Atzinums

Projekta ID
23-TA-3319
Atzinuma sniedzējs
Ekonomikas ministrija
Atzinums iesniegts
18.01.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzu 5.rīcības virzienā pie pasākuma "Izvērtēt iespējas izstrādāt atbalsta programmu starptautisko sertifikātu iegūšanai ārstniecības iestādēm veselības eksporta jomā" EM norādīt kā līdzatbildīgo institūciju nevis atbildīgo instirūciju.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Plāna projekts
Iebildums
Rīcības plāna 6.rīcības virziena 2.punktā ir noteikts pasākums "Veikt medicīniskās rehabilitācijas ekonomiskā – eksporta potenciāla un pienesuma tautsaimniecībai izvērtējumu" un Ekonomikas ministrija un LIAA noteiktas par atbildīgajām institūcijām. Ekonomikas ministrija iebilst pret Ekonomikas ministrijas un LIAA atbildību šī pasākuma īstenošanā, lūdzam EM un LIAA norādīt kā līdzatbildīgo institūciju nevis atbildīgo institūciju.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Plāna projekts
Priekšlikums
Rīcības plāna 7.lpp. minēts "Vismaz 10  ārstniecības iestādēm ieviest starptautiskus kvalitātes sertifikācijas procesus attiecībā uz pacientu apkalpošanas kvalitāti;". Lai nodrošinātu, ka sertifikācija tiek atzīta starptautiskā līmenī, lūdzu minēto teikumu izteikt šādā redakcijā: "Vismaz 10  ārstniecības iestādēm ieviest starptautiski atzītus kvalitātes sertifikācijas procesus attiecībā uz pacientu apkalpošanas kvalitāti;". Starptautiski atzīts sertifikācijas process izpildās, ja sertifikāciju īsteno tāda sertifikācijas institūcija, kuras kompetence un spēja ir atzīta no trešās neatkarīgās puses, kas ir pilntiesīgs dalībnieks starptautiskās organizācijās, un tādējādi šādi sertifikācijas rezultāti tiek atzīti ne tikai nacionālā vai reģionālā līmenī, bet globālā tirgū. No šādas sertifikācijas tiek iegūta vislielākā vērtība attiecībā uz eksportspējas un konkurētspējas vecināšanu.
Piedāvātā redakcija
Vismaz 10  ārstniecības iestādēm ieviest starptautiski atzītus kvalitātes sertifikācijas procesus attiecībā uz pacientu apkalpošanas kvalitāti;