Atzinums

Projekta ID
21-TA-647
Atzinuma sniedzējs
Finanšu ministrija
Atzinums iesniegts
26.10.2021.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Iebildums
Lai nošķirtu to, ka iepriekšējā periodā atbalsts tika aprēķināts pa kalendārām dienām, bet šajā periodā to nosaka par pilniem mēnešiem, izņemot  tos, kuriem bija piešķirts slimības pabalsts vai maternitātes pabalsts  vai personas, kuras atgriežas darbā no bērna kopšanas atvaļinājuma.
Ierosinām papildināt noteikumu projektu ar jaunu punktu, norādot, ka atbalstu izmaksā par pilniem mēnešiem, izņemot šo noteikumu 16.2., 19.4, 26.34.un 26.53. apakšpunktā noteiktajos gadījumos vai attiecīgi minēto skaidrot noteikumu projekta anotācijā, ka iepriekš atbalsts tika aprēķināts pa kalendārām dienām, bet šajā periodā to nosaka par pilniem mēnešiem.
 
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Iebildums
Noteikumu projekta 2.1punktā paredzēts, ka atbalstam algu subsīdijai par laikposmu no 2021. gada 1. oktobra līdz 2021. gada 30. novembrim ir tiesīgi pieteikties darba devēji, pašnodarbinātās personas un patentmaksātāji, kas neveic saimniecisko darbību šo noteikumu 3.pielikumā minētajās nozarēs.
         Lūdzam precizēt minēto normu, lai vienkārši un ātri varētu izvērtēt atbilstību aizliegtā NACE jomām, līdzīgi kā tas ir paredzēts noteikumu projekta “Grozījumi Ministru kabineta 2020. gada 10. novembra noteikumos Nr. 676 "Noteikumi par atbalstu Covid-19 krīzes skartajiem uzņēmumiem apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai", 16.8.apakšpunktā “…deklarējuši saimniecisko darbību kā pamatdarbību vai papilddarbību  šo noteikumu 2. pielikumā minētajās nozarēs”. No noteikumu projekta neizriet, vai atbalstam kvalificējas tādi uzņēmumi, kuriem papildu darbības veids ir kādā no aizliegtajām nozarēm.
       

 
Piedāvātā redakcija
   Ievērojot minēto, lūdzam izteikt noteikumu projekta 2.1punktu šādā redakcijā:
2.1 Atbalstam algu subsīdijai par laikposmu no 2021. gada 1. oktobra līdz 2021. gada 30. novembrim ir tiesīgi pieteikties darba devēji un pašnodarbinātās personas, kas neveic saimniecisko darbību  kā pamatdarbību vai papilddarbību  šo noteikumu 3.pielikumā minētajās nozarēs, kā arī patentmaksātāji un autoratlīdzības saņēmēji, kuri neveic saimniecisko darbību atbilstoši šo noteikumu 3.pielikumā minētajām nozarē.m.
3.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Iebildums
1. Ņemot vērā, ka Covid-19 infekcijas izplatības seku pārvarēšanas likuma 15.pantā ir atrunāti nodokļu nomaksas nosacījumi gadījumos, ja atbalsts piešķirts darba devējam, likums būtu papildināms arī ar nosacījumiem par pašnodarbinātām personām un patentmaksātājiem.

2. Noteikumu projektā (15.1.1. prim punktā) ir atrunāts, ka atbalstu nesaņem uzņēmums, kura deklarētā pamatdarbība ir nozaru sarakstā, kas atbalstam nekvalificējās. Vēlamies norādīt, ka par šādu pieeju nav panākta vienošanās, jo projektos nav novērsts risks, ka deklarētā papilddarbība patiesībā ir pamatdarbība, līdz ar ko atbalsts var tikt saņemts nepamatoti.
 
Piedāvātā redakcija
-
4.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Iebildums
Ņemot vērā, ka no atbalsta izslēdz autoru un izpildītāju saņemto autoratlīdzību un ienākumus, kas saņemti no autortiesību un blakustiesību kolektīvā pārvaldījuma organizācijām, tad lūdzam precizēt noteikumu projekta 26.31.apakšpunktu šādā redakcijā:
“ 26.31. pašnodarbinātai personai 50% apmērā no attiecīgās personas deklarētajiem mēneša vidējiem ienākumiem no saimnieciskās darbības vai autoratlīdzības (izņemot autoru un izpildītāju saņemto autoratlīdzību un ienākumus, kas saņemti no autortiesību un blakustiesību kolektīvā pārvaldījuma organizācijām) par laikposmu no 2021. gada 1. jūlija līdz 30. septembrim vai no to deklarēto mēnešu vidējiem ienākumiem no saimnieciskās darbības vai autoratlīdzības pēc 2021. gada 1. jūlija, kuros pašnodarbinātais faktiski veicis saimniecisko darbību, bet ne vairāk kā 700 euro par kalendāra mēnesi;”
          Tāpat lūdzam anotācijā norādīt, ka  atbalsts algu subsīdijai nav attiecināms uz autoratlīdzību (autortiesību un blakustiesību atlīdzību), kuru izmaksā autortiesību mantiniekiem.


 
Piedāvātā redakcija
“ 26.31. pašnodarbinātai personai 50% apmērā no attiecīgās personas deklarētajiem mēneša vidējiem ienākumiem no saimnieciskās darbības vai autoratlīdzības (izņemot autoru un izpildītāju saņemto autoratlīdzību un ienākumus, kas saņemti no autortiesību un blakustiesību kolektīvā pārvaldījuma organizācijām) par laikposmu no 2021. gada 1. jūlija līdz 30. septembrim vai no to deklarēto mēnešu vidējiem ienākumiem no saimnieciskās darbības vai autoratlīdzības pēc 2021. gada 1. jūlija, kuros pašnodarbinātais faktiski veicis saimniecisko darbību, bet ne vairāk kā 700 euro par kalendāra mēnesi;”
5.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Iebildums
Noteikumu projekta 26.24.apakšpunktā paredzēts “iesniedzot iesniegumu atbalstam pašnodarbinātais vai patentmaksas maksātājs iesniedz apliecinājumu pašnodarbinātā persona vai patentmaksātājs būtu izbeidzis vai samazinājis saimniecisko darbību, ja atbalsts netiktu saņemts, apliecinājumu, ka pašnodarbinātā persona vai patentmaksātājs turpina uzņēmējdarbību visā atbalsta periodā, par kuru piešķirts atbalsts, kā arī apliecinājumu, ka  ārkārtējās situācijas izsludināšanas dēļ ir ierobežota pašnodarbinātās personas vai patentmaksātāja saimnieciskā darbība.”
Minētā norma ir neskaidra un nav uztverama.
Lūdzam precizēt minēto punktu.
 
Piedāvātā redakcija
 “26.24. pašnodarbinātais vai patentmaksas maksātājs sniedz apliecinājumu, ka ārkārtējās situācijas izsludināšanas dēļ ir pārtraukta saimnieciskā darbība vai samazināts saimnieciskās darbības apjoms un, nesaņemot šajos noteikumos paredzēto kompensāciju, saimnieciskā darbība tiktu pārtraukta.”
 
6.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Iebildums
Ierosinām papildināt noteikumu projekta  26.33. apakšpunktu ar vārdiem “patents bijis spēkā”.

 
Piedāvātā redakcija
Lūdzam izteikt noteikumu projektā ietverto 26.33.apakšpunktu šādā redakcijā: 
“26.33. patentmaksas maksātājam 250 euro apmērā, ja atbalsta periodā ir spēkā esošs patents un patents bijis spēkā vismaz trīs mēnešus pirms ārkārtējās situācijas izsludināšanas.“
7.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Iebildums
Noteikumu projekta 26.22.apakšpunktā paredzēts, ka iesniegumā atbalsta saņemšanai norāda informāciju par pašnodarbinātās personas darbības veidiem atbilstoši NACE 2. red. klasifikācijas kodam. Patentmaksātājs iesniegumā apliecina, ka to darbība neatbilst šo noteikumu 3. pielikumā minētajām nozarēm.
Autoratlīdzības saņēmēja, kas nav reģistrējusies kā saimnieciskās darbības veicējs, darbības veids nav kvalificēts pēc NACE 2.red. 
 
Piedāvātā redakcija
Ievērojot minēto,  lūdzam noteikumu projektā ietverto 26.22.apakšpunkta otro teikumu izteikt šādā redakcijā:
“Patentmaksātājs un autoratlīdzības saņēmējs, kas nav reģistrējusies kā saimnieciskās darbības veicējs, iesniegumā apliecina, ka to darbība neatbilst šo noteikumu 3. pielikumā minētajām nozarēm.”
 
8.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Iebildums
Patreiz  Covid-19 infekcijas izplatības seku pārvarēšanas likuma  15.panta 2.4 daļas 1.punktā  noteikts, ka Valsts ieņēmumu dienests publicē savā tīmekļvietnē to darba devēju sarakstu, kuru darbinieki saņēmuši šā panta 2.1 vai 2.2 daļā noteikto atbalstu, un katram darba devējam piešķirtā atbalsta kopējo apmēru.
Ministru kabineta noteikumos nedublē Covid-19 infekcijas izplatības seku pārvarēšanas likuma  15.panta 2.4 daļas 1.punktā noteikto, kā arī ja paredz publiskot fizisko personu datus, tad atbilstoši Vispārīgai datu aizsardzības regulai datu publiskošanu un to apjomu nosaka likumā. Tādējādi, ja tiek plānots publicēt fizisko personu datus, tad tam ir jābūt noteiktam likumā. 
 
Piedāvātā redakcija
Ievērojot minēto, ierosinām svītrot noteikumu projektā ietverto  32.3 punktu.
 
9.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums

1. Ņemot vērā, ka pasākuma ietvaros atbalsts ar Eiropas Komisijas 2020. gada 19. marta paziņojumu "Pagaidu regulējums valsts atbalsta pasākumiem, ar ko atbalsta ekonomiku pašreizējā Covid-19 uzliesmojuma situācijā" (C(2020)1863) tiek sniegts darba devējam nevis darba devēja darbiniekam, un darba devējs nevis darba devēja darbinieks ir atbildīgs par Pagaidu regulējumā ietverto nosacījumu ievērošanu, lūdzam precizēt anotācijā ietverto informāciju atbilstošo noteikumu projekta 32.1 punktam, aizstājot vārdus “darba devēja darbinieks” attiecīgā locījumā ar vārdiem “darba devējs” attiecīgā locījumā.
2. Lūdzam anotāciju papildināt ar noteikumu projekta punktu izvērtējumu atbilstoši attiecīgajiem Eiropas Komisijas 2020. gada 19. marta paziņojumā "Pagaidu regulējuma valsts atbalsta pasākumiem, ar ko atbalsta ekonomiku pašreizējā Covid-19 uzliesmojuma situācijā" (C(2020)1863) nosacījumiem.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Lūdzam svītrot no noteikumu projekta anotācijas, ka situācijā, ja darba devējs darbojas vairākās nozarēs, tad atbalstu nepiešķir par darbību nozarē, kas nav atbalstāma saskaņā ar 3.pielikumu, šadā gadījumā saimnieciskajai darbībai ir jābūt nodalītai, lai nodrošinātu darījumu izsekojamību. 
         Lai vienkārši un ātri varētu izvērtētu atbilstību aizliegtajās NACE jomās, līdzīgi kā tas ir paredzēts noteikumu projekta “Grozījumi Ministru kabineta 2020. gada 10. novembra noteikumos Nr. 676 "Noteikumi par atbalstu Covid-19 krīzes skartajiem uzņēmumiem apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai", 16.8.apakšpunktā “…deklarējuši saimniecisko darbību kā pamatdarbību vai papilddarbību  šo noteikumu 2. pielikumā minētajās nozarēs”, lūdzam noteikumu projekta anotācijā norādīt, ka  atbalstu nepiešķir, ja  darba devēji un pašnodarbinātās personas  veic saimniecisko darbību  kā pamatdarbību vai papilddarbību  šo noteikumu 3.pielikumā minētajās nozarēs. 
Piedāvātā redakcija
Aizstāt  vārdus, ka   "situācijā, ja darba devējs darbojas vairākās nozarēs, tad atbalstu nepiešķir par darbību nozarē, kas nav atbalstāma saskaņā ar 3.pielikumu, šadā gadījumā saimnieciskajai darbībai ir jābūt nodalītai, lai nodrošinātu darījumu izsekojamību."  ar vārdiem "Atbalstu nepiešķir, ja  darba devēji un pašnodarbinātās personas  veic saimniecisko darbību  kā pamatdarbību vai papilddarbību  šo noteikumu 3.pielikumā minētajās nozarēs."
11.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Noteikumu projekta anotācijā lūdzam ietvert skaidrojumu 2.punktam – kas ir uzskatāms par nepilnu darba laiku strādājošo, piemēram darbinieks, kas oktobrī un novembrī ir nostrādājis mazāk par normālā darba laika stundām (oktobrī 168, novembrī 167 stundas).
Tapat noteikumu projekta anotācijā ietvert skaidrojumu noteikumu 15.6.apakšpunktā minētajam apliecinājumam – tas neietver apsolījumu neizbeigt (nepārtraukt) darba attiecības Darba likumā noteiktajos darba devēja vai darbinieka uzteikuma gadījumos;
Noteikumu projekta anotācijā ietvert skaidrojumu noteikumu 26.54. apakšpunktam - pašnodarbinātās personas par atbalsta mēnesi nevar saņemt gan atbalstu subsīdijai, gan Valsts kultūrkapitāla fonda radošo personu atbalsta, mūža stipendiju, jaunrades vai radošo personu nodarbinātības programmu ietvaros;
 
Piedāvātā redakcija
-
12.
Anotācija (ex-ante)
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Iebildums
Tā kā pašnodarbinātās personas un patentmaksas maksātāji saņems atbalstu algu subsīdijai, tad nepieciešams precizēt 3.sadaļas tabulā ietverto 6.punktu un svītrot no tā atsauci uz MK noteikumiem Nr.709.
Piedāvātā redakcija
Lūdzu svītrot 3.sadaļa tabulas 6.punktā vārdus "un MK noteikumu Nr.709"
13.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Ņemot vērā, ka pasākuma ietvaros atbalsts ar Eiropas Komisijas 2020. gada 19. marta paziņojumu "Pagaidu regulējums valsts atbalsta pasākumiem, ar ko atbalsta ekonomiku pašreizējā Covid-19 uzliesmojuma situācijā" (C(2020)1863) tiek sniegts darba devējam nevis darba devēja darbiniekam, un darba devējs nevis darba devēja darbinieks ir atbildīgs par Pagaidu regulējumā ietverto nosacījumu ievērošanu, lūdzam precizēt noteikumu projekta 32.1 punktu, aizstājot vārdus “darba devēja darbinieks” attiecīgā locījumā ar vārdiem “darba devējs” attiecīgā locījumā. Lūdzam noteikumu grozījumu 32.1 punkta redakciju, kas nav korekta, izteikt tādā redakcijā, kā TAP ievietotajā MKN konsolidētajā versijā.
 
Piedāvātā redakcija
-
14.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
1.           Ievērojot to, ka Ministru kabineta noteikumu projekta “Grozījumi Ministru kabineta 2020. gada 10. novembra noteikumos Nr. 676 "Noteikumi par atbalstu Covid-19 krīzes skartajiem uzņēmumiem apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai" (turpmāk – grozījumi MKN 676) 7.2. punktā ir noteikti uzņēmuma attiecīgā mēneša apgrozījuma ierobežojumi līdz 90 %, kurā tiek ņemts vērā atbalsts, kas sniegts saskaņā ar noteikumu projektā minēto pasākumu (MKN 675), lūdzam attiecīgi:
1) pēc līdzības papildināt noteikumu projektu ar nosacījumiem, kas iekļauti grozījumu MKN 676 7.2 punktā;
2) precizēt noteikumu projekta 32.5 punktu, paredzot, ka šo noteikumu ietvaros sniegto atbalstu par vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām nedrīkst apvienot ar citu valsts atbalstu, izņemot ar atbalstu, kas sniegts saskaņā ar  Ministru kabineta 2020. gada 10. novembra noteikumiem Nr. 676 "Noteikumi par atbalstu Covid-19 krīzes skartajiem uzņēmumiem apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai" (turpmāk – MKN 676); 
3) papildināt noteikumu projektā ietverto iesniedzamo dokumentu sarakstu, lai atbalsta sniedzējs var pārliecināties par šā iebilduma 2) apakšpunktā minētā nosacījuma ievērošanu.
2.           Ievērojot iepriekšējā iebildumā minēto, ka atbalsts, kas saņemts saskaņā ar noteikumu projektu var tikt apvienots ar atbalstu, kas saņemts saskaņā ar MKN 676, nav skaidrs, kā tiks ievērots Pagaidu regulējuma 43.d) apakšpunktā ietvertais nosacījums, lūdzam precizēt noteikumu projektu ar atbilstošu normu un anotāciju ar attiecīgu skaidrojumu.
 
Piedāvātā redakcija
-
15.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Priekšlikums
Noteikumu projekta 3.3 punkta redakcijā ir ietverts saīsinājums “sadarbspējīgs sertifikāts, kas apliecina vakcināciju pret Covid-19 infekciju vai šīs infekcijas pārslimošanas faktu (turpmāk  - vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts)”.
Ierosinām 9.punktā, 15.7. un 26.28. apakšpunktā  lietot noteikumu 3.3punktā minēto saīsinājumu.
 
Piedāvātā redakcija
-
16.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Priekšlikums
Lūdzam pārskatīt saīsinājuma “darba devējs” lietošanas nepieciešamību. Mūsuprāt, saīsinājums nav nepieciešams, jo darba devējs sevī ietver subjektu, uz kuru atbalsta programma ir attiecināma nevis ietver arī skaidrojumu, kādiem mērķiem atbalsts ir paredzēts.
 
Piedāvātā redakcija
-
17.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Priekšlikums
Saskaņā ar noteikumu 1.punkta redakciju atbalsts tiek sniegts darbiniekiem un patentmaksātājiem – atlīdzības kompensēšanai, bet pašnodarbinātām personām – ienākumu kompensēšanai. Tā kā šeit uzsvars ir tikai uz atlīdzības kompensēšanu, aicinām normu salāgot ar 1.punkta redakciju. 
 
Piedāvātā redakcija
-
18.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Priekšlikums
Aicinām pārskatīt saīsinājuma "turpmāk - atbalsts algu subsīdijai" lietošanu. Parasti saīsinājumu lieto, lai izvairītos no garu apzīmējumu lietošanas tekstā. Šajā gadījumā trīs vārdu saīsinājums tiek lietots viena vārda apzīmēšanai.
 
Piedāvātā redakcija
-
19.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Priekšlikums
Lūdzam anotācijā skaidrot, vai ar saimniecisko darbību tiek uzskatīta nodokļu maksātāja pamatdarbība jeb papilddarbība. Tā kā būtībā tas ir atbalsts darbiniekiem, tad iespējams šeit būtu jāparedz, ka aizliegums attiecas, ja nodokļu maksātājs veic savu pamatdarbību un papilddarbību šo noteikumu 3.pielikumā minētajās nozarēs.
 
Piedāvātā redakcija
-
20.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Priekšlikums
Ierosinām noteikumu projekta 19.10.apakšpunktā un 26.51. apakšpunktā pēc skaitļa un vārda “1000 euro” tekstu papildināt ar vārdiem “un tā samaksa nav veikta līdz iesnieguma izskatīšanas dienai”, tādējādi dodot iespēju nodokļu maksātājam parādu arī samaksāt;
Piedāvātā redakcija
-
21.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Priekšlikums
Lūdzam skaidrot anotācijā nosacījumu, ka pašnodarbinātā persona vai patentmaksātājs turpina uzņēmējdarbību visā atbalsta periodā. Ņemot vērā, ka ārkārtējās situācijas laikā saimnieciskā darbība ir ierobežota/aizliegta, nav saprotams, kas domāts ar uzņēmējdarbības turpināšanu. Jo, ja pašnodarbinātā persona vai patentmaksātājs uz atbalsta pieprasīšanas brīdi Valsts ieņēmumu dienestā vairs nav reģistrēta kā pašnodarbinātā persona vai nav patentmaksātāja (ja ar uzņēmējdarbības turpināšanu tiek saprasts, ka tie savu darbību nav izbeiguši), tie atbalstam nekvalificēsies, jo nav vairs uzskatāmi par atbalsta subjektu.
 
Piedāvātā redakcija
-
22.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Priekšlikums
Ierosinām precizēt IV1 nodaļā nosaukumā lietoto terminu “pašnodarbināto” uz “pašnodarbinātās personas”
 
Piedāvātā redakcija
-
23.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Priekšlikums
Noteikumu projekta 26.54. apakšpunktā vārdus “par vienu un to pašu periodu” aizstāt ar vārdiem “par atbalsta mēnesi”.
 
Piedāvātā redakcija
26.54. pašnodarbinātai personai, kura par atbalsta mēnesi saņem atbalstu Valsts kultūrkapitāla fonda radošo personu atbalsta, mūža stipendiju, jaunrades vai radošo personu nodarbinātības programmu ietvaros.
24.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam sniegt  piemēru, par situāciju, kad atbilstoši   Eiropas Komisijas 2020. gada 19. marta paziņojumam "Pagaidu regulējums valsts atbalsta pasākumiem, ar ko atbalsta ekonomiku pašreizējā Covid-19 uzliesmojuma situācijā" būs konstatējami prasību pārkāpumi  attiecībā uz šiem noteikumiem.
 
Piedāvātā redakcija
-
25.
Anotācija (ex-ante)
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Priekšlikums
Noteikumu projekta anotācijā ir norāde, ka visas pašnodarbinātās personas (t.sk. Mikrouzņēmuma nodokļa maksātāji) gūtos algu subsīdiju ienākumus iekļauj saimnieciskās darbības ienākumos (virzot caur saimnieciskās darbības nošķirto naudas kontu) un piemēro nodokļus vispārējā kārtībā (atbilstoši likumam par iedzīvotāju ienākuma nodokli, likumam par valsts sociālo apdrošināšanu vai atbilstoši  Mikrouzņēmuma nodokļa likumam) un autoratlīdzības saņēmēji, kuri nav reģistrējuši saimniecisko darbību tos iekļauj iezīvotāju ienākuma nodokļa deklarācijā par 2021.gadu kā ar iedzīvotāju ienākuma nodokli apliekamu ienākumu.
Ievērojot minēto ir nepieciešami grozījumi Covid-19 infekcijas izplatības seku pārvarēšanas likuma 15.panta 2.2daļā.
 Savukārt attiecībā uz sarakstu publiskošanu nepieciešami papildināt  Covid-19 infekcijas izplatības seku pārvarēšanas likuma 15.panta 2.4daļas 1.punktu.
Piedāvātā redakcija
Lūdzam papildināt, ka nepieciešami grozījumi Covid-19 infekcijas izplatības seku pārvarēšanas likuma 15.panta 2.2 un 2.daļā.
26.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Ņemot vērā, ka noteikumu projekts stāsies spēkā nākamajā dienā pēc tam, kad oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publicēts paziņojums par to, ka Eiropas Komisija pieņēmusi lēmumu par šajos noteikumos paredzētā komercdarbības atbalsta saderību ar Eiropas Savienības iekšējo tirgu, lūdzam izvērtēt noteikumu projekta 14. punktā ietverto termiņu iesniegumu iesniegšanai, paredzot, ka iesniegumus var iesniegt, piemēram, desmit dienu laikā pēc noteikumu projekta stāšanās spēkā, lai nerastos situācija, kad pieteikumu iesniegšanas termiņš ir jau pagājis, bet noteikumi vēl nav stājušies spēkā. Lūdzam atbilstoši precizējumiem noteikumu projektā precizēt arī noteikumu projekta anotāciju.
 
Piedāvātā redakcija
-