Projekta ID
24-TA-199Atzinuma sniedzējs
Klimata un enerģētikas ministrija
Atzinums iesniegts
04.09.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Konceptuālā ziņojuma projekts
Iebildums
Kaut gan izziņā ir norādīts, ka Klimata un enerģētikas ministrijas 1. un 3. iebildums ir ņemti vērā, 1. iebildums ir ņemts vērā tikai daļēji (piedāvātais teksts ir iekļauts sadaļā par virzību uz klimatneitralitāti), bet abi šies iebildumi nav ņemti vērā pie optimālā scenārija definēšanas.
Atkārtoti lūdzam iekļaut abus pasākumus optimālā scenārija aktivitātēs. Lai nepārprotami būtu skaidrs, ka šie pasākum ir iekļauti konkrētajā scenārijā, lūdzam papildināt tabulu "Latvijas aviācijas nozares politikas rezultatīvie rādītāji (Optimālais scenārijs)" ar 2 papildrādītājiem:
6. SAF minimālais īpatsvars starptautiskajā un vietējā aviācijā (gaisa kuģos uzpildītais apjoms) / nav datu / 70% / CSP, aviokompānijas
7. Atjaunīgo enrgoresursu īpatsvars aviācijas infrastruktūrā (lidostās un aviokompāniju infrastruktūrā, izņemot gaisa kuģus) / nav datu / 100% / CSP, aviokompānijas
Atkārtoti lūdzam iekļaut abus pasākumus optimālā scenārija aktivitātēs. Lai nepārprotami būtu skaidrs, ka šie pasākum ir iekļauti konkrētajā scenārijā, lūdzam papildināt tabulu "Latvijas aviācijas nozares politikas rezultatīvie rādītāji (Optimālais scenārijs)" ar 2 papildrādītājiem:
6. SAF minimālais īpatsvars starptautiskajā un vietējā aviācijā (gaisa kuģos uzpildītais apjoms) / nav datu / 70% / CSP, aviokompānijas
7. Atjaunīgo enrgoresursu īpatsvars aviācijas infrastruktūrā (lidostās un aviokompāniju infrastruktūrā, izņemot gaisa kuģus) / nav datu / 100% / CSP, aviokompānijas
Piedāvātā redakcija
-