Projekta ID
22-TA-1399Atzinuma sniedzējs
Finanšu ministrija
Atzinums iesniegts
24.05.2022.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam plāna projekta 4.sadaļas “Ietekmes novērtējums uz valsts un pašvaldību budžetu” tabulā finansējumu norādīt veselos skaitļos un pievērst uzmanību, lai neveidojas tehniskās neprecizitātes kopsummās finansējuma apmēra noapaļošanas dēļ.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam plāna projektam pievienot detalizētus aprēķinus par ietekmi uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem attiecībā uz papildu nepieciešamo finansējumu, kā to nosaka Ministru kabineta 2014.gada 2.decembra noteikumu Nr.737 “Attīstības plānošanas dokumentu izstrādes un ietekmes izvērtēšanas noteikumi” 25.6.apakšpunkts.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Plāna projekts
Iebildums
Plāna projekta 4.sadaļas “Ietekmes novērtējums uz valsts un pašvaldību budžetu” tabulai ir pievienota atsauce Nr.10, kura ir nepilnīga – lūdzam to papildināt vai svītrot.
Piedāvātā redakcija
-
4.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam precizēt plāna projekta 4.sadaļas “Ietekmes novērtējums uz valsts un pašvaldību budžetu” tabulu atbilstoši Ministru kabineta 2014.gada 2.decembra noteikumu Nr.737 “Attīstības plānošanas dokumentu izstrādes un ietekmes izvērtēšanas noteikumi” 2.pielikuma IV sadaļā norādītajai formai un tajā sniedzamajam saturam (šobrīd tabulā ir norādītas tikai ministriju kopsummas, bet saskaņā ar minēto formu ietekme uz budžetu ir jānorāda sadalījumā pa plāna uzdevumiem un pasākumiem, budžeta resoriem un budžeta programmām/apakšprogrammām). Vienlaikus vēršam uzmanību, ka n gads (kārtējais gads) ir 2022.gads, attiecīgi arī lūdzam precizēt tabulā norādītos gadus un ņemt vērā, ka budžets 2022.gadam jau ir apstiprināts, attiecīgi ailē “Vidēja termiņa budžeta ietvara likumā plānotais finansējums” lūdzam norādīt finansējumu 2022.-2024. gadam atbilstoši likumā “Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2022., 2023. un 2024. gadam” paredzētajam finansējumam plāna izpildē iesaistīto ministriju budžetos, savukārt ailē “Nepieciešamais papildu finansējums” norādīt finansējumu apmēru, kas nepieciešams papildus, sākot ar 2023.gadu.
Piedāvātā redakcija
-
5.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam precizēt plāna projekta 4.sadaļas “Ietekmes novērtējums uz valsts un pašvaldību budžetu” pirmo teikumu, ņemot vērā aktuālo situāciju, proti, 2021.gads jau ir noslēdzies.
Piedāvātā redakcija
-
6.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam plāna projekta 1.sadaļas “Kopsavilkums” piektajā rindkopā un pirmspēdējā rindkopā vārdu “attīstības virzieni” vietā lietot vārdus “attīstības jomas”, ņemot vērā, ka šāda terminoloģija lietota Digitālās transformācijas pamatnostādnēs 2021.-2027. gadam, kas apstiprinātas Ministru kabinetā. Attiecīgus precizējumus lūdzam arī veikt plāna projekta 3.sadaļā “Pasākumi mērķa sasniegšanai”.
Piedāvātā redakcija
-
7.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam plāna projekta 1.sadaļas “Kopsavilkums” sesto rindkopu papildināt ar informāciju, kā plānots īstenot tos plāna pasākumus, kuriem nepieciešams papildu finansējums no valsts budžeta, ja valsts budžeta sagatavošanas procesā papildu valsts budžeta finansējums šiem pasākumiem netiks piešķirts.
Piedāvātā redakcija
-
8.
Plāna projekts
Iebildums
VID izsaka iebildumu un ierosina Digitālās transformācijas pamatnostādņu plānu 2021.-2027.gadam papildināt ar šādiem digitālo transformāciju atbalstošajiem pasākumiem Eiropas Reģionālās attīstības fonda plānošanas periodā 2021.–2027.gadam. Tie pievienojami Digitālās transformācijas pamatnostādņu plāna 2021.-2027.gadam 4.9.3.-1. “Valsts pārvaldes darbības digitālā transformācija, savietojamības un automatizācijas nodrošināšana. Ieviest uz mašīninterpretējamu un automatizētu datu apriti balstītu valsts pārvaldes darbību un pakalpojumu sniegšanu” sadaļai:
1.pasākums:
Maksājuma administrēšanas informācijas sistēmas (turpmāk – MAIS) 2.etapa izstrāde, lai pilnveidotu nodokļu administrēšanas procesu un mazinātu administratīvo slogu.
Darbības rezultāts:
1) Veiktas valsts budžeta maksājumu administrēšanas procesu izmaiņas, t.sk. veicot muitas procesu integrāciju MAIS un nodrošinot muitas maksājumu uzskaiti vienotajā nodokļu kontā.
2) Pārstrādāti esošie VID nodokļu administrēšanas atbalsta IKT risinājumi atbilstoši VID procesu izmaiņām un valsts IKT konceptuālās arhitektūras principiem.
3) Veiktas nepieciešamās izmaiņas saistītajās VID informācijas sistēmās (DNS, VID IS savietotājs, EDS, ASIS, PDB, EMDAS, NORIS) un modernizēti datu apmaiņas risinājumi, tajā skaitā ar citām iestādēm.
4) Uzlabota VID e-pakalpojumu pieejamība nodokļu maksātājiem (t.sk. nerezidentiem).
5) Uzlabota VID sniegto nodokļu pakalpojumu kvalitāte, tai skaitā paredzot pakalpojumu modernizāciju un nodrošinot muitas maksājumu uzskaiti vienotajā nodokļu kontā.
6) izstrādāts nokavēto nodokļu maksājumu piedziņas process.
Rezultatīvais rādītājs:
1) Nodrošināta muitas maksājumu uzskaite vienotajā nodokļu kontā.
2) Modernizēti VID nodokļu administrēšanas atbalsta IKT risinājumi, kā arī datu apmaiņas risinājumi.
3) Uzlabota VID e-pakalpojumu kvalitāte un pieejamība nodokļu maksātājiem.
4) realizēts nokavēto nodokļu maksājumu piedziņas process, tai skaitā, procesa automatizācija.
Termiņš: 2027.gads
Atbildīgā institūcija: VID
Līdzatbildīgā institūcija: -
2.pasākums:
Attīstīt VID klientu pašapkalpošanās vidi veidojot savstarpēji integrētus, klientorientētus un datu vadītus VID procesus un izveidojot produktīvu darba vidi digitālo pakalpojumu nodrošināšanai, tādējādi paplašinot VID klientu apkalpošanas spējas, nodrošinot digitālo attīstību publiskajā sektorā un veidojot uz klientu vērtībām orientētu, personalizētu saziņu un pakalpojumu nodrošināšanu daudzkanālu piegādes režīmā.
Darbības rezultāts:
1) Pilnveidotās pašapkalpošanās vides programmsaskarnes pozitīvi ietekmējot uzņēmējdarbības digitalizāciju.
2) Pilnveidotā mobilā platforma autentificētiem lietotājiem.
3) Personalizētās digitālās saziņas un klientorientētu procesu optimizācijas un digitalizācijas nodrošināšana, modernizējot nodokļu maksātāju apziņošanas sistēmu, informācijas pieejamības risinājumus, attīstot risinājumus sadarbībai ar nodokļu maksātājiem un sadarbības informācijas pārvaldībai.
Rezultatīvais rādītājs:
1) Jaunas un modernizētas pašapkalpošanās vides programmsaskarnes.
2) Attīstītā mobilā platforma, nodrošinot risinājumus sadarbības un nodokļu saistību izpildes atvieglošanai.
3) Modernizēta nodokļu maksātāju apziņošanas sistēma un risinājumi informācijas pieejamībai.
4) Pilnveidots risinājums sadarbības ar klientiem integrētai pārvaldībai.
Termiņš: 2027.gads
Atbildīgā institūcija: VID
Līdzatbildīgā institūcija: -
3.pasākums:
Nodrošināt produktīvu darba vidi un ilgtspējīgus IKT risinājumus nodokļu kontroles un nodokļu nomaksas veicināšanas pasākumu atbalstam un to digitalizācijai.
Darbības rezultāts:
Nodokļu kontroles un nodokļu nomaksas veicināšanas procesu optimizācijai, digitālizācijai un automatizācijai nepieciešamo IKT risinājumu modernizācija, nodrošinot produktīvu darba vidi šo procesu īstenošanai.
Rezultatīvais rādītājs:
Modernizēti IKT risinājumi nodokļu kontroles un nodokļu nomaksas veicināšanas procesu plānošanai, procesu plūsmas un datu aprites, integrācijas un ticamības nodrošināšanai, lēmumu pieņemšanai, procesu uzskaitei, analīzei, novērtēšanai un pārskatu sagatavošanai.
Termiņš: 2027.gads
Atbildīgā institūcija: VID
Līdzatbildīgā institūcija: -
Norādām, ka šobrīd ir iespējams noteikt tikai indikatīvas izmaksas minēto pasākumu īstenošanai:
• “Maksājuma administrēšanas informācijas sistēmas (turpmāk – MAIS) 2.etapa izstrāde, lai pilnveidotu nodokļu administrēšanas procesu un mazinātu administratīvo slogu” - 31 036 359 EUR ar PVN;
• “Attīstīt VID klientu pašapkalpošanās vidi veidojot savstarpēji integrētus, klientorientētus un datu vadītus VID procesus un izveidojot produktīvu darba vidi digitālo pakalpojumu nodrošināšanai, tādējādi paplašinot VID klientu apkalpošanas spējas, nodrošinot digitālo attīstību publiskajā sektorā un veidojot uz klientu vērtībām orientētu, personalizētu saziņu un pakalpojumu nodrošināšanu” - 3 525 500 EUR ar PVN;
• “Nodrošināt produktīvu darba vidi un ilgtspējīgus IKT risinājumus nodokļu kontroles un nodokļu nomaksas veicināšanas pasākumu atbalstam un to digitalizācijai” - 3 205 000 EUR ar PVN.
Pasākumu īstenošana Digitālās transformācijas pamatnostādņu 2021.-2027. gadam ieviešanas plānā nav iespējama bez papildu finansējuma piešķiršanas pilnā apjomā.
1.pasākums:
Maksājuma administrēšanas informācijas sistēmas (turpmāk – MAIS) 2.etapa izstrāde, lai pilnveidotu nodokļu administrēšanas procesu un mazinātu administratīvo slogu.
Darbības rezultāts:
1) Veiktas valsts budžeta maksājumu administrēšanas procesu izmaiņas, t.sk. veicot muitas procesu integrāciju MAIS un nodrošinot muitas maksājumu uzskaiti vienotajā nodokļu kontā.
2) Pārstrādāti esošie VID nodokļu administrēšanas atbalsta IKT risinājumi atbilstoši VID procesu izmaiņām un valsts IKT konceptuālās arhitektūras principiem.
3) Veiktas nepieciešamās izmaiņas saistītajās VID informācijas sistēmās (DNS, VID IS savietotājs, EDS, ASIS, PDB, EMDAS, NORIS) un modernizēti datu apmaiņas risinājumi, tajā skaitā ar citām iestādēm.
4) Uzlabota VID e-pakalpojumu pieejamība nodokļu maksātājiem (t.sk. nerezidentiem).
5) Uzlabota VID sniegto nodokļu pakalpojumu kvalitāte, tai skaitā paredzot pakalpojumu modernizāciju un nodrošinot muitas maksājumu uzskaiti vienotajā nodokļu kontā.
6) izstrādāts nokavēto nodokļu maksājumu piedziņas process.
Rezultatīvais rādītājs:
1) Nodrošināta muitas maksājumu uzskaite vienotajā nodokļu kontā.
2) Modernizēti VID nodokļu administrēšanas atbalsta IKT risinājumi, kā arī datu apmaiņas risinājumi.
3) Uzlabota VID e-pakalpojumu kvalitāte un pieejamība nodokļu maksātājiem.
4) realizēts nokavēto nodokļu maksājumu piedziņas process, tai skaitā, procesa automatizācija.
Termiņš: 2027.gads
Atbildīgā institūcija: VID
Līdzatbildīgā institūcija: -
2.pasākums:
Attīstīt VID klientu pašapkalpošanās vidi veidojot savstarpēji integrētus, klientorientētus un datu vadītus VID procesus un izveidojot produktīvu darba vidi digitālo pakalpojumu nodrošināšanai, tādējādi paplašinot VID klientu apkalpošanas spējas, nodrošinot digitālo attīstību publiskajā sektorā un veidojot uz klientu vērtībām orientētu, personalizētu saziņu un pakalpojumu nodrošināšanu daudzkanālu piegādes režīmā.
Darbības rezultāts:
1) Pilnveidotās pašapkalpošanās vides programmsaskarnes pozitīvi ietekmējot uzņēmējdarbības digitalizāciju.
2) Pilnveidotā mobilā platforma autentificētiem lietotājiem.
3) Personalizētās digitālās saziņas un klientorientētu procesu optimizācijas un digitalizācijas nodrošināšana, modernizējot nodokļu maksātāju apziņošanas sistēmu, informācijas pieejamības risinājumus, attīstot risinājumus sadarbībai ar nodokļu maksātājiem un sadarbības informācijas pārvaldībai.
Rezultatīvais rādītājs:
1) Jaunas un modernizētas pašapkalpošanās vides programmsaskarnes.
2) Attīstītā mobilā platforma, nodrošinot risinājumus sadarbības un nodokļu saistību izpildes atvieglošanai.
3) Modernizēta nodokļu maksātāju apziņošanas sistēma un risinājumi informācijas pieejamībai.
4) Pilnveidots risinājums sadarbības ar klientiem integrētai pārvaldībai.
Termiņš: 2027.gads
Atbildīgā institūcija: VID
Līdzatbildīgā institūcija: -
3.pasākums:
Nodrošināt produktīvu darba vidi un ilgtspējīgus IKT risinājumus nodokļu kontroles un nodokļu nomaksas veicināšanas pasākumu atbalstam un to digitalizācijai.
Darbības rezultāts:
Nodokļu kontroles un nodokļu nomaksas veicināšanas procesu optimizācijai, digitālizācijai un automatizācijai nepieciešamo IKT risinājumu modernizācija, nodrošinot produktīvu darba vidi šo procesu īstenošanai.
Rezultatīvais rādītājs:
Modernizēti IKT risinājumi nodokļu kontroles un nodokļu nomaksas veicināšanas procesu plānošanai, procesu plūsmas un datu aprites, integrācijas un ticamības nodrošināšanai, lēmumu pieņemšanai, procesu uzskaitei, analīzei, novērtēšanai un pārskatu sagatavošanai.
Termiņš: 2027.gads
Atbildīgā institūcija: VID
Līdzatbildīgā institūcija: -
Norādām, ka šobrīd ir iespējams noteikt tikai indikatīvas izmaksas minēto pasākumu īstenošanai:
• “Maksājuma administrēšanas informācijas sistēmas (turpmāk – MAIS) 2.etapa izstrāde, lai pilnveidotu nodokļu administrēšanas procesu un mazinātu administratīvo slogu” - 31 036 359 EUR ar PVN;
• “Attīstīt VID klientu pašapkalpošanās vidi veidojot savstarpēji integrētus, klientorientētus un datu vadītus VID procesus un izveidojot produktīvu darba vidi digitālo pakalpojumu nodrošināšanai, tādējādi paplašinot VID klientu apkalpošanas spējas, nodrošinot digitālo attīstību publiskajā sektorā un veidojot uz klientu vērtībām orientētu, personalizētu saziņu un pakalpojumu nodrošināšanu” - 3 525 500 EUR ar PVN;
• “Nodrošināt produktīvu darba vidi un ilgtspējīgus IKT risinājumus nodokļu kontroles un nodokļu nomaksas veicināšanas pasākumu atbalstam un to digitalizācijai” - 3 205 000 EUR ar PVN.
Pasākumu īstenošana Digitālās transformācijas pamatnostādņu 2021.-2027. gadam ieviešanas plānā nav iespējama bez papildu finansējuma piešķiršanas pilnā apjomā.
Piedāvātā redakcija
-
9.
Plāna projekts
Iebildums
Tā kā Nākotnes biroja vai kopstrādes telpu izveidošanas viena no pamata funkcionalitātēm ir vienots drošības tīkls, visām Plāna ailē “Līdzatbildīgās institūcijas” norādītajām personām, proti, visām ministrijām un pašvaldībām, vienlaikus izvirzāms uzdevums, ka veidojot savu institūciju/iestāžu IT nodrošinājuma sistēmas, drošības uzstādījumus ir jāparedz savietojamība ar kopstrādes telpu/ Nākotnes biroja vienoto drošības tīklu, kas atbilstu drošības prasībām un citiem digitāliem risinājumiem.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Plāna projekts
Iebildums
Kopstrādes telpu attīstība, kas atbilst Nākotnes biroja standartiem sevī ietver virkni darba vides un labbūtības standartus (gan no darbinieka, gan no iestādes, gan publiska pakalpojuma saņēmēja skatījuma), kā piemēram, drošība, digitālie rīki, izvēle, labbūtība, kopiena, sociālās vērtība, apjoms, koplietošana, pieejamība, labiekārtojums, pakalpojumi, ilgtspējības standarti, līdz ar to minēto standartu ieviešanai nepieciešamas kā minimums tādas zonas, kā publisko zonu, apmeklētāju zonu, koplietošanas zonu, komandas darba zonu, kas, savukārt, nosaka piekļuves prasības – pilna piekļuve, ierobežota piekļuve, reglamentēta piekļuve. Līdz ar to no Plānā iekļautā uzdevuma 4.9.4. - 1.3.nav izsecināms vai izvirzītais uzdevums ir pietiekošs vai arī norādīts pārāk mazs.
Lūdzam sniegt skaidrojumu 4.9.4.-1.3. uzdevumā norādītajiem apjomiem ailē “Rezultatīvais rādītājs”, proti, 1 telpa Rīgā un reģionos 3 telpas. Vai minētais apjoms tulkojams kā biroja ēka, ēku komplekss vai telpu grupa. Lūdzam papildināt aili “Rezultatīvais rādītājs” ar minimālo un maksimālo apjomu darba vietām, biroja platībai m2, ņemot vērā, ka darba vide iekļauj tādus pakalpojumus kā atbalsta dienestu, tikšanās telpu audio un vizuālo nodrošinājumu, ēkas informāciju, koplietošanas tīklu, tikšanās telpu rezervēšana, vienotu piekļuvi (atļautajām ēkām/telpām), kopdrukas pakalpojumu, lietotāju apziņošanas, arhīva un citus pakalpojumus.
Lūdzam sniegt skaidrojumu 4.9.4.-1.3. uzdevumā norādītajiem apjomiem ailē “Rezultatīvais rādītājs”, proti, 1 telpa Rīgā un reģionos 3 telpas. Vai minētais apjoms tulkojams kā biroja ēka, ēku komplekss vai telpu grupa. Lūdzam papildināt aili “Rezultatīvais rādītājs” ar minimālo un maksimālo apjomu darba vietām, biroja platībai m2, ņemot vērā, ka darba vide iekļauj tādus pakalpojumus kā atbalsta dienestu, tikšanās telpu audio un vizuālo nodrošinājumu, ēkas informāciju, koplietošanas tīklu, tikšanās telpu rezervēšana, vienotu piekļuvi (atļautajām ēkām/telpām), kopdrukas pakalpojumu, lietotāju apziņošanas, arhīva un citus pakalpojumus.
Piedāvātā redakcija
-
11.
Plāna projekts
Iebildums
Papildināt Digitālās transformācijas pamatnostādņu 2021.-2027. gadam ieviešanas plāna (turpmāk – Plāns) uzdevuma 4.9.4.-1.3.aili "Atbildīgā institūcija", aiz FM ierakstot VNĪ jeb Valsts akciju sabiedrība “Valsts nekustamie īpašumi”.
Piedāvātā redakcija
-
12.
Plāna projekts
Iebildums
Ņemot vērā, ka precizētā pamatnostādņu “Digitālās transformācijas pamatnostādnes 2021.-2027.gadam” projekta versija ir papildināta ar detalizētu plānoto digitalizācijas attīstības virzienu pasākumu uzskaitījumu un iekļauj aprakstu par katra plānoto pasākuma darbības rezultātiem un atbildīgo iestāžu iesaisti, konstatējām, ka vismaz 1.3.-1.1., 1.4.-1.3., 2.2.-3., 4.1.-2.1., 4.11.-1., 4.11.-2., 4.11.-3. plānoto pasākumu, kā arī 3.1.1. plānotā rīcības apakšvirziena pasākumu ietvaros tiks sniegts publisks finansējums, kas potenciāli varētu tikt kvalificēts kā komercdarbības atbalsts, līdz ar to, atkārtoti lūdzam papildināt “Digitālās transformācijas pamatnostādnes 2021.-2027.gadam” ar teikumu, ka gadījumos, kad plānotais atbalsts kvalificētos kā komercdarbības atbalsts saskaņā ar Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5.pantā minēto, tiks ievērots atbilstošs piemērojamais komercdarbības atbalsta regulējums.
Piedāvātā redakcija
-
13.
Plāna projekts
Priekšlikums
Pamatnostādņu ieviešanas plāna 4.2.3. – 1.1. uzdevums paredz nodrošināt tiesisko regulējumu un produktīvajā vidē uzsākt DAGR darbināšanu. Ministru kabineta noteikumu izstrādei DAGR darbībai noteikts termiņš – līdz 27.12.2023. Savukārt jau 01.02.2024. paredzēts nodrošināt datu apriti un DAGR darbības uzsākšanu.
Lūdzam izvērtēt, vai pārejas periods no plānotā normatīvā regulējuma spēkā stāšanās un DAGR darbības uzsākšanas nav par īsu, ņemot vērā nepieciešamību veikt būtiskus sagatavošanās un sistēmas pielāgošanas darbus valsts informācijas sistēmu (reģistru) turētāju pusē. Vienlaikus vēršam uzmanību, ka Saeimā 1.lasījumā atbalstīto grozījumu Noziedzīgi iegūtu līdzekļu un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likumā (Nr.1324/Lp13) pārejas noteikumu 53.punkts paredz, ka Ministru kabinets jau līdz 2023. gada 1. jūlijam iesniedz Saeimai likumprojektu, kas vienādo informācijas pieejamības nosacījumus šī likuma subjektiem no valsts informācijas sistēmām, izmantojot Datu izplatīšanas un pārvaldības platformu (DAGR). Minēto iemeslu dēļ būtu nepieciešams nodrošināt savlaicīgāku DAGR darbības tiesiskā ietvara izstrādi.
Lūdzam izvērtēt, vai pārejas periods no plānotā normatīvā regulējuma spēkā stāšanās un DAGR darbības uzsākšanas nav par īsu, ņemot vērā nepieciešamību veikt būtiskus sagatavošanās un sistēmas pielāgošanas darbus valsts informācijas sistēmu (reģistru) turētāju pusē. Vienlaikus vēršam uzmanību, ka Saeimā 1.lasījumā atbalstīto grozījumu Noziedzīgi iegūtu līdzekļu un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likumā (Nr.1324/Lp13) pārejas noteikumu 53.punkts paredz, ka Ministru kabinets jau līdz 2023. gada 1. jūlijam iesniedz Saeimai likumprojektu, kas vienādo informācijas pieejamības nosacījumus šī likuma subjektiem no valsts informācijas sistēmām, izmantojot Datu izplatīšanas un pārvaldības platformu (DAGR). Minēto iemeslu dēļ būtu nepieciešams nodrošināt savlaicīgāku DAGR darbības tiesiskā ietvara izstrādi.
Piedāvātā redakcija
-
14.
Plāna projekts
Priekšlikums
Papildus lūdzam skaidrot kā plānots veidot norēķinu sistēmu par kopstrādes telpu/Nākotnes biroja lietošanu/uzturēšanu.
Piedāvātā redakcija
-
15.
Plāna projekts
Priekšlikums
Lūdzam izskatīt iespēju Plānu papildināt ar uzdevumu, kas noteiktu izstrādāt vienotu kopstrādes darba vietu rezervēšanas risinājumu, vienlaikus paredzot iespējas papildināt vienoto drošības tīklu ar citiem digitāliem risinājumiem.
Piedāvātā redakcija
-
16.
Plāna projekts
Priekšlikums
Precizēt pasākuma Nr. 4.3. - 1.1. aprakstu, jo darbības rezultāti neparedz pienākumu pāriet uz pamatā e-rēķinu apriti. Grozījumi un e-rēķinu aprites risinājuma izstrāde paredz aprites nodrošināšanu caur e-adresi, kas tehniski saskanētu ar DTP izvirzīto uzdevumu - Nodrošināt e-adresē funkcionalitāti e-rēķinu apmaiņai.
Piedāvātā redakcija