Projekta ID
25-TA-856Atzinuma sniedzējs
Finanšu ministrija
Atzinums iesniegts
22.04.2025.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Ņemot vērā, ka no informatīvā ziņojuma projektā sniegtās informācijas nav saprotams pilotprojekta darbības periods, nepieciešams papildināt informatīvā ziņojuma projektu.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Ņemot vērā, ka informatīvā ziņojuma projekta 5.sadaļā “Pakalpojumi pēc stacionāra un sasaiste ar citām iniciatīvām palīdzības/atbalsta nodrošināšanā” tiek norādīts, ka šobrīd nav izstrādāti nepieciešamie atbalsta pasākumi nepilngadīgā likumiskajiem pārstāvjiem, un tas būs viens no papildu pasākumiem, kas visiem sadarbības partneriem būs jārisina paralēli pilotprojektam, kā arī pārejas periodā līdz “Bērnu un jauniešu drošās mājas” darbības sākumam nodibinājums “Allažu ģimeņu un bērnu atbalsta centrs” sniegs pagaidu atbalstu augsta riska nepilngadīgajiem, lūdzam papildināt informatīvā ziņojuma projektu, norādot nepieciešamo finansējuma apmēru un finansējuma avotu, kura ietvaros tiks īstenoti minētie pasākumi.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Ņemot vērā, ka informatīvā ziņojuma projekta 5.sadaļā “Pakalpojumi pēc stacionāra un sasaiste ar citām iniciatīvām palīdzības/atbalsta nodrošināšanā” tiek norādīts, ka pēc provizoriskiem aprēķiniem īslaicīgas izmitināšanas pakalpojuma izveide un uzturēšana pirmajā gadā izmaksās 1 055 524 euro, bet turpmāka uzturēšana – 958 548 euro gadā, kā arī, ka Labklājības ministrija plāno izveidot terciārā līmeņa pakalpojumu nepilngadīgajiem ar atkarību izraisošu vielu pārmērīgu, kaitējošu lietošanu vai atkarību – kopienā balstītu sociālās rehabilitācijas programmu institūcijā, norādot, ka provizoriskās izmaksas ir apmēram 10 500 000 euro – kas ietver gan jaunas ēkas būvniecību vai ēkas pielāgošanu, gan pirmā gada uzturēšanas izmaksas, lūdzam papildināt informatīvā ziņojuma projektu, norādot kāda finansējuma ietvaros tiks nodrošināta minēto pakalpojumu īstenošana.
Piedāvātā redakcija
-
4.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Atbilstoši informatīvā ziņojuma projekta 6.sadaļai “Pilotprojekta finansēšana” informatīvā ziņojuma projektā minēto pasākumu īstenošanai no 2026. gada nepieciešamo papildu finansējumu plānots nodrošināt no Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas granta 2021. – 2028. gadam perioda investīcijām, savukārt informatīvā ziņojuma projektā un tā pielikumos sniegtajos aprēķinos nepieciešamais finansējums tiek plānots turpmākajiem gadiem, nenorādot beigu periodu. Ņemot vērā, ka Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas granta periods ir īsāks kā informatīvā ziņojuma projektā un tā pielikumos norādītais nepieciešamā finansējuma periods, papildināms informatīvā ziņojuma projekts, norādot kāda finansējuma ietvaros tiks nodrošināta pilotprojekta īstenošana pēc Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas granta 2021. – 2028. gadam perioda beigām.
Piedāvātā redakcija
-
5.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Atbilstoši informatīvā ziņojuma 2.pielikumam Labklājības ministrijai (turpmāk – LM) sociālo pakalpojumu no psihoaktīvām vielām atkarīgiem bērniem izdevumu aprēķins veikts no 2025.gada 1.jūlija, savukārt informatīvā ziņojuma projekta 4.1. sadaļā “BKUS – neatliekamās palīdzības sniegšana, stacionārā palīdzība, visaptverošs izvērtējums un tiesas lēmuma pieņemšana par obligāto ārstēšanu” tiek norādīts, ka LM papildu speciālistu piesaistei papildu finansējums nepieciešams no 2026.gada. Ņemot vērā minēto, lūdzam papildināt informatīvā ziņojuma projektu, norādot, kāda finansējuma ietvaros LM nodrošinās informatīvā ziņojuma projektā paredzēto pasākumu īstenošanu 2025.gadā. Vienlaikus vēršam uzmanību, ka nepieciešamā papildu finansējuma aprēķins papildu 2 sociālo darbinieku slodzēm tiek norādīts, gan 1.pielikumā (Veselības ministrija tikai 2025.gadam), gan 2.pielikumā (LM).
Piedāvātā redakcija
-
6.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Atbilstoši informatīvā ziņojuma projekta 2.pielikuma 1.tabulas 1.10.apakšpunkta ailē “Aprēķina paskaidrojums…” norādītajam vidēji uz 1 darbinieku plānoti izdevumi 700 euro/gadā, savukārt aprēķinā pie minētā apakšpunkta vienam darbiniekam plānotais finansējums tiek norādīts 1 516,67 euro, līdz ar to nepieciešams attiecīgi precizēt un salāgot norādīto informāciju. Attiecīgi lūdzam salāgot arī pārējās tabulās norādīto vidējo vienam darbiniekam plānoto finansējumu. Vienlaikus vēršam uzmanību, ka minētā pielikuma 1.tabulā tiek veikts aprēķins nepilnam gadam, līdz ar to arī vienam darbiniekam nepieciešamie izdevumi rēķināmi proporcionāli pilotprojekta uzsākšanas periodam.
Piedāvātā redakcija
-
7.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam precizēt informatīvā ziņojuma projekta 1.pielikuma apakšpielikumā “Buprenorfīns 2025.gads 2.pusgads” norādīto papildu nepieciešamā finansējuma aprēķinu narkologa konsultācijai.
Piedāvātā redakcija
-
8.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Ņemot vērā š. g. 15. aprīlī MK sēdē apstiprinātā Latvijas Fiskāli strukturālā plāna 2025. – 2028. gadam 2025. gada Progresa ziņojuma negatīvas fiskālās telpas prognozes turpmākajos gados, neatbalstām tāda informatīvā ziņojuma projekta virzīšanu Ministru kabinetā, kura pasākumu īstenošanai sākot ar 2026. gadu nav garantēts finansējuma avots.
Norādām, ka 2024. gada 30. aprīlī ir stājušies spēkā ES Stabilitātes un izaugsmes pakta nosacījumi (jaunie ES fiskālie noteikumi). Saskaņā ar tiem 2025. gada 21. janvārī ir apstiprināts “Latvijas Fiskāli strukturālais plāns 2025. – 2028. gadam”, kurā noteikta saistoša izdevumu pieauguma trajektorija, kas līdz ar Fiskālās disciplīnas likuma nosacījumiem ir jāņem vērā turpmāko gadu valsts budžeta likumprojektu sagatavošanas un izpildes procesā. Balstoties uz šī brīža prognozēm, iespējas piešķirt papildu finanšu resursus turpmākajos gados būs ierobežotas, kas ministrijām un citām centrālajām iestādēm jāņem vērā arī informatīvo ziņojumu projektu izstrādē.
Norādām, ka 2024. gada 30. aprīlī ir stājušies spēkā ES Stabilitātes un izaugsmes pakta nosacījumi (jaunie ES fiskālie noteikumi). Saskaņā ar tiem 2025. gada 21. janvārī ir apstiprināts “Latvijas Fiskāli strukturālais plāns 2025. – 2028. gadam”, kurā noteikta saistoša izdevumu pieauguma trajektorija, kas līdz ar Fiskālās disciplīnas likuma nosacījumiem ir jāņem vērā turpmāko gadu valsts budžeta likumprojektu sagatavošanas un izpildes procesā. Balstoties uz šī brīža prognozēm, iespējas piešķirt papildu finanšu resursus turpmākajos gados būs ierobežotas, kas ministrijām un citām centrālajām iestādēm jāņem vērā arī informatīvo ziņojumu projektu izstrādē.
Piedāvātā redakcija
-
9.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Vēršam Jūsu uzmanību, ka komercdarbības atbalsta sniegšanas risks pakalpojumu sniedzēju līmenī ir izslēdzams, ja tie tiek izvēlēti atklātā, pārredzamā, nediskriminējošā un konkurenci nodrošinošā iepirkuma procedūrā, attiecīgi preču/pakalpojumu iegāde no saimnieciskās darbības veicējiem, neievērojot atklātu, pārredzamu, nediskriminējošu un konkurenci nodrošinošu iepirkuma procedūru, var kvalificēties kā komercdarbības atbalsts tiem, un tad tas var tikt piešķirts, tikai ievērojot attiecīgo komercdarbības atbalsta regulējumu. Ņemot vērā to, ka, piemēram, informatīvā ziņojuma projekta 5.sadaļā “Pakalpojumi pēc stacionāra un sasaiste ar citām iniciatīvām palīdzības/atbalsta nodrošināšanā” ir norādīts: “[..] potenciāli šo pakalpojumu varētu sniegt “Latvijas Bērnu atbalsta fonds” un Latvijas Samariešu apvienība.”, kā arī minēts, ka : “Pakalpojuma potenciālais īstenotājs būs biedrība “Resiliences centrs””, lūdzam skaidrot, vai, izvēloties šos pakalpojuma sniedzējus, ir realizēta/tiks realizēta atklāta, pārredzama, nediskriminējoša un konkurenci nodrošinoša iepirkuma procedūra, tādējādi izslēdzot komercdarbības atbalsta riskus šiem pakalpojumu sniedzējiem. Ja pakalpojumu sniedzēji netiek izvēlēti, piemērojot atklātu, pārredzamu, nediskriminējošu un konkurenci nodrošinošu iepirkuma procedūru, attiecīgi lūdzam papildināt informatīvā ziņojuma projektu ar skaidrojumu, ka publisko līdzekļu piešķiršana tiem tiks vērtēta komercdarbības atbalsta kontroles kontekstā, un, ja vienlaikus izpildīsies visas Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5. pantā minētās pazīmes, tiks piemēroti atbilstoša komercdarbības atbalsta regulējuma nosacījumi.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Ievērojot to, ka Ministru kabineta sēdes protokollēmuma projekts paredz publisko līdzekļu piešķīrumu dažādām programmām ar sociālās rehabilitācijas komponentēm, lūdzam papildināt informatīvā ziņojuma projektu ar informāciju, ka piešķirot publisko finansējumu saimnieciskās darbības veicējiem tajā aprakstīto pasākumu īstenošanai, tie tiks vērtēti komercdarbības atbalsta kontroles kontekstā, un, ja vienlaikus izpildīsies visas Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5.pantā minētās pazīmes, pasākumi tiks ieviesti, piemērojot atbilstoša komercdarbības atbalsta regulējuma nosacījumus.
Vēršam Jūsu uzmanību, ka informatīvā ziņojuma projektā ir izklāstīti tādi pasākumi kā valsts apmaksātie veselības aprūpes ambulatoriskie un stacionārie pakalpojumi, atbalsts kuru nodrošināšanai ir kvalificējams kā komercdarbības atbalsts saimnieciskai darbībai, un tiek piešķirts saskaņā ar Eiropas Komisijas 2011.gada 20.decembra lēmumu Nr.2012/21/ES “Par Līguma par Eiropas Savienības darbību 106.panta 2.punkta piemērošanu valsts atbalstam attiecībā uz kompensāciju par sabiedriskajiem pakalpojumiem dažiem uzņēmumiem, kuriem uzticēts sniegt pakalpojumus ar vispārēju tautsaimniecisku nozīmi” (turpmāk - VTNP lēmums), attiecīgi, ja publisko līdzekļu piešķiršana tiek paredzēta ārstniecības iestādēm, lūdzam informatīvā ziņojuma projektā norādīt, vai šis piešķīrums tiks īstenots, ievērojot VTNP lēmuma nosacījumus.
Vēršam Jūsu uzmanību, ka informatīvā ziņojuma projektā ir izklāstīti tādi pasākumi kā valsts apmaksātie veselības aprūpes ambulatoriskie un stacionārie pakalpojumi, atbalsts kuru nodrošināšanai ir kvalificējams kā komercdarbības atbalsts saimnieciskai darbībai, un tiek piešķirts saskaņā ar Eiropas Komisijas 2011.gada 20.decembra lēmumu Nr.2012/21/ES “Par Līguma par Eiropas Savienības darbību 106.panta 2.punkta piemērošanu valsts atbalstam attiecībā uz kompensāciju par sabiedriskajiem pakalpojumiem dažiem uzņēmumiem, kuriem uzticēts sniegt pakalpojumus ar vispārēju tautsaimniecisku nozīmi” (turpmāk - VTNP lēmums), attiecīgi, ja publisko līdzekļu piešķiršana tiek paredzēta ārstniecības iestādēm, lūdzam informatīvā ziņojuma projektā norādīt, vai šis piešķīrums tiks īstenots, ievērojot VTNP lēmuma nosacījumus.
Piedāvātā redakcija
-
11.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam papildināt informatīvā ziņojuma projekta 6.sadaļu “Pilotprojekta finansēšana” ar atrunu/ piebildi, ka Veselības ministrijas (turpmāk - VM) iniciētais priekšlikums tiek virzīts Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu (turpmāk - EEZ/Norvēģijas granti) finansējumam, tomēr piešķīrums un tā apjoms būs atkarīgs no sarunu procesa ar donorvalstīm: Islande, Lihtenšteina un Norvēģija un šajā stadijā finansējums nevar tikt uzskatīts par garantētu. Papildus lūdzam analizēt arī alternatīvas finansēšanas iespējas.
Piedāvātā redakcija
-
12.
MK sēdes protokollēmuma projekts
Iebildums
Ņemot vērā, ka MK sēdes protokollēmuma projekta 3.punktā un informatīvā ziņojuma projektā norādītais nepieciešamā finansējuma apmērs 2025.gadam, lai nodrošinātu pakalpojumu pieejamības nodrošināšanu Rīgā nepilngadīgajiem, kuri pārmērīgi lieto atkarību izraisošas vielas no 2025.gada 1.jūlija, pārsniedz budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmā 20.00.00 “Veselības aprūpes pasākumu īstenošana” pieejamo finansējumu saskaņā ar jau pieņemtajiem MK lēmumiem un VM sagatavotajiem normatīvā akta projektiem, precizējams MK sēdes protokollēmuma projekta 3.punkts un informatīvā ziņojuma projekts.
Piedāvātā redakcija
-
13.
MK sēdes protokollēmuma projekts
Iebildums
Lūdzam precizēt MK sēdes protokollēmuma projekta 4.punktu, jo VM priekšlikums tiek virzīts EEZ/Norvēģijas grantu finansējumam, bet piešķīrums un tā apjoms būs atkarīgs no divpusējo sarunu gaitas ar donorvalstīm. Līdz ar to lūdzam nenorādīt konkrētus termiņus, ņemot vērā, ka finansējuma attiecināmība būs atkarīga no Saprašanās memorandu parakstīšanas un Programmu konceptu izstrādes laika grafika.
Piemēram,
Programmas apsaimniekotājam ar Vadošās iestādes starpniecību, jāiesniedz Programmas koncepcija par katru programmu Finanšu instrumentu birojā sešu mēnešu laikā no dienas, kad stājies spēkā Saprašanās memorands. Savukārt paredzams , ka Programmu līgumi indikatīvi tiks parakstīti vēl nākamo sešu mēnešu laikā (Donorvalstu Noteikumi paredz 2 mēnešus iesniegto programmu koncepciju komentēšanai un vēl 4 mēnešus programmu apstiprināšanai). Tādejādi, iepriekš noteikto projektu (ja no donorvalstu puses tiks apstiprināti) īstenošana no EEZ/Norvēģijas grantu finansējuma* atbilstoši Donorvalstu Noteikumiem indikatīvi plānojama ne ātrāk kā 2027.gadā.
*Donorvalstu Noteikumu 8.14. panta 4. punkts:
The first date of eligibility of any pre-defined project shall be not earlier than the date of entry into force of the Programme Agreement.
Piemēram,
Programmas apsaimniekotājam ar Vadošās iestādes starpniecību, jāiesniedz Programmas koncepcija par katru programmu Finanšu instrumentu birojā sešu mēnešu laikā no dienas, kad stājies spēkā Saprašanās memorands. Savukārt paredzams , ka Programmu līgumi indikatīvi tiks parakstīti vēl nākamo sešu mēnešu laikā (Donorvalstu Noteikumi paredz 2 mēnešus iesniegto programmu koncepciju komentēšanai un vēl 4 mēnešus programmu apstiprināšanai). Tādejādi, iepriekš noteikto projektu (ja no donorvalstu puses tiks apstiprināti) īstenošana no EEZ/Norvēģijas grantu finansējuma* atbilstoši Donorvalstu Noteikumiem indikatīvi plānojama ne ātrāk kā 2027.gadā.
*Donorvalstu Noteikumu 8.14. panta 4. punkts:
The first date of eligibility of any pre-defined project shall be not earlier than the date of entry into force of the Programme Agreement.
Piedāvātā redakcija
-
14.
MK sēdes protokollēmuma projekts
Iebildums
Ņemot vērā izteikto iebildumu, ka Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu finansējums nav uzskatāms par garantētu, svītrojams MK sēdes protokollēmuma projekta 5.punkts, attiecīgi precizējot informatīvā ziņojuma projektu.
Piedāvātā redakcija
-
15.
MK sēdes protokollēmuma projekts
Iebildums
Finanšu ministrija uzskata, ka svarīgs ir Ministru kabineta konceptuālais lēmums par iespējamiem risinājumiem, ja donori neapstiprinās pilotprojekta iesniegumu integrētai pieejai - pakalpojumu pieejamības uzlabošanai Rīgā nepilngadīgajiem, kuri pārmērīgi lieto atkarību izraisošas vielas, un pilotprojekta finansējums netiks attiecināts uz EEZ/Norvēģu finanšu instrumenta izmaksām (Ministru kabineta sēdes protokollēmuma projekta 7. punkts). Savukārt jau pēc minētā Ministru kabineta lēmuma pieņemšanas var izrietēt nepieciešamība veikt atbilstīgus grozījumus Ministru kabineta 2018. gada 20. jūlija noteikumos Nr.421 “Kārtība, kādā veic gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas izmaiņas" (turpmāk - noteikumi Nr.421) par izņēmuma noteikšanu attiecībā uz priekšfinansējumu pilotprojekta īstenošanai. Ņemot vērā iepriekš minēto, lūdzam svītrot Ministru kabineta sēdes protokollēmuma projekta 6. punktu.
Vienlaikus vēršam uzmanību, ka Ministru kabineta 2010. gada 18. maija noteikumi Nr.464 "Noteikumi par 74.resora "Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" 80.00.00 programmā plānoto līdzekļu pārdales kārtību Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai" ir zaudējuši spēku 2018. gada 20. jūlijā, kad stājās spēkā noteikumi Nr.421.
Vienlaikus vēršam uzmanību, ka Ministru kabineta 2010. gada 18. maija noteikumi Nr.464 "Noteikumi par 74.resora "Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" 80.00.00 programmā plānoto līdzekļu pārdales kārtību Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai" ir zaudējuši spēku 2018. gada 20. jūlijā, kad stājās spēkā noteikumi Nr.421.
Piedāvātā redakcija
-
16.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzam salāgot informatīvā ziņojuma projekta 2.pielikuma 1.tabulā norādīto slodžu skaitu koordinatoram – sociālajam darbiniekam, ņemot vērā, ka ailē “skaits” tiek norādīta 0,50, savukārt ailē “Aprēķina paskaidrojums…” tiek norādīts, ka aprēķinā pieņemts 1 sociālais darbinieks. Attiecīgi precizējamas pārējās 2.pielikuma tabulas.
Piedāvātā redakcija
-
17.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Atbilstoši informatīvā ziņojuma projekta 2.pielikuma 1.tabulas 1.7.apakšpunktam dežurantam ailē “Aprēķina paskaidrojums…” tiek norādīts, ka aprēķins ietver arī nakts stundu darbu, savukārt minētās tabulas 1.8.apakšpunktā vēlreiz tiek veikts aprēķins dežurantam par nakts darbu. Lūdzam attiecīgi precizēt 1.tabulu un pēc līdzības precizēt pārējās 2.pielikuma tabulas. Nepieciešamības gadījumā precizējams informatīvā ziņojuma projekts un MK sēdes protokollēmuma projekts.
Piedāvātā redakcija
-
18.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzam papildināt informatīvā ziņojuma projekta 2.pielikuma tabulās norādītos amatus ar amatu saimes līmeni un mēnešalgu grupu atbilstoši Ministru kabineta 2022. gada 26. aprīļa noteikumiem Nr. 262.
Piedāvātā redakcija
-
19.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzam informatīvā ziņojuma projekta 4.1. sadaļā “BKUS – neatliekamās palīdzības sniegšana, stacionārā palīdzība, visaptverošs izvērtējums un tiesas lēmuma pieņemšana par obligāto ārstēšanu” precizēt Labklājības ministrijai norādīto papildu nepieciešamā finansējuma gadu pēc 2029.gada.
Piedāvātā redakcija
-
20.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Ņemot vērā, ka nav saprotams, kāpēc informatīvā ziņojuma projekta 1.pielikuma apakšpielikumā “Nemedikamentozās terapijas nodrošināšanai (**Rehabilitācijas komandas darbs psihiatrijas iestādē)” katrs manipulācijas kods norādīts divas reizes ar dažādiem tarifiem, attiecīgi lūdzam sniegt skaidrojumu.
Piedāvātā redakcija
-
21.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzam sniegt skaidrojumu, kā tiek aprēķināts informatīvā ziņojuma projekta 1.pielikuma apakšpielikumā “Papildus nodrošināmie speciālisti” sociālā atbalsta darbiniekam norādītais papildu nepieciešamais finansējums 2025.gada II pusgadam, kā arī informācijas apstrādes darbiniekam papildu nepieciešamais finansējums gadam.
Piedāvātā redakcija
-
22.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzam salāgot informatīvā ziņojuma projekta 4.1.sadaļā “BKUS – neatliekamās palīdzības sniegšana, stacionārā palīdzība, visaptverošs izvērtējums un tiesas lēmuma pieņemšana par obligāto ārstēšanu” norādīto, ka visaptveroša izvērtējuma veikšana BKUS NMC no 2025.gada 1.jūlija tiks nodrošināta 61 pacientam, un informatīvā ziņojuma projekta 1.pielikuma apakšpielikumā “Papildus nepieciešamais finansējums narkoloģiskās rehabilitācijas nodrošināšanai (projekta ietvaros)” norādīto, ka visaptveroša izvērtējuma veikšana BKUS NMC no 2025.gada 1.jūlija tiks nodrošināta 51 pacientam.
Piedāvātā redakcija
-
23.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzam papildināt informatīvā ziņojuma projektu ar informāciju par plānoto, tālāko rīcību sekmīga pilotprojekta īstenošanas gadījumā.
Piedāvātā redakcija
-
24.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzam papildināt informatīvā ziņojuma projekta 3.sadaļu "Esošās situācijas raksturojums pakalpojumu nodrošinājumā nepilngadīgajiem ar atkarību izraisošu vielu lietošanas traucējumiem" ar Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.1.2.1.pasākuma "Nacionāla mēroga veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi", 4.1.2.4.pasākuma “Pierādījumos balstītu narkotiku lietošanas profilakses programmu īstenošana un profilakses kvalitātes standartu ieviešana” un 4.1.2.8.pasākuma "Nevalstisko organizāciju iesaiste veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumu īstenošanā" plānotajām darbībām, vienlaikus norādot šo pasākumu sinerģiju un demarkāciju ar informatīvā ziņojuma projektā plānoto pilotprojektu.
Piedāvātā redakcija
-
