Atzinums

Projekta ID
22-TA-641
Atzinuma sniedzējs
Finanšu ministrija
Atzinums iesniegts
16.05.2022.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzu MK noteikumu 1.2.apakšpunktā noradīt, konkrētu sistēmu, kuru plānots izveidot un izmantot investīcijas ietvaros. 
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu projekts
Iebildums
Uzturam Finanšu ministrijas 08.04.2022. iebildumu (izziņas 14. punkts) par noteikumu projekta 2.7. apakšpunktu. Atkārtoti vēršam uzmanību, ka, lai piešķirtu komercdarbības atbalstu EDIC saskaņā ar Komisijas Regulas Nr. 651/2014 27. pantu, tam jāatbilst Komisijas Regulas Nr.651/2014 27.panta 2.punktam, proti, atbalstu inovācijas kopām piešķir vienīgi juridiskajai personai, kas pārvalda inovācijas kopu (kopas organizācija). Attiecīgi atkārtoti lūdzam precizēt gan šo noteikumu projekta 2.8.punktu, gan noteikumu projektu kopumā, tā, lai viennozīmīgi tiktu nodrošināta atbilstība Komisijas Regulas Nr.651/2014 27.panta 2.punktam. Vienlaikus precizējot arī skaidrojumu anotācijā, t.sk. papildinot anotācijas 5.4.punktu ar konkrētā noteikumu projekta punkta izvērtējumu atbilstoši Komisijas Regulas Nr.651/2014 27.panta 2.punktam.
Vienlaikus atkārtoti aicinām skatīt Eiropas Komisijas skaidrojumu (sk. e-State aid WIKI sistēmā jautājumu Article 27 - Aid for innovation clusters - companies outside the cluster), no kura izriet, ka attiecināmās izmaksas ir ierobežotas līdz personāla un administratīvajām izmaksām, kas radušās klastera operatoram un uzskaitītas regulas Nr.651/2014 27.panta 8.punktā, tāpēc visas izmaksas, kas nav radušās klastera operatoram (šajā gadījumā EDIC kā juridiskai personai), nevar uzskatīt par attiecināmām. Vienlaikus lūdzam papildināt anotāciju ar skaidrojumu, ka atbalsta saņēmējs saskaņā ar Komisijas Regulu Nr. 651/2014 šīs atbalsta programmas ietvaros ir EDIC, kā juridiska persona, un sadarbības partneri publisko finansējumu šīs atbalsta programmas ietvaros nesaņem.
 
Piedāvātā redakcija
-
3.
Noteikumu projekts
Iebildums
Uzturam Finanšu ministrijas 08.04.2022. iebildumu (izziņas 16. punkts) par noteikumu projekta 2.13. apakšpunktu, kas nav ņemts vērā, jo no TAP pieejamās informācijas izriet, ka noteikumu projekts nav nodots saskaņošanai Zemkopības ministrijai.
Piedāvātā redakcija
-
4.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam precizēt 10.punktā norādītos rādītāju nosaukumus atbilstoši oficiālajam, ar Eiropas Komisiju saskaņotajam Darbības kārtības latviešu valodas tulkojumam. Dokuments pieejams esfondi.lv mājas lapā - https://www.esfondi.lv/upload/anm/darbibas_kartiba_lv.pdf.
 
Piedāvātā redakcija
-
5.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam iekļaut MK noteikumos arī kopējā rādītāja apakšsadalījumu. Kopējo rādītāju tabula pieejama esfondi.lv mājas lapā - https://www.esfondi.lv/normativie-akti-1.
 
Piedāvātā redakcija
-
6.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt ar vērtēšanas kritērijiem un termiņiem, kā arī informāciju par iespējamu projektu iesniegumu labošanu. Papildus lūdzam precizēt otro teikumu, izsakot to šādā redakcijā: "Līgums tiek slēgts starp EDIC un Centrālo finanšu un līgumu aģentūru par šo noteikumu 6. punktā minētā finansējuma pārvaldīšanu, tā piešķiršanas, izlietošanas, uzraudzības kārtību un noteikto rādītāju uzskaiti un datu ievadīšanu Vadības informācijas sistēmā.", kā arī izvērtēt iespēju pārcelt to uz noteikumu projekta 14. punktu, savukārt 13. punktā norādīt informāciju tikai par projektu vērtēšanu.
Piedāvātā redakcija
-
7.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam precizēt 14.punkta apakšpunktus, jo abos tiek norādīts par pārbaudēm, papildus norādīt, ka līgumā tiks atrunāta- plānoto maksājumu pieprasījumu iesniegšanas grafika iesniegšanas kārtība, iepirkumu plāna iesniegšanas kārtība, maksājuma pieprasījumu un noslēguma maksājuma pieprasījuma iesniegšanas kārtība, kā arī papildināt ar anotācijā norādīto līguma saturu. 
Piedāvātā redakcija
-
8.
Noteikumu projekts
Iebildums
Uzturam Finanšu ministrijas 08.04.2022. iebildumu (izziņas 34. punkts) par noteikumu projekta II. nodaļu, kas nav ņemts vērā, un atkārtoti lūdzam papildināt to ar nosacījumiem, kas izriet no regulas Nr.651/2014 27.panta 3. un 4.punkta, vienlaikus papildinot ar skaidrojumu arī anotāciju.
Piedāvātā redakcija
-
9.
Noteikumu projekts
Iebildums
Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 4. punkta "a" apakšpunkts ietver normu, ka atbalstu nepiešķir uzņēmumam, uz kuru attiecas neizpildīts līdzekļu atgūšanas rīkojums saskaņā ar iepriekšēju Komisijas lēmumu, ar ko atbalsts, kuru piešķīrusi tā pati dalībvalsts, atzīts par nelikumīgu un nesaderīgu ar iekšējo tirgu. Ņemot vērā, ka atbalsta saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 651/2014 saņēmējs ir EDIC, EDIC pats nenodrošina šī nosacījuma ievērošanu, bet tas jāpārbauda atbalsta sniedzējam pirms atbalsta pieškiršanas. Attiecīgi lūdzam precizēt šo punktu.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Noteikumu projekts
Iebildums
Atkārtoti norādām, ka saskaņā ar AF plānu “tiks izveidoti vismaz 5 reģionālie centri visos Latvijas reģionos, t.sk. Rīgā, Liepājā, Jelgavā, Rēzeknē, Valmierā un Ventspilī”, t.i., Rīga un vēl pieci kontaktpunkti. Lūdzam skaidrot vai precizēt.
 
Piedāvātā redakcija
-
11.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzu skaidrot/ papildināt, vai katram EDIC ir jāizveido vismaz 5 reģionālie kontaktpunkti
 
Piedāvātā redakcija
-
12.
Noteikumu projekts
Iebildums
Vēršam uzmanību, ka šādas izmaksas varēs tikt attiecinātas no Atveseļošanas un noturības mehānisma pēc Eiropas Komisijas saskaņojuma saņemšanas, tāpat vēršam uzmanību, ka šīs izmaksas nevar ietekmēt mērķu un atskaites punktu sasniegšanu.  
Piedāvātā redakcija
-
13.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzu šīm izmaksām paredzēt vienkāršoto izmaksu metodiku
 
Piedāvātā redakcija
-
14.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam anotācijā sniegt apliecinājumu, ka MK noteikumu projekta 28.2.3.apakšpunktā minētās izmaksas neietekmē investīcijas mērķu un atskaites punktu sasniegšanu, kā arī tās neaizvieto ikdienas izdevumus.
 
Piedāvātā redakcija
-
15.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzu šīm izmaksām paredzēt vienkāršoto izmaksu metodiku
 
Piedāvātā redakcija
-
16.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemot vērā Komisijas regulas Nr.651/2014 27.pantā noteikto un EK skaidroto, ka gala labuma guvējam var segt tikai EDIC pakalpojuma izmaksas, kas ir starpība starp EDIC pakalpojuma tirgus cenas un piemērojamo samazināto maksu programmas ietvaros, lūdzam papildināt ar skaidrojumu anotāciju, kā komandējumu izmaksas ārvalstīs gala labuma guvējam ir saistāmas ar EDIC pakalpojumiem. Ja nepieciešams, lūdzam precizēt šo punktu.
Piedāvātā redakcija
-
17.
Noteikumu projekts
Iebildums
Uzturam Finanšu ministrijas 08.04.2022. iebildumu (izziņas 57. punkts) par noteikumu projekta 31. punktu un atkārtoti skaidrojam, ka stimulējošās ietekmes prasība ir uzskatāma par izpildītu saskaņā ar Komisijas Regulas Nr.651/2014 6.pantu, ja atbalsta saņēmējs attiecīgajai dalībvalstij ir iesniedzis rakstisku atbalsta pieteikumu, pirms sākas darbs pie projekta attiecīgajā dalībvalstī un tai skaitā pieteikums atbilst visām 6.panta 2.punktā ietvertajām prasībām. Gadījumā, ja minētais pieteikums neatbilst Komisijas Regulas Nr.651/2014 6.panta prasībām, viss piešķirtais atbalsts EDIC ir kvalificējams kā nelikumīgs komercdarbības atbalsts, kas ir atgūstams kopā ar procentiem saskaņā ar Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV. vai V. nodaļu. Līdz ar to atkārtoti lūdzam papildināt šo noteikumu sadaļu ar šo nosacījumu, papildus nosakot, ka pieteikums atbilst visām 6.panta 2.punktā ietvertajām prasībām, un precizēt šo punktu. Vienlaikus lūdzam precizēt arī skaidrojumu anotācijā.
Piedāvātā redakcija
-
18.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam dzēst vai precizēt šo apakšpunktu, jo Atveseļošanas fonda ietvaros Vadības informācijas sistēmā nav paredzēta līguma projektu skaņošana ar Nozares ministrijām.
Piedāvātā redakcija
-
19.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemot vērā to, ka EDIC pienākumos ir arī komercdarbības atbalsta piešķiršana gala labuma guvējiem saskaņā ar Komisijas Regulu Nr. 1407/2014 (skat., piemēram, noteikumu projekta 59. punktu), lūdzam papildināt šo noteikumu projekta punktu ar pienākumu sniegt atbalstu gala labuma guvējiem saskaņā ar Komisijas Regulu Nr. 1407/2014.
Piedāvātā redakcija
-
20.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam skaidrot, kā ir iespējams, ka otrreizējā testa rezultāti ir zemāki par iepriekšējiem, kā arī vai EDIC pienākums nav visos gadījumos pārbaudīt testa rezultātus, ne tikai, ja otrreizējā digitālā brieduma testa rezultāti ir zemāki par iepriekšējiem. Papildus, lūdzam pārliecināties, ka jēdziens "atzinums" šajā punktā tiek lietots atbilstoši noteikumu projekta 2.1. apakšpunktā norādītajam.
Piedāvātā redakcija
-
21.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzu skaidrot, kas ir EDIC konsorcijs un tā sadarbības partneri
Piedāvātā redakcija
-
22.
Noteikumu projekts
Iebildums
Vēršam uzmanību, ka norma par nodokļa parāda esamību, kas kopsummā nepārsniedz 1000 euro, tika izveidota, lai sniegtu atbalstu plašākajam Covid-19 pandēmijā cietušo uzņēmumu lokam. Ņemot vērā, ka atbalsta saņēmēji 2.2.1.1.i investīcijas ietvaros nav uzskatāmi par minētā atvieglojuma subjektu, aicinām noteikumu projektā ietvert līdzšinēji izmantoto horizontālo normu par nodokļu parādu neesamību 150 euro apmērā, vai arī sniegt detalizētu EM izvērtējumu un skaidrojumu par to, uz kāda pamata uz kuros atbalsta pasākumos tiek noteikts 1000 un kuros 150 euro parāda slieksnis un kā tiek kontrolēti riski parāda esamības gadījumā. Vēršam uzmanību, ka EM sniegtais skaidrojums, ka 1000 euro izņēmums ir vērsts uz COVID seku mazināšanu esošajā COVID situācijā vairs nav īsti pamatots un rada bažas par nevienlīdzīgu, tai skaitā ne līdz galam izsekojamu izņēmuma gadījumu noteikšanu kopējā ES fondu atbalsta sniegšanas mehānismā.
Papildus vēršam uzmanību, ka šobrīd nav pieejama atbilstoša tehniskā funkcionalitāte, lai veiktu automātisku datu apmaiņu starp Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmu un VID datu bāzi par nodokļu parādiem līdz 1000 euro un šāda tehniskā pielāgojuma izstrāde radītu papildus izdevumus, kā arī būtu nepieciešami papildus izdevumi tā uzturēšanai.
Piedāvātā redakcija
-
23.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam MK noteikumu projektā norādīt konkrētas EDIC sasniedzamās darbības avansa maksājuma saņemšanai.
 
Piedāvātā redakcija
-
24.
Noteikumu projekts
Iebildums
No redakcijas nav saprotams, vai visiem apakšpunktiem ir jāizpildās vienlaicīgi vai tomēr daļa ir attiecināma uz katru subjektu atsevišķi. Lūgums sadalīt punktu, lai būtu viennozīmīgi skaidrs, ka uz visiem gala saņēmējiem ir attiecināma obligāta prasība (piemēram, nodokļu parādu neesamība un ar spriedumu nepasludināta maksātnespēja), un kuri ir izpildāmi atsevišķi (piemēram, reģistrēts Uzņēmumu reģistrā VAI Biedrību un nodibinājumu reģistrā).
 
Piedāvātā redakcija
-
25.
Noteikumu projekts
Iebildums
Atbilstoši anotācijas 1.3.sadaļā iekļautajai informācijai lūdzam 45.5.apakšpunktā lietot jēdzienu “publiskojamo datu bāze”.
Tāpat vēršam uzmanību, ka Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) administrēto nodokļu (nodevu) parādnieku datubāzē nav pieejama informācija par citiem nodokļu parādiem (proti, kurus neadministrē VID, bet, piemēram, pašvaldības, kuras administrē nekustāmā īpašuma nodokli). Papildus vēršam uzmanību, ka šobrīd par aktuālu nodokļu parādu arī Publisko iepirkumu likuma izpratnē tiek uzskatītas tās nodokļu parādu summas, uz kurām piešķirts grafiks par nokavēto nodokļu maksājumu labprātīgu izpildi. Minētais nozīmē, ka šobrīd VID informācijas sistēmās izstrādātā funkcionalitāte, kas nodrošina datu par nodokļu parādiem pieejamību (tai skaitā Elektroniskās deklarēšanas sistēmā izziņā “Izziņa par nodokļu parādu” un Elektronisko iepirkumu sistēmas izziņās), nodokļu parādu summas, uz kurām piešķirts grafiks par nokavēto nodokļu maksājumu labprātīgu izpildi, tiek attēlotas kā aktuāls nodokļu parāds, kas nozīmē, ka publiskojamo datu bāzē nodokļu parāda aprēķinā ir iekļautas nodokļu parādu summas, uz kurām piešķirts grafiks par nokavēto nodokļu maksājumu labprātīgu izpildi, savukārt saskaņā ar likumprojektā noteikto, tās netiek ieskaitītas nodokļu parāda kopsummā, kas izraisa pretrunas.
 
Piedāvātā redakcija
Redakcija:
"45.5. tam saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta administrēto nodokļu (nodevu) parādnieku publiskojamo datu bāzē pieejamo informāciju nav nodokļu vai nodevu parādu,…”
26.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūgums precizēt 2 likumos minētos nosacījumus. Vai ir domāti minēto likumu subjekti?
Piedāvātā redakcija
-
27.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ievērojot Tieslietu padomes 26.03.2021. lēmuma Nr.25 “Par tiesām, to darbības teritorijām un atrašanās vietām” 9.punktā noteikto, ka Administratīvo rajona tiesu veido 5 tiesu nami, ar saikli "vai" atdalītos tiesas apzīmējumus nevar lietot līdztekus. Lūdzam lietot tikai “Administratīvajā rajona tiesā”.
Piedāvātā redakcija
Finanšu ministrijas izdoto lēmumu var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā.
28.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemot vērā, ka Centrālā finanšu un līgumu aģentūra piešķir atbalstu otram EDIC saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 1407/2013, lūdzam anotācijas 5.4.punktu papildināt ar skaidrojumu, ka attiecībā uz šo atbalsta veidu noteikumos ir iekļautas stingrākas prasības.
Piedāvātā redakcija
-
29.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemot vērā, ka otram EDIC CFLA sniegs atbalstu ar Komisijas regulu Nr. 1407/2013, lūdzam pārskatīt noteikumus attiecīgi papildinot/precizējot tos tā, lai noteikumos ir ietverti visi de minimis nosacījumi, kas jāievēro.
Piedāvātā redakcija
-
30.
Noteikumu projekts
Iebildums
Šis punkts nosaka, ka EDIC sniegtais komercdarbības atbalsts biedrībai un nodibinājumam, publiskai personai vai tās institūcijai, publiskas personas kapitālsabiedrībai tiek piemērots gadījumā, ja tiek veikta saimnieciskā darbība gala labuma guvēja līmenī. Lūdzam EDIC pienākumus papildināt ar nosacījumu, ka EDIC pirms komercdarbības atbalsta nosacījumus izvērtē šos subjektus, vai tie veic vai neveic saimniecisko darbību. Vienlaikus ar skaidrojumu lūdzam papildināt anotāciju, kas EDIC šajā gadījumā ir jāvērtē.
 
Piedāvātā redakcija
-
31.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam salāgot noteikumu projekta 66., 67. un 68.punktu, jo visi punkti runā par Komisijas regulas Nr. 1407/2013 normu pārkāpumiem un no tā izrietošām sekām, un nav skaidra kārtībā, kādā veicama nelikumīga komercdarbības atbalsta atmaksa de minimis atbalsta gadījumā, ja tas tiek piešķirts EDIC, vai gala labuma guvējam.
Piedāvātā redakcija
-
32.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt šo punktu ar nosacījumiem, kas izriet no kumulācijas de minimis atbalstam ar de minimis atbalstu.
Piedāvātā redakcija
-
33.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam precizēt noteikumu projekta 71.1. un 71.2. apakšpunktu, jo tie savstarpēji pārklājas un runā par komercdarbības atbalsta piešķiršanu un pienākumu EDIC.
Piedāvātā redakcija
-
34.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam, precizēt šo noteikumu projekta punktu, skaidri nosakot, ka šī norma attiecas uz gadījumiem, kad CFLA sniedz atbalstu ar Komisijas regulu Nr. 1407/2013 EDIC.
Piedāvātā redakcija
-
35.
Anotācija (ex-ante)
1.1. Pamatojums
Iebildums
Lūdzam precizēt anotāciju atbilstoši komentāriem pie MK noteikumu projekta.
 
Piedāvātā redakcija
-
36.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Uzturam Finanšu ministrijas 08.04.2022. iebildumu (izziņas 102. punkts) par anotācijas 1.3. sadaļu, kas nav ņemts vērā, un atkārtoti lūdzam precizēt skaidrojumu "Stimulējošā ietekme ir novērsta, jo EDIC var izmantot Eiropas Komisijas tieši programmas “Digitālā Eiropa” ietvaros atlasītajiem EDIC visās dalībvalstīs izveidoto rīku, kuru katrs varēs pielāgot, pilnveidot izvirzīto mērķu un investīciju rezultātu sasniegšanai. Eiropas Komisijas digitālā brieduma tests varētu būt pieejams 2022. gada rudenī, bet tas neliedz EDIC jau izmantot un pielāgot esošo Eiropas Komisijas testa versiju.", ievērojot Finanšu ministrijas izteikto iebildumu par precizēto noteikumu projekta 31. punkta. Vienlaikus redakcionāli lūdzam precizēt skaidrojumu, jo nevis ir jānovērš atbalsta stimulējošā ietekme, bet jānodrošina.
Papildus lūdzam pārskatīt visu skaidrojumu anotācijā atbilstoši precizējumiem noteikumu projektā, kas veikti atbilstoši izteiktajiem iebildumiem.
Piedāvātā redakcija
-
37.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Lūdzam saskaņot anotācijas 1.3.sadaļā norādīto par sociālo uzņēmumu kā gala labuma guvēju ar MK noteikumu projektu vai attiecīgi dzēst šo informāciju.
Piedāvātā redakcija
-
38.
Anotācija (ex-ante)
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Iebildums
Ievērojot, ka 2.2.1.1.i. investīcijas “Atbalsts Digitālo inovāciju centru un reģionālo kontaktpunktu izveidei” finansējumu 100% veido Atveseļošanās fonda finansējums, jāaizpilda sadaļas 1. un 1.1.punkts, lai norādītās izmaiņas ieņēmumos sakrīt ar izmaiņām izdevumos, kas ir atspoguļotas 2. un 2.1.punktā. Vienlaikus ir svītrojama 3., 3.1. un  5.punktā norādītā finansiālā ietekme. 
 
Piedāvātā redakcija
-
39.
Anotācija (ex-ante)
5.4. 1. tabula. Tiesību akta projekta atbilstība ES tiesību aktiem
Iebildums
Lūdzam papildināt anotāciju ar informāciju, ka 20 darbdienu laikā no atbalsta pasākuma stāšanās spēkā EM apņemas nosūtīt Eiropas Komisijai kopsavilkuma informāciju II pielikumā noteiktajā standartizētajā formātā par atbalsta pasākumu.
Piedāvātā redakcija
-
40.
MK sēdes protokollēmuma projekts
Iebildums
Lūdzu papildināt MK protokollēmuma 2.punktu, norādot institūciju, kurai attiecīgais uzdevums tiek uzdots.
Piedāvātā redakcija
-
41.
MK sēdes protokollēmuma projekts
Iebildums
Šajā punktā iekļautais nosacījums nav skaidri saprotams, 2026.gada 30.jūniju, kas ir stratēģijas gala termiņš var nolasīt arī kā termiņu stratēģijas saskaņošanai, lūdzam precizēt, norādot arī termiņu EDIC stratēģijas sagatavošanai.
 
Piedāvātā redakcija
-
42.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzu papildināt, norādot,  ka jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu.
Piedāvātā redakcija
-
43.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt iespēju šo punktu pārnest uz noteikumu projekta I sadaļu un norādīt kādā termiņā Ekonomikas ministrija uzaicina projektu iesniedzējus iesniegt projekta iesniegumu un kādā termiņā projekta iesniegums ir jāiesniedz.
Piedāvātā redakcija
-
44.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzu papildināt ar vārdiem “Eiropas Parlamenta un Padomes” aiz vārda “konflikta”. 
Piedāvātā redakcija
-
45.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam informāciju par termiņu kādā Ekonomikas ministrija uzaicina EDIC iesniegt projektu un termiņu kādā projektu iesniegums ir jāiesniedz, norādīt noteikumu projekta 17. punktā.
Piedāvātā redakcija
-
46.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt vai skaidrot anotācijā, vai EDIC pats veic testu vai arī testu veic gala labuma guvējs.
Piedāvātā redakcija
-
47.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt ar vārdiem "šo noteikumu" pirms skaitļa "42.1.".
Piedāvātā redakcija
-
48.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam redakcionāli pārskatīt normas beigu daļu, ņemot vērā to, ka no tās nav skaidrs, par kādu valsts atbalsta programmu, kurā noteikta maksimālā atbalsta intensitāte vai atbalsta summa, tiek runāts.
Piedāvātā redakcija
-
49.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Anotācijā tiek norādīts: "Starp Centrālo finanšu un līgumu aģentūru un Ekonomikas ministru paredzēts noslēgt atsevišķu starpresoru vienošanos par datu ievadi Vadības informācijas sistēmā.". Ņemot vērā, ka starpersoru vienošanās būs ne tikai par datu ievadi un tā starp CFLA un Ekonomikas ministriju tiks slēgta par visu AF plāna reformu un investīciju īstenošanu, to atsevišķi šo MK noteikumu anotācijā nav nepieciešams norādīt.
Piedāvātā redakcija
-
50.
MK sēdes protokollēmuma projekts
Priekšlikums
Lūdzu papildināt ar vārdu “ministrijas” aiz vārda “Ekonomikas”.
Piedāvātā redakcija
-
51.
MK sēdes protokollēmuma projekts
Priekšlikums
Lūdzu norādīt saīsinājuma “EDIC” pilno nosaukumu.
Piedāvātā redakcija
-