Anotācija (ex-ante)

24-TA-863: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par 2.1.2.1.i. investīcijas projekta "Vienotā kontaktu centra platformas (112) un Elektronisko notikumu žurnālu valsts un pašvaldību līmenī integrācija" pases un centralizētās funkcijas vai koplietošanas pakalpojuma attīstības plāna apstiprināšanu" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Rīkojuma projekts "Par Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2. komponentes ''Digitālā transformācija" 2.1. reformu un investīciju virziena "Valsts pārvaldes, tai skaitā pašvaldību, digitālā transformācija" investīcijas 2.1.2.1.i. "Centralizētās platformas un sistēmas" projekta "Vienotā kontaktu centra platformas (112) un Elektronisko notikumu žurnālu valsts un pašvaldību līmenī integrācija" pases un centralizētās funkcijas vai koplietošanas pakalpojuma attīstības plāna apstiprināšanu" (turpmāk - Rīkojuma projekts) izstrādāts saskaņā ar Ministru kabineta 2022. gada 14. jūlija noteikumu Nr. 435 "Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2. komponentes "Digitālā transformācija" 2.1. reformu un investīciju virziena "Valsts pārvaldes, tai skaitā pašvaldību, digitālā transformācija" īstenošanas noteikumi" (turpmāk – MK noteikumi Nr.435) nosacījumiem. Rīkojuma projektu (projekta pase) ir sagatavojis finansējuma saņēmējs Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs. Projekts “Vienotā kontaktu centra platformas (112) un Elektronisko notikumu žurnālu valsts un pašvaldību līmenī integrācija" (turpmāk - Projekts) tiks īstenots MK noteikumu Nr. 435 4. pielikumā "Reformu un investīciju virziena īstenošanas atbildības sadalījums" iekļautā nolūka "Pašvaldību pakalpojumu digitālā transformācija un pašvaldību atbalsta procesu modernizācija un centralizācija, t.sk. sadarbībā ar valsts pārvaldes institūcijām” ietvaros.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2. komponentes “Digitālā transformācija” 2.1. reformu un investīciju virzienā "Valsts pārvaldes, tai skaitā pašvaldību, digitālā transformācija" kā vienu no prioritātēm ir izvirzījusi pilnveidot un attīstīt koplietošanas platformu pašvaldību pārvaldes un atbalsta funkciju nodrošināšanai. Lai šis mērķis tiktu sasniegts, ir plānots īstenot Projektu.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Projekts tiks izstrādāts saskaņā ar MK noteikumu Nr. 435 nosacījumiem. Projekts tiks īstenots un tā projekta pase izstrādāta atbilstoši MK noteikumu Nr. 435 4. pielikumā "Reformu un investīciju virziena īstenošanas atbildības sadalījums" iekļautajam nolūkam "Pašvaldību pakalpojumu digitālā transformācija un pašvaldību atbalsta procesu modernizācija un centralizācija, t.sk. sadarbībā ar valsts pārvaldes institūcijām“ ietvaros.

Projekta īstenošanā plānots:
1) attīstīt Vienotā notikumu reģistra (turpmāk - VNR) koplietošanas platformu informācijas par notikumiem apmaiņai un datu pārvaldībai, pilnveidojot VNR un ietverot Vienota kontaktu centra platformas (112) (turpmāk - VKCP) un Elektronisko notikumu žurnālu (turpmāk - ENŽ) integrāciju valsts un pašvaldību līmenī;
2) iekļaut VNR jaunā E-lietas tehnoloģiskajā platformā, nodrošinot integrācijas ar citiem E-lietas platformas risinājumiem, lai nodrošinātu informācijas apmaiņu. VNR moduļos uzkrātie dati un informācija tiks izmantota saistītajās informācijas sistēmās, t.sk. KRASS, APAS utt. (piem., dati par izņemtām mantām, dokumentiem, transporta līdzekļiem), VNR būs izmantojams analītiskām vajadzībām, valsts līmeņa statistikas pilnveidošanai, notikumu likumsakarību meklēšanai un noteikšanai.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Viena no nozīmīgākajām Valsts policijas un valstspilsētu un novadu pašvaldību policiju institūciju sadarbības jomām ir efektīva un operatīva informācijas aprite. Tā nodrošina Valsts policijas un valstspilsētu un novadu pašvaldības policiju koordinētu rīcību un resursu ekonomiju.
Lai uzlabotu informācijas apriti starp tiesībaizsardzības iestādēm un glābšanas dienestiem, „Eiropas Reģionālās attīstības fonda” finansētā projekta ietvaros Iekšlietu ministrijā tika izstrādāta vienotā notikumu reģistrācijas sistēma – „Vienotais notikumu reģistrs” (turpmāk – reģistrs). Reģistrā uzkrātā informācija satur ziņas par notikumiem valstī (satiksmes negadījumiem, ģimenes konfliktiem, ugunsgrēkiem, noziedzīgiem nodarījumiem un citiem likumpārkāpumiem), ziņas par šajos notikumos iesaistītajām personām, ar notikumu saistītajiem priekšmetiem un dokumentiem. Reģistra darbības tiesiskais pamats ir Ministru kabineta 2012.gada 20.marta noteikumi Nr.190 „Noteikumi par notikumu reģistrēšanas kārtību un policijas reaģēšanas laiku”.
LR likuma “Par policiju” pārejas noteikumu 13.punkts nosaka, ka Pašvaldības policija un ostas policija iesniegumus un informāciju par iespējamiem likumpārkāpumiem un notikumiem, kuri apdraud personu vai sabiedrības drošību, sāk reģistrēt vienotajā notikumu reģistrā ne vēlāk kā 2025. gada 1. janvārī. Uz doto brīdi notikumu reģistrēšanu Iekšlietu ministrijas Informācijas centra uzturētajā VNR veic Valsts policija, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests un 12 novadu pašvaldību policijas, savukārt pārējās valstspilsētu un novadu pašvaldību policijas un citas institūcijas notikumu uzskaiti veic elektroniski notikumu uzskaites žurnālos vai citā veidā.
Lai visas valstspilsētu un novadu pašvaldības policijas nodrošinātu vienveidīgas informācijas par notikumiem reģistrēšanu un nodrošinātu reģistrētās informācijas apriti starp pašvaldības policijas institūcijām, Valsts policiju un citām tiesību aizsardzības institūcijām elektroniskā veidā, nepieciešams veikt VNR pilnveidi, kas ietvers integrācijas ar esošajām valstspilsētu un novadu pašvaldību policiju notikumu elektroniskajiem žurnāliem un integrāciju ar VKCP operatīvo dienestu darba atbalstam. Pašvaldībām, kurām līdz šim nav ieviests savs notikumu uzskaites elektroniskais reģistrs, tiks nodrošināta iespēja ievadīt datus par notikumiem VNR.
Projekta īstenošanas rezultātā tiks izveidota vienota notikumu datu bāze valsts mērogā, nodrošinot inovatīvu, stabilu un drošu risinājumu, kas uzlabos informācijas apmaiņu un datu pārvaldību, sadarbības efektivitāti, atvieglos datu analītikas procesus, nodrošinās efektīvu sadarbību un resursu izmantošanu.
Risinājuma apraksts
Vienotais VNR risinājums veicinās pārvaldes procesu uzlabošanu un nodrošinās efektīvu datu apmaiņu starp valsts un pašvaldību iestādēm - ļaus centralizēti apstrādāt datus un nodrošināt vienotu pieeju informācijai, kas, savukārt, kopumā ļaus samazināt izmeklēšanas termiņus un izdevumus, jo dati būs pieejami vienuviet. Platforma ļaus pašvaldībām piekļūt valsts iestāžu datiem un otrādi. Tas ir īpaši noderīgi, piemēram, kriminālprocesos vai administratīvā pārkāpuma procesos, kad ir nepieciešama informācija par personām, mantām vai dokumentiem.
Paredzēta VNR iekļaušana jaunā E-lietas tehnoloģiskajā platformā, integrācija ar citiem E-lietas platformas risinājumiem, lai nodrošinātu informācijas apmaiņu. VNR moduļos uzkrātie dati un informācija tiks izmantota saistītajās informācijas sistēmās, t.sk. KRASS, APAS utt. (piem., dati par izņemtām mantām, dokumentiem, transporta līdzekļiem), tiks izmantojama analītiskām vajadzībām, valsts līmeņa statistikas pilnveidošanai, notikumu likumsakarību meklēšanai un noteikšanai. 
Projekta ietvaros tiks veikta valstspilsētu un novadu pašvaldību policiju un citu pašvaldības struktūru  notikumu žurnālu integrācija ar VNR, nododot ziņas par notikumiem servisu  veidā vai ievadot notikumus VNR, un VNR integrācija ar VKCP (112) operatīvo dienestu darba atbalstam.

Pēc Rīkojuma projekta apstiprināšanas Ministru kabinetā Projekta Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs kā finansējuma saņēmējs saskaņā ar MK noteikumu Nr. 435 13.2. apakšpunktu pēc Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas saņemtā uzaicinājuma par projekta iesnieguma iesniegšanu, to sniegs, ievadot Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā projekta iesnieguma datus.

Par projekta iesnieguma iesniegšanu un projekta īstenošanu, un projekta pasē plānoto rezultātu (tai skaitā finanšu, rezultāta un iznākuma rādītāju) sasniegšanu atbildīgs ir Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs.

Atbalsts Iekšlietu ministrijas Informācijas centram, Valsts policijai un pašvaldībām projekta ietvaros tiks sniegts to valsts deleģēto funkciju ietvaros šo funkciju veikšanai. Projekta ietvaros komercdarbības atbalsts netiks sniegts.

Rīkojuma projektam pievienoti sadarbības partneru apliecinājumi (papildu dokumenti) par to, ka sadarbības partneri piedalīsies VNR pilnveidē un ieviešanā, kas  ietvers VKCP un ENŽ valsts un pašvaldību līmenī integrāciju, kā arī - izmantos Projekta rezultātā izveidoto VNR funkcionalitāti vai VNR integrāciju ar pašvaldības ENŽ.

Tāpat Rīkojuma projektam pievienots Iekšlietu ministrijas valsts sekretāra D.Trofimova apliecinājums, ka Projekts ir lietderīgs un augsti prioritārs nozares politikas īstenošanai un ka Iekšlietu ministrijas Informācijas centra rīcībā ir pietiekami cilvēkresursi un finanšu līdzekļi Projekta īstenošanai un īstenošanas uzraudzībai, kā arī, ka atbildību par Projekta rezultātu uzturēšanu vismaz piecus gadus pēc Projekta īstenošanas, kā arī to, ka uz Projekta īstenošanas beigām tiks apstiprināts tiesiskais regulējums, kas nosaka Projekta ietvaros izveidoto/attīstīto informācijas un komunikācijas tehnoloģiju risinājumu vai izveidotās centralizētās funkcijas un koplietošanas pakalpojuma darbību un lietošanu.
 
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Apraksts
-

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

Saskaņā ar MK noteikumu Nr. 435 4.pielikumā "Reformu un investīciju virziena īstenošanas atbildības sadalījums" norādīto IeM IC atbildībā ir investīcijas 2.1.2.1. nolūka "Pašvaldību pakalpojumu digitālā transformācija un pašvaldību atbalsta procesu modernizācija un centralizācija, t.sk. sadarbībā ar valsts pārvaldes institūcijām" projekts “Vienotā kontaktu centra platformas (112) un Elektronisko notikumu žurnālu valsts un pašvaldību līmenī integrācija", tā kopējais finansējums bez PVN ir 3 000 000 euro apmērā.
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Juridiskās personas
  • Juridiskās personas, kas izmantos Projekta īstenošanas rezultātā ieviestos pakalpojumus
Ietekmes apraksts
Projektam būs labvēlīga ietekme, jo tiks ieviesta VNR  koplietošanas platforma, integrējot to ar valstspilsētu un novadu pašvaldību policiju elektroniskajiem notikumu žurnāliem un Vienoto kontaktu centra platformu (112).

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
750 000
0
1 500 000
0
750 000
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
750 000
0
1 500 000
0
750 000
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
881 250
0
1 762 500
0
881 250
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
881 250
0
1 762 500
0
881 250
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-131 250
0
-262 500
0
-131 250
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-131 250
0
-262 500
0
-131 250
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
-131 250
-262 500
-131 250
0
5.1. valsts pamatbudžets
-131 250
-262 500
-131 250
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Projektu plānots īstenot no 2024. gada septembra līdz 2026. gada 31.maijam. Līdz 2026. gada 31. maijam paredzēts iesniegt noslēguma maksājuma dokumentāciju. Projekta administratīvās izmaksas paredzētas līdz 20 % no Atveseļošanas un noturības mehānisma finansējuma – 500 000 euro. Projekta kopējās izmaksas ir 3 525 000 euro.  

Kopējais projekta īstenošanas izdevumu apmērs no Atveseļošanas un noturības mehānisma finansējuma plānots 3 000 000 euro apmērā, un valsts budžeta finansējums pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) izmaksu segšanai plānots 525 000 euro apmērā ((Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna finansējums - administratīvās izmaksas)*0,21= (3 000 000 - 500 000)*0,21 = 525 000)
 
Pozīcija  2024. 2025. 2026. Finansējums kopā
VNR pilnveidošana, VNR integrācija ar Pašvaldību ENŽ, VNR iekļaušana jaunā E-lietas tehnoloģiskajā platformā, integrācija ar VKCP (112). Bez PVN (EKK 5000, Kapitālie ieguldījumi) 625 000 1 250 000 625 000 2 500 000
PVN (valsts budžeta finansējums) 131 250 262 500 131 250 525 000
Kopā ar PVN 756 250 1 512 500 756 250 3 025 000
Administratīvās izmaksas (EKK 1000, Atalgojums) 125 000 250 000 125 000 500 000
Kopā  Atveseļošanās un noturības mehānisma finansējums  750 000 1 500 000 750 000 3 000 000
Valsts budžeta finansējums 131 250 262 500 131 250 525 000
Projekta finansējums 881 250 1 762 500 881 250 3 525 000

Pēc VNR projektēšanas, pilnveides un kvalitātes kontroles pabeigšanas ik gadu (no 2026. gada 1.jūnija) nepieciešamais finansējums uzturēšanas izdevumu segšanai provizoriski ir 450 000 euro, ņemot vērā Informācijas centra uzturēšanas un izstrādes izmaksas informācijas sistēmām un platformām, kas pēc savas funkcionalitātes un apjoma ir līdzīgas.
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Nav
Cita informācija
Projekta īstenošanai nepieciešamais finansējums, tai skaitā PVN izmaksu segšanai, Iekšlietu ministrijas Informācijas centra budžetā tiks pārdalīts no valsts budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmas 80.00.00 “Nesadalītais finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai” atbilstoši Ministru kabineta 2018. gada 17. jūlija noteikumos Nr. 421 “Kārtība, kādā veic gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas izmaiņas” (turpmāk - Noteikumi Nr.421) noteiktajam.
Papildus nepieciešamais finansējums projekta rezultātu uzturēšanai tiks pieprasīts saskaņā ar Ministru kabineta 2023. gada 17. janvāra noteikumu Nr.15 “Maksimāli pieļaujamā valsts budžeta izdevumu kopapjoma un katrai ministrijai un citai centrālajai valsts iestādei paredzētā izdevumu kopējā apjoma noteikšanas kārtība vidējam termiņam” 9.4. apakšpunktu, ņemot vērā izmaiņas izdevumos pabeigto Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu uzturēšanai, ja projekts vai tā posms ir pilnībā pabeigts, nodots ekspluatācijā, par to ir veikts galīgā norēķina maksājums un tas turpmāk jāfinansē no valsts budžeta līdzekļiem, un saskaņā ar Noteikumiem Nr.421, ja finansējums attiecīgajā gadā nepieciešams pirms tiek precizētas izmaiņas izdevumos pabeigto Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu uzturēšanai atbilstoši noteikumiem Nr.15.

PVN izmaksas nav attiecināmas finansēšanai no Atveseļošanas un noturības mehānisma finansējuma.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Rīkojuma projekts regulē Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas saistības ar projekta īstenotāju Iekšlietu ministrijas Informācijas centru kā finansējuma saņēmēju.
Atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 25. augusta noteikumu Nr. 970 "Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā" 5. punktam sabiedrības līdzdalības kārtība ir piemērojama tiesību aktu projektu izstrādē, kas būtiski maina esošo regulējumu vai paredz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas. Tā kā tiesību akta projekts neatbilst minētajiem kritērijiem, sabiedrības līdzdalības kārtība projekta izstrādē netiek piemērota. Projekts un tā anotācija būs publiski pieejami Ministru kabineta tīmekļvietnes sadaļā "Tiesību aktu projekti".

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija
  • Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs
  • Iekšlietu ministrija
  • Valsts policija
  • Valstspilsētu un novadu pašvaldības; Ostas policija

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Projekta īstenošanas ietvaros tiks efektivizētas, digitalizētas un optimizētas valsts un pašvaldības procesu normatīvajos aktos noteiktās pamatdarbības funkcijas un datu aprites procesi.
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Projekta īstenošanas ietvaros tiks efektivizētas, digitalizētas un optimizētas valsts un pašvaldības procesu normatīvajos aktos noteiktās pamatdarbības funkcijas un datu aprites procesi.
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Projekta īstenošanas ietvaros tiks efektivizētas, digitalizētas un optimizētas valsts un pašvaldības procesu normatīvajos aktos noteiktās pamatdarbības funkcijas un datu aprites procesi. 
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Īstenojot projekta aktivitātes, tiks izveidoti integrācijas risinājumi efektīvai datu apmaiņai starp valsts un pašvaldību iestādēm.

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Projekta īstenotājam jānodrošina, ka projekts izpilda principa “Nenodarīt būtisku kaitējumu” prasības atbilstoši Atveseļošanas un noturības mehānisma plānā, Eiropas Savienībā un Latvijā noteiktajiem vides tiesību aktiem.

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Projektu īstenotāji aicināti ievērot zaļā publiskā iepirkuma prasības.

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Izveidojot Vienota notikumu reģistra integrāciju ar pašvaldību reģistriem/sistēmām un Vienota kontaktu centra platformas operatīvo dienestu darba atbalstam VKCP (112) un Elektronisko notikumu žurnāla integrācijas risinājumu, jāievēro un jānodrošina personu datu aizsardzība.

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi