22-TA-3280: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par Ludzas novada pašvaldībai piekrītošā nekustamā īpašuma "Rotācijas aplis A13-P50" Kārsavā, Ludzas novadā, pārņemšanu valsts īpašumā" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Publiskas personas mantas atsavināšanas likuma 42. panta otrā daļa, 42.1 pants, 43. pants, likuma „Par autoceļiem” 4. panta pirmā daļa, Ludzas novada pašvaldības domes 2022. gada 25. augusta sēdes protokols (protokols Nr.16) “Par Ludzas novada pašvaldības nekustamā īpašuma "Rotācijas aplis A13-P50"(nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6809 003 0283) Kārsavas pilsētas teritorijā nodošanu valsts īpašumā” un Ludzas novada pašvaldības domes 2022.gada 21.decembra sēdes protokola Nr.23 28.§ " Par grozījumu Ludzas novada pašvaldības domes 2022. gada 25. augusta lēmumā “Par Ludzas novada pašvaldības nekustamā īpašuma "Rotācijas aplis A13-P50"(nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6809 003 0283) Kārsavas pilsētas teritorijā nodošanu valsts īpašumā" ((protokols Nr.16, 20.§).
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Rīkojuma projekts izstrādāts, lai pārņemtu bez atlīdzības valsts īpašumā Satiksmes ministrijas valdījumā Ludzas novada pašvaldībai piekrītošo nekustamo īpašumu "Rotācijas aplis A13-P50", kas nepieciešams, lai nodrošinātu valsts funkciju izpildi un valsts autoceļu pārvaldi.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
Rīkojuma projekts paredz pārņemt bez atlīdzības valsts īpašumā Satiksmes ministrijas valdījumā Ludzas novada pašvaldībai piekrītošo nekustamo īpašumu "Rotācijas aplis A13-P50" (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6809 003 0283) – zemes vienību 0,245 ha platībā (zemes vienības kadastra apzīmējums 6809 003 0281) un uz tās izbūvēto inženierbūvi "Vienības iela Kārsavā (daļa)" (būves kadastra apzīmējums 6809 003 0281 001), Kārsavas pilsētā, Ludzas novadā.
Ludzas novada dome 2022. gada 25. augusta sēdes protokolā (protokols Nr.16) “Par Ludzas novada pašvaldības nekustamā īpašuma "Rotācijas aplis A13-P50"(nekustamā īpašuma kadastra Nr. 68090030283) Kārsavas pilsētas teritorijā nodošanu valsts īpašumā” norāda, ka valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Latvijas Valsts ceļi” kā Satiksmes ministrijas pilnvarotā persona ir uzsākusi būvprojekta “Valsts autoceļa A13 Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi) posma km 2,9-14,08 segas pārbūve (pastiprināšana)” realizāciju, kura realizācijai ir nepieciešama daļa no Ludzas novada pašvaldībai piekrītošās zemes vienības Kārsavas pilsētas teritorijā ar kadastra apzīmējumu 6809 003 0279 un šīs zemes vienības daļas robežās esošais pašvaldības ielas posms. Uz zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 6809 003 0279 daļas plānots izbūvēt valsts galvenā autoceļa A13 Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi) inženierbūves kompleksā ietilpstošo rotācijas apli un gājēju celiņus, kas savienos valsts autoceļu ar pašvaldībai piekrītošo Vienības ielu.
Ludza novada pašvaldība ir veikusi zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 6809 003 0279 sadali un ir izveidots nekustamais īpašums "Rotācijas aplis A13-P50" (nekustamā īpašuma kadastra Nr.6809 003 0283), kas sastāv no zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 6809 003 0281, 0,245 ha platībā, uz tās izbūvētās inženierbūves – "Vienības iela Kārsavā (daļa)" (būves kadastra apzīmējums 6809 003 0281 001), kam noteikts nekustamā īpašuma lietošanas mērķis - zeme dzelzceļa infrastruktūras zemes nodalījuma joslā un ceļu zemes nodalījuma joslā, kods 1101.
Nekustamais īpašums Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā reģistrēts kā pašvaldībai piekritīga zeme 0,2450 ha platībā.
Tostarp, Ludzas novada pašvaldība norāda, ka nekustamā īpašuma pārņemšanas procesā izdarot atzīmi zemesgrāmatā, noteikt aizliegumu Satiksmes ministrijai nekustamo īpašumu atsavināt un apgrūtināt ar lietu tiesībām, kā arī pienākumu bez atlīdzības nodot īpašumu Ludzas novada pašvaldībai, ja tas netiek izmantots būvprojekta “Valsts autoceļa A13 Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi) posma km 2,9-14,08 segas pārbūve (pastiprināšana)” realizācijas nodrošināšanai.
Nekustamais īpašums "Rotācijas aplis A13-P50" (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6809 003 0283) Kadastra informācijas sistēmā ir reģistrēts kā pašvaldībai piekritīga zeme 0,245 ha platībā.
Nekustamais īpašums nav ierakstīts zemesgrāmatā.
Ludzas novada dome 2022. gada 25. augusta sēdes protokolā (protokols Nr.16) “Par Ludzas novada pašvaldības nekustamā īpašuma "Rotācijas aplis A13-P50"(nekustamā īpašuma kadastra Nr. 68090030283) Kārsavas pilsētas teritorijā nodošanu valsts īpašumā” norāda, ka valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Latvijas Valsts ceļi” kā Satiksmes ministrijas pilnvarotā persona ir uzsākusi būvprojekta “Valsts autoceļa A13 Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi) posma km 2,9-14,08 segas pārbūve (pastiprināšana)” realizāciju, kura realizācijai ir nepieciešama daļa no Ludzas novada pašvaldībai piekrītošās zemes vienības Kārsavas pilsētas teritorijā ar kadastra apzīmējumu 6809 003 0279 un šīs zemes vienības daļas robežās esošais pašvaldības ielas posms. Uz zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 6809 003 0279 daļas plānots izbūvēt valsts galvenā autoceļa A13 Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi) inženierbūves kompleksā ietilpstošo rotācijas apli un gājēju celiņus, kas savienos valsts autoceļu ar pašvaldībai piekrītošo Vienības ielu.
Ludza novada pašvaldība ir veikusi zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 6809 003 0279 sadali un ir izveidots nekustamais īpašums "Rotācijas aplis A13-P50" (nekustamā īpašuma kadastra Nr.6809 003 0283), kas sastāv no zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 6809 003 0281, 0,245 ha platībā, uz tās izbūvētās inženierbūves – "Vienības iela Kārsavā (daļa)" (būves kadastra apzīmējums 6809 003 0281 001), kam noteikts nekustamā īpašuma lietošanas mērķis - zeme dzelzceļa infrastruktūras zemes nodalījuma joslā un ceļu zemes nodalījuma joslā, kods 1101.
Nekustamais īpašums Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā reģistrēts kā pašvaldībai piekritīga zeme 0,2450 ha platībā.
Tostarp, Ludzas novada pašvaldība norāda, ka nekustamā īpašuma pārņemšanas procesā izdarot atzīmi zemesgrāmatā, noteikt aizliegumu Satiksmes ministrijai nekustamo īpašumu atsavināt un apgrūtināt ar lietu tiesībām, kā arī pienākumu bez atlīdzības nodot īpašumu Ludzas novada pašvaldībai, ja tas netiek izmantots būvprojekta “Valsts autoceļa A13 Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi) posma km 2,9-14,08 segas pārbūve (pastiprināšana)” realizācijas nodrošināšanai.
Nekustamais īpašums "Rotācijas aplis A13-P50" (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6809 003 0283) Kadastra informācijas sistēmā ir reģistrēts kā pašvaldībai piekritīga zeme 0,245 ha platībā.
Nekustamais īpašums nav ierakstīts zemesgrāmatā.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Nododot valsts īpašumā Satiksmes ministrijas personā Ludzas novada pašvaldībai piekrītošo nekustamo īpašumu "Rotācijas aplis A13-P50" (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6809 003 0283) – zemes vienību 0,245 ha platībā (zemes vienības kadastra apzīmējums 6809 003 0281) un uz tās izbūvēto inženierbūvi "Vienības iela Kārsavā (daļa)" (būves kadastra apzīmējums 6809 003 0281 001) tiks nodrošināta būvprojekta “Valsts autoceļa A13 Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi) posma km 2,9-14,08 segas pārbūve (pastiprināšana)” realizācija.
Ievērojot Pašvaldību likuma 10.panta pirmās daļas 16.punktu, Publiskas personas mantas atsavināšanas likuma 3.panta pirmās daļas 6.punktu, 42.panta otro daļu, 42.1 pantu, 43.pantu un Ludzas novada domes 2022. gada 25. augusta sēdes protokolu (protokols Nr.16) “Par Ludzas novada pašvaldības nekustamā īpašuma "Rotācijas aplis A13-P50"(nekustamā īpašuma kadastra Nr. 68090030283) Kārsavas pilsētas teritorijā nodošanu valsts īpašumā”, nolemts nekustamo īpašumu nodot bez atlīdzības valstij Satiksmes ministrijas personā valsts pārvaldes funkciju īstenošanai, vienlaikus pilnvarojot Satiksmes ministriju nostiprināt zemesgrāmatā īpašuma tiesības uz nekustamo īpašumu atbilstoši Publiskas personas mantas atsavināšanas likuma 42.panta otrajai daļai un 42.1 pantam.
Rīkojuma projekts paredz pienākumu Satiksmes ministrijai pārņemto nekustamo īpašumu bez atlīdzības nodot atpakaļ Ludzas novada pašvaldībai, ja tas vairs netiek izmantots autoceļu valsts pārvaldes funkcijas īstenošanai.
Ievērojot Pašvaldību likuma 10.panta pirmās daļas 16.punktu, Publiskas personas mantas atsavināšanas likuma 3.panta pirmās daļas 6.punktu, 42.panta otro daļu, 42.1 pantu, 43.pantu un Ludzas novada domes 2022. gada 25. augusta sēdes protokolu (protokols Nr.16) “Par Ludzas novada pašvaldības nekustamā īpašuma "Rotācijas aplis A13-P50"(nekustamā īpašuma kadastra Nr. 68090030283) Kārsavas pilsētas teritorijā nodošanu valsts īpašumā”, nolemts nekustamo īpašumu nodot bez atlīdzības valstij Satiksmes ministrijas personā valsts pārvaldes funkciju īstenošanai, vienlaikus pilnvarojot Satiksmes ministriju nostiprināt zemesgrāmatā īpašuma tiesības uz nekustamo īpašumu atbilstoši Publiskas personas mantas atsavināšanas likuma 42.panta otrajai daļai un 42.1 pantam.
Rīkojuma projekts paredz pienākumu Satiksmes ministrijai pārņemto nekustamo īpašumu bez atlīdzības nodot atpakaļ Ludzas novada pašvaldībai, ja tas vairs netiek izmantots autoceļu valsts pārvaldes funkcijas īstenošanai.
Risinājuma apraksts
Rīkojuma projekts paredz pārņemt Ludzas novada pašvaldības nekustamo īpašums valsts īpašumā valsts funkcijas nodrošināšanai. Pēc attiecīgā Ministru kabineta lēmuma pieņemšanas uz nekustamo īpašumu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā zemesgrāmatā ir nostiprināmas īpašumtiesības uz valsts vārda Satiksmes ministrijas personā uz laiku, kamēr tiks nodrošināta rīkojuma projekta 2.1.apakšpunktā minētās funkcijas īstenošana.
Atbilstoši Publiskas personas mantas atsavināšanas likuma 42.1 pantam piekrītošais nekustamais īpašums tiks ierakstīts zemesgrāmatā uz Ludzas novada pašvaldības vārda vienlaikus ar īpašuma tiesību nostiprināšanu uz valsts vārda Satiksmes ministrijas personā.
Saskaņā ar likuma „Par autoceļiem” 4. panta pirmo daļu minētais nekustamais īpašums tiks nodots VSIA „Latvijas Valsts ceļi” pārziņā.
Iestājoties apstākļiem, kad nekustamais īpašums vairs nebūs nepieciešams Satiksmes ministrijai autoceļu valsts pārvaldes funkcijas īstenošanai, saskaņā ar rīkojuma projekta 2.2.apakšpunktu tas bez atlīdzības tiks nodots atpakaļ Ludzas novada pašvaldībai.
Civillikuma 849.pants noteic, ka lietu kopība ir vairāku tādu patstāvīgu, vienas vai dažādu šķiru, ķermenisku vai bezķermenisku lietu sakopojums zināmam nolūkam vienā sastāvā un ar vienu kopīgu nosaukumu, kuras šajā sastāvā atzīstamas tiesiskā ziņā par vienību jeb vienu pašu lietu.
Līdz ar to projekta “Valsts autoceļa A13 Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi) posma km 2,9-14,08 segas pārbūve (pastiprināšana)” īstenošanas laikā uz nekustamā īpašuma "Rotācijas aplis A13-P50" (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6809 003 0283) izbūvētie objekti būs atzīstami par zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 6809 003 0281 neatņemamu sastāvdaļu, kas kopīgi veidos lietu kopību un nebūs atdalāmi, un kopā tiks nodoti Ludzas novada pašvaldības īpašumā.
Atbilstoši Publiskas personas mantas atsavināšanas likuma 42.1 pantam piekrītošais nekustamais īpašums tiks ierakstīts zemesgrāmatā uz Ludzas novada pašvaldības vārda vienlaikus ar īpašuma tiesību nostiprināšanu uz valsts vārda Satiksmes ministrijas personā.
Saskaņā ar likuma „Par autoceļiem” 4. panta pirmo daļu minētais nekustamais īpašums tiks nodots VSIA „Latvijas Valsts ceļi” pārziņā.
Iestājoties apstākļiem, kad nekustamais īpašums vairs nebūs nepieciešams Satiksmes ministrijai autoceļu valsts pārvaldes funkcijas īstenošanai, saskaņā ar rīkojuma projekta 2.2.apakšpunktu tas bez atlīdzības tiks nodots atpakaļ Ludzas novada pašvaldībai.
Civillikuma 849.pants noteic, ka lietu kopība ir vairāku tādu patstāvīgu, vienas vai dažādu šķiru, ķermenisku vai bezķermenisku lietu sakopojums zināmam nolūkam vienā sastāvā un ar vienu kopīgu nosaukumu, kuras šajā sastāvā atzīstamas tiesiskā ziņā par vienību jeb vienu pašu lietu.
Līdz ar to projekta “Valsts autoceļa A13 Krievijas robeža (Grebņeva) – Rēzekne – Daugavpils – Lietuvas robeža (Medumi) posma km 2,9-14,08 segas pārbūve (pastiprināšana)” īstenošanas laikā uz nekustamā īpašuma "Rotācijas aplis A13-P50" (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6809 003 0283) izbūvētie objekti būs atzīstami par zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 6809 003 0281 neatņemamu sastāvdaļu, kas kopīgi veidos lietu kopību un nebūs atdalāmi, un kopā tiks nodoti Ludzas novada pašvaldības īpašumā.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Jā
Apraksts
Pārņemot nekustamo īpašumu valsts īpašumā Satiksmes ministrijas personā, tiek nodrošināta valsts funkcijas izpilde, attiecīgi nodrošinot transporta infrastruktūras attīstību un sakārtotu valsts autoceļu zemju piekritību atbilstoši likuma “Par valsts un pašvaldību zemes īpašuma tiesībām un to nostiprināšanu zemesgrāmatā” 8.panta trešajai daļai, ar kuru ir noteikts, ka uz valsts vārda Satiksmes ministrijas personā zemesgrāmatā tiek ierakstīta valstij piederošā un piekrītošā zeme, ko aizņem valsts transporta un sakaru komunikācijas.
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Jā
Apraksts
Nekustamais īpašums tiek nodots bez atlīdzības valstij Satiksmes ministrijas personā valsts pārvaldes funkciju īstenošanai.
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt
Fiziskās personas
- Autoceļu lietotāji
Ietekmes apraksts
Rīkojuma projekta tiesiskais regulējums tiešā veidā neietekmē un nemaina sabiedrības mērķgrupas tiesības un pienākumus. Rīkojuma projektā risinātie jautājumi saistībā ar transporta infrastruktūras uzlabošanu var netiešā veidā skart autoceļu lietotājus.
Juridiskās personas
JāIetekmes apraksts
Uzlabojot transporta infrastruktūru, pastarpināti tiek veicināta arī uzņēmējdarbība autopārvadājumu jomā.
2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
2.2.1. uz makroekonomisko vidi:
Nē2.2.2. uz nozaru konkurētspēju:
Nē2.2.3. uz uzņēmējdarbības vidi:
Jā
Ietekmes apraksts
Rīkojuma projekts tautsaimniecību kā valsts saimniecības nozari neietekmē un administratīvo slogu nerada.
2.2.4. uz mazajiem un vidējiem uzņēmējiem:
Nē2.2.5. uz konkurenci:
Nē2.2.6. uz nodarbinātību:
Nē2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
Cita informācija
Rīkojuma projektam nav ietekmes uz valsts budžetu, jo papildu līdzekļi no valsts budžeta nav nepieciešami. Izdevumi, kas saistīti ar nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatā, tiks segti no Satiksmes ministrijas budžeta programmas 23.00.00 "Valsts autoceļu fonds" apakšprogrammā 23.07.00 "Valsts autoceļu pārvaldīšana" paredzētajiem līdzekļiem.
Nekustamā īpašuma uzturēšanas izdevumi tiks segti no Satiksmes ministrijas budžeta programmas 23.00.00 "Valsts autoceļu fonds" apakšprogrammā 23.06.00 "Valsts autoceļu uzturēšana un atjaunošana" paredzētajiem līdzekļiem.
Nekustamā īpašuma uzturēšanas izdevumi tiks segti no Satiksmes ministrijas budžeta programmas 23.00.00 "Valsts autoceļu fonds" apakšprogrammā 23.06.00 "Valsts autoceļu uzturēšana un atjaunošana" paredzētajiem līdzekļiem.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Jā
Skaidrojums
Atbilstoši Ministru kabineta 2009.gada 25.augusta noteikumu Nr.970 „Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 5.punktam sabiedrības līdzdalības kārtība ir piemērojama tiesību aktu projektu izstrādē, kas būtiski maina esošo regulējumu vai paredz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas. Ņemot vērā, ka projekts neatbilst minētajiem kritērijiem, sabiedrības līdzdalības kārtība projekta izstrādē netiek piemērota. Projekts un tā anotācija būs publiski pieejami Ministru kabineta tīmekļvietnē – sadaļā/Tiesību aktu projekti.
Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas - Satiksmes ministrija, VSIA "Latvijas Valsts ceļi", Ludzas novada pašvaldība.
Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas - Satiksmes ministrija, VSIA "Latvijas Valsts ceļi", Ludzas novada pašvaldība.
6.4. Cita informācija
Saskaņā ar Oficiālo publikāciju un tiesiskās informācijas likuma 2. panta pirmo daļu un 3. panta pirmo daļu tiesību aktus publicē oficiālajā izdevumā „Latvijas Vēstnesis”, tos publicējot elektroniski tīmekļa vietnē www.vestnesis.lv .
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Satiksmes ministrija
- VSIA "Latvijas Valsts ceļi"
- Ludzas novada pašvaldība
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
-
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Apraksts
Ietekmē transporta infrastruktūras attīstību
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Apraksts
Transporta infrastruktūra tiek veidota atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām un tās attīstībai, stabilas satiksmes interesēm, kā arī vides aizsardzības prasībām.
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi