Projekta ID
24-TA-440Atzinuma sniedzējs
Veselības ministrija
Atzinums iesniegts
24.01.2025.
Saskaņošanas rezultāts
Saskaņots ar priekšlikumiem
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt un, ja nepieciešams, papildināt noteikumu projektu ar vēl citām neobligātām, bet izvēles atbalstāmām darbībām, kas bija paredzētas augstākās izglītības iestādēm iepriekšējās noteikumu projekta redakcijās. Piemēram,
1) ar studiju procesu saistītā augstskolas administratīvā personāla (studiju prorektori, studiju programmu vadītāji, digitalizācijas aģenti, digitalizācijas procesus veicinošais atbalsta personāls) kompetenču pilnveide digitālās transformācijas jomā, ieskaitot pedagoģiskās digitālās kompetences un tādas kompetences, kas nepieciešamas digitālo tehnoloģiju atbalstīta studiju procesa un mācību pakalpojumu izveidošanai, organizēšanai, pārvaldīšanai, uzraudzībai un izvērtēšanai, tajā skaitā pieredzes apmaiņas pasākumi ar ārvalstu augstskolām;
2) integrētās augstskolu digitālo resursu un bibliotēku vadības sistēmas ieviešana dažādu informācijas resursu efektīvai izmantošanai, pārvaldībai un lietotāju pieredzes uzlabošanai;
3) studiju procesa novērtēšanas sistēmas ieviešana, tai skaitā novērtējuma anketu satura veidošana, nodrošinot savlaicīgu atgriezenisko saiti studiju procesa un kvalitātes nepārtrauktai uzlabošanai;
un citām darbībām;
Šāda fleksibilitāte nodrošinātu, ka augstākās izglītības iestādes primāri koncentrēsies uz obligāti veicamajiem pasākumiem, bet atlikušo finansējumu varētu izmantot vienai vai vairākām papildu atbalstāmām darbībām, kuras tās uzskatīs par jēgpilnām veiksmīgai studiju digitalizācijas procesa ieviešanai.
1) ar studiju procesu saistītā augstskolas administratīvā personāla (studiju prorektori, studiju programmu vadītāji, digitalizācijas aģenti, digitalizācijas procesus veicinošais atbalsta personāls) kompetenču pilnveide digitālās transformācijas jomā, ieskaitot pedagoģiskās digitālās kompetences un tādas kompetences, kas nepieciešamas digitālo tehnoloģiju atbalstīta studiju procesa un mācību pakalpojumu izveidošanai, organizēšanai, pārvaldīšanai, uzraudzībai un izvērtēšanai, tajā skaitā pieredzes apmaiņas pasākumi ar ārvalstu augstskolām;
2) integrētās augstskolu digitālo resursu un bibliotēku vadības sistēmas ieviešana dažādu informācijas resursu efektīvai izmantošanai, pārvaldībai un lietotāju pieredzes uzlabošanai;
3) studiju procesa novērtēšanas sistēmas ieviešana, tai skaitā novērtējuma anketu satura veidošana, nodrošinot savlaicīgu atgriezenisko saiti studiju procesa un kvalitātes nepārtrauktai uzlabošanai;
un citām darbībām;
Šāda fleksibilitāte nodrošinātu, ka augstākās izglītības iestādes primāri koncentrēsies uz obligāti veicamajiem pasākumiem, bet atlikušo finansējumu varētu izmantot vienai vai vairākām papildu atbalstāmām darbībām, kuras tās uzskatīs par jēgpilnām veiksmīgai studiju digitalizācijas procesa ieviešanai.
Piedāvātā redakcija
-
