Projekta ID
21-TA-546Atzinuma sniedzējs
Tieslietu ministrija
Atzinums iesniegts
20.10.2021.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Projekta anotācijā norādīts: "Tā kā minētās inženierbūves tiek izmantotas kā meža infrastruktūras objekts sabiedrības mežsaimnieciskajos darbos iesaistītā transporta pārvietošanās nodrošināšanai un atbilstoši Civillikuma 968. pantam, kurā noteikts zemes un būves vienotības princips, uz zemes uzcelta un cieši ar to savienota būve ir atzīstama par zemes daļu, tad valsts īpašumā būtu pārņemams pašvaldībai piederošais rīkojuma projektā minētais nekustamais īpašums, tā sastāvā esoša zemes vienība, jo tikai Sabiedrība periodiski īsteno ieguldījumus ceļa un tilta uzturēšanā, lai nodrošinātu piemērotu to noturību un kvalitāti, un uzturētu atbilstošā stāvoklī.". Vienlaikus no Projekta neizriet, ka zemes vienību, pēc pārņemšanas valsts īpašumā, lai izveidotu vienu vienotu nekustamo īpašumu, plānots apvienot ar uz tās esošājām būvēm. LĪdz ar ko, lūdzam skaidrot minēto, vai svītrot anotācijā atsauci uz Civillikuma 968. pantu.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Saskaņā ar Projektam pievienotajiem dokumentiem zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 5456 002 0220 lietošanas mērķis ir "zeme, uz kuras galvenā saimnieciskā darbība ir lauksaimniecība", kods 0101. Savukārt anotācijā norādīts, ka pēc Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas teksta datiem, zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 5456 002 0220 lietošanas mērķis ir "zeme dzelzceļa infrastruktūras zemes nodalījuma joslā un ceļu nodalījuma joslā", kods 1101. Ievērojot minēto, lūdzam skaidrot datu nesakritību vai labot anotāciju.
Piedāvātā redakcija
-