Atzinums

Projekta ID
22-TA-1399
Atzinuma sniedzējs
Finanšu ministrija
Atzinums iesniegts
30.12.2022.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Rīkojuma projekts
Iebildums
Lūdzam precizēt Ministru kabineta rīkojuma projekta 2.punkta redakciju, ņemot vērā, ka plāna projektā arī citas institūcijas ir norādītas kā atbildīgās par plāna projektā ietverto pasākumu īstenošanu.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Plāna projekts
Iebildums
Svītrot 4.9.4. - 1.1.punktu, ņemot vērā Ministru kabineta 29.11.2022. sēdes protokola Nr.61 31.§ “Informatīvais ziņojums "Par tiešās valsts pārvaldes iestāžu biroja telpu optimizācijas iespējām Rīgā"” paredzēto rīcību, t.sk. 2.1.apakšpunktā Valsts kancelejai paredzēto uzdevumu sadarbībā ar ministrijām (ja nepieciešams, veidojot darba grupu) izstrādāto konceptuālo risinājumu par biroja telpu un koplietošanas telpu izmantošanu.
 
Piedāvātā redakcija
-
3.
Plāna projekts
Iebildums
Plāna projekta pielikuma “Ietekmes novērtējums uz valsts un pašvaldību budžetu” 5.2. - 1.2. pasākumam “Viedo pašvaldību atbalsta programma” norādīts papildu nepieciešamais finansējums budžeta programmā “Aizdevuma programma pašvaldību investīciju projektiem, kas nav Eiropas Savienības fondu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansētie projekti”. Norādām, ka saskaņā ar Likumu par budžeta un finanšu vadību pašvaldībām ir tiesības saņemt aizņēmumus tikai gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktajiem aizņēmuma mērķiem un nosacījumiem noteiktā pieļaujamā aizņēmuma limita ietvaros. Visi jautājumi par pašvaldību aizņemšanās limitu un nosacījumiem tiek izskatīti tikai gadskārtējā valsts budžeta izstrādes laikā. Turklāt valsts aizņēmumu vai aizdevumu lietas kārto finanšu ministrs. Līdz ar to lūdzam svītrot iepriekš minēto pasākumu. Vienlaikus lūdzam pie kopējā finansējuma plāna realizācijai svītrot arī šim pasākumam norādīto finansiālo ietekmi uz pašvaldību budžetiem.
Piedāvātā redakcija
-
4.
Plāna projekts
Iebildums
Vēršam uzmanību, ka plāna projektā papildu nepieciešamais finansējums tiek norādīts jau ar 2023.gadu, tomēr Ministru kabineta rīkojuma projekta 3.punktā paredzēts, ka jautājums par papildu valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu skatāms 2024.gada valsts budžeta likumprojekta sagatavošanas procesā kopā ar visu ministriju prioritārajiem pasākumiem. Ņemot vērā minēto, lūdzam precizēt plāna projekta 4.sadaļā un plāna projekta pielikumā sniegto informāciju par ietekmi uz budžetu, paredzot, ka pasākumi, kuriem resurss ir tikai valsts budžeta finansējums, 2023.gadā ir īstenojami esošo valsts budžeta līdzekļu ietvaros, savukārt attiecībā uz pasākumu īstenošanu Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansējuma ietvaros paredzot, ka finansējums tiks pieprasīts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
Piedāvātā redakcija
-
5.
Plāna projekts
Iebildums
Iebilstam pret 4.11.- 4.1. pasākumam norādīto budžeta programmas (apakšprogrammas) kodu un nosaukumu.
Piedāvātā redakcija
62.00.00 "Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) projektu un pasākumu īstenošana"
2021-2027/33.00.00 "Valsts ieņēmumu un muitas politikas nodrošināšana"
 
6.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam 1.3.-1.1. un 4.11.-1.3. pasākumiem kolonnā "Budžeta resors" norādīt EM, kas ir pasākuma īstenotājs, un izvērtēt nepieciešamību kā saistīto iestādi norādīt FM (CFLA), kas būs līgumslēdzējs un kolonnā “Budžeta programmas (apakš-programmas) kods un nosaukums” norādīt FM (CFLA) budžeta apakšprogrammu 74.07.00 “Atveseļošanas un noturības mehānisma (ANM) finansējums projektu un pasākumu īstenotājiem”.
Savukārt 4.11.-1.1. pasākumam kolonnā "Budžeta resors" lūdzam norādīt EM, kas ir pasākuma īstenotājs (sadarbībā ar ALTUM).
Aicinām pārskatīt un izvērtēt nepieciešamos precizējumus finansējuma sadalījumam pa gadiem, ņemot vērā, ka pasākumiem 4.2.2-1.3.-4.2.2.-1.5. finansējums vidēja termiņa budžetā ir plānots šobrīd tikai 2022.gadam un ir zināms, ka daļa no 2022.gada plānotā finansējuma tiks pārcelta uz turpmākajiem gadiem. Finansējuma 2023.gadam un 2024.gadam iestrāde notiek nākamā gada un vidēja termiņa budžeta 2023.-2025.gadam sagatavošanas procesā.
Visā plāna projekta pielikumā “Ietekmes novērtējums uz valsts un pašvaldību budžetu” nepieciešams vienādot skaitlisko informāciju, t.i. visos gadījumos iekļaut summas ar PVN. Piemēram, 4.9.4-3.1. pasākumam FM (Valsts kases) investīcijas summa norādīta bez PVN. 
Attiecīgi precizējamas arī pielikuma kopsavilkuma summas.
Piedāvātā redakcija
-
7.
Plāna projekts
Iebildums
Iebilstam pret 4.9.3.-1.10. pasākumam norādīto budžeta programmas (apakšprogrammas) kodu un nosaukumu.
Piedāvātā redakcija
62.09.00 “Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) finansētie ierobežoto konkursu projekti (2014-2020)” /
 62.00.00 "Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) projektu un pasākumu īstenošana
(2021-2027)/ "33.00.00 “Valsts ieņēmumu un muitas politikas nodrošināšana”
 
8.
Plāna projekts
Iebildums
Iebilstam pret 4.9.3.-1.9. pasākumam norādīto budžeta programmas (apakšprogrammas) kodu un nosaukumu.
Piedāvātā redakcija
62.00.00 "Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) projektu un pasākumu īstenošana" (2021-2027)
9.
Plāna projekts
Iebildums
Plāna projekta pielikumā ietvertā tabula ir sagatavojama atbilstoši Ministru kabineta 2014.gada 2.decembra noteikumos Nr.737 “Attīstības plānošanas dokumentu izstrādes un ietekmes izvērtēšanas noteikumi” iekļautajiem nosacījumiem, attiecīgi lūdzam to precizēt, ņemot vērā tālāk minēto:
- 2.kolonnā “Budžeta programmas (apakš-programmas) kods un nosaukums” visiem pasākumiem ir norādāma valsts budžeta apakšprogramma, kurā ir un tiks plānots finansējums;
 - pasākumiem, kuriem ir nepieciešams papildus finansējums, ir pievienojami detalizēti aprēķini, lai gūtu skaidru priekštatu par papildus nepieciešamā finansējuma pamatotību;
 - kolonnā “Budžeta resors” visiem plānotajiem pasākumiem ir norādāmas atbildīgās institūcijas un tām ir jāsakrīt arī ar plāna 3. sadaļā “Pasākumi mērķa sasniegšanai” tabulā norādītajām institūcijām; norādām, ka vairākiem pasākumiem ir minēti vairāki budžeta resori, līdz ar to nav skaidrs, kura resora budžetā būs nepieciešams norādītais papildu finansējums, attiecīgi nepieciešams precizēt un norādīt vienu resoru, kura budžetā būs nepieciešams papildu finansējums, vai arī nodalīt finansējuma apmēru katram resoram atsevišķi;
- tā kā ir 2022.gada beigas un plāna projekts Ministru kabinetā tiks skatīts 2023.gadā, nepieciešams precizēt plāna projekta 4.sadaļas tabulas ailē “Vidēja termiņa budžeta ietvara likumā plānotais finansējums” norādītos gadus.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Plāna projekts
Iebildums
Nav saprotama plāna projekta 3.sadaļas tabulas 4.6.rīcības apakšvirziena 3.4.pasākumam ailē “Atbildīgā institūcija” norādītā atbildīgā institūcija, t.i. LBPSC. Līdz ar to nepieciešams precizēt, vienlaikus pirmo reizi nepieciešams norādīt  atbildīgās institūcijas pilnu nosaukumu.
Piedāvātā redakcija
-
11.
Plāna projekts
Iebildums
Plāna projekta 4.sadaļas tabulā attiecībā par Labklājības ministriju un Veselības ministriju plāna projekta pasākumu īstenošanai finansējums norādīts “0” (piem.1.3.rīcības apakšvirziena 1.2.pasākumam, 4.6.rīcības apakšvirziena 1.1.pasākumam u.c.), līdz ar to nav saprotams, kāda finansējuma ietvaros tiks nodrošināta minēto pasākumu īstenošana. Gadījumā, ja pasākumi/uzdevumi tiks īstenoti esošā finansējuma ietvaros un atsevišķi tikai minēto pasākumu īstenošanai nav iespējams izdalīt finansējumu, tad minētie pasākumi papildināmi ar attiecīgu atsauci. Vienlaikus 4.9.3.rīcības apakšvirziena 1.3.pasākumam norādīts termiņš 2027.gada 2.pusgads, savukārt plānotais finansējums norādīts tikai 2022.gadam, līdz ar to nav saprotams, kāda finansējuma ietvaros tiks nodrošināta minētā pasākuma īstenošana līdz 2027.gada 2.pusgadam.
Piedāvātā redakcija
-
12.
Plāna projekts
Iebildums
Ņemot vērā, ka likumprojekta “Par valsts budžetu 2023.gadam un vidēja termiņa budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam” sagatavošanas gaitā nav iesniegti prioritārie pasākumi papildu nepieciešamajam finansējumam par Labklājības ministrijas 1.2.rīcības apakšvirziena 2.1.pasākumu un Veselības ministrijas 4.2.2.rīcības apakšvirziena 1.2.pasākumu, 4.6.rīcības apakšvirziena 3.1.pasākumu un 4.2.pasākumu, svītrojams papildu norādītais finansējums minētajam pasākumam 2023.gadam ailē “Nepieciešamais papildu finansējums”. Vienlaikus pasākuma īstenošanas termiņš norādīts 2026.gada 2.pusgads, līdz ar to svītrojams norādītais finansējums 2027.gadam un turpmāk ik gadu.
Piedāvātā redakcija
-
13.
Plāna projekts
Iebildums
Iebilstam pret 4.9.3.-1.8.pasākumam norādīto budžeta programmas (apakšprogrammas) kodu un nosaukumu.
Piedāvātā redakcija
62.00.00 "Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) projektu un pasākumu īstenošana" (2021-2027)
14.
Plāna projekts
Iebildums
Izglītības un zinātnes ministrijai kopsavilkumā budžeta programmai 62.00.00 “Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) projektu un pasākumu īstenošana” un programmai 63.00.00 “Eiropas Sociālā fonda (ESF) projektu un pasākumu īstenošana” ir norādīts finansējums dažādās rindās, attiecīgi lūdzam precizēt.
Piedāvātā redakcija
-
15.
Plāna projekts
Iebildums
Vēršam uzmanību, ka plāna projekta pielikuma “Ietekmes novērtējums uz valsts un pašvaldību budžetu” 4.9.6. - 1.1. pasākumam “Īstenot Latvijas piektajā nacionālajā Atvērtās pārvaldības rīcības plānā ietvertos pasākumus” Valsts kancelejai norādītais papildu nepieciešamais finansējums 2025. gadam 95 000 euro apmērā neatbilst Valsts kancelejas iesniegtajā prioritārā pasākuma pieteikumā 03_02_P “Latvijas Piektā nacionālā atvērtās pārvaldības rīcības plāna 2022.-2025.gadam īstenošana” norādītajam apmēram, kas ir 85 000 euro. Lūdzam pārskatīt un precizēt, kā arī, veicot precizējumus, lūdzam ņemt vērā iebildumu, ka plāna projektā paredzētie pasākumi, kuriem resurss ir tikai valsts budžeta finansējums, 2023.gadā ir īstenojami esošo valsts budžeta līdzekļu ietvaros.
Piedāvātā redakcija
-
16.
Plāna projekts
Iebildums
Norādām, ka vidēja termiņa budžeta ietvara likumā EM nav paredzēts finansējums Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna investīciju īstenošanai, attiecīgi lūdzam 4.11. - 1.2., 4.11. - 2.1. un 4.11. - 4.2.pasākuma nodrošināšanai nepieciešamo finansējumu atspoguļot korektajās ailēs.  
Piedāvātā redakcija
-
17.
Plāna projekts
Iebildums
Plāna projekta pielikuma “Ietekmes novērtējums uz valsts un pašvaldību budžetu” 5.1. - 1.1.pasākumam “Realizēt izglītojošus pasākumus, lai veicinātu valsts pārvaldes un komersantu izpratni un spējas Inovāciju iepirkuma pielietošanai” ir norādīts, ka tas tiks īstenots EM esošā budžeta ietvaros, savukārt finansējums pasākuma īstenošanai ir atspoguļots ailēs “Nepieciešamais papildu finansējums”. Lūdzam novērst minēto neprecizitāti, finansējumu atspoguļojot korektajās ailēs.   
Piedāvātā redakcija
-
18.
Plāna projekts
Iebildums
Iebilstam pret 4.9.3.-1.7. norādīto budžeta programmas (apakšprogrammas) kodu un nosakumu.
Piedāvātā redakcija
62.00.00 "Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) projektu un pasākumu īstenošana" (2021-2027)
19.
Plāna projekts
Iebildums
Iebilstam pret 4.9.3.-1.6. norādīto budžeta programmas (apakšprogrammas) kodu un nosakumu.
Piedāvātā redakcija
62.00.00 "Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) projektu un pasākumu īstenošana" (2021-2027)
20.
Plāna projekts
Iebildums
Iebilstam pret 4.3.1-1. pasākumu "Nodrošināt tehnisko risinājumu e-rēķinu apritei", jo Iepriekšējā plāna versijā šajā pozīcijā bija iekļauts pasākums  “Veikt grozījumus normatīvajā regulējumā, lai pārietu uz pamatā elektronisko ārējo finanšu dokumentu un datu apriti”.
Šobrīd pasākums ir nomainīts, bet iepriekš sniegtais priekšlikums nav ņemts vērā (4.3.-1. “Nodrošināt e-adresē funkcionalitāti e-rēķinu apmaiņai.” - Vēršam uzmanību, ka e-adrese nodrošina tikai daļu no e-rēķinu apritei nepieciešamā risinājuma. Pārējās e-rēķinu ieviešanai nepieciešamās izmaiņas tiks veiktas VID un Valsts Reģionālās attīstības aģentūras (VRAA) informācijas sistēmās. Plānots, ka daļēji izmaiņu ieviešanai VID informācijas sistēmās nepieciešamais finansējums tiks nodrošināts Atveseļošanas un noturības mehānisma (turpmāk – ANM) projekta investīcijai 2.1.2.1. “Finanšu dokumentu aprites digitalizācija, izveidojot centralizētu finanšu dokumentu maiņvietu” piešķirtā finansējuma ietvaros. Izmaksas e-rēķinu aprites risinājuma infrastruktūrai un programmatūras licencēm, kas ir obligāts nosacījums e-rēķinu aprites rezultātā rādīto datu glabāšanai un lietošanai VID, ANM piešķirtā finansējuma ietvaros nav attiecināmas, tāpēc ir jāparedz papildu finanšu līdzekļu piešķiršanu VID. Saskaņā ar informatīvo ziņojumu “Par attaisnojuma dokumentu un preču piegādes dokumentu elektroniskās aprites sistēmas ieviešanu”[1] kopējās investīcijas infrastruktūrai un licencēm provizoriski sastāda 1,8 milj. euro (ar PVN). Ņemot vērā minēto, lūdzam Digitālās transformācijas pamatnostādņu ieviešanas plāna Rīcības virzienā 4.3.“Finanses un nodokļi” iekļaut ANM plānā esošos uzdevumus pasākuma 2.1.2.1. “Finanšu dokumentu aprites digitalizācija, izveidojot centralizētu finanšu dokumentu maiņvietu” īstenošanai, kā arī e-rēķinu aprites risinājumam nepieciešamās  infrastruktūras un licenču nodrošināšanas aktivitāti.

[1] https://tapportals.mk.gov.lv/legal_acts/4a294dc6-bf27-4211-a24a-14c88498a13d )
 
Piedāvātā redakcija
-
21.
Plāna projekts
Iebildums
Šobrīd plānā ir iekļauts cits pasākumus. Nav ņemta vērā iepriekš sniegtā informācija par papildu finansējuma nepieciešamību. Vēršam uzmanību, ka e-adrese nodrošina tikai daļu no e-rēķinu apritei nepieciešamā risinājuma. Pārējās e-rēķinu ieviešanai nepieciešamās izmaiņas tiks veiktas VID un Valsts Reģionālās attīstības aģentūras (VRAA) informācijas sistēmās. Plānots, ka daļēji izmaiņu ieviešanai VID informācijas sistēmās nepieciešamais finansējums tiks nodrošināts Atveseļošanas un noturības mehānisma (turpmāk – ANM) projekta investīcijai 2.1.2.1. “Finanšu dokumentu aprites digitalizācija, izveidojot centralizētu finanšu dokumentu maiņvietu” piešķirtā finansējuma ietvaros. Izmaksas e-rēķinu aprites risinājuma infrastruktūrai un programmatūras licencēm, kas ir obligāts nosacījums e-rēķinu aprites rezultātā rādīto datu glabāšanai un lietošanai VID, ANM piešķirtā finansējuma ietvaros nav attiecināmas, tāpēc ir jāparedz papildu finanšu līdzekļu piešķiršanu VID. Saskaņā ar informatīvo ziņojumu “Par attaisnojuma dokumentu un preču piegādes dokumentu elektroniskās aprites sistēmas ieviešanu”[1] kopējās investīcijas infrastruktūrai un licencēm provizoriski sastāda 1,8 milj. euro (ar PVN). Ņemot vērā minēto, lūdzam Digitālās transformācijas pamatnostādņu ieviešanas plāna Rīcības virzienā 4.3.“Finanses un nodokļi” iekļaut ANM plānā esošos uzdevumus pasākuma 2.1.2.1. “Finanšu dokumentu aprites digitalizācija, izveidojot centralizētu finanšu dokumentu maiņvietu” īstenošanai, kā arī e-rēķinu aprites risinājumam nepieciešamās  infrastruktūras un licenču nodrošināšanas aktivitāti.

[1] https://tapportals.mk.gov.lv/legal_acts/4a294dc6-bf27-4211-a24a-14c88498a13d
Piedāvātā redakcija
-
22.
Plāna projekts
Iebildums
Lūgums plāna projektā uzdevumam Nr.4.9.3.-1.6. papildināt pie norādītā izpildes termiņa ar šādu tekstu "(2025. gada 1. janvāris attiecībā uz muitas maksājumu uzskaiti)".
Informējam, ka saskaņā ar likumā "Par nodokļiem un nodevām" noteikto muitas maksājumi vienotajā nodokļu kontā ieskaitāmi ar 2025.gada 1.janvāri.
Piedāvātā redakcija
-
23.
Plāna projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt plāna projekta pielikumu Excel “Ietekmes novērtējums uz valsts pašvaldību budžetu”, aizpildot arī kolonnu B “Uzdevums/pasākums”, lai ir iespējams identificēt, kāda finansējuma ietvaros katrs no uzdevumiem/ pasākumiem tiks īstenots. Vienlaikus lūdzam precizēt Labklājības ministrijas pārraudzībā esošo darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 7.1.1. specifiskā atbalsta mērķa "Paaugstināt bezdarbnieku kvalifikāciju un prasmes atbilstoši darba tirgus pieprasījumam" finansējuma avotu (kolonna D68, kā arī D130), t.i. “Eiropas Sociālā fonda (ESF)” nevis ERAF. Savukārt 14.1.2. specifiskā atbalsta mērķa "Atveseļošanas pasākumi labklājības jomā" gadījumā finansējuma avots (kolonna D69, kā arī D131) ir “Eiropas Sociālā fonda finansējums no REACT-EU” (ESF REACT-EU).
Piedāvātā redakcija
-
24.
Plāna projekts
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt, vai plāna projekta 4.9.5. - 2.1. uzdevums “Nodrošināt efektīvu un mērķorientētu valsts pārvaldes Inovācijas laboratorijas darbu modernizācijas plāna izstrādei.” nebūtu jāprecizē ar modernizācija plāna izstrādes gada skaitļiem (t.i. 2023. –2027. gadam vai 2028.gadam - …). Vēršam uzmanību, ka šobrīd norit darbs pie "Valsts pārvaldes modernizācijas plāns 2023. –2027. gadam".
Piedāvātā redakcija
-
25.
Plāna projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt plāna projekta 4.9.4. - 3.1.uzdevumu “Tiks īstenots VK un FM/Valsts kases ANM projektu ietvaros , bet īstenošana atkarīga no MK lēmuma 2022.gada IV/2023. gada I ceturksnī.”, kuras Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna reformas, investīciju virziena, investīcijas ietvaros šis tiks veikts. Vēršam uzmanību, ka arī Excel pielikumā tas nav norādīts. Attiecīgi lūdzam precizēt.
Piedāvātā redakcija
-
26.
Plāna projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt plāna projekta sadaļu "Saīsinājumu sarakstu" ar Eiropas Sociālais fonds (ESF), t.i. Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.-2020.gada plānošanas periodā. Savukārt 2021.–2027. gada plānošanas periodā Eiropas Sociālais fonds Plus (ESF+).
Piedāvātā redakcija
-
27.
Plāna projekts
Priekšlikums
Atbilstoši plāna projekta 4.sadaļas tabulā 2.1.rīcības apakšvirziena 3.2.pasākumam, 4.2.3.rīcības apakšvirziena 1.1.pasākumam un 4.9.4.rīcības apakšvirziena 2.1.pasākumam norādīts Labklājības ministrijai nepieciešamais finansējums pasākumu īstenošanai, līdz ar to aicinām izvērtēt, vai nav nepieciešams precizēt plāna projekta 3.sadaļu, papildinot aili “Atbildīgā institūcija” ar Labklājības ministriju.
Piedāvātā redakcija
-
28.
Plāna projekts
Priekšlikums
Plāna projekta pielikumā “Ietekmes novērtējums uz valsts un pašvaldību budžetu” ir iekļauts 4.9.4.-3.1.pasākums “Tiks īstenots VK un FM/Valsts kases ANM projektu ietvaros, bet īstenošana atkarīga no MK lēmuma 2022.gada IV/2023. gada I ceturksnī”, lūdzam precizēt tā formulējumu, lai tas raksturotu konkrētu pasākumu.
Piedāvātā redakcija
-
29.
Plāna projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt plāna projekta pielikumā “Ietekmes novērtējums uz valsts un pašvaldību budžetu” kolonnā “Budžeta resors” norādīto informāciju attiecībā uz Valsts kanceleju, ņemot vērā, ka finansējums Valsts kancelejai tiek plānots budžeta resorā “Ministru kabinets”.
Piedāvātā redakcija
-
30.
Plāna projekts
Priekšlikums
Aicinām izvērtēt nepieciešamību skaidrot vai papildināt plāna projekta pielikumā “Ietekmes novērtējums uz valsts un pašvaldību budžetu” tos gadījumus, kad ir noteikts veicamais pasākums, bet nav norādīta atbildīgā resora ministrija, budžeta programma un finansējums, t.sk. gadījumi, kad ir norādīta ministrija un finansējums, bet nav norādīta budžeta programma.
Piedāvātā redakcija
-
31.
Plāna projekts
Priekšlikums
Aicinām plāna projekta 3.sadaļas “Pasākumi mērķa sasniegšanā” tabulā nodrošināt vienotu pieeju, norādot plānoto finansējuma avotu, no kura pasākumu īstenošanai ticis piesaistīts vai plānots piesaistīt ES fondu finansējumu un/vai AF finansējumu, to attiecīgi visur norādīt, lai nodrošinātu informācijas izsekojamību, jo dažās pozīcijās tas ir norādīts, bet dažās nav.
 
Piedāvātā redakcija
-
32.
Plāna projekts
Priekšlikums
Plāna projektā pie uzdevuma Nr.4.11.-4.1. "Elektroniskās muitas vides attīstība, kas nodrošinās datu apmaiņu starp muitas iestādēm un komersantiem visā ES, turpinot ieviest bezpapīru vidi muitā un veicinot uzņēmējdarbības digitalizēšanu" aili "Atbildīgā institūcija" lūdzam papildināt ar Valsts ieņēmumu dienestu (VID).
Piedāvātā redakcija
-