24-TA-1198: Noteikumu projekts (Jauns)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Valsts un Eiropas Savienības atbalsta piešķiršanas, administrēšanas un uzraudzības noteikumi intervencē "Atbalsts meža bojājumu profilaksei"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Ministru kabineta noteikumu projekts "Valsts un Eiropas Savienības atbalsta piešķiršanas, administrēšanas un uzraudzības noteikumi intervencē "Atbalsts meža bojājumu profilaksei"" (turpmāk – noteikumu projekts) ir sagatavots, pamatojoties uz Lauksaimniecības un lauku attīstības likuma 5. panta ceturto un septīto daļu, kā arī saskaņā ar
1) Komisijas 2022. gada 11. novembra Īstenošanas lēmumu Nr. CCI: 2023LV06AFSP001, ar kuru apstiprina Latvijas 2023.–2027. gada KLP stratēģisko plānu attiecībā uz Savienības atbalstu, ko finansē no Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda un Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (turpmāk – Īstenošanas lēmums);
2) Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 2. decembra Regulu (ES) 2021/2115, ar ko izveido noteikumus par atbalstu stratēģiskajiem plāniem, kuri dalībvalstīm jāizstrādā saskaņā ar kopējo lauksaimniecības politiku (KLP stratēģiskie plāni) un kurus finansē no Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda (ELGF) un no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA), un ar ko atceļ Regulas (ES) Nr. 1305/2013 un (ES) Nr. 1307/2013 (turpmāk – regula 2021/2115).
1) Komisijas 2022. gada 11. novembra Īstenošanas lēmumu Nr. CCI: 2023LV06AFSP001, ar kuru apstiprina Latvijas 2023.–2027. gada KLP stratēģisko plānu attiecībā uz Savienības atbalstu, ko finansē no Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda un Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (turpmāk – Īstenošanas lēmums);
2) Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 2. decembra Regulu (ES) 2021/2115, ar ko izveido noteikumus par atbalstu stratēģiskajiem plāniem, kuri dalībvalstīm jāizstrādā saskaņā ar kopējo lauksaimniecības politiku (KLP stratēģiskie plāni) un kurus finansē no Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda (ELGF) un no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA), un ar ko atceļ Regulas (ES) Nr. 1305/2013 un (ES) Nr. 1307/2013 (turpmāk – regula 2021/2115).
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Lai nodrošinātu Latvijas Kopējās lauksaimniecības politikas stratēģiskā plāna 2023.–2027. gadam (turpmāk – KLP stratēģiskais plāns) 2023.–2027. gadam intervences "Atbalsts meža bojājumu profilaksei" īstenošanu, ir sagatavots noteikumu projekts. Projekta mērķis ir noteikt un precizēt kārtību, kādā piešķir, administrē un uzrauga valsts un Eiropas Savienības atbalstu mežsaimniecībai KLP stratēģiskajā plānā ietvertajā intervencē "Atbalsts meža bojājumu profilaksei".
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
2014.–2020. gada plānošanas periodā atbalstu meža nozares atbalsta pasākumiem regulēja Ministru kabineta 2016. gada 14. jūnija noteikumi Nr. 381 "Valsts un Eiropas Savienības atbalsta piešķiršanas, administrēšanas un uzraudzības kārtība pasākuma "Ieguldījumi mežu attīstībā un mežu dzīvotspējas pilnveidošanā" apakšpasākuma "Atbalsts meža bojājumu profilaksei un atjaunošanai, ko nodarījuši ugunsgrēki, dabas katastrofas, katastrofāli notikumi" aktivitātē "Meža ugunsgrēku, kaitēkļu un slimību monitoringa iekārtu un sakaru aprīkojuma ierīkošana un uzlabošana"" (turpmāk – noteikumi Nr. 381).
Noteikumu projekts, kas aizstās pašreizējo regulējumu, ir sagatavots, lai no 2025. gada nodrošinātu Kopējās lauksaimniecības politikas nosacījumu piemērošanu lauku attīstības jomā atbilstoši regulai 2021/2115.
Noteikumu projekts, kas aizstās pašreizējo regulējumu, ir sagatavots, lai no 2025. gada nodrošinātu Kopējās lauksaimniecības politikas nosacījumu piemērošanu lauku attīstības jomā atbilstoši regulai 2021/2115.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Lai nodrošinātu ELFLA finansējuma piešķiršanu, administrēšanu un uzraudzību meža nozarē intervenču veidu īstenošanai 2023.–2027. ELFLA gada plānošanas periodā, ir jāizdod Ministru kabineta noteikumi.
Pamatojoties uz regulas 2021/2115 118. pantu un Īstenošanas lēmumu, Komisija ir apstiprinājusi dalībvalstu sagatavotos KLP stratēģiskos plānus piecu gadu periodam, kā arī tajos ietvertos intervenču veidus meža nozarē ar izvērstu to īstenojamo darbību un satura aprakstu, kas noteikti regulā 2021/2115.
Pamatojoties uz regulas 2021/2115 118. pantu un Īstenošanas lēmumu, Komisija ir apstiprinājusi dalībvalstu sagatavotos KLP stratēģiskos plānus piecu gadu periodam, kā arī tajos ietvertos intervenču veidus meža nozarē ar izvērstu to īstenojamo darbību un satura aprakstu, kas noteikti regulā 2021/2115.
Risinājuma apraksts
Noteikumu projekta 1. nodaļā (1.–4. punktā) ietverti vispārīgi jautājumi, kas nosaka gan atbalsta intervences sasaisti ar Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, gan atbalsta intervences īstenošanas kārtību 2023.–2027. gada plānošanas periodā.
2. nodaļā (5.–12. punkts) noteikti atbalsta saņemšanas nosacījumi, 3. nodaļā (9.–13. punktā) ietverta informācija par atbalsta veidu un apmēru, un 4. nodaļā (14.–16. punktā) noteikti projektu iesniegumu vērtēšanas, īstenoto darbu pārbaudes un uzraudzības jautājumi.
Gan iepriekšējā atbalsta periodā, gan turpmāk tiek saglabāta līdzīga pieeja atbalsta saņemšanas nosacījumiem.
2. nodaļā (5.–12. punkts) noteikti atbalsta saņemšanas nosacījumi, 3. nodaļā (9.–13. punktā) ietverta informācija par atbalsta veidu un apmēru, un 4. nodaļā (14.–16. punktā) noteikti projektu iesniegumu vērtēšanas, īstenoto darbu pārbaudes un uzraudzības jautājumi.
Gan iepriekšējā atbalsta periodā, gan turpmāk tiek saglabāta līdzīga pieeja atbalsta saņemšanas nosacījumiem.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt
Fiziskās personas
Nē
Juridiskās personas
JāIetekmes apraksts
Atbalsta pretendents ir tiešās pārvaldes iestāde vai atvasināta publiska persona, kuras funkcijās ietilpst meža ugunsdrošības uzraudzība vai meža kaitēkļu un slimību monitorings.
2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
2.2.1. uz makroekonomisko vidi:
Jā
Ietekmes apraksts
Meža ugunsgrēku un dabas katastrofu ietekmē tiek iznīcinātas mežaudzes. Meža ugunsdrošības uzraudzība ir viens no profilaktiskajiem pasākumiem, jo meža ugunsgrēku radīto ekonomisko, sociālo un ekoloģisko seku mazināšanā svarīga ir savlaicīga meža ugunsgrēka vietas atklāšana. Tāpat meža kaitēkļu un slimību monitoringam ir liela nozīme šo faktoru iespējamajā ietekmē meža īpašniekam radīto zaudējumu samazināšanā. Kvalitatīvas prognozes par slimību un kaitēkļu izplatīšanos ļauj meža īpašniekiem pieņemt atbilstošus lēmumus par meža īpašumu.
2.2.2. uz nozaru konkurētspēju:
Jā
Ietekmes apraksts
Meža ugunsgrēku un dabas katastrofu ietekmē tiek iznīcinātas mežaudzes. Meža ugunsdrošības uzraudzība ir viens no profilaktiskajiem pasākumiem, jo meža ugunsgrēku radīto ekonomisko, sociālo un ekoloģisko seku mazināšanā svarīga ir savlaicīga meža ugunsgrēka vietas atklāšana. Tāpat meža kaitēkļu un slimību monitoringam ir liela nozīme šo faktoru iespējamajā ietekmē meža īpašniekam radīto zaudējumu samazināšanā. Kvalitatīvas prognozes par slimību un kaitēkļu izplatīšanos ļauj meža īpašniekiem pieņemt atbilstošus lēmumus par meža īpašumu.
2.2.3. uz uzņēmējdarbības vidi:
Jā
Ietekmes apraksts
Meža ugunsgrēku un dabas katastrofu ietekmē tiek iznīcinātas mežaudzes. Meža ugunsdrošības uzraudzība ir viens no profilaktiskajiem pasākumiem, jo meža ugunsgrēku radīto ekonomisko, sociālo un ekoloģisko seku mazināšanā svarīga ir savlaicīga meža ugunsgrēka vietas atklāšana. Tāpat meža kaitēkļu un slimību monitoringam ir liela nozīme šo faktoru iespējamajā ietekmē meža īpašniekam radīto zaudējumu samazināšanā. Kvalitatīvas prognozes par slimību un kaitēkļu izplatīšanos ļauj meža īpašniekiem pieņemt atbilstošus lēmumus par meža īpašumu.
2.2.4. uz mazajiem un vidējiem uzņēmējiem:
Jā
Ietekmes apraksts
Meža ugunsgrēku un dabas katastrofu ietekmē tiek iznīcinātas mežaudzes. Meža ugunsdrošības uzraudzība ir viens no profilaktiskajiem pasākumiem, jo meža ugunsgrēku radīto ekonomisko, sociālo un ekoloģisko seku mazināšanā svarīga ir savlaicīga meža ugunsgrēka vietas atklāšana. Tāpat meža kaitēkļu un slimību monitoringam ir liela nozīme šo faktoru iespējamajā ietekmē meža īpašniekam radīto zaudējumu samazināšanā. Kvalitatīvas prognozes par slimību un kaitēkļu izplatīšanos ļauj meža īpašniekiem pieņemt atbilstošus lēmumus par meža īpašumu. Pieejamais atbalsts veicina nozares konkurētspēju.
2.2.5. uz konkurenci:
Jā
Ietekmes apraksts
Pieejamais atbalsts veicina nozares konkurētspēju.
2.2.6. uz nodarbinātību:
Jā
Ietekmes apraksts
Stiprinot meža nozari kopumā, tiek veicināta nodarbinātība.
2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2025
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2026
2027
2028
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
850 000
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
850 000
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
0
1 000 000
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
0
1 000 000
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
-150 000
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
-150 000
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Intervencē LA 7.2. "Atbalsts meža bojājumu profilaksei" publiskais finansējums apstiprināts 1 000 000 EUR apmērā ar ES līdzfinansējumu (85 %) 850 000 EUR un valsts finansējumu (15 %) 150 000 EUR.
Kopējās lauksaimniecības politikas stratēģiskā plānā 2023.–2027. gadam paredzētais finansējums ar mežsaimniecību saistībām intervencēm ir 54 275 000 EUR apmērā (kopā intervencēs LA7.1./LA7.2 (1 000 000 EUR) un LA8):
Kopējās lauksaimniecības politikas stratēģiskā plānā 2023.–2027. gadam paredzētais finansējums ar mežsaimniecību saistībām intervencēm ir 54 275 000 EUR apmērā (kopā intervencēs LA7.1./LA7.2 (1 000 000 EUR) un LA8):
| Publiskais finansējums | Valsts papildu finansējums | KOPĀ | |
| LA7. Ieguldījumi ilgtspējā mežsaimniecībā | 32 438 028 | 15 499 000 | 47 937 028 |
| LA 7.1. Ieguldījumi meža ieaudzēšanai, nomaiņai, atjaunošanai un retināšanai | 31 438 028 | 15 499 000 | 47 937 028 |
| LA 7.2. Atbalsts meža bojājumu profilaksei | 1 000 000 | 0 | 1 000 000 |
| LA8. Atbalsts meža ekosistēmu noturības un ekoloģiskās vērtības uzlabošanai uzturēšanai | 6 291 972 | 46 000 | 6 337 972 |
| KOPĀ | 38 730 000 | 15 545 000 |
54 275 000 |
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Zemkopības ministrija atbalstu pasākuma īstenošanai izmaksās no budžeta apakšprogrammas 65.10.00. "Maksājumu iestādes izdevumi Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) projektu un pasākumu īstenošanai
(2023–2027)".
(2023–2027)".
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
5.1. Saistības pret Eiropas Savienību
Vai ir attiecināms?
Jā
ES tiesību akta CELEX numurs
32021R2115
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 2. decembra Regula (ES) 2021/2115, ar ko izveido noteikumus par atbalstu stratēģiskajiem plāniem, kuri dalībvalstīm jāizstrādā saskaņā ar kopējo lauksaimniecības politiku (KLP stratēģiskie plāni) un kurus finansē no Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda (ELGF) un no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA), un ar ko atceļ Regulas (ES) Nr. 1305/2013 un (ES) Nr. 1307/2013
Apraksts
Eiropas Parlamenta un Padomes (ES) 2021. gada 2. decembra Regula (EK) 2021/2115, ar ko izveido noteikumus par atbalstu stratēģiskajiem plāniem, kuri dalībvalstīm jāizstrādā saskaņā ar kopējo lauksaimniecības politiku (KLP stratēģiskie plāni) un kurus finansē no Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda (ELGF) un no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA), un ar ko atceļ Regulas (ES) Nr. 1305/2013 un (ES) Nr. 1307/2013 (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2021. gada 2. decembris, Nr. L 435), un ar to saistītie īstenošanas un deleģēšanas akti
ES tiesību akta CELEX numurs
32022R2472
ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Komisijas 2022. gada 14. decembra Regula (ES) 2022/2472, ar kuru, piemērojot Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. pantu, dažu kategoriju atbalstu lauksaimniecības un mežsaimniecības nozarē un lauku apvidos atzīst par saderīgu ar iekšējo tirgu (Dokuments attiecas uz EEZ) (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2022. gada 21. decembris, Nr. L 327)
Apraksts
-
5.2. Citas starptautiskās saistības
Vai ir attiecināms?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
5.4. 1. tabula. Tiesību akta projekta atbilstība ES tiesību aktiem
Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 2. decembra Regula (ES) 2021/2115, ar ko izveido noteikumus par atbalstu stratēģiskajiem plāniem, kuri dalībvalstīm jāizstrādā saskaņā ar kopējo lauksaimniecības politiku (KLP stratēģiskie plāni) un kurus finansē no Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda (ELGF) un no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA), un ar ko atceļ Regulas (ES) Nr. 1305/2013 un (ES) Nr. 1307/2013
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
Vispārīga atsauce uz regulu 2021/2115
Noteikumu 3. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-
Attiecīgā ES tiesību akta datums, izdevējinstitūcija, numurs, veids un nosaukums
Eiropas Komisijas 2022. gada 14. decembra Regula (ES) 2022/2472, ar kuru, piemērojot Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. pantu, dažu kategoriju atbalstu lauksaimniecības un mežsaimniecības nozarē un lauku apvidos atzīst par saderīgu ar iekšējo tirgu (Dokuments attiecas uz EEZ) (Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2022. gada 21. decembris, Nr. L 327)
ES TA panta numurs
Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš A minēto
Tiek pārņemts pilnībā vai daļēji
Vai B minētais paredz stingrākas prasības un pamatojums
A
B
C
D
Vispārīga atsauce uz regulu 2022/2472
Noteikumu 3. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
Vispārīga atsauce uz regulu 2022/2472
Noteikumu 7. punkts
Pārņemtas pilnībā
Neparedz stingrākas prasības.
Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas? Kādēļ?
-
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem
-
Cita informācija
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Nē
6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas
Valsts un pašvaldību institūcijas
Latvijas valsts mežzinātnes institūts "SILAVA", Lauku atbalsta dienests, Valsts meža dienestsNevalstiskās organizācijas
Latvijas Meža īpašnieku biedrībaCits
Nē6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi
6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti
-
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Lauku atbalsta dienests
- Valsts meža dienests
- Latvijas valsts mežzinātnes institūts "SILAVA"
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
-
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi
