Projekta ID
22-TA-1604Atzinuma sniedzējs
Latvijas Lielo pilsētu asociācija
Atzinums iesniegts
22.06.2022.
Saskaņošanas rezultāts
Saskaņots ar priekšlikumiem
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu (grozījumu) projekts
Pielikuma saturu skatīt dokumentā
Priekšlikums
1. Vai pēc šādas skalas tiks vērtēti arī valsts pārbaudes darbi?
2. Jautājums par intervālu 3-4 (21%-40%) – vai tiek atbalstīts, ka skolēns var saņemt 4 balles (sekmīgu vērtējumu), ja skolēns ir apguvis mazāk par 40%, (respektīvi, par sasniedzamo rezultātu apguvi uz tuvu trešajai daļai ir pietiekami, lai iegūtu sekmīgu vērtējumu)?
3. Šobrīd, piemēram, e-klasē vērtējumus procentos dod ar divām zīmēm aiz komata, tāpēc nepieciešams precizēt, kas notiek ar vērtējumu šajos intervālos starp veseliem procentiem (piemēram, ja skolēnam ir 74,49% procenti – vai tas ir 6 vai 7)?
4. Vai skola varēs lemt, kur šo intervālu dalīt – par cik procentiem pienākas augstākais vērtējums un par cik mazākais vērtējums no intervāla?
Lūdzam skaidrot 2.pielikuma 1.tabulā norādītos apguves procentus un to atbilstību ballēm, nepieciešams precizēt katru iegūstamo balli un procentus pie katras balles.
2. Jautājums par intervālu 3-4 (21%-40%) – vai tiek atbalstīts, ka skolēns var saņemt 4 balles (sekmīgu vērtējumu), ja skolēns ir apguvis mazāk par 40%, (respektīvi, par sasniedzamo rezultātu apguvi uz tuvu trešajai daļai ir pietiekami, lai iegūtu sekmīgu vērtējumu)?
3. Šobrīd, piemēram, e-klasē vērtējumus procentos dod ar divām zīmēm aiz komata, tāpēc nepieciešams precizēt, kas notiek ar vērtējumu šajos intervālos starp veseliem procentiem (piemēram, ja skolēnam ir 74,49% procenti – vai tas ir 6 vai 7)?
4. Vai skola varēs lemt, kur šo intervālu dalīt – par cik procentiem pienākas augstākais vērtējums un par cik mazākais vērtējums no intervāla?
Lūdzam skaidrot 2.pielikuma 1.tabulā norādītos apguves procentus un to atbilstību ballēm, nepieciešams precizēt katru iegūstamo balli un procentus pie katras balles.
Piedāvātā redakcija
-