Anotācija (ex-ante)

22-TA-3600: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par apropriācijas pārdali" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
       Likuma par budžetu un finanšu vadību 9.panta 13.2daļas 1.punkts nosaka, ka kopējais pārdales apjoms starp pamatbudžeta programmām (apakšprogrammām) nedrīkst izraisīt katras atsevišķās programmas (apakšprogrammas) palielinājumu, kas vienlaikus pārsniegtu piecus procentus no programmai (apakšprogrammai) apstiprinātās gada apropriācijas apjoma un vērtību 100 000 euro.
      Likuma par budžetu un finanšu vadību 9.panta 13.3daļas 3.punkts nosaka, ka apropriācijas pārdali starp programmām, apakšprogrammām un budžeta izdevumu kodiem atbilstoši ekonomiskajām kategorijām budžeta resoram gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas ietvaros, ja ir pieņemts Ministru kabineta lēmums par apropriācijas pārdali. Šādu apropriācijas pārdali atļauts veikt, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darba dienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas nav iebildusi pret apropriācijas pārdali.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
-
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
      Veselības ministrijas budžeta apakšprogrammas 33.14.00 “Primārās ambulatorās veselības aprūpes nodrošināšana mērķis ir nodrošināt no valsts budžeta apmaksāto primārās ambulatorās veselības aprūpes pakalpojumus atbilstoši MK 2018. gada 28. augusta noteikumos Nr.555 “Veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanas un samaksas kārtība” noteiktajiem tarifiem un apmaksas nosacījumiem, tajā skaitā ģimenes ārstu sniegtos pakalpojumus, zobārstniecības pakalpojumus bērniem līdz 18 gadu vecumam un Černobiļas AES avārijas rezultātā radiācijas ietekmei pakļautām personām, veselības aprūpes pakalpojumus mājās pacientiem ar hronisku saslimšanu un pārvietošanās traucējumiem, un citus primārās veselības aprūpes pakalpojumus.
Apakšprogrammas izpildītājs ir Nacionālais veselības dienests.

      Veselības ministrijas budžeta apakšprogrammas 33.15.00 “Laboratorisko izmeklējumu nodrošināšana ambulatorajā aprūpē” mērķis ir nodrošināt no valsts budžeta apmaksājamos ambulatoros laboratoriskos izmeklējumus, kā arī reto slimību diagnostikas laboratoriskos izmeklējumus.
Apakšprogrammas izpildītājs ir Nacionālais veselības dienests.

      Veselības ministrijas budžeta apakšprogrammas 39.07.00 “Antidopinga politikas īstenošana” mērķis ir nodrošināt antidopinga politikas īstenošanu, lai nodrošinātu 2005. gada 19. oktobra Starptautiskajā konvencijā pret dopingu sportā un 1989. gada 16. novembra Eiropas Padomes Antidopinga konvencijā Nr. 135 un to papildinājumos minēto prasību izpildi..
Apakšprogrammas izpildītājs ir Latvijas Antidopinga birojs.

      Veselības ministrijas budžeta apakšprogrammas 45.01.00 “Veselības aprūpes finansējuma administrēšana un ekonomiskā novērtēšana” mērķis ir īstenot valsts politiku veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības nodrošināšanā un administrēt veselības aprūpei paredzētos valsts budžeta līdzekļus, nodrošinot racionālu un maksimāli efektīvu valsts budžeta līdzekļu izmantošanu veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanā, kā arī īstenot valsts politiku e-veselības ieviešanā.
Apakšprogrammas izpildītājs ir Nacionālais veselības dienests.

       Veselības ministrijas budžeta programmas 97.00.00 “Nozaru vadība un politikas plānošana” mērķis ir nodrošināt saskaņotu un nepārtrauktu Veselības ministrijas darbību, pilnveidot iekšējā darba organizāciju, uzlabot veselības aprūpes pakalpojuma kvalitāti, lai nodrošinātu efektīvu ārstēšanas procesu un optimizētu veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju skaitu un izvietojumu, kā arī sekmēt un veicināt iedzīvotāju un vides veselību, nodrošinot efektīvas politikas izstrādi un ieviešanu ar politikas dokumentu un normatīvo aktu palīdzību, sekmīgu Latvijas interešu aizstāvību ES institūcijās un starptautiskajās organizācijās, kā arī regulāru un efektīvu saikni ar sabiedrību.
Programmas izpildītājs ir Veselības ministrija.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
    Atbilstoši Likuma par budžetu un finanšu vadību 9.panta 13.2daļas 1.punktā noteiktajam finanšu ministram ir tiesības veikt ministrijai gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas ietvaros pārdales starp programmām, apakšprogrammām un budžeta izdevumu kodiem atbilstoši ekonomiskajām kategorijām, ja kopējais pārdales apjoms starp pamatbudžeta programmām (apakšprogrammām) neizraisa katras atsevišķās programmas (apakšprogrammas) palielinājumu, kas vienlaikus pārsniedz piecus procentus  no programmai (apakšprogrammai) apstiprinātās gada apropriācijas apjoma un vērtību 100 000 euro. Savukārt Likuma par budžetu un finanšu vadību 9.panta 13.3daļas 3.punkts nosaka, ka finanšu ministram ir tiesības veikt apropriācijas pārdali starp programmām, apakšprogrammām un budžeta izdevumu kodiem atbilstoši ekonomiskajām kategorijām ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei likumā noteiktās apropriācijas ietvaros, nepiemērojot likuma 9.panta 13.2daļas nosacījumus, ja ir pieņemts Ministru kabineta lēmums un Ministru kabinets ir deleģējis finanšu ministram tiesības veikt apropriācijas pārdali un ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu dienu laikā pēc attiecīgās informācijas saņemšanas nav iebildusi pret apropriācijas pārdali.

Ņemot vērā iepriekš minēto, atļautais kopējais pārdales apjoms tiek pārsniegts:
      - apakšprogrammā 33.15.00 “Laboratorisko izmeklējumu nodrošināšana ambulatorajā aprūpē” par 11,14% vai 4 940 359.15 euro (44 351 737 euro (sākotnēji apstiprinātais budžets 2022.g. bez papildus finansējuma no citiem resoriem) + 3 802 697 euro (Finanšu ministrijas 2022.gada 31.marta rīkojums Nr.199 un Finanšu ministrijas 2022.gada 31.oktobra rīkojums Nr.676) + 3 355 249 euro (priekšlikums apropriācijas pārdalei) = 51 409 683 euro.  44 351 737*5%=2 217 586,85 euro, 7 157 946 euro – 2 217 586,85 euro = 4 940 359.15 euro, 4 940 359.15 euro/44 351 737 euro=11,14 %.
      - apakšprogrammā 39.07.00 “Antidopinga politikas īstenošana” par 1,60% vai 13 658,95 euro (854 081 euro (sākotnēji apstiprinātais budžets 2022.g. bez papildus finansējuma no citiem resoriem) + 42 703 euro (Finanšu ministrijas 2022.gada 7.septembra rīkojums Nr.530 un Finanšu ministrijas 2022.gada 17.novembra rīkojums Nr.710) + 13 660 euro (priekšlikums apropriācijas pārdalei) = 910 444 euro.  854 081*5%=42 704,05 euro, 56 363 euro – 42 704,05 euro = 13 658,95 euro. 13 658,95 euro/854 081 euro=1,60%.
Risinājuma apraksts
      Nepieciešams veikt un attiecīgi rīkojuma projekts paredz 2022.gadam Veselības ministrijas budžeta programmu/apakšprogrammu ietvaros starp budžeta izdevumu kodiem atbilstoši ekonomiskajām kategorijām, tai skaitā:

      1.1. no apakšprogrammas 33.14.00 “Primārās ambulatorās veselības aprūpes nodrošināšana”, samazinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus subsīdijām un dotācijām, 3 275 456 euro apmērā uz apakšprogrammu 33.15.00 “Laboratorisko izmeklējumu nodrošināšana ambulatorajā aprūpē”, palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus subsīdijām un dotācijām 3 275 456 euro apmērā, lai nodrošinātu laboratorisko izmeklējumu izdevumu daļēju deficīta segšanu.
      1.2. no apakšprogrammas 45.01.00 “Veselības aprūpes finansējuma administrēšana un ekonomiskā novērtēšana”, samazinot dotāciju no vispārējiem  ieņēmumiem un izdevumus subsīdijām un dotācijām, 79 793 euro apmērā uz apakšprogrammu 33.15.00 “Laboratorisko izmeklējumu nodrošināšana ambulatorajā aprūpē”, palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus subsīdijām un dotācijām 79 793 euro apmērā, lai nodrošinātu laboratorisko izmeklējumu HLA (Human Leukocyte Antigen) noteikšanu (AP129) pacientiem pirms un/vai pēc transplantācijas pakalpojumiem.
      1.3. no programmas 97.00.00 “Nozares vadība un politikas plānošana”, samazinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus precēm un pakalpojumiem, 13 660 euro apmērā uz apakšprogrammu 39.07.00 “Antidopinga politikas īstenošana”, palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus precēm un pakalpojumiem 13 660 euro apmērā, lai nodrošinātu centralizēti Latvijas Antidopinga biroja valdījumā esošo transportlīdzekļu izmantošanu.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2022
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2023
2024
2025
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
0
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
      Nepieciešams veikt un attiecīgi rīkojuma projekts paredz apropriācijas pārdales 2022.gadam Veselības ministrijas budžeta programmu/apakšprogrammu ietvaros,  tai skaitā:

          1.1. no apakšprogrammas 33.14.00 “Primārās ambulatorās veselības aprūpes nodrošināšana”, samazinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus subsīdijām un dotācijām, 3 275 456 euro apmērā uz apakšprogrammu 33.15.00 “Laboratorisko izmeklējumu nodrošināšana ambulatorajā aprūpē”, palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus subsīdijām un dotācijām 3 275 456 euro apmērā, lai nodrošinātu laboratorisko izmeklējumu izdevumu daļēju deficīta segšanu.

Budžeta apakšprogrammā 33.14.00 "Primārās ambulatorās veselības aprūpes nodrošināšana" samazināti izdevumi 3 275 456 euro apmērā (EKK 3000 subsīdijas un dotācijas), jo pārskatot primārās ambulatorās veselības aprūpes sniegto pakalpojumu izpildes analīzi un veicot izpildes prognozi 2022.gada 12 mēnešos atsevišķu pakalpojumu programmām veidojas finanšu līdzekļu ekonomija. Kā viens no faktoriem, kas ietekmēja finanšu līdzekļu ekonomiju minams, ģimenes ārstu skaita samazinājums, kuri no valsts budžeta līdzekļiem nodrošina veselības aprūpes pakalpojumus. 2021.gada rezultatīvo rādītāju izpilde – 1 283 ģimenes ārsti, savukārt 2022.gada 9 mēnešu rezultatīvā rādītāja izpilde - 1 233 ģimenes ārsti, līdz ar ko samazinājums par 50 ģimenes ārstiem jeb 3,9%.

 
Pakalpojumu programma Plānotais finansējums 2022, EUR  Izpilde 2022. gada (janvāris-septembris)  Izpildes Prognoze (oktobris- decembris)  Izpildes prognoze 2022  % izpilde 2022 pret plānoto finansējumu  Līdzekļu ekonomija
Primārās veselības aprūpes ārstu kapitācijas maksājums 61 209 274 44 860 663 15 039 768 59 900 431 97,9% 1 308 843
Ģimenes ārstu gada darbības novērtējuma maksājums 3 602 663 1 841 096 0 1 841 096 51,1% 1 761 567
Mājas aprūpes pakalpojumiem pacientiem ar smagām slimībām 9 783 248 6 821 945 2 756 257 9 578 202 97,9% 205 046
          KOPĀ: 3 275 456

   Veicot līdzekļu pārdali uz budžeta apakšprogrammu 33.15.00 "Laboratorisko izmeklējumu nodrošināšana ambulatorajā aprūpē", palielinot izdevumus 3 275 456 euro apmērā (skatīt anotācijas 1.pielikumu) (EKK 3000 subsīdijas un dotācijas), lai daļēji segtu laboratorisko izmeklējumu prognozētās pārstrādes apjomu 2022.gadā.


            1.2. no apakšprogrammas 45.01.00 “Veselības aprūpes finansējuma administrēšana un ekonomiskā novērtēšana”, samazinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus subsīdijām un dotācijām, 79 793 euro apmērā uz apakšprogrammu 33.15.00 “Laboratorisko izmeklējumu nodrošināšana ambulatorajā aprūpē”, palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus subsīdijām un dotācijām 79 793 euro apmērā, lai nodrošinātu laboratorisko izmeklējumu HLA (Human Leukocyte Antigen) noteikšanu (AP129) pacientiem pirms un/vai pēc transplantācijas pakalpojumiem.

    Budžeta apakšprogrammā 45.01.00 "Veselības aprūpes finansējuma administrēšana un ekonomiskā novērtēšana" samazināti  izdevumi 79 793 euro apmērā (EKK 3000 subsīdijas un dotācijas), lai nodrošinātu HLA (Human Leukocyte Antigen) noteikšanu (AP129) pacientiem pirms un/vai pēc transplantācijas pakalpojumiem novirzot plānoto finansējumu 2022.gadā.
    HLA (Human Leukocyte Antigen) ir cilvēka leikocitārs antigēns, vai audu saderību antigēns. Visus cilvēka organisma šūnu virspusē atrodas olbaltumvielas – antigēni. HLA-antigēni ir nepieciešami, lai organisms varētu atpazīt svešas šūnas (baktērijas, vīrusi, vēža šūnas, jebkurš donoru materiāls u.c.), kā arī, lai noteiktu savas šūnas un audus. Ja HLA-antigēni iekļūst organismā, tie rada imūnu atbildi, ar kuru svešas šūnas tiek iznīcinātas. Tā ir organisma aizsardzības funkcija.
    2022.gadā tiek uzsākta HLA jauna laboratoriska pakalpojuma izmeklējuma nodrošināšana (manipulācijas 46041, 46042, 46043 un 46044) sniedzot transplantācijas pakalpojumus, kuras iekļautas vispārējo laboratorisko pakalpojumu līgumos, kas tiek segti no budžeta apakšprogrammas 33.15.00 “Laboratorisko izmeklējumu nodrošināšana ambulatorajā aprūpē”.
    2022.gada 25.jūlijā noslēgts līgums Nr. NVD-9/77-2022 “Par Nacionālā Transplantācijas koordinācijas dienesta” operatīvā medicīniskā dienesta darbības un organizatoriski metodiskā darba nodrošināšanu” par periodu no 2022.gada 1.janvāra līdz 2022.gada 31.decembrim. Līgums tika parakstīts 2022.gada 25.jūlijā, jo notika ilgstoša saskaņošana starp Nacionālo veselības dienestu un VSIA Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīcu, precizējot gan līguma nosacījumus, gan arī izmaksu pozīcijas. 
    Noslēgtais līgums neparedz HLA noteikšanu (AP129) pacientiem pirms un/vai pēc transplantācijas pakalpojumiem, šāda laboratoriskā izmeklējuma veikšana ir nepieciešama, lai pārliecinātos par donora audu saderību, kas nodrošina donora orgāna pieņemšanu un veiksmīgas transplantācijas operācijas iznākumu.
    2022.gadā budžeta apakšprogrammā 45.01.00 “Veselības aprūpes finansējuma administrēšana un ekonomiskā novērtēšana”  Transplantācijas koordinācijas dienesta operatīvā medicīniskā dienesta darbības un organizatoriski metodiskā darba nodrošināšanai plānotais finansējuma apjoms 301 109 euro, savukārt 2022.gada 25.jūlijā noslēgtā līguma Nr. NVD-9/77-2022 kopēja summa veido 221 316 euro. Ņemot vērā, ka līgumu slēgšanas rezultātā veidojas līdzekļu ietaupījums 79 793 euro apmērā (301 109 - 221 316 = 79 793) un arī tas, ka jaunais līgums neparedz HLA noteikšanu (AP129) pacientiem pirms un/vai pēc transplantācijas pakalpojumiem, tādējādi tiek virzīts priekšlikums apropriācijas pārdalei 79 793 euro apmērā uz budžeta apakšprogrammu 33.15.00 “Laboratorisko izmeklējumu nodrošināšana ambulatorajā aprūpē” HLA jauna laboratoriskā pakalpojuma izmeklējuma nodrošināšanai (manipulācijas 46041, 46042, 46043 un 46044). 
   Finansējuma sadalījums HLA jaunā pakalpojuma nodrošināšanai norādīts anotācijas 2.pielikumā.

    Veicot līdzekļu pārdali uz budžeta apakšprogrammu 33.15.00 "Laboratorisko izmeklējumu nodrošināšana ambulatorajā aprūpē", palielinot izdevumus 79 793 euro apmērā (EKK 3000 subsīdijas un dotācijas), lai nodrošinātu laboratorisko izmeklējumu HLA (Human Leukocyte Antigen) noteikšanu (AP129) pacientiem pirms un/vai pēc transplantācijas pakalpojumiem.

            1.3. no programmas 97.00.00 “Nozares vadība un politikas plānošana”, samazinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus precēm un pakalpojumiem, 13 660 euro apmērā uz apakšprogrammu 39.07.00 “Antidopinga politikas īstenošana”, palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus precēm un pakalpojumiem 13 660 euro apmērā, lai nodrošinātu Latvijas Antidopinga biroja valdījumā esošo transportlīdzekļu izmantošanu centralizēti.

     Budžeta programmā 97.00.00 “Nozares vadība un politikas plānošana” samazināti izdevumi 13 660 euro apmērā (EKK 2000 preces un pakalpojumi), jo nepieciešams nodrošināt finansējuma pārdali, nemainot izdevumu izlietojuma mērķi, Latvijas Antidopinga birojam, lai nodrošinātu vienošanos Nr.12-10.1/196 “Par centralizētu transportlīdzekļu izmantošanu Veselības ministrijas, Latvijas antidopinga biroja un Paula Stradiņa medicīnas vēstures muzeja funkciju nodrošināšanai” realizāciju par laika periodu no 2022.gada jūnija līdz 2022.gada novembrim.

    Veicot līdzekļu pārdali uz apakšprogrammu 39.07.00 “Antidopinga politikas īstenošana”, palielinot izdevumus 13 660 euro apmērā (EKK 2000 preces un pakalpojumi), lai veiktu nodrošinātu Latvijas Antidopinga biroja valdījumā esošo transportlīdzekļu izmantošanu centralizēti, nodrošinot tos Veselības ministrijas darbinieku amata pienākumu pildīšanai atbilstoši normatīvo aktu prasībām un optimizējot atbalsta funkciju veikšanu, īstenojot vienošanos Nr.12-10.1/196 “Par centralizētu transportlīdzekļu izmantošanu Veselības ministrijas, Latvijas antidopinga biroja un Paula Stradiņa medicīnas vēstures muzeja funkciju nodrošināšanai”.
Transportlīdzekļu izmaksas 2022. gadā (jūnijs – decembris)
 
  EKK Finansējuma apjoms, euro
Degviela 2322 3 663.75
Automašīnu noma 2262 9 978.75
Uzturēšana 2242 17.84
KOPĀ:   13 660.34


    Veselības ministrija normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavos un iesniegs Finanšu ministrijā pieprasījumu valsts budžeta apropriācijas pārdalei atbilstoši šā rīkojuma 1.punktam.

     Finanšu ministrs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā informēs Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisiju par šā rīkojuma 1.punktā minēto apropriācijas pārdali un, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darbdienu laikā pēc attiecīgās informācijas saņemšanas nebūs iebildumus, veiks apropriācijas pārdali.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Skatīt 6.punktu
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
-
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-

6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas

Valsts un pašvaldību institūcijas
Latvijas Antidopinga birojs, Nacionālais veselības dienests
Nevalstiskās organizācijas
Cits

6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi

6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti

-

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Latvijas Antidopinga birojs
  • Nacionālais veselības dienests

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi
Pielikums
Nosaukums
VManotp_291122_apro_pard