22-TA-1131: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par materiāltehnisko līdzekļu nodošanu specializētai Ukrainas valsts institūcijai “Ukrainas transplantācijas koordinācijas centram”" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Ministru kabineta 2006.gada 25.jūlija noteikumi Nr.618 "Kārtība, kādā valsts kustamo mantu nodod bez atlīdzības ārvalstu valdību un starpvalstu organizāciju īpašumā".
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Projekta mērķis ir noteikt Ukrainas valsts institūcijai “Ukrainas transplantācijas koordinācijas centram", nododamo materiāltehnisko līdzekļu veidus, apjomu un finansēšanas avotus.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
Krievijas Federācijas izraisītais karš Ukrainā.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Valsts asinsdonoru centrs (turpmāk - VADC) atbilstoši Ukrainas valsts institūcijas “Ukrainas transplantācijas koordinācijas centra" 2022.gada 10.marta lūgumam Nr. 19-08/0066 “Humānās palīdzības lūgums Ukrainas asinsrites sistēmas iestādēm karastāvokļa kontekstā, ko izraisa Krievijas Federācijas militāra agresija” (pielikums Nr.1) ziedot palīgmateriālus un aprīkojumu, kas ir iekļauti Ukrainas valsts institūcijas “Ukrainas transplantācijas koordinācijas centra" sagatavoto vajadzību sarakstā, kas ir izgājis Eiropas Savienības Civilās aizsardzības mehānisma verifikācijas sistēmu, lai nodrošinātu pamata tehnoloģiskos procesus asins centros, VADC secina, ka ir nepieciešams atbalstīt Ukrainas valsts institūciju “Ukrainas transplantācijas koordinācijas centra", kas ir Ukrainas valsts veselības aprūpes iestāde, ziedojot palīgmateriālus un aprīkojumu.
Pēc lūguma saņemšanas no Ukrainas valsts institūcijas “Ukrainas transplantācijas koordinācijas centra" VADC izsūtīja augstākminēto pieprasījumu visiem VADC sadarbības partneriem (iekārtu piegādātājiem) ar lūgumu apkopot un piedāvāt arī savas palīdzības iespējas. Vienlaikus VADC atrodas pastāvīgā saziņā ar Eiropas asins aliansi (European Blood Alliance), kura pastāvīgi informē par citu dalībvalstu palīdzības sniegšanas laikiem, jo šāda veida atbalstu ir nepieciešams nodrošināt pastāvīgi un ilgākā laika periodā.
Pēc lūguma saņemšanas no Ukrainas valsts institūcijas “Ukrainas transplantācijas koordinācijas centra" VADC izsūtīja augstākminēto pieprasījumu visiem VADC sadarbības partneriem (iekārtu piegādātājiem) ar lūgumu apkopot un piedāvāt arī savas palīdzības iespējas. Vienlaikus VADC atrodas pastāvīgā saziņā ar Eiropas asins aliansi (European Blood Alliance), kura pastāvīgi informē par citu dalībvalstu palīdzības sniegšanas laikiem, jo šāda veida atbalstu ir nepieciešams nodrošināt pastāvīgi un ilgākā laika periodā.
Risinājuma apraksts
VADC ir radis iespēju no saviem resursiem nodot bez atlīdzības Ukrainas valsts institūcijas “Ukrainas transplantācijas koordinācijas centra", kas ir Ukrainas valsts iestāde:
1. Iekārtu trombocītu masas uzglabāšanai, TI-1 (1 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
2. Svarus-šeikerus asins sagatavošanai, Hemoflow 400 (10 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 25 858.00 euro);
3. Svarus-šeikerus asins sagatavošanai, T-RAC (5 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
4. Centrifūgas asins centrifugēšanai, Cryofuga 5500i (2 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
5. Centrifūgu asins centrifugēšanai, Cryofuga 6000i (1 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
6. Centrifūgu asins centrifugēšanai, Roto Silenta 630 RS (1 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
7. Automatisko asins izspiešanas no caurulītēm iekārtu, TS08 (3 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 4 138.00 euro);
8. Asins sadalīšanas iekārtu, T-ACE II (7 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
9. Ierīces hemoglobīna līmeņa noteikšanai donoriem, Hemocue Hb 200+ (6 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
10. Ierīces hemoglobīna līmeņa noteikšanai donoriem, Haemospect PS (7 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro).
Papildus VADC sadarbības partneris ECT Nordic OÜ ir radis iespēju no saviem resursiem nodot bez atlīdzības Ukrainas valsts institūcijas “Ukrainas transplantācijas koordinācijas centra" atbalstam aprīkojumu:
1. Mobīlās caurulīšu aizkausēšanas ierīces (2 gab.);
2. Svarus-šeikerus asins sagatavošanai (5 gab.);
3. Transportēšanas temperatūras mērītājus (35 gab.).
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (turpmāk – VUGD) koordinēs aprīkojuma transportēšanu, loģistikas nodrošināšanu, izmantojot Eiropas Komisijas (turpmāk - EK) piedāvātā atbalsta mehānismu: Ārkārtas reaģēšanas koordinācijas centra (turpmāk - ERCC) brokera pakalpojumus kravas (t.sk. VADC sadarbības partnera ECT Nordic OÜ ziedoto aprīkojumu) pārvešanai. Izvēloties šo pakalpojumu, dalībvalsts (šajā gadījumā Latvija VUGD personā) informē par nepieciešamību EK, kura attiecīgi operatīvi izsūta pieprasījumu brokeru firmām, kuras sniedz savu piedāvājumu. Par piedāvājuma apstiprināšanu lemj dalībvalsts (šajā gadījumā Latvija VUGD personā). Izvēlētais brokeris, sadarbībā ar ERCC attiecīgi nodrošina visu, kas saistīts ar loģistiku un transportēšanu – sākot no dokumentu kārtošanas, beidzot ar iekārtu paņemšanu, nogādāšanu u.c.
MK noteikumu Nr.618 6.punkts nosaka, ka kustamā manta nododama, slēdzot rakstisku līgumu, ja atsavināmās valsts kustamās mantas kopējā vērtība saskaņā ar grāmatvedības uzskaites datiem pārsniedz 1 000 euro.
Vienlaikus izprotot šī brīža kritisko situāciju Ukrainā un Ukrainas valsts institūcijas “Ukrainas transplantācijas koordinācijas centra" iespējas izvērtēt un abpusēji saskaņot dažādus ar ienākošajām palīdzības kravām saistītos dokumentus, ir nepieciešams pieļaut izņēmumu un nodot minētos materiāltehniskos līdzekļus, abpusēji parakstot nodošanas un pieņemšanas aktu, t.i. MK noteikumu Nr.618 3.1.apakšpunktā noteiktajā kārtībā, neslēdzot rakstisku līgumu.
1. Iekārtu trombocītu masas uzglabāšanai, TI-1 (1 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
2. Svarus-šeikerus asins sagatavošanai, Hemoflow 400 (10 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 25 858.00 euro);
3. Svarus-šeikerus asins sagatavošanai, T-RAC (5 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
4. Centrifūgas asins centrifugēšanai, Cryofuga 5500i (2 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
5. Centrifūgu asins centrifugēšanai, Cryofuga 6000i (1 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
6. Centrifūgu asins centrifugēšanai, Roto Silenta 630 RS (1 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
7. Automatisko asins izspiešanas no caurulītēm iekārtu, TS08 (3 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 4 138.00 euro);
8. Asins sadalīšanas iekārtu, T-ACE II (7 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
9. Ierīces hemoglobīna līmeņa noteikšanai donoriem, Hemocue Hb 200+ (6 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro);
10. Ierīces hemoglobīna līmeņa noteikšanai donoriem, Haemospect PS (7 gab.) (Atlikusī bilances vērtība – 0.00 euro).
Papildus VADC sadarbības partneris ECT Nordic OÜ ir radis iespēju no saviem resursiem nodot bez atlīdzības Ukrainas valsts institūcijas “Ukrainas transplantācijas koordinācijas centra" atbalstam aprīkojumu:
1. Mobīlās caurulīšu aizkausēšanas ierīces (2 gab.);
2. Svarus-šeikerus asins sagatavošanai (5 gab.);
3. Transportēšanas temperatūras mērītājus (35 gab.).
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (turpmāk – VUGD) koordinēs aprīkojuma transportēšanu, loģistikas nodrošināšanu, izmantojot Eiropas Komisijas (turpmāk - EK) piedāvātā atbalsta mehānismu: Ārkārtas reaģēšanas koordinācijas centra (turpmāk - ERCC) brokera pakalpojumus kravas (t.sk. VADC sadarbības partnera ECT Nordic OÜ ziedoto aprīkojumu) pārvešanai. Izvēloties šo pakalpojumu, dalībvalsts (šajā gadījumā Latvija VUGD personā) informē par nepieciešamību EK, kura attiecīgi operatīvi izsūta pieprasījumu brokeru firmām, kuras sniedz savu piedāvājumu. Par piedāvājuma apstiprināšanu lemj dalībvalsts (šajā gadījumā Latvija VUGD personā). Izvēlētais brokeris, sadarbībā ar ERCC attiecīgi nodrošina visu, kas saistīts ar loģistiku un transportēšanu – sākot no dokumentu kārtošanas, beidzot ar iekārtu paņemšanu, nogādāšanu u.c.
MK noteikumu Nr.618 6.punkts nosaka, ka kustamā manta nododama, slēdzot rakstisku līgumu, ja atsavināmās valsts kustamās mantas kopējā vērtība saskaņā ar grāmatvedības uzskaites datiem pārsniedz 1 000 euro.
Vienlaikus izprotot šī brīža kritisko situāciju Ukrainā un Ukrainas valsts institūcijas “Ukrainas transplantācijas koordinācijas centra" iespējas izvērtēt un abpusēji saskaņot dažādus ar ienākošajām palīdzības kravām saistītos dokumentus, ir nepieciešams pieļaut izņēmumu un nodot minētos materiāltehniskos līdzekļus, abpusēji parakstot nodošanas un pieņemšanas aktu, t.i. MK noteikumu Nr.618 3.1.apakšpunktā noteiktajā kārtībā, neslēdzot rakstisku līgumu.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2022
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2023
2024
2025
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
30 000
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
30 000
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-30 000
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-30 000
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
30 000
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Kopā nodotā aprīkojuma (svaru-šeikeru asins sagatavošanai atjaunošanu) atjaunošanai nepieciešams finansējums 30 000 euro apmērā (10 svari-šeikeri asins sagatavošanai x3 000 euro = 30 000 euro).
Veselības ministrija sagatavos un normatīvajos aktos noteiktā kārtībā iesniegs Ministru kabinetā rīkojuma projektu par finanšu līdzekļu piešķiršanu Veselības ministrijai (Valsts asinsdonoru centram) no valsts budžeta programmas 02.00.00 ”Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” atbilstoši faktiski nepieciešamajam līdzekļu apmēram, lai nodrošinātu bez atlīdzības nodoto aprīkojumu (svaru-šeikeru asins sagatavošanai atjaunošanu) atjaunošanu. Noteikt, ka finansējums aprīkojumu (svaru-šeikeru asins sagatavošanai atjaunošanu) atjaunošanai nepārsniedz 30 000 euro.
Veselības ministrija sagatavos un normatīvajos aktos noteiktā kārtībā iesniegs Ministru kabinetā rīkojuma projektu par finanšu līdzekļu piešķiršanu Veselības ministrijai (Valsts asinsdonoru centram) no valsts budžeta programmas 02.00.00 ”Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” atbilstoši faktiski nepieciešamajam līdzekļu apmēram, lai nodrošinātu bez atlīdzības nodoto aprīkojumu (svaru-šeikeru asins sagatavošanai atjaunošanu) atjaunošanu. Noteikt, ka finansējums aprīkojumu (svaru-šeikeru asins sagatavošanai atjaunošanu) atjaunošanai nepārsniedz 30 000 euro.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
Projekts šo jomu neskar.
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Skatīt 6.punktu
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Projekts šo jomu neskar.
Cita informācija
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (turpmāk – VUGD) koordinēs aprīkojuma transportēšanu, loģistikas nodrošināšanu, izmantojot Eiropas Komisijas (turpmāk - EK) piedāvātā atbalsta mehānismu: Ārkārtas reaģēšanas koordinācijas centra (turpmāk - ERCC) brokera pakalpojumus kravas pārvešanai. Izvēloties šo pakalpojumu, dalībvalsts (šajā gadījumā Latvija VUGD personā) informē par nepieciešamību EK, kura attiecīgi operatīvi izsūta pieprasījumu brokeru firmām, kuras sniedz savu piedāvājumu. Par piedāvājuma apstiprināšanu lemj dalībvalsts (šajā gadījumā Latvija VUGD personā). Izvēlētais brokeris, sadarbībā ar ERCC attiecīgi nodrošina visu, kas saistīts ar loģistiku un transportēšanu – sākot no dokumentu kārtošanas, beidzot ar iekārtu paņemšanu, nogādāšanu u.c.
Transportēšanas un loģistikas izdevumus t.sk. muitas brokeru pakalpojumu izdevumi tiks segti izmantojot Eiropas savienības līdzfinansējumu 100% apmērā no Eiropas Savienības civilās aizsardzības mehānisma budžeta
Izdevumi, kas saistīti ar VADC nodotā aprīkojuma (svaru-šeikeru asins sagatavošanai) atjaunošanu ne vairāk kā 30 000 euro, tiks segti no valsts budžeta programmas 02.00.00 "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" atbilstoši faktiski nepieciešamajam līdzekļu apmēram.
Prognozējama jaunu svaru (šeikeru asins sagatavošanai) iegādes cenu pieaugums vismaz 15% apmērā no to sākotnējās iegādes vērtības. Sakarā ar esošo nestabilo ekonomisko situāciju (sastāvdaļu, pakalpojumu cenu pieaugums un citi faktori), vienas iekārtas cena prognozējami var sasniegt 3000 euro un vairāk.
Veselības ministrija sagatavos iesniegs normatīvajos aktos noteiktā kārtībā Ministru kabinetā rīkojuma projektu par finanšu līdzekļu piešķiršanu Veselības ministrijai (Valsts asinsdonoru centram) no valsts budžeta programmas 02.00.00 ”Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” atbilstoši faktiski nepieciešamajam līdzekļu apmēram nodotā aprīkojuma (svaru-šeikeru asins sagatavošanai) atjaunošanai ne vairāk kā 30 000 euro.
Izdevumi tiks segti Veselības ministrijas pamatbudžeta programmas 99.00.00 "Līdzekļu neparedzētiem gadījumiem izlietojums" ietvaros, līdzekļus pārdalot no 74. resora „Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmas 02.00.00 „Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” atbilstoši faktiski nepieciešamajam līdzekļu apmēram.
Finansējums Veselības ministrijai (Valsts asinsdonoru centram) nodotā aprīkojuma (svaru-šeikeru asins sagatavošanai) atjaunošanai no valsts budžeta programmas 02.00.00 "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" tiks pieprasīts atbilstoši faktiskajām izmaksām.
Transportēšanas un loģistikas izdevumus t.sk. muitas brokeru pakalpojumu izdevumi tiks segti izmantojot Eiropas savienības līdzfinansējumu 100% apmērā no Eiropas Savienības civilās aizsardzības mehānisma budžeta
Izdevumi, kas saistīti ar VADC nodotā aprīkojuma (svaru-šeikeru asins sagatavošanai) atjaunošanu ne vairāk kā 30 000 euro, tiks segti no valsts budžeta programmas 02.00.00 "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" atbilstoši faktiski nepieciešamajam līdzekļu apmēram.
Prognozējama jaunu svaru (šeikeru asins sagatavošanai) iegādes cenu pieaugums vismaz 15% apmērā no to sākotnējās iegādes vērtības. Sakarā ar esošo nestabilo ekonomisko situāciju (sastāvdaļu, pakalpojumu cenu pieaugums un citi faktori), vienas iekārtas cena prognozējami var sasniegt 3000 euro un vairāk.
Veselības ministrija sagatavos iesniegs normatīvajos aktos noteiktā kārtībā Ministru kabinetā rīkojuma projektu par finanšu līdzekļu piešķiršanu Veselības ministrijai (Valsts asinsdonoru centram) no valsts budžeta programmas 02.00.00 ”Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” atbilstoši faktiski nepieciešamajam līdzekļu apmēram nodotā aprīkojuma (svaru-šeikeru asins sagatavošanai) atjaunošanai ne vairāk kā 30 000 euro.
Izdevumi tiks segti Veselības ministrijas pamatbudžeta programmas 99.00.00 "Līdzekļu neparedzētiem gadījumiem izlietojums" ietvaros, līdzekļus pārdalot no 74. resora „Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmas 02.00.00 „Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” atbilstoši faktiski nepieciešamajam līdzekļu apmēram.
Finansējums Veselības ministrijai (Valsts asinsdonoru centram) nodotā aprīkojuma (svaru-šeikeru asins sagatavošanai) atjaunošanai no valsts budžeta programmas 02.00.00 "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" tiks pieprasīts atbilstoši faktiskajām izmaksām.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
4.1. Saistītie tiesību aktu projekti
4.2. Cita informācija
Tiek virzīts vienlaikus ar Informatīvo ziņojumu "Par materiāltehnisko līdzekļu nodošanu specializētai Ukrainas valsts institūcijai “Ukrainas transplantācijas koordinācijas centram”".
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Nē
6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas
Valsts un pašvaldību institūcijas
Valsts asinsdonoru centrs, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestsNevalstiskās organizācijas
NēCits
Nē6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi
6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti
-
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests
- Valsts asinsdonoru centrs
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi
