24-TA-3069: Noteikumu projekts (Jauns)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par Ministru kabineta 2024. gada 9. janvāra noteikumu Nr. 11 "Rundāles pils muzeja publisko maksas pakalpojumu cenrādis" atzīšanu par spēku zaudējušiem" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Projekts sagatavots pēc Kultūras ministrijas un Rundāles pils muzeja iniciatīvas, pamatojoties uz Muzeju likuma 10.panta otrās daļas 6.punktu, kas nosaka, ka valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas – pienākums ir noteikt savu budžetu un muzeja sniegto maksas pakalpojumu cenas.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Projekta mērķis ir atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 2024.gada 9.janvāra noteikumus Nr.11 “Rundāles pils muzeja publisko maksas pakalpojumu cenrādis”, jo Ministru kabineta 2024.gada 3.decembra rīkojums Nr.1052 “Par Rundāles pils muzeja reorganizāciju” paredz, ka kultūras ministra pakļautībā esošā tiešās pārvaldes iestāde Rundāles pils muzejs (turpmāk – muzejs) ar 2025.gada 1.janvāri tiks reorganizēta, pārveidojot to par valsts muzeju – atvasinātu publisku personu “Rundāles pils muzejs” (turpmāk – valsts muzejs – atvasināta publiska persona).
Spēkā stāšanās termiņš
01.01.2025.
Pamatojums
Saskaņā ar Ministru kabineta 2024.gada 3.decembra rīkojuma Nr.1052 “Par Rundāles pils muzeja reorganizāciju” 1.punktu kultūras ministra pakļautībā esošā tiešās pārvaldes iestāde – muzejs ar 2025.gada 1.janvāri tiek pārveidota par kultūras ministra pārraudzībā esošu valsts muzeju – atvasinātu publisku personu, kura direktoram ar 2025.gada 1.janvāri ir jānosaka valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas sniegto maksas pakalpojumu cenas.
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
Likuma par budžetu un finanšu vadību 5.panta devītā daļa nosaka, ka Ministru kabinets izdod noteikumus par valsts tiešās pārvaldes iestāžu sniegto maksas pakalpojumu cenrāžu apstiprināšanu. Ministru kabineta 2012.gada 18.decembra noteikumu Nr.915 “Rundāles pils muzeja nolikums” 5.1.apakšpunkts nosaka, ka muzejam ir tiesības iekasēt maksu par sniegtajiem pakalpojumiem. Pašlaik maksu par muzeja sniegtajiem pakalpojumiem nosaka Ministru kabineta 2024.gada 24.janvāra noteikumi Nr.11 “Rundāles pils muzeja publisko maksas pakalpojumu cenrādis”.
Muzeju likuma 10.panta otrās daļas 6.punkts nosaka valsts muzejam – atvasinātai publiskai personai – pienākumu noteikt savu budžetu un muzeja sniegto maksas pakalpojumu cenas. Ministru kabineta 2024.gada 3.decembra rīkojuma Nr.1052 “Par Rundāles pils muzeja reorganizāciju” 1.punkts paredz, ka saskaņā ar Muzeju likuma 8.panta pirmo un ceturto daļu un Valsts pārvaldes iekārtas likuma 15.panta trešās daļas 1.punktu ar 2025.gada 1.janvāri muzejs tiks reorganizēts, pārveidojot to par kultūras ministra pārraudzībā esošu valsts muzeju – atvasinātu publisku personu.
Ministru kabineta 2024.gada 3.decembra rīkojuma Nr.1052 “Par Rundāles pils muzeja reorganizāciju” 6.2.apakšpunktā Kultūras ministrijai dots uzdevums sagatavot un kultūras ministram līdz 2024.gada 10.decembrim iesniegt noteiktā kārtībā Ministru kabinetā Ministru kabineta noteikumu projektu par Ministru kabineta 2024.gada 9.janvāra noteikumu Nr.11 “Rundāles pils muzeja publisko maksas pakalpojumu cenrādis” atzīšanu par spēku zaudējušiem.
Muzeju likuma 10.panta otrās daļas 6.punkts nosaka valsts muzejam – atvasinātai publiskai personai – pienākumu noteikt savu budžetu un muzeja sniegto maksas pakalpojumu cenas. Ministru kabineta 2024.gada 3.decembra rīkojuma Nr.1052 “Par Rundāles pils muzeja reorganizāciju” 1.punkts paredz, ka saskaņā ar Muzeju likuma 8.panta pirmo un ceturto daļu un Valsts pārvaldes iekārtas likuma 15.panta trešās daļas 1.punktu ar 2025.gada 1.janvāri muzejs tiks reorganizēts, pārveidojot to par kultūras ministra pārraudzībā esošu valsts muzeju – atvasinātu publisku personu.
Ministru kabineta 2024.gada 3.decembra rīkojuma Nr.1052 “Par Rundāles pils muzeja reorganizāciju” 6.2.apakšpunktā Kultūras ministrijai dots uzdevums sagatavot un kultūras ministram līdz 2024.gada 10.decembrim iesniegt noteiktā kārtībā Ministru kabinetā Ministru kabineta noteikumu projektu par Ministru kabineta 2024.gada 9.janvāra noteikumu Nr.11 “Rundāles pils muzeja publisko maksas pakalpojumu cenrādis” atzīšanu par spēku zaudējušiem.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Likuma par budžetu un finanšu vadību 5.panta devītā daļa nosaka, ka Ministru kabinets izdod noteikumus par valsts tiešās pārvaldes iestāžu sniegto maksas pakalpojumu cenrāžu apstiprināšanu. Savukārt saskaņā ar Muzeju likuma 10.panta otrās daļas 6.punktu valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas – pienākums ir noteikt savu budžetu un muzeja sniegto maksas pakalpojumu cenas.
Saskaņā ar Ministru kabineta 2024.gada 3.decembra rīkojuma Nr.1052 “Par Rundāles pils muzeja reorganizāciju” 1.punktu ar 2025.gada 1.janvāri tiek mainīts muzeja juridiskais statuss no kultūras ministra pakļautībā esošas tiešās pārvaldes iestādes uz valsts muzeju – atvasinātu publisku personu. Ņemot vērā minēto, nepieciešams atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 2024.gada 9.janvāra noteikumus Nr.11 “Rundāles pils muzeja publisko maksas pakalpojumu cenrādis”.
Saskaņā ar Ministru kabineta 2024.gada 3.decembra rīkojuma Nr.1052 “Par Rundāles pils muzeja reorganizāciju” 1.punktu ar 2025.gada 1.janvāri tiek mainīts muzeja juridiskais statuss no kultūras ministra pakļautībā esošas tiešās pārvaldes iestādes uz valsts muzeju – atvasinātu publisku personu. Ņemot vērā minēto, nepieciešams atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 2024.gada 9.janvāra noteikumus Nr.11 “Rundāles pils muzeja publisko maksas pakalpojumu cenrādis”.
Risinājuma apraksts
Projekts paredz atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 2024.gada 9.janvāra noteikumus Nr.11 “Rundāles pils muzeja publisko maksas pakalpojumu cenrādis”, pamatojoties uz Muzeju likuma 10.panta otrās daļas 6.punktu un Ministru kabineta 2024.gada 3.decembra rīkojuma Nr.1052 “Par Rundāles pils muzeja reorganizāciju” 6.2.apakšpunktu, kas nosaka Kultūras ministrijai sagatavot un kultūras ministram līdz 2024.gada 10.decembrim iesniegt noteiktā kārtībā Ministru kabinetā Ministru kabineta noteikumu projektu par Ministru kabineta 2024.gada 9.janvāra noteikumu Nr.11 “Rundāles pils muzeja publisko maksas pakalpojumu cenrādis” atzīšanu par spēku zaudējušiem.
Valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas – sniegto pakalpojumu cenas no 2025.gada 1.janvāra tiks noteiktas ar valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas – direktora rīkojumu, saglabājot Ministru kabineta 2024.gada 9.janvāra noteikumos Nr.11 “Rundāles pils muzeja publisko maksas pakalpojumu cenrādis” noteiktos pakalpojumus un to cenas. Valsts muzejs – atvasināta publiska persona, nosakot cenas, izmantos Ministru kabineta 2011.gada 3.maija noteikumos Nr.333 “Kārtība, kādā plānojami un uzskaitāmi ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un ar šo pakalpojumu sniegšanu saistītie izdevumi, kā arī maksas pakalpojumu izcenojumu noteikšanas metodika un izcenojumu apstiprināšanas kārtība” noteikto maksas pakalpojumu izmaksu aprēķinu metodiku, ņemot vērā faktiskās ar valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas publisko maksas pakalpojumu sniegšanu saistītās tiešās un netiešās izmaksas. Muzejs turpmāko trīs gadu laikā neplāno maksas paaugstinājumu par valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas sniegtajiem publiskajiem maksas pakalpojumiem.
Ja saistībā ar valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas direktora rīkojumu noteiktajām valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas publisko pakalpojumu cenām, to apmēriem, atlaidēm radīsies strīdus situācijas, tās var tikt risinātas saziņā ar muzeju, kā arī Ministru kabineta 2012.gada 18.decembra noteikumu Nr.915 “Rundāles pils muzeja nolikums” 10.punktā vai Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā.
Valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas – sniegto pakalpojumu cenas no 2025.gada 1.janvāra tiks noteiktas ar valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas – direktora rīkojumu, saglabājot Ministru kabineta 2024.gada 9.janvāra noteikumos Nr.11 “Rundāles pils muzeja publisko maksas pakalpojumu cenrādis” noteiktos pakalpojumus un to cenas. Valsts muzejs – atvasināta publiska persona, nosakot cenas, izmantos Ministru kabineta 2011.gada 3.maija noteikumos Nr.333 “Kārtība, kādā plānojami un uzskaitāmi ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un ar šo pakalpojumu sniegšanu saistītie izdevumi, kā arī maksas pakalpojumu izcenojumu noteikšanas metodika un izcenojumu apstiprināšanas kārtība” noteikto maksas pakalpojumu izmaksu aprēķinu metodiku, ņemot vērā faktiskās ar valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas publisko maksas pakalpojumu sniegšanu saistītās tiešās un netiešās izmaksas. Muzejs turpmāko trīs gadu laikā neplāno maksas paaugstinājumu par valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas sniegtajiem publiskajiem maksas pakalpojumiem.
Ja saistībā ar valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas direktora rīkojumu noteiktajām valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas publisko pakalpojumu cenām, to apmēriem, atlaidēm radīsies strīdus situācijas, tās var tikt risinātas saziņā ar muzeju, kā arī Ministru kabineta 2012.gada 18.decembra noteikumu Nr.915 “Rundāles pils muzeja nolikums” 10.punktā vai Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
-
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt
Fiziskās personas
- Muzeja apmeklētāji
Ietekmes apraksts
Valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas sniegto maksas pakalpojumu cenas no 2025.gada 1.janvāra tiks noteiktas ar valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas direktora rīkojumu.
Turpmākā valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas publisko maksas pakalpojumu cenu politika attiecībā uz sociāli vismazāk aizsargātajām personu grupām tiks saglabāta, nosakot pazeminātu cenu noteiktām apmeklētāju grupām, kā arī nosakot sabiedrības grupas, kurām muzeja pamatpakalpojumi – pastāvīgās ekspozīcijas un izstāžu apmeklējums – ir pieejami bez maksas.
Turpmākā valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas publisko maksas pakalpojumu cenu politika attiecībā uz sociāli vismazāk aizsargātajām personu grupām tiks saglabāta, nosakot pazeminātu cenu noteiktām apmeklētāju grupām, kā arī nosakot sabiedrības grupas, kurām muzeja pamatpakalpojumi – pastāvīgās ekspozīcijas un izstāžu apmeklējums – ir pieejami bez maksas.
Juridiskās personas
- Juridiskās personas, kuras izmanto muzeja sniegtos pakalpojumus
Ietekmes apraksts
Valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas – sniegto maksas pakalpojumu cenas no 2025.gada 1.janvāra tiks noteiktas ar valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas direktora rīkojumu.
Turpmāk, plānojot valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas maksas pakalpojumu cenu izmaiņas, tūroperatori, ar kuriem ir noslēgti sadarbības līgumi, tiks informēti 12 mēnešus iepriekš par izmaiņām, norādot precīzas pakalpojumu cenas un konkrētu spēkā stāšanas datumu.
Turpmāk, plānojot valsts muzeja – atvasinātas publiskas personas maksas pakalpojumu cenu izmaiņas, tūroperatori, ar kuriem ir noslēgti sadarbības līgumi, tiks informēti 12 mēnešus iepriekš par izmaiņām, norādot precīzas pakalpojumu cenas un konkrētu spēkā stāšanas datumu.
2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.3. Administratīvo izmaksu novērtējums juridiskām personām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.4. Administratīvā sloga novērtējums fiziskām personām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.5. Atbilstības izmaksu novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
2 175 000
0
2 100 000
-2 100 000
2 100 000
-2 100 000
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
2 175 000
0
2 100 000
-2 100 000
2 100 000
-2 100 000
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
2 175 000
0
2 100 000
-2 100 000
2 100 000
-2 100 000
0
2.1. valsts pamatbudžets
2 175 000
0
2 100 000
-2 100 000
2 100 000
-2 100 000
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
2024.gadā valsts budžeta programmā 21.00.00. “Kultūras mantojums” plānotie finanšu resursi muzeja izdevumu segšanai ir 3 807 492 euro, tajā skaitā ieņēmumi no muzeja maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi 2 175 000 euro (57,12% no muzeja resursiem izdevumu segšanai) un valsts budžeta dotācija no vispārējiem ieņēmumiem 1 632 492 euro (42,88% no muzeja resursiem izdevumu segšanai).
Savukārt šobrīd 2025.gadā valsts budžeta programmā 21.00.00. “Kultūras mantojums” plānotie finanšu resursi muzeja izdevumu segšanai ir 3 773 260 euro gadā, tajā skaitā ieņēmumi no muzeja maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi 2 100 000 euro 55,65% no muzeja resursiem izdevumu segšanai) un valsts budžeta dotācija no vispārējiem ieņēmumiem 1 673 260 euro (44,35% no muzeja resursiem izdevumu segšanai). 2026.gadā finanšu resursi muzeja izdevumu segšanai ir 3 883 605 euro gadā, tajā skaitā ieņēmumi no muzeja maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi 2 100 000 euro (54,07% no muzeja resursiem izdevumu segšanai) un valsts budžeta dotācija no vispārējiem ieņēmumiem 1 733 605 euro (45,93% no muzeja resursiem izdevumu segšanai).
Pārveidojot valsts dibinātu muzeju (tiešās pārvaldes iestādi) par valsts muzeju – atvasinātu publisku personu, valsts budžeta programmā 21.00.00 “Kultūras mantojums” tiks uzskaitīts tikai valsts budžeta dotācijas un tai atbilstošo izdevumu apmērs, kas tiks piešķirts valsts muzejam – atvasinātai publiskai personai – Muzeju likuma 13.2 panta un Kultūras institūciju likuma 23.1 panta pirmajā daļā noteiktajā kārtībā noslēgtā deleģēšanas līguma par muzeja krājuma nodošanu valdījumā muzejam – atvasinātai publiskai personai – Muzeju likuma 7.pantā un 14. panta 1.1 daļā noteikto muzeja funkciju un misijas īstenošanai un uzdevumu pildīšanai, kā rezultātā kopējie minētajā programmā plānotie resursi samazināsies par plānoto pašu ieņēmumu summu.
Ņemot vērā Ministru kabineta 2024.gada 3.decembra rīkojumā Nr.1052 “Par Rundāles pils muzeja reorganizāciju” paredzēto, Kultūras ministrija iesniegs pieprasījumu par izmaiņām valsts budžeta ieņēmumos un izdevumos, ņemot vērā izdevumu ekonomisko būtību.
Savukārt šobrīd 2025.gadā valsts budžeta programmā 21.00.00. “Kultūras mantojums” plānotie finanšu resursi muzeja izdevumu segšanai ir 3 773 260 euro gadā, tajā skaitā ieņēmumi no muzeja maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi 2 100 000 euro 55,65% no muzeja resursiem izdevumu segšanai) un valsts budžeta dotācija no vispārējiem ieņēmumiem 1 673 260 euro (44,35% no muzeja resursiem izdevumu segšanai). 2026.gadā finanšu resursi muzeja izdevumu segšanai ir 3 883 605 euro gadā, tajā skaitā ieņēmumi no muzeja maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi 2 100 000 euro (54,07% no muzeja resursiem izdevumu segšanai) un valsts budžeta dotācija no vispārējiem ieņēmumiem 1 733 605 euro (45,93% no muzeja resursiem izdevumu segšanai).
Pārveidojot valsts dibinātu muzeju (tiešās pārvaldes iestādi) par valsts muzeju – atvasinātu publisku personu, valsts budžeta programmā 21.00.00 “Kultūras mantojums” tiks uzskaitīts tikai valsts budžeta dotācijas un tai atbilstošo izdevumu apmērs, kas tiks piešķirts valsts muzejam – atvasinātai publiskai personai – Muzeju likuma 13.2 panta un Kultūras institūciju likuma 23.1 panta pirmajā daļā noteiktajā kārtībā noslēgtā deleģēšanas līguma par muzeja krājuma nodošanu valdījumā muzejam – atvasinātai publiskai personai – Muzeju likuma 7.pantā un 14. panta 1.1 daļā noteikto muzeja funkciju un misijas īstenošanai un uzdevumu pildīšanai, kā rezultātā kopējie minētajā programmā plānotie resursi samazināsies par plānoto pašu ieņēmumu summu.
Ņemot vērā Ministru kabineta 2024.gada 3.decembra rīkojumā Nr.1052 “Par Rundāles pils muzeja reorganizāciju” paredzēto, Kultūras ministrija iesniegs pieprasījumu par izmaiņām valsts budžeta ieņēmumos un izdevumos, ņemot vērā izdevumu ekonomisko būtību.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Jā
Skaidrojums
Ņemot vērā, ka Projekta mērķis ir atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 2024.gada 9.janvāra noteikumus Nr.11 “Rundāles pils muzeja publisko maksas pakalpojumu cenrādis”, jo Ministru kabineta 2024.gada 3.decembra rīkojums Nr.1052 “Par Rundāles pils muzeja reorganizāciju” paredz, ka kultūras ministra pakļautībā esošā tiešās pārvaldes iestāde – muzejs ar 2025.gada 1.janvāri tiks reorganizēta, pārveidojot to par valsts muzeju – atvasinātu publisku personu, kas būtiski nemaina esošo regulējumu un neparedz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas, publisko apspriedi nav nepieciešams nodrošināt.
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Kultūras ministrija
- Rundāles pils muzejs
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi