēšana. Saskaņā ar Noteikumu anotāciju lielākais ieguldījumu uzsvars tiek vērsts uz būvdarbiem, bet nekustamā īpašuma iegāde tiks apsvērta kā risinājums gadījumā, ja neizdodas atrast bērnu ĢVPP projekta infrastruktūras izveidei piemērotu zemes platību. Ņemot vērā minēto, ir noteikts ierobežojums nekustamā īpašuma iegādei – līdz 10% no projekta attiecināmajām izmaksām.
Līdz ar to VSIA “Šampētera nams” primāri apzināja valsts un pašvaldību īpašumus, kuros var izveidot ģimeniskai videi pietuvināta pakalpojuma sniegšanas vietas, nodrošinot pakalpojumus valsts sociālās aprūpes centros izvietotajiem bērniem un jauniešiem ar smagiem un ļoti smagiem funkcionāliem traucējumiem. ĢVPP projekta ietvaros plānots būvēt jaunu ģimeniskai videi pietuvinātu pakalpojumu infrastruktūru.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Ņemot vērā, ka esošā valsts sociālās aprūpes centru filiāļu infrastruktūra un citi Labklājības ministrijas valdījumā esošie nekustamie īpašumi ir neatbilstoši šāda pakalpojuma izveidošanai, VSIA "Šampētera nams” ar 2023. gada 26. aprīļa vēstuli Nr.1-15/75 “Par ģimeniskai videi pietuvināta pakalpojuma sniegšanas infrastruktūras izveides projektam nepieciešamajiem īpašumiem” apzināja pašvaldību iespēju piedāvāt zemi vai citus nekustamos īpašumus pakalpojuma infrastruktūras izbūvei, nododot pašvaldības īpašumā esošu nekustamo īpašumu valstij (Labklājības ministrijas valdījumā).
Risinājuma apraksts
Liepājas valstspilsētas pašvaldība 2023. gada 6. jūlijā informēja VSIA "Šampētera nams", kurus īpašumus pašvaldība būtu gatava nodot valsts īpašumā. Pēc savstarpējās informācijas apmaiņas, sarakstes un īpašumu izvērtēšanas, Liepājas valstspilsētas pašvaldība piedāvāja realizēt ĢVPP projektā paredzēto pakalpojumu arī zemesgabalā Jūrkalnes ielā 2, Liepājā (kadastra Nr. 1700 011 0435). Ņemot vērā, ka viss zemesgabals Jūrkalnes ielā 2, Liepājā, nav nepieciešams ĢVPP projekta realizācijai, tad Liepājas valstspilsētas pašvaldība ar 2024. gada 16. aprīļa vēstuli Nr. 662/1.11. atbalstīja zemes vienības Jūrkalnes ielā 2, Liepājā, daļas (līdz 0,4 ha) nodošanai Labklājības ministrijas valdījumā (valsts īpašumā) ĢVPP projekta realizēšanai. Līdz ar to no zemes vienības Jūrkalnes ielā 2, Liepājā, tika nodalīts Nekustamais īpašums, kas atbilst Labklājības ministrijas izvirzītajām prasībām ĢVPP projekta īstenošanai.
Pēc Nekustamā īpašuma nodalīšanas un reģistrēšanas zemesgrāmatā Liepājas valstspilsētas pašvaldības dome ar 2024. gada 14. novembra lēmumu Nr. 468/11 (sēdes protokols Nr. 11, 48. §) “Par nekustamo īpašumu Mazirbes ielā 5, Liepājā” nolēma Nekustamo īpašumu nodot bez atlīdzības valsts īpašumā Labklājības ministrijas personā ģimeniskai videi pietuvināta sociālā pakalpojuma sniegšanas infrastruktūras izveidei.
Kopumā plānots izbūvēt 2-3 vienstāvu ēkas, kuras pēc pieņemšanas ekspluatācijā tiks pievienotas Nekustamā īpašuma zemesgrāmatu nodalījumam un kuru plānotais lietošanas veids saskaņā ar Ministru kabineta 2018. gada 12. jūnija noteikumiem Nr. 326 “Būvju klasifikācijas noteikumi” būs 1130 – dažādu sociālo grupu kopdzīvojamās mājas un telpu grupas.
Ja iestāsies rīkojuma projekta 2.2. apakšpunktā minētais apstāklis un nekustamais īpašums vairs netiks izmantots norādītās valsts funkcijas izpildei, tas tiks nodots pašvaldībai visā tā sastāvā saskaņā ar akcesijas principu un Publiskas personas mantas atsavināšanas likuma 42.pantā ietvertām prasībām.
Respektīvi, ja ģimeniskai videi pietuvināta sociālā pakalpojuma sniegšanas infrastruktūras izveide nebūs iespējama, tad Nekustamais īpašums tiks atdots atpakaļ Liepājas valstspilsētas pašvaldībai. Ievērojot Civillikuma 850. un 853. pantu un Zemesgrāmatu likuma 1. pantu, Nekustamais īpašums tiks atdots atpakaļ ar izbūvētajām un zemesgrāmatā nostiprinātajām ēkām. Ja plānotā infrastruktūras izveide būs iesākta vai daļēji izbūvēta, tad būvniecības projekta dokumentācijā attiecīgā ēka tiks paredzēta kā demontējama.
Pēc Nekustamā īpašuma nodalīšanas un reģistrēšanas zemesgrāmatā Liepājas valstspilsētas pašvaldības dome ar 2024. gada 14. novembra lēmumu Nr. 468/11 (sēdes protokols Nr. 11, 48. §) “Par nekustamo īpašumu Mazirbes ielā 5, Liepājā” nolēma Nekustamo īpašumu nodot bez atlīdzības valsts īpašumā Labklājības ministrijas personā ģimeniskai videi pietuvināta sociālā pakalpojuma sniegšanas infrastruktūras izveidei.
Kopumā plānots izbūvēt 2-3 vienstāvu ēkas, kuras pēc pieņemšanas ekspluatācijā tiks pievienotas Nekustamā īpašuma zemesgrāmatu nodalījumam un kuru plānotais lietošanas veids saskaņā ar Ministru kabineta 2018. gada 12. jūnija noteikumiem Nr. 326 “Būvju klasifikācijas noteikumi” būs 1130 – dažādu sociālo grupu kopdzīvojamās mājas un telpu grupas.
Ja iestāsies rīkojuma projekta 2.2. apakšpunktā minētais apstāklis un nekustamais īpašums vairs netiks izmantots norādītās valsts funkcijas izpildei, tas tiks nodots pašvaldībai visā tā sastāvā saskaņā ar akcesijas principu un Publiskas personas mantas atsavināšanas likuma 42.pantā ietvertām prasībām.
Respektīvi, ja ģimeniskai videi pietuvināta sociālā pakalpojuma sniegšanas infrastruktūras izveide nebūs iespējama, tad Nekustamais īpašums tiks atdots atpakaļ Liepājas valstspilsētas pašvaldībai. Ievērojot Civillikuma 850. un 853. pantu un Zemesgrāmatu likuma 1. pantu, Nekustamais īpašums tiks atdots atpakaļ ar izbūvētajām un zemesgrāmatā nostiprinātajām ēkām. Ja plānotā infrastruktūras izveide būs iesākta vai daļēji izbūvēta, tad būvniecības projekta dokumentācijā attiecīgā ēka tiks paredzēta kā demontējama.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt
Fiziskās personas
- skolēni
- pirmsskolas vecuma bērni
- personas ar invaliditāti
Ietekmes apraksts
Rīkojuma projektam ir pozitīva ietekme uz mērķa grupu – ārpusģimenes aprūpē VSAC esošajiem bērniem ar smagiem un ļoti smagiem funkcionāliem traucējumiem, un jauniešiem no 18 gadiem līdz 25 gadiem (ieskaitot) ar smagiem un ļoti smagiem garīga rakstura traucējumiem, jo viņiem tiks nodrošināta ģimeniska vide un uzlabota dzīves kvalitāte.
Juridiskās personas
- nevalstiskās organizācijas
- mikrouzņēmumi
- mazie uzņēmumi
- vidējie uzņēmumi
Ietekmes apraksts
Ņemot vērā, ka uz zemes vienības tiks nodrošināts jauns pakalpojums, kas vērsts uz ģimeniskai videi pietuvinātas vides veidošanu, tad uzturēšanai un funkcionēšanai būs nepieciešama dažādu nozares speciālistu iesaiste (veselības speciālisti, ēdināšanas nodrošinātāji u.c.).
2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.3. Administratīvo izmaksu novērtējums juridiskām personām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.4. Administratīvā sloga novērtējums fiziskām personām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.5. Atbilstības izmaksu novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
Cita informācija
Rīkojuma projektam nav ietekmes uz valsts budžetu, jo papildu līdzekļi no valsts budžeta nav nepieciešami. Izdevumus, saistībā ar zemes vienības pārreģistrēšanu zemesgrāmatā uz valsts vārda Labklājības ministrijas personā, segs VSIA "Šampētera nams" no Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.3.1. specifiskā atbalsta mērķa "Veicināt sociāli atstumto kopienu, mājsaimniecību ar zemiem ienākumiem un nelabvēlīgā situācijā esošo grupu, tostarp cilvēku ar īpašām vajadzībām sociāli ekonomisko integrāciju, īstenojot integrētas darbības, tostarp nodrošinot mājokli un sociālos pakalpojumus" 4.3.1.2. pasākuma "Pakalpojumu kvalitātes un pieejamības uzlabošana, tuvinot valsts sociālās aprūpes centru filiāles kopienā sniegtajiem (ģimeniskai videi pietuvinātiem) pakalpojumiem" projekta Nr. 4.3.1.2/1/24/I/001 “Ģimeniskai videi pietuvinātu pakalpojumu infrastruktūras izveide bērniem ar smagiem un ļoti smagiem funkcionāliem traucējumiem” līdzekļiem.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Nē
6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas
Valsts un pašvaldību institūcijas
Labklājības ministrija, VSIA "Šampētera nams", Liepājas valstspilsētas pašvaldībaNevalstiskās organizācijas
NēCits
Nē6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi
6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti
Atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 25. augusta noteikumu Nr. 970 „Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 5. punktam sabiedrības līdzdalības kārtība ir piemērojama tiesību aktu projektu izstrādē, kas būtiski maina esošo regulējumu vai paredz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas. Ņemot vērā, ka projekts neatbilst minētajiem kritērijiem, sabiedrības līdzdalības kārtība projekta izstrādē netiek piemērota. Projekts un tā anotācija būs publiski pieejami Tiesību aktu projektu publiskajā portālā Ministru kabineta tīmekļvietnē – sadaļā/Tiesību aktu projekti.
6.4. Cita informācija
Saskaņā ar Oficiālo publikāciju un tiesiskās informācijas likuma 2. panta pirmo daļu un 3. panta pirmo daļu tiesību aktus publicē oficiālajā izdevumā „Latvijas Vēstnesis”, tos publicējot elektroniski tīmekļvietnē: www.vestnesis.lv.
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Labklājības ministrija
- VSIA "Šampētera nams"
- Liepājas valstspilsētas pašvaldība
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi