Anotācija (ex-ante)

PAZIŅOJUMS:
Iekšlietu ministrijas informācijas centrs informē, ka 19.05.2024 19:00-21:00 tiks veikti FPRIS (Fizisku personu reģistrācijas IS) tehniskie darbi, šajā laika posmā iespējami autentifikācijas traucējumi izmantojot vienotās pieteikšanās moduli.
22-TA-1177: Likumprojekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi likumā "Par darbinieku iesaistīšanu lēmumu pieņemšanā Eiropas komercsabiedrībā, Eiropas kooperatīvajā sabiedrībā un kapitālsabiedrību pārrobežu apvienošanas gadījumā"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
ES dokuments
Apraksts
Likumprojekts izstrādāts, lai nodrošinātu Eiropas Parlamenta un Padomes direktīvas (ES) 2019/2121, ar ko groza Direktīvu (ES) 2017/1132 attiecībā uz pārrobežu reorganizāciju, apvienošanos un sadalīšanu, prasību ieviešanu nacionālajos tiesību aktos. 

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par darbinieku iesaistīšanu lēmumu pieņemšanā Eiropas komercsabiedrībā, Eiropas kooperatīvajā sabiedrībā un kapitālsabiedrību pārrobežu apvienošanas gadījumā"" (turpmāk - Likumprojekts) mērķis ir Eiropas Parlamenta un Padomes direktīvas (ES) 2019/2121, ar ko groza Direktīvu (ES) 2017/1132 attiecībā uz pārrobežu reorganizāciju, apvienošanos un sadalīšanu (turpmāk - Pārrobežu reorganizācijas direktīva) ieviešana attiecībā uz darbinieku līdzdalību, kas piemērojama Pārrobežu reorganizācijas direktīvas noteiktajos gadījumos. 
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
2017. gada 14. jūlijā tika pieņemta Eiropas Parlamenta un Padomes direktīva 2017/1132 (turpmāk – Direktīva 2017/1132) attiecībā uz sabiedrību tiesību dažiem aspektiem, kas cita starpā ietver nosacījumus par darbinieku iesaistīšanu lēmumu pieņemšanā pārrobežu apvienošanas gadījumā. Savukārt 2019. gada 27. novembrī tika pieņemta Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīva 2019/2121, ar ko groza Direktīvu 2017/1132 attiecībā uz pārrobežu reorganizāciju, apvienošanos un sadalīšanu, ar kuru tika paplašināta darbinieku līdzdalība, nosakot, ka darbinieku līdzdalība ir piemērojama arī pārrobežu sadalīšanā un pārveidošanā.  Pašlaik likums “Par darbinieku iesaistīšanu lēmumu pieņemšanā Eiropas komercsabiedrībā, Eiropas kooperatīvajā sabiedrībā un kapitālsabiedrību pārrobežu apvienošanas gadījumā” (turpmāk – Likums) ietver nosacījumus, kas izriet no Direktīvas 2017/1132, bet nepieciešams nodrošināt, lai Likums atbilstu Pārrobežu reorganizācijas direktīvā noteiktajām prasībām.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Likums ir piemērojams kapitālsabiedrību pārrobežu apvienošanas gadījumā, ja iegūstošā sabiedrība ir vai tiks reģistrēta Latvijā un vismaz vienā no pārrobežu apvienošanā iesaistītajām kapitālsabiedrībām ir spēkā līdzdalības noteikumi. Tas nozīmē, ka likums tika piemērots tikai gadījumos, kad tiek veikta divu vai vairāku kapitālsabiedrību apvienošana, no kurām vismaz viena ir reģistrēta Latvijā, bet pārējās dibinātas saskaņā ar Eiropas Savienības dalībvalstu tiesību aktiem un vienai no šīm pievienojamām kapitālsabiedrībām ir spēkā līdzdalības nosacījumi.  Līdz ar to, šobrīd Likums paredz darbinieku līdzdalības nodrošināšanu tikai vienā no pārrobežu reorganizācijas veidiem, proti, pārrobežu apvienošanā. Pārrobežu reorganizācijas direktīvas 86.l, 133. un 160.l panti paredz, ka dalībvalstīm ir jāievieš Padomes 2001. gada 8. oktobra Direktīvas 2001/86/EK, ar ko papildina Eiropas uzņēmējsabiedrības statūtus darbinieku iesaistīšanas jomā (turpmāk – Direktīva 2001/86/EK) nosacījumus par darbinieku līdzdalības nodrošināšanu visiem Pārrobežu reorganizācijas direktīvas reorganizācijas veidiem, t.i. ne tikai pārrobežu apvienošanai, bet arī pārrobežu sadalīšanai un pārveidošanai.
Risinājuma apraksts
Direktīva 2007/1132 paredzēja, ka darbinieki tiek iesaistīti lēmumu pieņemšanā tikai kapitālsabiedrību pārrobežu apvienošanas gadījumā, taču Pārrobežu reorganizācijas direktīva paredz arī citus reorganizācijas veidus, proti, ne tikai apvienošanu, bet arī citus Komerclikumā paredzētos reorganizācijas veidus.

Saskaņā ar Komerclikumu, sabiedrību var reorganizēt apvienošanas, sadalīšanas un pārveidošanas ceļā. Sabiedrību apvienošana var notikt kā saplūšana (divas vai vairākas sabiedrības nodod savu mantu jaundibināmai sabiedrībai) vai pievienošana (viena sabiedrība nodod visu savu mantu citai sabiedrībai). Sadalīšana var notikt kā sašķelšanās (sadalāmā sabiedrība nodod visu savu mantu divām vai vairākām sabiedrībām) vai nodalīšana (sadalāmā sabiedrība nodod daļu savas mantas vienai vai vairākām sabiedrībām). Savukārt pārveidošanā sabiedrība maina tās veidu, saglabājot tās tiesību subjekta statusu. Ņemot vērā, ka Pārrobežu reorganizācijas direktīva šobrīd paredz visus trīs Komerclikumā norādītos reorganizācijas veidus, tad Likums tika precizēts, nosakot, ka Likums attiecas kā uz apvienošanu, tā uz sadalīšanu un pārveidošanu.

Ņemot vērā, ka Komerclikums paredz, ka sabiedrības sadalīšana ir iespējama ne tikai dibinot jaunu sabiedrību, bet arī sadaloties uz esošu sabiedrību, secināms, ka pastāv divi reorganizācijas veidi – apvienošana un sadalīšana – kuru reorganizācijā jau sākotnēji tiek iesaistītas vairākas sabiedrības, tādēļ Direktīvas 2001/86/EK nosacījumi, kas attiecas uz situācijām, kad pārrobežu reorganizācijā ir iesaistītas vairākas sabiedrības, ir attiecināmi ne tikai uz pārrobežu apvienošanu, bet arī uz pārrobežu sadalīšanu, kad sadalīšana notiek uz esošu sabiedrību. Direktīvas 2001/86/EK 3. panta otrā punkta ii) paredz, ka īpašā pārrunu grupā ir jāiekļauj arī papildu pārstāvji no katras pārrobežu reorganizācijā iesaistītās dalībvalsts, kā arī 3. panta ceturtajā punktā noteiktas līdzdalības ierobežošanas tiesības, ja pārrobežu reorganizācijā iesaistītas vairāku dalībvalstu sabiedrības, tādēļ Likuma 6. un 9. pantā ir noteikts, ka šo pantu nosacījumus piemēro tikai pārrobežu apvienošanā un sadalīšanā, ja sadalīšana notiek uz esošu sabiedrību, bet ne apvienošanā.

Lai arī Pārrobežu reorganizācijas direktīva paredz, ka tā attiecas gan uz personālsabiedrībam, gan uz kapitālsabiedrībām, Likumā netiek paplašināti sabiedrību veidi, uz kuriem šis likums attieksies. Saskaņā ar Likuma 1. panta ceturto punktu darbinieku līdzdalība (pārstāvība) tiek īstenota, izmantojot tiesības ievēlēt vai iecelt sabiedrības izpildinstitūcijas (vadības institūcijas) vai pārraudzības institūcijas locekļus vai tiesības ieteikt šo institūciju locekļu kandidātus vai iebilst pret viņu ievēlēšanu vai iecelšanu. Tādēļ, ņemot vērā, ka personālsabiedrībām nav izpildinstitūcijas vai pārraudzības institūcijas un darbiniekiem nav iespējams viņus iecelt, ieteikt vai iebilst pret viņu ievēlēšanu vai iecelšanu, likuma darbības joma netiks paplašināta uz personālsabiedrībām, bet attieksies tikai uz kapitālsabiedrībām.

Šobrīd Likuma 24. pants nosaka, ka iegūstošai kapitālsabiedrībai, kurā ieviesti darbinieku līdzdalības noteikumi, nodrošina to piemērošanu trīs gadu laikā pēc pārrobežu apvienošanas reģistrācijas. Pārrobežu reorganizācijas direktīvas 86.l, 130. un 160. l panta 7. punkts nosaka, ka darbinieku līdzdalības tiesības tiek aizsargātas četrus gadus, tādēļ tiek precizēts Likuma 24. pants, palielinot līdzdalības noteikumu piemērošanu no trīs uz četriem gadiem.

Likumprojekta izstrādes gaitā tika veiktas pārrunas ar Labklājības ministriju un Latvijas Brīvo arodbiedrību asociāciju un minētās institūcijas atbalstīja izstrādāto Likumprojektu.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
  • Pārrobežu reorganizācijā iesaistīto kapitālsabiedrību darbinieki.
Ietekmes apraksts
Likum­projekts labvēlīgi ietekmē darbinieku tiesību aizsardzību un realizāciju pārrobežu reorganizācijā iesaistītajās kapitālsabiedrībās.
Juridiskās personas
  • Pārrobežu reorganizācijas gadījumā - iegūstošā kapitālsabiedrība.
Ietekmes apraksts
Darbinieku tiesību realizācija tiks nodrošināta ne tikai pārrobežu apvienošanas gadījumā, bet arī pārrobežu sadalīšanās un pārrobežu pārveidošanas gadījumā.
 

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.2.1. uz makroekonomisko vidi:

2.2.2. uz nozaru konkurētspēju:

2.2.3. uz uzņēmējdarbības vidi:

2.2.4. uz mazajiem un vidējiem uzņēmējiem:

2.2.5. uz konkurenci:

2.2.6. uz nodarbinātību:

Ietekmes apraksts
Likumprojekts veicinās darbinieku iesaisti iegūstošajā sabiedrībā, tādējādi labvēlīgi ietekmējot darbinieku tiesību realizāciju kapitālsabiedrībās.

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Cita informācija
-

4.1.1. Likumprojekts "Grozījumi Komerclikumā" (22-TA-1288).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekts "Grozījumi Komerclikumā" (22-TA-1288) cita starpā nodrošinās nacionālā regulējuma atbilstību Pārrobežu reorganizācijas direktīvas prasībām. Ar likumprojektu "Grozījumi Komerclikumā" (22-TA-1288) tiks pārskatīta pārrobežu apvienošanas kārtība un ieviesti divi jauni pārrobežu reorganizācijas veidi – pārrobežu sadalīšana un pārrobežu pārveidošana.
Atbildīgā institūcija
Tieslietu ministrija

4.1.2. Likumprojekts "Grozījumi likumā "Par Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistru"" (22-TA-1609).

Pamatojums un apraksts
Likumprojekts "Grozījumi likumā "Par Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistru"" (22-TA-1609) nodrošinās nacionālā regulējuma atbilstību Pārrobežu reorganizācijas direktīvas prasībām. Ar likumprojektu tiks papildinātas prasības dokumentu iesniegšanai saistībā ar pārrobežu reorganizācijas veikšanu.
Atbildīgā institūcija
Tieslietu ministrija
Visi likumprojekti izskatīšanai Ministru kabinetā un Saeimā ir virzāmi vienlaicīgi.
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.1. Saistības pret Eiropas Savienību

Vai ir attiecināms?
ES tiesību akta CELEX numurs
32019L2121
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
2019.gada 27.novembra Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīva (ES) Nr. 2019/2121, ar ko groza Direktīvu (ES) 2017/1132 attiecībā uz pārrobežu reorganizāciju, apvienošanos un sadalīšanu
Apraksts
-

5.2. Citas starptautiskās saistības

Vai ir attiecināms?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-

5.4. 1. tabula. Tiesību akta projekta atbilstība ES tiesību aktiem

Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
2019.gada 27.novembra Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīva (ES) Nr. 2019/2121, ar ko groza Direktīvu (ES) 2017/1132 attiecībā uz pārrobežu reorganizāciju, apvienošanos un sadalīšanu
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
Direktīvas 2019/2121 86.l panta 3. punkta b) apakšpunkts
Likuma 15. panta pirmā daļa, 16. panta pirmās daļas 1., 2., 3. punkts, trešā un ceturtā daļa
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 86.l panta 3. punkta c) apakšpunkts
Likuma 11. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 133. panta 2. punkts
Likumprojekta 2. pants 
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 133. panta 3. punkta a) apakšpunkts
Likumprojekta 2. un 3. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 133. panta 3. punkta b) apakšpunkts
Likuma 15. panta pirmā daļa, 16. panta pirmās daļas 1., 2., 3. punkts, trešā un ceturtā daļa
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 133. panta 3. punkta c) apakšpunkts
Likuma 11. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 133. panta 3. punkta d) apakšpunkts
Likuma 3. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 133. panta 3. punkta e) apakšpunkts
Likumprojekta 4. un 5. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 86.l panta 2. punkts
Likumprojekta 2. pants 
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 86.l panta 6. punkts
Likuma 15. panta otrā daļa
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 86.l panta 7. punkts
Likumprojekta 6. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 160.l panta 3. punkta c) apakšpunkts
Likuma 11. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 160.l panta 3. punkta e) apakšpunkts
Likumprojekta 3. un 4. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 160.l panta 3. punkta g) apakšpunkts
Likuma 22. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 160.l panta 3. punkta f) apakšpunkts
Likumprojekta 2. pants,
Likuma 26., 28., 31., 33., 34., 35. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 86.l panta 3. punkta a) apakšpunkts
Likumprojekta 2. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 86.l panta 4. punkts
Likuma 14. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 86.l panta 3. punkta d) apakšpunkts
Likuma 3. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 86.l panta 3. punkta e) apakšpunkts
Likumprojekta 3. un 4. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 86.l panta 3. punkta g) apakšpunkts
Likuma 22. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 133. panta 3. punkta h) apakšpunkts
Likuma 22. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 133. panta 4. punkts
Likuma 14. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 133. panta 6. punkts
Likuma 15. panta otrā daļa
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 133. panta 7. punkts
Likumprojekta 6. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 133. panta 8. punkts
Likuma 4. panta otrā daļa un 20. panta 11. punkts
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 160.l panta 2. punkts
Likumprojekta 2. pants 
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 160.l panta 4. punkts
Likuma 14. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 160.l panta 3. punkta b) apakšpunkts
Likuma 15. panta pirmā daļa, 16. panta pirmās daļas 1., 2., 3. punkts, trešā un ceturtā daļa
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 160.l panta 6. punkts
Likuma 15. panta otrā daļa
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 160.l panta 8. punkts
Likuma 4. panta otrā daļa un  20. panta 11. punkts
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 86.l panta 8. punkts
Likuma 4. panta otrā daļa un 20. panta 11. punkts
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 133. panta 3. punkta f) apakšpunkts
Likumprojekta 2. pants,
Likuma 26., 28., 31., 33., 34., 35. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 160.l panta 3. punkta d) apakšpunkts
Likuma 3. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 86.l panta 3. punkta f) apakšpunkts
Likumprojekta 2. pants,
Likuma 26., 28., 31., 33., 34., 35. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 160.l panta 3. punkta a) apakšpunkts
Likumprojekta 2. un 3. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Direktīvas 2019/2121 160.l panta 7. punkts
Likumprojekta 6. pants
Pārņemtas pilnībā
neparedz stingrākas prasības
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
Nav attiecināms
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
Nav attiecināms
Cita informācija
-

6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas

Valsts un pašvaldību institūcijas
Labklājības ministrija
Nevalstiskās organizācijas
Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība
Cits
-

6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi

Veids
Publiskā apspriešana
Saite uz sabiedrības līdzdalības rezultātiem
https://vktap.mk.gov.lv/public_participations/public_discussions/4a687dca-d921-4728-80e0-1b24fd177e13

6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti

Nav saņemti komentāri

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Valsts darba inspekcija

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi