Atzinums

PAZIŅOJUMS:
Iekšlietu ministrijas informācijas centrs informē, ka 19.05.2024 19:00-21:00 tiks veikti FPRIS (Fizisku personu reģistrācijas IS) tehniskie darbi, šajā laika posmā iespējami autentifikācijas traucējumi izmantojot vienotās pieteikšanās moduli.
Projekta ID
22-TA-189
Atzinuma sniedzējs
AS "Latvijas Zaļais punkts"
Atzinums iesniegts
29.07.2022.
Saskaņošanas rezultāts
Saskaņots ar priekšlikumiem

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam ministriju skaidrot.
Kas un kā noteiks kura vieta ir osta? Vai Būs VVD izveidots ostu saraksts? Kā noteiks un ar kādiem dokumentiem pamatos ka tīkls ir salabots? Kurš uzņēmums to drīkstēs darīt, ar kādām atļaujām? Kāds ir pamatojums 25% labošanai no savāktā apjoma?  Kā noteiks 25% no savāktā? Viss savāktais tīklu apjoms būs jānosver un salabotie tīkli arī jānosver, lai varētu izrēķināt tos 25%? Vai ja zvejnieks pats salabos savus zvejas tīklus to apjomu varēs ieskaitīt tajos 25% , kā RAS varēs pierādīt  zvejnieka salaboto tīklu apjomu – zvejnieks izrakstīs apliecinājumu un tam vajadzēs reģistrēties VVD ?
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam ministriju skaidrot.
Vai tas nozīmē ka ražotājam savā mājas lapā būs jāuzrāda katra cigarešu/publiskā atkritumu konteinera pie mājas sienas vai laternas staba adrese? Ko tieši tas dos iedzīvotājam, kāds mērķis? Ja urna būs pīpmanim pa ceļam, tad varbūt izmetīs, ja nebūs, tad neviens taču telefonā nemeklēs kur var izmest savu izsmēķi.

Lūdzam ministriju skaidrot.
Vai jāuzrāda katras ostas adrese, pat ja tā ir slēgta teritorija, muitas zona, kurā nepiederošiem ieeja ir liegta? Ko dod šāds pieņemšanas vietu saraksts individuālajam zvejniekam, ja attiecīgajai vietā nevarēs piekļūt?
Piedāvātā redakcija
-
3.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam ministriju skaidrot.
Bet ja pašvaldībai ir līgums ar citu uzņērmumu par publiskās teritorijas uzkopšanu, tajā skaitā urnas tukšošanu uz ielām un parkos, nevis ar sadzīves atkritumu savākšanu. Un šim uzņēmumam nav sadzīves atkritumu apsaimniekotāja atļauja un par atkritumu izvešanu līgums ar pašvaldību? Ko darīt šādā gadījumā?
Piedāvātā redakcija
-
4.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam ministriju skaidrot.
Ja pie pašvaldības atnāk viens pirmais komersants, tad tam jāsedz 100%visas apsaimniekošanas  izmaksas. Tiklīdz atnāk otrs komersants tā abiem komersantiem ir jāziņo savs klientu apjoms pašvaldībai, lai tā varētu izrēķināt katram viņu izmaksu daļu? Kā komersants zinās ka pašvaldība godīgi noteikusi viņa daļu, tad jau ir jāprasa otram komersantam lai atklāj savu klientu apjomu? Kā sākumā varēs noteikt proporcionālas daļas, ja nav piesaistīti vispār klienti vēl?
Piedāvātā redakcija
-
5.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam ministriju skaidrot.
Vai tiešām šodien ir pašvaldības , kurās dzīvo tikai nesmēķētāji? Sanāk tā, ka pirmajam komersantam paprasīs segt jaunu izsmēķu urnu uzstādīšanu, bet otrajam komersantam būs zemākas izmaksas priekš klientiem , jo urnas jau pirmais RAS būs apmaksājis.
Piedāvātā redakcija
-
6.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam ministriju skaidrot.
Pirms līguma noslēgšanas ar VVD jāņoslēdz (36+10) līgumi ar visām Latvijas pašvaldībā? Kā var noslēgt šos līgumu un paredzēt tajos izmaksu proporcijas , kura var mainīties atkarībā no RAS klientu skaita, ja klientu līgumi vēl nav noslēgti?
Piedāvātā redakcija
-