Atzinums

PAZIŅOJUMS:
Atcelta Valsts sekretāru 08.05.2025. sanāksme. Nākamā kārtējā Valsts sekretāru sanāksme plānota š.g. 15.maijā.
Projekta ID
24-TA-602
Atzinuma sniedzējs
Finanšu ministrija
Atzinums iesniegts
10.06.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu projekts
8. Pasākuma plānotais un pieejamais kopējais attiecināmais finansējums ir 1 183 000 euro, tai skaitā ESF+ finansējums – 1 005 550 euro un valsts budžeta līdzfinansējums – ne mazāk kā 177 450 euro. 
Iebildums
Lūdzam svītrot noteikumu projekta 8.punktā vārdus “ne mazāk kā” pirms valsts budžeta līdzfinansējuma apmēra. Attiecīgi ir precizējama informācija arī anotācijas 6.lpp. pēdējā rindkopā.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu projekts
20. Šo noteikumu 19.1. apakšpunktā minētās tiešās attiecināmās izmaksas ietver šādas izmaksu pozīcijas:
Iebildums
Ņemot vēra, ka personāla izmaksas līdz brīdim kad tiks izstrādāta vienkāršoto izmaksu metodika tiks piemērotas kā faktiskās izmaksas, lūdzam papildināt Ministru kabineta noteikumus ar nosacījumu, ka projekta tiešajās attiecināmajās personāla izmaksās var iekļaut to darbinieku atlīdzības izmaksas, kuri noteiktā laika posmā strādā ne mazāk kā 30% no normālā darba laika.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Noteikumu projekts
20.5. ārvalstu komandējumu izmaksas projekta īstenošanas personālam šo noteikumu 18.2. un 18.6. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanai un ārvalstu komandējumu izmaksas šo noteikumu 17. punktā minēto augstskolu deleģētajiem pārstāvjiem šo noteikumu 18.6.1. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanai atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā atlīdzināmi ar komandējumiem saistītie izdevumu, ja tie ir pamatoti un saistīti ar projekta īstenošanu;
Iebildums
Vēršam uzmanību, ka saskaņā ar vadošās iestādes vadlīniju Nr.1.2. "Vadlīnijas attiecināmo izmaksu noteikšanai Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.-2027.gada plānošanas periodā" 62.atsauci, ārvalstu komandējumu izmaksas attiecināmas tikai projekta īstenošanas personālam un projekta vadītājam. Līdz ar to lūdzam svītrot noteikumu projekta 20.5.apakšpunktā atsauci uz noteikumu projekta 17. punktu vai arī skaidrot anotācijā, kāpēc ir nepieciešami ārvalstu komandējumi minētajiem pārstāvjiem.
Piedāvātā redakcija
-
4.
Noteikumu projekts
28. Finansējuma saņēmējs īsteno projektu, kas nav saistīts ar saimnieciskās darbības veikšanu vai nav kvalificējams kā komercdarbības atbalsts.
Iebildums
Noteikumu projekta 28.punktā un anotācijā ir norādīts, ka “Finansējuma saņēmējs īsteno projektu, kas nav saistīts ar saimnieciskās darbības veikšanu vai nav kvalificējams kā komercdarbības atbalsts.” Ja anotācijā ir skaidrots, ka finansējuma saņēmējs veic deleģēto funkciju un attiecīgi neveic saimniecisko darbību, tad attiecībā uz to vairs netiek vērtēta atbilstība komercdarbības atbalsta pazīmēm; lūdzam precizēt. Kā arī ne no noteikumu projekta, ne no anotācijas neizriet, kā finansējuma saņēmējs – Akadēmiskās informācijas centrs, izvērtēs to, vai sadarbības partnera – katras konkrētās augstskolas, iesaiste projektā ir/nav saistīta ar komercdarbības atbalsta sniegšanu; attiecīgi lūdzam papildināt noteikumu projektu ar kritērijiem, no kuriem secināt, vai atbalsts sadarbības partneriem sniedz atbalstu saimnieciskai vai nesaimnieciskai darbībai un vai atbalsts tiem kvalificējas vai nekvalificējas kā komercdarbības atbalsts. Ar atbilstošu skaidrojumu lūdzam papildināt arī anotāciju.
 
Piedāvātā redakcija
-
5.
Anotācija (ex-ante)
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Iebildums
Lūdzam papildināt anotācijas 3.sadaļas "Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem" apakšsadaļu "Cita informācija" ar informāciju šādā redakcijā: "Nepieciešamais finansējums 4.2.2.6. pasākuma  īstenošanai tiks piesaistīts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā no budžeta resora „74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” 80.00.00 programmas „Nesadalītais finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai".
 
Piedāvātā redakcija
-
6.
Anotācija (ex-ante)
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Iebildums
Ņemot vērā, ka likumā “Par valsts budžetu 2024.gadam un budžeta ietvaru 2024., 2025. un 2026. gadam” 4.2.2.6. pasākuma "Cikliskas institucionālās akreditācijas ieviešana augstākajā izglītībā” īstenošanai nav plānots finansējums Izglītības un zinātnes ministrijas budžetā, lūdzam precizēt informāciju anotācijas 3.sadaļā "Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem".
 
Piedāvātā redakcija
-
7.
Noteikumu projekts
1.3. pasākumam pieejamo finansējumu;
Priekšlikums
Ņemot vērā noteikumu projekta 8.punktā noteikto, aicinām papildināt noteikumu projekta 1.3.apakšpunktu, ka tiek noteikts arī plānotais finansējums.
Piedāvātā redakcija
Pasākumam plānoto un pieejamo finansējumu;
8.
Noteikumu projekts
4. Pasākuma ietvaros līdz 2027. gada 31. decembrim ir sasniedzami šādi uzraudzības rādītāji:
Priekšlikums
Lūdzam precizēt noteikumu projekta 4.punktā rādītāju sasniegšanas gala termiņu - 2029.gada 31.decembris - salāgojot informāciju ar rādītāju pasē esošo informāciju.
Piedāvātā redakcija
Pasākuma ietvaros līdz 2029. gada 31. decembrim ir sasniedzami šādi uzraudzības rādītāji:
9.
Noteikumu projekts
4.1. iznākuma rādītājs – nacionāla, reģionāla vai vietēja mēroga valsts administrācijas vai sabiedrisko pakalpojumu iestāžu un pakalpojumu skaits, kas saņēmušas atbalstu, – 1;
Priekšlikums
Lūdzam papildināt noteikumu projekta 4.punktu ar rādītāja starpposma vērtību, kas sasniedzama uz 2024.gada 31.decembri.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Noteikumu projekts
14. Projekta iesniedzējs ar sadarbības partneri pirms projekta iesnieguma iesniegšanas sadarbības iestādē slēdz sadarbības līgumu atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina šo fondu ieviešanu 2021.–2027. gada plānošanas periodā.
Priekšlikums
Ievērojot to, ka normatīvie akti, kas nosaka kārtību, kādā Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina šo fondu ieviešanu 2021.–2027.gada plānošanas periodā, nenosaka kārtību, kādā slēdz sadarbības līgumu, bet nosaka prasības, kādas jāievēro sadarbības līguma izstrādē, aicinām atbilstoši precizēt noteikumu projekta 14.punktu.
Piedāvātā redakcija
14. Projekta iesniedzējs ar sadarbības partneri pirms projekta iesnieguma iesniegšanas sadarbības iestādē slēdz sadarbības līgumu, kurā iekļauj informāciju atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina šo fondu ieviešanu 2021.–2027. gada plānošanas periodā.
 
11.
Noteikumu projekts
15. Lai īstenotu šo noteikumu 18.5. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību, finansējuma saņēmējs pilotakreditācijas īstenošanā iesaista vismaz trīs mērķa grupas dalībniekus – vismaz trīs augstskolas (turpmāk – pilotakreditācijas dalībnieks). Finansējuma saņēmējs nodrošina pilotakreditācijas dalībnieku atlasi atbilstoši finansējuma saņēmēja izstrādātiem un ar Izglītības un zinātnes ministriju saskaņotiem atlases nosacījumiem un kārtībai.
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt, vai pilotprojektu dalībnieki arī nosakāmi kā sadarbības partneri, ņemot vēra, ka no anotācijas izriet, ka tiem arī plānots attiecināt izmaksas: "ārvalstu komandējumu izmaksas to augstskolu pārstāvjiem, kurām tiks izvērtētas iekšējās kvalitātes nodrošināšanas sistēmas".
Piedāvātā redakcija
-
12.
Noteikumu projekts
18.2. akreditācijas aģentūras personāla un novērtēšanas ekspertu, tai skaitā studējošo, darba devēju, akadēmiskās vides ekspertu, studiju kvalitātes komisijas ekspertu un ārvalstu ekspertu kompetenču pilnveide, tai skaitā apmācības un pieredzes apmaiņas pasākumi ar citu valstu akreditācijas aģentūrām;
Priekšlikums
Lūdzam svītrot noteikumu projekta 18.2.apakšpunktā atbalstu "ārvalstu ekspertu kompetenču pilnveidei", ņemot vērā, ka atbalsts plānots Latvijas izglītības sistēmas kapacitātes celšanai, t.sk. tiek paredzēti arī pieredzes apmaiņas pasākumi.
Piedāvātā redakcija
-
13.
Noteikumu projekts
20. Šo noteikumu 19.1. apakšpunktā minētās tiešās attiecināmās izmaksas ietver šādas izmaksu pozīcijas:
Priekšlikums
Lūdzam precizēt noteikumu projekta 20.punkta apakšpunktus, norādot, vai minētās izmaksas attiecināmas uz finansējuma saņēmēju vai sadarbības partneri.
Piedāvātā redakcija
-
14.
Noteikumu projekts
20.1. projekta vadības personāla atlīdzības izmaksas, izņemot virsstundas, šo noteikumu 18.8. un 18.9. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai, kas līdz atbildīgās iestādes izstrādātās vienkāršoto izmaksu metodikas apstiprināšanai ir attiecināmas kā faktiskās izmaksas. 
Priekšlikums
Lai salāgotu ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 24. jūnija Regulā (ES) 2021/1060, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu Plus, Kohēzijas fondu, Taisnīgas pārkārtošanās fondu un Eiropas Jūrlietu, zvejniecības un akvakultūras fondu un finanšu noteikumus attiecībā uz tiem un uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fondu, Iekšējās drošības fondu un Finansiāla atbalsta instrumentu robežu pārvaldībai un vīzu politikai, lietoto terminoloģiju, vārdus "personāla atlīdzības izmaksas" lūdzam aizstāt ar vārdiem "personāla izmaksas".
Lūdzam visā noteikumu projekta tekstā šo precizēt kur tas ir attiecināms.
Piedāvātā redakcija
20.1. projekta vadības personāla izmaksas, izņemot virsstundas, šo noteikumu 18.8. un 18.9. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai, kas līdz atbildīgās iestādes izstrādātās vienkāršoto izmaksu metodikas apstiprināšanai ir attiecināmas kā faktiskās izmaksas. 
15.
Noteikumu projekts
20.5. ārvalstu komandējumu izmaksas projekta īstenošanas personālam šo noteikumu 18.2. un 18.6. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanai un ārvalstu komandējumu izmaksas šo noteikumu 17. punktā minēto augstskolu deleģētajiem pārstāvjiem šo noteikumu 18.6.1. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanai atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā atlīdzināmi ar komandējumiem saistītie izdevumu, ja tie ir pamatoti un saistīti ar projekta īstenošanu;
Priekšlikums
Tā kā noteikumu projekta 17.punktā noteikts, ka augstskolas iesaistās 18.6.2.apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanā, lūdzam veikt attiecīgus precizējumus saskaņojot informāciju noteikumu projekta 17.punktā un 20.5.punktā.
Piedāvātā redakcija
-
16.
Noteikumu projekts
20.6. transporta pakalpojumu izmaksas (maksa par degvielu, maksa par sabiedriskā transporta izmantošanu) šo noteikumu 18.8. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanai atbilstoši vadošās iestādes izstrādātajai metodikai "Vienas vienības izmaksu standarta likmes aprēķina un piemērošanas metodika 1 km izmaksām darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" un Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam īstenošanai;
Priekšlikums
Ņemot vērā, ka Finanšu ministrijas metodika "Vienas vienības izmaksu standarta likmes aprēķina un piemērošanas metodika 1 km izmaksām darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" un Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam īstenošanai" attiecas uz izmaksām par degvielu un sabiedrisko transportu, lūdzam "transporta pakalpojumu izmaksas" aizstāt ar "transporta izmaksas" (maksa par degvielu, sabiedriskā transporta izmantošanu), kurām piemēros Finanšu ministrijas izstrādāto vienas vienības izmaksu standarta likmi 1 km izmaksām, un izvērtēt, vai nepieciešams atsevišķs apakšpunkts transporta pakalpojumu izmaksām (transportlīdzekļa noma, transporta pakalpojumu pirkšana).
Vienlaikus lūdzam papildināt, norādot, kuram personālam (projekta vadības un/vai īstenošanas) personālam tiek paredzētas transporta izmaksas.
Piedāvātā redakcija
-
17.
Noteikumu projekts
20.10. augstskolu un koledžu kvalitātes novērtēšanas ekspertu, tai skaitā ārvalstu ekspertu, piesaistes izmaksas šo noteikumu 18.5. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanai;
Priekšlikums
Lūdzam skaidrot vai noteikumu projekta 21.10. un 20.11. apakšpunktā minētās ekspertu piesaistes izmaksas nav uzskatāmas par projekta īstenošanas personāla izmaksām? Vai šie eksperti tiks piesaistīti kā ārpakalpojums?
Piedāvātā redakcija
-
18.
Noteikumu projekts
22. Sadarbības partnerim ir attiecināmas šo noteikumu 18.4. apakšpunktā minētās izmaksas, kas nepārsniedz 200 000 euro.
Priekšlikums
Aicinām precizēt noteikumu projekta 22.punktu, jo vēršam uzmanību, ka noteikumu projekta 18.4.apakšpunkts paredz pasākuma ietvaros atbalstāmu konkrētu darbību, nevis nosaka izmaksas.
Piedāvātā redakcija
-
19.
Noteikumu projekts
22. Sadarbības partnerim ir attiecināmas šo noteikumu 18.4. apakšpunktā minētās izmaksas, kas nepārsniedz 200 000 euro.
Priekšlikums
18.4.apakšpunktā ir minēta atbalstāmā darbība, nevis attiecināmās izmaksas, lūdzam precizēt, norādot apakšpunktu, kurā noteiktas sadarbības partnerim paredzētās izmaksas. Tā kā no noteikumu projekta nav skaidri izsecināms, kādas tieši izmaksas ir paredzētas sadarbības partnerim (piem., personāla izmaksas, pakalpojumu izmaksas Valsts izglītības informācijas sistēmas un Nacionālās zinātniskās darbības informācijas sistēmas pilnveidei u.c.), lūdzam anotācijā precīzi skaidrot, kādas izmaksas ir paredzētas sadarbības partnerim, un nepieciešamības gadījumā attiecīgi precizēt noteikumu projektu.
Piedāvātā redakcija
-
20.
Noteikumu projekts
24. Ja saskaņā ar līgumu par projekta īstenošanu finansējuma saņēmējam ir paredzēts avanss, to var izmaksāt pa daļām. Viens avansa maksājums nepārsniedz 30 procentus no projektam piešķirtā ESF+ finansējuma un valsts budžeta līdzfinansējuma kopsummas. Avansa un starpposma maksājumu kopsumma var būt 95 procenti no projektam piešķirtā ESF+ un valsts budžeta līdzfinansējuma kopsummas.
Priekšlikums
Lai nodrošinātu skaidru normu piemērošanu un ņemot vērā, ka ir viens projekta iesniedzējs - Akadēmiskās informācijas centrs, aicinām noteikumu projekta 24.punktā svītrot vārdus "Ja saskaņā ar līgumu par projekta īstenošanu finansējuma saņēmējam ir paredzēts avanss.." un noteikt, ka avanss ir paredzēts. Vienlaikus lūdzam precizēt arī otro šī noteikumu projekta punkta teikumu, norādot, ka nevis viens avansa maksājums nepārsniedz 30 procentus no projektam piešķirtā Eiropas Sociālā fonda Plus finansējuma un valsts budžeta līdzfinansējuma kopsummas, bet, ka maksimālais avansa apjoms nevar pārsniegt 30 % no projektam piešķirtā Eiropas Sociālā fonda Plus finansējuma un valsts budžeta līdzfinansējuma kopsummas (atbilstoši Ministru kabineta 2023. gada 25. aprīļa noteikumu Nr. 205  "Valsts budžeta līdzekļu plānošanas kārtība Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanai un maksājumu veikšanai 2021.– 2027. gada plānošanas periodā" 10.punktā noteiktajam). Vienlaikus lūdzam atbilstoši precizēt arī anotāciju.
Piedāvātā redakcija
-
21.
Noteikumu projekts
26. Sadarbības partnerim izmaksas ir attiecināmas pēc šo noteikumu 14. punktā minētā sadarbības līguma noslēgšanas, bet ne agrāk kā no dienas, kad noslēgta vienošanās par projekta īstenošanu.
Priekšlikums
Ņemot vērā, ka projekta iesniedzējs ir privāto tiesību subjekts, aicinām noteikumu projekta 26.punktā vārdus "noslēgta vienošanās par projekta īstenošanu" aizstāt ar vārdiem "noslēgts līgums par projekta īstenošanu". Vienlaikus lūdzam atbilstoši precizēt arī anotāciju.
Piedāvātā redakcija
-
22.
Noteikumu projekts
33. Finansējuma saņēmējs uzkrāj datus par:
Priekšlikums
Saskaņā ar horizontālā principa “Vienlīdzība, iekļaušana, nediskriminācija un pamattiesību ievērošana" (turpmāk- HP VINPI),  LM izstrādāto vadlīniju, 1.pielikuma, 4.2.2.6. pasākuma ietekme uz HP VINPI ir noteikta kā “Netieša ietekme uz HP VINPI” līdz ar to lūdzam papildināt noteikumu projektu ar papildus punktiem: projekta iesniedzējs projekta iesniegumā iekļauj informāciju par vismaz 3 vispārīgām HP VINPI darbībām un vismaz 3 specifiskām HP VINPI darbībām, kā arī projekta iesniedzējs projekta iesniegumā paskaidro, par projekta vadības un īstenošanas personālu dalījumā pēc dzimuma u.c. pazīmes (vai plānots sniegt) un sniegta (vai plānots sniegt)  informācija sadalījumā pēc dzimumu u.c. pazīmes par projekta mērķa grupām.
 
Piedāvātā redakcija
-
23.
Noteikumu projekts
36. Finansējuma saņēmējs nodrošina komunikācijas un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanas pasākumus saskaņā ar regulas 2021/1060 47. un 50. pantu un normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina šo fondu ieviešanu 2021.–2027. gada plānošanas periodā, kā arī Eiropas Savienības fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda un Atveseļošanas fonda komunikācijas un dizaina vadlīnijām.
Priekšlikums
Lūdzam papildināt noteikumu projekta 36.punktu ar atsauci uz noteikumu projekta 18.9.apakšpunktu.
Piedāvātā redakcija
-
24.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam precizēt 150.interveneces koda nosaukumu "Atbalsts augstākajai izglītībai (izņemot infrastruktūru)"
Piedāvātā redakcija
-
25.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Vēršam uzmanību, ka atbilstoši Ministru kabineta 2023. gada 23. aprīļa sēdes protokollēmumam (prot. Nr. 22  25. § 3. punkts) nozares ministrijai, izstrādājot normatīvā akta projektu par specifiskā atbalsta mērķa īstenošanu un paredzot avansa un starpposma maksājuma kopsummu Ministru kabineta 2023. gada 25. aprīļa noteikumu Nr. 205 "Valsts budžeta līdzekļu plānošanas kārtība Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanai un maksājumu veikšanai 2021.–2027. gada plānošanas periodā" 18. punktā noteiktajā apjomā (95% apmērā) anotācijā ir īpaši jāpamato šāda avansa un starpposma maksājuma kopsummas apmēra nepieciešamība. 
Lūdzam papildināt anotācijas 1.3. sadaļu ar pamatojumu, ka avansa un starpposma maksājuma kopsumma var būt līdz 95 % no projektam piešķirtā Eiropas Sociālā fonda Plus finansējuma un valsts budžeta līdzfinansējuma kopsummas.
Piedāvātā redakcija
-
26.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam papildināt anotāciju, norādot noteikumu projekta 4.3.punktā noteikto nacionālo rādītāju uzraudzības kārtību. Lūgums paredzēt, ka atbildību par uzkrāto nacionālo rādītāju datu ticamību uzņemas finansējuma saņēmējs un sadarbības iestāde neveic šo datu pārbaudi. 
Piedāvātā redakcija
-
27.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Ņemot vērā to, ka finansējums Valsts izglītības informācijas sistēmas pilnveidei un attīstībai tiek paredzēts arī citos pasākumos (piem., 4.2.2.4.), lūdzam anotācijā precīzi aprakstīt, kā tiks nodrošināta demarkācija un novērsts dubultā finansējuma risks un iepirkuma sadalījuma risks.
Piedāvātā redakcija
-
28.
Anotācija (ex-ante)
2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt
Priekšlikums
Lūdza papildināt anotācijas 2.1.sadaļu, norādot, ka Akadēmiskās informācijas centrs pildīs finansējuma saņēmēja funkcijas, un Izglītības un zinātnes ministrija pildīs atbildīgās iestādes funkcijas. Vienlaikus aicinām papildināt anotāciju, ka Izglītības un zinātnes ministrija nodalīs atbildīgās iestādes funkcijas no tām funkcijām, kuras tā pildīs kā sadarbības partneris.
 
Piedāvātā redakcija
-
29.
Anotācija (ex-ante)
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Priekšlikums
Lūdzam anotācijas 3.sadaļas "Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem" 6.1. un 6.2.apakšpunktos minētās finansiālās vērtības norādīt veselos skaitļos.
 
Piedāvātā redakcija
-
30.
Anotācija (ex-ante)
8.2. Cita informācija
Priekšlikums
Ņemot vērā, ka ES kohēzijas politikas programma 2021.-2027.gadam paredz, ka "4.2.2.SAM paredzētās darbības var sniegt ieguldījumu ESSBJR politikas virziena “Izglītība” īstenošanā, lūdzam papildināt anotāciju ar informāciju vai pasākuma ir/nav ietekme un ESSBJR, t.sk. norādot, vai investīcijām piemērojams Makroreģionālā un jūras baseinu stratēģija kods 03 - Baltijas jūras reģiona stratēģija.
Vienlaikus, lūdzam tehniski precizēt informāciju par pasākuma numuru (1.1.1.8.pasākums).
Piedāvātā redakcija
-
Piekrītu
Paziņojums par sīkdatņu lietošanu
Lai nodrošinātu TAP portāla pieejamību, tā darbībai tiek izmantotas tikai obligātās tehniskās sīkdatnes. Esmu informēts par sīkdatņu izmantošanu un, turpinot darboties šajā vietnē, piekrītu to izmantošanai. Lasīt vairāk